Shining Girls: Zamanı Büken Senaryosuyla Beyin Yakan Yeni Polisiye Dizisi!

05 Haziran 2022
26b
1 Yorum
Shining Girls: Zamanı Büken Senaryosuyla Beyin Yakan Yeni Polisiye Dizisi!

Apple TV+'ın yeni 2022 dizisi Shining Girls beni en çok heycanlandıran yeni diziler arasındaydı. Özellikle senaryosundaki beyin yakan bilim kurgusuyla yayınlanmasını merakla beklediğim bu diziyi nihayet izleyip bitirdim ve "shining girls konusu ne?" ve "izlenir mi?" gibi sorularınız için size biraz bu diziden bahsetmek istedim.

Beyin Yakan Dizi: FROM! ► 

İyi oyunculuklar ve nefis bir beyin yakan senaryo ile izleyicisini şaşırtan Shining Girls dizisine gelin şimdi bir de birlikte şöyle bir yakından bakalım!

Yorumumdan önce; Shining Girls dizisi konusuna bir bakalım...

Shining Girls: Zamanı Büken Senaryosuyla Beyin Yakan Yeni Polisiye Dizisi!
Dizi, bir gece köpeğini gezdirirken bir saldırıya uğrayan genç bir kadının, yıllar sonra başka bir cinayet ile kendi saldırısı arasındaki bağı fark etmesinden sonra yaşadıklarını işliyor. Genç kadın, geçmiş ve gelecek arasında büyük ve karışık bir düğümü çözmeye çalışıyor ve bu da biz izleyicinin beynini yer yer fazlasıyla yakmayı başarıyor. Olaylar aslında epey karışık fakat izlemeyenler için en spoiler'sız şekilde bu halde özetleyebilirim.

Bence bu dizi izlenir!

Shining Girls: Zamanı Büken Senaryosuyla Beyin Yakan Yeni Polisiye Dizisi!
Dizi, seri katil gibi bir suç olayını içine zaman yolculuğu, paralel evrenler ve uzay zaman bükülmesi konularıyla öyle bir harmanlıyor ki, günün sonunda nefis bir polisiye dizisi izlediğinizi fark ediyorsunuz. Oyunculukların her biri de çok başarılı. Dizinin ilk bölümleri merak duygusu tam anlamıyla zirveye çıkıyor, sonrasında cevapları aldıkça merak duygusu azalıyor fakat bu sefer de beyin yakan senaryo sizi sürekli düşünmeye itiyor. Bu dizi benden kesinlikle geçer not almayı başardı...

Özet: Çok uzatmak istemiyorum; eğer beyin yakıp kafa karıştıran bir senaryo, iyi oyunculuklar ve zamanda yolculuk gibi konuların harman olduğu bir dizi izlemek isterseniz bu 2022 dizisi sağda solda konuşulup patlamadan önce hemen şimdi gidip izleyin derim.

Shining Girls: Zamanı Büken Senaryosuyla Beyin Yakan Yeni Polisiye Dizisi!

• Dizi kaç bölüm? Dizinin şimdilik 8 bölümü yayınlandı. 

• Shining Girls dizisi Netflix'te var mı? Dizi Apple TV+ dizisi olduğu için Netflix'te yer almıyor. Ayrıca çok beğenerek tavsiye ettiğim diğer bir Apple yapımı dizi izlemek isterseniz de şu tavsiyeme bir göz atabilirsiniz.

• Shining Girls dizi oyuncuları kimler? Dizimizin başrolü olarak Elisabeth Moss'u izliyoruz. Ayrıca Pablo Escobar olarak tanıdığımız Wagner Moura da kadroda yer alıyor. Benim bu dizideki favori oyuncum ise Jamie Bell.

Shining Girls: Zamanı Büken Senaryosuyla Beyin Yakan Yeni Polisiye Dizisi!

Modunu Seç ►

Shining Girls: Zamanı Büken Senaryosuyla Beyin Yakan Yeni Polisiye Dizisi!

