Olmuş! Yeni Netflix Dizi Önerisi: "I Am Not Okay with This"

27 Şubat 2020
22b
1 Yorum
Olmuş! Yeni Netflix Dizi Önerisi: "I Am Not Okay with This"

Size birkaç hafta önce şu yazımda, Netflix dizilerine olan mesafemi kapatmayı başaran nefis bir diziden bahsetmiştim. Ben "Daha 3-4 ay iyi bir Netflix dizisi tavsiye etmem herhalde..." diye düşünürken işte bugün karşınızdayım ve sizlere taze taze, dumanı üstünde gayet iyi bir Netflix dizi önerisi vermeye geldim. Söz konusu bu dizinin adı "I Am Not Okay with This" ve eğer bu içeriğe "I Am Not Okay with This izle" gibi bir arama sonucu ile yolunuz düştüyse istediğinizi bulamayacağınızı peşin peşin söylemek istiyorum ki zaman kaybetmeyin. Eğer bu diziyi izlemek istiyorsanız bu içeriğin en sonundaki butonu kullanmanız gerekecek. 

Beyin Yakan Film Tavsiyeleri İçin Tıkla! ►

Hadi gelin şimdi bu yeni Netflix dizisi I Am Not Okay with This nasıl bir şey? Konusu ne? Türü ne? Neden izlenmeli? gibi sorularınıza tek tek cevap verip sizi bu dizi ile baş başa bırakayım... Hem de SPOİLER'sız! Hadi!

Öncelikle nedir bu Netflix yapımı I Am Not Okay with This dizisinin konusu?

Olmuş! Yeni Netflix Dizi Önerisi: "I Am Not Okay with This"
Dizimiz, babasını trajik bir şekilde kaybeden liseli bir kıza odaklanıyor. Zaten ergenliğin getirdiği can sıkıcı durumlar ile mücadele ederken bir de kendindeki bazı tuhaf durumları fark ediyor genç kızımız... Pek arkadaşı olmayan, ailesi ile sorunları olan ve günlük hayatında kafa sesi olarak, çoğu şeyi içinden söyleyen, düşünen, içine kapanık kızımız, fark ettiği tuhaflıkların da artmasıyla, kendini birden farklı bir dünyanın içinde buluyor. İşte dizi de tüm bunları ve fazlasını konu alıyor. 

20 dakikalık bölümler!

Olmuş! Yeni Netflix Dizi Önerisi: "I Am Not Okay with This"
Dizinin ilk bölümlerini izlerken her bölümün ortalama 20 dakika olması beni cezbetmişti. Fakat diziyi severek izlediğimi fark edince, keşke bu süre biraz daha artsa diye düşünmeye başladım. Muhtemelen bu dizi, kısa bölüm süreleri ile sizi de ilk başlarda çok mutlu edecek. Fakat eminim, 10'ununuzdan 8'i, ilerleyen bölümlerde "Keşke bölümler biraz daha uzun olsa" diye iç geçirecek... Kaan demişti dersiniz. 

Neden izlenir?

Olmuş! Yeni Netflix Dizi Önerisi: "I Am Not Okay with This"
Lise, yani gençlik dizisi ama içinde abartı efektler ya da laçka halindeki tatsız muhabbetler yok. Bir genç kızımız var ve o ergenliğini sorgularken siz de kendinizin o yaşlarındaki haline gidiyorsunuz. Genç kızımız kendinde bazı tuhaflıkları fark ediyor ve siz yine kendinizi onun yerine başarıyla koyabiliyorsunuz. Bence bir dizi ya da filmde, kendinizi söz konusu kişinin yerine rahatça koyabiliyorsanız o yapım olmuş demektir. Bu dizi, beni bu yönden yakalamayı başardı ve tam da bu yüzden "izlenir" deyip, tutup buraya size tavsiye etmeye getirdim. 

Müzikleri, renkleri, atmosferi, kısacası her şeyi ile bir gecede izleyip bitirebileceğiniz bir dizi!

Olmuş! Yeni Netflix Dizi Önerisi: "I Am Not Okay with This"
Dizinin müzikleri, sahne geçişleri, pastel renkleri ve atmosferi beni gerçekten yakalamayı başardı. Bu yönlerden benzettiğim diziler var ama şimdi "Haa ona benziyorsa..." diye düşünüp izlemeden fikir sahibi olmayın diye söylemek istemiyorum... Kısa bölümleri ile çerez gibi 1 gecede silip süpüreceğiniz bu Netflix dizisini mutlaka izleyin derim. Olmuş bu, aferin Netflix

Son olarak dizimizin oyuncuları da şöyle;

Olmuş! Yeni Netflix Dizi Önerisi: "I Am Not Okay with This"
Ana kadroda Sophia Lillis, Sofia Bryant ve Wyatt Oleff gibi isimler bulunuyor. 

Hemen şimdi izlemeye başlamanızı önerdiğim bu diziye aşağıdaki butona tıklayarak ulaşabilir ve yine hemen aşağıdan fragmanını izleyebilirsiniz

Diziyi İzle ►

● Aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz!

Olmuş! Yeni Netflix Dizi Önerisi: "I Am Not Okay with This"

Modunu Seç ►

Olmuş! Yeni Netflix Dizi Önerisi: "I Am Not Okay with This"

