Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi

03 Nisan 2018
143b
0 Yorum
Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi

95 BİN GÖRÜNTÜLENME İÇİN TEŞEKKÜRLER! ❉

Günümüzde binlerce kişi her gün "Ne izlesem?" diye kara kara düşünüp, kendini Google'a "Film önerileri" yazarken, ya da Twitter'da "Film tavsiyesi olan var mı?" konulu tweetler atarken buluyor. Bazıları da eşinden dostundan film tavsiyesi istiyor fakat genellikle cevaplar da "Fight Club izle kanka"dan öteye geçmiyor.  İşte tam da burada devreye girip sizi bu yükten kurtarmak için açtığım bu samimi film tavsiyesi platformunda size modunuza göre film tavsiyesi seçme fırsatı sunuyorum. Bu hikayeyi az çok biliyorsunuz zaten. Gelelim şimdi asıl konumuza. Size, izledikten sonra "Bu filmi nasıl kaçırmışım ya!" dedirtecek 7 film önerim var. Hadi gelin şimdi o film tavsiyelerine birlikte bakalım. 

En Güncel 7 Tavsiye İçin Tıkla ►

(Vahşi doğada geçen hayatta kalma filmlerine göz atmak için de buraya tıklayabilirsiniz)

1. Listemizin ilk sırasında "What We do in the Shadows", yani bizdeki ismi ile "Aylak Vampirler" var... 

Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi
• "Kaan bu film nasıldır? Konusu IMDB'si nedir?" derseniz, hemen aşağıdaki butona tıklayarak tavsiye metnine ışınlanabilirsiniz! 

Filme Git ►

2. Sıradaki fim tavsiyemiz ise "Table No:21", yani "Masa 21"...

Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi
Bu filmi o şarkılı türkülü Hint filmlerinden sanmayın. Bu film çok farklı.

Filme Git ►

3. Bir diğer film önerisi ise "As Above So Below", yani "Derin Kabus"...

Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi
Kapalı alan fobisi olan kişilerin kesinlikle izlememesi gerekiyor.

Filme Git ►

4. Yavaş yavaş sona yaklaşırken bir diğer film tavsiyesi ise "No Escape", "Kaçış Yok"...

Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi
Bir ailenin ve bu ailenin babasının hayatta kalma savaşını izleyeceksiniz. 

Filme Git ►

Karlı Fırtınalı Kış Filmi Tavsiyeleri İçin Tıkla ►

5. film önerimiz ise "Hot Tub Time Machine" yani "Jakuzi Ekspresi" oluyor...

Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi
Zaman yolculuğu konulu bu film sizi çok eğlendirecek. 

Filme Git ►

6. Listemizin bir diğer sırasındaki film önerisi ise "Marrowbone", yani "Karanlık Sır" oluyor... 

Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi
Bu film ise uzun bir süredir kaanintavsiyesi.com'un en çok tıklanan filmi ünvanını elinde tutuyor. İzlemeden ölmeyin! 

Filme Git ►

7. Listemizin son sırasındaki film tavsiyesi ise "Open Grave", yani " Açık Mezar"...

Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi
Senaryosu beyin yakan bu filmi de kesinlikle izlemelisiniz!

Filme Git ►

 En İyi 2018●2019 Film Tavsiyeleri İçin Tıkla ►

♦ Ayrıca aşağıdaki butona da tıklayarak modunuza göre film önerisi bulabilirsiniz!

Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi

Modunu Seç ►

Bu arada tavsiyemdir; "Ben de bir web sitesi açmak istiyorum ama..." diyorsanız ilacınız aşağıdaki adreste sizi bekliyor. Fikir edinebilir, fiyat sorabilir ve bir web site sahibi olabilirsiniz

Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi

Daha Fazla Bilgi Al ►

Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi

listesine yorum yap!
Henüz kimse yorum yapmadı...
SEN İLK OLABİLİRSİN!
izlenmesi gereken filmlerunutulmaz filmlermutlaka izlenmesi gereken filmleren iyi filmlerbilinmeyen iyi filmleren iyi film önerilerien iyi film tavsiyeleri
EN AKTİF ÜYELER
Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görecekleriniz "Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölüm" için SPOİLER içerir. Sonra vay efendim ben görmedim, ben duymadım olmasın, üzülürüm. Eğer Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümü izlememişseniz hemen bir koşu gidip izleyin ve ardından şöyle bir neler olmuş diye bakmak için hemen buraya gelin. Hadi gelin şimdi Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümde neler olmuş, kim ne yapmış, hangi ayrıntı gözlerden kaçmış birlikte bakalım.  (Her hafta olduğu gibi geçen hafta da Game of Thrones 8. sezon 4. bölümü incelemiştim, ona da buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) Biricik Kraliçemiz "Dany" acımasız birine dönüştü... Aslında hep öyleydi![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/71/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Bu bölümde tam anlamıyla bir kıyamet izledik. İnsanlar öldü, kadınlar ve çocuklar katledildi ve kimse kimseye acımadı... Fakat kraliçemiz Dany zaten tam da böyle biriydi. Hatırlarsanız bir baba ve oğlunu canlı canlı yakmıştı. Fakat şimdi üzerine bir de bir önceki bölümde Missandei'nin "Dracarys" dediğini duyunca hiç acımadı ve çoluk çocuk demeden Kral Toprakları'nı yaktı geçti. Birçok kişi bunun biraz abartı olduğunu söylese de bence Dany zaten böyleydi. Jon ile olan sahnelerinde biraz yumuşadığını görmüştük fakat Dany, bu dizinin başından beri hep acımasızdı. İlginçtir, birkaç önceki bölümde insanları ölülerden kurtarmak için savaş verirken şimdi insanları öldürüşünü izledik. Sadece güzel ve tatlı olduğu için ondan hiçbirimiz kadın ve çocukları katletmesini beklemezdik fakat onun özü bu. Arkadaşını, 2 çocuğunu kaybetti ve aşık olduğu adam öz yeğeni çıktı. Bu yetmezmiş gibi bir de tahtın Jon'un hakkı olduğunu öğrendi. İşte tüm bunların sonucunda intikamı için yanıp tutuşan bir kraliçeyi izledik.  Dany'nin aksine Jon, silahsız insanları öldürmemeyi seçti![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/9/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Dany, Demir Taht sevdası için etrafı yıkıp yakadursun, Jon, düşmanı kıstırdığı anda saldırmadı ve öylece bekledi. Bunun üzerine karşıdaki askerler kılıçlarını yere attı ve Jon derin bir oh çekti. Fakat hemen akabinde ilginç bir şey oldu ve sevdiği kadını feci bir şekilde kaybeden Gri Solucan, silahsız askerlere saldırdı. Bunun üzerine tam anlamıyla bir kaos yaşandı. Jon bunu istemedi. Engellemeye çalıştıysa da başaramadı... İşte tam da burada Jon, hem Gri Solucan'a hem de Dany'e öfke dolmaya başladı. Silahsızlara, kadın ve çocuklara saldırmak onun işi değildi. Cersei neden öylece bekledi ve neden saçma bir şekilde veda etti?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/84/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM]Yahu işte böyle olunca dayanamıyorum. 8 sezondur Cersei'nin aklını, stratejik dehasını, zekice aldığı kararlarını izlemiyor muyuz? Ee? O zaman neden bu kadın öylece balkonunda bekleyip topraklarının yakılıp yıkılmasını, ele geçirilmesini izledi? Sizi bilmem ama ben son ana kadar Cersei'den akıllıca bir hamle bekledim. Bir tuzak, bir çıkış yolu ayarlamıştır dedim fakat ne yazık ki öyle olmadı. Hatta bir ara ejderha alevi ile ölecek diye çok korktum çünkü izleyicinin bu kadar nefret ettiği büyük bir karakter öyle sıradan bir şekilde ölemezdi. Ee ne oldu? Enkaz altında kalıp öldü ve yok oldu gitti... En azından Arya bir hançer de ona soksaydı, Tyrion gelip saplasaydı ya da başkası ama enkaz altında romantik bir şekilde ölmeseydi keşke...  Arya kaçtı, kaçtı, kaçtı ve atına binip uzaklaştı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/39/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Arya'dan bu bölümde şahane ataklar bekliyordum ki olmadı. Sürekli ölümden kaçtı, Dany'nin ateşiyle yaktığı insanlara bakıp "İntikamınızı alacağım" der gibi iç geçirdi ve sürekli ordan oraya koşturup durdu. Hadi tüm bunlara okey diyelim, peki kıyamet gibi bir ortamda, kanın gövdeyi götürdüğü, ejderhanın ateşiyle surları yıktığı (oraya da değineceğim), kimsenin kimseye acımadığı bir ortamda o beyaz at sakince orada ne yapıyor? Yani hadi bir önceki bölümde plastik kahve bardağı ayrıntısını yedik, unuttunuz anladık ama bu at ne alaka? Atı da mı orada unuttunuz? O atın orada öylece durması mantıklı mı? Savaş bitiyor olsa bile o atın orada öylece kedi gibi durması mantık dışı. Sadece Arya binip havalı bir şekilde uzaklaşsın diye yapılan saçma bir sahneydi üzgünüm. Böyle küçük ayrıntılar beni çok üzüyor, yapmayın...  Yahu bu Dothrakiler büyük savaş gecesi ölmemiş miydi? Bu çığırtkanlar da kim?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/13/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Tam savaş başlayacak surlara dayanılmış, birden bir bakıyoruz hop Dothrakiler... Ee bunlar tabur halinde gecenin karanlığında kaybolup, ölüp gitmemiş miydi? Neyse iyi niyetli davranıyorum ve kenarda köşede 40-50 kadar Dothraki'nin kaldığını varsayıyorum... Bir de gemisi batan, yarım saat yüzüp karaya çıkan ve gayet zinde dövüşen "Euron" detayı var ki sormayın...