listesine yorum yap!
ezgi
ezgi
25 Şubat 2024
Çaylak
Hiç sıkılmadan izlediğim, bir sonraki bölümü hevesle açtığım bir diziydi. Hakikaten beyin yaktı :)
matmazel
matmazel
03 Temmuz 2022
Çaylak
Çok iyi dizi, Kaan'ın önerisiyle izledim, tam beyin yakan cinsten.
shining girls konusushining girls dizisishining girls dizi konusushining girls yorumshining girls dizi yorumgüncel dizi tavsiyeleribeyin yakan dizi önerilerizaman yolculuğu dizileri
EN AKTİF ÜYELER
Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görecekleriniz "Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölüm" için SPOİLER içerir. Sonra vay efendim ben görmedim, ben duymadım olmasın, üzülürüm. Eğer Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölümü izlememişseniz hemen bir koşu gidip izleyin ve ardından hemen buraya gelin. Hadi gelin şimdi her ne kadar da 3. bölüm kadar malzeme bulunmasa da Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölümde neler olmuş, kim ne yapmış, hangi ayrıntı gözlerden kaçmış birlikte bakalım.  (Geçen hafta Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü incelemiştim, ona da buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) Bu bölümde giderek yalnızlaşan bir kraliçe izledik...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/98/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Game of Thrones 8. sezon 4. bölümü benim için aksiyonu az, fakat etkisi çok olan bölümlerden biri oldu. Bölümdeki o kasvetli hava, entrikaların yavaş yavaş başlaması beni huzursuz etti. Fakat huzursuz edebiliyor olması güzel çünkü bu beni etkilediğini gösterir. Ha bir yandan da "Daha dün hayatınızın savaşını verdiniz, bugün hemen entrika hemen dedikodu..." şeklinde yakarışlarda da bulunmadım değil. Daenerys, zaten Jorah'ı kaybedince iyice yalnız kalmıştı, bu bölümde artık daha da yalnız kaldığına şahit olduk.  Önce Jorah, sonra Rhaegal, sonra da Missandei gitti...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/68/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Yukarıda da bahsettiğim gibi kraliçemiz Dany giderek yalnızlaştı. Onu aldığı her fevri kararda frenleyen kişi Jorah, hayatını kaybetti. Ejderhası suların altına gömüldü ve son darbe de acı bir şekilde geldi. Missandei çok acı bir şekilde infaz edildi...  İhale Jon'a kaldı![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/23/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM]  Aslında bu bölüm Dany için fazlasıyla üzüdüm. Sen gel o kadar yoldan, onca asker getir üstüne bir de ejderhalarını peşine tak, mücadele et ama savaşın galibi duvar arkasında mavi doğalgazdan korunmaya çalışan Jon olsun... Biraz erkek egemenliği biraz da Kuzey Jon'un olduğu için halkı "Kral" diyerek Jon'u bu savaşın galibi ilan etti. Oysa hançeri saplayan Arya, kraliçeyi korurken hayatını kaybeden Jorah ve ejderhalarıyla birlikte askerlerini bu dava uğruna feda eden kişi Dany'di...  Gelelim Missandei’nin ölmeden önce söylediği "Dracarys" sözüne... Ne anlama geliyor?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/69/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Hemen söyleyeyim. Missandei'nin ölmeden birkaç saniye önce Dany'nin gözlerinin içine bakıp söylediği bu son sözü "İntikamımı al" anlamına geliyor. Yani diyor ki bu şehri yak, kimseye acıma, intikamımı al.  Rhaegal havada arbaletler ile vuruldu ve Dany çıldırdı![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/21/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderhası, çocuğu öldürülen Dany'nin nasıl çıldırıp düşman üzerine at sürer gibi ejderhasını gemilerin üzerine gözü kara şekilde sürdüğüne şahit olduk. İşte dizi burada bize artık Dany'nin tam anlamıyla çıldırdığını, doğru kararlar alamayacağını ve artık birçok hata yapacağını göstermiş oldu. Yani önümüzdeki bölümlerde çok büyük hatalar izleyebiliriz, Kaan demişti dersiniz. Gelelim Sansa sinsiliğine... Puh sana![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/70/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]  Jon ve Daenerys, aralarındaki hayati bilgiyi sır olarak tutacaklarına söz verdiler. Fakat Jon bir süre sonra bunu "Ailem" dediği kardeşleri ile paylaştı. Hemen sonrasında ise Sansa bu bilgiyi kullandı ve "İki kişinin bildiği sır değildir" diyerek bunu Tyrion'la da paylaştı. Çünkü bu bilginin bazı şeyleri değiştireceğini biliyordu. Dany "Kraliçeyim" diye dolaşsa da aslında tahtın bir varisi daha olduğu gerçeğini gizlemek yerine hemen yaydı. Sansa, Kuzey'i ve Jon'u elinde tutmak için her şeyi yapıyor ve yapmaya da hazır.  Ulu Kurt, Ghost'a kuru kuru veda...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/41/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] 3. bölümde ölülerin üzerine koşan Jon'un kurdu Ghost bir süre sonra gözden kaybolmuştu. O bölümün incelemesinde bu konuya da değinmiş ve Ghost gibi bir karaktere zaman ayrılmadığı için kızmıştım. Bu bölümde de aynısı oldu. Jon Ghost'a kuru kuru veda etti. Dokunmadı, yaklaşmadı bile... Bu kadar önemli ve hikayenin temelinde bulunan bir karakter nasıl böyle bir çırpıda silindi hayret ettim doğrusu. Senaristleri alkışlıyorum... Görsel efektlere ayrılan bütçenin sonuna geldik...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/94/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Hem kurt Ghost, hem de ejderha Rhaegal diziden çıktı... Görsel efektleri ile ünlü, her bölümü bir film bütçesi ile çekilen bu denli büyük bir dizide, bütçe sıkıntısı olabilir mi? Yoksa bu ani çıkışların pek mantıklı açıklaması yok gibi... Şimdi sıkı durun! Dizide bir de Starbucks bardağı ayrıntısı vardı. Evet baya bildiğimiz Starbucks...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/28/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] O detayı daha iyi görebilmeniz için de sizlere bir video hazırladım. Hemen aşağıdaki butona tıklayıp izleyebilirsiniz. Unutuldu mu, yoksa kötü bir reklam mıydı henüz bir bilgi yok. Bu yüzden videonun altına yorumunuzu yazmayı unutmayın!  Videoya Git! ► Game of Thrones 8. sezon 4. bölüm bu kadardı. 5. bölümde görüşmek üzere!  ● Ha bu arada aşağıdaki butona tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz!   Moduna Göre Film Seç! ►