listesine yorum yap!
Weadex
Weadex
08 Mayıs 2022
Çaylak
Farklı bir havası olan güzel, tatlı bir dizi. İlk izlemeye başladığımda direk aklıma Stranger Things geldi.
ı am not okay with this konusuı am not okay with this izleı am not okay with this oyuncularıgüncel dizi tavsiyeleriı am not okay with this fragmannetflix dizilerinetflix dizi tavsiyelerinetflix dizi önerileridizi önerileri netflixen yeni dizileryabancı dizi izleyabancı dizi önerilerigençlik dizileriliseli dizileri
EN AKTİF ÜYELER
Güncel Film Önerisi Arayanlara! Her Biri İlaç Gibi 7 İyi 2019 Filmi!
Güncel Film Önerisi Arayanlara! Her Biri İlaç Gibi 7 İyi 2019 Filmi!
Biliyorum çoğunuz işten ya da okuldan yorgun gelip "Şöyle iyi bir film izleyeyim" diyorsunuz fakat iyi bir film seçmek için zamanınız da yok. Karışık ve soğuk sitelerde film aramak çok yorucu. E tweet atsanız da kayda değer bir cevap gelmesi yarım saati bulacak... Biliyorum. İşte tam da bu yüzden 2 yıl önce burayı kurdum ve siz ziyaretçilerime "Moduna Göre Film Seç" özelliği sunuyorum. Bunun yanında güncel film öneri listeleri de hazırlıyorum ve her ay, izleyecek film arayan ortalama 100 bin kişi filmini bu platformdan seçiyor. Bugün ise sizlere tam 7 nefis 2019 film önerisi yapmak istedim.  2020'ye 14 gün kala, 2019 yılında izlediğim ve beğenip, tavsiye ettiğim sayısız iyi film arasından seçtiğim bu 7 iyi güncel 2019 filmi tavsiyem size de ilaç gibi gelebilir! Hadi o zaman gelin şimdi mutlaka izleyin dediğim o 2019 filmleri nelermiş birlikte görelim!  1. İzlemenizi istediğim ilk 2019 yapımı film tavsiyem: "Seventeen"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/144/88/guncel-film-onerisi-arayanlara-her-biri-ilac-gibi-7-iyi-2019-filmi-780x439.jpg[/RESIM]"Peki Kaan bu filmin konusu ne? IMDB puanı, izleyenlerin yorumları nasıl?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayabilir. Filme Git ► 2. Bir diğer tavsiyem Netflix yapımı "The King"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/144/8/guncel-film-onerisi-arayanlara-her-biri-ilac-gibi-7-iyi-2019-filmi-780x439.jpg[/RESIM]2 saatlik Game of Thrones'vari bir film izleyeceksiniz. Genç bir kral, bir taht ve kazanılması gereken bir savaş... İzleyin. Filme Git ► 3. "I See You"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/144/26/guncel-film-onerisi-arayanlara-her-biri-ilac-gibi-7-iyi-2019-filmi-780x439.jpg[/RESIM]2019'un son bombasından biri benim için bu film oldu. Senaryosu ile beni şaşırtmayı başaran bu film bu listede olmayı hak etti. Bence bir şans verin derim. Filme Git ► 4. "The Room"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/144/31/guncel-film-onerisi-arayanlara-her-biri-ilac-gibi-7-iyi-2019-filmi-780x439.png[/RESIM]İzleyip buradaki "Beynimi Yaksın" kategorimde sizlere bu filmi tavsiye edeli henüz 4 gün oldu ve şimdiden birçok yorum ve 10 üyenin beğenisini kazanmış durumda. Eğer sıra dışı ve düşündürücü bir şeyler izlemek istiyorsanız bu filmi kaçırmayın derim. "Kaan demişti..." dersiniz.  Filme Git ► 5. "Fractured"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/144/93/guncel-film-onerisi-arayanlara-her-biri-ilac-gibi-7-iyi-2019-filmi-780x439.jpg[/RESIM]Küçük kızları yaralanan bir anne babanın yaşadıklarını izleyeceksiniz. Beyniniz ile aly edecek olan bu filme şimdiden kendinizi hazırlayın. Filme Git ► 6. "Level 16"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/144/22/guncel-film-onerisi-arayanlara-her-biri-ilac-gibi-7-iyi-2019-filmi-780x439.jpeg[/RESIM]16 yaşındaki 2 kız, gelecekleri için iyi bir okula geldiklerini düşünürken birden işler garipleşiyor ve bu bütçesi düşük olmasına rağmen kendisi başarılı film ortaya çıkıyor. Filme Git ► 7. Ve son tavsiyem de nefis film "Anna" oluyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/144/36/guncel-film-onerisi-arayanlara-her-biri-ilac-gibi-7-iyi-2019-filmi-780x439.jpg[/RESIM]Gizem, Gerilim, Savaş hepsi tamam ama şöyle vurdulu kırdılı bir film de olmalı dedim ve bu filmi de bu listeye eklemeye karar verdim. Şahane bir ajan filmi izleyeceksiniz. Tadını çıkarın... Filme Git ► ● "Kaan bunlar kesmedi başka yok mu şöyle güncel 2019 filmi tavsiyen?" diyorsanız da hemen aşağıdaki butona tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilir ve birçok 2019 filmi önerisine de göz atabilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
21b
0
6 yıl
Doğuştan Görme Engelli Olup, Renkleri ve Doğayı Hiç Görmeden Müthiş Resimler Yapan Türk Ressam: Eşref Armağan
Doğuştan Görme Engelli Olup, Renkleri ve Doğayı Hiç Görmeden Müthiş Resimler Yapan Türk Ressam: Eşref Armağan
"Keşfettiklerim" köşemde bu hafta sizi inanılmaz bir adam ile tanıştırmak istiyorum. Şöyle bir düşünün; Renkleri, doğayı, bir evi, bir kuşu hiç görmeden bunları resmetmek nasıl olurdu? Kulağa inanılmaz geliyor değil mi? Fakat dünyanın bir yerinde bunu gerçekleştiren bir deha var... Üstelik bizim ülkemizde!  Hadi gelin şimdi sizi inanılmaz ressam "Eşref Armağan" ile tanıştırayım.   1953 yılının İstanbul'unda dünyaya geliyor Eşref Armağan... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/20/99/dogustan-gorme-engelli-olup-renkleri-ve-dogayi-hic-gormeden-muthis-resimler-yapan-turk-ressam-esref-armagan-780x439.jpg[/RESIM] Çocukluk yıllarında babasının yanında baca boruları keserek ona yardım ediyor. 6 yaşındayken kalem ile kağıt üzerine bir şeyler çizmeye çalışırken, 18'ine geldiğinde kalem yerine parmaklarını kullanmayı öğreniyor ve parmakları ile tuval üzerine resimler yapmaya başlıyor.  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/20/17/dogustan-gorme-engelli-olup-renkleri-ve-dogayi-hic-gormeden-muthis-resimler-yapan-turk-ressam-esref-armagan-780x439.jpg[/RESIM] "Sanat" üzerine hiçbir eğitim almamış olan bu muhteşem adam zaman geçtikçe kendini geliştirmeye ve adını duyurmaya başlıyor.  