50 m2: Çok Kötü Başlayıp Usul Usul Toparlayan Yeni Netflix Dizisi!

27 Ocak 2021
19b
1 Yorum
50 m2: Çok Kötü Başlayıp Usul Usul Toparlayan Yeni Netflix Dizisi!

Bugün Netflix'te yayınlanan 50 Metrekare veya kısaltmasıyla 50 m2 dizisi, 2020 yılında Netflix'in paylaştığı "2021'de izleyecekleriniz" bülteninde radarıma takılmıştı. Dizi bugün Netflix'te yayına girdi ve hemen koşup 1. sezonunu da bir çırpıda bitirdim. Biliyorsunuz yıllardır burada size tavsiye ettiğim için izlediğim tüm film ve dizileri kötü bulsam bile sonuna kadar izliyorum ki tamamen objektif bir şekilde yorumlayabileyim.

Dizi Tavsiyeleri İçin Tıkla! ► 

50 metrekare de bir çıpıda izlediğim dizilerden oldu benim için. Fakat bu iyi bir haber mi, yoksa kötü mü, onu aşağıda birazdan konuşacağız. Eğer 50 metrekare konusu veya 50 m2 dizisi yorum gibi aramalar sonucu yolunuz buraya düştüyse hiç kıpırdamayın çünkü doğru yerdesiniz... Hadi gelin şimdi size bu yeni Netflix dizisinden biraz bahsedeyim.

Öncelikle yorumlarıma geçmeden önce "Kaan nedir bu 50 m2 dizisinin konusu? Bize bi özetlesene" diyenler için;

50 m2: Çok Kötü Başlayıp Usul Usul Toparlayan Yeni Netflix Dizisi!
Dizi, 'Gölge' ismindeki işinin ehli bir tetikçinin kendi kimliğini bulmasını konu alıyor. Bazı gerçeklerin su yüzüne çıkmasıyla namlular birden adamımıza dönüyor ve o da kendini birden tüm bu hengamenin ortasından kurtarıp, soluğu bir kenar mahallede alıyor. İşte dizimizde de bir tetikçinin, tertemiz mahalle insanları arasında kendi karakterini şekillendirmesini izliyoruz.

Peki 50 m2 olmuş mu? İzlenir mi?

50 m2: Çok Kötü Başlayıp Usul Usul Toparlayan Yeni Netflix Dizisi!
Biliyorsunuz yıllardır burada kötüye kötü, iyiye de iyi diyorum. Ve söyleyebilirim ki bu dizinin ilk bölümünün ilk yarısı o kadar kötüydü ki, hemen YouTube kanalımızda bir "50 m2 eleştirisi" yayınlamak istedim. Klişe sahneler, gerçekçi desen gerçekçi değil, komik desen komik değil, saçma sapan bir yarım saat geçirdim ve acayip kötü diyaloglara şahit oldum. Fakat sonra bir şey oldu ve şu an gecenin bir yarısında size bu cümleleri yazmaya karar verdim. Dizi kendini toparladı. Yıllardır film/dizi izliyorum, tavsiye ediyor ve inceliyorum ama bu çok nadir rastladığım bir durum. Dizi kendini ilk bölümden sonra toparlıyor bunda da en büyük pay şüphesiz Cengiz Bozkurt oyunculuğu. Bu adamın öyle bir enerjisi var ki, kıvamı tutmayan hamuru anında adam edebiliyor. Cengiz Bozkurt girmeden önce gerçekçi bir suç dizisine benzetemiyorsunuz diziyi, fakat o girdikten sonra "E zaten bu öyle bir dizi değilmiş ki" hissine kapılıyorsunuz ve olaylar birden içinde eğlenceli sahnelerin olduğu bir mahalle dizisine dönüşüyor. İşte ben de o dönüşü sevdim diyebilirim. 

Yazan Burak Aksak, yöneten Selçuk Aydemir...

50 m2: Çok Kötü Başlayıp Usul Usul Toparlayan Yeni Netflix Dizisi!
Bir "Leyla ile Mecnun" fanı değilim fakat Burak Aksak imzalı "Bana Masal Anlatma"yı sevmiştim. Selçuk Aydemir'in ise Kardeş Payı ve İşler Güçler yapımlarını çok keyifle izlemiştim hala da izlerim. İşte 50 m2 isimli bu dizimiz de bu kalemlerden çıkan bir yapım. Fakat ilk bölümde bu tadı alamıyoruz. Alamadığımız için de bol klişeli bir suç dizisi diye izliyoruz fakat hemen kapatmak istiyoruz. Sonrasında Cengiz Bozkurt dahil oluyor ve işte o zaman işin asıl rengi ortaya çıkmış oluyor. 

NOT: Biliyorum bazılarınız yukarıyı hiç okumadan direkt sona yazdığım bu notlara göz atıyor ama olsun... Özetleyecek olursak; Dizi aşırı kötü başlıyor, bunun nedenini de yukarıda dile getirdim. Fakat kötü gitmiyor, durumu toparlıyor ve ne olduğuna karar verip yoluna öyle devam ediyor. Göze çok batan kötü oyunculuk görmedim. Karakterler de boş değil. Zaman zaman her birinin kendi hikayesine dahil olabiliyoruz kısa kısa... Eğer izleyecek bir şeyler arıyorsanız ilk bölüm harici, bu dizi izlenebilir. 

----------

• 50 m2 dizisi Netflix'te var mı? Evet dizi Netflix'te izlenebilir. 

• 50 metrekare oyuncuları kimler? Kadroda Cengiz Bozkurt, Engin Öztürk, Aybüke Pusat, Tolga Tekin, ve Kürşat Alnıaçık gibi isimler yer alıyor.

• Dizi kaç bölüm? Bölüm süreleri nasıl? Dizinin yayınlanan ilk sezonu 8 bölümden oluşuyor. Bölümler ise 40-50 dakika uzunluğunda. 

----------

50 m2: Çok Kötü Başlayıp Usul Usul Toparlayan Yeni Netflix Dizisi!