14b
0
7 yıl
İzleyin! Netflix İmzalı 2019 Yapımı "The King" | Detaylar ve İnceleme
İzleyin! Netflix İmzalı 2019 Yapımı "The King" | Detaylar ve İnceleme
Öncelikle Google'da "The King filmi konusu" veya "The King 2019 izle" gibi aramalardan sonra yolunuz buraya düşmüşse hemen söyleyeyim, burada görüp okuyacağınız şeyler SPOİLER içerebilir. Yani Netflix'in yeni, nefis filmi The King'i izlememişseniz önce filmi izlemeli, sonra buraya koşup gelmelisiniz. The King filmi detaylarına geçmeden önce, filmi izledikten sonra kaleme aldığım kısa ve öz tavsiyeye metnini okumak isterseniz hemen aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz. Eğer buraya "The King filmi izle" yazarak geldiyseniz de hemen aşağıdaki butona tıklayıp, üye girişi yaptıktan sonra sağ tarafta çıkan filmi izle butonuna tıklayarak The King filmini izleyebilirsiniz.  Filme Git ► Hadi gelin şimdi Netflix imzalı 2019 yapımı The King filmi hakkındaki detaylara ve görüşlerime şöyle bir göz atalım.  (Filmi izlemeyenler yukarıdaki "Filme Git" butonuna tıklayabilir. İzleyenler de peşime takılıp aşağıya devam etsin çünkü bu nefis film hakkında şahane bilgilerim var) Film, Shakespeare'in eserlerinin bir araya getirilmesi ile oluşturuldu[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/129/55/izleyin-netflix-imzali-2019-yapimi-the-king-detaylar-ve-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Filmin ilk oluşturulma süreci 2013 yıllarında başladı. Filmin temeli, William Shakespeare'in "Henriad" isimli eserine dayanıyor. Bu eserde birçok oyun bulunuyor. The King ise bu eserin içindeki hikaye ve karakterlerden oluşturuldu. Yani Shakespeare'in entrikalarla dolu eseri, müthiş bir orta çağ filmine dönüştü. İşte izlediğimiz The King'in temeli böyle köklü bir geçmişe dayanıyor.  Sıkı durun: Filmin yapımcısı "Brad Pitt"![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/129/83/izleyin-netflix-imzali-2019-yapimi-the-king-detaylar-ve-inceleme-780x439.png[/RESIM]Filmin yönetmen koltuğunda David Michod otururken, filmin yapımcılığını da Brad Pitt ve Jeremy Kleiner'ın yapımcılık şirketi olan "Plan B Entertainment" yaptı.  Kralımız Henry'nin filmde evlendiği kız Johnny Depp'in kızı![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/129/36/izleyin-netflix-imzali-2019-yapimi-the-king-detaylar-ve-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM]Evet, Henry'nin evlendiği kızın gerçek adı "Lily-Rose Depp" ve 20 yaşındaki bu kız, ünlü aktör Johnny Depp'in kızı. Size bir bilgi daha; Filmimizin başrolü yani genç kralı oynayan oyuncumuz Timothée Chalamet ile filmde evlendiği genç kız yani Lily Rose Depp" gerçekte de sevgililer. Şahane sahneler, şahane mekan ve kostümler ve şahane bir karakter gelişimi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/129/5/izleyin-netflix-imzali-2019-yapimi-the-king-detaylar-ve-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Evet bu filmi özetlemem gerekirse, tam olarak bu; Şahane sahneler, şahane mekan ve kostüm seçimleri, şahane bir karakter gelişimi ve sonuç olarak şahane bir orta çağ filmi... Netflix gerçekten bu işin üstesinden gelmeyi başarmış. Öncelikle filmdeki genç kralın karakter değişimi mükemmele yakındı diyebilirim. Önce halkın içinde, izbe yerlerde kalıp, kadınlarla yatıp kalkması ve hemen sonrasında gelen bir ölüm ile saçlarını kestirip tahta oturması ve karakterinden hiç ödün vermeden kararlar alması gerçekten bu tarz filmlerinde görüp bayıldığım bir süreç. Bunun yanında baltayla infaz sahnesi de gerçekten başarılıydı. Sonlarda, yaşanan ihaneti öğrendiğinde bıçağı kafatasına sağlama sahnesi de benden alkışı kaptı diyebilirim. Tabi tüm bunların yanında mekan seçimleri ve kostümler de şahaneydi, takıldığım birkaç noktaya ise aşağıda değineceğim. Yalnız birkaç sorun da yok değildi tabi... 1. Neden kalkan görmedik? 2. Bir kral, nasıl düşman karargahına elini kolunu sallaya sallaya girebiliyor?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/129/24/izleyin-netflix-imzali-2019-yapimi-the-king-detaylar-ve-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Filmde birkaç nokta da gözüme takılmadı değil tabi. Tamam her şey yerli yerindeydi fakat birebir dövüşülen bir çağda neden hiç kalkan görmedik? Ya da vardı da ben mi kaçırdım acaba? Pek sanmıyorum çünkü fark ettikten sonra epey dikkat ettim. Hadi bu cepte, diğeri de kralların birbirlerinin karargahına rahatça girebilmesi. Şimdi şöyle düşünün; Bir kral diğeriyle dövüşüyor ve ölen savaşı kaybediyor, yani böyle bir ortamın olduğu çağda, bir kral nasıl düşman karargahına tek başına gidip elini kolunu sallayarak girebilir? İşte bu kısım beni biraz rahatsız etti diyebilirim. Bunun haricinde takıldığım pek de bir detay yok aslında. Netflix gerçekten güzel işlere imza atmaya başladı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/129/87/izleyin-netflix-imzali-2019-yapimi-the-king-detaylar-ve-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Burada sizlere 2 yıldır düzenli olarak film tavsiye eden biri olarak söylemek istiyorum ki Netlix, son zamanlarda giderek iyi filmler yapmaya başladı. Bunu en net "Modunu Seç" köşemizdeki "Netlflix" kategorisine bakarak anlarsınız. Eskiden 2 ayda sadece 1 tane Netflix filmi tavsiye ediyordum, şimdilerde ise bu oran ayda 2-3 filme kadar yükseldi. Bu da Netflix'in yeni filmlerinin eskilere nazaran daha iyi olduğunu gösteriyor. Tavsiye ettiğim Netflix filmlerini görmek için hemen aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz.  Netflix Film Tavsiyeleri İçin Tıkla ► ● Aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►  
14b
0
6 yıl
Shogun: Kan, Kılıç, Gurur ve Bolca JAPON KÜLTÜRÜ İçeren Yeni Dizi!
Shogun: Kan, Kılıç, Gurur ve Bolca JAPON KÜLTÜRÜ İçeren Yeni Dizi!