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/20/81/dogustan-gorme-engelli-olup-renkleri-ve-dogayi-hic-gormeden-muthis-resimler-yapan-turk-ressam-esref-armagan-780x439.jpg[/RESIM] Bir düşünün; Hayatında hiç, bir rengi ya da bir cismi görmedi. Batan bir güneşi ya da dalında sallanan bir yaprağı da... Peki nasıl? [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/20/47/dogustan-gorme-engelli-olup-renkleri-ve-dogayi-hic-gormeden-muthis-resimler-yapan-turk-ressam-esref-armagan-780x439.jpg[/RESIM] Bunun cevabı Armağan'ın beyninde gizli. Parmakları ile kabartmaya dokunarak beyninde bir şekil belirliyor ve bunu resmedebiliyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/20/51/dogustan-gorme-engelli-olup-renkleri-ve-dogayi-hic-gormeden-muthis-resimler-yapan-turk-ressam-esref-armagan-780x439.jpg[/RESIM] Yıllar geçiyor ve Armağan, CNN, BBC ve Discovery gibi birçok ünlü kanala davet ediliyor! [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/20/37/dogustan-gorme-engelli-olup-renkleri-ve-dogayi-hic-gormeden-muthis-resimler-yapan-turk-ressam-esref-armagan-780x439.jpg[/RESIM]  Hatta ünü yurt dışında o kadar çok yayılıyor ki "The Colors of Darkness" isimli ödüllü belgesele de konu oluyor.  [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=rF6DIZFO05M[/VIDEO] Bitiyor mu? Hayır. Başta İtalya olmak üzere birçok ülkeden davet almaya başlıyor... Tabi bu sırada ülkemizde de ünü kulaktan kulağa yayılıyor. [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/20/18/dogustan-gorme-engelli-olup-renkleri-ve-dogayi-hic-gormeden-muthis-resimler-yapan-turk-ressam-esref-armagan-780x439.jpg[/RESIM] Dünyaca ünlü marka Volvo'nun daveti üzerine bir Volvo araç çiziyor, bu tablo eBay'de satılıyor ve elde edilen gelir "World Blind Union" yani Dünya Görme Engelliler Birliği'ne bağışlanıyor...  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/20/25/dogustan-gorme-engelli-olup-renkleri-ve-dogayi-hic-gormeden-muthis-resimler-yapan-turk-ressam-esref-armagan-780x439.jpg[/RESIM] Bu dehanın kıymetini bilmek, onu dünyaya tanıtmak ise bizim en büyük görevimiz. Şu çalışmaları, görmeyen birinin yaptığını bir düşünün!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/20/29/dogustan-gorme-engelli-olup-renkleri-ve-dogayi-hic-gormeden-muthis-resimler-yapan-turk-ressam-esref-armagan-780x439.jpg[/RESIM] [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/20/54/dogustan-gorme-engelli-olup-renkleri-ve-dogayi-hic-gormeden-muthis-resimler-yapan-turk-ressam-esref-armagan-780x439.jpg[/RESIM] [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/20/46/dogustan-gorme-engelli-olup-renkleri-ve-dogayi-hic-gormeden-muthis-resimler-yapan-turk-ressam-esref-armagan-780x439.jpg[/RESIM] [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/20/7/dogustan-gorme-engelli-olup-renkleri-ve-dogayi-hic-gormeden-muthis-resimler-yapan-turk-ressam-esref-armagan-780x439.jpg[/RESIM] Ellerine, yüreğine sağlık Eşref Armağan! İyi ki bizimlesin!    Eşref amcamız ile ilgili daha fazla bilgiyi de buraya tıklayarak alabilirsiniz.     
33b
0
8 yıl
Last Samurai Standing: Netflix'in Yeni Squid Game Benzeri Dizi Denemesi
Last Samurai Standing: Netflix'in Yeni Squid Game Benzeri Dizi Denemesi
Netflix dizileri, izlediğimiz pek çok yapım şirketinin dizilerine nazaran daha düşük puanlarda kalıyor. Bu yüzden ki pek çok kişi her gün Google'da Netflix Dizi Önerileri araması ile izleyecek iyi bir dizi bulmaya çalışıyor. İşte tam da burada devreye girerek sizlere iyi diziler tavsiye etmek istiyor ve Netflix'in yeni Last Samurai Standing dizisi hakkında sizle kısaca şöyle bir sohbet edelim istiyorum. Peki Last Samurai Standing dizisi konusu ne? Oyunculuklar, hikaye nasıl? Ve en önemlisi Last Samurai Standing dizisi izlenir mi? Gelin bakalım! Öncelikle nedir bu Last Samurai Standing dizisi konusu, bir bakalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/362/57/last-samurai-standing-netflix-in-yeni-squid-game-benzeri-dizi-denemesi-780x439.png[/RESIM]Netflix'te yayınlanan Last Samurai Standing dizisi kısaca Squid Game'in samuraylı, kılıçlı versiyonu tadında yeni bi yapım.. Ülkenin en iyi kılıç ustalarının barutlu silahların da yaygınlaşması ile saf dışı kaldığı bi dönemde yaşananları konu alan bu dizi, bu kenara itilen samurayları bi araya getiren devasa bi organizasyonu ve bu yarışmanın etrafında dönen kirli oyunları konu alıyor. Ben bu diziyi keyifle izledim..[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/362/80/last-samurai-standing-netflix-in-yeni-squid-game-benzeri-dizi-denemesi-780x439.png[/RESIM]Ben bu diziyi gerçekten sürükleyici buldum diyebilirim... Netflix'e her ay verdiğimiz belli bir para var ve inanın bu Türkiye şartlarında, pek çok kişi için gerçekten düşük bir miktar değil. Buna rağmen bu paranın karşılığını Netflix'ten alabildiğimiz dizi ve filmler ise gerçekten çok az... İşte tam da bu açıdan baktığımda bu dizi, Netflix'e her ay ödediğimiz paranın bence bi miktar karşılığını bize vermeyi başarıyor. Squid Game tadında mı? Konsept olarak kesinlikle...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/362/12/last-samurai-standing-netflix-in-yeni-squid-game-benzeri-dizi-denemesi-780x439.png[/RESIM]Squid Game hala Netflix'in global anlamda en çok ses getiren dizilerinden biri.. Yeni yapımlarda da o atmosfere benzer bir atmosfer yakalamaya çalışması gayet doğal. Bu dizide de bu koşulturmacayı, yarışmayı ve bilmeceleri görebiliyoruz. Bu da dizinin sürükleyiciliğini tabi ki de arttırıyor. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/362/21/last-samurai-standing-netflix-in-yeni-squid-game-benzeri-dizi-denemesi-780x439.png[/RESIM] - - - -  Özet: İşin özü ben Last Samurai Standing dizisi için gerçekten olumlu düşünüyorum. Netflix'te izlenecek yabancı diziler arayışındaysanız bence bu dizi sizi sarıp, sürüklemeyi başarabilir... Benim tavsiyemdir, karar sizin. Ha bu arada bu samuray kültürünü daha derinden, daha gerçekçi bir şekilde işleyen başka bir dizi ararsanız da şu dizi tavsiyem işinizi görecektir. - - - -  • Last Samurai Standing Netflix'te var mı? Evet, dizi bir Netflix dizisi. • Last Samurai Standing kaç bölüm? Dizi 6 bölümden oluşuyor. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
