Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!

15 Mart 2020
16b
0 Yorum
Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!

Gündemi ve dünyayı sürekli takip eden, reytingi koklayan ve neyin hit olacağını ön görebilen Acun Ilıcalı, 2019'un sonunda başladığı "Exatlon Challenge" yarışmasını hangi kanal veya platformda yayınlayacağına dair bir açıklama yapmamıştı. 18 Türk YouTuber'ın yarışmacı olarak katıldığı "Exatlon Challenge" programının nerede yayınlanacağı nihayet açıklandı. Acun Medya imzası ile hazırlanan Exatlon yarışması Netflix'te izlenebilecek.  

YouTuber Barış Özcan'ın Tavsiye Ettiği 6 İyi Film İçin Tıkla ►

Hadi gelin şimdi Netflix'te yayınlanacak olan Exatlon Challenge hakkında detaylara bir bakalım. 

Acun YouTuber'ları yarıştırarak tamamen "Gençlik" odaklı bir program yaptı, ne yani bunu TV'de mi yayınlayacaktı?

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Exatlon, insanların dayanıklılık, güç, korku ve irade testlerinden geçtiği bir yarışma. Bu yarışmada zeka, çeviklik, dayanıklılık, cesaret ve psikoloji çok önemli. İşte bunların hali hazırda olduğu yer ise YouTube. "Ormanda 1 gece hayatta kalmak", "Aslanlarla dolu kafese girdim" gibi pek çok cesaret ve dayanıklılık isteyen video, şu an hali hazırda zaten YouTube'ta mevcut. Acun da bir çığ gibi büyüyen bu YouTube dünyasına ayak uydurmak istedi ve elindeki gücü de doğru kullanarak 18 Türk YouTuber'ı Dominik'e götürüp Exatlon Challenge'ı çekti. Gençlerin en çok olduğu yer ise YouTube'tan sonra Netflix'ti, bu yüzden Netflix ile anlaşıldı ve yarışma Netflix'in takvimine girdi. 

Exatlon Challenge'ı 3 Temmuz 2020'de Netflix'te izleyeceğiz!

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Netflix Türkiye'nin genç kitlesi oldukça fazla. Bunun da bilincinde olan Ilıcalı, zekice bir hamle yaparak Exatlon'u Netflix'te yayınlamayı başardı. Hem YouTuber'lar var, hem de Netflix'te... Benim düşüncem, bu yarışmanın çok izleneceği yönünde. 

Peki yarışmada hangi YouTuber'lar var? Abone sayıları ile birlikte size göstermek istiyorum. "Orkun Işıtmak" ile başlayalım!

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Abone Sayısı: 7 Milyon

Elanur

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Twitch yayıncısı olan Elanur'un YouTube üzerinde 220 bin abonesi bulunuyor. 

Oğuzhan Uğur

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Sunucu olarak adaya giden Uğur'un da 2 Milyon abonesi bulunuyor.

Dilara Aydın

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Instagrammer olan Aydın'ın YouTube üzerinde sadece 4 bin abonesi bulunuyor.

Furkan Yaman

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Furkan ise YouTube'ta 3.3 Milyon aboneye sahip.

Ağır Sağlam

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Furkan Kaya'nın ise 500 bin abonesi bulunuyor.

Öykü Berkan

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Öykü ise 200 bin aboneye sahip.

Mendebur Lemur

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
1.3 Milyon aboneye sahip olan Lemur ise YouTube üzerinde hızla yükselenlerden. 

Hayrettin

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Yıllar televizyoncusu, sunucusu ve günümüzün YouTuber'ı Hayrettin'in ise 2 Milyon abonesi var. 

MiaFitz

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Gözde Demiral ise iyi bir Twitch yayıncısı. YouTube üzerinde ise 40 bin aboneye sahip.

Buğra Kazancı

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
2 Milyon aboneye sahip olan Kazancı ise oyun videoları ile tanınıyor. 

Dilan Ay

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
40 bin abonesi bulunan Ay ise kendi kitlesi tarafından oldukça seviliyor.

Zeynep Aleyna Şen

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Şen'in ise 30 bin abonesi var. 

Yağmur Karabal

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Yağmur ise YouTube üzerinde sadece 4 bin aboneye sahip.

Doğan Kabak

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Otomobil denince YouTube üzerinde akla gelen ilk isimlerden olan Doğan Kabak ise 1.3 Milyon aboneye sahip. 

