Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

11 Şubat 2018
62b
1 Yorum
Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Son zamanların en çok konuşulan, senaryosu ile milyonlarca kişiyi kendine hayran bırakan efsane dizisi La Casa de Papel'in hayran kitlesi giderek artıyor. Eğer siz de bu diziyi izleyen kesimdenseniz, muhtemelen bazı oyuncuların kenarından köşesinden Türk oyunculara benzediğini fark etmişsinizdir... Ben, diziyi izlerken her birini de bizden birilerine az buçuk benzettim. Hadi gelin şimdi o benzerliklere birlikte bakıp şaşıralım!

1. Öncelikle dizimizin beyni, "Profesör" karakterimizin bizden kime ya da kimlere benzediğine bakalım.

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Çağdaş Onur Öztürk...

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Hatta Arka Sokaklar'dan Ali, yani Alp Korkmaz da olabilir...

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

2. Hırçın güzelimiz Tokyo...

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Doktorlar dizisinin Zenan'ı Melike Güner...

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Ya da Ünlü YouTuber Duygu Özaslan mı desek?

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

3. Raquel

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Derya Uluğ

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

4. Nairobi

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Nesrin Cavadzade

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk
5. Rio
Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Burak Deniz

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

5. Monica

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Berfu Öngören

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

6. Alison Parker

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Melis Birkan

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

7. Berlin

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Kutsi

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

8. Ariadna

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Adı Efsane dizisinin Mercan'ı, Dilhan Aras...

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

9. Arturo Roman

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Gökçe Özyol

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Ya da Ünal Yeter...

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

10. Denver

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Halil Babür

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

11. Son olarak Angel...

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

Rasim Öztekin...

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

♦Modunuza göre film tavsiyesi bulmak için de aşağıdaki butonu tıklayabilirsiniz. 

Modunu Seç ►

Benzerlikleri Sayesinde La Casa de Papel Dizisi Kadrosunda Hiç Sırıtmayacak 15 Türk