2.9b
0
5 ay
Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Gündemi ve dünyayı sürekli takip eden, reytingi koklayan ve neyin hit olacağını ön görebilen Acun Ilıcalı, 2019'un sonunda başladığı "Exatlon Challenge" yarışmasını hangi kanal veya platformda yayınlayacağına dair bir açıklama yapmamıştı. 18 Türk YouTuber'ın yarışmacı olarak katıldığı "Exatlon Challenge" programının nerede yayınlanacağı nihayet açıklandı. Acun Medya imzası ile hazırlanan Exatlon yarışması Netflix'te izlenebilecek.   YouTuber Barış Özcan'ın Tavsiye Ettiği 6 İyi Film İçin Tıkla ► Hadi gelin şimdi Netflix'te yayınlanacak olan Exatlon Challenge hakkında detaylara bir bakalım.  Acun YouTuber'ları yarıştırarak tamamen "Gençlik" odaklı bir program yaptı, ne yani bunu TV'de mi yayınlayacaktı?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/81/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Exatlon, insanların dayanıklılık, güç, korku ve irade testlerinden geçtiği bir yarışma. Bu yarışmada zeka, çeviklik, dayanıklılık, cesaret ve psikoloji çok önemli. İşte bunların hali hazırda olduğu yer ise YouTube. "Ormanda 1 gece hayatta kalmak", "Aslanlarla dolu kafese girdim" gibi pek çok cesaret ve dayanıklılık isteyen video, şu an hali hazırda zaten YouTube'ta mevcut. Acun da bir çığ gibi büyüyen bu YouTube dünyasına ayak uydurmak istedi ve elindeki gücü de doğru kullanarak 18 Türk YouTuber'ı Dominik'e götürüp Exatlon Challenge'ı çekti. Gençlerin en çok olduğu yer ise YouTube'tan sonra Netflix'ti, bu yüzden Netflix ile anlaşıldı ve yarışma Netflix'in takvimine girdi.  Exatlon Challenge'ı 3 Temmuz 2020'de Netflix'te izleyeceğiz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/39/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Netflix Türkiye'nin genç kitlesi oldukça fazla. Bunun da bilincinde olan Ilıcalı, zekice bir hamle yaparak Exatlon'u Netflix'te yayınlamayı başardı. Hem YouTuber'lar var, hem de Netflix'te... Benim düşüncem, bu yarışmanın çok izleneceği yönünde.  Peki yarışmada hangi YouTuber'lar var? Abone sayıları ile birlikte size göstermek istiyorum. "Orkun Işıtmak" ile başlayalım![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/87/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Abone Sayısı: 7 Milyon Elanur[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/13/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Twitch yayıncısı olan Elanur'un YouTube üzerinde 220 bin abonesi bulunuyor.  Oğuzhan Uğur[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/83/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Sunucu olarak adaya giden Uğur'un da 2 Milyon abonesi bulunuyor. Dilara Aydın[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/29/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Instagrammer olan Aydın'ın YouTube üzerinde sadece 4 bin abonesi bulunuyor. Furkan Yaman[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/93/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Furkan ise YouTube'ta 3.3 Milyon aboneye sahip. Ağır Sağlam[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/58/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Furkan Kaya'nın ise 500 bin abonesi bulunuyor. Öykü Berkan[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/50/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Öykü ise 200 bin aboneye sahip. Mendebur Lemur[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/47/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]1.3 Milyon aboneye sahip olan Lemur ise YouTube üzerinde hızla yükselenlerden.  Hayrettin[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/84/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Yıllar televizyoncusu, sunucusu ve günümüzün YouTuber'ı Hayrettin'in ise 2 Milyon abonesi var.  MiaFitz[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/79/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Gözde Demiral ise iyi bir Twitch yayıncısı. YouTube üzerinde ise 40 bin aboneye sahip. Buğra Kazancı[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/38/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]2 Milyon aboneye sahip olan Kazancı ise oyun videoları ile tanınıyor.  Dilan Ay[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/44/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]40 bin abonesi bulunan Ay ise kendi kitlesi tarafından oldukça seviliyor. Zeynep Aleyna Şen[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/99/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Şen'in ise 30 bin abonesi var.  Yağmur Karabal[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/41/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Yağmur ise YouTube üzerinde sadece 4 bin aboneye sahip. Doğan Kabak[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/92/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Otomobil denince YouTube üzerinde akla gelen ilk isimlerden olan Doğan Kabak ise 1.3 Milyon aboneye sahip.  Beyin Yakan Film Tavsiyeleri İçin Tıkla ► Uras Benlioğlu[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/97/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]2.7 Milyon aboneye sahip Benlioğlu'nun geçtiğimiz günlerde seyir halindeyken aracı yanmış, kendisi ise son anda canını kurtarmıştı. Bu da size küçük bir bilgi.  