Oha! Dedirten Göndermeleriyle; "Mother!" Filmi Neyi Anlatıyor?

09 Haziran 2021
44b
0 Yorum
Oha! Dedirten Göndermeleriyle; "Mother!" Filmi Neyi Anlatıyor?

2017 yapımı Mother! filmi, günümüzden 4 yıl önce çıkmış olmasına rağmen hala pek çok kişi tarafından keşfedilmemiş bir yapım. İzleyenler ise "Mother filmi konusu ne?" ve "Mother filmi incelemesi" gibi aramalar sonucu kafalarındaki yüzlerce soru işaretine cevap arıyor... Ben de bugün kolları sıvadım ve Mother filmini anlamayanlar için çok basit ve kolay anlaşılır bir şekilde filmin bir incelemesini yazmak istedim.

Filme Git ►

İzleyenin sevmediği fakat altındaki mesajları öğrenince birden aşık olduğu bu filme biraz yakından bakalım istiyorum...Hadi gelin şimdi Mother! yani Anne! filmi aslında neyi konu alıyor? Hangi sahne hangi olayı, hangi karakter tarihteki hangi ismi tasvir ediyor birlikte bir göz atalım ve şöyle sağlam bir şaşıralım! Hadi!

Öncelikle izlememiş olanların olduğunu düşünerek Mother! filmi konusundan bahsetmek istiyorum...

Oha! Dedirten Göndermeleriyle; "Mother!" Filmi Neyi Anlatıyor?
Filmimiz, evlerini yeni yeni kurup, bazı tamir ve düzenleme işlerini adım adım yapmaya çalışan bir çifti konu alıyor. Fakat bir gün çıkıp gelen bir misafir bazı olayları tetikliyor ve bir şeyler yavaş yavaş değişmeye başlıyor. İşte biz de 2 saat boyunca ağır işleyen bu süreci izliyoruz.

Filmi izlediniz ve anlamadınız mı? Dert etmeyin! Gelin; kafanızdaki taşları bir bir yerlerine oturtalım... Başlıyoruz!

Oha! Dedirten Göndermeleriyle; "Mother!" Filmi Neyi Anlatıyor?

Az önce Tanrı'yı ve insanoğlunun yaratılma sürecini izlediniz...

Adamımız Tanrı'yı temsil ediyor. Başrolümüz, ünlü yazarımız; Yani Javier Bardem bu filmde Tanrı'yı tasvir ediyor. Muhtemelen fark etmediniz fakat filmin en başında gördüğünüz kadın Jennifer Lawrence değildi. Farklı bir kadın yok oldu ve Tanrı ondan aldığı kristali (sevgi-kutsal ruh) yerine koyarak hayatı başlattı.

Kadın Doğa'yı temsil ediyor. Film boyunca panik halinde gördüğümüz Jennifer Lawrence'ı ise Doğa Ana-Meryem Ana olarak izliyoruz. 

"Ev" ise dünyayı temsil ediyor. Film boyunca Jennifer Lawrence'ı yani Doğa Ana'yı dünyayı çekip çevirirken izliyoruz. En ince ayrıntısına kadar çalışıyor ve her bir köşesini özenle inşa ediyor. 

Tanrı, yani yaratıcı; Evreni, Dünyayı ve Doğayı yaratıyor. Fakat 'yalnız kalmalıyım' diyerek başka ilhamlar arıyor. Bu sürede Jennifer yani Doğa Ana da duvara gri ve sarı 2 çizgi çiziyor. Bu Ay ve Güneş'i temsil ediyor. Sonrasında ise lavabo ve şömine sahnelerini izliyoruz. Bu da artık dünyada Su ve Ateş'in de yer aldığını bize gösteriyor. Sıra ise insanoğlunda...

Oha! Dedirten Göndermeleriyle; "Mother!" Filmi Neyi Anlatıyor?

Ve Tanrı insanı yarattı; "Adem"; Bir akşam kapı çalıyor ve bir doktor geliyor. Bu kişi gelir gelmez evde bir huzursuzluk hakim oluyor. Doğa Ana'nın karnında ağrılar baş gösteriyor. İnsanın kendine zarar vereceğini düşünüyor. Sonrasında raflardaki kitapları gören adam, Tanrı'ya "Bunları yazan siz miydiniz? hayranınızım, kitaplarınız hayatımı değiştirdi" diyor. Hemen akabinde ise tanrının üzerine titrediği kristali görüp dokunmak istiyor. Tanrı buna izin vermiyor. 

Havva geliyor! Doğa Ana gece kalkıp yanında eşini göremeyince hemen aşağıya iniyor ve ikiliyi banyoda görüyor. Tam o esnada Tanrı, Doktorun kaburgasındaki yarayı kapatıyor. Bu sahne, tüm dinlerde geçen Havva'nın, Adem'in kaburgasından yaratılmasını tasvir ediyor. Sabah ise kapı çalıyor ve Havva geliyor. 

Oha! Dedirten Göndermeleriyle; "Mother!" Filmi Neyi Anlatıyor?

İnsanoğlu cennetten kovuluyor... Adem ile Havva, Doğa Ana'nın girilmesinin yasak olduğunu söylediği odaya girip Tanrı'nın çok değer verdiği Kristali kırıyor. Tanrı bağırıyor ve herkes korkuyor. Bu sahnede yasak meyvenin yenildiği resmediliyor. Ardından oradan çıkan adam ve kadın birlikte oluyor ve çocuklar dünyaya geliyor.

Habil ve Kabil sahnesi... Eve gelen çocuklar tartışmaya başlıyor ve bir cinayet yaşanıyor. Tartışma miras yüzünden oluyor ve tıpkı kutsal kaynaklarda bahsedilen Habil ve Kabil kardeşlerin yaşadıklarını temsil ediyor. İlk kan dökülüyor ve ev yani "Dünya" ilk yarayı alıyor. Yerdeki kan lekesini çıkarmaya çalışan Doğa Ana, bunu başaramıyor ve üzerine halı çekiyor. Kan evde bir delik oluşturuyor ve evin zemininde cehenneme açılan bir kapı görüyoruz. Buradan çıkan "kurbağa" ise felaketleri ve dünyanın sonunun buradan olacağını bize gösteriyor.