listesine yorum yap!
engin K.
engin K.
08 Şubat 2022
Ya valla şapka çıkarılacak bir benzetme grubu olmuş, helal olsun..
duygu özaslan tokyola casa de papel dizisila casa de papel dizisi izlela casa de papel dizisi oyuncularıla casa de papel türkyabancı dizila casa de papel oyuncularının türk benzerleri
EN AKTİF ÜYELER
Menüde Gerilim Var! UMAMİ: Yeni Yerli Disney+ Filmi!
Menüde Gerilim Var! UMAMİ: Yeni Yerli Disney+ Filmi!
Disney+ filmleri takviminde gördüğümden beri merakla beklediğim bir yapımdı Umami filmi... Film dün, yani 12 Şubat tarihinde Disney+'da yayınlandı ve hemen oturup Umami filmini izleyenler arasında yerimi aldım... Peki Umami filmi konusu nedir? Oyuncuları ve daha doğrusu oyunculukları nasıldı? Hepsinden önce Umami filmi hangi filmin uyarlamasıydı? Gelin önce bunlara, sonra da Umami filmi hakkında şöyle genel düşüncelerime birlikte bir göz atalım. Filme Git ►  Düşüncelerimden önce Umami filmi konusuna bir bakalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/353/90/menude-gerilim-var-umami-yeni-yerli-disney-filmi-780x439.png[/RESIM]Umami filmi, İstanbul'daki lüks bir şef restoranında yaşananları konu alıyor. Başrolümüz Sina Bora karakteri, restoranımızın hem şefi hem de ortağı... İşte biz de bu şefi merkeze alarak tüm restoranın 1 gecesindeki koşturmacayı konu alan bir hikayeyi izliyoruz. Hem restoranda yaşanan gerilim dolu anları, hem mutfak koşturmacasını hem de hizmet sektöründe müşteri ve mekan arasındaki anlaşmazlıklara şahit oluyoruz. Lafı uzatmadan; Ben bu filmi sevdim...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/353/14/menude-gerilim-var-umami-yeni-yerli-disney-filmi-780x439.png[/RESIM]Üniversite yıllarımda 2 sezon boyunca büyük bir otelin çeşitli departmanlarında çalışmış, yeri gelmiş mutfağa girmiş yeri gelmiş servise el atmış biri olarak ben bu filmdeki bu koşturmacayı gerçekten de yaşadığım için 'çok gerçek' buldum. Belki biraz da bu yüzden olacak, bu filmde izlediğim bu gerilim dolu sahneler, o diyaloglar ve yaşananlar bana çok tanıdık geldi. Yani film benden geçer not almayı başardı... Tek plan çekimi ve gerilimiyle... Başarılı![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/353/32/menude-gerilim-var-umami-yeni-yerli-disney-filmi-780x439.png[/RESIM]Çok beğenerek size de şurada tavsiye ettiğim şu nefis 1917 filmini hatırlayın. İşte bu film de o nefis film gibi bir tek plan çekimden oluşuyor... Yani söylenen o yönde. Acaba birkaç yerde cut atıldı mı diye ince ince eleyip, gözlerimi dört açıp izledim bir 'köylü kurnazlığı' ile fakat filmdeki akış gerçekten çok başarılı kotarılmış. Tek plan çekiminin de verdiği o gerilim dolu yakın plan sahneler beni kesinlikle germeyi başardı. Peki Umami hangi filmin uyarlaması?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/353/33/menude-gerilim-var-umami-yeni-yerli-disney-filmi-780x439.png[/RESIM]Umami'yi izleyen pek çok kişi 'vay, böyle bir iş bizden çıktıysa bravo' gibi yorumlar yapmaya başlamışken hemen olaya el atmak istedim. Umami bir uyarlama... 2001 yapımı Boiling Point yani "Patlama Noktası" filminin bir uyarlaması olan Umami filmi, bence orijinal filmdeki havayı yakalamayı başarıyor. Son olarak; Umami filmi oyunculukları ne durumda? derseniz, anlatayım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/353/38/menude-gerilim-var-umami-yeni-yerli-disney-filmi-780x439.png[/RESIM]Başrolümüz Burak Deniz bence iyi bir oyunculuk sergiliyor fakat 'profesyonel' bir şef izlerken filmin başlarında şefin işe geç kaldığını, bazı siparişleri geçmeyi unuttuğunu görüyoruz. Bunlar da şefin karizmasını gözümüzde çizmeyi başarıyor. Öykü Karayel, keşke bu rolde olmasaydı bana sorarsanız... En yükseldiği sahnede işletme müdürüne posta koyuyor fakat inanın o izleyiciye geçmiyor. Osman Sonant nefis bir 'yapmacık' Danilo Şef karakteriyle karşımıza çıkıyor. Nefis bir oyunculuk. Çok başarılı buldum. Bunun yanında işletme müdürümüz, şefimizin ortağı Ulvi Kahyaoğlu da iyi oyunculuk sergilemiş. Onur Ünsal'ın doğal, samimi oyunculuğunu da es geçemem tabi. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/353/93/menude-gerilim-var-umami-yeni-yerli-disney-filmi-780x439.png[/RESIM] - - - - - -  Özet; Öncelikle Atatürk dizisini iptal edip bünyesindeki yerli yapımları da silen Disney +'a tepkim hala ilk günki kadar sürüyor... Bunu söylemeden geçmek istemiyorum. Umami'ye gelirsek; bence bu film olmuş. Dün gece izledim ve sabah uyandığımda birkaç sahnesi aklımdaydı. Çok üst düzey bir yapım değil elbet, fakat yerli yapımlarda biraz beklentiyi düşürüp izliyorum malum, bu yüzden beni yakalamayı başardı... Karar sizin. - - - - - -  • Umami filmi Netflix'te var mı? Hayır. Umami filmi Netflix'te değil Disney+'da yer alıyor. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
57b
2
1 yıl
Baştan Sona Gizem Dolu, 2019 Yapımı Netflix Filmi Önerisi: "In the Shadow of the Moon"
Baştan Sona Gizem Dolu, 2019 Yapımı Netflix Filmi Önerisi: "In the Shadow of the Moon"