Beyin Yakan Film Tavsiyeleri İçin Tıkla ►

Uras Benlioğlu

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
2.7 Milyon aboneye sahip Benlioğlu'nun geçtiğimiz günlerde seyir halindeyken aracı yanmış, kendisi ise son anda canını kurtarmıştı. Bu da size küçük bir bilgi. 

Barış Erdoğan

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Sportif bir YouTuber olan Barış'ın ise 250 Bin abonesi var.

Buse Plan

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!
Çeşitli çılgınlıkları ile sürekli gündemde olmayı başaran Plan ise 80 Bin aboneye sahip. 

VLOG: Çekim için adaya giden YouTuber'ları, kaldıkları yerleri, yaşadıkları duyguları daha yakından görmek, anlamak isterseniz Orkun Işıtmak'ın paylaştığı aşağıdaki Vlog'u da izleyebilirsiniz.

NOT: 3 Temmuz'da Netflix üzerinden izlenebilecek olan yarışma, şimdiden sosyal medyada sürekli gündeme tutunmayı başarıyor. Bu da, yarışmanın çok beklendiğini ve çok izleneceğini gösteriyor. 

● Aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz!

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!

Modunu Seç ►

Acun'un, YouTuber'lar ile Çektiği Yarışma "Exatlon" Netflix'te İzlenecek!

