Irkçılık Konulu, İzleyene Tokat Gibi Çarpan 7 Film Tavsiyesi!

06 Haziran 2020
48b
0 Yorum
Irkçılık Konulu, İzleyene Tokat Gibi Çarpan 7 Film Tavsiyesi!

Keşke "Irkçılık" hiç yaşanmasaydı da ben sizlere böyle bir liste hazırlamasaydım, fakat maalesef geçmişte ve hatta 2020 yılında bile siyahiler ve diğer birçokları ırkçılığa maruz kalıyor. Özellikle Amerika'da bu günlerde meydana gelen ırkçılık şiddeti beni ırkçılık konulu filmlerin olduğu bu listeyi hazırlamaya itti.

Kıyıda Köşede Kalmış 19 İyi Tavsiye İçin Tıkla! ►

Irkçılık filmleri, eğer başarılı oyuncular ve iyi bir kurgu ile sunulursa gerçekten etkileyici birer başyapıta dönüşebiliyor. Ben de sizlere, izleyip, beğenip tavsiye ettiğim filmler arasından Irkçılık temalı olanlardan 7 tanesini seçtim ve burada listeledim. Hadi gelin şimdi Irkçılığı ve bu durumun getirdiği zorluk ve haksızlıkları çok net bir şekilde görebileceğiniz ve tam anlamıyla tokat gibi yüzünüze çarpacak o nefis "Irkçılık Filmleri"ne birlikte göz atalım.

1. Siyahilere karşı yapılan ırkçılığı konu alan ve mutlaka izlemenizi tavsiye ettiğim ilk film "Green Book"

Irkçılık Konulu, İzleyene Tokat Gibi Çarpan 7 Film Tavsiyesi!
"Peki Kaan bu filmin konusu, IMDb puanı nasıl? Senin ve izleyenlerin yorumları ne durumda?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayabilir.

Filme Git ► 

2. Çok beğendiğim bir başka ırkçılık temalı film de "Something the Lord Made"

Irkçılık Konulu, İzleyene Tokat Gibi Çarpan 7 Film Tavsiyesi!
El becerisi çok iyi olan bir adam, "beyaz!" bir cerrahın yanında ayak işlerini yapmaya başlıyor ve tıb ilmine merağıyla da tüm doktorları şaşırtmayı başarıyor... Bu film benim gerçekten çok sevdiğim filmlerden biri. Ten rengi yüzünden alınan saçma kararları ve bu kararların altında imzası olanların utanmalarını sağlayacak türden iyi bir yapım. Kaçırmayın derim.

Filme Git ► 

3. "Just Mercy"

Irkçılık Konulu, İzleyene Tokat Gibi Çarpan 7 Film Tavsiyesi!
Genç bir avukat ve idamını bekleyen bir hükümlü... İşte tüm bu hukuk sürecini izlerken bir de ırkçılığın ne boyutlarda bir canavar olduğunu göreceksiniz. Gerçeklerin tokat gibi yüzünüze çarpacağı filmlerden biri... 

Filme Git ► 

4. "Get Out"

Irkçılık Konulu, İzleyene Tokat Gibi Çarpan 7 Film Tavsiyesi!
Belki de bu listedeki en ilginç, en farklı ırkçılık filmi tavsiyesi bu. Bir genç, sevdiği kızın ailesi ile tanışmaya gidiyor ve işler biraz garipleşiyor... Gerilimi bol, Black Mirror dizisi tadında bir senaryo izleyeceksiniz. Tadını çıkarın!

Filme Git ► 

5. "The Banker"

Irkçılık Konulu, İzleyene Tokat Gibi Çarpan 7 Film Tavsiyesi!
Az önce izleyip, beğenip, tavsiye ettiğim bu nefis filmi de bu listeye almak istedim. Hatta daha doğrusu bu filmi izledikten sonra "neden ırkçılık temalı filmleri konu alan bir listemiz yok?" diye düşündüm ve bu listeyi hazırlamaya karar verdim. Yani bu film, bana bu listeyi hazırlattı, varın etkisini siz düşünün. Mutlaka izleyin derim.

Filme Git ► 

6. "Hidden Figures"

Irkçılık Konulu, İzleyene Tokat Gibi Çarpan 7 Film Tavsiyesi!
"Sen siyahsın ben beyaz!" ayrımının zirve olduğu yıllarda Nasa'da çalışan 3 kadının yaşadıklarını izleyeceksiniz. Irkçılık ve kadın-erkek ayrımcılığını konu alan nefis bir film izleyeceksiniz, mutlaka bir şans verin derim.

Filme Git ► 

7. Ve "12 Years a Slave"

Irkçılık Konulu, İzleyene Tokat Gibi Çarpan 7 Film Tavsiyesi!
Ve son olarak size tavsiye etmek istediğim Irkçılık temalı "ansiklopedi" doluluğunda bir filmim var... Dolu diyorum çünkü filmde Benedict Cumberbatch boy gösterirken bir ara da Brad Pitt bir görünüp kayboluyor. Film müthiş bir özgürlük mücadelesini ve ırkçılığın en acımasız yanlarını gösteriyor ve tam anlamıyla tokat gibi yüzümüze çarpıyor. Çok ama çok sevdiğim bu filmi eğer hala izlemeyenlerdenseniz mutlaka ama mutlaka izleyin derim. Biraz uzun fakat o kadar dolu ki, iyi ki izlemişim diyeceksiniz.

Filme Git ► 

- - - - - - - - 

Irkçılık Konulu, İzleyene Tokat Gibi Çarpan 7 Film Tavsiyesi!

Modunu Seç ►

Irkçılık Konulu, İzleyene Tokat Gibi Çarpan 7 Film Tavsiyesi!