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/75/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Yahu başından belliydi zaten bu "Euron" karakteri bir yere çıkmayacak. "Ejderha avladı falan tamam ama ee?" dedik ve Euron da dizimize veda etti. Hem de trajikomik bir şekilde. Ejderhamız güzelce tüm su üzerindeki gemileri yakıp kavurdu ve ne hikmetse Euron buradan kaçmayı başardı. Sonra saatlerce yüzdü yüzdü ve karaya çıktı, fakat tesadüf bu ya tam da o anda Jamie oradan geçiyordu ve dur şunu öldüreyim deyip saldırdı. Bu klişe yerdeki silaha uzanamama sahnesini bolca gördüğümüz kavga sonucunda da öldü. Biz 5 dakika yüzüp karaya çıkınca nefes nefese kalıp kendimizi kuma atıyoruz adam o kadar yoldan yüzerek geldi bir de savaştı iyi mi... Son olarak değinmek istediğim bir şey var; Yahu bu ejderha ateşi nasıl bir şey? Sur patlatıyor, ev bark yıkıyor.. Dünya kadar askerin olacağına bir Ejderhan olsun..[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/48/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderha ateşinin gücünü araştırmadım, diziden ve birkaç Ejderha konulu filmden görüp bildiğim kadarıyla sormak istiyorum. Aga bu nasıl bir alev ki sur patlatıyor? Bu nasıl bir güç ki koca kaleyi bıçak gibi kesip yerle bir ediyor? Gerçekten bölüm boyunca bunu sorguladım. İlk fırsatta araştıracağım. Araba egzozu ile mangal yakan bir millet olarak Ejderha aleviyle kale yıkmak bize pek uçuk gelmese gerek ama bana geldi vallahi... Diyeceğim o ki Game of Thrones 8. sezon 5. bölüm kötü bir bölümdü. Asla tatmin etmedi ve öylece bakakaldık... Dizi, 19 Mayıs, yani 1 hafta sonra final yapacak. Bakalım final bölümü nasıl olacak, kimler sağ kalacak, kimler kimler yuva kuracak, göreceğiz...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/49/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]   "Kaan, haftaya kadar n'apalım?" diyecek olursanız da hemen aşağıdaki butona tıklayıp modunuza göre film önerisi bulabilirsiniz. E ben size daha ne yapayım...  Film Tavsiyesi Seç! ►
10b
0
7 yıl
"Dark" Dizisi Oyuncuları Aslında Kimler? Kim, Kaç Yaşında?
"Dark" Dizisi Oyuncuları Aslında Kimler? Kim, Kaç Yaşında?
Son günlerin en çok konuşulan dizisi şüphesiz Netflix yapımı "Dark"... Özellikle 2. sezonu ile IMDB listelerinde 9 puan alan bu başarılı dizinin oyuncuları da tam anlamıyla bu dizi ile ününe ün kattı. E hal böyle olunca ben de sıvadım kolları ve Dark dizisi oyuncuları kimmiş, hangisi kaç yaşındaymış şöyle bir araştırıp sizin için hazırladım. Hadi gelin şimdi Dark dizisi oyuncuları kimmiş birlikte görelim.  Radyasyon sarısı rengi ceketiyle aklımızda yer etmeyi başaran Jonas Kahnwald karakterine "Louis Hofmann" hayat veriyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/89/30/-dark-dizisi-oyunculari-aslinda-kimler-kim-kac-yasinda-780x439.jpg[/RESIM]Jonas karakterini oynayan oyuncumuz Louis, 1997 doğumlu bir Alman oyuncu. 22 yaşında Dark ile şöhreti yakalasa da aslında birçok yapımda yer almış. En İyi Yardımcı Erkek Ödülü de alan oyuncumuz "Dünyamın Merkezi" isimli bir filmde de eşcinsel bir karakteri oynamış. Oyuncumuzun boyu ise 1.70...  Ulrich Nielsen karakterine ise "Oliver Masucci" hayat veriyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/89/65/-dark-dizisi-oyunculari-aslinda-kimler-kim-kac-yasinda-780x439.jpg[/RESIM]1.87 boyundaki bu oyuncumuz da Dark dizisi ile ününe ün katanlardan. 50 yaşındaki oyuncu, Almanya'da birçok ödül almış.  Hannah Kahnwald karakterini oynayan oyuncu ise "Maja Schöne"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/89/22/-dark-dizisi-oyunculari-aslinda-kimler-kim-kac-yasinda-780x439.jpg[/RESIM]43 yaşındaki güzel oyuncu, oyunculuğun yanında müzik ile de ilgileniyor. Birçok Dark izleyicisinin sevmediğini açıkça ifade ettiği bir karakteri oynayan oyuncunun popülaritesi Dark ile birlikte artmış durumda.  Mikkel Nielsen'i ise "Daan Lennard Liebrenz" oynuyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/89/87/-dark-dizisi-oyunculari-aslinda-kimler-kim-kac-yasinda-780x439.jpg[/RESIM]Tatlılığı ile herkesin gözdesi olan bu oyuncumuz ise henüz 14 yaşında. Fakat şimdiden büyük bir hayran kitlesi bulunuyor.  Martha Nielsen karakterini ise güzel oyuncu "Lisa Vicari" canlandırıyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/89/59/-dark-dizisi-oyunculari-aslinda-kimler-kim-kac-yasinda-780x439.jpg[/RESIM]1.75 boyundaki güzel oyuncu henüz 22 yaşında. Dark dizisi ile birlikte Instagram'da takipçi sayısı hızla artmaya devam ediyor.  "Jördis Triebel" ise Katharina Nielsen karakterine hayat veriyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/89/14/-dark-dizisi-oyunculari-aslinda-kimler-kim-kac-yasinda-780x439.jpg[/RESIM]41 yaşındaki Alman oyuncu 1.70 boyunda. Birçok dizi ve filmde rol alan oyuncu, "Emma's Bliss" filmindeki "Sven Taddicken" rolüyle tanınıyor. Fakat Dark sonrasında artık Katharina olarak biliniyor.  Franziska Doppler karakterine ise güzelliği ile dikkat çeken oyuncu "Gina Stiebitz" hayat veriyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/89/93/-dark-dizisi-oyunculari-aslinda-kimler-kim-kac-yasinda-780x439.jpeg[/RESIM]Turuncu saçları, beyaz teni ile çok beğenilen güzel oyuncu henüz 21 yaşında. Boyu ise 1.60.  Magnus Nielsen karakterine "Moritz Jahn" hayat veriyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/89/58/-dark-dizisi-oyunculari-aslinda-kimler-kim-kac-yasinda-780x439.jpg[/RESIM]Dizide geçirdiği fiziksel evrimi ile çok konuşulan oyuncu henüz 24 yaşında. Boyu ise 1.87.  "Mark Waschke" ise ünlü "Noah" karakterini oynuyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/89/56/-dark-dizisi-oyunculari-aslinda-kimler-kim-kac-yasinda-780x439.jpg[/RESIM]47 yaşındaki Alman aktör, Dark ile birlikte adını tüm dünyaya duyurdu. Karizmatik tavırlarıyla birçok kişinin gönlünü kazanan oyuncunun fan kitlesi bile oluştu.  Dark dizisi evreninde birçok oyuncu rol alıyor. Fakat yukarıdakiler, kemik kadro olarak anılan karakter ve oyuncular. Dark dizisi oyuncularına göz attıysak, hakkında birkaç şaşırtıcı detayı yazdığım içeriğe de aşağıdaki butona tıklayarak ulaşabilirsiniz. Dark Hakkında İlginç Detaylar ►
