Bayrakları Asalım! Haluk Bilginer, Emmy'de "En İyi Erkek Oyuncu" Adaylığına Gösterildi!

19 Eylül 2019
12b
0 Yorum
Bayrakları Asalım! Haluk Bilginer, Emmy'de "En İyi Erkek Oyuncu" Adaylığına Gösterildi!

Haluk Bilginer... Keskin bakışları, babacan tavrı ve asil oyunculuğu... 65 yaşındaki usta aktörümüz Haluk Bilginer, daha önce birçok kez olduğu gibi yine bizleri gururlandırdı ve Şahsiyet dizisindeki rolü ile Emmy ödüllerinde "En İyi Erkek Oyuncu" adaylığında gösterildi. Emmy'de pek çok kategori bulunuyor fakat dikkatinizi çekmek isterim ki "En İyi Erkek Oyuncu" kategorisine aday gösterilmek her yiğidin harcı değil. 

Hadi gelin şimdi Haluk Bilginer'in Emmy'de "En İyi Erkek Oyuncu" adaylığına seçilmesinin detaylarına bir bakalım. 

Şahsiyet isimli mini dizi, 2018 yılında 1 sezon olarak yayınlanmış ve IMDB'de tam 9,1 puan almıştı!

Bayrakları Asalım! Haluk Bilginer, Emmy'de "En İyi Erkek Oyuncu" Adaylığına Gösterildi!
Puhu TV bünyesinde yayınlanan dizi, birçok kişi tarafından çok beğenilmiş, hatta dizinin renkli ve kasvetli atmosferi, sosyal medyada aylarca konuşulmuştu.

Dizi kadrosunda Haluk Bilginer'in yanında pek çok ünlü isim de yer almıştı

Bayrakları Asalım! Haluk Bilginer, Emmy'de "En İyi Erkek Oyuncu" Adaylığına Gösterildi!
Onur Saylak'ın yönettiği bu müthiş dizide Cansu Dere, Metin Akdülger, Şebnem Bozoklu, Hüseyin Avni Danyal, Necip Memili, Müjde Ar ve Hümeyra gibi ünlü isimler rol almıştı. 

Ve Haluk Bilginer'in Şahsiyet dizisindeki usta oyunculuğu gözlerden kaçmadı!

Bayrakları Asalım! Haluk Bilginer, Emmy'de "En İyi Erkek Oyuncu" Adaylığına Gösterildi!

Gerçek Olayları Konu Alan Film Tavsiyeleri İçin Tıklayın ►

25 Kasım'da verilecek olan Emmy ödüllerinde "En İyi Erkek Oyuncu" kategorisinde Haluk Bilginer aday gösterildi. Diğer adaylar ise şöyle;

● Haluk Bilginer - Şahsiyet / Türkiye

● Christopher Eccleston - Come Home / İngiltere

● Raphael Logam - Impuros / Brezilya

● Jannis Niewöhner- Beat / Almanya

Hollywood'da ve dünyanın farklı yerlerinde rol aldığı uluslarası yapımlardan sonra umarım ki Haluk Bilginer bu ödülü alır ve ülkemize getirir. Kalbimiz seninle!

Bayrakları Asalım! Haluk Bilginer, Emmy'de "En İyi Erkek Oyuncu" Adaylığına Gösterildi!

► Bu arada modunuza göre film tavsiyesi seçmek isterseniz de hemen aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz!

Bayrakları Asalım! Haluk Bilginer, Emmy'de "En İyi Erkek Oyuncu" Adaylığına Gösterildi!

Modunu Seç ►

 

Bayrakları Asalım! Haluk Bilginer, Emmy'de "En İyi Erkek Oyuncu" Adaylığına Gösterildi!