● Doğa Ana her bocaladığında sarı bir su içiyor. Ben bunun "Güneş" olarak tasvir edildiğini düşünüyorum. Filmde cevabı verilmiyor fakat Doğa Ana her kötü hissettiğinde Güneş'ten güç almaya çalışıyor da denilebilir.

İnsanoğlu çoğalıyor... Cenaze sonrası eve gelenler o kadar artıyor ki Doğa Ana çok rahatsız oluyor. Tanrı ise "Bu insanların anlattığı hikayeleri duyman lazım!" diyerek eğleniyor. Burada İnsanoğlu'nun binlerce yıldır uydurduğu(!), yazdığı, inandığı ve uğruna kurbanlar, adaklar verdiği Mitolojik efsanelere atıfta bulunuluyor. Tanrı bunları komik buluyor.

Su borusunun patlaması ise Nuh Tufanı'nı temsil ediyor... İnsanlar birden çoğalarak eve yani dünyaya zarar vermeye başlayınca Doğa Ana kızıyor ve sonrasında patlayan lavabo borusundan sular fışkıyor. Bu olaydan hemen sonra evdeki herkes etrafa kaçışıyor. İşte burada Nuh Tufanı'nı izliyoruz. 

Ve sarı içecek dökülür... Tanrı ve Doğa Ana birlikte oluyor ve hemen sonraki sabah, Tanrı ilhamla dolup yazmaya başlıyor. Doğa ise "Ben gidip kıyameti başlatayım..." diyerek esprili bir şekilde gidip içtiği sarı toz içeceği (Yani Güneş'i) döküyor. İşte bu sahne Küresel ısınmayı, yani dünyanın sonunun başlangıcını bize gösteriyor. 

● Tanrı eserini bitirir... Doğa Ana bunu kutlamak için nefis bir yemek hazırlıyor fakat birden yine eve insanlar gelmeye başlıyor. Gelenler Tanrı'ya hayranı olduklarını söylüyor ve birden ev bu kalabalık tarafından istila edilmeye başlanıyor. Doğa Ana "Burası benim evim" dese de insanlar "Şair (yani Tanrı) buranın hepimizin evi olduğunu söylüyor" cevabı alıyor. Ev yağmalanıyor.

Ve kıyamet!... Doğa Ana bu kaosun içinde bebeğini dünyaya getiriyor fakat insanoğlu bebeği severken öldürüp yiyor. Bu sahnede o kişiler, Dini kullananları, Kilise gibi geçmiş tarihte yıllarca insanları sömürenleri temsil ediyor. Doğa Ana ise daha fazla dayanamıyor ve Adem'den aldığı bir "Çakmak" ile tüm dünyayı yakıyor. Bu da kıyameti temsil ediyor. Fakat sonrasında Tanrı'yı görüyoruz. Zarar almamıştır ve Doğa Ana'nın bedeninden bir Kristal çıkarır ve onu yerine koyar. Gün aydınlanır ve yatakta farklı bir kadın görürüz. Tanrı'ya seslenerek uyanır.  Ve döngü tekrar başlar...

Yani dünya yaratıldı, biz insanoğlu dünyaya geldi ve kendi elimizle gezegenimizin sonunu getirdik. Hepimiz yok olacağız ve her şey yeniden başlayacak... İşte filmin özeti tam olarak bu. Ayakta alkışlanası.  

----------

Oha! Dedirten Göndermeleriyle; "Mother!" Filmi Neyi Anlatıyor?

Modunu Seç ►

Oha! Dedirten Göndermeleriyle; "Mother!" Filmi Neyi Anlatıyor?