49b
0
7 yıl
Her Biri de İzlemeye Değer, 7 Nefis 2018 Film Tavsiyesi!
Her Biri de İzlemeye Değer, 7 Nefis 2018 Film Tavsiyesi!
Selam! Twitter'a her 1 saatte kaç kişi "Film tavsiyesi arıyorum" ya da "Film önerisi olan var mı?" konulu tweet atıyor dersiniz? Ben söyleyeyim; Yüzlerce kişi! Evet!  Günümüzde deliler gibi film izliyor ve tüketiyoruz. Fakat iyi filmi bulmak hepimizi uğraştırıyor. Açtığımız film yarısına geldiğinde çok kötü çıkıyor ve kapatmak zorunda kalıyoruz. O yarım saatimiz ise çöpe gidiyor. Eşe dosta "Kanka film önerisi var mı?", "Film tavsiyesi arıyorum acil!" şeklinde mesajlar yazıyoruz fakat gelen cevap da "Fight Club izle kanka..."dan öteye geçemiyor.  İşte ben, aylar önce kurduğum şu an bulunduğunuz bu platformda bu boşluğu doldurmak istiyorum ve size burada modunuza göre film tavsiyesi sunuyorum. Bugünki konumuz ise 2018 filmleri... Sürekli takipte olanlar bilir, yakın zamanda birçok 2018 filmi izledim ve beğendiklerimi de tavsiye ettim. Şimdi onlardan birkaçını burada bir araya toplamak istedim.  Hadi gelin o Aksiyon'dan Gerilim'e, 2018 film tavsiyelerime birlikte bakalım! En Yeni 2019 Film Tavsiyeleri İçin Tıkla ► 1. İlk film önerimiz; "Başlat: Ready Player One"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/35/90/her-biri-de-izlemeye-deger-7-nefis-2018-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]"Kaan nası bi film bu?" diyenler hemen aşağıdaki butonu tıklayarak filmi izledikten sonra yazdığım kısa ve öz tavsiye metnine ışınlanabilir. Filme Git ► 2. Listemizin ikinci sırasında ise "12th Man" filmi bulunuyor... [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/35/22/her-biri-de-izlemeye-deger-7-nefis-2018-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Çok ilginç bir film tavsiyesi sizi bekliyor. Göz atmanızda yarar var.  Filme Git ► 3. Bir diğer film önerisi ise "Every Day" yani "Her Gün"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/35/20/her-biri-de-izlemeye-deger-7-nefis-2018-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Çok ilginç bir film tavsiyesi sizi bekliyor. Göz atmanızda yarar var.  Filme Git ► 4. Bu tavsiye ise film tercihinde farklı bir dünya arayanları memnun edecek; "Anon"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/35/19/her-biri-de-izlemeye-deger-7-nefis-2018-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]"Black Mirror" dizisi tadındaki bu film, kaanintavsiyesi.com'un en beğenilenleri arasında. Filme Git ► 5. Bir diğer film önerisi ise; "Till the End of the World" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/35/6/her-biri-de-izlemeye-deger-7-nefis-2018-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]İçinde biraz sevgi ve sadakat olan bir macera filmine ne dersiniz?  Filme Git ► 6. Sondan bir önceki film tavsiyesi ise "12 Strong" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/35/36/her-biri-de-izlemeye-deger-7-nefis-2018-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Gerçek bir operasyonu konu alan gerçek bir film.  Filme Git ► 7. 2018 filmleri listemizin son sırasında ise "Den of Thieves" yani "Suçlular Şehri"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/35/16/her-biri-de-izlemeye-deger-7-nefis-2018-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Soygunsa soygun, operasyonsa operasyon... Bu film tam aradığınız şey olabilir.  Filme Git ► BONUS: Bu listeye bir de 2018 yılında çıkan nefis bir Türk filmi eklemek istedim; "Ölümlü Dünya"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/35/81/her-biri-de-izlemeye-deger-7-nefis-2018-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]"Bizden neden böyle filmler çıkmıyor?" sorusuna cevap olabilecek kadar keyifli bir film. Kaçırmayın!  Bunlar kesmedi mi?  Filme Git ► O zaman aşağıdaki butona da tıklayarak modunuza göre film önerisi bulabilirsiniz!  Modunu Seç! ►  
77b
0
8 yıl
Tüm Türkiye Aynı Gemide! Alkışlanası Derin Mesajlar İçeren Nefis Bir Yerli Film: Sarmaşık
Tüm Türkiye Aynı Gemide! Alkışlanası Derin Mesajlar İçeren Nefis Bir Yerli Film: Sarmaşık
Öncelikle bu filmi izlemediyseniz ve bir şekilde yolunuz buraya düştüyse aman dikkat çünkü bu içerik spoiler içeriyor, o yüzden hemen şuraya tıklayıp ışınlanın: "Film Tavsiyesi: Sarmaşık"  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/20/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Peki nedir bu filmin olayı? Şimdi, bildiğiniz gibi filmimiz, armatörünün iflas etmesiyle deniz hukuku gereği gemiden ayrılmaması gereken mürettebatın yaşadıklarını konu alıyor. Peki bu filmi izlerken hiç oyuncuların isimlerine ya da karakterlerine dikkat ettiniz mi? Hadi gelin şimdi bu filmin ve filmdeki karakterlerin aslında ne kadar derin anlamlar taşıdığına şöyle bir bakalım.   Filmdeki ilk karakterimiz "Cenk" ile başlayalım! [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/69/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Cenk, filmde işçi sınıfını temsil ediyor. Adı da "Savaş", "Mücadele" anlamına geliyor. Gerektiğinde ayaklanmayı biliyor fakat istediği verildiğinde her zaman uysalı oynuyor. Biraz para ve imkan bulunca keyfine harcıyor. Çoğu zaman kafası güzel, fakat bir lider değişecekse orada en büyük rolü üstleniyor.  