listesine yorum yap!
Henüz kimse yorum yapmadı...
SEN İLK OLABİLİRSİN!
ırkçılık filmleriırkçılık konulu filmlerisiyahi filmleriırkçılık konulu filmleretkileyici filmleren iyi dram filmleriödüllü dram filmleri
EN AKTİF ÜYELER
2019 Yapımı Brad Pitt Başrollü Bir Bilim Kurgu Uzay Filmi: "Ad Astra"
2019 Yapımı Brad Pitt Başrollü Bir Bilim Kurgu Uzay Filmi: "Ad Astra"
2019 yılı içinde birçok filmi sabırsızlıkla bekledim. İzleyeceğim günleri iple çektim. Bu filmlerden bazıları fos çıksa da bazıları gerçekten de beni yakalamayı başardı ve onları da burada sizlere tavsiye ettim. 2019 yılı içinde çıkan, izleyip beğendiğim filmleri buraya tıklayarak görebilirsiniz. İşte Brad Pitt başrollü "Ad Astra" filmi de izlemek için can attığım filmler arasındaydı. Filmi bugün izleme fırsatı buldum ve sizlere de tavsiye ettim. Filmi izledikten sonra yazdığım tavsiye metnine göz atmak için hemen aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz.  Filme Git ► (Bu içerik Ad Astra filmi hakkında SPOİLER içermez, filmi izlemediyseniz de okuyabilirsiniz) Hadi gelin şimdi Brad Pitt başrollü uzay filmi Ad Astra'ya biraz daha yakından bakalım!  Ad Astra filminin konusu kısaca şöyle[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/118/29/2019-yapimi-brad-pitt-basrollu-bir-bilim-kurgu-uzay-filmi-ad-astra-780x439.jpg[/RESIM]Babası 20 yıl önce başka varlıklar keşfetmek için Neptün'e doğru yolculuğa çıkan bir uzay mühendisinin yaşadıklarını konu alıyor Ad Astra... Sorumlu şirket bu görevin neden başarısız olduğunu anlamak için oğulun, babasına bir mesaj göndermesini istiyor ve adamımızın macerası tam da burada başlıyor.  Interstellar, Gravity ve The Martian gibi filmler ile kıyaslamayın![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/118/50/2019-yapimi-brad-pitt-basrollu-bir-bilim-kurgu-uzay-filmi-ad-astra-780x439.jpg[/RESIM]Ne yazık ki hepimizin düştüğü bir hata var; Filmleri birbirleri ile kıyaslıyoruz. Oysa hiçbir film, başka bir filmin kulvarına girmez. Her film kendi kulvarını, kendi yolunu oluşturur ve o yolda sadece o film vardır. Ne Interstellar Gravity'nin yerini tutabilir, ne de The Martian Ad Astra'nın yerini. Bu şekilde kıyaslama yaparsanız çok üzülürsünüz, aman dikkat. Interstellar, uzay ve zaman hakkında yapılmış en sağlam film. Senaryosunu bilim insanlarının yazdığı dev bir ansiklopedi. Gravity, sadece birkaç oyuncu ile nasıl nefis bir uzay filmi çekilebildiğini gösteren mutlaka izlenmesi gereken bir yapım. The Martian ise şahane sahneleri ile Mars koşullarını bizlere tanıtan, insanoğlunun verdiği müthiş hayatta kalma mücadelesini konu alan harikulade bir yapım. Ad Astra, kendi içinde yolculuk yapan bir astronotun çıktığı uzay yolculuğunu konu alan enfes bir film. Eğer uzay ve evren gibi konulara ilginiz varsa bu 4 filmin her biri de size farklı bir haz verecektir. Hepsi kendine has ve her birinin de tadı ayrıdır.  Uzun ve yer yer sakin bir film izleyeceksiniz[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/118/4/2019-yapimi-brad-pitt-basrollu-bir-bilim-kurgu-uzay-filmi-ad-astra-780x439.jpg[/RESIM]Filmin atmosferi çok farklı. Yani kendine has bile denebilir. Fakat ben yer yer, size de burada tavsiye ettiğim iyi uzay filmleri Moon ve Sunshine filmlerindeki atmosfere benzettim. Ad Astra'da vurdulu kırdılı sahneler, ya da devasa çarpışmalar, düşmeler ve olaylar beklemeyin. Filmin müzikleri öyle etkileyici ki, uzay sahneleri ile birleştiğinde filme muazzam bir dinginlik hakim oluyor. Yani uzay konusuna ilgisiz olan birçok kişi, filmi izlerken mayışıp koltuğuna yayılabilir. Fakat ben de dahil olmak üzere uzay ve evren konusuna ilgisi zirvede olan kişiler, Ad Astra'yı son sahnesine kadar gözünü kırpmadan, merakla izleyeceklerdir.  Filmin bütçesi 80 milyon![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/118/5/2019-yapimi-brad-pitt-basrollu-bir-bilim-kurgu-uzay-filmi-ad-astra-780x439.jpeg[/RESIM]Filmin bütçesi 80 Milyon dolardan biraz fazla. Kıyaslamanız için; Interstellar'ın bütçesi 165 Milyon dolardı.  Ay, Mars ve Neptün'e yolculuk[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/118/89/2019-yapimi-brad-pitt-basrollu-bir-bilim-kurgu-uzay-filmi-ad-astra-780x439.jpg[/RESIM]Bu arada film, Ay, Mars ve Neptün'ü ayağımıza getiriyor. Film, insanoğluna bu imkanı tanıyor ve önce Mars'ı sonra da Neptün'ü görme fırsatı buluyoruz. Bu yüzden görsel açıdan film tatmin ediyor.  Ad Astra filminin oyuncuları[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/118/34/2019-yapimi-brad-pitt-basrollu-bir-bilim-kurgu-uzay-filmi-ad-astra-780x439.jpg[/RESIM]Oyuncu kadrosunda Brad Pitt başta olmak üzere Ruth Negga, Liv Tyler ve Tommy Lee Jones gibi isimler yer alıyor. Filmin yönetmen koltuğunda ise James Gray var.  Brad Pitt Filmleri ► Ad Astra fragmanı;[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=P6AaSMfXHbA[/VIDEO] ● Modunuza göre film tavsiyesi seçmek için hemen aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
15b
0
6 yıl
Bünyeniz Kaldırmayabilir! Beyin Yakan, Kafa Karıştıran 12 Film Önerisi!
Bünyeniz Kaldırmayabilir! Beyin Yakan, Kafa Karıştıran 12 Film Önerisi!
Sizi tanıyorum. Artık kolay anlaşılan, anlamanız için size bırakmadan her şeyi veren filmlerden hoşlanmıyorsunuz. Bu filmler size basit ve etkisiz geliyor. Siz, ustaca yazılmış senaryoları ile izlediğinizde beyninizi yakan, kafanızı karıştıran ve aklınızı jelibon kıvamına getiren o beyin yakan filmler dediğimiz yapımları izlemek istiyorsunuz. Bir filmden beklentiniz sizi şaşırtması, bulmaca gibi ipuçlarını takip ettirmesi ve kafanızı karıştırıp, sonuna doğru sağ gösterirken sol vurması... Nasıl? Bildim mi? Buraya kadar fikirlerimiz uyuştuysa size şahane bir haberim var; Birazdan burada göreceğiniz beyin yakan film önerileri, kesinlikle sizin aradığınız türden filmler olacak.  