listesine yorum yap!
Henüz kimse yorum yapmadı...
SEN İLK OLABİLİRSİN!
mother filmi konusumother filmi analizmother filmi göndermelerimother filmi mesajlarmother filmi incelememother filmi incelemesi
EN AKTİF ÜYELER
1 Cinayet ve Bolca Hukuk İçeren İtalyan Dizisi: il Processo
1 Cinayet ve Bolca Hukuk İçeren İtalyan Dizisi: il Processo
Size 1 hafta kadar önce Netflix'te izlediğim şu diziyi tavsiye ettikten sonra hemen iyi bir dizi bitirip tavsiye edemem diyordum ki 'il Processo' isimli bu İtalyan dizisi beni yanıltmayı başardı. Eğer bu içeriğe yolunuz il processo konusu veya il processo dizisi oyuncuları gibi aramalar sonucu düştüyse aradığınızı birazdan bulabileceğinizi söylemek isterim.  En İyi Dizi Tavsiyeleri İçin Tıkla! ►  Hadi gelin şimdi sizlere il Processo dizisi hakkında izlemeden önce bilmeniz gereken bilgiler neler onları şöyle bir anlatayım. Ha bu arada il processo dizisi izle gibi bir arama sonucu da buradaysanız diziyi buradan değil, Netflix üzerinden izlemeniz gerektiğini de söylemek isterim... Hadi şimdi dizimize göz atalım! 'Kaan merak ettirme nedir bu il processo dizisinin konusu?' dediğinizi duyar gibiyim, hemen bahsedeyim;[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/234/72/1-cinayet-ve-bolca-hukuk-iceren-nefis-italyan-dizisi-il-processo-780x439.png[/RESIM]Dizimiz, 17 yaşındaki genç bir kızın vahşice öldürülmesini ve bu cinayetten sonra yaşanan mahkeme sürecini konu alıyor. Bu süreçte de bir savcı, bir avukat ve birçok şüpheli öne çıkıyor ve taraflar arasında gizem dolu bir kovalamaca başlıyor... Kısaca dizimizin konusu böyle. Dahası içinse devam edelim... İzlerken 'Katil kim?' dedirten hukuk dizi/filmlerini sevenlerdenseniz burada kalın ama ağır ilerleyen diziler sizlik değilse bulaşmayın...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/234/39/1-cinayet-ve-bolca-hukuk-iceren-nefis-italyan-dizisi-il-processo-780x439.png[/RESIM]Dizi size sürekli olarak 'Katil kim?' sorusunu sorduyor. Her seferinde de farklı farklı şüpheliler için 'Acaba?' diyorsunuz. Bu izleyici için gerçekten güzel bir olay. Eğer siz de benim gibi suç-mahkeme-hukuk temalı şeyleri sevenlerdenseniz bu yapım beni olduğu kadar sizi de mutlu edecektir. Fakat dizimiz oldukça ağır ilerliyor. Sürekli yeni bir olay yerine bazen bir 10 dakika ikili diyaloglara bağlı kalıyor ve eğer yakınlarınızda dikkatinizi dağıtacak akıllı telefon gibi şeyler varsa bu süre zarfında dikkatinizin kayması da olası. Tavsiyem, eğer bu türü seviyorsanız kulaklığınızı takın, telefonunuzu uzağa bırakın ve öyle izleyin derim. Nefis oyunculuklarıyla buram buram İtalyan işi kokan bir dizi; Aşırı sade ama bir o kadar da şık...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/234/91/1-cinayet-ve-bolca-hukuk-iceren-nefis-italyan-dizisi-il-processo-780x439.png[/RESIM]'İtalyan şıklığı' terimini bilirsiniz. Çok sade ama çok klastır. Mimarilerinden kıyafetlerine kadar dizi tamamen bunu bize yansıtıyor. Oyunculuklar ayrı, oyuncuların kıyafetleri için tercih edilen seçimler ve mekanlar da bir o kadar ayrı başarılı. Bir karakterimizi hep aynı kıyafetlerle depresif bir modda görürken bazıları da ateş gibi arabalarla jilet gibi karşımıza çıkıyor. Yani dizi buram buram İtalya kokuyor diyebilirim. NOT: Bu diziyi aranızdan 'Beyza Çiçek'in tavsiyesi ile keşfettim. Kendisine de buradan teşekkürler ediyorum... Yukarıda da dediğim gibi; Eğer ağır ilerleyen şeyler sizlik değilse hemen diğer tavsiyelere geçin. Fakat şöyle bu türe uygun iyi ve uzun soluklu bir şeyler izleyeyim diyorsanız da kaçırmayın derim. Bu arada unutmadan söyleyeyim de kulağımı çınlatmayın; Dizide bolca +18 sahne de mevcut. ---------- • Il Processo dizisi Netflix'te var mı? Dizi Netflix'in orijinal yapımlarından değil, fakat Netflix'te izlenebilir.  • Dizinin IMDb puanı nasıl? Dizi 7 puana sahip.  • Dizi kaç bölüm? Sezon sayısı ve uzunluğu nasıl? Dizinin sadece 1. sezonu yayınlandı ve 8 bölümden oluşuyor. Her bölüm ise ortalama 50 dakikalık bir uzunluğa sahip. ---------- [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
21b
1
5 yıl
Gerçek Kişi ve Olayları Konu Alan Taş Gibi 9 İyi Film Önerisi
Gerçek Kişi ve Olayları Konu Alan Taş Gibi 9 İyi Film Önerisi
Dünya üzerinde pek çok etkileyici olay yaşanıyor. Geçmişte yaşandı, gelecekte de yaşanacak ve şu an da bir yerlerde yaşanıyor olabilir. Fakat maalesef bu inanılması güç olaylar çoğunlukla daha fazla kişiye aktarılamıyor. İşte tam da burada devreye sinema giriyor ve yaşanan bu müthiş olaylar etkileyici bir film olarak karşımıza çıkıyor.  İşte bugün ben de burada daha önce sizlere film tavsiyesi olarak sunduğum o gerçek hayata dayanan filmleri derleyip, toplayıp, listelemek istedim.  Birazdan göreceğiniz iyi film önerilerinin her biri de farklı zamanlarda üzerinde bulunduğumuz bu dünyada yaşanmış.  Hadi gelin şimdi gerçek kişilere ve olaylara dayanan o etkileyici film önerilerine birlikte bakalım! Dünyanın Sonu Konulu Kıyamet Filmleri İçin Tıkla ► 1. Listemizdeki gerçek hayata dayanan ilk film önerimiz "Bomb City" oluyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/98/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]► "Kaan nedir bu, nasıl bir şeydir?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayarak film hakkında yazdığım 3-5 cümlelik tavsiye metnine ışınlanabilirler.  