Modunu Seç ►

50 m2: Çok Kötü Başlayıp Usul Usul Toparlayan Yeni Netflix Dizisi!

listesine yorum yap!
Hypatia
Hypatia
30 Ocak 2021
Sıkı Üye
Birçok yorumu okuyarak gece başladım diziyi izlemeye sıkılırsam bırakırım diye. Ama izleyiciyi saran bir hikayesi var bazı sahneler (özellikle servet bey) fazla uzun birazcık o kısımlar beni sıktı. Karakteri canlandıran oyuncuların seçimi başarılı. Engin Öztürk pek başrol olmadı bu zamana kadar belli ki bu dizi kariyer yolunda ışık olacak. Beğendim, 2. sezonu merak edenler arasındayım.
50 m2 konusu50 m2 dizi konusu50 m2 oyuncuları50 metrekare konusu50 metrekare dizisi50 metrekare oyuncularıgüncel dizi tavsiyelerinetflix dizi önerileri2020 dizileri
EN AKTİF ÜYELER
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görüp okuyacağınız her şey SPOİLER içermektedir. Yani zaten siz de bölümü izledikten sonra buraya gelmişsinizdir diye düşünüyorum. Eğer 8. Sezon 3. bölümü izlemeden yolunuz bir şekilde buraya düştüyse de sizden ricam, bir şeylerin tadının kaçmaması için lütfen önce gidip bölümü şöyle bir yalayıp yutun, sonra hemen koşar adımlarla buraya gelin ve göz atın.  Hadi şimdi tüm uyarılar yapıldıysa son zamanlarda izlediğim en iyi şey olan Game of Thrones 8. sezon 3. bölüm'de neler oldu, hangi sahneler nefesimizi kesti, kim nerede hangi hareketi ile gönlümüzü kazandı, bunlara birlikte bakalım. (Bu arada, bölümü çok beğendim, fakat eleştirilmesi, söylenmesi gereken yerler elbet var. İşte bu incelemede, beğendiğim kısımlardan çok, eleştirmek istediğim kısımlara değineceğim) Şimdi; Savaş için tüm hazırlıklar yapılıyor. Khaleesi ve Jon, ejderha üzerinden savaş alanını ejder bakışı izlerken, Arya ve Sansa da sur üzerinden olup biteni kuş bakışı izliyor.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/70/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Fakat savaşın ilk hamlesi karşıdan değil, bizim taraftan geliyor. At üzerindeki Dothraki'ler başlıyorlar dört nala koşmaya ama neden? Muhtemelen bu soruyu siz de kendinize sordunuz. Binlerce Dothraki neden karanlığın içine doğru koşuyor? Buna, alışkanlık deyip geçmek istiyorum. Yani aklıma başka bir şey gelmiyor... Düşmanın üzerine dört nala koşmak vahşi Dothraki alışkanlığı olsa gerek... Ve sonuç; Hepsi de telef olup gidiyor. Neden yani neden? Karşı tarafın güçlü olduğu günde bin kez söylenen bir durumken neden böyle bir hamle yapılıyor?  Okçular nerede?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/75/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Tamam mancınık sistemi, lekesizler falan tamam ama Lord of the Rings hayranlığımızdan olsa gerek, şahsen ben büyük bir okçu taburu bekledim. Hatta ilerleyen sahnelerde binlerce ölü öylece durdu... "Saplasana abi?" diye iç geçirdim sürekli... Surlara dayandıklarında da bir kızgın yağ fena olmazdı. Ejderhalar çok az kullanıldı diye düşünüyorum... Ejderhalı bir şeyler izlemek istiyoruz yahu bunu anlayın artık neyse maaliyeti toplayalım aramızda... [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/58/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Fakat özellikle ay ışığı altında, bulutların içinde karşı karşıya geldikleri an muhteşemdi. Sanki yıllardır beklediğim ve görmek istediğim sahne oymuş gibi geldi. Fakat tam da orada o ay ışığı altında uzak çekim ile kapışsalar, biri mavi buz biri turuncu ateş püskürtseydi nefis olmaz mıydı?  Bu arada Melisandre'nin aniden karanlıklar içinden at üzerinde çıkıp gelmesi ve gücüyle askerlere + bonus vermesi şahane değil miydi be?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/39/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Yüzüklerin Efendisi'nde Elf'ler yardıma geldiğinde nasıl sevinip heyecanlandıysam, Melisandre'nin gelişinde de tam olarak onu hissettim. Şahaneydi... Fakat yıllardır izlediğimiz Melisandre, huzur içinde ölebilmek için böyle bir yardımda bulundu ve son sahnelere doğru da huzur içinde ölüp gitti... Arya'ya "Mavi Gözleri de öldüreceksin" demesi de şahane bir replik oldu...  Bu arada Jon'un bir kurdu vardı savaş meydanında ona ne oldu? Ya ben gözden kaçırdım ya da kurdumuz o hengamede kaybolup gitti...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/4/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderinden düşen "Khaleesi" olayı güzeldi... "Ne olacak?" dedirtti [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/8/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Düştükten sonra ejderhasının onu kurtarıp kaldıracağını ve daha güçlü bir şekilde savaşacaklarını falan düşündüm fakat işler pek öyle olmadı... Baya ejderhaların annesi kraliçemiz savaş meydanının ortasında yaşam mücadelesi verdi... Jon savaş meydanında Night King ile kafa kafaya geldi ve o da ne?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/64/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Kralımız tek el hareketi ile yerdeki ölüleri diriltti ve yüzlercesini Jon'un üzerine saldı... Tabi tüm ölüler dirildiği için düşman sayısı 4'e, 5'e katlanmış oldu... İşte ben tam da orada kendimi onların yerine koyup düşündüm. Yani 2 saattir deliler gibi savaşıyorsunuz, tam biraz etraf duruldu derken yerdeki ölülerin tekrar canlandığını görüyorsunuz... Ne hissedersiniz? Ben anasını satayım böyle işin deyip dizlerimin üzerine çöküp semaya doğru bakar ve son duamı ederdim yalan yok. Tyrion ile Sansa'nın mahzende hafiften geçmişe gidip, bazı şeyler ile yüzleşmeleri de güzeldi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/7/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Her ne kadar sonunda korkudan oldukları yere bıraksalar da, kıyamet koparken ikisinin birbirine "Tüm manitalarım içinde en iyisi sendin" demeleri falan güzel olaydı. Bizi o yukarıdaki kaostan, gürültüden birkaç saniye kopardı...  