Sıradaki karakterimiz "Kürt"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/92/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Kürt karakteri, yıllardır dünyada adını duyurmaya çalışan Kürtleri temsil ediyor. Filmde Kürt karakterine adı soruluyor ve sadece "Kürt" cevabını veriyor. Yönetmen bu karakter ile dünya üzerinde yıllardır bu kesimin adının ve dilinin olmadığını gösteriyor. Bu karakter film boyunca sessiz, fakat güçlü de bir yanı var. Kavgada kimin yanına geçerse diğer taraf biraz çekiniyor. Sonra da bir hayalete dönüşüp, kaybolup gidiyor.   Peki ya "İsmail" karakteri? [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/45/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] İsmail, mütevazı kesimi temsil ediyor. 5 vakit namazında, işini en iyi şekilde yapmaya çalışıyor. Ayrıca iktidarın, yani Beybaba'nın yardımcısı. Yani İsmail karakterinin temsil ettiği kesim, her zaman iktidar ile sıkı bağlar kurmaya çalışan kesim olarak karşımıza çıkıyor.  Bir diğer karakter "Nadir"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/48/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Nadir, yoksul kesimi temsil ediyor. Evi yıkıldığında bile işini bırakıp gidemeyen gariban, çaresiz bir karakter. Tıpkı gerçekte de olduğu gibi. Ne denirse yapıyor Nadir, mutfakta aşçı yardımcısı, başka işlerde görevli oluyor ama asla üstüne itiraz edip baş kaldıramıyor.  Gelelim "Alper" karakterine... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/2/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Alper, halkın dinamik fakat rengi pek belli olmayan, kararsız kesimini temsil ediyor. Kendisi taksici. Hayattan kaçıp gemiye gelmiş. Biraz konuşmayla kolayca ikna olabilen bir keş. Bu yüzden Cenk'in, yani işçi kesimin kankası. Son olarak gelelim Beybaba'ya... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/76/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Sizin de tahmin ettiğiniz gibi, Beybaba otoriteyi temsil ediyor. İşçi kesimin ayaklanmalarına çözüm bulmaya çalışıyor, itaatkar kesime iş yaptırmanın planlarını yapıyor ve dahası...  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/87/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Gördüğünüz gibi film aslında tamamen politik bir düzen üzerine kurulu. Filmdeki gemi ise güzel ülkemiz Türkiye. Aslında hepimiz aynı gemideyiz. Geminin durması, içinde yaşayanların çıldırmalarına neden olur. Bu yüzden hepimiz bu gemiyi ayakta ve çalışıyor halde tutmak zorundayız. İşte, yönetmenliğini Tolga Karaçelik'in yaptığı "Sarmaşık", bu yüzden kesinlikle izlenmesi gereken filmler arasında yerini alıyor. 
16b
0
8 yıl
Sıkıyor mu, Sarıyor mu Anlaşılamayan Netflix Dizisi "The Witcher" İncelemesi | Detaylar
Sıkıyor mu, Sarıyor mu Anlaşılamayan Netflix Dizisi "The Witcher" İncelemesi | Detaylar
Biliyorsunuz size buradaki "Netflix Filmleri" kategorimde, izleyip beğendiğim Netflix yapımı filmleri tavsiye ediyorum. Bugün ise menümüzde, sadece 2 gün önce yayınlanan, Netflix imzalı The Witcher dizisi var. Çıkacağını duyduğum ilk günlerden beri beni heyecanlandırmayı başaran bu diziyi çıktığı gibi 1 günde silip süpürdüm. Instagram hesabımızda yaptığım ankette de izleyip beğenenler ve beğenmeyenler yarı yarıya çıktı. Mesaj atıp "Çok kötüydü" diyen de oldu, "2. sezon ne zaman çıkacakmış Kaan?" diye soran da... Ben de bugün sizlere şöyle iyi ve kötü yönleriyle nefis bir The Witcher dizi incelemesi hazırlamak istedim. Bu arada bu inceleme bolca spoiler içerir, o yüzden devam etmeden önce aşağıdaki butondan Netflix'e gidip, diziyi üyeliğiniz ile izleyebilirsiniz. Sonra muhakkak buraya bekliyorum. Diziye Git ► Hadi şimdi arkanıza yaslanın ve önce The Witcher dizisi hakkında kısa bir bilgi edinelim, sonra da iyi ve kötü yanlarıyla The Witcher dizisini şöyle bir inceleyelim! Nereden çıktı bu dizi? Hangi çağı, hangi olayları anlatıyor? Oyuncuları kim?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/53/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM]Öncelikle eğer siz de benim ve milyonlarca insan gibi Yüzüklerin Efendisi ve Game of Thrones gibi yapımlara bayılanlardansanız, bu dizi sizin de ilginizi çekecektir. Polonyalı bir yazar olan Andrzej Sapkowski, 1994 yılında bir roman kaleme alıyor ve bu roman önce oyuna sonra da bu diziye dönüşüyor. Başrolümüzde ise meşhur Supermen'imiz "Henry Cavill" oynuyor. Dizimizin ilk sezonunda 8 bölüm var ve her bölüm 60 dakikadan oluşuyor. Büyücüler, yaratıklar, elfler, mutantlar, savaşlar ve orta dünya atmosferi tam sizlikse bu dizi sizin favoriniz olabilir.  Hadi şimdi The Witcher incelemesi başlasın! Önce dizi hakkındaki olumsuz yorumlarımı sıralamak istiyorum...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/47/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] O ilk 2 bölüm neydi öyle? Öncelikle bu dizinin romanını okumamış, oyununu da oynamamış biri olarak bunları yazdığımı bilmenizi istiyorum... Konuştuğum kişilerin çoğu ilk 2 bölümden sonra bıraktıklarını söyledi, bu çok doğru çünkü dizi, olayları 3 farklı zaman dilimiyle işleyip, çok ileride birleştirdiği için ilk 2 bölümde izleyici hiçbir şey anlamadan birden olaylara balıklama atlamak zorunda kalıyor. Yani daha karakterlerin derinlikleri anlatılmadan, kim nedir, necidir bilmeden nasıl ölen bir kraliçe için bir his besleyebiliriz? Bir savaş geliyor fakat kim, neden saldırıyor bilmiyoruz. Birileri ölüyor fakat izleyici olarak hiçbir şey hissetmiyoruz. İşte bu da milyonlarca kişiyi ilk 2 bölümde diziden kopardı ne yazık ki. Kısacası, dizinin ilk birkaç bölümünü Witcher evrenini bilen kişiler izlesin diye çekmişler sanki...  "Bir geçmişten gösterelim bir gelecekten, biraz da şimdiki zamandan ekleriz..." Dizinin düzensiz bir akışı bulunuyor. Yani üstteki eleştirimde de dediğim gibi, bir bölüm izlediğiniz bir karakter, bir sonraki bölümde daha doğmamış olabiliyor. Witcher'ımız yaşlanmadığı için durumun farkına pek varamadan izliyorsunuz fakat bazı noktalar bu yüzden karmaşık veya saçma geliyor. "Kopuk kopuk hiçbir şey anlamadım" diyenler de tam da bu yüzden bir şeyler anlamamış oluyor. Dizinin ilk bölümlerinde olanları anlayabilmek için ilk sezonu tamamen izlemek gerekiyor.  Ezik büyücü kız ne zaman istediği erkeği elde edebilen güçlü bir alfaya dönüştü?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/1/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Dizide bazı kısımlar o kadar havada ki, sadece öyle bakıyorsunuz. Hiçbir şey hissetmiyor ve sonnucunu görünce "Ha böyle mi olmuş" deyip devam ediyorsunuz. Başrollerden olan büyücümüz Yennefer, kamburu olan, özgüvensiz, ezik, itilip kakılan bir genç kızdı. Fakat birden hızlandırılmış bir kampa girmiş gibi karşımıza büyü güçleri zirvede olan bir afet olarak çıktı. Hadi bir yan rol olsa anlarız da, dizinin başrollerinden birinin yontulmasını neden izlemedik? Domuz çiftliğinden çıkıp aynaya bakıp kendini beğenmedi ve hop, bir gecede bir Alfa! Bu yüzeysellik beni diziden itti açıkçası.  CGI yani bilgisayar efektleri bazen o kadar vasat durdu ki... Yapılan dizi bir orta çağ dizisi. Yani ejderhaların, büyücülerin, yaratıkların, fantastik mekanların olduğu bir dönemi anlatan bir dizide CGI müthiş olmalıydı. Yüzüklerin Efendisi serisi günümüzden tam 20 yıl önce çekildi ama taş gibi efektleri vardı. Kim diyebilir ki şurda şu efekt patladı, komik durdu? Yani hal böyleyken özellikle bazı yaratıkvari görüntülerde CGI çok kötüydü. Hayal kırıklıklarımın biri de buydu.  Kurgu o kadar akıcı değil ki, adamımız Witcher'ın olmadığı sahneler çok sıkıyor... Dizide öyle sahneler bulunuyor ki kurgu gerçekten vasat. İzleyici o kısımlarda, "Ay hemen Witcher kısmı gelse" diye saniye sayıyor resmen. Bu bir dizi için çok kötü bir durum. Game of Thrones'u baz alın mesela. 2 yan rol diyalog içindeyken bile dikkatle izlersiniz, kapacak bir şeyleriniz vardır çünkü. Fakat bunda Witcher'dan başka neredeyse hiçbir karakterin sahnesini darlanmadan izleyemiyoruz, sıkıyor çünkü.  Ana kötü tarafımız "Nilfgaard", fakat neden hiç çok kötü gibi değiller?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/45/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Bu durum da beni çok rahatsız etti mesela. Herkesin ağzında bir Nilfgaard'dır gidiyor fakat Nilfgaard tarafını bir görüyoruz, çapulcu takımı... Yerli filmlerdeki amatör kötüler gibiler... Yüzüklerin Efendisi serisini düşünün mesela, kötü bir taraf bellidir. Fakat burada kötü yok? Dizinin ana kötü tarafının hiç ürkütücü, gerçekten kötü olmaması puan kırdığım bir başka detay. Savaş kısmı da başlı başına ayrı bir hüsran. Koca imparatorluk askerleri zırh diye kadife elbiseler giymiş gibiler. Zırh tasarımı o kadar kötü ki, ilk dikkat ettiğimde "Yok, böyle değillerdir ya..." diye kendimi kandırmaya çalıştım. Şimdi sıra geldi dizi hakkındaki olumlu yorumlarıma[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/17/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Başrolümüz "Henry Cavill" rolünün hakkını fazlasıyla vermiş! Yukarıdaki olumsuz eleştirilerimde de söylediğim gibi, dizide hemen adamımız Witcher'ı görmek istiyoruz. Çünkü adamımız gerçekten sesiyle, hareketleriyle rolünün hakkını veriyor. Dublör kullanmaması ile de oldukça beğenimi kazanan Henry Cavill, bu işi çok iyi kurtarmış. Gerçekten romanını okumamış, oyununu da hiç oynamamış biri olarak bu karakteri çok beğendim.  Dizinin atmosferi şahane! Dizinin 1. bölümündeki ilk sahneden 8. bölümünün son sahnesine kadar dizi, kasvetli, orta çağ atmosferini hiç bozmuyor. Karanlık, sisli, kasvetli hava dizide çok iyi işlenmiş. Sadece bu etken bile insanı içine çekmeyi başarıyor.  Müzikler gerçekten iyiydi Özellikle bu tarz orta dünya yapımlarında kullanılan müzikler, çok büyük bir etken teşkil ediyor. 8 bölümün hepsinde de özellikle dikkat ettim ve bence bu dizide kullanılan müzikler gayet başarılıydı.  Başrolümüzün dövüşme sahneleri gerçekten beklentimin üzerinde çıktı Dublör kullanmıyor olması ile zaten gönlümü kazanmıştı fakat Henry Cavill, gerçekten iri cüssesiyle şahane dövüş sahneleri ortaya çıkarmış. Kafa kesmeler, kılıç saplamalar, şık dönüşler, hırpalanmalar, hepsi dozundaydı. Dövüş sahneleri gerçekten iyiydi diyebilirim. Genel anlamda nasıl mı buldum? Anlatayım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/85/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Şöyle bir durup düşünüyorum ve kendime "2. sezonu çıktığında izlemek için can atar mıyım?" diye soruyorum. Cevabım ise "Maalesef hayır" oluyor. Yani yukarıda da gördüğünüz gibi dizi için olumsuz eleştirilerim olumlulardan daha çok. Yani dizinin 2. sezonunu sabırsızlıkla bekleyenlerden değilim. Fakat fantastik dizi arayışımıza bir ilaç oldu mu? Evet... Sağda solda "Game of Thrones'tan daha iyi" gibi gerçek üstü yorumlara rast geliyorum ve gülümseyip geçiyorum. Aslında hiçbir yapımı birbiri ile kıyaslamam bunu doğru da bulmam hepsinin tadı tuzu ayrı fakat GOT nerede, bu dizi nerede... Genel olarak, boşlukta izlenir. Fakat müptelası olunmaz diyerek içinde bulunduğum durumu özetleyebilirim. The Witcher Oyuncuları Türk Olsaydı Kimler Olurdu? ► ● Hemen aşağıdaki butona tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
18b
0
6 yıl
Pırıl Pırıl Girişimci Bir Ekip ve Ufuk Açıcı Bilgiler Barındıran Muazzam Bir YouTube Kanalı: Başka Bir Şey
Pırıl Pırıl Girişimci Bir Ekip ve Ufuk Açıcı Bilgiler Barındıran Muazzam Bir YouTube Kanalı: Başka Bir Şey