Barış Erdoğan[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/65/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Sportif bir YouTuber olan Barış'ın ise 250 Bin abonesi var. Buse Plan[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/172/9/acun-un-youtuber-lar-ile-cektigi-yarisma-exatlon-netflix-te-izlenecek-780x439.png[/RESIM]Çeşitli çılgınlıkları ile sürekli gündemde olmayı başaran Plan ise 80 Bin aboneye sahip.  VLOG: Çekim için adaya giden YouTuber'ları, kaldıkları yerleri, yaşadıkları duyguları daha yakından görmek, anlamak isterseniz Orkun Işıtmak'ın paylaştığı aşağıdaki Vlog'u da izleyebilirsiniz.[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=00oVXV9Y8D4[/VIDEO] NOT: 3 Temmuz'da Netflix üzerinden izlenebilecek olan yarışma, şimdiden sosyal medyada sürekli gündeme tutunmayı başarıyor. Bu da, yarışmanın çok beklendiğini ve çok izleneceğini gösteriyor.  ● Aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
17b
0
6 yıl
"Ezel" Hayranlarına Müjde: "Dayı" Filmi Geliyor!
"Ezel" Hayranlarına Müjde: "Dayı" Filmi Geliyor!
Türk dizi tarihinde iz bırakan nefis dizi "Ezel" ile tanıdığımız "Ramiz Karaeski" karakteri, hepimizin aklına "Dayı" olarak yerleşen yegane karakterdir. Rahmetli Tuncel Kurtiz'in hayat verdiği bu karakter dizide yer aldığında, sosyal medyadan günlük hayata kadar her köşe başında konuşulurdu. Ezel dizisi boyunca Ramiz Karaeski'nin gençlik yıllarındaki halini de, oyuncu Ufuk Bayraktar canlandırmıştı. Ramiz Dayı'nın kendisi kadar, gençliği de oldukça beğenilmiş ve izlenme rekorları kırmıştı. İşte şimdi bu hikaye, "Dayı" filmi ile tekrar izleyicisiyle buluşmaya hazırlanıyor. Gelin, "Dayı: Bir Adamın Hikayesi" filmi hakkındaki detaylara şöyle bir bakalım.  En İyi Hapishane Filmi Tavsiyeleri İçin Tıkla ► Filmin hikayesini oyuncu Ufuk Bayraktar cezaevinde yazdı[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/131/75/-ezel-hayranlarina-mujde-basrolunde-ufuk-bayraktar-ile-dayi-filmi-geliyor-780x439.jpg[/RESIM]Geçtiğimiz yıl karıştığı bir kavgada, ruhsatsız silah bulundurduğu ortaya çıkan oyuncu, 6 ay 17 gün hapis cezasına çarptırılınca yolu cezaevine düşmüş oldu. Hapishanede kaldığı süre boyunca "Dayı" filminin hikayesini kaleme alan oyuncu, cezaevinden çıktığında da "içerisi üniversite gibi. Pek çok şey öğretiyor ama Allah bir daha düşürmesin" demişti. İşte ünlü oyuncunun içerideyken yazdığı bu hikaye, Uğur Bayraktar ve Serkan Öztürk tarafından senaryolaştırdı ve ortaya "Dayı" filmi çıkmış oldu.  Filmde Ramiz Dayı'nın gençliğini mi, yoksa farklı bir karakteri mi izleyeceğimiz henüz belli değil[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/131/61/-ezel-hayranlarina-mujde-basrolunde-ufuk-bayraktar-ile-dayi-filmi-geliyor-780x439.jpg[/RESIM]Dayı filmi dendiğinde bile herkesin aklına ilk olarak Ramiz Dayı geliyor. Ufuk Bayraktar da Ezel dizisinde Ramiz Dayı'nın gençliğini canlandırmıştı. Bu yüzden Dayı filmi birçok kişi için Ramiz Dayı'nın gençliğini konu alan bir film. Fakat Ezel dizisi ve Ramiz Karaeski gibi karakterlerin tüm telifi Ay Yapım'da. Bu yüzden yine birçok kişi de Dayı filminde bambaşka bir karakterin işleneceğini, Ay Yapım'ın böyle bir yeni versiyona izin vermeyeceğini düşünüyor.  Filmin yayınlanan fragmanında Ufuk Bayraktar'ın, "Kardeş" kelimesini kullanması, Dayı filminin Ramiz Dayı'nın gençliğini anlatacağı yönünde yorumlandı[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/131/31/-ezel-hayranlarina-mujde-basrolunde-ufuk-bayraktar-ile-dayi-filmi-geliyor-780x439.png[/RESIM]Her ne kadar bu filmin Ramiz Karaeski karakterinden bağımsız olacağı söylense de, filmin yayınlanan fragmanında Ufuk Bayraktar, cezaevinden çıkarken kapıyı açan memura "Eyvallah kardeş" şeklinde hitap ediyor. Ezel dizisindeki Ramiz Dayı'nın da hitap şeklinin "Kardeş" olması, Dayı filminin, Ramiz Dayı'nın gençliğine odaklanacağı yönünde yorumlandı. Filmin çekimleri 3 ay sonra 2020'de başlayacak ve Hatay, İstanbul, Ankara ve Samsun'da yapılacak[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/131/13/-ezel-hayranlarina-mujde-basrolunde-ufuk-bayraktar-ile-dayi-filmi-geliyor-780x439.png[/RESIM]Yönetmen koltuğunda Murad Zaloğlu'nun oturacağı Dayı filmi 2020'de seyirciyle buluşacak. İşte Dayı filminin yayınlanan 2 dakikalık fragmanı[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=EvQ3JtU2SDI[/VIDEO] Not: Her ne kadar vurdulu kırdılı, mafyavari, hatta çukurvari ve recep ivedikvari, topluma, gençlere iyi bir örnek olmayan film ve dizileri onaylamasam da "Dayı" filmi gerçekten iyi bir şekilde işlenirse güzel bir yapım olur kanısındayım. Silahtan, kavgadan çok, sert, anlamlı ve yıllarca unutulmayacak replikler ile donatılırsa gerçekten Türk sinemasında kendine çok iyi bir yer bulabilir. Fakat "İstanbul sen mi büyüksün ben mi!" kavgasına girer, ona buna silah çekip racon keser, leblebi gibi insan öldürürse bu dayıyı onaylamam mümkün değil. Umarım hayata dair iyi ve anlamlı replikler ile akılda kalan, sağlam bir film olur.  ● Aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ► Film ile ilgili yeni bir gelişme olduğunda buraya eklenecektir, takipte kalın. 
57b
0
6 yıl
Recep İvedik 6: Türk Sinemasının Rekor Kıran Hüsran Serisinin Son Halkası | Eleştiri
Recep İvedik 6: Türk Sinemasının Rekor Kıran Hüsran Serisinin Son Halkası | Eleştiri