listesine yorum yap!
Henüz kimse yorum yapmadı...
SEN İLK OLABİLİRSİN!
exatlon izleexatlon türkiyeexatlon youtuberexatlon netflixexatlon türkiye izleexatlon yarışmasıexatlon challenge kimler varexatlon challenge hangi kanaldayoutuber exatlonexatlon ne zaman yayınlanacakexatlon yayın tarihiexatlon challenge izleexatlon türkiye kadrosuexatlon oyuncularıexatlon youtuber isimlerexatlon challenge ne zamanexatlon challenge youtuberlar
EN AKTİF ÜYELER
Bir Başkadır Dizisinin Hüzün Yüklü Atmosferine Ait Nefis Replikler! 
Bir Başkadır Dizisinin Hüzün Yüklü Atmosferine Ait Nefis Replikler! 
Dün bitirdiğim gibi sizlere de şurada kısa bir inceleme yazısıyla tavsiye ettiğim Netflix imzalı başarılı Bir Başkadır dizisi replikleri gece boyunca kafamın içinde dolandı durdu. E hal böyle olunca da hmen uyanır uyanmaz sıvadım kolları ve Bir Başkadır dizisi replikleri bulmak için 8 bölümlük diziyi hemen şöyle bir tekrar taradım.  İyi Dizi Tavsiyeleri İçin Tıkla ►  Sizler için seçtiğim bu replikler benim gözüme takılan ve hem o sahneye, hem de o oyunculara çok yakışan replikler oldu. Eğer sizin yakaladığınız replikler varsa siz de yoruma bırakabilirsiniz... Hadi gelin şimdi bazıları düşündüren ve bazıları da gerçekten duygulandıran o Bir Başkadır replikleri nelermiş bir bakalım.  "Çuvalla geziyor haberi yok..."[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/225/71/bir-baskadir-dizisinin-huzun-yuklu-atmosferine-ait-nefis-replikler-780x439.png[/RESIM]Dizideki psikoloğumuz Peri, konuyu kendi psikoloğu olan Gülbin'e anlatınca, Gülbin'in olaya tavrı bu şekilde oluyordu. Siyahın beyaza, beyazın siyaha bir üstünlüğü yok. Hepimiz insanız, yeriz, içeriz, nefes alır ve yaşarız. Herkes gönlünce gezip, gönlünce giyinip, gönlünce yaşayabilir.  Bırak kendileri olsunlar...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/225/19/bir-baskadir-dizisinin-huzun-yuklu-atmosferine-ait-nefis-replikler-780x439.png[/RESIM]Dizi gerçekten Türkiye'yi, bizi, toplumumuzu müthiş bir şekilde işliyor. Gördüğünüz her karakteri mutlaka sokakta görmüş gibi oluyorsunuz, hepsi çok gerçek. Şu repliğin güzelliğine bakın![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/225/37/bir-baskadir-dizisinin-huzun-yuklu-atmosferine-ait-nefis-replikler-780x439.png[/RESIM]Yasin'in halının üzerine oturup Ruhiye'ye söylediği bu replik o kadar başarılı bir şekilde yazılmış ki... Yazandan söyleyene, herkesi alkışlamak gerek. "Huzur mezarda..."[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/225/84/bir-baskadir-dizisinin-huzun-yuklu-atmosferine-ait-nefis-replikler-780x439.png[/RESIM]Bu sahnede gözleri nemlenmeyen, hatta birkaç yaş damla düşürmeyen insan yoktur muhtemelen. "Kız saçını kapatmış, sen kafanı..."[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/225/24/bir-baskadir-dizisinin-huzun-yuklu-atmosferine-ait-nefis-replikler-780x439.png[/RESIM]Şiir gibi bir replik... Ruhiye; sen ne güzel, ne naif bir karakterdin be![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/225/41/bir-baskadir-dizisinin-huzun-yuklu-atmosferine-ait-nefis-replikler-780x439.png[/RESIM]Ruhiye köyüne gittiğinde Semiha'nın evinin yolunu tutturmuş ve Semiha'ya hissettiklerini anlatmıştı. İşte bu repliği de tam da o evde Semiha'ya söylemişti... "İşte elalem böyle deliriyormuş demek ki..." En büyük hatalar...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/225/63/bir-baskadir-dizisinin-huzun-yuklu-atmosferine-ait-nefis-replikler-780x439.png[/RESIM]Peri ile barda oturup laflayan ve dizide de gerçek hayattaki gibi bir oyuncuyu canlandıran Nesrin Cavadzade'nin dudaklarından dökülmüştü bu replikler. - - - - -  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
15b
0
5 yıl
Black Bird: 6 Bölümlük TAŞ Gibi Mini Hapishane Dizisi!
Black Bird: 6 Bölümlük TAŞ Gibi Mini Hapishane Dizisi!