2024'te çıkacak yeni dizilerin her birini de geçtiğimiz yılın sonlarına doğru ajandama eklemiştim. Shogun dizisi de bunlardan biriydi. Hatta notlarıma göz attığımda Shogun dizisi için "ilk fırsatta izle" gibi bir yıldız koyduğumu da fark ettim. Çünkü okuduğum detaylar ve göz attığım fragman ve görselleriyle gerçekten çok sağlam bir iş olacağını az çok tahmin etmiştim. Şimdiyse her gün binlerce kişi Google'da "shogun dizisi konusu nedir" veya "shogun dizisi oyuncuları" gibi aramalar ile dizi hakkında bilgi edinme çalışmalarına girişmeye başladı. Ben de diziyi bir koşu izleyip, hemen size de anlatabilmek için kolları sıvayıp böyle kısa ve öz bir içerik hazırlamak istedim... Hadi gelin şimdi Shogun dizisi konusu nedir, oyuncuları kimlerdir ve en çok da neden izlenir, neden izlenmez.. onlara bir bakalım... Hadi! ● Bu dizi hakkında YouTube kanalımızda bir İNCELEME hazırladık![VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=ktrdIaB08Ck[/VIDEO] Yorumumdan önce gelin Shogun dizisi konusuna bir bakalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/341/5/shogun-kan-kilic-gurur-ve-bolca-japon-kulturu-iceren-yeni-dizi-780x439.png[/RESIM]Shogun dizisi gerçekten köklü bir ülkenin geçmişini konu alıyor. 1600'lü yıllarda geçen dizi, Japonya'da, birçok şeyi değiştiren büyük bir savaşın öncesini ve sonrasıyla birlikte konu alıyor. Dizi, büyük bir Lord olan Yoshii Toranaga'yı ve bir yandan da yolu Japonya'ya düşen bir İngiliz denizciyi merkeze alarak ilerliyor. Kesinlikle 2024'ün en iyi dizilerinden biri olacak![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/341/57/shogun-kan-kilic-gurur-ve-bolca-japon-kulturu-iceren-yeni-dizi-780x439.png[/RESIM]Dizinin yayına girdiğini görüp duyan pek çok kişi hızlı bir şekilde Instagram DM'den bu dizi hakkındaki yorumumu sordu... Gelen her mesaja da aynı yanıtı verdim; Bu dizi gerçekten 2024'ün ve sonrasının en iyi dizilerinden biri olacak. Dizi çok büyük bütçeli ve bunu da daha ilk anından itibaren hissettirmeyi başarıyor. Görsel efekt ile çoğaltılmayan askerler, gerçek gemiler, toplar, en iyisi de döneme ait kostüm ve eşyalar... Bence hepsi de çok iyi kotarılmış. Buram Buram Japon kültürü...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/341/94/shogun-kan-kilic-gurur-ve-bolca-japon-kulturu-iceren-yeni-dizi-780x439.png[/RESIM]Dizinin ilk bölümlerinden itibaren öyle nefis bir tat aldım ki, işte dedim sonunda kendine has bir atmosferi olan, gerçek bir kültürü işleyen bir yapım... Japonya'nın kendine has kültürü öyle özgün, öyle korunmuş ki, 1600'lü yıllardaki Japonya'yı izlerken günümüz Japonya insanından pek bir fark göremiyoruz. Saygı, gurur, düzen ve korku... 1600'lerde üstündeki adama kötü söz söyleyen kendini kılıcıyla ölüme mahkum ederken, günümüzde de bir Japon mühendis, yanlış yaptığı bir hata için kendini cezalandırıyor... Gerçekten bambaşka bir kültür bu. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/341/19/shogun-kan-kilic-gurur-ve-bolca-japon-kulturu-iceren-yeni-dizi-780x439.png[/RESIM] - - - - - -  Özet: Ben bu diziyi gerçekten sevdim. Eğer şöyle bol kılıçlı, kanlı, askerli iyi bir Japon dizisi izlemek isterseniz bu yeni diziye mutlaka bir şans verin ve hemen başlayın derim... Her ne kadar Atatürk dizisini iptal ettiği için asla kara listemden çıkarmayacağım malum platformda yayına girmiş olsa da, bu dizinin gerçekten iyi bir dizi olduğu gerçeğini söylemeden geçemeyeceğim.  - - - - - -  • Shogun dizisi Netflix'te var mı? Hayır, dizi FX dizisi ve Disney+'da izlenebiliyor. • Shogun dizi oyuncuları kimler? Dizinin ana başrolleri arasında Hiroyuki Sanada, Anna Sawai ve Cosmo Jarvis yer alıyor. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
16b
5
2 yıl
Kurşunların Havada Uçtuğu John Wick Benzeri 5 İyi Film Tavsiyesi!
Kurşunların Havada Uçtuğu John Wick Benzeri 5 İyi Film Tavsiyesi!
Serinin vizyona giren son filmi olan "John Wick 3: Parabellum"u geçtiğimiz günlerde sinemada izledim. Burada sizlere tavsiye edecek kadar sevemedim fakat serinin genelini sevdiğimi söyleyebilirim. Böyle soğuk kanlı, vurdulu kırdılı filmleri epey sevdiğimi fark edince az önce kendimi Google'a "John Wick benzeri filmler" yazarken buldum ve dedim ki eğer ben bunu yazıyorsam, başkaları da Google'da "John Wick benzeri filmler" diye arama yapıyordur. Akabinde hemen kolları sıvadım ve izleyip, tavsiye ettiğim iyi filmler arasından 5 John Wick benzeri film tavsiyesini listeledim.  Hadi gelin şimdi tavsiye ettiğim John Wick benzeri filmler nelermiş birlikte görelim.  1. İlk John Wick tadındaki film tavsiyem 2019 yapımı, Netflix imzalı "Polar" oluyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/83/51/kursunlarin-havada-uctugu-john-wick-benzeri-5-iyi-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► Emekli olmaya yakın bir kiralık katili konu alan bu film 2 saat uzunluğunda ve birçok +18 sahne barındıran bir Netflix filmi. 2. Bir diğer Wick benzeri film tavsiyem ise "Accident Man" yani "Kiralık Katil"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/83/18/kursunlarin-havada-uctugu-john-wick-benzeri-5-iyi-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► Bu film de bir kiralık katili konu alıyor ve vurdulu kırdılı sahneleriyle izleyeni tatmin etmeyi başarıyor.  3. Baştan sonra baş döndüren bir aksiyonu olan sıradaki benzer film tavsiyem ise "Hardcore Henry"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/83/79/kursunlarin-havada-uctugu-john-wick-benzeri-5-iyi-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► Bu filmin ise tamamı şu kasklara takılan Go Pro yani Aksiyon Kamerası ile çekilmiş. Yani tüm filmi o açıyla izleyeceksiniz. Farklı bir deneyim isteyenlere... 4. John Wick ile hemen hemen aynı atmosfere sahip olan bir başka tavsiyem ise "The Equalizer" yani "Adalet"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/83/36/kursunlarin-havada-uctugu-john-wick-benzeri-5-iyi-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► Bu film ise kabuğuna çekilen bir canavarın tekrar ortaya çıkışını konu alıyor. Mermilerin havada uçtuğu bol vurdulu kırdılı bir film izleyeceksiniz.  