Filme Git ► 2. Sıradaki film önerisi ise "Catch me if You Can" yani "Sıkıysa Yakala" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/3/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 3. Bir diğer gerçek kişi ve olayları işleyen film tavsiyesi ise "The Motorcycle Diaries" yani "Motorsiklet Günlükleri"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/90/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 4. Listemizin ortalarına geldiğimizde ise bizi "Captain Phillips" karşılıyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/71/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 5. Yaşanmış filmler listemizin bir diğer sırasındaki film önerisi ise "127 Saat" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/40/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 6. Bir diğer film tavsiyesi ise "12 Years a Slave" yani "12 Yıllık Esaret"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/73/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 7. Listemizin sonuna doğru yaklaşırken bir diğer film önerisi ise "Hidden Figures" yani "Gizli Sayılar" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/41/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 8. Sondan bir önceki filmimiz ise "Adrift" yani "Sürükleniş" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/1/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 9. Ve gerçek olaylara dayanan filmler listemizdeki son tavsiye ise "Intouchables" yani "Can Dostum"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/4/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► ◆ Bunlar kesmedi mi? O zaman tam da aşağıdaki butona tıklayarak moduna göre film önerisi bulabilirsin! :) Modunu Seç! ►
34b
0
7 yıl
Romantik Değil! Eşiniz veya Sevgiliniz ile İzlemeniz Gereken 8 Etkileyici Film Önerisi!
Romantik Değil! Eşiniz veya Sevgiliniz ile İzlemeniz Gereken 8 Etkileyici Film Önerisi!
Bugün burada "Eşiyle ya da sevgilisi ile film izleyenler" grubunda olanlara bir şey sormak istiyorum; Bıkmadınız mı romantik aşk filmleri izlemekten? Hiç mi birbirlerini seven bir çiftin hayatta kalma mücadelesini anlatan bir film aramıyor gözleriniz? Bence arıyor... İşte tam da bu yüzden bugün burada size, içinde cıvık cıvık aşk ve duygu dolu romantik sahnelerin olmadığı, iyi bir hayatta kalma savaşının verildiği, "Ben olsam ne yapardım?" diye düşünüp bol bol yanınızdaki kişinin elini sımsıkı sıkacağınız nefis film önerileri hazırladım! Kaan'ın Tavsiyesi Üyelerinin En Beğendiği 10 Film İçin Tıkla ► Hadi gelin şimdi bu şahane listeye bir göz atalım! 1. Sevgili veya eş ile izlendiğinde keyfi 2 katına çıkacak filmler listemizin ilk sırasında "Backcountry" yani "Ölüm Ormanı" var...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/53/80/romantik-degil-esiniz-veya-sevgiliniz-ile-izlemeniz-gereken-8-etkileyici-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]►"Kaan bu filmin konusu nedir? IMDB puanı nedir? Nasıldır?" diyenler hemen aşağıdaki butonu tıklayarak film için yazdığım kısa tavsiye metnine ışınlanabilirler! Filme Git ► 2. "Çift" konulu bir diğer film önerisi ise "Adrift" yani "Sürükleniş"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/53/11/romantik-degil-esiniz-veya-sevgiliniz-ile-izlemeniz-gereken-8-etkileyici-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]► Gerçek kişi ve olayları konu alan bu film, hayatlarının yolculuğuna çıkmayı hedefleyen bir çifti konu alıyor. Filme Git ► 3. Eşiniz ya da sevgiliniz ile izlemeniz gereken bir başka film önerisi ise "Traffik"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/53/4/romantik-degil-esiniz-veya-sevgiliniz-ile-izlemeniz-gereken-8-etkileyici-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]►Bu film ise, bir çiftin hafta sonu kaçamağının dönüştüğü hayatta kalma mücadelesini konu alıyor. Filme Git ► 4. Listemizin ortalarındaki bir diğer film önerisi ise "Vacancy" yani "Boş Oda" oluyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/53/32/romantik-degil-esiniz-veya-sevgiliniz-ile-izlemeniz-gereken-8-etkileyici-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]► Arabaları bozulan bir çiftimiz bir motele sığınıyor ve olanlar oluyor... Bu filmi de mutlaka izlemelisiniz. Filme Git ► 5. Eş ya da sevgiliniz ile izleyip birbirinize tutunacağınız bir başka önerim ise "Till the end of the World" yani "Dünyanın Sonuna Kadar"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/53/57/romantik-degil-esiniz-veya-sevgiliniz-ile-izlemeniz-gereken-8-etkileyici-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]► kaanintavsiyesi.com'da 8 binin üzerinde kişinin göz attığı bu filmi de mutlaka izlemelisiniz. Filme Git ► 6. Sıradaki önerim ise 1997 yapımı "Breakdown" yani "Tuzak"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/53/8/romantik-degil-esiniz-veya-sevgiliniz-ile-izlemeniz-gereken-8-etkileyici-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]► Bu film ise, yeni bir hayata başlamak isteyen bir çiftin başından geçenleri konu alıyor. Filme Git ► 7. "Extortion" yani "Şantaj" filmi ise eşiniz ile izlemeniz gereken başka bir iyi film önerisi...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/53/98/romantik-degil-esiniz-veya-sevgiliniz-ile-izlemeniz-gereken-8-etkileyici-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]► Tatile giden bir çekirdek ailemiz ve onların başına gelen olaylar... İzlerken yumruğunuzu sıkacaksınız. Filme Git ► 8. Ve listemizdeki son önerim ise "No Escape" yani "Kaçış Yok" filmi oluyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/53/23/romantik-degil-esiniz-veya-sevgiliniz-ile-izlemeniz-gereken-8-etkileyici-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]► Benim favorilerim arasında yer alan bu film ise, 2 kızı ve eşi ile birlikte farklı bir ülkeye taşınan bir babanın, ailesini korumak için içine düştüğü nefes kesici anları konu alıyor. Mutlaka izleyin ve yorumunuzu bırakın. Filme Git ► ● Ha yok biz romantik takılalım derseniz de hemen buraya tıklayarak "Sevgili ile İzlemelik" kategorime ışınlanabilirsiniz!