listesine yorum yap!
Henüz kimse yorum yapmadı...
SEN İLK OLABİLİRSİN!
haluk bilginer emmyhaluk bilginer en iyi erkek oyuncuhaluk bilginer şahsiyethaluk bilginer kaç yaşındaşahsiyet dizi oyuncularıhaluk bilginer ödül
EN AKTİF ÜYELER
2020 Bitmeden, İşi Gücü Bırakıp Hemen İzlemeniz Gereken 14 İspanyol Filmi Önerisi!
2020 Bitmeden, İşi Gücü Bırakıp Hemen İzlemeniz Gereken 14 İspanyol Filmi Önerisi!
Burada yıllardır sürdürdüğüm tavsiye yolculuğumun uzun bir kısmında benimle olanlar iyi bilir ki; Daima İspanyol filmlerinin ne kadar başarılı olduğundan bahsedip durdum. Size kıyıda köşede kalmış nefis ispanyol filmi önerileri sunmaya çalıştım ve izleyip, beğendiklerimden size koca bir ispanyol filmi önerileri arşivi oluşturmak için çabaladım. Hatta ispanyol filmi izlemeniz için size öyle ısrar ettim ki, şuradan da görebileceğiniz gibi kaanintavsiyesi.com'un "Çok Tıklananlar" köşesindeki 5 filmden 3'ü İspanyol sinemasına ait...  Kıyıda Köşede Kalmış 19 İyi Tavsiye İçin Tıkla! ► E hâl böyle olunca da sıvadım kolları ve size, içinde bulunduğumuz 2020 yılında mutlaka izlemeniz gereken birbirinden nefis İspanyol filmi önerileri hazırladım. Bu filmleri şu ana kadar gözden kaçırmış olabilirsiniz fakat bu listedeki 2020 ispanyol filmi önerileri eminim sizin de zamanınızı iyi bir şekilde geçirmenizi sağlayacak. Hadi gelin şimdi 2020 bitmeden izlenmesi gereken o İspanyol filmleri nelermiş birlikte görelim!  1. İçinde bulunduğumuz 2020 yılı bitmeden mutlaka izlemenizi önerdiğim ilk İspanyol filmi tavsiyem "El Cuerpo" oluyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/86/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]"Kaan bu filmin konusu ne? Senin, izleyenlerin yorumları, IMDb puanı nasıl?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayabilir.  Filme Git ►  2. Sıradaki filmimiz ise "Toc Toc"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/72/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bu İspanyol filmi, farklı sorunları olan 6 farklı kişinin, bir doktor randevusu sırasında tanışmalarını konu alıyor. Her biri farklı sorunla mücadele eden bu insanlar, hayatlarını yaşamalarına engel olan bu sorunlarını birlikte çözmeyi deniyorlar ve ortaya da 1 buçuk saatlik, yer yer gülümseten keyifli bir film çıkmış oluyor.  Filme Git ►  3. "El Orfanato"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/5/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Hem sağlam bir dram, hem de iyi bir gerilim filmi mi izlemek istiyorsunuz? O zaman bu İspanyol filmi kesinlikle aradığınız şey! "Kaan demişti" dersiniz... Filme Git ►  4. "The Hidden Face"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/36/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Yıllar önce Özcan Deniz başrollü "Öteki Taraf" ismiyle yayınlanan yerli film için birçok kişi "çok iyi" demişti, halbuki filmin orijinali İspanyol sinemasına ait olan bu filmdi ve çoğu kişi bunu bilmiyordu. Yeniden uyarlamalarını değil, orijinalini mutlaka izleyin derim.   Filme Git ►  5. "Los Cronocrimenes"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/21/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Düşük bir bütçe ve sadece birkaç oyuncuyla nasıl iyi, beyin yakan bir film yapılır? sorusunun cevabı işte bu film. Şu filmde olup da Türk sinema sektöründe olmayan hiçbir şey yok, fakat nedendir bilinmez bizden bir türlü böyle yapımlar çıkmıyor... O yüzden o güzel günler gelene kadar mutlaka bu filmi izleyin derim.  Filme Git ►  6. "Fermat's Room"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/81/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bilmecelere yanlış cevap verildikçe içeriye doğru ilerleyen duvarlar ve gittikçe daralan bir oda düşünün... Ya da düşünmeyi bırakın, bu çılgın konunun direkt filmini izleyin! Evet, bunu da yapmışlar... İşte bu yüzden İspanyol sineması, Hollywood'u cebinden çıkartıyor. Çılgın fikirleri o kadar etkileyici bir şekilde işliyorlar ki, hayran kalmamak mümkün değil. Filme Git ►  7. "Los Ojos de Julia"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/84/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]İspanyol filmlerinin %90'ını, kasvetli, puslu bir atmosfere sahiptir. İşte benim bağımlısı olduğum bu özellik, bu filmde de kendini gösteriyor ve gizem ve gerilimin harman olduğu bir film izliyoruz... Kaçırmayın.  Filme Git ►  8.  "El Secreto de Sus Ojos"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/9/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bu İspanyol filmi ise "En İyi Yabancı Film" dalında Oscar'ı kucaklayan bir yapım. Biraz uzun gelebilir fakat şöyle hikayesi olan, temeli sağlam bir şeyler izlemek istiyorsanız mutlaka şans verin derim.  Filme Git ►  9. "Musaranas"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/22/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Sıradaki filmimiz ise "Agorafobi", yani açık alan korkusu olan ve hayatının tümünü doğduğu bir apartman katında kız kardeşi ile geçirmiş olan bir kadını konu alıyor. Çok farklı şeylere şahit olacağınız bu filmi mutlaka izleyin derim.  Filme Git ►  10. "El Bar"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/73/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Madrid'in tam göbeğinde, bir barın önünde, sıradan bir insan, bir keskin nişancı tarafından vuruluyor. İşte film de bu süreçten sonra, o barın içinde kalan birbirinden farklı insanların yaşadıklarını konu alıyor. Bence bu film, şans vermeye değer.  Filme Git ►  11. "La Casa Del Fin de Los Tiempos"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/8/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Beni gerçekten etkilemeyi başaran bu film ise bir evde yaşanan olaylardan sonra 30 yıl hapis cezası alıp, yaşı ilerleyince de bu cezanın geri kalanını ev hapsi olarak çeken bir kadının yaşadıklarını konu alıyor. Bu film için daha ne söylesem spoiler olacak o yüzden mutlaka izleyin derim.   Filme Git ►  12. "Durante La Tormenta"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/12/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Fırtınalı bir gecede yaşanan paranormal bir olayı konu alıyor bu film. Yani hem zamanda yolculuk, hem beyin yakan olaylar hem de gerilim dolu sahnelere maruz kalacaksınız. Eğer hala izlemediyseniz bu şu an bunları okuyorsanız mutlaka izlemelisiniz derim.  