Şimdi gelelim ölümlere...[RESIM][/RESIM] Yahu yıllarca ortamlarda "Abi Game of Thrones bu başrol dediklerimiz bile ölüyor adamlara helal olsun" deyip durduk fakat sezonlarca beklediğimiz savaş oldu ve kemik kadrodan kimseler ölmedi? Hadi Sansa'yı öldürmediniz, Kuzey'i ona bırakacaksınız anladık da en azından Sam falan ölseydi be... Azıcık üzülseydik birilerine di mi... Peh!  Gelelim gözleri kapatınca başka diyarlara giden kardeşimiz Bran'e...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/30/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Savaş alanında gözleri kapatıp karga olarak bir yerlerde dolandı durdu ama neden? Niye? Bunun cevabını bir türlü alamadık. Tamam ileride kesin vereceksiniz ama o neydi? Sadece savaşı karga gözünden bize göstermek mi istediniz? Bunun böyle olmadığına inanmak istiyorum...  GÜNCELLEME: Aranızdan bir kişi (Erdal Demir) bana ulaşıp Bran'in gözleri kapatıp neden savaş meydanında karga olarak gezdiğini şöyle açıkladı; Meğer Bran, Night King kendisine gelsin diye böyle bir şey yapmış. Night King, Bran'in nerede olduğunu sadece Bran kendi bedeninden ayrılınca bilebiliyormuş. Yani Bran, büyük düşmanı bilerek ve isteyerek kendine çekmiş.  Veeee karşınızda Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü izleyen herkesin favorisi; "Arya!"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/19/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Arya bu bölümde, şimdiye kadar öğrendiği her şeyi sergiledi. Hem savaş meydanında yaptıklarıyla, hem de kedi gibi sinsice süzülüp Night King'e hançeri saplamasıyla hepimizin gönlünü kazandı... Arya, Night King'e tam anlamıyla bir suikast düzenliyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/50/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Zaten bunun eğitimini aldığını önceki bölümlerde izlemiştik. Düşmanının yanından öyle sessiz geçiyordu ki, düşman sadece küçük bir rüzgar hissediyordu. İşte bu bölümde de bunu uyguladı ve Night King'e sessiz ve nokta atışı bir şekilde saldırdı. Hançeri soktu ve işi bitirdi. Ve ejderha da olmak üzere mavi gözlü tüm ölüler sonsuza kadar öldü.  Ejderha ateşinin içinden gülümseyerek çıkan Night King, bir hançer ile tuzla buz oldu...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/83/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Hem de hiç konuşmadan. Tam Bran'e bir şeyler söyleyecek, bazı şeyleri açıklayacak ve biz de bir şeyler anlayacağız diyorduk ki Arya nefis bir saldırı yaptı ve kralı yere serdi. Açıkçası sahne nefisti fakat Night King gibi kudretli bir karakterin ölümü bu şekilde mi olmalıydı? Orası biraz muamma...  Dizinin en büyük savaşı 3. bölümde yaşandı ve bitti. Peki sonra ne olacak?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/59/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] 5 Mayıs'ta izlenebilecek 4. bölümde neler olacak? Ya da sonrasında? Açıkçası bu koca savaşın bir bölümde işlenmesi, bundan sonraki 3 bölümde taht kavgası izleyeceğiz anlamına geliyor. Bu birçok kişiyi mutlu etmese de beni içten içe keyiflendiriyor. Çünkü o kasvetli kış atmosferinden uzaklaşıp keyifli birkaç savaş izleyeceğiz.. Bence; Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en güzel anı: Şüphesiz Arya'nın Night King'e hançeri saplaması ve çok uzakta savaşan Dothraki'lerin alevli kılıçlarının ışıklarının birer birer sönmesiydi. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en gerilimli anı: Savaş başlamadan önce yaşanan o birkaç dakikalık sessizlik bence bu savaşın en gerilimli anıydı. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün keşkeleri: John keşke iştahımızı kabartan daha kahramanca sahnelerde bulunsaydı. Ejderhalar daha fazla kullanılsaydı. Bran, ileriye dönük birkaç ipucu verseydi. Tyrion hep olduğu gibi birkaç zeki hamle yaparak savaşa dahil olsaydı... Her şeye rağmen nefesimin kesilerek izlediğim, şahane bir bölümdü. Neredeyse 1 buçuk saat süren bu bölümün, Game of Thrones'un yıllarca akıldan çıkmamasını sağlayacak en iyi 3 bölüm arasında olduğunu düşünüyorum. Ve öngörülerim dizinin Bran'e odaklanması yönünde... Yani Bran, tamamen her şeyin gidişini değiştirecek. Müneccim olmaya gerek yok Bran çok büyük adam, yazın bir yere...  Bu arada "Kaan iyi güzel Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü yalayıp yuttuk, 4. bölüme kadar neler izlesek?" diyenleriniz hemen aşağıdaki butona tıklayarak moduna göre film önerisi bulabilir! [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/9/game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Moduna Göre Film Tavsiyesi Seç! ►  
16b
0
7 yıl
Sinema Şöleni! Dev Oyuncu Kadrosu ve Tüm İlginç Detaylarıyla: "The Irishman"
Sinema Şöleni! Dev Oyuncu Kadrosu ve Tüm İlginç Detaylarıyla: "The Irishman"