Evde ve Karanlıkta İzlemelik Gerilim Filmleri İçin Tıkla! ► Bugün size Beynimi Yaksın kategorimde farklı zamanlarda tavsiye ettiğim beyin yakan filmler listemden en kafa karıştırma etkili olanları bulup tavsiye edeceğim. Fakat aşağıda göreceğiniz listeyi "En kafa karıştıran filmler" ve "Ortalama derecede beyin yakan filmler" olarak 2'ye ayırmak istiyorum. Yani listenin ilk kısmındaki filmler beyninizi yakma etkiliyken, 2. kısımda göreceğiniz filmler senaryo ve kurgu açısında daha ağır, daha derin ve her bünyenin kaldıramayacağı filmler olacak. E hadi gelin şimdi o beyin yakan filmler, kafa karıştıran filmler nelermiş hepsine birlikte göz atalım. 1. Hafiflerden başlayalım; İzlerken beyninizin yanacağı, yer yer "Neler oluyor?" şaşkınlığı yaşacağınız ilk film tavsiyem "K-Pax"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/182/73/bunyeniz-kaldirmayabilir-beyin-yakan-kafa-karistiran-12-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]Sonuna kadar sürüklemeyi başaran başarılı senaryosu ile bu film kesinlikle kafanızı karıştırmaya aday. "Peki Kaan bu filmin konusu ne? Imdb puanı, senin ve izleyenlerin yorumu nasıl?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayabilir.  Filme Git ► 2. Listemizin diğer beyin yakan filmi ise "Enter Nowhere"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/182/35/bunyeniz-kaldirmayabilir-beyin-yakan-kafa-karistiran-12-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bu filmi geçtiğimiz günlerde sizlere hazırladığım "Kenarda Köşede Kalmış İyi Filmler" listemde de sizlere tavsiye etmiştim. Bu nefis film ilk çeyreğinde biraz kötü gibi gelse de sabredip devam ettiğinizde, kafanızı karıştırıp beyninizi yakan bir filme dönüşüyor. Tam da bu yüzden bu filme bir şans verin derim. Filme Git ► 3. "Los Cronocrimenes"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/182/96/bunyeniz-kaldirmayabilir-beyin-yakan-kafa-karistiran-12-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]Ee konumuz beyin yakan filmler olur da hiç o listede İspanyol filmi olmaz mı? Bu nefis film, İspanyol sinemasının yüzlerce iyi filminden sadece biri. Büyük bir sadelik ve bir o kadar da etkili bir senaryo. Düşük bir bütçe ile nasıl başarılı ve beyin yakan bir film çekilebileceğinin en büyük kanıtlarından biri bu film. Mutlaka izleyin ve tavsiyenin altına yorumunuzu bırakın. Filme Git ► 4. "Cui Mian da Shi"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/182/71/bunyeniz-kaldirmayabilir-beyin-yakan-kafa-karistiran-12-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]Muhtemelen varlığından bile ilk kez bu listede haberdar olduğunuz bu film kesinlikle kafanızı karıştırmayı başaracak. Eğer sonuna kadar izlerseniz de kesinlikle ödülünüzü alacağınızı bilin. Bu türün meraklısıysanız ilacınız bu film olabilir. Filme Git ► 5. "The Thirteenth Floor"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/182/52/bunyeniz-kaldirmayabilir-beyin-yakan-kafa-karistiran-12-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bu nefis film kurgu olarak Matrix ile yarışabilecek ender filmlerden benim için. Nefis bir senaryo ve kafa karıştırma etkili olaylar silsilesi... Henüz izlemediyseniz bu filmi çok geç olmadan izleyin derim.  Filme Git ► 6. "Open Grave"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/182/27/bunyeniz-kaldirmayabilir-beyin-yakan-kafa-karistiran-12-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bu filmin öyle kafa karıştırıcı bir senaryosu var ki, her 10 dakikasında bir "Acaba şöyle mi..." diyerek başlayıp kafanızdan yeni bir senaryo yazıyorsunuz. Fakat film sizi hep eli boş çevirmeyi başarıyor. Bu filmi de izlenecekler listenize alın derim. Üye girişi yapıp filmin içinde "Sonra İzle" butonuna tıklayarak profilinize atabilir, dilediğiniz zaman o filmi profilinizde bulabilirsiniz. Filme Git ► 7. Hazırsanız her bünyenin kaldıramayacağı, senaryo ve kurgu açısından daha "ağır" kafa karıştırma etkili önerilere geçelim; "The Jacket"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/182/86/bunyeniz-kaldirmayabilir-beyin-yakan-kafa-karistiran-12-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]Yukarıda da söylediğim gibi listemizin bundan sonraki filmleri ağır toplar olacak. İşte bu film de onlardan biri. Sağlam bir kafa ile izlemenizi tavsiye ettiğim bu film, mutlaka kafanızı karıştırmayı başaracak.  Filme Git ► 8. "Abre Los Ojos"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/182/89/bunyeniz-kaldirmayabilir-beyin-yakan-kafa-karistiran-12-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bu filmi ise çoğu kişinin bünyesinin dahi kaldırmayacağını düşünüyor ve biliyorum. Eğer 2 saatlik bir boşluğunuz varsa, "Biz ne filmler izledik Kaan bu nedir ki..." gibi yürek yemiş beylik cümleler kuruyorsanız bu filmi izleyin derim. Fakat uyarayım; Bu film izleyende sarhoşluk hissi yaratıyor. Yani kolay bir film değil. Hatta ortalama bile değil direkt "zor" bir film diyebilirim. İzledikten sonra mutlaka yorumunuzu bırakın, çünkü mutlaka okuyacağım.  Filme Git ► 9. "Mulholland Drive"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/182/90/bunyeniz-kaldirmayabilir-beyin-yakan-kafa-karistiran-12-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bu filmi izledikten sonra taşların yerine oturmasını isterseniz mutlaka şu analiz yazısını okumalısınız. Aksi halde bir şeyler yarım kalacaktır... Çok ama çok derin, kafa karıştıran, beyin yakan ve izleyeni sarhoş eden bu filmi henüz izlemediyseniz mutlaka önce zihninizi bir temizleyin. Çünkü bu filmi mutlaka berrak bir zihin ile izlemelisiniz. Çünkü zaten sonuna kadar gelebilirseniz film, zihninizin büyük bir kısmını kaplayacak. Bu yüzden boş bir zihin sizin yararınıza olacaktır.  Filme Git ► 10. "Stay"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/182/84/bunyeniz-kaldirmayabilir-beyin-yakan-kafa-karistiran-12-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]Kurgusu müthiş ve "farklı" bir şekilde işlenen bu film de sizin kafanızı kesinlikle karıştırmayı başaracak. Fakat yukarıdakiler gibi bu filmi de sonuna gelmeden bırakırsanız muhtemelen kötü bir film izlemiş olursunuz. Fakat sonuna kadar gelir ve tüm taşların yerine oturmasına izin verirseniz, işte o zaman gerçekten iyi bir film izlemiş olursunuz.  