Filme Git ►  13. "Contratiempo"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/45/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]İspanyol sinemasının bağrından çıkan en sağlam yapımlardan biri bu film. Sürükleyiciliği o kadar fazla ki, izlerken bir anda kendinizi filmdeki olayların tam ortasında buluveriyorsunuz. Kaan'ın Tavsiyesi üyeleri tarafından da çok beğenilen ve yorum yağmuruna tutulan bu filmi hala izlemediyseniz şunu bilin ki, yerinizde olmak isteyen çok insan var. Bu filmi hiç izlememiş gibi yeni baştan izlemek isteyen birçok kişi tanıyorum... Hadi hemen izleyin ve yorumunuzu da bırakın. Filme Git ►  14. Ve son olarak; "The Platform"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/174/32/muthis-her-ne-yapiyorsaniz-birakip-bu-filmi-izleyin-the-platform-780x439.jpg[/RESIM]Henüz birkaç ay önce yayınlanmış olmasına rağmen Netflix'in en çok izlenen filmlerinden biri olmayı başaran bu şahane İspanyol filmini de bu listeye almazsam gerçekten olmazdı. Eğer bu filmi gözünüzden bir şekilde kaçırmışsanız, hiç zaman kaybetmeden hemen oturup izleyin derim. Film, içinde birçok mesaj barındırıyor. İzledikten sonra şuradan da filmin analizini okursanız taşlar yerine oturacaktır.  Filme Git ►  BONUS: 19 Mayıs 2020 itibariyle 51 Bin görüntülenme ile bu platformun en çok tıklanan tavsiyesi olan bu film, benim favori filmlerim arasında ilk 10'da yer alıyor; "Marrowbone"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/192/56/2020-bitmeden-isi-gucu-birakip-hemen-izlemeniz-gereken-14-ispanyol-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Biraz durağan ilerlese de, çok üst düzey bir zihin ile yazılan başarılı senaryosu sayesinde bu film sizi yakalamayı başaracak. Sadece size tavsiyem, sabredin. Bırakın film ağır ağır aksın. Tempoyu giderek arttıran filmler vardır, işte bu film de onlardan. Bu yüzden ilk yarısında çok somut bir şeyler görmeyi beklemeyin, sabredin ve sonunda ödülünüzü alın... "Kaan demişti" dersiniz... Filme Git ►  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
48b
2
6 yıl
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görüp okuyacağınız her şey SPOİLER içermektedir. Yani zaten siz de bölümü izledikten sonra buraya gelmişsinizdir diye düşünüyorum. Eğer 8. Sezon 3. bölümü izlemeden yolunuz bir şekilde buraya düştüyse de sizden ricam, bir şeylerin tadının kaçmaması için lütfen önce gidip bölümü şöyle bir yalayıp yutun, sonra hemen koşar adımlarla buraya gelin ve göz atın.  Hadi şimdi tüm uyarılar yapıldıysa son zamanlarda izlediğim en iyi şey olan Game of Thrones 8. sezon 3. bölüm'de neler oldu, hangi sahneler nefesimizi kesti, kim nerede hangi hareketi ile gönlümüzü kazandı, bunlara birlikte bakalım. (Bu arada, bölümü çok beğendim, fakat eleştirilmesi, söylenmesi gereken yerler elbet var. İşte bu incelemede, beğendiğim kısımlardan çok, eleştirmek istediğim kısımlara değineceğim) Şimdi; Savaş için tüm hazırlıklar yapılıyor. Khaleesi ve Jon, ejderha üzerinden savaş alanını ejder bakışı izlerken, Arya ve Sansa da sur üzerinden olup biteni kuş bakışı izliyor.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/70/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Fakat savaşın ilk hamlesi karşıdan değil, bizim taraftan geliyor. At üzerindeki Dothraki'ler başlıyorlar dört nala koşmaya ama neden? Muhtemelen bu soruyu siz de kendinize sordunuz. Binlerce Dothraki neden karanlığın içine doğru koşuyor? Buna, alışkanlık deyip geçmek istiyorum. Yani aklıma başka bir şey gelmiyor... Düşmanın üzerine dört nala koşmak vahşi Dothraki alışkanlığı olsa gerek... Ve sonuç; Hepsi de telef olup gidiyor. Neden yani neden? Karşı tarafın güçlü olduğu günde bin kez söylenen bir durumken neden böyle bir hamle yapılıyor?  Okçular nerede?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/75/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Tamam mancınık sistemi, lekesizler falan tamam ama Lord of the Rings hayranlığımızdan olsa gerek, şahsen ben büyük bir okçu taburu bekledim. Hatta ilerleyen sahnelerde binlerce ölü öylece durdu... "Saplasana abi?" diye iç geçirdim sürekli... Surlara dayandıklarında da bir kızgın yağ fena olmazdı. Ejderhalar çok az kullanıldı diye düşünüyorum... Ejderhalı bir şeyler izlemek istiyoruz yahu bunu anlayın artık neyse maaliyeti toplayalım aramızda... [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/58/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Fakat özellikle ay ışığı altında, bulutların içinde karşı karşıya geldikleri an muhteşemdi. Sanki yıllardır beklediğim ve görmek istediğim sahne oymuş gibi geldi. Fakat tam da orada o ay ışığı altında uzak çekim ile kapışsalar, biri mavi buz biri turuncu ateş püskürtseydi nefis olmaz mıydı?  Bu arada Melisandre'nin aniden karanlıklar içinden at üzerinde çıkıp gelmesi ve gücüyle askerlere + bonus vermesi şahane değil miydi be?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/39/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Yüzüklerin Efendisi'nde Elf'ler yardıma geldiğinde nasıl sevinip heyecanlandıysam, Melisandre'nin gelişinde de tam olarak onu hissettim. Şahaneydi... Fakat yıllardır izlediğimiz Melisandre, huzur içinde ölebilmek için böyle bir yardımda bulundu ve son sahnelere doğru da huzur içinde ölüp gitti... Arya'ya "Mavi Gözleri de öldüreceksin" demesi de şahane bir replik oldu...  Bu arada Jon'un bir kurdu vardı savaş meydanında ona ne oldu? Ya ben gözden kaçırdım ya da kurdumuz o hengamede kaybolup gitti...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/4/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderinden düşen "Khaleesi" olayı güzeldi... "Ne olacak?" dedirtti [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/8/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Düştükten sonra ejderhasının onu kurtarıp kaldıracağını ve daha güçlü bir şekilde savaşacaklarını falan düşündüm fakat işler pek öyle olmadı... Baya ejderhaların annesi kraliçemiz savaş meydanının ortasında yaşam mücadelesi verdi... Jon savaş meydanında Night King ile kafa kafaya geldi ve o da ne?