Tedavi 2014 tr-TR

Tedavi (2014)

(Dram - Gizem)
2014
IMDB
7
(21) 4 74 0 5
70
4
İZLEDİM
SONRA İZLE
21 Yorum
IMDB
7
BU FİLM
15b
kez görüntülendi
BUL BİZİ!
BU FİLM, EN ÇOK BEĞENİLENLER ARASINDA!
03 Ocak 2018
Tavsiye etmesi en zor film tipi olan filmlerden birini getirdim size. ''Zor'' diyorum çünkü filmimiz tam bir sürpriz. Şunu mu söylesem bunu mu söylesem diye düşünürken mayın tarlasında dolanıyor gibi hissediyorum. Elimden geldiğince size bir şeyler karalamaya çalışayım. Alanında başarılı mı başarılı, hipnoz konusunda etkili mi etkili bir psikiyatristimiz var. Fakat bir gün karşılaştığı bir hasta hayaletleri gördüğünü ve bu sorunu kimsenin çözemediğini anlatmaya başlayınca bu başarılı doktorumuz biraz afallıyor haliyle.. Hayalet falan deyince aklınızda ''korku filmi mi?'' sorusu oluştu değil mi şimdi... Hemen aydınlatayım. Her ne kadar psikoloji-gerilim olarak geçse de ben filmin ilk yarısı fazla odaklandığımdan olacak birkaç yerde baya tırstım. Korku denemez ama gerilimden de fazlasıydı diyebilirim. Vurdulu kırdılı sahneler beklemeyin, aksine diyaloglarla dolu, beyin yakan bir film izleyeceksiniz. Film, ilk 10 dakikasından sonra sizde bir merak duygusu oluşturup sonuna kadar o duygu ile sizi kendi peşine takmayı başarıyor. Sonlara doğru da nefis bir sürpriz bekleyin. Ben ağzımdan bir spoiler kaçırmadan en iyisi siz kendinizi bu sakin, fakat senaryosu ile etkili filme bırakın. Tadını çıkarın!

Tedavi - Cui Mian da Shi

filmine yorum yap!
irem ö.
06 Eylül 2021
Çok beğendim. Yani sıkılan arkadaşlar olmuş ama ben hiç sıkılmadım, zaten hipnoz konusu da çok ilgimi çekiyor belki de ondandır bilmiyorum ve sonundaki hikayesi de üzdü beni. ve her zaman derim, burada da gördüm ki iyileşmek istemeyeni iyileştiremezsin. maalesef bu hep böyledir.
SPOILER [GÖSTER]
safiye K.
28 Ağustos 2021
Film baştan sona şaşırtmalıydı. Çok iyi diyemeyeceğim, tam verilen ımdb puanlıktı.
chansbabystay T.
21 Haziran 2021
Sıkı Üye
Biraz ağır ilerliyor, bu sizi sıkabilir ama sakın izlemeyi bırakmayın. Sizi içine çekiyor. Sonu da zaten çok iyiydi bence izleyin.
beyza S.
29 Nisan 2021
Sonunu tahmin ettim ama yine de güzel bir filmdi.
Tuanna C.
18 Nisan 2021
Sıkı Üye
İlk başlarda çok aşırı sıkıldım ama film ilerledikçe iyice meraklandım. Sonu beni çok şaşırttı. Bayağı iyiydi. İzlemezseniz bir şey kaybetmezsiniz ama yine de boşlukta gider. Beyin yoran bir film. İzlenir.
ayten Y.
04 Nisan 2021
Usta Yorumcu
Filmin ilk 40 dakikası beni sıksa da, sonradan ilgimi fazlasıyla çekti ve beğendim. Birçok duyguyu barındırıyor film. Bittikten sonra bir süre etkisinde kaldım.
serkan ö.
23 Şubat 2021
Çaylak
Temposu sıkıcı ama şaşırtıcı bir film. Seyredilir mi gerek var mı bilemedim.
filmkolik D.
08 Şubat 2021
Çaylak
Bazı yerlerde sıkılsam da yine de çok beğendim, güzeldi.
Gül D.
31 Ocak 2021
Çaylak
Harika bir film hatta başyapıt. Psikolojik ayrıntılar o kadar ince o kadar güzel ki kesinlikle izlenesi bir film.
Çetin K.
04 Ekim 2020
Çaylak
Kaan allahını seversen tüm dikkatimle izledim ve hiç bir yerde tırsmadım gerilmedim korkmadım. Sen hangi sahnelerde tırstıysan yaz da oraları ben tekrar bi izliyim. Boşa giden o kadar zamana üzülüyorum. Çok kötü bir film.
Daha fazla yorum11

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.