Burada bu yıl, yani 2019 yılı içinde size birçok 2019 yapımı film tavsiyesinde bulundum. (Hepsine de buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) Fakat hiçbiri beni "The Irishman" kadar heyecanlandırmamıştı. Hakkında ilk haberleri duymaya başladığımdan beri, yani 3-4 yıldır bu nefis filmi izleyebilmek için adeta günleri iple çektim durdum. Ve nihayet 27 Kasım 2019 tarihinde yani bugün, The Irishman filmi Netflix'te izlenebilecek şekilde yayınlandı. İzler izlemez hemen koşup burada da sizlere tavsiye ettim. O tavsiye metnine gitmek için hemen aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz.  Filme Git ► Hadi gelin şimdi The Irishman filminin dev oyuncu kadrosuna ve filmin gerçekten öğrenmeye değer detaylarına birlikte şöyle bir göz atalım!  Film kadrosu değil, şampiyonlar ligi! Yönetmen koltuğunda "Martin Scorsese", oyuncu kadrosunda ise Robert De Niro, Joe Pesci ve Al Pacino gibi dev isimler var![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/138/75/sinema-soleni-dev-oyuncu-kadrosu-ve-tum-ilginc-detaylariyla-the-irishman-780x439.jpg[/RESIM]Bu muhteşem filmin yönetmen koltuğunda küçükken astımı olduğu için spor yapamayıp, ailesi tarafından sürekli sinemaya götürülen ve sonrasında da büyük bir yönetmen olan "Martin Scorsese" oturuyor. Filmin oyuncu kadrosunda ise Robert De Niro, Joe Pesci, Al Pacino, Harvey Keitel, Ray Romano ve Anna Paquin gibi dev isimler bulunuyor.  Filmin dev kadrosunun bir araya gelişi de bir o kadar ilginç[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/138/7/sinema-soleni-dev-oyuncu-kadrosu-ve-tum-ilginc-detaylariyla-the-irishman-780x439.jpg[/RESIM]Filmimizdeki ilk dev isim olan Robert De Niro, filmin yönetmeni Martin Scorsese ile sıkı bir dost. Hatta De Niro, şimdiye kadar tam 10 Scorsese filminde oynamış. E hal böyle olunca, diğer dev isim Joe Pesci'yi film için ikna etmek de De Niro'ya düşmüş. Çünkü 10 yıldır sinemadan uzak olan Pesci, bu film için gelen teklifi birçok kez reddetmiş. Fakat De Niro, onu ikna etmiş ve böylece kadroya katılmış. Fakat 3. dev isim olan Al Pacino, ilk kez bir Martin Scorsese filminde oynayacağı için, Scorsese, De Niro'ya "Nasıldır? Onunla yapabilir miyiz?" diye sormuş. De Niro da "Rahat ol. Bizim Al işte, iyi tanırız" diye cevap vermiş ve böylece bu şahane kadro ortaya çıkmış.  3 buçuk saat boyunca, Amerika'nın gizemli suç tarihinde büyük bir rol oynayan "İrlandalı" lakaplı mafya tetikçisi Frank Sheeran'ın hayatına konuk oluyoruz[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/138/6/sinema-soleni-dev-oyuncu-kadrosu-ve-tum-ilginc-detaylariyla-the-irishman-780x439.png[/RESIM]New York'un en büyük 5 mafya örgütünden birinde tetikçilik yapan eski bir askeri konu alıyor film. Hem "İrlandalı" lakaplı bu tetikçinin hayatını izliyoruz, hem de Amerika'nın gizemli suç dünyasında yaşananlara tanıklık ediyoruz.  Dev oyuncuların gençlik halleri için "CGI" Teknolojisi kullanıldı[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/138/45/sinema-soleni-dev-oyuncu-kadrosu-ve-tum-ilginc-detaylariyla-the-irishman-780x439.jpg[/RESIM]Filmde, dev oyuncuların farklı dönemlerindeki hallerini izliyoruz. Fakat De Niro ve Al Pacino'nun gençlik yıllarındaki hallerini, onlara benzeyen genç oyuncular canlandırmıyor. Bunun yerine CGI Teknolojisi adı verilen bir sistem kullanılmış. Bu sayede büyük çaplı bir makyaja ya da başka oyunculara gerek kalmadan durum kurtarılmış. Hatta De Niro, bu uygulama için "Kariyerime bir 30 yıl eklemiş olabilir, sonuçtan memnunum" şeklinde de bir açıklama yaptı.  Proje çok büyük olunca Netflix dışında hiçbir yapımcı bu filme yanaşmamış...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/138/69/sinema-soleni-dev-oyuncu-kadrosu-ve-tum-ilginc-detaylariyla-the-irishman-780x439.jpg[/RESIM]Herkes bu filmin neden Netflix'te yayınlandığını merak ediyor. Çünkü böylesine dev ve güçlü filmlerin ilk olarak Netflix'te yayınlanmasına pek alışık değiliz. Fakat bunun da sağlam bir nedeni var, onu da filmin yönetmeni Martin Scorsese açıklıyor; "Bu film için sadece Netflix bizim ile anlaşma yoluna girdi ve bütçe için para verdi, biz de bu sayede bu filmi yapabildik..." Bu arada De Niro'nun 1.75'lik boyu, yüksek topuklu ayakkabılar ile filmin bazı sahnelerinde uzatılmış[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/138/41/sinema-soleni-dev-oyuncu-kadrosu-ve-tum-ilginc-detaylariyla-the-irishman-780x439.jpg[/RESIM]Film hakkındaki olumsuz dipnot: Film benim için muhteşem bir sinema şöleniydi. Fakat tek takıldığım nokta, şu CGI teknolojisi ile yapılan gençleştirme yöntemiydi. Çünkü dev oyuncuların gençlik hallerini flu bir bal mumu heykeli gibi görünce biraz üzüldüm açıkçası.   Film hakkındaki olumlu dipnot: Bugün, bu film için dünyada ve Türkiye'de binlerce kişi iş yerinden izin almış. Sosyal medyada ve haber sitelerinde dolaşan bu haber beni gülümsetti çünkü ben de bu filmin geleceği tarih olan 27 Kasım 2019'da bu filmi izleyebilmek için 3 buçuk saatlik bir boşluğu çok önceden yaratmıştım. De Niro, Joe Pesci ve Al Pacino'yu bir arada izlemek muhteşemdi. İzkerken resmen tarihe tanıklık ettiğimi fark ettim. Yıllar yıllar sonra, bu filmi ilk izleyen nesil olarak anılacağız.  ● Aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
10b
0
6 yıl
365 Gigapixel Çözünürlüğü, 46 Terabyte Boyutu ile 6 Fotoğrafçı Tarafından Çekilen Dünyanın En Kaliteli Fotoğrafı
365 Gigapixel Çözünürlüğü, 46 Terabyte Boyutu ile 6 Fotoğrafçı Tarafından Çekilen Dünyanın En Kaliteli Fotoğrafı