Yabancı dizilerin arasından en iyi mini dizileri ayıklayıp, izlemeyi, keşfetmeyi seven biri olarak uzun zamandır iyi bir mini dizi arayışı içerisindeydim. İşte tam da bu anda rast geldiğim Black Bird dizisi, beni kendine çekmeyi başardı. Mini dizi seven biri olarak, özellikle dizinin sadece birkaç bölümden oluşuyor olması beni hemen kendine bağladı... E hal böyle olunca ben de black bird dizisini sizle de paylaşmak ve tüm bu detaylarından size de bahsetmek istedim. Hadi gelin şimdi, özellikle iyi bir yabancı dizi bulamadığımız şu günlerde, black bird ismindeki bu mini dizinin konusu, oyuncuları ve en önemlisi de 'izlenir mi?' konusunda sizleri elimden geldiğince aydınlatayım... Hadi! Yorumumdan önce; Nedir bu Black Bird dizisi konusu bir bakalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/338/32/black-bird-6-bolumluk-tas-gibi-mini-hapishane-dizisi-780x439.png[/RESIM]Black Bird ismindeki dizimiz, keyifli bir hayat yaşarken kendini birden 10 yıllık bir hapis cezası yemiş biri olarak bulan Jimmy Keene ismindeki bir adamın yaşadıklarını konu alıyor. Adamımız kara kara düşünürken kapısına birden küçük de olsa bir şans dayanıyor ve adamımız da bu tercih sonrası kendini bambaşka bir dünyada, kimselerin gitmek istemeyeceği bir hapishanede buluyor. Düştüğü bu cehennemdeki bir katilden bazı itirafları alması gereken adamımız, cezasını sildirmek isterken hayatından olma riskini göze alıyor. Hiç lafı uzatmaya gerek yok; Bence TAŞ gibi bir dizi bu![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/338/82/black-bird-6-bolumluk-tas-gibi-mini-hapishane-dizisi-780x439.jpg[/RESIM]Dizinin 2 başrolü de kesinlikle çok başarılı. Bunun yanında akış da oldukça sakin fakat bir o kadar da vurucu. Başrolümüz DiCaprio'daki o havalı, cool hallerinde takılsa da, yaşadıklarıyla birlikte yaşadığı değişimi çok başarılı bir şekilde izleme fırsatı buluyoruz. Yani başrolümüzün karakter değişimini bence güzel bir şekilde işliyor dizi. Ayrıca dizinin renkleri, kurgusu, olayları anlatış ve işleyiş şekli de daha ilk başından izleyicisine 'İyi bir şey izliyorum galiba..' dedirtmeyi başarıyor. Gerçek bir hikayeye dayanıyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/338/6/black-bird-6-bolumluk-tas-gibi-mini-hapishane-dizisi-780x439.png[/RESIM]Dizinin hikayesi, tamamen gerçek kişi ve olaylara dayanıyor. Diziyi izlerken veya izledikten sonra görüp duyduklarınızın bir zamanlarda bir yerlerde gerçekten yaşanmış olmasının verdiği acı ve kızgınlık, bence tarifsiz. İnsan bu tür olayları hep 'sinemada', 'dizilerde' izlerim sanıyor fakat bu olaylar maalesef gerçek... Diziyi sağlam kılan ögelerden en önemlisi de zaten bu gerçeklere sırtını dayamış olması bana göre. Başrolleri alkışlıyorum![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/338/94/black-bird-6-bolumluk-tas-gibi-mini-hapishane-dizisi-780x439.png[/RESIM]Asıl adamımızdan yukarıda da bahsettim; Kendisi, keyifle izlediğim şu Tetris filminin de başrolü ve bence kesinlikle izleyene ilginç şekilde bir DiCaprio havası veriyor. Aşırı özgüvenli ve tabi yakışıklı da olması, onu bu role de cuk oturtmuş diyebilirim. Bunun yanında diğer başrolümüz Paul Walter Hauser gerçekten inanılmaz bir rol kesiyor. Hatta bırakın kesmeyi, adam adeta döktürüyor. Bu kadar gerçek, bu kadar başarılı bir oyunculuk, yakın zamanda izlememiştim diyebilirim. - - - - - -  Özet: Ben bu diziyi gerçekten sevdim. Eğer şöyle birkaç bölümlük iyi bir mini dizi arayışındaysanız ve 'gerçek' şeyler sizi sıkmaz, aksine daha da kendine çekerse, izlemeniz gereken dizi, işte bu dizi... Fakat bu türe yabancıysanız ve tercih etmiyorsanız, hemen diğer tavsiyelere göz atın derim. Ayrıca bana bu diziyi tavsiye eden Mesut Şahin'e de teşekkür ediyorum. - - - - - -  • Black Bird dizisi Netflix'te var mı? Hayır, dizi Apple TV+ yapımı, bu yüzden Netflix'te yok. • Dizi kaç bölüm? Kaç sezon? Dizi 6 bölümlük bir mini dizi. Tüm diziyi 5 saat 45 dakika gibi bir sürede bitirebiliyorsunuz. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
25b
7
2 yıl
Değeri Bilinmeyen 5 İYİ FİLM!