Filme Git ► 11. "Jacob's Ladder"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/182/79/bunyeniz-kaldirmayabilir-beyin-yakan-kafa-karistiran-12-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]İzleyeni sarhoş etme etkili bir başka film ise bu... Bu filmi de kesinlikle boş bir zihin ile izlemenizi tavsiye ederim. Aksi halde ilk yarısına bile gelmeden bu filmi kapatırsınız. Berrak, dingin bir ruh halindeyken izlerseniz, kurgunun karmaşık akışını daha rahat birleştirebilirsiniz.  Filme Git ► 12. Ve son olarak "Mr. Nobody"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/182/94/bunyeniz-kaldirmayabilir-beyin-yakan-kafa-karistiran-12-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]Listemizin bu son filminin sevmeyenleri çoktur. Fakat bi o kadar da bu filmin bağımlısı olan bir topluluk da mevcut. "Kelebek Etkisi" olayını işleyen bu film, kafanızı karıştırıp beyninizi jelibon kıvamına getirebilir. Sizin yapmanız gereken sadece boş bir zihin ile dikkatinizin dağılmasına izin vermeden bu filmi izlemek. Belki de siz de bu filmi "seven" taraftan olursunuz, kim bilir? İzledikten sonra yorumunuzu mutlaka tavsiyenin altına bırakın.  Filme Git ► ● Bu arada aşağıdaki butona tıklayarak da modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/182/80/bunyeniz-kaldirmayabilir-beyin-yakan-kafa-karistiran-12-film-onerisi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
39b
1
6 yıl
Farklı Senaryoları ile Black Mirror Dizisi Tadında 6 Film Tavsiyesi
Farklı Senaryoları ile Black Mirror Dizisi Tadında 6 Film Tavsiyesi
Biliyorsunuz, saatlerce izleyecek film aramayın diye burada size izleyip, beğendiğim filmleri modlarına ayırarak tavsiye ediyorum. Bu film tavsiyelerini yapabilmek için filmleri izlerken bazılarında "Black Mirror" dizisi esintileri sezdim. Onlardan 6 tanesini de sizin için derleyip bir araya getirmek istedim.  İşte o film tavsiyeleri! 1. İlk film tavsiyemiz "Radius" yani "Yarıçap"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/33/48/farkli-senaryolari-ile-black-mirror-dizisi-tadinda-6-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]"Kaan bu filmin konusu nedir? İzleyenlerin yorumları nasıl? IMDB puanı kaç?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayabilir. Filme Git ► 2. Bir diğer film tavsiyesi ise "Cyberbully"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/33/16/farkli-senaryolari-ile-black-mirror-dizisi-tadinda-6-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]"Siber Zorbalık" konusunu işleyen bu film düşük bütçe ve imkanlarıyla sizi şaşırtmayı başaracak.  Filme Git ► 3. Sıradaki film tavsiyemiz "Fermat's Room" ya da "Kapan"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/33/69/farkli-senaryolari-ile-black-mirror-dizisi-tadinda-6-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Birbirini tanımayan insanlar ve gizemli bir bulmaca... Filme Git ► 4. Bir başka Black Mirror esintileri olan beyin yakan film tavsiyesi ise "Arq"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/33/65/farkli-senaryolari-ile-black-mirror-dizisi-tadinda-6-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise tam anlamıyla beyninizi yakmaya aday. Filme Git ► 5. Bir diğer film tavsiyemiz ise "Get Out"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/33/20/farkli-senaryolari-ile-black-mirror-dizisi-tadinda-6-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Psikolojik bir gerilime hazır mısınız? Bu film sizi etkisi altına alacak! Filme Git ► 6. Son film tavsiyem ise "Coherence" yani "Paralel Evren"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/33/54/farkli-senaryolari-ile-black-mirror-dizisi-tadinda-6-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Paralel evren ve zamanda yolculuk konularına meraklıysanız, bu filmi yıllar yıllar sonra ilk günki gibi hatırlayacaksınız. "Kaan demişti" dersiniz... Filme Git ► E bir de bonus olmasın mı? Oldu; "Otherlife"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/33/8/farkli-senaryolari-ile-black-mirror-dizisi-tadinda-6-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Bu filmi de sakın kaçırmayın!  Filme Git ►   ► Bunlar kesmedi mi? O zaman tam da buraya tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz! :)  
31b
1
8 yıl
Sıkıyor mu, Sarıyor mu Anlaşılamayan Netflix Dizisi "The Witcher" İncelemesi | Detaylar
Sıkıyor mu, Sarıyor mu Anlaşılamayan Netflix Dizisi "The Witcher" İncelemesi | Detaylar
Biliyorsunuz size buradaki "Netflix Filmleri" kategorimde, izleyip beğendiğim Netflix yapımı filmleri tavsiye ediyorum. Bugün ise menümüzde, sadece 2 gün önce yayınlanan, Netflix imzalı The Witcher dizisi var. Çıkacağını duyduğum ilk günlerden beri beni heyecanlandırmayı başaran bu diziyi çıktığı gibi 1 günde silip süpürdüm. Instagram hesabımızda yaptığım ankette de izleyip beğenenler ve beğenmeyenler yarı yarıya çıktı. Mesaj atıp "Çok kötüydü" diyen de oldu, "2. sezon ne zaman çıkacakmış Kaan?" diye soran da... Ben de bugün sizlere şöyle iyi ve kötü yönleriyle nefis bir The Witcher dizi incelemesi hazırlamak istedim. Bu arada bu inceleme bolca spoiler içerir, o yüzden devam etmeden önce aşağıdaki butondan Netflix'e gidip, diziyi üyeliğiniz ile izleyebilirsiniz. Sonra muhakkak buraya bekliyorum. Diziye Git ► Hadi şimdi arkanıza yaslanın ve önce The Witcher dizisi hakkında kısa bir bilgi edinelim, sonra da iyi ve kötü yanlarıyla The Witcher dizisini şöyle bir inceleyelim! Nereden çıktı bu dizi? Hangi çağı, hangi olayları anlatıyor? Oyuncuları kim?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/53/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM]Öncelikle eğer siz de benim ve milyonlarca insan gibi Yüzüklerin Efendisi ve Game of Thrones gibi yapımlara bayılanlardansanız, bu dizi sizin de ilginizi çekecektir. Polonyalı bir yazar olan Andrzej Sapkowski, 1994 yılında bir roman kaleme alıyor ve bu roman önce oyuna sonra da bu diziye dönüşüyor. Başrolümüzde ise meşhur Supermen'imiz "Henry Cavill" oynuyor. Dizimizin ilk sezonunda 8 bölüm var ve her bölüm 60 dakikadan oluşuyor. Büyücüler, yaratıklar, elfler, mutantlar, savaşlar ve orta dünya atmosferi tam sizlikse bu dizi sizin favoriniz olabilir.  