Paralel Evren 2013 tr-TR

Paralel Evren (2013)

(Bilim Kurgu - Gizem)
2013
IMDB
7.2
(30) 4 143 0 5
123
20
İZLEDİM
SONRA İZLE
30 Yorum
IMDB
7.2
BU FİLM
15b
kez görüntülendi
BUL BİZİ!
BU FİLM, EN ÇOK BEĞENİLENLER ARASINDA!
07 Ocak 2018
Neden bilmem, 2-3 kez es geçmiştim bu filmi. Aslında birkaç kez göz atmış ama sürekli fazla amatör ve boş bir film diyerek öylece bırakmıştım. Çok açık söylüyorum; salakmışım. Bunu diyorum, çünkü sizin de bu hataya düşmenizi istemiyorum. Bilim kurgu olarak geçse de, düşük bütçeli nefis bir gerilim izleyeceksiniz. Paralel evren, zaman mekan kırılması gibi beyin yakan konulara ilgiliyseniz de alacağınız zevk birkaç katına çıkacaktır. Üstelik bu film doğaçlama olarak ilerlemiş bir film. İnanması zor fakat, tek mekanın getirdiği kolaylıklardan biri de bu olsa gerek. Bu arada dediğim gibi filmimiz tek mekan filmlerinden. İlk 15-20 dakikayı sabrederek geçirirseniz sonunda ödülünüzü alacaksınız. Beyninizi çok yakmadan, doya doya izleyin. Teşekkürler'i de aşağıya bırakırsınız... Hadi tadını çıkarın!

Paralel Evren - Coherence

filmine yorum yap!
Daphne
01 Eylül 2021
Sıkı Üye
Biraz zor da olsa sonunda anlayabildiğim, gerçekten beyin yakan bi film. Bence birkaç defa izlenilmeli.
alone D.
18 Ağustos 2021
Çaylak
Basit işlenmiş ama fena değildi. Yine de tavsiye etmem, boşa zaman kaybı.
Ahmet Y.
30 Temmuz 2021
Sıkı Üye
İzlediğim en iyi yapımlardandı, beynim kül oldu, kesinlikle tavsiye :)
Şevval A.
14 Temmuz 2021
Gayet güzel bi konusu varken nasıl bu kadar karışık anlatmayı başarmışlar anlayamadım. Sonu da ayrı anlamsız bitti. Olay güzel, hatta yer yer "yuh artık" falan dedik ama geneli fazla kopuk geldi bize. Yine de izlenmeyecek kadar da kötü değil.
Melisa G.
03 Temmuz 2021
Usta Yorumcu
Bakış açısını sevdim, düşük bütçeli bir tek mekan bir film. Kamera açılarına bakacak olursak bir amatör çekmiş gibi zira kamera odaklanamıyor ve titriyor fakat bunun bilerek yapıldığını düşünüyorum. Konuşmalar çok doğaldı ki zaten diyaloglar doğaçlamaymış. Süresini de iyi ayarlamışlar, bütün bu kısıtlı imkanlara rağmen yine iyi film çıkmış ortaya.
Oğuz Ö.
27 Haziran 2021
Abi nasıl bir kafayla yazılmış bu senaryo, düşük bütçeli ama çoğu filmden kat kat iyi.
chansbabystay T.
21 Haziran 2021
Sıkı Üye
Film bittikten sonra duvara bir dakika bakakaldım. Oldukça zekice işlenmiş. Bittikten sonra bence incelemesine de göz atın, kaçırdığınız bir sürü şey olduğunu fark edeceksiniz. Tek bir saniye kaçırmayın, benden söylemesi.
Ömer D.
14 Mayıs 2021
Çaylak
İzlesem mi acaba diye düşünen, konuya ilgisi olan arkadaşlar kötü yorumlara aldırmasın, ilk 15 dakika sıkılırsanız da muhabbeti takip etmeye çalışın sadece. Sonra açılıyor ve düşünce kaosu son ana kadar bitmiyor. Film sizi bir roller coaster'a bindiriyor ve akıp gidiyor resmen. Filmi izledikten sonra birçok arkadaşıma önerdim ve onlarla birlikte tekrar izledim. Ortasında kafanızda bir fikir oluşuyor fakat her 10 dk'da olay bambaşka bir boyut kazanıyor. Milyonlar harcanmadan profesyonel çekimler yapılmadan sadece kurgu ile kaliteli bir film yapılabilir mi? Evet... Helal olsun biz bu filmi çok sevdik!
Mustafa
10 Nisan 2021
Usta Yorumcu
Türlerinin arasında orta karar bir yapım. Bunun sebebi de başlardaki uzun konuşmalar.
Tuanna C.
09 Nisan 2021
Sıkı Üye
Göz açıp kapayıncaya kadar bitti. Film bittikten sonra birkaç dakika anlamaya çalıştım gerçekten de beynim yandı yani. Film hakkındaki teorileri okudukça aydınlandım. Onun dışında çekimini hiç beğenmedim, sanki rastgele biri telefonundan çekiyormuş gibiydi. Ama yine de izlemeye değer. Beğenmeyenlere aldırmayın gidin izleyin.
Daha fazla yorum20
coherence konusucoherence yorumlarcoherence izleparalel evren izleparalel evren filmi konusuparalel evren konulu filmlerbeyin yakan filmlerbeyin yakan film önerileri

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.