Değeri Bilinmeyen 5 İYİ FİLM!
Reklamı yapılan, elden ele, kulaktan kulağa ulaştırılan, sağda solda defalarca önerilen pek çok iyi film olsa da tanıtımı yapılamayan, yeterince adını duyuramayan ve bu yüzden kenarda köşede kalan pek çok iyi film de bi yerlerde keşfedilmeyi bekliyor... işte ben de bu yüzden bugün size beğendiğim fakat hala değeri bilinmeyen filmlerden bazılarını size tavsiye etmek istedim. Listemde 40 kadar film var, eğer olur da "kaan, bu listenin 2.'si de gelsin" derseniz yorum bırakarak bana bunu belli edebilirsiniz. Hadi gelin şimdi listemdeki değeri bilinmeyen iyi filmler hangileri? Gözden kaçan o iyi film önerileri neler? Birlikte bakalım! ● Bu içeriği daha UZUN olarak YouTube kanalımızda da hazırladık![VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=Zt9zag8MvKI[/VIDEO] 1. Storm Boy, yani bizdeki adıyla Fırtına Çocuğu ile başlıyorum...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/356/78/degeri-bilinmeyen-5-iyi-film-780x439.png[/RESIM]2019'da çıkan bu film, ilginç şekilde beklediğim kadar ilgi görmedi fakat bence şahane bi film bu... Başrolünde hayvanların olduğu filmler bana özellikle hafta sonları şahane zamanlar yaşatıyor. Bu yüzden bu film de bence hem hikayesi, hem de çok naif ve duygulu sahneleriyle bu listeye girmeyi başardı. Oyunculuklar, görsel efekt kullanmadan gerçek pelikanlar ile yapılan çekimler, hepsi şahane.. yer yer keyifli, yer yer de hüzünlü ve sıcacık bi hikaye sizi bekliyor. Filme Git ►  2. The Art of Racing in the Rain[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/356/96/degeri-bilinmeyen-5-iyi-film-780x439.png[/RESIM]Bizdeki adı "Yağmurda Yarış Sanatı" olan bu filmiyse fırsat buldukça sürekli tavsiye etmeye çalışıyorum, biliyosunuz… fakat ne yazık ki bu nefis filmin hala hak ettiği kadar övülmediğini görünce de üzülüyorum haliyle... filmimiz, bi köpeğin yavru evresinden yaşlanana kadar insanlarla yaşadıklarını bize gösteriyor. Fakat tüm olan biteni köpeğimizin gözünden görüyor ve izliyoruz. Bence çok da özel bi film bu... bi köpeğin iç sesini, yıllar içinde yaşadıklarını öyle güzel bir kurguyla bize aktarıyor ki, film sonunda köpekler neler düşünür? ne kadar iyi bi dostturlar? tüm bu sorular ve daha fazlasının cevabını bize nefis bi şekilde veriyor. Mutlaka ama mutlaka izleyin, eğer izlediyseniz de yorumlarda el atın izlemeyenlere izletelim artık şu nefis yapımı :) Filme Git ►  3.Adrift...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/356/2/degeri-bilinmeyen-5-iyi-film-780x439.png[/RESIM]Bu tavsiyem ise gerçek bi hikayeden uyarlanan gerçek bi yapım.. Filmimiz, tanışıp aşık olduktan sonra hayatlarının en büyük macerasına çıkmak için tekne ile okyanusa açılan çiftimizin yaşadıklarını konu alıyor. Birden büyük bi kasırganın içine düşen bu 2 aşıktan biri ağır yaralanıyor ve film de tam olarak oradan sonra başlıyor... Yıllardır benimle olanlar bilir; Ben bu tür gerçek, yaşanmış hikayeleri konu alan filmlere tam anlamıyla bayılıyorum. Belki biraz da ondan olacak bu film beni fazlasıyla tatmin etti. İzlerken kendime sürekli "Ben olsam ne yapardım?" diye soruyorum ve kendimi orada hayal ediyorum.  Filme Git ►  4. Mother![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/356/21/degeri-bilinmeyen-5-iyi-film-780x439.png[/RESIM]Ve işte o film... Mother! Hikayesi acayip, oyuncu kadrosu ortalamanın üzerinde, alt metnindeki göndermelerse burdan köye yol olur... fakat neden çoğu kişi bu filme burun kıvırıyor? Neden hala hak ettiği yerde değil? İşte bunu yorumlarda sizlerle konuşalım istiyorum...  Öncelikle bu filmi izleyenlerin çoğu "Hiçbir şey anlamadım" diyerek filmi yarıda bırakıyor. Size tavsiyem bu hataya asla düşmeyin; Tamam film garip ilerliyor, anlamsız şeyler oluyor ve sürekli "Neden?" diye soruyorsunuz fakat bitirdikten sonra filmde anlatılmak isteneni anladığınızda "Vay!" deyip tüm taşlar yerli yerine oturuyor ve damağınızda nefis de bi tat kalıyor... Bu filmi izledikten sonra kafanızda oluşacak soru işaretlerini, hazırladığım şu inceleme içeriğine göz atarak giderebilirsiniz.  