5. Listemizin son film tavsiyesi ise ülkemizden, Türkiye'den geliyor; "Panzehir"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/83/47/kursunlarin-havada-uctugu-john-wick-benzeri-5-iyi-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]1 yıldır her yerde bu filmi tavsiye etmeme rağmen hala birilerinin ilk kez duyduğunu görüyorum. Bu filmin Türk sinema sektöründe çok farklı bir yeri var. Atmosferi ile çok farklı bir Türk filmi izleyeceksiniz.  Filme Git ► BONUS: Yeni izlediğim 2019 yapımı bu film de bu listede olmalı; "Anna"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/83/71/kursunlarin-havada-uctugu-john-wick-benzeri-5-iyi-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► Eğer tüm bu listeyi yalayıp yuttuysanız ve "Kaan daha fazla yok mu?" diyorsanız hemen aşağıdan "Vurdulu Kırdılı" kategorisine ışınlanabilir ve daha fazla bu tarz film tavsiyesine ulaşabilirsiniz Vurdulu Kırdılı Filmler! ► "Kaan başka nelerin var?" diyenler de aşağıdaki butona tıklayarak "Modunu Seç" sayfasına gidip, moduna göre film tavsiyesi bulabilir.  Film Seç! ►
46b
0
7 yıl
İşte Bu! Netflix'in Yeni Türk Dizisi "Bir Başkadır" İncelemesi!
İşte Bu! Netflix'in Yeni Türk Dizisi "Bir Başkadır" İncelemesi!
Aylar önce ilk duyurulduğunda fark etmiş, takibe almış ve tanımıştım Bir Başkadır dizisini. Yayınlanacağı günü iple çektim ve evet, bugün karşınızda tek oturuşta bitirdiğim bu Netflix imzalı nefis Türk dizisini size de tavsiye etmeye geldim. Buraya yolunuz "Bir Başkadır dizi konusu" ve "Bir Başkadır dizisi izlenir mi" gibi aramalar sonucu düştüyse doğru yerdesiniz.  Bir Başkadır Dizisi Replikleri ►  Hadi gelin şimdi yeni Netflix dizisi Bir Başkadır'ın konusu, izleyenlerin yorumları ve oyuncuları nasılmış birlikte ona şöyle kısaca bir göz atalım... Lafı çok da uzatmadan, sadece birkaç dakikada göz atıp fikir sahibi olabileceğiniz kadar kısa ve öz kaleme aldığım Bir Başkadır dizisi incelemesine geçelim... Hadi! Dizi hakkındaki düşüncelerime geçmeden önce Bir Başkadır dizisi konusuna şöyle kısaca göz atalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/224/24/iste-bu-netflix-in-yeni-turk-dizisi-bir-baskadir-incelemesi-780x439.png[/RESIM]Dizimiz, farklı sosyokültürel ortamlardan gelen ve yolları bir şekilde kesişen, birbirinden çok farklı bir grup insanı konu alıyor. Bir gündelikçi, bir terapist ve daha birçok karakteri de merkezine alarak ilerlemeyi başaran dizi, aşırı doğal ve gerçekçi atmosferi ile izleyiciyi içine çekmeyi başarıyor. Netflix imzalı bir Türk dizisi için böyle düşüneceğim aklıma gelmezdi ama dizi mü kem mel![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/224/35/iste-bu-netflix-in-yeni-turk-dizisi-bir-baskadir-incelemesi-780x439.png[/RESIM]Dizi başlıyor ve kendinizi ilk 5 dakikada o sessiz fakat etkili atmosferin içinde bulabiliyorsunuz. Oyunculuklar öyle iyi ki, mesela başrolümüz Meryem'i izlerken "Ben bu kadını kesinlikle tanıyorum" diye iç geçiriyorsunuz. Öyle iyi bir konu ve öyle iyi bir oyunculuk var ki, sanki ortada oynanan bir şey yok da gerçek dünyada bir yerlere konmuş kameralardan gerçek hayatları izliyor gibi hissediyorsunuz ve bence bu mükemmel bir olay... Yıllardır bu sektöre kıyısından köşesinden tutunmuş, yine yıllardır iyi bir izleyici olmaya çalışmış biri olarak söylemek istiyorum ki bu dizi mükemmel bir yapım. Afferin be Netflix! Bir Başkadır Dizisi Oyuncuları ►  Neden izlenir?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/224/55/iste-bu-netflix-in-yeni-turk-dizisi-bir-baskadir-incelemesi-780x439.png[/RESIM]Dizi gerçekten çok akıcı. Gördüğümüz her karakterin de altı çok dolu. Olayların birbirine bağlanması çok başarılı. Sahne geçişleri, kamera açıları, ortamlar, bölüm sonu müzikleri, sokakta yürüyen karakteri Yeşilçamvari çok uzaktan çekme teknikleri, hepsi çok başarılı ve hepsi çok iyi düşünülmüş... İddia ediyorum bu dizi çok ses getirecek ve yıllar sonra geriye dönüp bakıldığında hakkında çok güzel cümleler kurulacak... Öyle de sağlam bir yapım. Şimdilerden önlerden yerinizi ayırın. 8 bölümlük bu nefis diziyi 1 günde silip süpürün![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/224/69/iste-bu-netflix-in-yeni-turk-dizisi-bir-baskadir-incelemesi-780x439.png[/RESIM]Hani bazen yabancı dizi izlediğimizde "Neden bizden çıkmıyor?" diye yakınıyoruz ya, işte bu Bir Başkadır dizisi, tam da bu yakarışa bir cevap niteliğinde bir yapım. 8 bölümden oluşan ve her bölümü ortalama 40 dakika uzunluğunda olan bu diziyi izleyin, izlettirin ve fırsat bulduğunuz her yerde tavsiye edip, desteğinizi verin. Verin ki uçmalı kaçmalı yapımlar yerine böyle ayakları yere basan sağlam yapımları daha fazla görelim.  NOT: Bir Başkadır dizisi hakkında çıkan ilk haberini okuduğumda bu kadar doğal, bu kadar gerçek ve bu kadar bizim ülkeden bir dizi çıkacağı aklımın ucundan bile geçmezdi. Takın kulaklığınızı, TV'de izliyorsanız da söndürün ışığınızı ve kendinizi bu nefis diziye bırakın... Şahsen ben bitirdikten sonra oyuncuları ve bu diziye imza atan Berkun Oya'yı ayakta alkışlamak istedim... Darısı başınıza.  İnce bir Spoiler; Başta da söylediğim gibi dizide her şey birbirine bağlı bir düğüm gibi. Gece Kulübü'nde güvenlik olan adamımız, tuvalette yakaladığı 2 kızı yaka paça dışarıya çıkarıyor. Kızlardan biri Cami Hocasının kızı adı Hayrunnisa. Yanındaki diğer kız "Ben bunu onun yanına bırakmam" diyor ve adamımızın evinin camını not yazdığı bir kağıda sardığı bir taşla kırıyor. Hocamız da bu sırada memlekete gitmek için eşiyle yola çıkıyor. Aracın ısıtma sistemi bozulunca adamımızı arayıp bir yardım getirmesini istiyor fakat o sırada evde cam çerçeve indiği için o iş biraz aksıyor. Ve doğal olarak araca bakacak tamirciye ulaşamıyor, ulaşamayınca hocanın eşi aracın içinde soğuktan ölüyor ve sonrasında hocanın kızı "Bunlar benim suçum" diyerek ağlıyor. Aslıda haklı, kulüpte tuvalette o yaşananlar olmasaydı, adamımızın evine taş gelmeyecekti ve o da Hoca'ya, yani kızın babasına yardım götürecekti. Kızımızın annesi de ölmeyecekti... Sadece bu müthiş kurgu bile bu dizinin ne denli başarılı olduğunu göstermeye yeter de artar. Hemen şimdi buraya tıklayarak bu diziyi Netflix'te izlemeye başlayabilirsiniz. - - - - -  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