Bugün size nefis bir keşif ile geldim. Dünyada şu ana kadar çekilmiş olan en kaliteli fotoğrafı size gösterme niyetindeyim.  Şimdi, fotoğrafımız şu;  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/10/87/365-gigapixel-cozunurlugu-46-terabyte-boyutu-ile-6-fotografci-tarafindan-cekilen-dunyanin-en-kaliteli-fotografi-780x439.jpg[/RESIM] Peki nedir bu fotoğrafın olayı? [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/10/31/365-gigapixel-cozunurlugu-46-terabyte-boyutu-ile-6-fotografci-tarafindan-cekilen-dunyanin-en-kaliteli-fotografi-780x439.jpg[/RESIM] Bu fotoğraf, 6 kişilik bir fotoğrafçı ekibi tarafından çekiliyor. Bu çılgın fotoğrafçılar, dünyanın en kaliteli fotoğrafını ortaya çıkarmak için Avrupa'nın en yüksek dağı Mont Blanc'i, -30 derecede saatler süren çalışma sonucunda fotoğraflıyorlar. Peki kalitesini nasıl anlarız? [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/10/41/365-gigapixel-cozunurlugu-46-terabyte-boyutu-ile-6-fotografci-tarafindan-cekilen-dunyanin-en-kaliteli-fotografi-780x439.jpg[/RESIM]  İşte işin en zevkli yanı da bu. Fotoğrafçılarımız birçok ünlü fotoğraf makinesi sponsorluğunda bu fotoğrafı bir siteye yüklemişler ve adına da "In2White" demişler. Hadi hemen şimdi bilgisayar ya da telefonunuzdan o siteye gidin ve şaşırın: Siteye ışınlanmak için tıklayın! Bu arada, fotoğraf 46 Terabyte olduğu için bilgisayar ya da telefonunuz biraz donabilir baştan uyarayım. Bir de dipnot: Dağın yamaçlarına ve zirvelerine bol bol zoom yapın. Kayak yapan insanların yüzlerine kadar yakınlaşıp, zirvedeki kulübelerin içine bile girebiliyorsunuz!  Videosunu da şuradan izleyip şaşırabilirsiniz; [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=JzYihV-_wTk[/VIDEO] Hadi kaçtım, yeni keşiflerde görüşürüz! 
16b
0
8 yıl
Kalbi Olan İzlemesin! Gerilim Dolu 6 İyi Korku Filmi Önerisi!
Kalbi Olan İzlemesin! Gerilim Dolu 6 İyi Korku Filmi Önerisi!
Tam 1 yıldır "Film önerisi olan var mı?" sorusuna cevap olabilmek için izleyip beğendiğim filmleri burada size tavsiye ediyorum. İzleyecek iyi bir film ararken değerli zamanınızı çöpe atmamanız için, modunuza göre hazırladığım kategoriler ile hemen filminizi seçip izlemeye koyulun istiyorum. Bu 1 yıllık süre zarfında da bana en çok gelen soru "Neden korku kategorin yok?" oldu... Çünkü etrafta eli yüzü düzgün, insanı gerim gerim geren ve yerinden zıplatan elle tutulur korku filmleri yok. Var ama kategorize edecek kadar çok değiller. Ben de bu yüzden, korkup irkildiğim filmleri "Gerileyim" kategorimde size tavsiye ediyorum. Bugün burada da o kategoriden seçtiğim bazı korku filmlerine bakacağız.  Hadi gelin şimdi, izlerken aniden sıçrayıp yanınızdaki kişinin kolunu sıkacağız o korku filmi önerilerine birlikte bakalım!  Bittiğinde "Oha!" Dedirten Filmler İçin Tıkla ► 1. İzlenmesi gereken korku filmleri listemizin ilk sırasında "As Above So Below", yani bizdeki adı ile "Derin Kabus" yer alıyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/56/63/kalbi-olan-izlemesin-gerilim-dolu-6-iyi-korku-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]"Kaan konusu ne? İzleyenlerin yorumları, IMDB puanı nasıl?" diyenler hemen aşağıdaki butonu tıklayarak film hakkında yazdığım kısa tavsiye metnine ışınlanabilir! Filme Git ► 2. Korku filmleri listemizdeki ikinci sırada ise "Oculus", yani "Göz" bulunuyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/56/31/kalbi-olan-izlemesin-gerilim-dolu-6-iyi-korku-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Geçmişte yaşadıkları olaylara son vermeye çalışan 2 kardeşin nefes kesen hayatta kalma mücadelesini izleyeceksiniz. Filme Git ► 3. Sıradaki korku filmi önerim ise "The Descent", yani "Cehenneme Bir Adım"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/56/42/kalbi-olan-izlemesin-gerilim-dolu-6-iyi-korku-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise 6 maceracı kadının yaşadıkları gerilim ve korku dolu olayları konu alıyor. Filme Git ► 4. "High Tension", yani "Yüksek Tansiyon" filmi ise bir diğer gerilim-korku ögeleri bolca bulunan film önerim...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/56/41/kalbi-olan-izlemesin-gerilim-dolu-6-iyi-korku-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Arkadaşına ders çalışmaya giden bir gencin yaşadıklarını konu alıyor bu filmimiz de... Gerilmek istiyorsanız mutlaka izleyin.  Filme Git ► 5. Korku filmleri listemizin sonuna doğru gelirken bizi "Veronica" filmi karşılıyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/56/90/kalbi-olan-izlemesin-gerilim-dolu-6-iyi-korku-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Filmimiz, ruh çağırma konusunu işliyor ve hem gizemi hem de gerilimi ile izleyeni etkilemeyi başarıyor. Filme Git ► 6. Son önerim ise "Rec", yani "Ölüm Çığlığı" oluyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/56/71/kalbi-olan-izlemesin-gerilim-dolu-6-iyi-korku-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Tamamı el kamerası ile çekilen, gerilim ve korku dolu bir film izleyeceksiniz. Eğer gece izliyorsanız, alacağınız haz 2 kat artacaktır.  Filme Git ► ● Bunlar kesmediyse buraya tıklayarak "Gerileyim" kategorime ışınlanabilirsiniz. ● "Moduma göre seçeyim" derseniz de buraya tıklayarak modunuza göre film önerisini anında bulabilirsiniz! 
74b
0
7 yıl
Uçuk Kazançları ve Milyonluk Seyirci Sayıları ile: Türk YouTuber Filmleri
Uçuk Kazançları ve Milyonluk Seyirci Sayıları ile: Türk YouTuber Filmleri