Öncelikle Google'da "In the Shadow of the Moon filmi konusu" şeklinde bir arama yaptıysanız ve yolunuz buraya düştüyse hemen söyleyeyim; Burada görüp, okuduklarınız SPOİLER içerebilir. Yani In the Shadow of the Moon filmini henüz izlemediyseniz önce filmi izlemeli, sonra buraya göz atmalısınız. Netflix imzalı "Ayın Gölgesinde" filmi hakkında detaylara geçmeden önce hemen aşağıdaki butona tıklayarak, filmi izledikten sonra sizler için kaleme aldığım kısa ve öz tavsiye metnine ve film ile ilgili hayati bilgilere sahip olabilirsiniz. Ayrıca üye girişi yaparsanız "filmi izle" butonu da görünür olacaktır. Filme Git ► Hadi gelin şimdi, Netflix'in 2019 yapımı "In the Shadow of the Moon" filmine ve hakkındaki detaylara şöyle bir göz atalım. (Filmi izlemeyenler yukarıdaki butona tıklayıp filme gidebilir yoksa "spoiler" tehlikesi var. İzleyenler ise benimle aşağıya devam edebilir) Polisiye olarak başlayan film, bilim kurguya dönüştü![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/122/37/bastan-sona-gizem-dolu-2019-yapimi-netflix-filmi-onerisi-in-the-shadow-of-the-moon-780x439.jpg[/RESIM]Biliyorsunuz "Modunu Seç" köşemde bulunan "Netflix" kategorimde sizlere Netflix film tavsiyelerinde de bulunuyorum ve söylemek istiyorum ki; Netflix son zamanlarda gerçekten seyir keyfi yüksek ve izleyeni yakalamayı başaran filmlere imza atmaya başladı. İşte, az önce izlediğim In the Shadow of the Moon da bunlardan biri oldu benim için. Polisiye olarak başlayan film, nasıl oldu da Dark dizisi ve Predestination filmine benzer bir şeye evrildi hala şaşkınım. Filmin o yöne gitmesini hiç beklemezken film birden işin içine zaman yolculuğu konusunu kattı ve bende daha da değerlendi.  Narcos dizisinden tanıdığımız "Boyd Holbrook" rolünün hakkını veriyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/122/62/bastan-sona-gizem-dolu-2019-yapimi-netflix-filmi-onerisi-in-the-shadow-of-the-moon-780x439.jpg[/RESIM]Başrolümüz Boyd Holdbrook'u Narcos dizisiyle tanımıştım. Bu film ile de bunu pekiştirmiş oldum. Sağda solda pek görmüyoruz ama gerçekten bakışlarıyla oynayabilen oyunculardan. Yalnız 2. defa karısına bir şeyleri halletme sözü veren bir polis memurunu oynarken görüyorum, o da yer yer Narcos'u andırdı. Yaşlandırma teknikleri daha iyi olabilirdi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/122/71/bastan-sona-gizem-dolu-2019-yapimi-netflix-filmi-onerisi-in-the-shadow-of-the-moon-780x439.jpg[/RESIM]Film, farklı yılları konu aldığı için insan ister istemez kişilerin görünüşünü kıyaslıyor. Bu yüzden yaşlandırma teknikleri biraz daha gerçekçi olabilirdi diye düşünmedim değil. Hele kızı ile arabaya bindiği sahnede, insan bir babasına bir de kızına bakıp karşılaştırma yapıyor kendince. Dark dizisi tadı alırken bir de üzerine Predestination eklendi, oh mis![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/122/98/bastan-sona-gizem-dolu-2019-yapimi-netflix-filmi-onerisi-in-the-shadow-of-the-moon-780x439.jpg[/RESIM]Gerçekten tadı hala damağımda. Filmin ilk yarısında bu durum yoktu, fakat 2. yarısı başladığında ve gelecek-zaman yolculuğu konusu geçtiğinde oluşan kasvetli ve gizemli atmosfer bana nefis Dark dizisini anımsattı. Üstüne bir de zaman yolculuğu yapıp suçlu yakalama olayını görünce hemen Predestination filmini hatırladım ve daha büyük keyiflendim. Hatta şimdi yazarken aklıma geliyor Looper filmi de bu konuyu işliyordu.  Kim ne derse desin, bu Netflix filmi gerçekten insanı sıkmadan sonuna kadar sürüklemeyi başarıyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/122/17/bastan-sona-gizem-dolu-2019-yapimi-netflix-filmi-onerisi-in-the-shadow-of-the-moon-780x439.jpg[/RESIM]Birçok Netflix filmi, bir şekilde izleyiciyi sıkıyor ve birçok kişi Netflix filmlerine bu ön yargı ile yaklaşıyor. Fakat bu film gibi birkaç iyi Netflix filmi, gerçekten tavsiye edilmeyi hak ediyor diye düşünüyorum. Umarım siz de bana hak verirsiniz. Eğer aynı fikirdeysek, yukarıdaki filme git butonuna tıklayarak, filmin altına yorumunuzu bırakabilirsiniz.  ● Aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
15b
0
6 yıl
Müthiş! Ünlü Dizi ve Filmlerin Özel Efekt Kullanılmadan Önceki ve Sonraki Halleri
Müthiş! Ünlü Dizi ve Filmlerin Özel Efekt Kullanılmadan Önceki ve Sonraki Halleri
Günümüz filmlerinin neredeyse hepsinde teknolojik imkanlar sonuna kadar kullanılıyor. Binlerce asker toplamak yerine, elde olan 20 asker teknoloji yardımı ile 20 bin askere çıkarılabiliyor, ya da bir ejderha olması isteniyorsa bu da teknoloji sayesinde özel efektler yardımıyla kolayca oluşturulabililiyor. Peki ya şimdiye kadar izlediğimiz o ünlü filmlerin özel efekt kullanılmadan önceki hallerini görseydik? Nasıl olurlardı merak ediyor musunuz?  O halde hadi gelin şimdi o ünlü filmler, özel efekt kullanılmadan önce ve sonra nasıl görünüyorlarmış birlikte bakalım!  Game of Thrones dizisindeki ejderha ve diğer sahneler böyle oluşturuluyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/1/8-unlu-film-ve-dizinin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM][RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/83/8-unlu-film-ve-dizinin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM] [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/95/muthis-unlu-dizi-ve-filmlerin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM][RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/15/muthis-unlu-dizi-ve-filmlerin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM] Yüzüklerin Efendisi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/68/8-unlu-film-ve-dizinin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM][RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/13/8-unlu-film-ve-dizinin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM] Galaksinin Koruyucuları[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/33/8-unlu-film-ve-dizinin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM][RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/97/8-unlu-film-ve-dizinin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM]  Maymunlar Cehennemi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/89/8-unlu-film-ve-dizinin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM][RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/91/8-unlu-film-ve-dizinin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM] Alacakaranlık[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/3/8-unlu-film-ve-dizinin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM][RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/88/8-unlu-film-ve-dizinin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM] Hobbit[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/23/8-unlu-film-ve-dizinin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM][RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/9/8-unlu-film-ve-dizinin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM] Pi'nin