Hadi şimdi The Witcher incelemesi başlasın! Önce dizi hakkındaki olumsuz yorumlarımı sıralamak istiyorum...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/47/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] O ilk 2 bölüm neydi öyle? Öncelikle bu dizinin romanını okumamış, oyununu da oynamamış biri olarak bunları yazdığımı bilmenizi istiyorum... Konuştuğum kişilerin çoğu ilk 2 bölümden sonra bıraktıklarını söyledi, bu çok doğru çünkü dizi, olayları 3 farklı zaman dilimiyle işleyip, çok ileride birleştirdiği için ilk 2 bölümde izleyici hiçbir şey anlamadan birden olaylara balıklama atlamak zorunda kalıyor. Yani daha karakterlerin derinlikleri anlatılmadan, kim nedir, necidir bilmeden nasıl ölen bir kraliçe için bir his besleyebiliriz? Bir savaş geliyor fakat kim, neden saldırıyor bilmiyoruz. Birileri ölüyor fakat izleyici olarak hiçbir şey hissetmiyoruz. İşte bu da milyonlarca kişiyi ilk 2 bölümde diziden kopardı ne yazık ki. Kısacası, dizinin ilk birkaç bölümünü Witcher evrenini bilen kişiler izlesin diye çekmişler sanki...  "Bir geçmişten gösterelim bir gelecekten, biraz da şimdiki zamandan ekleriz..." Dizinin düzensiz bir akışı bulunuyor. Yani üstteki eleştirimde de dediğim gibi, bir bölüm izlediğiniz bir karakter, bir sonraki bölümde daha doğmamış olabiliyor. Witcher'ımız yaşlanmadığı için durumun farkına pek varamadan izliyorsunuz fakat bazı noktalar bu yüzden karmaşık veya saçma geliyor. "Kopuk kopuk hiçbir şey anlamadım" diyenler de tam da bu yüzden bir şeyler anlamamış oluyor. Dizinin ilk bölümlerinde olanları anlayabilmek için ilk sezonu tamamen izlemek gerekiyor.  Ezik büyücü kız ne zaman istediği erkeği elde edebilen güçlü bir alfaya dönüştü?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/1/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Dizide bazı kısımlar o kadar havada ki, sadece öyle bakıyorsunuz. Hiçbir şey hissetmiyor ve sonnucunu görünce "Ha böyle mi olmuş" deyip devam ediyorsunuz. Başrollerden olan büyücümüz Yennefer, kamburu olan, özgüvensiz, ezik, itilip kakılan bir genç kızdı. Fakat birden hızlandırılmış bir kampa girmiş gibi karşımıza büyü güçleri zirvede olan bir afet olarak çıktı. Hadi bir yan rol olsa anlarız da, dizinin başrollerinden birinin yontulmasını neden izlemedik? Domuz çiftliğinden çıkıp aynaya bakıp kendini beğenmedi ve hop, bir gecede bir Alfa! Bu yüzeysellik beni diziden itti açıkçası.  CGI yani bilgisayar efektleri bazen o kadar vasat durdu ki... Yapılan dizi bir orta çağ dizisi. Yani ejderhaların, büyücülerin, yaratıkların, fantastik mekanların olduğu bir dönemi anlatan bir dizide CGI müthiş olmalıydı. Yüzüklerin Efendisi serisi günümüzden tam 20 yıl önce çekildi ama taş gibi efektleri vardı. Kim diyebilir ki şurda şu efekt patladı, komik durdu? Yani hal böyleyken özellikle bazı yaratıkvari görüntülerde CGI çok kötüydü. Hayal kırıklıklarımın biri de buydu.  Kurgu o kadar akıcı değil ki, adamımız Witcher'ın olmadığı sahneler çok sıkıyor... Dizide öyle sahneler bulunuyor ki kurgu gerçekten vasat. İzleyici o kısımlarda, "Ay hemen Witcher kısmı gelse" diye saniye sayıyor resmen. Bu bir dizi için çok kötü bir durum. Game of Thrones'u baz alın mesela. 2 yan rol diyalog içindeyken bile dikkatle izlersiniz, kapacak bir şeyleriniz vardır çünkü. Fakat bunda Witcher'dan başka neredeyse hiçbir karakterin sahnesini darlanmadan izleyemiyoruz, sıkıyor çünkü.  Ana kötü tarafımız "Nilfgaard", fakat neden hiç çok kötü gibi değiller?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/45/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Bu durum da beni çok rahatsız etti mesela. Herkesin ağzında bir Nilfgaard'dır gidiyor fakat Nilfgaard tarafını bir görüyoruz, çapulcu takımı... Yerli filmlerdeki amatör kötüler gibiler... Yüzüklerin Efendisi serisini düşünün mesela, kötü bir taraf bellidir. Fakat burada kötü yok? Dizinin ana kötü tarafının hiç ürkütücü, gerçekten kötü olmaması puan kırdığım bir başka detay. Savaş kısmı da başlı başına ayrı bir hüsran. Koca imparatorluk askerleri zırh diye kadife elbiseler giymiş gibiler. Zırh tasarımı o kadar kötü ki, ilk dikkat ettiğimde "Yok, böyle değillerdir ya..." diye kendimi kandırmaya çalıştım. Şimdi sıra geldi dizi hakkındaki olumlu yorumlarıma[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/17/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Başrolümüz "Henry Cavill" rolünün hakkını fazlasıyla vermiş! Yukarıdaki olumsuz eleştirilerimde de söylediğim gibi, dizide hemen adamımız Witcher'ı görmek istiyoruz. Çünkü adamımız gerçekten sesiyle, hareketleriyle rolünün hakkını veriyor. Dublör kullanmaması ile de oldukça beğenimi kazanan Henry Cavill, bu işi çok iyi kurtarmış. Gerçekten romanını okumamış, oyununu da hiç oynamamış biri olarak bu karakteri çok beğendim.  Dizinin atmosferi şahane! Dizinin 1. bölümündeki ilk sahneden 8. bölümünün son sahnesine kadar dizi, kasvetli, orta çağ atmosferini hiç bozmuyor. Karanlık, sisli, kasvetli hava dizide çok iyi işlenmiş. Sadece bu etken bile insanı içine çekmeyi başarıyor.  Müzikler gerçekten iyiydi Özellikle bu tarz orta dünya yapımlarında kullanılan müzikler, çok büyük bir etken teşkil ediyor. 8 bölümün hepsinde de özellikle dikkat ettim ve bence bu dizide kullanılan müzikler gayet başarılıydı.  Başrolümüzün dövüşme sahneleri gerçekten beklentimin üzerinde çıktı Dublör kullanmıyor olması ile zaten gönlümü kazanmıştı fakat Henry Cavill, gerçekten iri cüssesiyle şahane dövüş sahneleri ortaya çıkarmış. Kafa kesmeler, kılıç saplamalar, şık dönüşler, hırpalanmalar, hepsi dozundaydı. Dövüş sahneleri gerçekten iyiydi diyebilirim. Genel anlamda nasıl mı buldum? Anlatayım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/85/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Şöyle bir durup düşünüyorum ve kendime "2. sezonu çıktığında izlemek için can atar mıyım?" diye soruyorum. Cevabım ise "Maalesef hayır" oluyor. Yani yukarıda da gördüğünüz gibi dizi için olumsuz eleştirilerim olumlulardan daha çok. Yani dizinin 2. sezonunu sabırsızlıkla bekleyenlerden değilim. Fakat fantastik dizi arayışımıza bir ilaç oldu mu? Evet... Sağda solda "Game of Thrones'tan daha iyi" gibi gerçek üstü yorumlara rast geliyorum ve gülümseyip geçiyorum. Aslında hiçbir yapımı birbiri ile kıyaslamam bunu doğru da bulmam hepsinin tadı tuzu ayrı fakat GOT nerede, bu dizi nerede... Genel olarak, boşlukta izlenir. Fakat müptelası olunmaz diyerek içinde bulunduğum durumu özetleyebilirim. The Witcher Oyuncuları Türk Olsaydı Kimler Olurdu? ► ● Hemen aşağıdaki butona tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