16b
2
5 yıl
"Ne İzlesem?" Diye Düşünenlere 5 İyi 2019 Film Tavsiyesi!
"Ne İzlesem?" Diye Düşünenlere 5 İyi 2019 Film Tavsiyesi!
2019 filmleri... Şu sıcak yaz gün ve gecelerinde binlerce kişi "2019 film önerileri" bulabilmek için yanıp tutuşuyor. 2019 yılını bitirmemize sadece 4 ay kaldı. Peki bu yıl, yani 2019'da çıkan filmlerden hangilerini izlediniz? Bana soracak olursanız bu yıl birçok iyi film vizyona girdi. Bunların içinden beğendiklerimi de burada sizlere tavsiye ettim. İşte şimdi de onların arasından seçtiklerim ile sizler için nefis bir 2019 filmleri listesi hazırladım. Hadi gelin şimdi o "Ne izlesem?" diye düşünenlerin mutlaka izlemesi gereken o birbirinden iyi 2019 film tavsiyeleri nelermiş birlikte görelim. (Beyin yakan film tavsiyeleri için buraya tıklayabilirsiniz) 1. İzlemeniz gereken ilk 2019 film tavsiyem "Avengement"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/103/61/-ne-izlesem-diye-dusunenlere-5-iyi-2019-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Pek çok kişinin es geçtiği, fakat yakalayanın da "Güzel filmmiş" dediği bu filmi siz kaçırmayın. "Kaan konusu ne? İzleyenlerin yorumları, IMDB puanı nasıl?" derseniz de aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz.  Filme Git ► 2. Listemizdeki ilk Kore filmi tavsiyesi ise "Innocent Witness"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/103/93/-ne-izlesem-diye-dusunenlere-5-iyi-2019-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Güney Kore yapımı bu filme ön yargınız varsa onu hemen yıkın derim. Engelli bir kızı ve bir cinayet davasını konu alan bu film izlemeye değer bir 2019 filmi. Filme Git ► 3. Bir diğer Kore imzası taşıyan 2019 filmimiz ise "The Gangster, The Cop, The Devil"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/103/57/-ne-izlesem-diye-dusunenlere-5-iyi-2019-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Bir seri katil, bir polis ve bir mafya babasını konu alan bu film de mutlaka izlenmesi gereken en yeni filmlerden.  Filme Git ► 4. "The Professor and the Madman" filmi ise bir başka 2019 film tavsiyem[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/103/45/-ne-izlesem-diye-dusunenlere-5-iyi-2019-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Dev Oxford İngilizce Sözlüğü'nün ortaya çıkış hikayesini konu alan bu film de 2019 filmleri arasında izlenmesi gerekenlerden.  Filme Git ► 5. Pek huyum değildir ama en iyiyi en sona bıraktım; "Apollo 11"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/103/78/-ne-izlesem-diye-dusunenlere-5-iyi-2019-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Yıllar önce Ay'a gitmek için yapılan Apollo 11 görevini konu alan bu belgesel filmin tamamında yıllar önce çekilen kaliteli görüntüleri izleyeceksiniz. 60'lı yıllarda çekilmelerine rağmen izleyeceğiniz görüntülerin hepsi de HD. Eğer uzay konularına ilginiz varsa bu belgesel filmi mutlaka ama mutlaka izlemelisiniz.  Filme Git ► ● "Ee Kaan bunlar beni kesmedi, var mı başka?" diyenler aşağıdaki butona tıklayarak hazırlamış olduğum bir önceki 2019 film tavsiyeleri listeme göz atabilir.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/74/94/-ne-izlesek-diyenlere-her-biri-basarili-5-iyi-2019-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM] Listeye Git ►
21b
0
6 yıl
Yeni Netflix Dizisi "Tribes of Europa" İzlenir mi? Neyi Konu Alıyor?
Yeni Netflix Dizisi "Tribes of Europa" İzlenir mi? Neyi Konu Alıyor?
Netflix'te birkaç gün önce yayınlanan "Tribes of Europa" ya da bizdeki adıyla Avrupa Kabileleri isimli diziyi az önce bitirdim. Ben bitirmiş olduğum halde kafamdaki birçok soru işaretini gidermeye çalışırken muhtemelen sizde Tribes of Europa konusu ne? ve Tribes of Europa dizisi yorum gibi aramalar sonucu buradasınız. Hiç merak etmeyin çünkü birazdan cevaplarınızı alacaksınız. Günün Dizi Tavsiyesi İçin Tıkla! ►  Yayınlanacağını öğrendiğim günden beri sabırsızlıkla beklediğim Tribes of Europa isimli bu dizi, hem konusu, hem de fragmanıyla beni heycanlandırmayı başarmıştı. Hadi gelin şimdi bu diziye birlikte şöyle kısaca bir göz atalım! Yorumumdan önce "Kaan nedir bu dizinin konusu?" diyenler için hemen kısaca bahsedeyim...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/239/41/yeni-netflix-dizisi-tribes-of-europa-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM]2070 yılında geçen dizimiz, adından da anlaşılacağı gibi küresel bir felaket sonrasında birçok küçük devlete veya kabilelere bölünen Avrupa'da hayatta kalma mücadelesi veren 3 kardeşin yaşadıklarını konu alıyor. Bazıları ok ve yayla savaşırken, bazıları da ateşli silah ve araba kullanan bu farklı kabileler egemenlik için savaşırken, kendilerini bu savaşın tam ortasında bulan gençlerimiz de aileleri için kolları sıvamak zorunda kalıyor. Düşen bir uzay aracıdan çıkan yüksek teknolojili bir 'küp' ise zaten karışık olan ortamı tam bir kaosa çeviriyor ve macera böylece başlıyor. Sarıyor ama beklentiyi karşılayamıyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/239/42/yeni-netflix-dizisi-tribes-of-europa-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM]Bu dizi ilk radarıma takıldığında gerçekten çok heycanlanmıştım. The 100 ve kesinlikle izlemenizi tavsiye ettiğim See dizisine benzetip 'gerçekten çok iyi bir şey geliyor' diye bile düşünmüştüm. Özellikle içinde bulunduğumuz gibi bir küresel felaketi konu aldığı için dizinin çok etkileyici olacağını hatta günlerce konuşulacağını düşünmüştüm fakat işler pek böyle gitmedi. Bunun nedenini de söyleyeyim; Tür bilim kurgu olunca, insan ister istemez bazı sorularına cevap bulmak istiyor. Fakat 1. sezonda ben aradığım cevapları bulamadım, belki siz bulabilirsiniz. Tamam farklı bir atmosfer kurulmuş, ormanda, şehirlerde ve pek çok farklı yerde yaşayan farklı türde insanlar var fakat pek çok konu havada kalmış. Yani dizi sarıyor, kendini izletiyor ama damakta bir tat bırakmıyor. Dark çıtayı öyle yukarıya çıkardı ki, gelecek her Alman dizisi ister istemez Dark ile kıyaslanacak...