Yaşamı[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/57/muthis-unlu-dizi-ve-filmlerin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM][RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/36/muthis-unlu-dizi-ve-filmlerin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM] Gravity[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/14/muthis-unlu-dizi-ve-filmlerin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM][RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/28/muthis-unlu-dizi-ve-filmlerin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM] 300 Spartalı[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/7/muthis-unlu-dizi-ve-filmlerin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM][RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/58/35/muthis-unlu-dizi-ve-filmlerin-ozel-efekt-kullanilmadan-onceki-ve-sonraki-halleri-780x439.jpg[/RESIM] ● Buraya tıklayarak modunuza göre film önerisi bulabilirsiniz! 
8.8b
0
7 yıl
Bir Gecede Bitirin! 4 Bölümlük Çarpıcı Netflix Dizi Tavsiyesi: "Unorthodox"
Bir Gecede Bitirin! 4 Bölümlük Çarpıcı Netflix Dizi Tavsiyesi: "Unorthodox"
Size burada 1 ay önce tavsiye ettiğim şu Netflix dizisi sonrasında izleyecek yeni bir dizi ararken dün gece karşıma Netflix imzalı "Unorthodox" dizisi çıktı. Hiç hakkında araştırma bile yapmadan hemen kaptırdım kendimi ve 4 saatin sonunda gerçekten çok etkilenmiştim. Bu yüzden bu sabah sıvadım kolları ve sizlere bu Netflix'in yeni gözdesi Unorthodox dizisi "İzlenir mi?", "Konusu ne?", "Nasıl bir dizi?" gibi sorulara cevap vermek ve bu diziyi size tavsiye etmek istedim.  The Platform Filmi Benzeri Film Tavsiyeleri İçin Tıkla! ► Öncelikle buraya "Unorthodox dizisi izle" gibi bir arama sonucu yolunuz düştüyse aradığınızı burada bulamayacağınızın haberini peşin peşin vermek istiyorum. Dizi şu an Netflix'te yayında ve hemen buraya tıklayarak diziyi izlemeye koyulabilirsiniz. İzlemeden önce Unorthodox dizisi hakkında detaylara göz atmak isteyenler ise benimle birlikte aşağıya devam edebilir. Hadi gelin şimdi, bu haftanın Netflix dizi önerisi Unorthodox'a birlikte göz atalım. Öncelikle nedir bu Netflix yapımı Unorthodox dizisinin konusu?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/177/82/bir-gecede-bitirin-4-bolumluk-carpici-netflix-dizi-tavsiyesi-unorthodox-780x439.jpg[/RESIM]Netflix imzalı bu mini dizimiz, New York'un bir bölgesindeki Yahudi Topluluğu içinde doğup, büyüyen 19 yaşındaki bir kızın yaşadıklarını konu alıyor. Genç kız, kendini bir türlü o dünyaya ait hissedemiyor ve hayatın önüne getirdiği zor yollardan birini seçmesi gerekiyor. İşte dizi de, Esty ismindeki bu genç kızın, kendini bulmak için çıktığı cesaret dolu yolculuğu konu alıyor. Baskılar altında yaşamakta zorlanan ve bir yerde canına tak ederek radikal bir karar alıp hayatını değiştirmeye çalışan genç bir kadının çarpıcı hikayesini izleyeceksiniz. Üstelik bu dizide izleyeceklerinizin, gerçek anılardan yola çıkılarak yazıldığını da hatırlatmak isterim. Beni etkilemeyi başardı fakat; Neden izlenir?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/177/7/bir-gecede-bitirin-4-bolumluk-carpici-netflix-dizi-tavsiyesi-unorthodox-780x439.jpg[/RESIM]Eğer içinizde bir yerlerde, dilediğiniz hayatı yaşayamadığınız düşüncesi varsa, mutlaka bu diziyi izleyin derim. Çünkü dizi, içindeki sese kulak veren bir genç kızın çok zor bir karar alıp hayatını değiştirmek için adım atmasını konu alıyor. İzleyin, çünkü hepimiz yer yer bu zor kararlar ile karşı karşıya kalıyoruz ve ne yazık ki çoğumuz, sadece düzenimizin bozulmaması için, o zor kararları bir türlü alamıyoruz. Korkuyoruz, geleceğimizden endişe duyuyoruz ve bir türlü cesaret edemiyoruz. İşte bu dizi, içinizdeki bu sönmek üzere olan cesareti biraz daha körükleyebilir. Hem sadece 4 bölüm. En kötü bir akşamınızı feda etmiş olursunuz, fakat dizi ilginizi çekerse, alacağınız kararlar karşısında bir gece ne ki?... Nacizane bir uyarı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/177/39/bir-gecede-bitirin-4-bolumluk-carpici-netflix-dizi-tavsiyesi-unorthodox-780x439.jpg[/RESIM]"Kaan ama bu dizi böyleymiş..." gibi cümlelerle gelmemeniz için bu uyarıyı yapmak istiyorum. Dizimiz, dini bir cemaati ve cemaatin geleneklerini, kurallarını ve atmosferini yansıttığı için durgun, sakin ve gerçek bir şekilde ilerliyor. Yani gerilim dolu, ya da aksiyonu bol bir şeyler izleme beklentiniz varsa üzülürsünüz. Eğer "din" konuları pek beni çekmiyor derseniz hiç bu diziye başlamayın derim, çünkü muhtemelen daha ilk bölümde telefonunuzu elinize alıp Instagram'da (Bu arada bizi Instagram'da takip edebilirsiniz) takılmaya başlayacaksınız. Ayrıca dizimizde bazı açık sahneler de mevcut uyarayım da sonradan kulağımı çınlatmayın. Başrolümüz "Shira Haas" şahane bir oyunculuk sergiliyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/177/19/bir-gecede-bitirin-4-bolumluk-carpici-netflix-dizi-tavsiyesi-unorthodox-780x439.jpg[/RESIM]Diziyi bitirdikten sonra ilk işim, başroldeki genç kızın yani Esty'nin gerçek yaşına bakmak oldu. Meğer 24 yaşındaki Shira Haas, Esty karakterine hayat veriyormuş. Muhtemelen siz de benim gibi diziyi izledikten sonra bir de Shira Haas'ın boyunu merak edeceksiniz, o yüzden hemen aydınlatayım; Kendisi 1,52 boyundaymış. Ayrıca günlerden 4 Nisan 2020, kendisinin Instagram hesabına baktığımda 77 Bin takipçisi olduğunu görüyorum. Siz bu içeriği ne zaman okursunuz bilemiyorum ama bu cümlelerimi okuduğunuzda buraya tıklayarak kendisinin profiline göz atın ve güncel takipçi sayısını da görün. Böylece kendisinin Unorthodox dizisi ile birlikte takipçi sayısında ne kadar bir artış olduğunu da size gösterebilirim.  Ayrıca aklınızda "Unorthodox ne demek?" gibi bir sorunun oluştuğunu da düşünüyor ve bu soru işaretini gidermek istiyorum. Unorthodox; Geleneklere uymayan, sıra dışı, kuralların dışında anlamına geliyor. ● Bu arada aşağıdaki butona tıklayarak da modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