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/64/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Kralımız tek el hareketi ile yerdeki ölüleri diriltti ve yüzlercesini Jon'un üzerine saldı... Tabi tüm ölüler dirildiği için düşman sayısı 4'e, 5'e katlanmış oldu... İşte ben tam da orada kendimi onların yerine koyup düşündüm. Yani 2 saattir deliler gibi savaşıyorsunuz, tam biraz etraf duruldu derken yerdeki ölülerin tekrar canlandığını görüyorsunuz... Ne hissedersiniz? Ben anasını satayım böyle işin deyip dizlerimin üzerine çöküp semaya doğru bakar ve son duamı ederdim yalan yok. Tyrion ile Sansa'nın mahzende hafiften geçmişe gidip, bazı şeyler ile yüzleşmeleri de güzeldi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/7/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Her ne kadar sonunda korkudan oldukları yere bıraksalar da, kıyamet koparken ikisinin birbirine "Tüm manitalarım içinde en iyisi sendin" demeleri falan güzel olaydı. Bizi o yukarıdaki kaostan, gürültüden birkaç saniye kopardı...  Şimdi gelelim ölümlere...[RESIM][/RESIM] Yahu yıllarca ortamlarda "Abi Game of Thrones bu başrol dediklerimiz bile ölüyor adamlara helal olsun" deyip durduk fakat sezonlarca beklediğimiz savaş oldu ve kemik kadrodan kimseler ölmedi? Hadi Sansa'yı öldürmediniz, Kuzey'i ona bırakacaksınız anladık da en azından Sam falan ölseydi be... Azıcık üzülseydik birilerine di mi... Peh!  Gelelim gözleri kapatınca başka diyarlara giden kardeşimiz Bran'e...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/30/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Savaş alanında gözleri kapatıp karga olarak bir yerlerde dolandı durdu ama neden? Niye? Bunun cevabını bir türlü alamadık. Tamam ileride kesin vereceksiniz ama o neydi? Sadece savaşı karga gözünden bize göstermek mi istediniz? Bunun böyle olmadığına inanmak istiyorum...  GÜNCELLEME: Aranızdan bir kişi (Erdal Demir) bana ulaşıp Bran'in gözleri kapatıp neden savaş meydanında karga olarak gezdiğini şöyle açıkladı; Meğer Bran, Night King kendisine gelsin diye böyle bir şey yapmış. Night King, Bran'in nerede olduğunu sadece Bran kendi bedeninden ayrılınca bilebiliyormuş. Yani Bran, büyük düşmanı bilerek ve isteyerek kendine çekmiş.  Veeee karşınızda Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü izleyen herkesin favorisi; "Arya!"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/19/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Arya bu bölümde, şimdiye kadar öğrendiği her şeyi sergiledi. Hem savaş meydanında yaptıklarıyla, hem de kedi gibi sinsice süzülüp Night King'e hançeri saplamasıyla hepimizin gönlünü kazandı... Arya, Night King'e tam anlamıyla bir suikast düzenliyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/50/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Zaten bunun eğitimini aldığını önceki bölümlerde izlemiştik. Düşmanının yanından öyle sessiz geçiyordu ki, düşman sadece küçük bir rüzgar hissediyordu. İşte bu bölümde de bunu uyguladı ve Night King'e sessiz ve nokta atışı bir şekilde saldırdı. Hançeri soktu ve işi bitirdi. Ve ejderha da olmak üzere mavi gözlü tüm ölüler sonsuza kadar öldü.  Ejderha ateşinin içinden gülümseyerek çıkan Night King, bir hançer ile tuzla buz oldu...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/83/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Hem de hiç konuşmadan. Tam Bran'e bir şeyler söyleyecek, bazı şeyleri açıklayacak ve biz de bir şeyler anlayacağız diyorduk ki Arya nefis bir saldırı yaptı ve kralı yere serdi. Açıkçası sahne nefisti fakat Night King gibi kudretli bir karakterin ölümü bu şekilde mi olmalıydı? Orası biraz muamma...  Dizinin en büyük savaşı 3. bölümde yaşandı ve bitti. Peki sonra ne olacak?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/59/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] 5 Mayıs'ta izlenebilecek 4. bölümde neler olacak? Ya da sonrasında? Açıkçası bu koca savaşın bir bölümde işlenmesi, bundan sonraki 3 bölümde taht kavgası izleyeceğiz anlamına geliyor. Bu birçok kişiyi mutlu etmese de beni içten içe keyiflendiriyor. Çünkü o kasvetli kış atmosferinden uzaklaşıp keyifli birkaç savaş izleyeceğiz.. Bence; Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en güzel anı: Şüphesiz Arya'nın Night King'e hançeri saplaması ve çok uzakta savaşan Dothraki'lerin alevli kılıçlarının ışıklarının birer birer sönmesiydi. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en gerilimli anı: Savaş başlamadan önce yaşanan o birkaç dakikalık sessizlik bence bu savaşın en gerilimli anıydı. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün keşkeleri: John keşke iştahımızı kabartan daha kahramanca sahnelerde bulunsaydı. Ejderhalar daha fazla kullanılsaydı. Bran, ileriye dönük birkaç ipucu verseydi. Tyrion hep olduğu gibi birkaç zeki hamle yaparak savaşa dahil olsaydı... Her şeye rağmen nefesimin kesilerek izlediğim, şahane bir bölümdü. Neredeyse 1 buçuk saat süren bu bölümün, Game of Thrones'un yıllarca akıldan çıkmamasını sağlayacak en iyi 3 bölüm arasında olduğunu düşünüyorum. Ve öngörülerim dizinin Bran'e odaklanması yönünde... Yani Bran, tamamen her şeyin gidişini değiştirecek. Müneccim olmaya gerek yok Bran çok büyük adam, yazın bir yere...  Bu arada "Kaan iyi güzel Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü yalayıp yuttuk, 4. bölüme kadar neler izlesek?" diyenleriniz hemen aşağıdaki butona tıklayarak moduna göre film önerisi bulabilir! [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/9/game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Moduna Göre Film Tavsiyesi Seç! ►  
16b
0
7 yıl
İzleyecek Dizi Arayanlara! Etkileyici Netflix Dizi Tavsiyesi; "You"
İzleyecek Dizi Arayanlara! Etkileyici Netflix Dizi Tavsiyesi; "You"