Öncelikle bugün burada bahsedeceğim şeyler, Recep İvedik 6 filmini izlememiş ve izlemeyi düşünenler için spoiler sayılabilir. Bu yüzden eğer Google'a "Recep İvedik 6 izle" yazarak yolunuz bu eleştiriye düştüyse üzülerek söyemek istiyorum ki burada aradığınızı bulamayacaksınız. Hatta bulamayacağınız gibi bir de Recep İvedik 6 hakkında tadınızı kaçıracak bir eleştiriye de maruz kalacaksınız, şimdiden uyarayım. Fakat gerçekten iyi filmler izlemek, nefis film tavsiyeleri almak istiyorsanız hemen şimdi aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz. Bu kıyağımı da unutmayın.  Bittiğinde "Oha" Dedirten Film Tavsiyeleri ► Hadi gelin şimdi gişede rekor kıran şu meşhur Recep İvedik 6 hakkında biraz sohbet edelim. Dua edelim Kenya bu filmi izlemesin...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/130/51/recep-ivedik-6-turk-sinemasinin-rekor-kiran-husran-serisinin-son-halkasi-elestiri-780x439.jpg[/RESIM] Serinin 6. filminde Konya yerine Kenya uçağına binen Recep, kendini Kenya'da buluyor ve birden ordakilere medeniyet öğretmek için bir liderliğe soyunuyor. Fakat filmde Kenya, aşırı ilkel ve çağ dışı olarak gösteriliyor. Bu durum sadece beni rahatsız etmiş olamaz diye bakındım ve birçok eleştirmenin de bu durumdan yakındığını gördüm. Biz nasıl Hollywood filmlerinde deve üzerinde fesli Türk tiplemesini görünce rahatsız oluyorsak Kenya'yı da çağ dışı bir yer olarak göstermek gerçekten çok aşağılayıcı bir durum.  Serinin 1 filmini izlediyseniz geri kalan 5'ini izlemenize gerek yok[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/130/86/recep-ivedik-6-turk-sinemasinin-rekor-kiran-husran-serisinin-son-halkasi-elestiri-780x439.jpg[/RESIM] Recep İvedik 6 filmini eleştirirken bu çok ilginç duruma da değinmeden geçmek istemedim. Recep İvedik deyince herkesin kafasında tek karakter ve benzer olaylar canlanıyor. Çünkü Recep İvedik hep aynı. Hiç değişmiyor. Yani hiç ama hiç merak duygusu uyandırmıyor. Recep İvedik serisinin ilk filminde de eğitimli kişilerle kaba kuvvet ile mücadele eden ağzı bozuk, saygısız ve ukala birini izliyorduk, serinin son filminde de yine aynı adamı izliyoruz. Yani bu karakter ve film, üzerine bir gram bile bir şey katmadan yıllardır ilerliyor. 5 film ile 25 milyon seyircisi vardı. Recep İvedik 6 ise 3. gününde 1 milyonu geçti[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/130/59/recep-ivedik-6-turk-sinemasinin-rekor-kiran-husran-serisinin-son-halkasi-elestiri-780x439.jpg[/RESIM] Filmin içeriği topluma, gençlere hiçbir şey katmıyor. Dünyada da bir anlam ifade etmiyor. Fakat nasıl oluyor da Türk sinemasının rekorları bu serinin elinde oluyor? İşte burada arz-talep dengesi devreye giriyor. Bizim ülkemizde bu sistem çalışıyor. Bizim insanımız, elit bir restoranda garsona küfürler etmeyi komik buluyor. Eğitimli bir şirket yöneticisinin tekme tokat darp edilmesine alkış tutuyor. Peki insanımız Recep İvedik karakterinde kendini mi buluyor? Aslında bana sorarsanız pek öyle değil. Bizim insanımız, absürd hareketleri görmeyi istiyor. Filmden çıkıp Recep İvedik karakterine yine sövüyor, fakat onu izlemek için de sinemaya gidip bilet alıyor. Bu dengesiz tutumu dünyanın hiçbir yerinde göremezsiniz.  Bir ülke düşünün; Gişe rekorunu elinde tutan bir filmin yönetmeninin başka filmi yok![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/130/68/recep-ivedik-6-turk-sinemasinin-rekor-kiran-husran-serisinin-son-halkasi-elestiri-780x439.jpg[/RESIM] Togan Gökbakar... Evet, Recep İvedik serilerinin yönetmen koltuğunda Şahan'ın kardeşi Togan oturuyor. Bu korkunç bir durum. Bir ülkenin en çok izlenen filminin yönetmen koltuğunda oturan kişinin başka filmi yok. Üstelik tanınmıyor bile... Normalde, bir ülkede gişe rekorunu elinde tutan bir filmin yönetmeninin köklü bir geçmişi olması gerek. Bakın iyi filmleri demiyorum, birçok farklı filmi olması yeterli. İşte bu durum, ülkemizdeki sinema seyircisinin de seçici olmadığının en büyük göstergesi.  Hep mi kötü eleştiri? Hayır. İyi eleştirilerim de var tabii...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/130/61/recep-ivedik-6-turk-sinemasinin-rekor-kiran-husran-serisinin-son-halkasi-elestiri-780x439.jpg[/RESIM] Öncelikle, filmin içeriğini es geçersek, bu film serisi Türkiye'de neredeyse 30 milyon kişiyi sinemaya götürdü mü? Götürdü. İşte bu bir başarıdır. Tıpkı Enes Batur'un Türkiye'nin en büyük kanalı olması gibi. Yani içerik olarak vasat mı? Vasat. Fakat kendine alıcı bulabiliyor mu? Bulabiliyor. İşte o zaman bu durum bizi aşıyor. Bir de şöyle bir durum var ki; İnsanların sinemaya gitmesi, sosyal hayatta aktif olması bir ülke için gerçekten güzel bir haber. Çünkü bu sayede, devlet bile bu talebi görüyor ve sinemada kendini göstermek isteyenlere destek veriyor. Onları teşvik ediyor. İşte Recep İvedik gibi filmlerin toplumumuza tek yararı bu diyebilirim.  Her Türk Vatandaşının İzlemesi Gereken Yerli Filmler İçin Tıkla ► Aileler için not: Recep İvedik 6 şu an Türkiye'deki salonlarda gösterimde. Size uyarım, bu filme küçük çocuklarınız ile gitmemeniz yönünde. Filme gideceksiniz gidin, o konu beni aşar fakat lütfen çocuklarınızı Recep İvedik'in kötü diyaloglarına, yere tükürmelerine, kaba davranışlarına maruz bırakmayın. 15 yaş altı çocuklar, gördüklerini taklit etmeye çok meyillidir. Kaba bir adamın alkışlandığını ve özellikle ailesi tarafından alkışlandığını görmesi onu, ona benzemeye itecektir. Bu uyarıyı yapmaya kendimi sorumlu hissediyorum. Dipnot:  Şahan, lütfen artık iyi oyuncular ile dişe dokunur filmler yapmaya çalış. "Celal ile Ceren" gerçekten sevdiğim romantik komediler arasında mesela. Gerçekten yıllar önce eğlenerek izlediğimi hatırlıyorum. Kazandığın bu paralar ile müthiş projelere imza atabilirsin, yıllar yıllar önce "Recep İvedik" karakterinin ilk ortaya çıktığı skeçlerin hala aklımda ve birçoğuna hala gülüyorum. Şahane bir film ortaya çıkar ve şu Recep İvedik'i bize unuttur.  ● Aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►  
14b
1
6 yıl
Benzerlikleri Sayesinde "The Witcher" Dizisinde Hiç Sırıtmayacak 6 Türk Oyuncu