18b
0
6 yıl
METAVERSE'ü Anlamak İçin İzlenmesi Gereken 3 Film Önerisi!
METAVERSE'ü Anlamak İçin İzlenmesi Gereken 3 Film Önerisi!
"Metaverse" kelimesi artık günlük hayatımıza yerleşmeye başladı. Hal böyle olunca pek çok kişi de hemen kolları sıvayıp google'da "metaverse konulu filmler" araması yaparak METAVERSE konulu film önerileri bulmaya çalışıyor. İşte ben de tam olarak bu yüzden bugün size bu konuyu izleyerek anlayabileceğiniz 3 film önerisi vermek istedim. Hadi gelin şimdi işledikleri konularıyla Metaverse hakkında izleyerek fikir sahibi olabileceğimiz o film önerilerine birlikte bir göz atalım... Hadi! ● Bu içeriği YouTube kanalımızda da VİDEO olarak izleyebilirsiniz...[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=Qrc94v9gljE[/VIDEO] 1. Önce "Veri" konusuna değinen bu yapımı izleyin; Social Dilemma[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/270/90/metaverse-u-anlamak-icin-izlenmesi-gereken-3-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]METAVERSE ismindeki "Meta" sözlükte; "Ticari bi amaç için üretilen, alınıp-satılabilen ürün" anlamına geliyor. İşte 2020 yılında yayınlanan Social Dilemma filmi de tam olarak bunu konu alıyor. Biz ınstagram'da sadece baş parmağımızı kullanarak sörf yaparken arka planda kişisel verilerimiz kimlerin elinde kaç milyon dolarlara dönüşüyor tam olarak bu süreci bize aktarıyor. Üstelik bunu da öyle herhangi birilerinden değil, direkt olarak Facebook, Instagram ve Google gibi dev firmaların yönetici kadrolarında çalışmış kişilerden dinliyoruz. Eğer METAVERSE'ü anlamak istiyorsanız, bu yeni dünyanın temel taşı olan verilerimizin nasıl şekillerde bizden alınıp, hangi aşamalarda paraya dönüştüğünü görmek isterseniz önce 1 buçuk saatlik bu yapımı izleyin derim. Filme Git ►  2. Sıradaki tavsiyem ise TRON![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/270/98/metaverse-u-anlamak-icin-izlenmesi-gereken-3-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]METAVERSE gibi bir dünyada gerçekleşmesi muhtemel şeyleri konu alan TRON ismindeki bu bilim kurgu - macera filmi, çerezlik bi yapım gibi görünse de aslında gelecekte insanoğlunun yaşayacağı bi dijital evreni bize göstermesi açısından gayet başarılı... Teknolojiye hayranlık duyan bi çocuk, aniden ortadan kaybolan babasını ararken kendini birden dijital bi dünyada buluyor ve bu sanal dünyada çok uçuk şeyler yaşıyor. Bu film ile hem keyifli birkaç saat geçirebilir hem de METAVERSE dünyasına kıyısından köşesinden konuk olabilirsiniz. Filme Git ►  3. Metaverse'ü izleyin; Ready Player One...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/270/58/metaverse-u-anlamak-icin-izlenmesi-gereken-3-film-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bu tavsiyem ise gerçekleşmesi muhtemel METAVERSE evrenini bize en iyi şekilde gösteren yapım... Yönetmen Steven Spielberg imzalı filmimiz, VR dediğimiz sanal gözlüklerin cebimizdeki akıllı telefonlar kadar yaygın olarak kullanıldığı bi zamanda geçiyor. Ailesini yitirmiş bi gencimiz ve bir de milyonlarca kişiyi peşinden sürüklemeyi başaran bi sanal gerçeklik oyununu tasarlayan bi amcamız var. Bu amcamız, ölmeden önce şirketini, varını yoğunu bu oyunun içine bi yerlere gizliyor ve diyor ki bu "ipuçlarını bulan kişi mirasımın da sahibi olacak"... Tabi şirketin yöneticileri de "ilk biz bulmalıyız" diyerek koca bi orduyu bu oyuna sokup baya baya maaşlı olarak oynatıyolar. İşte başrolümüz de tam olarak bunun mücadelesini veriyor... Gerçek ve sanal dünyayı çok iyi bi şekilde işleyen bu film, bence METAVERSE'ü anlamak için en doğru kaynaklardan biri.. Filme Git ►  BONUS: Aldığınızda, sizi gerçek, fiziki hayat ile birebir deneyimler yaşayabileceğiniz METAVERSE gibi farklı bi dünyaya götürmeyi başaran bi ilacı konu alan "Otherlife" filmine de bi göz atın derim...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/270/4/metaverse-u-anlamak-icin-izlenmesi-gereken-3-film-onerisi-780x439.png[/RESIM] Filme Git ►  - - - - -  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
27b
0
4 yıl
1 Günde Bitirilesi Yeni Netflix Dizi Tavsiyesi: Alice in Borderland
1 Günde Bitirilesi Yeni Netflix Dizi Tavsiyesi: Alice in Borderland
Biliyorsunuz film tavsiyelerinin yanında şurada da sizlere dizi önerileri sunuyorum. İşte bugün de sizlere henüz günler önce, 2020'ye veda ederken yayınlanan Netflix imzalı "Alice in Borderland" dizisini tavsiye etmeye geldim. Eğer alice in borderland izle gibi bir arama sonucu yolunuz buraya düştüyse sizi hemen Netflix'e alalım çünkü aradığınız burada değil. Fakat alice in borderland konusu, izleyen yorumu gibi aramalar sonucu buradaysanız beni takip edin! Nefis Netflix Dizi Tavsiyeleri İçin Tıkla! ►  Hadi şimdi gelin bu çok yeni izlediğim Alice in Borderland dizisinden size kısaca bahsedeyim... Dizi hakkında düşüncelerime geçmeden önce Alice in Borderland konusuna şöyle bir bakalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/229/38/1-gunde-bitirilesi-yeni-netflix-dizi-tavsiyesi-alice-in-borderland-780x439.png[/RESIM]Tokyo'dayız. Bilgisayar oyunlarıyla aşırı içli dışlı olan bir gencimiz ve onun 2 yakın arkadaşı var. Hepsinin de kafası bir şeye bozulunca 'buluşalım' diyorlar ve küçük çaplı kafayı dağıtırken birden kendilerini polisten gizlenirken buluyorlar. Sonrasında ise gözlerini insanların olmadığı, araçların çalışmayıp sokakların, caddelerin