Burada sizlere iyi bir Netflix dizi tavsiyesi yapabilmek için uzun zamandır Netflix'e gömülüp birçok dizi izledim. Bazı Netflix dizileri beni hüsrana uğratırken, bazıları da beni yakalamayı başardı. İşte bugün de size, beni yakalamayı başaran o Netflix dizilerinden 1 tanesini tavsiye etmeye geldim. Biliyorsunuz burada size yıllardır izleyip, beğendiğim filmleri tavsiye ediyorum fakat "dizi" izleyip tavsiye etmek, filme nazaran daha çok zaman aldığı için size neredeyse 2 ayda 1, bir dizi tavsiyesi ile geliyorum. Hadi gelin şimdi lafı uzatmadan izleyip, beğendiğim Netflix dizi tavsiyem You'ya bir göz atalım.  (Netflix bilim kurgu filmi tavsiyelerine göz atmak için de buraya tıklayabilirsiniz) Spoiler içermeyen özeti şu şekilde; İşlettiği kitapçıya gelen güzel bir kıza vurulan akıllı gencimiz "Joe", "Beck" ismindeki bu güzel kızın gönlünde yer edebilmek için teknoloji ve sosyal medyayı kullanarak çok akıllıca taktikler geliştirir. Fakat ne güzel kıza saf bir aşk ile vurulan Joe bu kadar temiz ve güvenilir, ne de güzeller güzeli Beck bu kadar masum... İşte dizimiz de bu ikilinin arasında ve etrafında yaşanan yarı gerilimli olayları işliyor. Üstelik temposu da giderek artıyor. Bu arada dizimizde +18 sahneler de bulunuyor, sonra kulağımı çınlatmayın... Bir oturuşta 4-5 bölüm izleyeceğiniz dizilerden biri olacak, kaçırmayın!   Başlıyoruz; You![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/98/6/izleyecek-dizi-arayanlara-etkileyici-netflix-dizi-tavsiyesi-you-780x439.jpg[/RESIM]Dizimiz, bir kitap dükkanı işleten genç, zeki ve yakışıklı adamımız "Joe" ve birgün yolu bu kitapçıya düşen güzel kızımız "Beck" arasında yaşananları konu alıyor. Adamımız Joe, Beck'e ilk görüşte vuruluyor ve onu analiz etmeye başlıyor. Nasıl biri? Üzerindeki kıyafetler ve renkleri kullanarak nasıl bir izlenim vermeye çalışıyor? Akıllı mı? Yoksa güzelliğine güvenenlerden mi? Hangisi? Adamımız Joe, güzel Beck'e vuruluyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/98/23/izleyecek-dizi-arayanlara-etkileyici-netflix-dizi-tavsiyesi-you-780x439.jpg[/RESIM]Joe, çok akıllı ve zeki bir adam. Beck, onun aklını başından alınca hemen oturup "Nasıl bu kızın gönlünü kazanabilirim?" diye düşünüyor ve bir macera başlıyor ki sormayın. Joe, Beck'i elde etmek için şeytanın bile aklına gelmeyeceği türde taktikler uyguluyor. Bunların başında Teknoloji ve teknolojinin getirdiği "Sosyal Medya" geliyor. Joe, hemen başlıyor sosyal medya ve internette Beck hakkında stalk yapmaya. Beck neleri sever, nerelere gider, kimlerle takılır, takıldığı kişiler ile hangi muhabbetleri eder, hepsini bir bir öğreniyor... İşin rengi değişiyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/98/2/izleyecek-dizi-arayanlara-etkileyici-netflix-dizi-tavsiyesi-you-780x439.jpg[/RESIM]Joe, ustaca taktikleri sayesinde Beck'e ulaşıyor ve bom! Sevgili oluyorlar... Fakat bu cicim ayları hep böyle mi gidiyor? Tabi ki de hayır. Dizinin ilk bölümlerinde gayet efendi bir aşık olarak gördüğümüz Joe'nun, hiç bilmediğimiz yanları ortaya çıkıyor. Ruhunun derinlerinde bir "sapık" barındıran Joe, Beck'i elde etmek için birçok şeyi yapıyor. "Adam aşık tabi yapar" diyeceksiniz fakat yaptıkları arasında insan öldürmek te var... Joe'nun bu gizli tarafı ise zamanla ortaya çıkıyor ve Beck bu durumu fark ediyor. Tabi bu süre içinde ayrılmalar, aldatmalar ve barışmalar da oluyor.  You dizisi oyuncularından kemik kadroda olanlara bir bakalım. Joe karakterine "Penn Badgley" hayat veriyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/98/87/izleyecek-dizi-arayanlara-etkileyici-netflix-dizi-tavsiyesi-you-780x439.jpg[/RESIM] Asıl kızımız Guinevere Beck'i canlandıran oyuncu ise "Elizabeth Lail"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/98/45/izleyecek-dizi-arayanlara-etkileyici-netflix-dizi-tavsiyesi-you-780x439.jpg[/RESIM] Asıl kızımızın en yakın arkadaşı Peach Salinger karakterini ise güzelliği ile konuşulan "Shay Mitchell" hayat veriyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/98/37/izleyecek-dizi-arayanlara-etkileyici-netflix-dizi-tavsiyesi-you-780x439.jpg[/RESIM] İlerleyen bölümlerde gördüğümüz Dr.Nicky karakteri ise "John Stamos" tarafından canlandırılıyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/98/97/izleyecek-dizi-arayanlara-etkileyici-netflix-dizi-tavsiyesi-you-780x439.jpg[/RESIM] You dizisi fragmanını da izleyebilirsiniz[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=9vIiNdYPudo[/VIDEO] Şöyle içinde gençlik, aşk, gerilim ve suç olan bir şeyler arıyorsanız bu Netflix dizisi tam sizlik olabilir. Hemen başlayın ve diziyi izledikten sonra izleyenlerin verdiği "E yuh artık biz artık kime güveneceğiz!" tepkisine siz de ortak olun. İyi seyirler!  Modunu Seç ►
20b
0
7 yıl
365 Gigapixel Çözünürlüğü, 46 Terabyte Boyutu ile 6 Fotoğrafçı Tarafından Çekilen Dünyanın En Kaliteli Fotoğrafı
365 Gigapixel Çözünürlüğü, 46 Terabyte Boyutu ile 6 Fotoğrafçı Tarafından Çekilen Dünyanın En Kaliteli Fotoğrafı
Bugün size nefis bir keşif ile geldim. Dünyada şu ana kadar çekilmiş olan en kaliteli fotoğrafı size gösterme niyetindeyim.  Şimdi, fotoğrafımız şu;  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/10/87/365-gigapixel-cozunurlugu-46-terabyte-boyutu-ile-6-fotografci-tarafindan-cekilen-dunyanin-en-kaliteli-fotografi-780x439.jpg[/RESIM] Peki nedir bu fotoğrafın olayı? [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/10/31/365-gigapixel-cozunurlugu-46-terabyte-boyutu-ile-6-fotografci-tarafindan-cekilen-dunyanin-en-kaliteli-fotografi-780x439.jpg[/RESIM] Bu fotoğraf, 6 kişilik bir fotoğrafçı ekibi tarafından çekiliyor. Bu çılgın fotoğrafçılar, dünyanın en kaliteli fotoğrafını ortaya çıkarmak için Avrupa'nın en yüksek dağı Mont Blanc'i, -30 derecede saatler süren çalışma sonucunda fotoğraflıyorlar. Peki kalitesini nasıl anlarız? [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/10/41/365-gigapixel-cozunurlugu-46-terabyte-boyutu-ile-6-fotografci-tarafindan-cekilen-dunyanin-en-kaliteli-fotografi-780x439.jpg[/RESIM]  İşte işin en zevkli yanı da bu. Fotoğrafçılarımız birçok ünlü fotoğraf makinesi sponsorluğunda bu fotoğrafı bir siteye yüklemişler ve adına da "In2White" demişler. Hadi hemen şimdi bilgisayar ya da telefonunuzdan o siteye gidin ve şaşırın: Siteye ışınlanmak için tıklayın! Bu arada, fotoğraf 46 Terabyte olduğu için bilgisayar ya da telefonunuz biraz donabilir baştan uyarayım. Bir de dipnot: Dağın yamaçlarına ve zirvelerine bol bol zoom yapın. Kayak yapan insanların yüzlerine kadar yakınlaşıp, zirvedeki kulübelerin içine bile girebiliyorsunuz!  Videosunu da şuradan izleyip şaşırabilirsiniz; [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=JzYihV-_wTk[/VIDEO] Hadi kaçtım, yeni keşiflerde görüşürüz! 