32b
2
6 yıl
Bir Bitmediniz Be! Her Korku Filminde Karşılaştığımız 8 Klişe!
Bir Bitmediniz Be! Her Korku Filminde Karşılaştığımız 8 Klişe!
Korku filmlerini izlemek bazı insanlar için zor olsa da, bazılarımız için de tam anlamıyla bir tutku. Çünkü korku filmlerindeki o izleyiciyi canlı tutan gerilimi çoğu film veremiyor. Fakat ne yazık ki artık orijinal korku filmlerine hasret kaldık. Günümüze kadar yapılan korku filmlerinin çoğu da aynı klişeleri içeriyor. Biz izlerken tahmin edip "Yine mi ya!" diye isyan ederken onlar hala bu klişeleri kullanarak yeni filmler yapmaya devam ediyor... Hadi gelin şimdi size korku filmlerinde mutlaka karşılaştığımız o klişeleri göstereyim. 1. Bir araba peşinizden geliyorsa neden onun önünden koşuyorsunuz?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/59/61/bir-bitmediniz-be-her-korku-filminde-karsilastigimiz-9-klise-780x439.jpg[/RESIM] Bu sahneyi hepiniz bir yerlerden hatırlıyorsunuz değil mi? Bir araç, kurbanı koşturur ve kurban da ilginç bir şekilde aracın önünden koşmaya devam eder. Asla ama asla yan bir yola girmeyi ya da ani bir hareketle tam tersine koşmayı düşünmez.  2. Neden sürekli kadınlar kaçarken düşüyor?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/59/88/bir-bitmediniz-be-her-korku-filminde-karsilastigimiz-9-klise-780x439.jpg[/RESIM]   Olimpiyatlara baktığımızda bile en iyi koşucuların kadınlar olduğunu görüyoruz. Fakat film senaristleri, kaçarken düşen kişileri hala kadınlardan seçiyor bu hiç sekmez.  3. Katil aracın camına vurur, kurban panikler fakat o da ne? Araç çalışmaz! Korku filmlerinde akü sorunu var...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/59/45/bir-bitmediniz-be-her-korku-filminde-karsilastigimiz-9-klise-780x439.jpg[/RESIM]   Şu aracın çalışmama olayını yapmayın artık, biz kurban o aracın içine kendini zorla attığında o anahtarı çevirip aracı çalıştıramayacağını biliyoruz. 4. Neden birbirinizden ayrılıyorsunuz? Neden! Neden![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/59/25/bir-bitmediniz-be-her-korku-filminde-karsilastigimiz-9-klise-780x439.jpg[/RESIM]     İstisnasız her korku-gerilim filminde kurbanlar birbirinden ayrılır. Yahu garip bir şeyler dönüyor işte neden bir arada kalmıyorsunuz? Ey senaristler, bunu bize artık yapmayın... 5. Şu telefonlar çeksin artık ya 2019'dayız...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/59/20/bir-bitmediniz-be-her-korku-filminde-karsilastigimiz-9-klise-780x439.jpg[/RESIM] Ne zaman olaylar ters gitse cep telefonları hiç çekmez. Bakın bu klişe hiç sekmez.  6. Şu karanlık bodruma inmeyin artık ya![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/59/60/bir-bitmediniz-be-her-korku-filminde-karsilastigimiz-9-klise-780x439.jpg[/RESIM] Olaylar garipleşince neden karanlık bodruma iniyorsunuz? İsterse gümbür gümbür ses gelsin bunu neden kendinize yapıyorsunuz? Şu bodrum sahnesinin ekmeğini yeterince yediniz kullanmayın artık rica ediyoruz. 7. Neden sürekli aynı özelliklere sahip karakterleri görüyoruz?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/59/94/bir-bitmediniz-be-her-korku-filminde-karsilastigimiz-9-klise-780x439.jpg[/RESIM]   Yakışıklı ve cesur bir erkek, salak ve düşüncesiz fakat güzel bir kız, kilolu bir erkek ve mantıklı düşünen ve muhtemelen en sona kalacak olan akıllı bir kız... Bir bitmediniz be... 8. Üst kattan gelen sese duyarsız kalamama durumu...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/59/52/bir-bitmediniz-be-her-korku-filminde-karsilastigimiz-9-klise-780x439.jpg[/RESIM]   Zaten bir gariplik sezmişsin, ne diye üst kattan gelen tıkırtılara bakmaya çıkıyorsun? Hiç mi korku filmi izlemediniz... ● Tam da buraya tıklayarak modunuza göre film seçebilirsiniz. ● Birkaç gün önce hazırladığım gerilim dolu 6 korku filmi tavsiyesi listeme de buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. 
9.3b
2
7 yıl
Kısa ve Net: Yeni Netflix Filmi "I Care a Lot" İzlenir mi? Neyi Konu Alıyor?
Kısa ve Net: Yeni Netflix Filmi "I Care a Lot" İzlenir mi? Neyi Konu Alıyor?
Netflix'te günler önce yayınlanan ve izlemeyi iple çektiğim I Care a Lot filmini sonunda az önce bitirdim. Bitirir bitirmez de i care a lot konusu ne? ve i care a lot filmi yorumları nasıl? gibi sorularınıza kısa ve öz cevaplar hazırlayarak sizi bu yeni Netflix filmi hakkında bilgilendirmek istedim.  İyi Dizi Tavsiyeleri İçin Tıkla! ►  Hadi gelin şimdi I Care a Lot filmi nasıl? İzlenir mi? Netflix kendini aşmış mı? Yoksa batırmış mı? Efsane mi? Kestane mi? Birlikte şöyle hemen bir görelim... E hadi! Filmle ilgili yorumumdan önce "Kaan ne bu filmin konusu?" diyenler için...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/240/72/kisa-ve-net-yeni-netflix-dizisi-i-care-a-lot-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM]Şöyle düşünün; Eşiniz, çocuğunuz veya yakın akrabalarınız... kimseniz yok ve sağlığınız da doğal olarak yaşınız arttıkça kötüye gitmeye başlıyor. İşte tam da bu sırada devlet diyor ki "madem kimin kimsen yok, sana yasal bir vasi atıyorum, senin sağlığın ve diğer her şey ile o ilgilensin"... İşte filmimiz de böyle bir vasiyi konu alıyor. İşinde son derece başarılı bir vasimiz var, kendisi çok hırslı ve tuttuğunu koparan cinsten. Fakat bir gün rast geldiği bir yaşlı, onun tüm hayatını değiştiriyor. İşte film de bu süreci konu alıyor. Bundan sonrası SPOİLER, filmi izledikten sonra uğrayıp aşağıya göz atın derim... İzleyenler, beni takip etsin...