Öncelikle birazdan burada görecekleriniz canınızı sıkabilir, moralinizi bozabilir ve çalıştığınız işinizden istifa etme isteğinizi tetikleyebilir...  YouTube'un yıllar önce "Para Kazanma" özelliğini aktif etmesi ile yeni bir iş sahası doğdu. İnsanlar artık çektikleri, hazırladıkları videolar ile çok güzel kazançlar elde etmeye başladı. Abone sayısı milyonları aşan kanal sahipleri ise "Neden kısa videolar ile yetineyim ki?" deyip film yapma işine soyundular ve yeni bir devir başlamış oldu; "YouTuber Filmleri"... İşte bu gelişme, dünyada olduğu kadar ülkemizde de yankı buldu ve birçok YouTuber film çıkarmaya başladı. YouTuber olmayanlara ise "10 liradan 40 liraya kadar değişen bilet fiyatlarında 2 milyon seyirci... Kişi başı 15 lira desek..." hesabı yaptırmaya başladı.  Peki YouTuber filmleri gerçekten o kadar kazandırıyor mu? Hadi gelin şimdi önce ülkemizde vizyona giren YouTuber filmlerine olan talebe ve onların hasılatlarına bir göz atalım... YouTuber filmleri furyası başlıyor; Halil Söyletmez'den "Cumali Ceber: Allah Seni Alsın"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/51/66/dikkat-moral-bozar-ucuk-kazanclari-ve-milyonluk-seyirci-sayilari-ile-youtuber-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]İzleyici: 460 Bin Kişi Cumali Ceber: Allah Seni Alsın filmi kazancı: 5 Milyon TL YouTube: 1.4 Milyon Abone 0.facebook yıllarından bu yana sosyal medyada bir şekilde var olan "Halil Söyletmez", kendi oluşturduğu "Cumali Ceber" karakterini sinemaya taşımaya karar verdi. Sosyal medyada çok beğenilen karakter, "Cumali Ceber: Allah Seni Alsın" ismi ile 4 Ağustos 2017'de vizyona girdi. Özellikle Twitter'dan çok büyük olumsuz tepkiler alan Halil Söyletmez şimdilerde Cumali Ceber 2 için kolları sıvıyor.  Bir diğer YouTuber filmi ise "Oha Diyorum"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/51/13/dikkat-moral-bozar-ucuk-kazanclari-ve-milyonluk-seyirci-sayilari-ile-youtuber-filmleri-780x439.png[/RESIM]İzleyici: 230 Bin Kişi Oha Diyorum filmi Kazancı: 2.9 Milyon TL YouTube: 4.9 Milyon Abone Abonelerine sırtını dayayıp sinemaya sıçrayan bir diğer YouTube kanalı ise "Oha Diyorum" oldu. 3 Kasım 2017'de vizyona giren film, kanalın kitlesi tarafından sevilse de yine ciddi eleştirilere maruz kaldı.  YouTuber filmleri arasında şimdiye kadar en çok ses getiren film ise YouTube Türkiye'de en çok aboneye sahip olan bireysel kanal Enes Batur'un filmi "Enes Batur Hayal mi Gerçek mi?" oldu...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/51/81/dikkat-moral-bozar-ucuk-kazanclari-ve-milyonluk-seyirci-sayilari-ile-youtuber-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]İzleyici: 1 Milyon 400 Bin Kişi Enes Batur Hayal mi Gerçek mi? filmi Kazancı: 17.5 Milyon TL YouTube: 9 Milyon Abone Yıllardır YouTube kanalına istikrarlı bir şekilde neredeyse her gün 1 video yükleyen YouTuber Enes Batur, vizyona giren filmi ile ülkede büyük bir ses getirmeyi başardı. Sinematografi olarak iyi bir şeyler sunmayan film yapımcılarına tam 17 Milyon kazandırdı... Sabah gazetesinden "Olkan Özyurt"; "Enes 1 milyon seyirci barajını geçerse YouTuber filmleri devri başlar" diye yazmıştı ki öyle de oldu. Enes Batur'un filmi 1 Milyon 400 Bin kişi tarafından izlendi... Sıradaki YouTuber filmimiz ise henüz 1 hafta önce vizyona giren "Kafalar Karışık"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/51/38/dikkat-moral-bozar-ucuk-kazanclari-ve-milyonluk-seyirci-sayilari-ile-youtuber-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]İzleyici: 360 Bin Kişi Kafalar Karışık filmi Kazancı: 4.6 Milyon TL YouTube: 4.8 Milyon Abone (1 Haftalık İstatistik) Atakan Özyurt, Bilal Hancı ve Fatih Yasin'in oluşturduğu "Kafalar" kanalı, hayallerini gerçekleştirdi ve uzun süren uğraşlar sonucu filmlerini izleyicilerine sundular. Metin Akpınar, Perihan Savaş gibi birçok ünlü ismin de oynadığı film bu 1 hafta içinde 4 buçuk Milyon TL hasılat elde etmeyi başardı. Kafalar ekibi ise iyi bir PR çalışması süresince tüm Türkiye'yi gezerek sinema salonlarında takipçilerine sürpriz yapıyorlar. Onları görebilme ihtimali de birçok kişiyi bilet alıp filme gitmeye itiyor. Diğer YouTuber filmlerine nazaran birkaç tık daha iyi olan bu film, eğlenceli ve macera dolu bir hikaye içeriyor. Kafalar ekibinin şimdiki hayali ise Kafalar Karışık filminin devamını çekmek...  ● Açıkçası "Para bizim için ikinci planda..." diyen her YouTuber biraz yalan söylüyordur. Verilen bu büyük emeğin tabi ki karşılığı olmalı. Yoksa zaten 1 buçuk saatlik filmi bilet ile satmaz, kanallarınızda paylaşırdınız. O yüzden o kısmı geçin. Fakat istediğimiz, bilet parasına değecek bir şeyler izlemek. E bunu da sağlayamıyorsanız eksiyi veriyoruz mecburen. Yoksa YouTuberların film yapmasına karşı tabi ki de değiliz. Sadece biraz daha emek, biraz daha kalite ve vizyon...    Bir de dünyadan bir YouTuber filmine göz atalım; YouTuber "Logan Paul" başrollü "The Thinning"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/51/55/dikkat-moral-bozar-ucuk-kazanclari-ve-milyonluk-seyirci-sayilari-ile-youtuber-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]   Eğer siz de benim gibi "E sadece ülkemizde bu kadar film çeken YouTuber varsa dünyada kaç kişi vardır, YouTube bir film yapım şirketi kursa ya?" tarzında düşündüyseniz işte bu film buna en iyi örnek. YouTube'un, "YouTube Red" adlı ücretli bir servisi var. Bunu Netflix gibi düşünebilirsiniz. İşte bu film de YouTube Red bünyesinden çıktı ve açıkçası ben filmi epey sevdim. Hatta tavsiye köşemde size tavsiye bile ettim. "Nedir, nasıl bir şeydir?" diyenler hemen buraya tıklayarak filmimize ışınlanabilir... ● Yani diyeceğimiz şu ki, yapılınca yapılıyor. Umarız ki önümüzdeki yıllarda daha güzel, daha kaliteli YouTuber filmleri ile karşılaşırız. Aslında kazanılan paralardan da anladığımız kadarıyla zaten YouTuber filmleri ile artık bol bol karşılaşacağız... E ne diyelim, gişeniz bol olsun!  ► "Tamam iyi güzel de var mı şöyle iyi bir film tavsiyen?" diyenler tam da buraya tıklayarak modlarına göre film önerisi bulabilirler!   