Filme Git ►  5. Ve Age of Adaline...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/356/87/degeri-bilinmeyen-5-iyi-film-780x439.png[/RESIM]Ve bu filmse, birkaç sahnesi sosyal medyada yıllardır dönüp durmasına rağmen bence hala hak ettiği popülerliği yakalamış değil... Şimdi düşünün; 29 yaşınıza geldiğinizde hücre yenilenmeniz dursa ve ne ileriye ne de geriye vücudunuzda hiçbir değişiklik olmasa? Evet evet "yaşlanmamaktan" bahsediyorum. Ne yapardınız? Ölmüyorsunuz, bir nevi ölümsüzsünüz.. Çağlar geçiyor, savaşlar yapılıyor ve bitiyor fakat siz hala varsınız, ne yapardınız? Tüm şaşırtıcı detayları ve ilginç kurgusu, bi tutam da aşkı ile şiir gibi bi film sizi bekliyor, tabi hala izlemediyseniz...  Filme Git ►  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
14b
0
10 ay
Netflix'in Yeni Filmi "Project Power" Olmuş mu? (Kısa ve Öz İnceleme)
Netflix'in Yeni Filmi "Project Power" Olmuş mu? (Kısa ve Öz İnceleme)
Biliyorsunuz izleyip, beğendiğim Netflix filmlerini sizlere şu kategoride tavsiye ediyorum. Bugün ise, Netflix'in yeni filmi "Project Power" ile karşınızdayım. Filmi az önce bitirdim ve hemen kolları sıvayıp sizler için, en azından birkaç dakikada okuyup kararınızı verebileceğiniz kısa ve öz bir Project Power incelemesi yazmak istedim.  YouTube'ta ÜCRETSİZ İzleyebileceğiniz 13 İyi Film! ►  Yani buraya "Project Power konusu" veya "Proje filmi yorumlar" gibi aramalar sonucu yolunuz düştüyse birazdan tam olarak aradığınızı bulabileceğinizi söylemek isterim. E hadi gelin şimdi Netflix'in son filmi Project Power filmi olmuş mu, izlenir mi, oyunculuklar, senaryo nasıl? hepsine birlikte göz atalım! Öncelikle nedir bu yeni Netflix filmi Project Power'ın konusu?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/205/65/netflix-in-yeni-filmi-project-power-olmus-mu-kisa-ve-oz-inceleme-780x439.png[/RESIM]Şöyle düşünün; Doğada renk değiştirip kamufle olan, kopan uzvunu yeniden çıkarabilen ve vücut sıcaklığını binlerce dereceye kadar yükseltebilen birçok mucizevi hayvan bulunuyor. Ya içtiğiniz bir hap, sizi 5 dakikalığına bu güçlerden birine sahip biri yapsaydı?... İşte filmimizin konusu tam olarak bu. Tabi işin içine biraz da aksiyon ve entrikalar giriyor ve ortaya aksiyon-fantastik ve bilim kurgu türünde bir yapım çıkıyor.  Peki film olmuş mu? İzlenir mi?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/205/88/netflix-in-yeni-filmi-project-power-olmus-mu-kisa-ve-oz-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Az önce taze taze filmi izleyip, bitiren biri olarak söylemek istiyorum ki film maalesef olmamış. Gerçekten böyle şahane fikirler, kötü filmlere dönüşünce o kadar üzülüyorum ki, keşke hiç izlememiş olsaydım da başka bir yönetmen, başka bir ekip bu filmi tekrar çekseydi diyorum... Filmin sadece dikkat çekici-süper güçlü iyi bir fikri var, fakat ondan sonrası yok. Üstelik oyuncu kadrosunda da çok sevdiğim 2 oyuncu Joseph Gordon-Levitt ve Jamie Foxx olmasına rağmen... "Kaan neden beğenmedin? Hangi noktaları kötüydü sence?" diyenler için aşağıda daha kapsamlı ve SPOİLER içeren bir paragraf yazacağım, Netflix'te izlenecek iyi filmler arıyorsanız da şu listem size ilaç gibi gelecektir, bir bakın derim. Kapsamlı inceleme bolca SPOİLER içereceği için bundan sonrası filmi izlememiş olanlar için tat kaçırabilir, uyaralım[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/205/3/netflix-in-yeni-filmi-project-power-olmus-mu-kisa-ve-oz-inceleme-780x439.png[/RESIM]Şimdi size mümkün olduğunca kısa bir şekilde bu filmi neden beğenemediğimi anlatacağım. - Elinde şahane mi şahane bir fikir var, önünde her izleyeni etkilemeyi başarabilmiş bir "hap" filmi Limitless ve oyuncu kadronda 2 nefis oyuncu var ve sen üç milyar yedi yüz elli milyon parayı ne yaptın?! Haftalar önce izleyip, beğenip sizlere