bomboş olduğu bir Tokyo'da açıyorlar. Sonrasında ise bazı hayatta kalma oyunları onları bekliyor... İşte dizimiz de bu 3 gencin, ışınlandıkları bu farklı dünyada yaşadıklarını konu alıyor. Yakın zamanda izlediğim en 'sürükleyici' dizi![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/229/23/1-gunde-bitirilesi-yeni-netflix-dizi-tavsiyesi-alice-in-borderland-780x439.png[/RESIM]Dizi, sizi tuttuğu gibi peşinden sürüklüyor. Bunu laf olsun diye söylemiyorum, yıllardır burada sizlere dizi-film tavsiyen eden biri olarak söylemek istiyorum ki bir bölüm izledikten sonra diğer bölüme geçmemek için kendinizi zor tutacaksınız. Çünkü dizi, sürekli merakta bırakan akışı sayesinde izleyicinin kafasında "Şimdi ne olacak?" sorusunu sürekli taze tutmayı başarıyor. Size buralarda tavsiye ettiğim şu filmi hatırlayın. Eğer bu filmi izleyip beğendiyseniz muhtemelen bu diziyi de beğenirsiniz. Fakat bu filmi henüz izlemdiyseniz mutlaka bu diziden sonra filme de bir şans verin derim.  40 dakikalık 8 bölüm de akıyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/229/26/1-gunde-bitirilesi-yeni-netflix-dizi-tavsiyesi-alice-in-borderland-780x439.png[/RESIM]Dizi bir 'manga' (japon çizgi romanı) uyarlaması. Benim gördüğüm ve izlerken sizin de göreceğiniz bazı mantık hatalarının sebebi de orijinal manga'dan kopmadan diziyi tamamlamak istemeleri nedeniyle... Bu birkaç hatayı görmezden gelip kendinizi akışa bırakırsanız her biri ortalama 40 dakika olan 8 bölümü de 1 günde silip süpürürsünüz. Bence hemen şimdi aşağıdaki butonu kullanarak diziye ışınlanın ve izlemeye başlayın derim.  NOT: Dizi bolca kanlı bıçaklı, birkaç da yetişkinlere göre olan +18 sahne mevcut. Bu yüzden ailece izlemelikten çok arkadaş ortamında izlenecek bir yapım diye düşünüyorum... Ayrıca bu diziyi Instagram'dan bizi takip eden ve buralarda da olan Mustafa Bağlaç attığı DM ile fark etmemi sağladı. Kendisine de teşekkürler ediyorum.  Alice in Borderland İzle ► - - - - -  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
36b
10
5 yıl
Denizde veya Okyanusta, Suyun Altında veya Üstünde Geçen Bol Sulu 6 İyi Film Önerisi
Denizde veya Okyanusta, Suyun Altında veya Üstünde Geçen Bol Sulu 6 İyi Film Önerisi
Selam! Bugün size açık denizlerde, suyun altında ya da üzerinde yaşananları konu alan 6 film tavsiyesi getirdim. Aslında biliyorsunuz burada size modunuza göre film tavsiye ediyorum, bu filmler de şimdiye kadar tavsiye ettiklerimin arasında olan filmler. Fakat sizlerden "Kaan listelesene?" gibi mesajlar alıyor ve bende daha önce beğenip size tavsiye ettiğim bu filmleri bir de liste haline getirip derleyip toplarlıyorum.  Hadi gelin şimdi o "sulu" film önerilerine birlikte bir bakalım! (Vahşi doğada geçen hayatta kalma filmlerine de buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) 1. Listemizin ilk sırasında bol maceralı "Kon-Tiki" var...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/47/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]"Kaan nedir bu? Konusu nedir? Nasıldır?" diyenler aşağıdaki butona tıklayabilir. Filme Git ► 2. Sıradaki film tavsiyemiz "The Shallows", yani "Karanlık Sular"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/17/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Nefis bir hayatta kalma mücadelesi izleyeceksiniz.  Filme Git ► 3. Listemizdeki bir diğer film tavsiyemiz ise "All is Lost", yani "Sona Doğru" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/57/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpeg[/RESIM]"Ben olsam ne yapardım?" diye düşünmek istiyorsanız bu film tam sizlik.  Filme Git ► 4. Bir diğer film önerim ise "Black Sea"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/22/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Başrolünde Jude Law'ın olduğu taş gibi bir film sizi bekliyor.  Filme Git ► 5. Sona doğru yaklaşırken bir başka film tavsiyem ise "Life of Pi" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/89/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu filmi bitirdiğinizde, koca bir romanı okumuş gibi olacaksınız... Kaçırmayın!  Filme Git ► 6. Ve sonuncu film tavsiyesi ise "Captain Phillips" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/13/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Tom Hanks'in oyunculuğunu konuşturduğu bu nefis filmi de mutlaka izleyin.  Filme Git ► BONUS: Konu ve işleyiş bakımından 6 tavsiyeden farklı olsa da "izlemelisiniz" dediğim bir başka tavsiye ise "Sphere", yani "Küre"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/72/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Pek bilinmeyen bu film ise beyin yakan bir konuyu işliyor...  Filme Git ► ♦ "Yok mu başka?" dediğinizi duyar gibiyim. Olmaz mı? Tam da buraya tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz! E ben size daha ne yapayım? :)  
55b
0
8 yıl
Game of Thrones 8. Sezon 6. Bölümde Neler Oldu? Son Bölüm İncelemesi!
Game of Thrones 8. Sezon 6. Bölümde Neler Oldu? Son Bölüm İncelemesi!
Ve evet... Adını kitlelere en çok duyurmayı başaran, dünyanın en büyük çaplı dizisi Game of Thrones, 8. sezon 6. bölümü ile final yaptı. 2011 yılında başlayan bu nefis dizi, 8 sezonun ardından bugün son bölümü ile hepimize veda etti. Öncelikle inceleme ve eleştirilerime geçmeden önce bu yazıya "Game of Thrones 8. sezon 6. bölüm izle" yazarak gelenler için bir haberim var; Birazdan burada görecekleriniz bolca SPOİLER içeriyor. O yüzden önce bölümü izleyin sonra hemen buraya gelin ve neler olmuş neler bitmiş onlara bir göz atın. Hadi gelin şimdi Game of Thrones son bölümde neler yaşandı, nelere şahit olduk, nelere "keşke olmasaydı" dedik birlikte bakalım.  (Geçen hafta ele aldığım bir önceki bölüm incelemesine de buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) Kraliçemiz "Daenerys" öldü![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/51/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Aslında bu benim ve birçok izleyicinin beklediği bir şeydi. Son bölümü izlerken sürekli olarak ha şimdi öldü, ha şimdi ölecek, ha zafer konuşması yaparken Arya hançeri saplayacak deyip durdum. Fakat kraliçemizin ölümü sevdiği adamın elinden oldu. Çünkü önceki bölümde de Dany'nin suyunun ısındığı ortadaydı. Tyrion ve Jon sürekli olarak yerdeki ölü bedenlere bakıp iç geçirmişti. Jon bu durumu kaldıramazdı ve kaldıramadı da. Bebekleri, kadınları ve çocukları diri diri yakan biri, hala merhamet göstermiyorsa yapacak pek de bir şey kalmamıştı. Tyrion Jon'u gazladı ve bir gün seni de idam ettirecek deyip Jon'u tahta yolladı. Dany ise tahta hiç oturamadan hayatını kaybetti. Yıllardır tahtın hayali için savaşan, ter döken Dany, tahta hiç oturamadan göçüp gitti... Dany'nin öldüğünü gören "Drogon", tahtı alevleri ile eritti![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/84/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Bence bu şahane bir andı. Jon zaten tahta geçmek için Dany'i öldürmemişti. Fakat ejderhamız Drogon, Dany'nin cansız bedenini yerde görünce yılardır herkesin oturmak için birbirini öldürdüğü tahtı bir çırpıda eritip yok etti. Sanki Jon'a bakıp "Artık kimse bu taht için birbirini öldürmesin!" der gibiydi... Her şey bittikten sonra "Karar toplantısı" adı altında bir ilkokul piyesi izledik[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/44/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Bu durum sadece bana mı garip geldi bilmiyorum ama savaşlar yapılmış, kraliçeler krallar ölmüş, halk cayır cayır yanmış, bizimkiler "Karar Toplantısı" adı altında toplanmışlar, şakalaşıp gülüşüyorlar... Yahu dizinin atmosferine hiç uydu mu şimdi bu? Jon Dany'i öldürmüş, ortalıkta halk yok, Lekesizler Jon'un kafasını istiyor, her yer virane, siz hala komiklikler şakalar... Hemen ardından da Bran'in kral seçilmesi... Yahu alıştırdınız bizi yıllardır olayları yavaş yavaş işlemeye, şimdi bu hız izleyiciyi afallatır diye hiç mi düşünmediniz? Her şeyin bu kadar hızlı ve absürt olması bende hayal kırıklığı yaşattı. Özellikle bu toplantı, aceleye gelmiş bir fiyaskodan öteye gidemedi.  Ne Jon, Ne Dany, bu koca dizinin tek sağlam karakteri var; Tyrion![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/50/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Başından beri söylediğim gibi benim için bu diziyi toparlayan ve bir merkezde kalmasını sağlayan tek karakter Tyrion. Diğer tüm karakterin değiştiğine, duygusal evrimlerine şahit olduk fakat Tyrion başından beri aynıydı, yıllar sonra bugün de aynı. Eğer dizi o kadar uç noktalara çıkıp, o kadar derinlere inip tekrar aynı çizgisine geldiyse bunu başaran karakter Tyrion Lannister'dır. Canlandıran oyuncu "Peter Dinklage" de bence koca bir alkışı hak ediyor.  "Demokrasi" detayı güzeldi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/32/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Karar toplantısında Yedi Krallık'ı kim yönetsin diye tartışılırken Sam'in ayağa kalkıp "Yahu bu kral sadece bizi değil, halkı da yönetecek. Bu yüzden halk da bu seçime katılmalı" demesi ve "Demokrasi" vurgusu yapması güzeldi. Şahsen ben bir ara gerçekten böyle bir şey olacağını sandım yalan yok...  Bran kral oldu![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/34/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Son bölüm sonrası birçok arkadaşım, Bran'in geleceği gördüğünü ve kral olacağını çok önceden bildiğini söyledi. Fakat Bran şimdiki zamanı ve geçmişi görüyordu. Geleceği gördüğünü ben pek hatırlamıyorum yanlışsam lütfen yorumlarda düzeltin. Fakat şöyle bir durum da var; Toplantı sırasında Tyrion Bran'e "Kral olmayı ister misin?" gibi bir soru soruyor ve Bran de "O kadar yolu neden geldim sanıyorsun?" gibi manidar bir cevap veriyor. Yani bu durumda Bran gerçekten kral olacağını bildiği için oradaydı. Bu da benim tezimi çürütüyor fakat bilemiyorum Altan...  Mutlu son![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/87/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Evet bu da oldu. Yıllarca keyifle ve hayranlıkla izlediğimiz dizi Game of Thrones, mutlu sonla bitti... Biri bana bunu söylese inanmazdım. Çünkü bu ilk bölümünden bugüne kadar acımasız bir taht savaşıydı ve gerçek dünyada maalesef kötüler daha çok kazanır. Bu yüzden herkesin mutlu mesut şekilde yoluna gitmesi ve kötülerin ölüp gitmesi beni çok tatmin etmedi. "Mutlu son" bu dizinin izleyicilerini pek "mutlu" etmedi...  Game of Thrones son bölümdeki güzel detaylar; Jon ile ulu kurt Ghost'un buluşması[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/69/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderha Drogo'nun Dany'nin ölü bedenini koklayıp onu alıp uçup kaybolması[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/99/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderhasından inen Dany'nin arkasında 2 dev kanat görünmesi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/65/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Tyrion'ın Dany ve herkesin önünde rozetini yere atıp isyan etmesi...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/78/82/game-of-thrones-8-sezon-6-bolumde-neler-oldu-son-bolum-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] ● Adına açılan hesapların milyonlarca takipçiye ulaştığı, altyazı editörlerinin çeviride ustalaştığı, izleyenlerin Ejderha sevgisinin arttığı, dizi sektörünün büyümesine tek başına devasa destek olan ve birçok oyuncuyu ünlü yapan efsane dizi Game of Thrones acısıyla tatlısıyla bitti... Çoğumuz 8. sezondan memnun değiliz fakat ben çok da yerin dibine sokmamayı tercih ediyorum. Çünkü insanoğlu "son" olan bir şeyi sevemiyor. Doğamızda yok. En efsane şey bile bittiği için bizden eksiyi yiyor. Ha daha güzel olabilir miydi? Kesinlikle. Daha güzel yazılabilir miydi? Kesinlikle. Fakat berbat mı? Bence hayır. Umarım linç yemem diyor ve küçük bir dipnot ile yazımı noktalıyorum.  ♦ "Kaan GOT da bitti bu boşlukta ne izleyelim?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayarak modlarına göre film önerisi seçebilirler!  Film Tavsiyesi Seç! ►
12b
0
7 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.