18b
0
7 yıl
The Devil All The Time: Rahatsız Eden, Kasvetli, Dingin ve Çarpıcı Bir Netflix Filmi
The Devil All The Time: Rahatsız Eden, Kasvetli, Dingin ve Çarpıcı Bir Netflix Filmi
Biliyorsunuz Netflix'te izlediğim iyi filmleri şurada sizlere tavsiye ediyorum. İşte The Devil All the Time filmi de Netflix'te izlemeyi iple çektiğim yapımlardan biriydi. Detaylarını okudukça ağzımın suyu akıyor, kadrodaki isimleri gördükçe heyecandan yerimde duramıyordum. Az önce The Devil All the Time filmini izledim ve her zaman olduğu gibi sıkmadan, sizi cümlelere boğmadan filmi nasıl bulduğumdan bahsetmek istiyorum. Netflix'te İzlenecek 9 İyi Film ►  Yani "The Devil All the Time konusu ne?" veya "The Devil All the Time filmi izlenir mi?" gibi sorularınız varsa tam olarak doğru yerdesiniz diyebiliriz... Hadi gelin şimdi Netflix imzalı The Devil All the Time filmine şöyle bir göz atalım.  Öncelikle nedir bu Netflix imzalı The Devil All the Time filminin konusu?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/211/14/the-devil-all-the-time-rahatsiz-eden-kasvetli-dingin-ve-carpici-bir-netflix-filmi-780x439.png[/RESIM]The Devil All The Time filmi, eşi kanserle boğuşan eski bir askeri, korkunç bir fantaziye sahip gezgin bir çifti ve dini suistimal eden birkaç rahibi konu alıyor. Birbirinden farklı bu insanların arasındaki köprü ise genç bir çocuk oluyor. İşte film de tam olarak o gencimizi merkezine alarak ilerliyor ve ortaya da taşrada geçen, bol kasvetli, bol acılı ve yer yer çarpıcı sahneleriyle insanda irkilme isteği oluşturan bu film çıkıyor. Sakin ilerleyen filmler sizlik değil ise hiç bulaşmayın derim...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/211/82/the-devil-all-the-time-rahatsiz-eden-kasvetli-dingin-ve-carpici-bir-netflix-filmi-780x439.png[/RESIM]Filmin süresi 2 saat 15 dakika ve zaten süresi oldukça uzunken bir de ağır ilerleyen bir kurgusu ve dingin sahneleri ile film izleyen için The Irishman uzunluğuna kadar ulaşıyor gibi geliyor. Bu yüzden sakin, dingin ve uzun filmler sizlik değil ise hiç ama hiç bu filme kapılmayın çünkü ciddi anlamda üzülürsünüz. Fakat bu tarz uzun ve sakin ilerleyen filmleri dikkatle izleyen, ayrıntılar keşfetmeye çalışan ve kendini filmin akışına kaptıranlardansanız bu film size bu film yokluğunda ilaç gibi gelebilir onu da söyleyeyim tabi. Bu film hakkında okuduğum yerli-yabancı analizlerde hep övülmüş ama biri söylesin artık; Aksanı, hal ve hareketleri, kısacası oyunculuğu ile Robert Pattinson bu filme hiç olmamış...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/211/44/the-devil-all-the-time-rahatsiz-eden-kasvetli-dingin-ve-carpici-bir-netflix-filmi-780x439.png[/RESIM]Pattinson, filmin ilerleyen dakikalarında dahil oluyor olaya ve onu görene kadar bu durumun eksikliğini hissetmiyorsunuz. Oynadığı karakter filmin en mühim karakterlerinden biri fakat Pattinson kendi icat ettiği aksanı ve ilginç yüz şekilleri ile bu karaktere yeteri kadar iyi bir hayat veremiyor. Keşke bu oyuncu kadrosunda olmasaydı dediğim tek oyuncu bile olabilir... İşin özü, Robert, benim için hala tam pişmemiş bir oyuncu ve film gerçekten çarpıcı sahneleri olan, sakin, dingin ve bir o kadar da etkileyici bir yapımdı. Dikkat; Filmi henüz izlemediyseniz aşağıda okuyacaklarınız biraz SPOİLER içerebilir, tadınız kaçmasın, izledikten sonra gelin...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/211/93/the-devil-all-the-time-rahatsiz-eden-kasvetli-dingin-ve-carpici-bir-netflix-filmi-780x439.png[/RESIM] Tüm kötülükleri birbirine bağlayan genç bir çocuk... Ben bu tür sakin ilerleyen ama tokat gibi çarpan sahneleri olan filmleri oldukça beğeniyorum. Mesela filmde intihara kalkışan Lenora'nın tam intihar anında vazgeçip, ölmek istemediğini anlatan o yüz ifadesi beni en etkileyen sahnelerden biri oldu. Koca bir şehir değil, taşrada geçen bir film izledik ve polisinden rahibine her yanından kötülük akan bir halk gördük. Sürekli "Tanrı" denmesine rağmen filmde adaleti sağlayanın genç bir çocuk olduğuna şahit olduk. Hem de kötülükler, acılar içinde büyüyen bir çocuk. Oysa filmde en çok Tanrı inancı olmayan da yine gencimiz Arvin'di, ne ironik değil mi? Ha bu arada filmden dinlerin kötü olduğu alt metnini de çıkarmak pek doğru olmaz, film, dini suistimal edenlerin kötü olduğunu açıkça gösteriyor. Rahatsız edici bir film izledim, izledik. Fakat tadı damakta kalan bir film miydi? Bence kesinlikle.  - - - - -  Buraya tıklayarak The Devil All The Time filmini Netflix üzerinden izleyebilirsiniz.  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
10b
0
5 yıl
İngilizce Öğretmenliğini Bırakıp, 400 Felçli ve Engelli Köpeğe Annelik Yapan Kadın: Reyhan Avcı Karagözler
İngilizce Öğretmenliğini Bırakıp, 400 Felçli ve Engelli Köpeğe Annelik Yapan Kadın: Reyhan Avcı Karagözler