115b
0
7 yıl
Don't Look Up: Netflix'in Oyuncuları DEV, Kendisi "Eh" Olan Yeni Filmi! 
Don't Look Up: Netflix'in Oyuncuları DEV, Kendisi "Eh" Olan Yeni Filmi! 
Netflix imzalı "Don't Look Up" filminin yayınlanacağı günü duyduğumdan beri izlemek için can attım diyebilirim. DiCaprio, Jennifer Lawrence, Cate Blanchett, Meryl Streep, Jonah Hill, Timothée Chalamet ve dahası... Kadroya bakın! İşte ben de böyle düşündüm ve az önce Don't Look Up filmini izleyip bitirdim. Şimdi de "Ee Kaan don't look up konusu nasıl?", "İzlenir mi?" gibi sorularınız için kolları sıvadım. Hadi gelin şimdi yeni Netflix filmi Don't Look Up'ın konusu ne? Oyuncu kadrosu nasıl? İzlenir mi? hepsine birlikte bir göz atalım... Merak etmeyin, her zamanki gibi kısa ve öz cümlelerle size film hakkında bir ön bilgi vermeye çalışacağım... Hadi! Öncelikle gelin önce size Don't Look Up filminin konusundan kısaca bahsedeyim...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/271/64/don-t-look-up-netflix-inoyunculari-dev-kendisi-eh-olan-yeni-filmi-780x439.png[/RESIM]Dünyaya çarpacak olan dev bir göktaşını fark eden 2 gökbilimcinin, bu haberi tüm dünyaya vermesiyle yaşananları izliyoruz filmde. Devasa bir kuyruklu yıldız dünyaya doğru gelirken, bu 2 bilim insanı da Amerika başkanından tv kanallarına kadar kapı kapı gezip "Bir cisim yaklaşıyor" demeye çalışıyorlar. Film de bize tüm bu olanları "Komedi-Felaket" türünde aktarıyor... İşin özü bu. "Ee Kaan ne diyorsun? İzlenir mi?" diyenler için anlatayım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/271/53/don-t-look-up-netflix-inoyunculari-dev-kendisi-eh-olan-yeni-filmi-780x439.png[/RESIM]Filmin devasa bir oyuncu kadrosu var. Yani bu kadroyu al, ilkokul piyesi oynat, yine izlenir, yine izlenir. Konusu da gayet ilgi çekici. Fakat film 2 saat 20 dakika. Bu da izleyiciyi bir yerden sonra yoruyor. Filmin vermek istediği büyük bir mesajı var, (birazdan değineceğim) bir kenarından felaket senaryolu bir bilim kurgu yanı da var ve bu da izleyiciyi bir şekilde çekiyor. Yani unutulmaz bir yapım değil, fakat bir şans verilmeli diyorum. Özet: Anlatmak istediği sağlam mesajı olan bir film bu. Bence süresi fazlasıyla uzun. Fakat bu uzun süresine rağmen sonuna kadar dayanın ve filmin söylemek istediği o mesajı alın derim... Eğer filmi izleyenlerdenseniz de hemen aşağıya da bir göz atın derim. - Filmi izlemediyseniz bundan sonrası tat kaçırabilir, baştan söyleyeyim... - Bu bir KOMEDİ filmi değil, bu bir ELEŞTİRİ![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/271/10/don-t-look-up-netflix-inoyunculari-dev-kendisi-eh-olan-yeni-filmi-780x439.png[/RESIM]Eğer kategorisindeki "Komedi" etiketine bakıp şöyle keyifli bir şeyler izleyeceğini düşünenler olduysa bu film onları tatmin etmeyecektir. Hatta yer yer absürt bile gelecektir çünkü film, nefis bir eleştiri. ● Filmde tüm gezegeni etkileyen dev bir sorun var, fakat Amerika başkanı dahil herkes işin gırgırında. Tıpkı içinde de bulunduğumuz PANDEMİ gibi, bilim insanları ne kadar çırpınırsa çırpınsın "Politika", insanları bir şekilde yanlışa yönlendirmeyi başarıyor. Devasa şirketler, dünyanın sonu gelirken bile çıkarlarını düşünüyor. Üstelik bunu, büyük devletleri de yanlarına alarak yapıyorlar. Ve sonunda; evet, hepimiz ölüyoruz.  ● Bizim kuyruklu yıldızımız da; İklim değişikliği, ortaya çıkardığımız çöplerimiz, diğer canlılara saygısızca genişlemeye çalışmalarımız, savaşlarımız ve dahası... Ve işin kötü yanı aslında hepimiz dünyamıza çarpacak olan bir göktaşının geldiğini görüyoruz, "Bakın bir şeyler olacak!" diyen bilim insanlarını takmıyor ve öylece yaşamaya devam ediyoruz. İşte bu film, bize sonumuzu gösteriyor.  - - - - -  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
11b
0
4 yıl
Senaryosunu Atatürk'ün Yazdığı Film: "Ben Bir İnkılap Çocuğuyum"
Senaryosunu Atatürk'ün Yazdığı Film: "Ben Bir İnkılap Çocuğuyum"
"Dünya sahnesinden tarihin en dikkat çekici adamlarından biri geçti..." diye yazmıştı ölümünün ardından Amerikan "Chicago Tribune" gazetesi... İşte bugün burada o adamın, yani modern Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'ün, sinemaya olan ilgisini ve bizzat senaryosunu yazdığı "Ben Bir İnkılap Çocuğuyum" filmini sizlere anlatacağım. Evet birçoğunuz gibi bunu ilk duyduğumda ben de fazlasıyla heyecanlanmış ve inanamamıştım fakat kaynaklar gösteriyor ki bu doğru. Ata'mız, Türk gençlerine aydınlık bir gelecek yolunda kılavuz olabilmesi için bir film senaryosu yazmış. Gelin şimdi detaylara birlikte bakalım.  "Öyle bir zaman gelecek ki, Amerika'nın keşfi, barut ve matbaa gibi gelişmeler, Sinema ve Radyo'nun yanında bir oyuncak gibi kalacaktır"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/133/21/senaryosunu-ataturk-un-yazdigi-film-ben-bir-inkilap-cocuguyum-780x439.jpg[/RESIM]Evet, bu aydınlık dolu, ileri görüşlülük fışkıran cümleler, bizzat Mustafa Kemal Atatürk'e ait. Sağlığında pek çok sanat dalına önem veren ve verilmesini de söyleyen Atatürk, sinema için şu cümleleri söylüyor; "Sinema, gelecekteki dünyanın bir dönüm noktasıdır. Şimdi bize basit gibi gelen eğlence olan radyo ve sinema, bir çeyrek asra kalmadan yeryüzünün çehresini tamamen değiştirecektir. Japonya’daki kadın Amerika’daki birine benzemeye çalışacak, Afrika'daki biri de bir Eskimo’nun ne dediğini anlayacaktır. Tek ve birleşik bir dünyayı hazırlamak bakımından sinema ve radyonun keşfi yanında tarihte devirler açan matbaa, barut ve Amerika’nın keşfi gibi olaylar oyuncak nisbetinde kalacaktır"... İşte "Sinema" hakkında böyle düşünen Atatürk, dönemin en ünlü sinemacısı Münir Hayri Egeli ile el ele veriyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/133/73/senaryosunu-ataturk-un-yazdigi-film-ben-bir-inkilap-cocuguyum-780x439.jpg[/RESIM]Sinemanın müthiş bir keşif olduğunu düşünen Atatürk, dönemin en ünlü sinemacılarından olan "Münir Hayri Egeli"den gelen film teklifini heyecanla kabul ediyor ve müthiş bir filmin senaryosunu yazmaya başlıyorlar.  Egeli, 1954’te yazdığı “Atatürk’ten Bilinmeyen Hatıralar” kitabında bu konudan şöyle bahsediyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/133/30/senaryosunu-ataturk-un-yazdigi-film-ben-bir-inkilap-cocuguyum-780x439.jpg[/RESIM]Egeli, yazdığı kitabında; "Senaryoyu sundum. 'İnkılabı gelecek nesillere götürecek kıvılcım öğretmenlerden fırlayacaktır, bu nedenle ana karakter Tarık'ın bir öğretmen olması daha uygundur. Ona göre düzeltmeli...' dedi..." şeklinde bahsediyor bu konudan ve devam ediyor; 'Bilmem başka neler koymalıyız?' diye sordu, 'Bir filmde kadın ve aşk unsuru da aranır ama bilmem nasıl emrederdiniz?' diye cevap verdim. Bunun üzerine; "Benim de başımdan aşk hikayeleri geçti" şeklinde yanıt verdi..." diyor. Senaryo tam 137 sayfa oluyor ve filmin hazırlıkları hızlanıyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/133/40/senaryosunu-ataturk-un-yazdigi-film-ben-bir-inkilap-cocuguyum-780x439.jpg[/RESIM]Filmin senaryosu 2 kez bizzat Atatürk tarafından düzenlenip , üzerinde "Bay Münir Hayri’ye gönderilecek" notuyla gönderiliyor. Bu gel gitler sonucu senaryo 137 sayfaya ulaşıyor ve film için hazırlıklar yapılmaya başlanıyor.  Fakat Atatürk'ün sağlığı el vermiyor ve bu senaryo, filme dönüştürülemiyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/133/55/senaryosunu-ataturk-un-yazdigi-film-ben-bir-inkilap-cocuguyum-780x439.jpg[/RESIM]Hayri Egeli ve Atatürk arasında hazırlanan bu senaryo hem Atatürk'ün sağlığının kötüleşmesi hem de film ekibinde bulunan genel sekreter "Recep Peker"in ortaya attığı olumsuz fikirler nedeniyle bir türlü filme dönüşemiyor.  Senaryo şu an Ankara’da Milli Kütüphane'de tutuluyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/133/91/senaryosunu-ataturk-un-yazdigi-film-ben-bir-inkilap-cocuguyum-780x439.jpg[/RESIM]Bu, Türk gençlerine aydınlığa ulaşma yolunu gösterecek olan eser maalesef filme dönüştürülemiyor ve şu an Ankara'da, Milli Kütüphane'de kilit altında tutuluyor. Tam 72 yıl sonra, ünlü "Sarı Zeybek" adlı kısa belgeseli ortaya çıkaran ekip bu senaryoyu filmleştirmek istiyor, çok iyi de bir bütçe toplanıyor, fakat maalesef bu atak da sonuca bağlanamadan kaybolup gidiyor ve "Ben Bir İnkılap Çocuğuyum" filmi, rafa kaldırılıp tekrar unutuluyor. Kim bilir, belki bir gün şartlar olgunlaşır da bu senaryo çok kaliteli bir yapıma dönüştürülür, kim bilir. Tıkla, Moduna Göre Film Önerisi Seç! ►
11b
0
6 yıl
1 Cinayet ve Bolca Hukuk İçeren İtalyan Dizisi: il Processo
1 Cinayet ve Bolca Hukuk İçeren İtalyan Dizisi: il Processo
Size 1 hafta kadar önce Netflix'te izlediğim şu diziyi tavsiye ettikten sonra hemen iyi bir dizi bitirip tavsiye edemem diyordum ki 'il Processo' isimli bu İtalyan dizisi beni yanıltmayı başardı. Eğer bu içeriğe yolunuz il processo konusu veya il processo dizisi oyuncuları gibi aramalar sonucu düştüyse aradığınızı birazdan bulabileceğinizi söylemek isterim.  En İyi Dizi Tavsiyeleri İçin Tıkla! ►  Hadi gelin şimdi sizlere il Processo dizisi hakkında izlemeden önce bilmeniz gereken bilgiler neler onları şöyle bir anlatayım. Ha bu arada il processo dizisi izle gibi bir arama sonucu da buradaysanız diziyi buradan değil, Netflix üzerinden izlemeniz gerektiğini de söylemek isterim... Hadi şimdi dizimize göz atalım! 'Kaan merak ettirme nedir bu il processo dizisinin konusu?' dediğinizi duyar gibiyim, hemen bahsedeyim;[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/234/72/1-cinayet-ve-bolca-hukuk-iceren-nefis-italyan-dizisi-il-processo-780x439.png[/RESIM]Dizimiz, 17 yaşındaki genç bir kızın vahşice öldürülmesini ve bu cinayetten sonra yaşanan mahkeme sürecini konu alıyor. Bu süreçte de bir savcı, bir avukat ve birçok şüpheli öne çıkıyor ve taraflar arasında gizem dolu bir kovalamaca başlıyor... Kısaca dizimizin konusu böyle. Dahası içinse devam edelim... İzlerken 'Katil kim?' dedirten hukuk dizi/filmlerini sevenlerdenseniz burada kalın ama ağır ilerleyen diziler sizlik değilse bulaşmayın...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/234/39/1-cinayet-ve-bolca-hukuk-iceren-nefis-italyan-dizisi-il-processo-780x439.png[/RESIM]Dizi size sürekli olarak 'Katil kim?' sorusunu sorduyor. Her seferinde de farklı farklı şüpheliler için 'Acaba?' diyorsunuz. Bu izleyici için gerçekten güzel bir olay. Eğer siz de benim gibi suç-mahkeme-hukuk temalı şeyleri sevenlerdenseniz bu yapım beni olduğu kadar sizi de mutlu edecektir. Fakat dizimiz oldukça ağır ilerliyor. Sürekli yeni bir olay yerine bazen bir 10 dakika ikili diyaloglara bağlı kalıyor ve eğer yakınlarınızda dikkatinizi dağıtacak akıllı telefon gibi şeyler varsa bu süre zarfında dikkatinizin kayması da olası. Tavsiyem, eğer bu türü seviyorsanız kulaklığınızı takın, telefonunuzu uzağa bırakın ve öyle izleyin derim. Nefis oyunculuklarıyla buram buram İtalyan işi kokan bir dizi; Aşırı sade ama bir o kadar da şık...