16b
0
8 yıl
Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görecekleriniz "Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölüm" için SPOİLER içerir. Sonra vay efendim ben görmedim, ben duymadım olmasın, üzülürüm. Eğer Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümü izlememişseniz hemen bir koşu gidip izleyin ve ardından şöyle bir neler olmuş diye bakmak için hemen buraya gelin. Hadi gelin şimdi Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümde neler olmuş, kim ne yapmış, hangi ayrıntı gözlerden kaçmış birlikte bakalım.  (Her hafta olduğu gibi geçen hafta da Game of Thrones 8. sezon 4. bölümü incelemiştim, ona da buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) Biricik Kraliçemiz "Dany" acımasız birine dönüştü... Aslında hep öyleydi![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/71/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Bu bölümde tam anlamıyla bir kıyamet izledik. İnsanlar öldü, kadınlar ve çocuklar katledildi ve kimse kimseye acımadı... Fakat kraliçemiz Dany zaten tam da böyle biriydi. Hatırlarsanız bir baba ve oğlunu canlı canlı yakmıştı. Fakat şimdi üzerine bir de bir önceki bölümde Missandei'nin "Dracarys" dediğini duyunca hiç acımadı ve çoluk çocuk demeden Kral Toprakları'nı yaktı geçti. Birçok kişi bunun biraz abartı olduğunu söylese de bence Dany zaten böyleydi. Jon ile olan sahnelerinde biraz yumuşadığını görmüştük fakat Dany, bu dizinin başından beri hep acımasızdı. İlginçtir, birkaç önceki bölümde insanları ölülerden kurtarmak için savaş verirken şimdi insanları öldürüşünü izledik. Sadece güzel ve tatlı olduğu için ondan hiçbirimiz kadın ve çocukları katletmesini beklemezdik fakat onun özü bu. Arkadaşını, 2 çocuğunu kaybetti ve aşık olduğu adam öz yeğeni çıktı. Bu yetmezmiş gibi bir de tahtın Jon'un hakkı olduğunu öğrendi. İşte tüm bunların sonucunda intikamı için yanıp tutuşan bir kraliçeyi izledik.  Dany'nin aksine Jon, silahsız insanları öldürmemeyi seçti![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/9/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Dany, Demir Taht sevdası için etrafı yıkıp yakadursun, Jon, düşmanı kıstırdığı anda saldırmadı ve öylece bekledi. Bunun üzerine karşıdaki askerler kılıçlarını yere attı ve Jon derin bir oh çekti. Fakat hemen akabinde ilginç bir şey oldu ve sevdiği kadını feci bir şekilde kaybeden Gri Solucan, silahsız askerlere saldırdı. Bunun üzerine tam anlamıyla bir kaos yaşandı. Jon bunu istemedi. Engellemeye çalıştıysa da başaramadı... İşte tam da burada Jon, hem Gri Solucan'a hem de Dany'e öfke dolmaya başladı. Silahsızlara, kadın ve çocuklara saldırmak onun işi değildi. Cersei neden öylece bekledi ve neden saçma bir şekilde veda etti?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/84/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM]Yahu işte böyle olunca dayanamıyorum. 8 sezondur Cersei'nin aklını, stratejik dehasını, zekice aldığı kararlarını izlemiyor muyuz? Ee? O zaman neden bu kadın öylece balkonunda bekleyip topraklarının yakılıp yıkılmasını, ele geçirilmesini izledi? Sizi bilmem ama ben son ana kadar Cersei'den akıllıca bir hamle bekledim. Bir tuzak, bir çıkış yolu ayarlamıştır dedim fakat ne yazık ki öyle olmadı. Hatta bir ara ejderha alevi ile ölecek diye çok korktum çünkü izleyicinin bu kadar nefret ettiği büyük bir karakter öyle sıradan bir şekilde ölemezdi. Ee ne oldu? Enkaz altında kalıp öldü ve yok oldu gitti... En azından Arya bir hançer de ona soksaydı, Tyrion gelip saplasaydı ya da başkası ama enkaz altında romantik bir şekilde ölmeseydi keşke...  Arya kaçtı, kaçtı, kaçtı ve atına binip uzaklaştı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/39/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Arya'dan bu bölümde şahane ataklar bekliyordum ki olmadı. Sürekli ölümden kaçtı, Dany'nin ateşiyle yaktığı insanlara bakıp "İntikamınızı alacağım" der gibi iç geçirdi ve sürekli ordan oraya koşturup durdu. Hadi tüm bunlara okey diyelim, peki kıyamet gibi bir ortamda, kanın gövdeyi götürdüğü, ejderhanın ateşiyle surları yıktığı (oraya da değineceğim), kimsenin kimseye acımadığı bir ortamda o beyaz at sakince orada ne yapıyor? Yani hadi bir önceki bölümde plastik kahve bardağı ayrıntısını yedik, unuttunuz anladık ama bu at ne alaka? Atı da mı orada unuttunuz? O atın orada öylece durması mantıklı mı? Savaş bitiyor olsa bile o atın orada öylece kedi gibi durması mantık dışı. Sadece Arya binip havalı bir şekilde uzaklaşsın diye yapılan saçma bir sahneydi üzgünüm. Böyle küçük ayrıntılar beni çok üzüyor, yapmayın...  Yahu bu Dothrakiler büyük savaş gecesi ölmemiş miydi? Bu çığırtkanlar da kim?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/13/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Tam savaş başlayacak surlara dayanılmış, birden bir bakıyoruz hop Dothrakiler... Ee bunlar tabur halinde gecenin karanlığında kaybolup, ölüp gitmemiş miydi? Neyse iyi niyetli davranıyorum ve kenarda köşede 40-50 kadar Dothraki'nin kaldığını varsayıyorum... Bir de gemisi batan, yarım saat yüzüp karaya çıkan ve gayet zinde dövüşen "Euron" detayı var ki sormayın...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/75/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Yahu başından belliydi zaten bu "Euron" karakteri bir yere çıkmayacak. "Ejderha avladı falan tamam ama ee?" dedik ve Euron da dizimize veda etti. Hem de trajikomik bir şekilde. Ejderhamız güzelce tüm su üzerindeki gemileri yakıp kavurdu ve ne hikmetse Euron buradan kaçmayı başardı. Sonra saatlerce yüzdü yüzdü ve karaya çıktı, fakat tesadüf bu ya tam da o anda Jamie oradan geçiyordu ve dur şunu öldüreyim deyip saldırdı. Bu klişe yerdeki silaha uzanamama sahnesini bolca gördüğümüz kavga sonucunda da öldü. Biz 5 dakika yüzüp karaya çıkınca nefes nefese kalıp kendimizi kuma atıyoruz adam o kadar yoldan yüzerek geldi bir de savaştı iyi mi... Son olarak değinmek istediğim bir şey var; Yahu bu ejderha ateşi nasıl bir şey? Sur patlatıyor, ev bark yıkıyor.. Dünya kadar askerin olacağına bir Ejderhan olsun..