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/239/5/yeni-netflix-dizisi-tribes-of-europa-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM]Bu dizinin yapımcıları arasında nefis Dark dizisinin yapımcıları da yer alıyor. Hatta oyuncu kadrosunda da Dark dizisinden tanıdık birini, Ulrich'i görüyoruz. E tür bilim kurgu, dil Almanca, yapımcı ve oyuncu kadrosunda da tanıdık birilerini görünce, ister istemez bu diziyi izleyenler Dark ile kıyaslayacak. Ben ikisinin de farklı yapımlar olduğunu düşünerek ele aldım fakat büyük bir kitlenin bu diziyi Dark ile kıyaslayacağı su götürmez bir gerçek. Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim; Dizideki Lord Varvara karakteri = Derya Uluğ & Defne Samyeli...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/239/12/yeni-netflix-dizisi-tribes-of-europa-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM]Dizide en sevdiğim karakter Varvara oldu. Fakat onun olduğu her sahnede de birden Derya Uluğ izliyormuş hissine kapıldım. Yer yer de Samyeli tabi... Dizinin yerli versiyonu çekilecek olsa Varvara karakteri bence hazır...  NOT: Post Apokaliptik yani kıyamet sonrası yaşananları işleyen yapımları seviyorsanız bu dizide aradığınız o atmosferi bulabilirsiniz. Birkaçı haricinde oyunculukları yeterli buldum. Mekanlardan çok dış dünyayı görmek isterdim fakat muhtemelen sonraki sezonlara saklamışlar. Dediğim gibi, eğey dünyanın sonu konulu yapımlar ilginizi çekiyorsa bir şans verebilirsiniz fakat benim için öyle akılda kalıcı, iyi işlenmiş bir dizi olamadı. Ayrıca ben de şurada dünyanın sonu konulu iyi filmleri listelemiştim, onlara da göz atabilirsiniz. ---------- • Tribes of Europa dizisi Netflix'te var mı? Evet dizi Netflix'te izlenebilir.  • Dizide +18 sahne var mı? Evet dizide müstehcen ve kanlı sahneler bulunuyor. • Dizi kaç bölüm? Bölüm süreleri nasıl? Dizinin ilk sezonu 6 bölümden oluşuyor. Bölümlerin her biri ise ortalama 50 dakika uzunluğunda. ---------- [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
15b
0
5 yıl
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görüp okuyacağınız her şey SPOİLER içermektedir. Yani zaten siz de bölümü izledikten sonra buraya gelmişsinizdir diye düşünüyorum. Eğer 8. Sezon 3. bölümü izlemeden yolunuz bir şekilde buraya düştüyse de sizden ricam, bir şeylerin tadının kaçmaması için lütfen önce gidip bölümü şöyle bir yalayıp yutun, sonra hemen koşar adımlarla buraya gelin ve göz atın.  Hadi şimdi tüm uyarılar yapıldıysa son zamanlarda izlediğim en iyi şey olan Game of Thrones 8. sezon 3. bölüm'de neler oldu, hangi sahneler nefesimizi kesti, kim nerede hangi hareketi ile gönlümüzü kazandı, bunlara birlikte bakalım. (Bu arada, bölümü çok beğendim, fakat eleştirilmesi, söylenmesi gereken yerler elbet var. İşte bu incelemede, beğendiğim kısımlardan çok, eleştirmek istediğim kısımlara değineceğim) Şimdi; Savaş için tüm hazırlıklar yapılıyor. Khaleesi ve Jon, ejderha üzerinden savaş alanını ejder bakışı izlerken, Arya ve Sansa da sur üzerinden olup biteni kuş bakışı izliyor.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/70/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Fakat savaşın ilk hamlesi karşıdan değil, bizim taraftan geliyor. At üzerindeki Dothraki'ler başlıyorlar dört nala koşmaya ama neden? Muhtemelen bu soruyu siz de kendinize sordunuz. Binlerce Dothraki neden karanlığın içine doğru koşuyor? Buna, alışkanlık deyip geçmek istiyorum. Yani aklıma başka bir şey gelmiyor... Düşmanın üzerine dört nala koşmak vahşi Dothraki alışkanlığı olsa gerek... Ve sonuç; Hepsi de telef olup gidiyor. Neden yani neden? Karşı tarafın güçlü olduğu günde bin kez söylenen bir durumken neden böyle bir hamle yapılıyor?  Okçular nerede?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/75/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Tamam mancınık sistemi, lekesizler falan tamam ama Lord of the Rings hayranlığımızdan olsa gerek, şahsen ben büyük bir okçu taburu bekledim. Hatta ilerleyen sahnelerde binlerce ölü öylece durdu... "Saplasana abi?" diye iç geçirdim sürekli... Surlara dayandıklarında da bir kızgın yağ fena olmazdı. Ejderhalar çok az kullanıldı diye düşünüyorum... Ejderhalı bir şeyler izlemek istiyoruz yahu bunu anlayın artık neyse maaliyeti toplayalım aramızda... [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/58/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Fakat özellikle ay ışığı altında, bulutların içinde karşı karşıya geldikleri an muhteşemdi. Sanki yıllardır beklediğim ve görmek istediğim sahne oymuş gibi geldi. Fakat tam da orada o ay ışığı altında uzak çekim ile kapışsalar, biri mavi buz biri turuncu ateş püskürtseydi nefis olmaz mıydı?  Bu arada Melisandre'nin aniden karanlıklar içinden at üzerinde çıkıp gelmesi ve gücüyle askerlere + bonus vermesi şahane değil miydi be?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/39/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Yüzüklerin Efendisi'nde Elf'ler yardıma geldiğinde nasıl sevinip heyecanlandıysam, Melisandre'nin gelişinde de tam olarak onu hissettim. Şahaneydi... Fakat yıllardır izlediğimiz Melisandre, huzur içinde ölebilmek için böyle bir yardımda bulundu ve son sahnelere doğru da huzur içinde ölüp gitti... Arya'ya "Mavi Gözleri de öldüreceksin" demesi de şahane bir replik oldu...  Bu arada Jon'un bir kurdu vardı savaş meydanında ona ne oldu? Ya ben gözden kaçırdım ya da kurdumuz o hengamede kaybolup gitti...