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/240/87/kisa-ve-net-yeni-netflix-dizisi-i-care-a-lot-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM] Tam olacak gibiyken olamamış...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/240/83/kisa-ve-net-yeni-netflix-dizisi-i-care-a-lot-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM]Film ilk yarısında bir yaşlının evine 'yasal' yollarla çöken birini anlattığı için ağzımız açık izliyoruz. Hatta yer yer "Ulan bir gün bize de olur mu bu? Bizde var mı ki böyle şeyler?" diye sorgulamalara bile giriyoruz kafamızın içinde... Bu yüzden de tüm olaylar dikkatimizi çekmeyi başarıyor. Fakat ne oluyorsa mafyatik olaylar işin içine girdikten sonra oluyor. İşler absürtleşiyor ve çok güzel bir hikaye giderek bizdeki o "Ulan acaba..." tedirginliğini yok ediyor. Sonunda istediğimizi alıp inceden bir 'oh' çeksek de, 'Nasıl ya?' diyerek izlediğimiz onca absürt sahne unutulmuyor. Başrol nefis, hikaye ilginç ve izleyeni çekiyor fakat neden kötü olamayan bir Rus mafyası? Üstelik bir Lannister... Kıcası film bende 'çerezlik'ten öteye geçemedi. Filmi neden mi 'çerezlik' listeme aldım? Bazı nedenlerimi sıralıyorum...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/240/50/kisa-ve-net-yeni-netflix-dizisi-i-care-a-lot-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM]1) Gerçekten koca mahkeme, tek 1 rapor ile bir insanı evinden alıp bakım evine koyabiliyor mu? Bu çok ciddi incelemeler isteyen bir durum değil mi? En azından bir heyet veya görevli yaşlı kadının durumunu görmek için ziyarete gidemez mi? 2) Mahkeme, başrolümüz Marla'ya neden toz kondurmuyor? Aralarında bir çıkar ilişkisi vardı da ben mi kaçırdım? Eğer yoksa, bu durum olayların gerçekciliğini daha da aza indirmiyor mu? 3) Koca Rus mafyası, direkt Marla'yı hedef almak yerine neden garip şekillere giriyor? Doktoru neden öldürüyorsunuz yahu? Madem mafyasın, çık karşısına annenin raporunu değiştir, içeriden çıkar? İnsan hayret ediyor... 4) Marla'ya bir şeyler enjekte ediliyor, uyuşturuluyor, muhtemelen bayıltılıyor ve kaza süsü vermek için arabasının içinde uçuruma doğru sürülüyor, fakat ilginçtir başrolümüz aniden uyanıyor. Tamam uyanabilir, fakat onca ilaç verilmiş, sen suyun altında bu arabanın camını ayağınla vura vura nasıl kırdın da çıktın? İlaçlara da gerek yok, 10 dakika önce sağlam bir yumruk yiyen insan bile o anda afallar... 5) Her şeyi geçtim; Filmin yarısında başrolü mafya kaçırıyor ve adamımız 'öldürün' emri veriyor. Yahu filmin yarısında başrolün ölmeyeceğini hepimiz biliyoruz. Böyle bir hatayı kim, nasıl yaptı? Zaten ölmeyeceğini bildiğimiz için olay tamamen inandırıcılığını yitiriyor. 6) Esmer kız evde halledilmiş. Marla bayıltılıp uçurumdan suya atılmış. Yani mafya ikinizi de öldü biliyor; E elinde milyon $'lık elmas da var? Kaçıp gitsene yahu...  - Bir izleyici olarak bu soruları sormak benim en büyük hakkım. Yukarıdaki bu sorular gibi pek çok absürtlük ile karşılaştığımız için on numara başlayan film birden temposunu düşürüp potansiyelini kaybediyor. Sondaki o sahne bile bu durumu kurtaramıyor. "Kaan gömdün iyi tamam da hiç mi izlenmez?" diyenler için; Filmin mesajı çok iyi![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/240/47/kisa-ve-net-yeni-netflix-dizisi-i-care-a-lot-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM]Filme biraz daha yukarıdan bakarsanız aslında iş hayatındaki kadın-erkek eşitsizliğinden, Amerika'daki sağlık ve hukuk sistemlerindeki açıklardan ve yaşlıların suistimal edilmesinden bahsedildiğini görebilirsiniz. Bu açıdan bakıldığında filmin gerçekten söylemek istediği bir şeylerinin olduğu görülebiliyor. NOT: Filmin mesajı çok iyi. Fakat senaryoya sokulan göz ardı absürtlükler bu filmi size tavsiye etmemin önüne geçiyor. Şöyle kola-cips eşliğinde izlenecek hafif eğlenceli 'çerezlik' bir film izlemek istiyorsanız bir şans verin derim. Fakat tadı damağınızda kalacak türden bir yapım olmadığını da tekrar tekrar ifade etmek isterim. ---------- • I Care a Lot filmi Netflix'te var mı? Evet film Netflix'te izlenebilir.  • Filmde +18 sahne var mı? Evet birkaç küçük müstehcen sahne mevcut. • i care a lot filmi oyuncuları kimler? Marla rolünde daha önce Gone Girl filmiyle aklımızda kalan Rosamund Pike, mafya rolünde ise GOT dizisinin Lannister'ı Peter Dinklage'i izliyoruz. ---------- [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
13b
1
5 yıl
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görüp okuyacağınız her şey SPOİLER içermektedir. Yani zaten siz de bölümü izledikten sonra buraya gelmişsinizdir diye düşünüyorum. Eğer 8. Sezon 3. bölümü izlemeden yolunuz bir şekilde buraya düştüyse de sizden ricam, bir şeylerin tadının kaçmaması için lütfen önce gidip bölümü şöyle bir yalayıp yutun, sonra hemen koşar adımlarla buraya gelin ve göz atın.  Hadi şimdi tüm uyarılar yapıldıysa son zamanlarda izlediğim en iyi şey olan Game of Thrones 8. sezon 3. bölüm'de neler oldu, hangi sahneler nefesimizi kesti, kim nerede hangi hareketi ile gönlümüzü kazandı, bunlara birlikte bakalım. (Bu arada, bölümü çok beğendim, fakat eleştirilmesi, söylenmesi gereken yerler elbet var. İşte bu incelemede, beğendiğim kısımlardan çok, eleştirmek istediğim kısımlara değineceğim) Şimdi; Savaş için tüm hazırlıklar yapılıyor. Khaleesi ve Jon, ejderha üzerinden savaş alanını ejder bakışı izlerken, Arya ve Sansa da sur üzerinden olup biteni kuş bakışı izliyor.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/70/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Fakat savaşın ilk hamlesi karşıdan değil, bizim taraftan geliyor. At üzerindeki Dothraki'ler başlıyorlar dört nala koşmaya ama neden? Muhtemelen bu soruyu siz de kendinize sordunuz. Binlerce Dothraki neden karanlığın içine doğru koşuyor? Buna, alışkanlık deyip geçmek istiyorum. Yani aklıma başka bir şey gelmiyor... Düşmanın üzerine dört nala koşmak vahşi Dothraki alışkanlığı olsa gerek... Ve sonuç; Hepsi de telef olup gidiyor. Neden yani neden? Karşı tarafın güçlü olduğu günde bin kez söylenen bir durumken neden böyle bir hamle yapılıyor?  