[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/48/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderha ateşinin gücünü araştırmadım, diziden ve birkaç Ejderha konulu filmden görüp bildiğim kadarıyla sormak istiyorum. Aga bu nasıl bir alev ki sur patlatıyor? Bu nasıl bir güç ki koca kaleyi bıçak gibi kesip yerle bir ediyor? Gerçekten bölüm boyunca bunu sorguladım. İlk fırsatta araştıracağım. Araba egzozu ile mangal yakan bir millet olarak Ejderha aleviyle kale yıkmak bize pek uçuk gelmese gerek ama bana geldi vallahi... Diyeceğim o ki Game of Thrones 8. sezon 5. bölüm kötü bir bölümdü. Asla tatmin etmedi ve öylece bakakaldık... Dizi, 19 Mayıs, yani 1 hafta sonra final yapacak. Bakalım final bölümü nasıl olacak, kimler sağ kalacak, kimler kimler yuva kuracak, göreceğiz...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/49/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]   "Kaan, haftaya kadar n'apalım?" diyecek olursanız da hemen aşağıdaki butona tıklayıp modunuza göre film önerisi bulabilirsiniz. E ben size daha ne yapayım...  Film Tavsiyesi Seç! ►
10b
0
7 yıl
Netflix'in Yeni Filmi The Old Guard'ı İzlemek İçin Taş Gibi 5 Neden
Netflix'in Yeni Filmi The Old Guard'ı İzlemek İçin Taş Gibi 5 Neden
Pandemi süresince yoğunluktan sunucuları çöken Netflix, nefis yapımlar ile karşımıza çıkmaya başladı. Ortalamaya vurduğumuzda yayınlanan 7 Netflix filminden sadece 1'i iyi olsa da, o 1 film için bile Netflix üyeliği almaya değer diye düşünenlerdenim. Hatta biliyorsunuz şurada da sizlere izlediğim iyi Netflix filmlerini tavsiye ediyorum, o filmlere de kefilim diyebilirim... Bugün ise size, Netflix'in son gözdesi "The Old Guard" filmini sadece 5 maddede tavsiye etmeye geldim.  Filme Git ►  The Old Guard filmi konusu veya The Old Guard filmi inceleme gibi başlıklara burada değinmeyeceğim. Sadece size, yani bu filmi izlemeyenlere 5 neden ile bu filmin neden izlenebilir bir film olduğunu göstereceğim. Yani bir nevi sizi ikna edeceğim de denebilir... E hadi gelin şimdi sonunda kendinizi bu filmi izlerken bulacağınız o maddelere geçelim... Hadi! 1. Öncelikle bu filmi izlemeniz için en büyük neden Charlize Theron ablamız...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/200/63/-ne-izlesek-diyenlere-netflix-in-yeni-filmi-the-old-guard-i-izlemek-icin-tas-gibi-5-neden-780x439.png[/RESIM]45 yaşındaki Theron, filmi tek başına sırtlıyor. Hem güzelliği, hem de başarılı oyunculuğu ile kendini hiç bozmadan tam olarak rolüne adapte olmuş birini izliyoruz filmde. Nasıl ki Kaptan rollerine Tom Hanks çok yakışıyor, Charlize Theron da böyle ciddi, asil ve lider karakterlerin insanı. Hatta çoğu kişi bilmez ama şu filmi de gerçekten izlemeye değerdir. Yani diyeceğim o ki, iyi, klas bir oyunculuk görmek istiyorsanız bu filme göz atın derim. 2. John Wick veya Extraction'vari yakın plan çatışma sahnelerini sevenlerdenseniz bu filmde aradığınızı bulacaksınız[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/200/94/-ne-izlesek-diyenlere-netflix-in-yeni-filmi-the-old-guard-i-izlemek-icin-tas-gibi-5-neden-780x439.png[/RESIM]Yine Netflix imzalı Extraction filmindeki yakın çekim çatışma sahnelerini izlediyseniz ne kadar heyecan verici olduğunu görmüşsünüzdür. İşte bu filmde de o kıvamda sahneler mevcut. Yani çok hızlı gelişen bu sahnelere ilginiz varsa, ilacınız bence bu filmde olabilir.  3. "Ölümsüzlük" gibi fantastik bir konuyu çok farklı ve dikkat çekici bir şekilde işliyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/200/10/-ne-izlesek-diyenlere-netflix-in-yeni-filmi-the-old-guard-i-izlemek-icin-tas-gibi-5-neden-780x439.png[/RESIM]"Ölümsüzlük" kavramı filmde uzun zamandır görmediğimiz bir şekilde işleniyor. Eğer vampir film-dizilerine ilginiz varsa, burada onun bir farklı versiyonunu göreceğinizi söyleyebilirim. Aslında sadece bu fantastik konuyu aksiyon ile harmanlaması bile bu filme göz atmak için geçerli bir sebep...   4. Aksiyon dedik, fantastik konular dedik e bir de işin içine "Tarih" girerse?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/200/82/-ne-izlesek-diyenlere-netflix-in-yeni-filmi-the-old-guard-i-izlemek-icin-tas-gibi-5-neden-780x439.png[/RESIM]Hem iyi çatışma sahneleri, hem de insanı heyecanlandıran, uçuk bir konusu var filmimizin. Fakat yetmiyor gibi bir de işin içine biraz Tarih giriyor ve ayakları yere basan bir hikaye böylece oluşuyor. Filmde bolca geçmiş yüzyıllara gidiyor, yer yer oradan sahneler görüyor ve kendinizi bir zaman yolcusu gibi hayal edebiliyorsunuz. Hatta Amerika forumlarında bu filmdeki kişilerin gerçekten var olduğuna dair çılgın teoriler bile konuşuluyor...  5. "Dizisi olsa da sindire sindire izlesek..." diyebileceğiniz bir hikayesi var...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/200/80/-ne-izlesek-diyenlere-netflix-in-yeni-filmi-the-old-guard-i-izlemek-icin-tas-gibi-5-neden-780x439.png[/RESIM]Hani bazı filmler vardır, çok etkileyici değillerdir fakat o atmosferi, o hikayeyi o kadar beğenirsiniz ki o tadı alabilmek için "Keşke dizi olsa da bölüm bölüm izlesem" diye iç geçirirsiniz ya, işte bu film de o kıvamda bir yapım. Akıllardan çıkmayacak etkileyici bir başyapıt değil, fakat atmosferi o kadar heyecanlı ve kendini izletebilen bir yapıya sahip ki, keşke bölüm bölüm bu dünyayı izleyebilsem diye düşünmeden edemiyorsunuz.  SPOİLER NOT: Filmdeki Charlize Theron'lu baklava sahnesinde tattığı baklavanın nereye ait olduğunu bilmesini, yüzyıllarca yaşamış olmasına bağlıyoruz. Yine duvardaki eski gazete haber ve fotoğraflarında Theron'u eski savaşlarda görürken birden Çanakkale savaşında yer aldığını da fark ediyoruz. Bu yönden filmde Türkiye'den bir şeylerin de yer alması dikkate değerdi. Beğenmeyenlere saygı duyuyor fakat filmin kesinlikle keyifle izlenebilir bir yapım olduğunu düşünüyorum... E hadi karar sizin; Aşağıdaki buton sizi filme götürecek... İyi seyirler! Filmi İzle ►   [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
13b
0
6 yıl
Netflix'in 'Katil Kim?' Temalı Yeni Dizisi "Who Killed Sara?" İzlenir mi?
Netflix'in 'Katil Kim?' Temalı Yeni Dizisi "Who Killed Sara?" İzlenir mi?