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/4/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderinden düşen "Khaleesi" olayı güzeldi... "Ne olacak?" dedirtti [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/8/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Düştükten sonra ejderhasının onu kurtarıp kaldıracağını ve daha güçlü bir şekilde savaşacaklarını falan düşündüm fakat işler pek öyle olmadı... Baya ejderhaların annesi kraliçemiz savaş meydanının ortasında yaşam mücadelesi verdi... Jon savaş meydanında Night King ile kafa kafaya geldi ve o da ne?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/64/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Kralımız tek el hareketi ile yerdeki ölüleri diriltti ve yüzlercesini Jon'un üzerine saldı... Tabi tüm ölüler dirildiği için düşman sayısı 4'e, 5'e katlanmış oldu... İşte ben tam da orada kendimi onların yerine koyup düşündüm. Yani 2 saattir deliler gibi savaşıyorsunuz, tam biraz etraf duruldu derken yerdeki ölülerin tekrar canlandığını görüyorsunuz... Ne hissedersiniz? Ben anasını satayım böyle işin deyip dizlerimin üzerine çöküp semaya doğru bakar ve son duamı ederdim yalan yok. Tyrion ile Sansa'nın mahzende hafiften geçmişe gidip, bazı şeyler ile yüzleşmeleri de güzeldi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/7/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Her ne kadar sonunda korkudan oldukları yere bıraksalar da, kıyamet koparken ikisinin birbirine "Tüm manitalarım içinde en iyisi sendin" demeleri falan güzel olaydı. Bizi o yukarıdaki kaostan, gürültüden birkaç saniye kopardı...  Şimdi gelelim ölümlere...[RESIM][/RESIM] Yahu yıllarca ortamlarda "Abi Game of Thrones bu başrol dediklerimiz bile ölüyor adamlara helal olsun" deyip durduk fakat sezonlarca beklediğimiz savaş oldu ve kemik kadrodan kimseler ölmedi? Hadi Sansa'yı öldürmediniz, Kuzey'i ona bırakacaksınız anladık da en azından Sam falan ölseydi be... Azıcık üzülseydik birilerine di mi... Peh!  Gelelim gözleri kapatınca başka diyarlara giden kardeşimiz Bran'e...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/30/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Savaş alanında gözleri kapatıp karga olarak bir yerlerde dolandı durdu ama neden? Niye? Bunun cevabını bir türlü alamadık. Tamam ileride kesin vereceksiniz ama o neydi? Sadece savaşı karga gözünden bize göstermek mi istediniz? Bunun böyle olmadığına inanmak istiyorum...  GÜNCELLEME: Aranızdan bir kişi (Erdal Demir) bana ulaşıp Bran'in gözleri kapatıp neden savaş meydanında karga olarak gezdiğini şöyle açıkladı; Meğer Bran, Night King kendisine gelsin diye böyle bir şey yapmış. Night King, Bran'in nerede olduğunu sadece Bran kendi bedeninden ayrılınca bilebiliyormuş. Yani Bran, büyük düşmanı bilerek ve isteyerek kendine çekmiş.  Veeee karşınızda Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü izleyen herkesin favorisi; "Arya!"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/19/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Arya bu bölümde, şimdiye kadar öğrendiği her şeyi sergiledi. Hem savaş meydanında yaptıklarıyla, hem de kedi gibi sinsice süzülüp Night King'e hançeri saplamasıyla hepimizin gönlünü kazandı... Arya, Night King'e tam anlamıyla bir suikast düzenliyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/50/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Zaten bunun eğitimini aldığını önceki bölümlerde izlemiştik. Düşmanının yanından öyle sessiz geçiyordu ki, düşman sadece küçük bir rüzgar hissediyordu. İşte bu bölümde de bunu uyguladı ve Night King'e sessiz ve nokta atışı bir şekilde saldırdı. Hançeri soktu ve işi bitirdi. Ve ejderha da olmak üzere mavi gözlü tüm ölüler sonsuza kadar öldü.  Ejderha ateşinin içinden gülümseyerek çıkan Night King, bir hançer ile tuzla buz oldu...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/83/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Hem de hiç konuşmadan. Tam Bran'e bir şeyler söyleyecek, bazı şeyleri açıklayacak ve biz de bir şeyler anlayacağız diyorduk ki Arya nefis bir saldırı yaptı ve kralı yere serdi. Açıkçası sahne nefisti fakat Night King gibi kudretli bir karakterin ölümü bu şekilde mi olmalıydı? Orası biraz muamma...  Dizinin en büyük savaşı 3. bölümde yaşandı ve bitti. Peki sonra ne olacak?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/59/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] 5 Mayıs'ta izlenebilecek 4. bölümde neler olacak? Ya da sonrasında? Açıkçası bu koca savaşın bir bölümde işlenmesi, bundan sonraki 3 bölümde taht kavgası izleyeceğiz anlamına geliyor. Bu birçok kişiyi mutlu etmese de beni içten içe keyiflendiriyor. Çünkü o kasvetli kış atmosferinden uzaklaşıp keyifli birkaç savaş izleyeceğiz.. Bence; Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en güzel anı: Şüphesiz Arya'nın Night King'e hançeri saplaması ve çok uzakta savaşan Dothraki'lerin alevli kılıçlarının ışıklarının birer birer sönmesiydi. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en gerilimli anı: Savaş başlamadan önce yaşanan o birkaç dakikalık sessizlik bence bu savaşın en gerilimli anıydı. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün keşkeleri: John keşke iştahımızı kabartan daha kahramanca sahnelerde bulunsaydı. Ejderhalar daha fazla kullanılsaydı. Bran, ileriye dönük birkaç ipucu verseydi. Tyrion hep olduğu gibi birkaç zeki hamle yaparak savaşa dahil olsaydı... Her şeye rağmen nefesimin kesilerek izlediğim, şahane bir bölümdü. Neredeyse 1 buçuk saat süren bu bölümün, Game of Thrones'un yıllarca akıldan çıkmamasını sağlayacak en iyi 3 bölüm arasında olduğunu düşünüyorum. Ve öngörülerim dizinin Bran'e odaklanması yönünde... Yani Bran, tamamen her şeyin gidişini değiştirecek. Müneccim olmaya gerek yok Bran çok büyük adam, yazın bir yere...  Bu arada "Kaan iyi güzel Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü yalayıp yuttuk, 4. bölüme kadar neler izlesek?" diyenleriniz hemen aşağıdaki butona tıklayarak moduna göre film önerisi bulabilir! [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/9/game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Moduna Göre Film Tavsiyesi Seç! ►  
16b
0
7 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.