Okçular nerede?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/75/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Tamam mancınık sistemi, lekesizler falan tamam ama Lord of the Rings hayranlığımızdan olsa gerek, şahsen ben büyük bir okçu taburu bekledim. Hatta ilerleyen sahnelerde binlerce ölü öylece durdu... "Saplasana abi?" diye iç geçirdim sürekli... Surlara dayandıklarında da bir kızgın yağ fena olmazdı. Ejderhalar çok az kullanıldı diye düşünüyorum... Ejderhalı bir şeyler izlemek istiyoruz yahu bunu anlayın artık neyse maaliyeti toplayalım aramızda... [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/58/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Fakat özellikle ay ışığı altında, bulutların içinde karşı karşıya geldikleri an muhteşemdi. Sanki yıllardır beklediğim ve görmek istediğim sahne oymuş gibi geldi. Fakat tam da orada o ay ışığı altında uzak çekim ile kapışsalar, biri mavi buz biri turuncu ateş püskürtseydi nefis olmaz mıydı?  Bu arada Melisandre'nin aniden karanlıklar içinden at üzerinde çıkıp gelmesi ve gücüyle askerlere + bonus vermesi şahane değil miydi be?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/39/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Yüzüklerin Efendisi'nde Elf'ler yardıma geldiğinde nasıl sevinip heyecanlandıysam, Melisandre'nin gelişinde de tam olarak onu hissettim. Şahaneydi... Fakat yıllardır izlediğimiz Melisandre, huzur içinde ölebilmek için böyle bir yardımda bulundu ve son sahnelere doğru da huzur içinde ölüp gitti... Arya'ya "Mavi Gözleri de öldüreceksin" demesi de şahane bir replik oldu...  Bu arada Jon'un bir kurdu vardı savaş meydanında ona ne oldu? Ya ben gözden kaçırdım ya da kurdumuz o hengamede kaybolup gitti...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/4/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderinden düşen "Khaleesi" olayı güzeldi... "Ne olacak?" dedirtti [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/8/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Düştükten sonra ejderhasının onu kurtarıp kaldıracağını ve daha güçlü bir şekilde savaşacaklarını falan düşündüm fakat işler pek öyle olmadı... Baya ejderhaların annesi kraliçemiz savaş meydanının ortasında yaşam mücadelesi verdi... Jon savaş meydanında Night King ile kafa kafaya geldi ve o da ne?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/64/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Kralımız tek el hareketi ile yerdeki ölüleri diriltti ve yüzlercesini Jon'un üzerine saldı... Tabi tüm ölüler dirildiği için düşman sayısı 4'e, 5'e katlanmış oldu... İşte ben tam da orada kendimi onların yerine koyup düşündüm. Yani 2 saattir deliler gibi savaşıyorsunuz, tam biraz etraf duruldu derken yerdeki ölülerin tekrar canlandığını görüyorsunuz... Ne hissedersiniz? Ben anasını satayım böyle işin deyip dizlerimin üzerine çöküp semaya doğru bakar ve son duamı ederdim yalan yok. Tyrion ile Sansa'nın mahzende hafiften geçmişe gidip, bazı şeyler ile yüzleşmeleri de güzeldi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/7/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Her ne kadar sonunda korkudan oldukları yere bıraksalar da, kıyamet koparken ikisinin birbirine "Tüm manitalarım içinde en iyisi sendin" demeleri falan güzel olaydı. Bizi o yukarıdaki kaostan, gürültüden birkaç saniye kopardı...  Şimdi gelelim ölümlere...[RESIM][/RESIM] Yahu yıllarca ortamlarda "Abi Game of Thrones bu başrol dediklerimiz bile ölüyor adamlara helal olsun" deyip durduk fakat sezonlarca beklediğimiz savaş oldu ve kemik kadrodan kimseler ölmedi? Hadi Sansa'yı öldürmediniz, Kuzey'i ona bırakacaksınız anladık da en azından Sam falan ölseydi be... Azıcık üzülseydik birilerine di mi... Peh!  Gelelim gözleri kapatınca başka diyarlara giden kardeşimiz Bran'e...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/30/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Savaş alanında gözleri kapatıp karga olarak bir yerlerde dolandı durdu ama neden? Niye? Bunun cevabını bir türlü alamadık. Tamam ileride kesin vereceksiniz ama o neydi? Sadece savaşı karga gözünden bize göstermek mi istediniz? Bunun böyle olmadığına inanmak istiyorum...  GÜNCELLEME: Aranızdan bir kişi (Erdal Demir) bana ulaşıp Bran'in gözleri kapatıp neden savaş meydanında karga olarak gezdiğini şöyle açıkladı; Meğer Bran, Night King kendisine gelsin diye böyle bir şey yapmış. Night King, Bran'in nerede olduğunu sadece Bran kendi bedeninden ayrılınca bilebiliyormuş. Yani Bran, büyük düşmanı bilerek ve isteyerek kendine çekmiş.  Veeee karşınızda Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü izleyen herkesin favorisi; "Arya!"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/19/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Arya bu bölümde, şimdiye kadar öğrendiği her şeyi sergiledi. Hem savaş meydanında yaptıklarıyla, hem de kedi gibi sinsice süzülüp Night King'e hançeri saplamasıyla hepimizin gönlünü kazandı... Arya, Night King'e tam anlamıyla bir suikast düzenliyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/50/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Zaten bunun eğitimini aldığını önceki bölümlerde izlemiştik. Düşmanının yanından öyle sessiz geçiyordu ki, düşman sadece küçük bir rüzgar hissediyordu. İşte bu bölümde de bunu uyguladı ve Night King'e sessiz ve nokta atışı bir şekilde saldırdı. Hançeri soktu ve işi bitirdi. Ve ejderha da olmak üzere mavi gözlü tüm ölüler sonsuza kadar öldü.  