Netflix'te dün yayınlanan Who Killed Sara? yani bizdeki adıyla "Sara'yı Kim Öldürdü?" dizisi özellikle su gibi akıp giden İspanyolcasıyla 2021'de yayınlanmasını beklediğim diziler arasındaydı. Diziyi az önce bitirdim ve hemen who killed sara dizisi konusu ne?, who killed sara yorumları nasıl? gibi sorularınıza cevap verebilmek için buraya koştum. İyi Netflix Filmleri İçin Tıkla! ►  Hadi gelin şimdi yeni Netflix dizisi Who Killed Sara?'ya şöyle birlikte bir göz atalım... Hadi! Yorumuma geçmeden önce; "Kaan konusu ne bu dizinin?" diyenler için kısaca bahsedeyim...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/243/5/netflix-in-katil-kim-temali-yeni-dizisi-who-killed-sara-izlenir-mi-780x439.png[/RESIM]Bir grup gencimiz var. Sıcak bir yaz günü tekneyle açılıp eğleniyorlar. Fakat tam da bu sırada, içlerinden birinin de kardeşi olan genç bir kız, kaza sonucu hayatını kaybediyor. İşte dizimiz de, bu kazadan 18 yıl sonra hapisten çıkıp olayı kurcalamaya başlayan bir ağabeyin giriştiği olayları konu alıyor. "Kaan bu dizi olmuş mu?" derseniz; Olmamış...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/243/87/netflix-in-katil-kim-temali-yeni-dizisi-who-killed-sara-izlenir-mi-780x439.png[/RESIM]Dizi beklentimin çok altında kaldı. Gizem ve gerilim dolu bir "Katil kim?" dizisi izlemeyi bekliyordum ki senaryodaki mantıksızlıklar görmezden gelemeyeceğim kadar gözüme batmaya başladı. Kaza sahnesinden, 18 yıl sonra hapisten çıkan birinin günümüz teknolojilerine nasıl birden bu kadar hakim olduğuna kadar pek çok olay beni üzdü. "Zaten oyunculuklar iyi değil bari senaryo iyi çıksa bari" diye düşüne düşüne ilerledim fakat yine de kurtarmadı. Olmamış Netflix, üzgünüm. "Oyunculuk var mı?" - Yok... "O zaman yükle +18 sahneyi..."[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/243/68/netflix-in-katil-kim-temali-yeni-dizisi-who-killed-sara-izlenir-mi-780x439.png[/RESIM]Gerçekten de durum bu. Tamam +18 sahne olmasın demiyoruz bunlar hayatın gerçeği fakat tam senaryo ilerleyecek, bazı parçaları birleştireceğiz derken hooop bir sahne... E nasıl olacak bu iş? Yıllardır kıyısından köşesinden bu sektörün içindeyim. Asla "bu tarz sahneler olmasın!"cı olmadım fakat bu kadar çok olması da biz izleyiciye asıl konuyu unutturuyor. Gerilim heycanı yerini başka heycanlara bırakıyor ve bu da bu dizide de görülebildiği gibi hüsranla sonuçlanıyor. ÖZET: Dizi bende iyi bir tat bırakamadı. 1 saniyesini bile geri alamayacağımız şu kısa hayatınızda onlarca saatinizi bu dizi ile heba etmenizi istemem. "E ne izleyelim?" diyorsanız da şuradaki dizi tavsiyeleri işinizi görebilir.  ---------- • Dizi bölüm süreleri nasıl? Bölümler ortalama 40 dakika ve 1. sezon 10 bölümden oluşuyor.   • Dizide +18 sahne var mı? Evet fazlasıyla bu tür sahne içeriyor.  • Who Killed Sara? dizisi oyuncuları kimler? Dizinin oyuncu kadrosunda Manolo Cardona, Eugenio Siller ve Carolina Miranda yer alıyor. ---------- [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
29b
1
5 yıl
Silahların Patlayıp Yumrukların Konuştuğu 7 İyi Aksiyon Filmi Önerisi
Silahların Patlayıp Yumrukların Konuştuğu 7 İyi Aksiyon Filmi Önerisi
"Film önerisi" konulu istatistiklere bakınca görüyoruz ki her gün binlerce kişi Google'a "Aksiyon filmi önerisi" yazıp derdine çare bulmaya çalışıyor. Ben de böyle bir talep olduğunu görünce hemen kolları sıvadım ve size buradaki "Vurdulu Kırdılı" kategorimde tavsiye ettiğim aksiyon filmlerinden 7 tanesini listeledim. Eğer siz de eşi dostu "İzleyecek film önerin var mı?", "Kanka bi film önersene..." diyerek darlayanlardansanız bu liste size de ilaç olabilir. Tabi dostlarınıza da... E hadi o zaman gelin, o aksiyon filmleri nelermiş birlikte görelim!    1.Listemizin ilk sırasındaki film önerisi "The Man From Uncle" yani "Kod Adı U.N.C.L.E" oluyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/44/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] ► "Kaan nedir bu film? Nasıl bir şeydir?" diyenler hemen buraya tıklayarak film hakkında yazdığım 3-5 cümlelik tavsiye metnine ışınlanabilir.  2. Bir diğer aksiyon filmi önerimiz ise "Baby Driver", yani "Tam Gaz"[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/83/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] ► Filmin tavsiye metnine ışınlanmak için buraya tıklayın!  3. Bol koşturmacalı, bol vurdulu kırdılı bir film tavsiyesi ile daha devam edelim: "Hardcore Henry" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/12/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] ► Filmin tavsiye metnine ışınlanmak için buraya tıklayın!  4. Listemizin ortalarına geldiğimizde ise bizi nefis "Belko Experiment" yani "Belko Deneyi" filmi karşılıyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/93/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] ► Filmin tavsiye metnine ışınlanmak için buraya tıklayın!  5. İzleyenini aksiyona doyuran bir diğer film önerimiz ise "Operation Red Sea" yani "Kızıldeniz Operasyonu"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/87/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] ► Filmin tavsiye metnine ışınlanmak için buraya tıklayın!  6. Koşturmacanın hiç bitmediği bir başka aksiyon filmi önerisi ise "Train to Busan" yani "Zombi Ekspresi" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/71/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpeg[/RESIM]  ► Filmin tavsiye metnine ışınlanmak için buraya tıklayın!  7. Listemizdeki son aksiyon filmi önerisi ise "American Assassin" oluyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/55/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] ► Filmin tavsiye metnine ışınlanmak için buraya tıklayın!  BONUS: E bir de bizden bir film olmasın mı? Tamamen aksiyon olmasa da vurdulu kırdılı nefis sahneleri ile benden alkışı kapan nefis film: "Panzehir"! [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/18/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]  ► Son filmimizin tavsiye metnine ışınlanmak için de buraya tıklayın!  ◆ Bunlar kesmedi mi? O zaman tam da buraya tıklayarak moduna göre film önerisi bulabilirsin! :)
22b
0
7 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.