Bugün sizle, yakın bir süre önce keşfettiğim nefis bir insanı tanıştırmak istiyorum; Reyhan Avcı Karagözler...  Peki kim bu Reyhan Avcı? Ne yapar? [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/69/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] Reyhan ablamız eski bir İngilizce öğretmeni... "Eski" diyorum çünkü kendisi hasta köpeklerin çektiği acıyı ve insanların duyarsızlığını görünce İngilizce öğretmenliğini bırakmış ve Tekirdağ'da felçli ve engelli köpeklere kol kanat germek için kolları sıvamış... Sağlıklı köpeklere değil, çoğu insanın yüz çevirdiği felçli ve engelli köpeklere annelik yapıyor!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/27/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] Yaşlı, hasta ve engelli tam 400 köpeğe annelik yapıyor!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/45/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] Reyhan ablamız, her gün hepsinin yemeğini, vitaminini düzenli olarak veriyor hatta bacakları olmayan köpeklerin günlük kaşınma ihtiyaçlarını da tek tek elleriyle gideriyor...  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/31/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] Onlardan birini sahiplenmek isteyen insanlara kapısı daima açık!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/11/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] "Reyhan Avcı Karagözler", şu dünyada "İyi insanlar iyi ki var..." dediğimiz o iyi insanlardan...  Siz de Tekirdağ Muratlı Yolu 4. km'de bulunan bu barınağı ziyaret edebilir, veya buraya tıklayarak Reyhan ablamıza ulaşabilir ve ona destek olmak ve karşılıksız sevgiyle dolu olan kalplerin hala dünyada var olduğunu göstermek için bu içeriği aşağıdan Facebook'ta paylaşabilirsiniz! 
9.8b
0
8 yıl
Okuması Saniye, Etkisinden Çıkması Saatler Süren, Sadece 6 Kelimeden Oluşan 10 Hikaye
Okuması Saniye, Etkisinden Çıkması Saatler Süren, Sadece 6 Kelimeden Oluşan 10 Hikaye
Bugün sizi, yeni keşfettiğim için üzüldüğüm bir hikaye yazım tekniği ile tanıştırmak istiyorum; "6 kelimelik hikaye"... Peki nedir bu 6 kelime olayı? Aslında bu olayın şöyle bir hikayesi var; Ünlü yazar Ernest Hemingway'e bir gün bir toplantıda, bir başka edebiyatçı tarafından "Ne kadar yeteneklisin ki?" sorusu soruluyor. Hemingway de, "Senin hayal edemeyeceğin kadar" cevabını veriyor ve bunun üzerine karşıdan "O zaman 10 kelimeyi geçmeyen etkileyici bir hikaye yaz şimdi de görelim! Eğer yapabilirsen herkesin önünde sana saygılarımı sunacağım!" gibi bir cümle geliyor. Bunun üzerine Hemingway kalemi kağıdı eline alıyor ve sadece 6 kelimeden oluşan şu çarpıcı hikayeyi yazıyor;   "Satılık: Bebek patikleri. Hiç giyilmedi." [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/17/18/okumasi-saniye-etkisinden-cikmasi-saatler-suren-sadece-6-kelimeden-olusan-10hikaye-780x439.jpg[/RESIM] İşte bundan sonra da dünyada bir 6 kelimelik hikaye akımı başlıyor ve günümüze kadar geliyor. Hadi gelin şimdi benim çok etkilendiğim bu kendisi kısa, etkisi uzun hikayelere bir bakalım. 1. Üzgünüm asker, ayakkabılar çift halinde satılır. [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/17/99/okumasi-saniye-etkisinden-cikmasi-saatler-suren-sadece-6-kelimeden-olusan-10hikaye-780x439.jpg[/RESIM] 2. En küçük tabutlar, en ağır olanlardır. [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/17/94/okumasi-saniye-etkisinden-cikmasi-saatler-suren-sadece-6-kelimeden-olusan-10hikaye-780x439.jpg[/RESIM] 3. Yanlış numara dedi, tanıdığım bir ses... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/17/91/okumasi-saniye-etkisinden-cikmasi-saatler-suren-sadece-6-kelimeden-olusan-10hikaye-780x439.jpg[/RESIM] 4. Babam savaştan döndü, bayrağa sarılı olarak. [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/17/93/okumasi-saniye-etkisinden-cikmasi-saatler-suren-sadece-6-kelimeden-olusan-10hikaye-780x439.jpg[/RESIM] 5. Dünyada tek kişi kalmıştı. Kapı çaldı. [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/17/89/okumasi-saniye-etkisinden-cikmasi-saatler-suren-sadece-6-kelimeden-olusan-10hikaye-780x439.jpg[/RESIM] 6. Aramayacağım, aramayacağım, arıyorum, niye aradım, aramayacağım... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/17/51/okumasi-saniye-etkisinden-cikmasi-saatler-suren-sadece-6-kelimeden-olusan-10hikaye-780x439.jpg[/RESIM] 7. Hamileyim demişti. Cenazesinden 2 ay önce... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/17/87/okumasi-saniye-etkisinden-cikmasi-saatler-suren-sadece-6-kelimeden-olusan-10hikaye-780x439.jpg[/RESIM] 8. Afrika'ya gönderilen ilaçlarda tok karnına yazıyordu... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/17/21/okumasi-saniye-etkisinden-cikmasi-saatler-suren-sadece-6-kelimeden-olusan-10hikaye-780x439.jpg[/RESIM] 9. Tek kişilik aile fotoğrafını duvara astı. [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/17/54/okumasi-saniye-etkisinden-cikmasi-saatler-suren-sadece-6-kelimeden-olusan-10hikaye-780x439.jpg[/RESIM] 10. "15. yıldönümümüz, tek kişilik masa lütfen." [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/17/1/okumasi-saniye-etkisinden-cikmasi-saatler-suren-sadece-6-kelimeden-olusan-10hikaye-780x439.jpg[/RESIM] Bunlar benim görüp, duyup, bildiklerim. Eğer sizin de yazdığınız, bildiğiniz 6 kelimelik hikaye varsa, aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz.
12b
1
8 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.