Bugün, "Keşfettiklerim" köşemde sizi muhteşem bir YouTube kanalı ile tanıştırmak istiyorum. Kanalımızın adı "Başka Bir Şey"... Peki nedir bu Başka Bir Şey? Ne yapar? Kadir Köymen ve birçok pırıl pırıl zihin, bu kanalda geliştirdikleri projeleri ve içine atıldıkları heyecan dolu maceraları kayda alıyorlar. İnovasyon, girişimcilik, dostluk, hepsi bu kanalda. Birkaç yıl önce paylaşımlar birden durmuş ve beni çok fazla üzmüştü. Fakat artık geri döndüler.  Öyle güze kurgular ile öyle sağlam videolar yapıyorlar ki, ben bölüm bölüm izlerken "Bunun paralı olması gerekiyordu!" diye yakınıp durdum. Çünkü bence bu haliyle kanaldaki videoları Netflix'e falan satabilirler, çünkü ortada çok kaliteli bir iş var ve her bir bölümde de içinizdeki girişimci ile tekrar tanışacaksınız kaan demişti dersiniz.  Buradan kanala ışınlanabilir, ya da hemen aşağıya ekleyeceğim videolarından bu muhteşem oluşumu 1. bölümden itibaren izleyebilirsiniz. Şu an 62 bin kadar aboneye sahipler fakat kısa sürede bunun da artacağını düşünüyorum. Size nacizane tavsiyem hemen bitirmeyip her gece 1 bölüm izlemeniz. Hadi videolara geçelim!  1. Bölüm [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=ZLA349dDSC8[/VIDEO]  2. Bölüm [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=kM3pTc1EDrs[/VIDEO]  3. Bölüm [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=QK-EA1ofklA[/VIDEO]  4. Bölüm [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=ov6sKcwKjIY[/VIDEO]  5. Bölüm [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=TRsSs5FBvDk[/VIDEO]  6. Bölüm [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=Ge3as--l5FQ[/VIDEO]  7. Bölüm [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=uq3x4wTHLc4[/VIDEO]  8. Bölüm [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=saeK7SUuwFE[/VIDEO]  9. Bölüm [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=UGVdK-mOVx0[/VIDEO]  Final Part 1 [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=61l6t09b32w[/VIDEO]  Final Part 2 [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=XC1ZTQwroKg[/VIDEO]  Final Part 3 [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=fkRjlAz9LI0[/VIDEO]  2. Sezon Fragman [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=a58OryF84kE[/VIDEO]   
8.6b
2
8 yıl
Şantaj! Oriol Paulo İmzalı, Konusuyla Beyin Yakan Yeni İspanyol Dizisi: "The innocent"
Şantaj! Oriol Paulo İmzalı, Konusuyla Beyin Yakan Yeni İspanyol Dizisi: "The innocent"
Size 2 yıl önce şu içerikte de bahsettiğim gibi İspanyol yönetmen Oriol Paulo gerçekten nefis işlere imza atıyor. Birkaç gün önce Netflix'te yayınlanan the innocent dizisi de Paulo'nun sabırsızlıkla beklediğim işlerinden biriydi. The innocent dizisini izledim ve "the innocent konusu ne?" ve "the innocent izlenir mi?" gibi sorularınıza cevap vermek için kolları sıvadım. İyi Dizi Tavsiyeleri İçin Tıkla! ►  Hadi gelin şimdi Netflix'te yayınlanan yeni İspanyol dizisi The İnnocent neyi konu alıyor? Oyuncuları kimler? ve hepsinden önce İzlemeye değer mi? gibi soruların cevaplarına bir bakalım, hadi! Yorumuma geçmeden önce gelin The Innocent dizisi konusuna bir bakalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/249/46/santaj-oriol-paulo-imzali-konusuyla-beyin-yakan-yeni-ispanyol-dizisi-the-innocent-780x439.png[/RESIM]Dizi, isteyerek işlemediği bir cinayet sonucu yolu hapishaneye düşen ve sonrasında kendini ve eşini entrikalarla dolu bir hayatın tam ortasında bulan bir adamın yaşadıklarını konu alıyor. Çekimleri İspanya Barcelona'da gerçekleştirilen dizi, özellikle İspanyol Sineması tutkunları için nefis bir şölen. Hiç lafı dolandırmaya gerek yok; Bu dizi nefis![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/249/84/santaj-oriol-paulo-imzali-konusuyla-beyin-yakan-yeni-ispanyol-dizisi-the-innocent-780x439.png[/RESIM]Gizem, gerilim ve ters köşe ustası Oriol Paulo'ya tam anlamıyla hayranım. Birçok kişi onu El Cuerpo ve Contratiempo filmleriyle tanısa da aslında kendisinin aynı türde birçok filmi mevcut. Ha bir dizisi yoktu, sonunda o da oldu. E iyi ki de oldu çünkü dizi, nefis kurgusuyla su gibi akıyor. Dizinin atmosferi, o gizemli-kasvetli havası daha ilk dakikalarında kendisini hissettiriyor. İspanyol Sineması tutkunuysanız saydığım bu ögelerden sonra çoktan diziyi izlemeye gitmişsinizdir bile fakat durun, birkaç detaya daha göz atın derim...  Odaklanarak izlemelik bol Puzzle'lı, bol bulmacalı nefis bir dizi bu![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/249/68/santaj-oriol-paulo-imzali-konusuyla-beyin-yakan-yeni-ispanyol-dizisi-the-innocent-780x439.png[/RESIM]Dizi, Paulo'nun diğer işleri gibi zekice yazılmış bir kurguya sahip. Senaryosu tamamen bulmacalarla dolu ve izlerken bazı ayrıntılara dikkat ederseniz daha çok keyif alabiliyorsunuz. Bu yüzden bu diziyi telefon bildirimlerinden ve uykusu gelen arkadaşlardan uzakta izleyin derim. İspanyol yapımı dizi filmlerin %80'inde bu ögeler sıkça kullanıldığı için eğer bir İspanyol yapımı izliyorsanız mutlaka detaylara odaklanın ve kendinizi akışta tutmaya çalışın. Bu, sonlara doğru alacağınız tadı 2 katına çıkarabilir... Nacizane bir tavsiye. Başrolde Mario Casas... İspanya sineması bir insan olsaydı, tipi Casas'a benzerdi...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/249/50/santaj-oriol-paulo-imzali-konusuyla-beyin-yakan-yeni-ispanyol-dizisi-the-innocent-780x439.png[/RESIM]Dizimizin başrolünde, bu platformda da 4 filmini tavsiye ettiğim nefis oyuncu Mario Casas yer alıyor. Casas benim için İspanya sinemasının özeti gibi bir oyuncu. Soğuk, gizemli, sinirli ve çok nadir gülüyor. Ve işte tam da bu yüzden İspanya sineması için aranan o nefis oyuncu şartlarını taşıyor. Bu dizide de tam anlamıyla döktürüyor. Özet: Eğer gerilim-gizem ve beyin yakan bir senaryo izlemek istiyorsanız bu dizi tavsiyemdir. Fakat sizden tek isteğim, diziyi izlerken odaklanmanız. Bu sayede bir bulmaca çözüyormuş hissine kapılıp alacağınız hazzı 2 katına çıkarabilirsiniz. Hazır şöyle eve kapanmışken bu diziyi 2 günde bitirin derim. ---------- • Dizi kaç bölüm? Dizi, her biri ortalama 1 saatlik 8 bölümden oluşuyor.  • Dizide uygunsuz sahne var mı? Evet, dizide hem müstehcen hem de aşırı şiddet görüntüleri içeren birçok sahne bulunuyor. • Dizi Netflix'te var mı? Evet, dizi Netflix'te "Şantaj" ismiyle izlenebilir.  • The innocent dizisi oyuncuları kimler? Dizinin oyuncu kadrosunda Mario Casas, Aura Garrido, Juana Acosta, Alexandra Jiménez ve José Coronado yer alıyor. ---------- [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
27b
5
5 yıl
2019 Yapımı Brad Pitt Başrollü Bir Bilim Kurgu Uzay Filmi: "Ad Astra"
2019 Yapımı Brad Pitt Başrollü Bir Bilim Kurgu Uzay Filmi: "Ad Astra"
2019 yılı içinde birçok filmi sabırsızlıkla bekledim. İzleyeceğim günleri iple çektim. Bu filmlerden bazıları fos çıksa da bazıları gerçekten de beni yakalamayı başardı ve onları da burada sizlere tavsiye ettim. 2019 yılı içinde çıkan, izleyip beğendiğim filmleri buraya tıklayarak görebilirsiniz. İşte Brad Pitt başrollü "Ad Astra" filmi de izlemek için can attığım filmler arasındaydı. Filmi bugün izleme fırsatı buldum ve sizlere de tavsiye ettim. Filmi izledikten sonra yazdığım tavsiye metnine göz atmak için hemen aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz.  Filme Git ► (Bu içerik Ad Astra filmi hakkında SPOİLER içermez, filmi izlemediyseniz de okuyabilirsiniz) Hadi gelin şimdi Brad Pitt başrollü uzay filmi Ad Astra'ya biraz daha yakından bakalım!  Ad Astra filminin konusu kısaca şöyle[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/118/29/2019-yapimi-brad-pitt-basrollu-bir-bilim-kurgu-uzay-filmi-ad-astra-780x439.jpg[/RESIM]Babası 20 yıl önce başka varlıklar keşfetmek için Neptün'e doğru yolculuğa çıkan bir uzay mühendisinin yaşadıklarını konu alıyor Ad Astra... Sorumlu şirket bu görevin neden başarısız olduğunu anlamak için oğulun, babasına bir mesaj göndermesini istiyor ve adamımızın macerası tam da burada başlıyor.  Interstellar, Gravity ve The Martian gibi filmler ile kıyaslamayın![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/118/50/2019-yapimi-brad-pitt-basrollu-bir-bilim-kurgu-uzay-filmi-ad-astra-780x439.jpg[/RESIM]Ne yazık ki hepimizin düştüğü bir hata var; Filmleri birbirleri ile kıyaslıyoruz. Oysa hiçbir film, başka bir filmin kulvarına girmez. Her film kendi kulvarını, kendi yolunu oluşturur ve o yolda sadece o film vardır. Ne Interstellar Gravity'nin yerini tutabilir, ne de The Martian Ad Astra'nın yerini. Bu şekilde kıyaslama yaparsanız çok üzülürsünüz, aman dikkat. Interstellar, uzay ve zaman hakkında yapılmış en sağlam film. Senaryosunu bilim insanlarının yazdığı dev bir ansiklopedi. Gravity, sadece birkaç oyuncu ile nasıl nefis bir uzay filmi çekilebildiğini gösteren mutlaka izlenmesi gereken bir yapım. The Martian ise şahane sahneleri ile Mars koşullarını bizlere tanıtan, insanoğlunun verdiği müthiş hayatta kalma mücadelesini konu alan harikulade bir yapım. Ad Astra, kendi içinde yolculuk yapan bir astronotun çıktığı uzay yolculuğunu konu alan enfes bir film. Eğer uzay ve evren gibi konulara ilginiz varsa bu 4 filmin her biri de size farklı bir haz verecektir. Hepsi kendine has ve her birinin de tadı ayrıdır.  Uzun ve yer yer sakin bir film izleyeceksiniz[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/118/4/2019-yapimi-brad-pitt-basrollu-bir-bilim-kurgu-uzay-filmi-ad-astra-780x439.jpg[/RESIM]Filmin atmosferi çok farklı. Yani kendine has bile denebilir. Fakat ben yer yer, size de burada tavsiye ettiğim iyi uzay filmleri Moon ve Sunshine filmlerindeki atmosfere benzettim. Ad Astra'da vurdulu kırdılı sahneler, ya da devasa çarpışmalar, düşmeler ve olaylar beklemeyin. Filmin müzikleri öyle etkileyici ki, uzay sahneleri ile birleştiğinde filme muazzam bir dinginlik hakim oluyor. Yani uzay konusuna ilgisiz olan birçok kişi, filmi izlerken mayışıp koltuğuna yayılabilir. Fakat ben de dahil olmak üzere uzay ve evren konusuna ilgisi zirvede olan kişiler, Ad Astra'yı son sahnesine kadar gözünü kırpmadan, merakla izleyeceklerdir.  Filmin bütçesi 80 milyon![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/118/5/2019-yapimi-brad-pitt-basrollu-bir-bilim-kurgu-uzay-filmi-ad-astra-780x439.jpeg[/RESIM]Filmin bütçesi 80 Milyon dolardan biraz fazla. Kıyaslamanız için; Interstellar'ın bütçesi 165 Milyon dolardı.  Ay, Mars ve Neptün'e yolculuk[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/118/89/2019-yapimi-brad-pitt-basrollu-bir-bilim-kurgu-uzay-filmi-ad-astra-780x439.jpg[/RESIM]Bu arada film, Ay, Mars ve Neptün'ü ayağımıza getiriyor. Film, insanoğluna bu imkanı tanıyor ve önce Mars'ı sonra da Neptün'ü görme fırsatı buluyoruz. Bu yüzden görsel açıdan film tatmin ediyor.  Ad Astra filminin oyuncuları[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/118/34/2019-yapimi-brad-pitt-basrollu-bir-bilim-kurgu-uzay-filmi-ad-astra-780x439.jpg[/RESIM]Oyuncu kadrosunda Brad Pitt başta olmak üzere Ruth Negga, Liv Tyler ve Tommy Lee Jones gibi isimler yer alıyor. Filmin yönetmen koltuğunda ise James Gray var.  Brad Pitt Filmleri ► Ad Astra fragmanı;[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=P6AaSMfXHbA[/VIDEO] ● Modunuza göre film tavsiyesi seçmek için hemen aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
15b
0
6 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.