Ejderha ateşinin içinden gülümseyerek çıkan Night King, bir hançer ile tuzla buz oldu...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/83/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Hem de hiç konuşmadan. Tam Bran'e bir şeyler söyleyecek, bazı şeyleri açıklayacak ve biz de bir şeyler anlayacağız diyorduk ki Arya nefis bir saldırı yaptı ve kralı yere serdi. Açıkçası sahne nefisti fakat Night King gibi kudretli bir karakterin ölümü bu şekilde mi olmalıydı? Orası biraz muamma...  Dizinin en büyük savaşı 3. bölümde yaşandı ve bitti. Peki sonra ne olacak?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/59/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] 5 Mayıs'ta izlenebilecek 4. bölümde neler olacak? Ya da sonrasında? Açıkçası bu koca savaşın bir bölümde işlenmesi, bundan sonraki 3 bölümde taht kavgası izleyeceğiz anlamına geliyor. Bu birçok kişiyi mutlu etmese de beni içten içe keyiflendiriyor. Çünkü o kasvetli kış atmosferinden uzaklaşıp keyifli birkaç savaş izleyeceğiz.. Bence; Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en güzel anı: Şüphesiz Arya'nın Night King'e hançeri saplaması ve çok uzakta savaşan Dothraki'lerin alevli kılıçlarının ışıklarının birer birer sönmesiydi. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en gerilimli anı: Savaş başlamadan önce yaşanan o birkaç dakikalık sessizlik bence bu savaşın en gerilimli anıydı. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün keşkeleri: John keşke iştahımızı kabartan daha kahramanca sahnelerde bulunsaydı. Ejderhalar daha fazla kullanılsaydı. Bran, ileriye dönük birkaç ipucu verseydi. Tyrion hep olduğu gibi birkaç zeki hamle yaparak savaşa dahil olsaydı... Her şeye rağmen nefesimin kesilerek izlediğim, şahane bir bölümdü. Neredeyse 1 buçuk saat süren bu bölümün, Game of Thrones'un yıllarca akıldan çıkmamasını sağlayacak en iyi 3 bölüm arasında olduğunu düşünüyorum. Ve öngörülerim dizinin Bran'e odaklanması yönünde... Yani Bran, tamamen her şeyin gidişini değiştirecek. Müneccim olmaya gerek yok Bran çok büyük adam, yazın bir yere...  Bu arada "Kaan iyi güzel Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü yalayıp yuttuk, 4. bölüme kadar neler izlesek?" diyenleriniz hemen aşağıdaki butona tıklayarak moduna göre film önerisi bulabilir! [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/9/game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Moduna Göre Film Tavsiyesi Seç! ►  
16b
0
7 yıl
14 Şubat Sevgililer Günü Ele Ele, Diz Dize İzlenecek 6 İyi Romantik Film Önerisi!
14 Şubat Sevgililer Günü Ele Ele, Diz Dize İzlenecek 6 İyi Romantik Film Önerisi!
14 Şubat Sevgililer Günü sonunda geldi çattı. Biliyorsunuz bu özel günde pek çok çiçekçi zengin oluy... Durun konumuz bu değil. Bu özel günde pek çok sevgili el ele dolaşıp, aşklarını tazelerken bazıları da evde baş başa film izlemeyi tercih ediyor. İşte ben de tam olarak o evde film izleyen çiftler için sevgililer gününde izlemelik filmler listesi hazırladım. Romantik Değil! Çiftlerin Mutlaka İzlemesi Gereken Gerilim Filmleri İçin Tıkla ► Hadi gelin şimdi 14 şubat sevgililer gününde izlenecek filmler nelermiş bir bakalım.  1. 14 Şubat'ta izlemelik filmler listemizin ilk sırasında "Jeux D'efants" yani "Cesaretin Var mı Aşka?" var. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/60/2/14-subat-sevgililer-gunu-ele-ele-diz-dize-izlenecek-6-iyi-romantik-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]"Kaan bu film nasıl bir şey? Konusu, IMDB puanı falan ne?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayarak filmin tavsiye metnine ışınlanabilir! Filme Git   2. Sevgililer gününde izlemelik bir diğer filmimiz ise "Everything" yani "Her Şey"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/60/9/14-subat-sevgililer-gunu-ele-ele-diz-dize-izlenecek-6-iyi-romantik-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu filmimiz, hastalığı nedeniyle evden dışarıya adım atamayan bir genç kızın yaşadıklarını konu alıyor. Filme Git  3. Sevgiliniz ile göz göze, diz dize izlemeniz gereken bir başka 14 Şubat filmimiz ise "The Longest Ride" yani "Seninle Bir Ömür"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/60/58/14-subat-sevgililer-gunu-ele-ele-diz-dize-izlenecek-6-iyi-romantik-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Hiç yormayan senaryosu ile keyifli bir film izleyeceksiniz. Filme Git  4. Sevgiliyle izlenecek bir başka film önerim ise "Me Before You", yani "Senden Önce Ben"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/60/39/14-subat-sevgililer-gunu-ele-ele-diz-dize-izlenecek-6-iyi-romantik-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bir kaza sonucu felç kalan varlıklı bir adamın yaşadıklarını ve ona bakıcılık yapmak için işe başlayan genç kızımızı izleyeceksiniz.  Filme Git    5. "Before Sunrise" yani "Gün Doğmadan" filmi ise sevgiliyle izlemelik bir başka iyi film önerim...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/60/34/14-subat-sevgililer-gunu-ele-ele-diz-dize-izlenecek-6-iyi-romantik-film-onerisi-780x439.jpeg[/RESIM]Bir trende rast gelen 2 kişinin içine düştüğü aşkı konu alıyor filmimiz. Mutlaka izlemelisiniz. Filme Git      6. 14 Şubat sevgililer gününde izlemelik filmler listemin son sırasında ise benim çok sevdiğim film "Wicker Park" bulunuyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/60/85/14-subat-sevgililer-gunu-ele-ele-diz-dize-izlenecek-6-iyi-romantik-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bende yeri çok farklı olan bu filmi de mutlaka izlemelisiniz.  Filme Git      ♦ "Kaan biz pek öyle romantik çiftlerden değiliz, yok mu şöyle birbirini seven insanların hayatta kalmaya çalıştığı gerilim filmleri?" diyenler de aşağıdaki butona tıklayarak o listeye gidebilir. Listeye Git!  E ben daha size ne yapayım? :)
28b
0
7 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.