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/234/91/1-cinayet-ve-bolca-hukuk-iceren-nefis-italyan-dizisi-il-processo-780x439.png[/RESIM]'İtalyan şıklığı' terimini bilirsiniz. Çok sade ama çok klastır. Mimarilerinden kıyafetlerine kadar dizi tamamen bunu bize yansıtıyor. Oyunculuklar ayrı, oyuncuların kıyafetleri için tercih edilen seçimler ve mekanlar da bir o kadar ayrı başarılı. Bir karakterimizi hep aynı kıyafetlerle depresif bir modda görürken bazıları da ateş gibi arabalarla jilet gibi karşımıza çıkıyor. Yani dizi buram buram İtalya kokuyor diyebilirim. NOT: Bu diziyi aranızdan 'Beyza Çiçek'in tavsiyesi ile keşfettim. Kendisine de buradan teşekkürler ediyorum... Yukarıda da dediğim gibi; Eğer ağır ilerleyen şeyler sizlik değilse hemen diğer tavsiyelere geçin. Fakat şöyle bu türe uygun iyi ve uzun soluklu bir şeyler izleyeyim diyorsanız da kaçırmayın derim. Bu arada unutmadan söyleyeyim de kulağımı çınlatmayın; Dizide bolca +18 sahne de mevcut. ---------- • Il Processo dizisi Netflix'te var mı? Dizi Netflix'in orijinal yapımlarından değil, fakat Netflix'te izlenebilir.  • Dizinin IMDb puanı nasıl? Dizi 7 puana sahip.  • Dizi kaç bölüm? Sezon sayısı ve uzunluğu nasıl? Dizinin sadece 1. sezonu yayınlandı ve 8 bölümden oluşuyor. Her bölüm ise ortalama 50 dakikalık bir uzunluğa sahip. ---------- [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
21b
1
5 yıl
The Vast of Night: 2020'nin En Dikkat Çekici Bilim Kurgu Filmi Tavsiyesi!
The Vast of Night: 2020'nin En Dikkat Çekici Bilim Kurgu Filmi Tavsiyesi!
Uzun zamandır iyi bir bilim kurgu filmi izleyemediğim için üzülüyordum, fakat sadece dakikalar önce izleyip, bitirdiğim 2020 yapımı "The Vast of Night" filmi, bu üzüntümü yerle bir etmeyi başardı. Öncelikle "The Vast of Night izle" gibi aramalar sonucu buradaysanız, üzülerek söylemek istiyorum ki burada aradığınızı bulamayacaksınız. Fakat, "the vast of night konusu", "neden izlenir?" gibi aramalar sonucu yolunuz buraya düştüyse, sıkı durun çünkü size bu filmi en nefis detayları ile, hiç lafı uzatmadan ve spoiler vermeden anlatacağım. Filme Git ► Hadi gelin şimdi 2020 yapımı bu nefis film The Vast of Night filminin konusu neymiş, neden izlenmeliymiş, bu konulara birlikte bir göz atalım!  Öncelikle nedir bu "The Vast of Night" filminin konusu?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/194/38/the-vast-of-night-2020-nin-en-dikkat-cekici-bilim-kurgu-filmi-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM]Öncelikle filmimizin müthiş bir konusu bulunuyor. Belki de yıllar yıllar önce izlediğim ve hala çoğu sahnesi aklımdan çıkmayan "The Signs" filminin etkisinden olacak, konusu "uzay" olup içinde hasat tarlası olan ve kırsal bir bölgede geçen filmlere kelimenin tam anlamıyla bayılıyorum. Hatta nefis film Interstellar'da da bu ögeleri görünce çok keyiflenmiştim... İşte 1950'lerde geçen bu filmimiz de, kırsal bir kasabadaki bir telefon santral operatörünü ve bir radyocunun 1 gecede yaşadıklarını konu alıyor. Santralde telefonları bağlayan genç kız, radyo dinlerden bir frekans duyuyor ve radyo programcısı ile birlikte bu sinyalin peşine düşüyorlar. İşte gerilim ve gizem dolu, nefis bir bilim kurgu filmimiz de böylece başlamış oluyor...  Neden izlenmeli?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/194/84/the-vast-of-night-2020-nin-en-dikkat-cekici-bilim-kurgu-filmi-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM]Film 1950'lerde geçtiği için aslında bir yandan nefis bir dönem filmi bu. Atmosferi, renkleri, dokusu çok başarılı bir şekilde aktarılmış. Üstelik şimdi tüm bunların üzerine bir de bu filmin bir bilim kurgu konusunu işlediğini düşünün... Eğer bilim kurgu ile aranız iyi ise, gizem peşine düşmeyi seviyorsanız ve anlık gerilimler filmi izlerken sizi hayatta tutuyorsa bu filmi mutlaka izlemelisiniz. Fakat size tavsiyem; Bu filmi mutlaka bir akşam, karanlık bir ortamda ve mümkünse kulaklıkla ile izleyin. Ayrıca telefon bildirimlerinden ve arkadaş muhabbetinden uzak durun derim. Aksi halde film, dikkatinizin kolayca dağılabileceği birkaç sahne barındırıyor, o sahnelerde pür dikkat olmalısınız. Söz veriyorum, bittiğinde içinizde bir şeyleri hareketlendirmiş olan bir film izlemiş olacaksınız... Olmazsa da beni Instagram'dan bulup yazabilirsiniz. Bundan sonrası bir miktar SPOİLER içeriyor, filmi izledikten sonra mutlaka uğrayın![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/194/3/the-vast-of-night-2020-nin-en-dikkat-cekici-bilim-kurgu-filmi-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Filmi izlediniz ve buradasınız. Filmde telefon ile bağlantı kuran eski asker Billy'nin anlattığı yerin 51. Bölge olduğunu anlamışsınızdır... Diyaloglar ve anlatılanlar çok etkileyici değil miydi ama?