Benzerlikleri Sayesinde "The Witcher" Dizisinde Hiç Sırıtmayacak 6 Türk Oyuncu
The Witcher dizisi son günlerin en çok konuşulan yapımı olmayı başardı. Hatta ben de dün burada sizlere, 1 günde yalayıp yuttuğum bu dizinin iyi ve kötü bulduğum yanlarını anlattığım şu inceleme yazısını hazırladım. Sonra birden fark ettim ki aslında The Witcher oyuncuları arasındaki bazı karakterleri gözüm gerçekten bir yerlerden ısırıyor. Hatta bazıları gerçekten bizim Türk oyunculara benziyorlar... Daha önce de bunu La Casa de Papel dizisi için yaşamış ve şu içeriği hazırlamış ve çok da güzel tepkiler almıştım.  Bugün de sizlere, The Witcher oyuncuları Türk olsaydı kimler olurdu? sorusunun cevaplarını kendimce vermeye çalışacağım. Sizi bilmem ama birazdan göreceğiniz The Witcher Türk versiyonundaki oyuncular gerçekten ana kadrodaki oyuncular ile benzerlik taşıyor... Hadi o zaman gelin o isimler kimlermiş birlikte bakalım!  1. Öncelikle dizimizin başrolü "Witcher", yani "Rivialı Geralt" hangi Türk oyuncumuza benziyor bakalım[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/149/6/benzerlikleri-sayesinde-the-witcher-dizisinde-hic-siritmayacak-6-turk-oyuncu-780x439.png[/RESIM] Bence "İbrahim Çelikkol"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/149/11/benzerlikleri-sayesinde-the-witcher-dizisinde-hic-siritmayacak-6-turk-oyuncu-780x439.jpg[/RESIM]Evet, 8 bölümlük 1. sezonu tamamen "Ulan bu birine benziyor ama du bakalım..." şeklinde izledim ve sonunda İbrahim Çelikkol'a benzediğini keşfettim. Çelikkol'a ekle bir uzun beyaz saç, al sana İzmitli İbrahim. Tabi canım neymiş o Rivialı Geralt falan...  2. Büyücümüz Yennefer rolünde ise "Büşra Pekin"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/149/63/benzerlikleri-sayesinde-the-witcher-dizisinde-hic-siritmayacak-6-turk-oyuncu-780x439.jpg[/RESIM]Ezik, özgüvensiz halinden güçlü, alfa bir büyücüye dönüşen Yennefer, bence Büşra Pekin'in şu fotoğraftaki haline benziyor. Büşra hadi kaptın rolü! 3. Ciri rolünde ise "Miray Daner"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/149/88/benzerlikleri-sayesinde-the-witcher-dizisinde-hic-siritmayacak-6-turk-oyuncu-780x439.jpg[/RESIM][RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/149/76/benzerlikleri-sayesinde-the-witcher-dizisinde-hic-siritmayacak-6-turk-oyuncu-780x439.jpg[/RESIM]Bence bu ikili fiziki olarak benzemekle kalmıyor ve karakter olarak da benziyorlar. O çığırmalar, kanadı kırık rolü oynamalar hep aynı. 4. Kraliçe Calanthe rolünü ise "Hasibe Eren" sırtlayabilir[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/149/31/benzerlikleri-sayesinde-the-witcher-dizisinde-hic-siritmayacak-6-turk-oyuncu-780x439.jpg[/RESIM][RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/149/15/benzerlikleri-sayesinde-the-witcher-dizisinde-hic-siritmayacak-6-turk-oyuncu-780x439.jpg[/RESIM]Kraliçeyi daha ilk gördüğüm anda "Aa Avrupa Yakası Makbule" diye söylendim. Bu benzetmeyi de buraya eklemek istedim. 5. Fareçuval ise tam "Ozan Güven" değil mi ama?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/149/33/benzerlikleri-sayesinde-the-witcher-dizisinde-hic-siritmayacak-6-turk-oyuncu-780x439.jpg[/RESIM]Bu benzerlik  bana "Heh işte buldum" dedirtti. Çünkü bu ikili gerçekten tip olarak benziyorlar. 6. Büyücümüz Tissaia ise "Derya Artemel"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/149/5/benzerlikleri-sayesinde-the-witcher-dizisinde-hic-siritmayacak-6-turk-oyuncu-780x439.png[/RESIM][RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/149/9/benzerlikleri-sayesinde-the-witcher-dizisinde-hic-siritmayacak-6-turk-oyuncu-780x439.jpg[/RESIM]Belki çok zorlama bir benzerlik diyeceksiniz ama bu ikili de bence gerçekten benziyor. Ha Kırgın Çiçekler dizisini izledim mi? Hayır. Fakat yıllar önce sosyal medyada çok dolaşan bir Caps ile bu ablamızın yüzüne aşina oldum. Tissaia için bizden kim olabilir diye düşünürken de birden aklıma geldi ve bingo!  Benim nacizane benzetmelerim bu şekilde. Sağda solda, sitenizde videonuzda kullanacaksanız kaynak göstermeyi unutmayın, bozuşuruz. Bu arada yukarıda da bahsettiğim gibi, dizinin incelemesi için hemen buraya tıklayabilirsiniz.  ● Hemen aşağıdaki butona da tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
27b
0
6 yıl
Game of Thrones 8. Sezon 6. Bölümde Neler Oldu? Son Bölüm İncelemesi!
Game of Thrones 8. Sezon 6. Bölümde Neler Oldu? Son Bölüm İncelemesi!
Ve evet... Adını kitlelere en çok duyurmayı başaran, dünyanın en büyük çaplı dizisi Game of Thrones, 8. sezon 6. bölümü ile final yaptı. 2011 yılında başlayan bu nefis dizi, 8 sezonun ardından bugün son bölümü ile hepimize veda etti. Öncelikle inceleme ve eleştirilerime geçmeden önce bu yazıya "Game of Thrones 8. sezon 6. bölüm izle" yazarak gelenler için bir haberim var; Birazdan burada görecekleriniz bolca SPOİLER içeriyor. O yüzden önce bölümü izleyin sonra hemen buraya gelin ve neler olmuş neler bitmiş onlara bir göz atın. Hadi gelin şimdi Game of Thrones son bölümde neler yaşandı, nelere şahit olduk, nelere "keşke olmasaydı" dedik birlikte bakalım.  (Geçen hafta ele aldığım bir önceki bölüm incelemesine de buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) Kraliçemiz "Daenerys" öldü![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/51/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Aslında bu benim ve birçok izleyicinin beklediği bir şeydi. Son bölümü izlerken sürekli olarak ha şimdi öldü, ha şimdi ölecek, ha zafer konuşması yaparken Arya hançeri saplayacak deyip durdum. Fakat kraliçemizin ölümü sevdiği adamın elinden oldu. Çünkü önceki bölümde de Dany'nin suyunun ısındığı ortadaydı. Tyrion ve Jon sürekli olarak yerdeki ölü bedenlere bakıp iç geçirmişti. Jon bu durumu kaldıramazdı ve kaldıramadı da. Bebekleri, kadınları ve çocukları diri diri yakan biri, hala merhamet göstermiyorsa yapacak pek de bir şey kalmamıştı. Tyrion Jon'u gazladı ve bir gün seni de idam ettirecek deyip Jon'u tahta yolladı. Dany ise tahta hiç oturamadan hayatını kaybetti. Yıllardır tahtın hayali için savaşan, ter döken Dany, tahta hiç oturamadan göçüp gitti... Dany'nin öldüğünü gören "Drogon", tahtı alevleri ile eritti![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/84/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Bence bu şahane bir andı. Jon zaten tahta geçmek için Dany'i öldürmemişti. Fakat ejderhamız Drogon, Dany'nin cansız bedenini yerde görünce yılardır herkesin oturmak için birbirini öldürdüğü tahtı bir çırpıda eritip yok etti. Sanki Jon'a bakıp "Artık kimse bu taht için birbirini öldürmesin!" der gibiydi... Her şey bittikten sonra "Karar toplantısı" adı altında bir ilkokul piyesi izledik[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/44/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Bu durum sadece bana mı garip geldi bilmiyorum ama savaşlar yapılmış, kraliçeler krallar ölmüş, halk cayır cayır yanmış, bizimkiler "Karar Toplantısı" adı altında toplanmışlar, şakalaşıp gülüşüyorlar... Yahu dizinin atmosferine hiç uydu mu şimdi bu? Jon Dany'i öldürmüş, ortalıkta halk yok, Lekesizler Jon'un kafasını istiyor, her yer virane, siz hala komiklikler şakalar... Hemen ardından da Bran'in kral seçilmesi... Yahu alıştırdınız bizi yıllardır olayları yavaş yavaş işlemeye, şimdi bu hız izleyiciyi afallatır diye hiç mi düşünmediniz? Her şeyin bu kadar hızlı ve absürt olması bende hayal kırıklığı yaşattı. Özellikle bu toplantı, aceleye gelmiş bir fiyaskodan öteye gidemedi.  Ne Jon, Ne Dany, bu koca dizinin tek sağlam karakteri var; Tyrion![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/50/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Başından beri söylediğim gibi benim için bu diziyi toparlayan ve bir merkezde kalmasını sağlayan tek karakter Tyrion. Diğer tüm karakterin değiştiğine, duygusal evrimlerine şahit olduk fakat Tyrion başından beri aynıydı, yıllar sonra bugün de aynı. Eğer dizi o kadar uç noktalara çıkıp, o kadar derinlere inip tekrar aynı çizgisine geldiyse bunu başaran karakter Tyrion Lannister'dır. Canlandıran oyuncu "Peter Dinklage" de bence koca bir alkışı hak ediyor.  "Demokrasi" detayı güzeldi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/32/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Karar toplantısında Yedi Krallık'ı kim yönetsin diye tartışılırken Sam'in ayağa kalkıp "Yahu bu kral sadece bizi değil, halkı da yönetecek. Bu yüzden halk da bu seçime katılmalı" demesi ve "Demokrasi" vurgusu yapması güzeldi. Şahsen ben bir ara gerçekten böyle bir şey olacağını sandım yalan yok...  Bran kral oldu![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/34/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Son bölüm sonrası birçok arkadaşım, Bran'in geleceği gördüğünü ve kral olacağını çok önceden bildiğini söyledi. Fakat Bran şimdiki zamanı ve geçmişi görüyordu. Geleceği gördüğünü ben pek hatırlamıyorum yanlışsam lütfen yorumlarda düzeltin. Fakat şöyle bir durum da var; Toplantı sırasında Tyrion Bran'e "Kral olmayı ister misin?" gibi bir soru soruyor ve Bran de "O kadar yolu neden geldim sanıyorsun?" gibi manidar bir cevap veriyor. Yani bu durumda Bran gerçekten kral olacağını bildiği için oradaydı. Bu da benim tezimi çürütüyor fakat bilemiyorum Altan...  Mutlu son![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/87/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Evet bu da oldu. Yıllarca keyifle ve hayranlıkla izlediğimiz dizi Game of Thrones, mutlu sonla bitti... Biri bana bunu söylese inanmazdım. Çünkü bu ilk bölümünden bugüne kadar acımasız bir taht savaşıydı ve gerçek dünyada maalesef kötüler daha çok kazanır. Bu yüzden herkesin mutlu mesut şekilde yoluna gitmesi ve kötülerin ölüp gitmesi beni çok tatmin etmedi. "Mutlu son" bu dizinin izleyicilerini pek "mutlu" etmedi...  Game of Thrones son bölümdeki güzel detaylar; Jon ile ulu kurt Ghost'un buluşması[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/69/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderha Drogo'nun Dany'nin ölü bedenini koklayıp onu alıp uçup kaybolması[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/99/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderhasından inen Dany'nin arkasında 2 dev kanat görünmesi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/65/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Tyrion'ın Dany ve herkesin önünde rozetini yere atıp isyan etmesi...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/82/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] ● Adına açılan hesapların milyonlarca takipçiye ulaştığı, altyazı editörlerinin çeviride ustalaştığı, izleyenlerin Ejderha sevgisinin arttığı, dizi sektörünün büyümesine tek başına devasa destek olan ve birçok oyuncuyu ünlü yapan efsane dizi Game of Thrones acısıyla tatlısıyla bitti... Çoğumuz 8. sezondan memnun değiliz fakat ben çok da yerin dibine sokmamayı tercih ediyorum. Çünkü insanoğlu "son" olan bir şeyi sevemiyor. Doğamızda yok. En efsane şey bile bittiği için bizden eksiyi yiyor. Ha daha güzel olabilir miydi? Kesinlikle. Daha güzel yazılabilir miydi? Kesinlikle. Fakat berbat mı? Bence hayır. Umarım linç yemem diyor ve küçük bir dipnot ile yazımı noktalıyorum.  ♦ "Kaan GOT da bitti bu boşlukta ne izleyelim?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayarak modlarına göre film önerisi seçebilirler!  Film Tavsiyesi Seç! ►
12b
0
7 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.