Cehenneme Bir Adım 2005 tr-TR

Cehenneme Bir Adım (2005)

(Gerilim - Macera)
2005
IMDB
7.2
(14) 4 56 0 5
53
3
İZLEDİM
SONRA İZLE
14 Yorum
IMDB
7.2
BU FİLM
15b
kez görüntülendi
BUL BİZİ!
BU FİLM, EN ÇOK BEĞENİLENLER ARASINDA!
25 Ağustos 2018
Bu film tavsiyesini aranızdan "Nilay Arıcı" bana izlemem için göndermiş. Kendisine teşekkür edip hemen konumuza geçmek istiyorum. Filmimiz, 6 maceracı kadının biraz adrenalin için girdikleri mağarada yaşadıkları hayatta kalma savaşını konu alıyor... Öncelikle söylemek istiyorum ki film beni ürpertti. Yani birkaç kez oturduğum yerde gerim gerim gerildim. Yalnız filmin mantıksal açıdan da birkaç eksik noktası var. Ha bunları görmezden gelip "şu niye şurada şöyle olmadı?" gibi sorgulamalara girmezseniz, şöyle karanlık bir gecede eminim ki sizi boncuk boncuk terletecektir. Kapalı alan korkunuz varsa da bu film sizin için pek iyi bir tercih olmayabilir çünkü bazı sahnelerde izleyen için nefes almak biraz zorlaşıyor. Dediğim gibi şöyle ışıkların kapalı olduğu, karanlık bir gecede izlerseniz tadından yenmeyecektir. Gerilim dolu bir hayatta kalma mücadelesi izleyeceksiniz. E hadi tadını çıkarın!

Cehenneme Bir Adım - The Descent

filmine yorum yap!
Cem G.
17 Temmuz 2021
Çaylak
Gündüz izlerken bile tırstım. Daha doğrusu son yarım saati gece izleyemedim, gündüz açtım izledim.
chansbabystay T.
21 Haziran 2021
Sıkı Üye
Alttaki yoruma katılıyorum o kadar gerildim ki.. İyi filmdi, biraz da farklıydı.
Tuanna C.
04 Mart 2021
Sıkı Üye
Bakın ciddi söylüyorum o kadar gerildim ki ruhumu söküp atmak istedim izlerken. Daracık daracık alanlar var, klostrofobisi olanlar kesinlikle izlemesin ben bile daraldım yani. Film beni çok rahatsız etti cidden. Ama çok beğendim aldığı puanı hak etmiş, çok başarılı.
Zeynep D.
20 Aralık 2020
Çaylak
Bu film benim için gerilim denilince başlıca aklıma gelenlerden... Bence korkunç olmasının sebebi gerçek olabilme ihtimali, tavsiye ederim.
Yigittheripper
19 Haziran 2020
Usta Yorumcu
Güzel bir gerilim filmi sayılır. Serinin ilk filmi, ikinci filmine göre daha iyi.
Feride S.
10 Haziran 2020
Sıkı Üye
Başlarında sıksa da biraz sabrederseniz film açılıyor, gerilim tam dozunda verilmiş, seri olduğundan sanırım diğer filminden ayrı değerlendiremiyorum, güzel bütünleşmişler. Puanım 7/10
Mehmet K.
25 Nisan 2020
Çaylak
Baya gerilim dolu, çok iyi bir seçim.
Gökhan Özkol
21 Nisan 2020
Usta Yorumcu
Filmi izlerken çok keyif aldım. Film cidden çok güzel fakat Juno ölmemeliydi kızı boşuna harcadılar sonuçta kazayla oldu ayrıca hayatta kalmak için kızı bırakmak zorundaydı o anda yapabileceği tek şey diğerleriyle beraber kurtulmaktı. Bu arada filmin Until Dawn adlı bir oyunu var göz atmak isteyebilirsiniz.
SPOILER [GÖSTER]
Kemal A.
17 Ocak 2020
Keşke mağarada kaybolma konusu senaryoları olsaydı. Çünkü sonradan katılan yaratık arkadaşlar filme 2000/2006 havası kattı ve inanın hemen kapattım. 10/2 verdim maalesef beğenmedim.
SPOILER [GÖSTER]
Songül O.
05 Aralık 2019
Çaylak
mükemmel bir gerilim! 2. filmi de aynı gerilimle devam ediyor 2. filme de göz atmadıysanız atın hocam...
Daha fazla yorum4
the descent filmi konusucehenneme bir adım filmi2005 the descent2005 filmlerikorku filmlerigerilim filmlerifilm önerilerigerilim filmi önerileri

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.