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/194/32/the-vast-of-night-2020-nin-en-dikkat-cekici-bilim-kurgu-filmi-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM]Öncelikle söylemek istiyorum ki filmdeki pek çok detay beni yakalamayı başardı. Öncelikle filmin nostaljik havası kesinlikle acayip bir hava katıyor. Tamam sık sık tüplü televizyon ekranına geçme tekniğinin çok iyi olduğu söylenemez fakat dönem havası gayet başarılı yansıtılabilmiş. Sonrasındaki 51. Bölge diyalogları da gerçekten çok başarılıydı. Santralci kızımızı 6-7 dakika boyunca sadece telefonla konuşurken izliyoruz ve film bizi hiç sıkmıyor çünkü alttan alttan, sinsice yaklaşan bir gizem ve gerilimi var... İşte bu detayları ile film benim gönlümü kazandı. O araba sahnesi neydi öyle? Tüyler diken![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/194/1/the-vast-of-night-2020-nin-en-dikkat-cekici-bilim-kurgu-filmi-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM]Yaşlı kadın, çocuğuna, o farklı dildeki kelimeleri okuyunca çocuğunun başının geri gittiğini, gözlerinin kapandığını ve sanki transa geçermişcesine kalakaldığını söylüyor. Radyocumuz ise yaşlı kadının kaydettiği o cümlelerini arabada seyir halindeyken açıyor ve o da ne? Arabayı kullanan ve yanındaki kızın kafaları birden geri gidiyor ve tam anlamıyla transa geçiyorlar! İşte bu sahnede tam anlamıyla tüylerim diken diken oldu diyebilirim. Bu detayı gerçekten çok beğendim... Sonrasında UFO'yu görmemize gerek var mıydı? Bence pek de yoktu aslında. Yani görmeseydik ve ormanda, yanmış ağaçların arasında "Bu ne ya?!" diye şaşırırlarken bir saniye sonra yerdeki ayak izlerinin kaybolduğunu görseydik de, bence gayet başarılı bir son olurdu. Ha UFO gördük, kötü müydü? Hayır. Cafcaflı bir Ufo görüp finalin çöp olmasından korkmuştum fakat ufoların detayları da hiç uçuk değildi gayet dozundaydı... - - - - - -  NOT: Bazı filmler vardır ya çok seveni vardır ya da nefret edeni, işte bu filmi de onlardan biri olarak görüyorum. Bir kesim hiç sevmezken, bir kesim de her detayına bayılacak muhtemelen ve ben de o ikinci kısımdayım... Umarım siz de öyle olursunuz, iyi seyirler! [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
12b
1
6 yıl
Masters of the Air: Yeni ve İyi Bir 2. Dünya Savaşı Dizisi!
Masters of the Air: Yeni ve İyi Bir 2. Dünya Savaşı Dizisi!
İzleyecek iyi bir yabancı dizi bulmak, film bulmaktan daha zor, bunu hep söylüyorum. İşte tam da bu boşluğu dolduracak yeni bir yabancı dizi önerisi getirdim sizlere... Masters of the Air dizisi, şu sıralarda izleyip bitirdiğim en iyi dizilerden biri olmayı başardı. Peki nedir bu Masters of the Air dizisi konusu? Masters of the Air dizisi oyuncuları kimler? ve dahası... Hadi gelin şimdi, Masters of the Air dizisine şöyle bir yakından bakalım. Bakalım ve herkesin birbirini "iyi dizi önerisi olan var mı?", "yabancı dizi önerisi lazım.." diyerek darladığı bu günlerde şöyle ilaç gibi gelecek o iyi dizi önerisine birlikte göz atalım... Hadi! Öncelikle yorumumdan önce gelin Masters of the Air dizisi konusuna bir bakalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/344/33/masters-of-the-air-yeni-ve-iyi-bir-2-dunya-savasi-dizisi-780x439.png[/RESIM]Masters of the Air dizisi; II. Dünya Savaşı sırasında ABD Ordusu Hava Kuvvetleri'nin 8. Hava Kuvvetleri'nin atıldığı operasyonları, harekatları konu alıyor. Dizi, savaşın en kritik dönemlerinde Avrupa'ya düzenlenen stratejik bombardıman operasyonlarını merkeze alarak, genç pilotların ve mürettebatın yaşadığı zorlu deneyimleri bize aktarıyor. Dizide sadece savaşın askeri yönleri değil, aynı zamanda bu askerlerin kişisel hikayeleri ve insanî mücadeleleri de ele alınıyor. Bence nefis bir dizi bu![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/344/11/masters-of-the-air-yeni-ve-iyi-bir-2-dunya-savasi-dizisi-780x439.png[/RESIM]Dizinin jeneriğinden konusuna, çekimlerinden müziklerine kadar hepsini çok dozunda ve çok başarılı buldum diyebilirim. Dizi bize savaşın o vahşi ve gerçek yönünü mükemmel bir şekilde anlatmayı başarıyor. Hatta yer yer bazı şeyleri tokat gibi de yüzümüze çarpıyor. Gerçek isimler ve olaylar...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/344/69/masters-of-the-air-yeni-ve-iyi-bir-2-dunya-savasi-dizisi-780x439.png[/RESIM]Dizi, her fırsatta da dile getirdiğim gibi Apple TV+ imzası taşıyor. E hal böyle olunca da ortaya, arkasında dev bir bütçe olan devasa prodüksüyonlu nefis bir iş çıkıyor. Dizinin konu aldığı isimler ve olaylar gerçeğe dayanıyor. Başlarda biraz 'ul*n bu kimdi?', 'e şimdi bu uçağı kullanan hangisi?' karmaşıklığı yaşansa da biraz ilerleyince karakterler de tam olarak oturuyor. Bu tür gerçeğe dayanan işleri yapmak çok büyük emek istiyor ve bence bu dizi bunu çok iyi başarmış. O 2 diziyle kıyaslayabilirsiniz... Evet o 2 dizi...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/344/19/masters-of-the-air-yeni-ve-iyi-bir-2-dunya-savasi-dizisi-780x439.png[/RESIM]Dizinin müziğini duyup fragmanını izleyince aklıma hemen her biri de nefis yapımlar olan Band of Brothers ve The Pacific geldi. Ben bu 2 yapıma bayılan biri olarak bu dizide de bu tadı aldım diyebilirim. Ha bu 2 efsane ile kıyaslanır mı? Tartışmaya açık, fakat bu dizi, özellikle havada verilen mücadeleyi nefis ve gerilimli bir şekilde ele alıyor. Oradaki hayatta kalıp kalmama gerilimi beni yakaladı diyebilirim. - - - - - -  Özet: Eğer şöyle 'Bıktık basit işlerden, yok mu şöyle TAŞ gibi bir dizi...' diye yakınıyorsanız, hem gerçek bir hikaye, hem de kaliteli bir şeyler izlemek istiyorsanız, e tabi bir de 2. Dünya Savaşı konulu yapımlara ilginiz varsa, bu dizi tam sizlik olabilir... "Kaan demişti..." dersiniz. Benden söylemesi. - - - - - -  • Masters of the Air dizisi Netflix'te var mı? Hayır, dizi Apple TV+ dizisi. • Masters of the Air dizisi kaç bölüm? Dizi, 9 bölümlük 1 sezondan oluşuyor.  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
12b
0
2 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.