de burada tavsiye ettiğim yine Netflix yapımı The Old Guard filmini hatırlayın. Hatta ondan bir önceki Netflix filmi Extraction'ı... İkisi de gayet elle tutulur bir senaryo ve ortalamanın üzerinde aksiyon-vurdulu kırdılı sahneler içeriyordu. Project Power'da ise filmdeki en büyük dövüş sahnesini NET olarak göremiyoruz bile... Evet şaka değil. Jamie abimiz gizli bir mekanı basıyor ve içerideki onlarca kişiyle dövüşmeye başlıyor ve o da ne? Bir bakıyoruz kamera mekandaki büyük tankın içine girmiş, oradan çekim yapıyor. Tabi doğal olarak tüm sahneleri flu bir şekilde izliyoruz. Hiçbir şey anlamadan birden fırtınadan sonraki sessizlikte açıyoruz gözümüzü ve Jamie abimizin herkesi indirdiğini görüyoruz. Bakın bu saçmalıktır, işi geçiştirmektir. "Biz iyi bir dövüş sahnesi çekemiyoruz, bu şekilde flu olarak açıklarımızı gizlemeye çalıştık" demektir. Bu bir nevi seyirciyle alay etmektir. Zaten filmin elle tutulur bir senaryosu, temelinde yatan iyi bir hikayesi yok, bir de böyle ucuz numaralar görmek izleyicinin tadını iyice kaçırıyor.  - Joseph Gordon gibi iyi bir oyuncunun bile ne yaptığını anlayamadık. Rap söyleyen genç kızımız sadece zaten dağınık olan konuyu daha da dağıttı. Yani film bitti ve elle tutulur hiçbir şey kalmadı, damakta tat bırakmadı. Kısacası üzdü. Eğer "özel güçlü", daha derli toplu bir film arıyorsanız şu tavsiyeme bir göz atabilirsiniz.  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
12b
0
5 yıl
Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görecekleriniz "Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölüm" için SPOİLER içerir. Sonra vay efendim ben görmedim, ben duymadım olmasın, üzülürüm. Eğer Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümü izlememişseniz hemen bir koşu gidip izleyin ve ardından şöyle bir neler olmuş diye bakmak için hemen buraya gelin. Hadi gelin şimdi Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümde neler olmuş, kim ne yapmış, hangi ayrıntı gözlerden kaçmış birlikte bakalım.  (Her hafta olduğu gibi geçen hafta da Game of Thrones 8. sezon 4. bölümü incelemiştim, ona da buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) Biricik Kraliçemiz "Dany" acımasız birine dönüştü... Aslında hep öyleydi![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/71/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Bu bölümde tam anlamıyla bir kıyamet izledik. İnsanlar öldü, kadınlar ve çocuklar katledildi ve kimse kimseye acımadı... Fakat kraliçemiz Dany zaten tam da böyle biriydi. Hatırlarsanız bir baba ve oğlunu canlı canlı yakmıştı. Fakat şimdi üzerine bir de bir önceki bölümde Missandei'nin "Dracarys" dediğini duyunca hiç acımadı ve çoluk çocuk demeden Kral Toprakları'nı yaktı geçti. Birçok kişi bunun biraz abartı olduğunu söylese de bence Dany zaten böyleydi. Jon ile olan sahnelerinde biraz yumuşadığını görmüştük fakat Dany, bu dizinin başından beri hep acımasızdı. İlginçtir, birkaç önceki bölümde insanları ölülerden kurtarmak için savaş verirken şimdi insanları öldürüşünü izledik. Sadece güzel ve tatlı olduğu için ondan hiçbirimiz kadın ve çocukları katletmesini beklemezdik fakat onun özü bu. Arkadaşını, 2 çocuğunu kaybetti ve aşık olduğu adam öz yeğeni çıktı. Bu yetmezmiş gibi bir de tahtın Jon'un hakkı olduğunu öğrendi. İşte tüm bunların sonucunda intikamı için yanıp tutuşan bir kraliçeyi izledik.  Dany'nin aksine Jon, silahsız insanları öldürmemeyi seçti![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/9/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Dany, Demir Taht sevdası için etrafı yıkıp yakadursun, Jon, düşmanı kıstırdığı anda saldırmadı ve öylece bekledi. Bunun üzerine karşıdaki askerler kılıçlarını yere attı ve Jon derin bir oh çekti. Fakat hemen akabinde ilginç bir şey oldu ve sevdiği kadını feci bir şekilde kaybeden Gri Solucan, silahsız askerlere saldırdı. Bunun üzerine tam anlamıyla bir kaos yaşandı. Jon bunu istemedi. Engellemeye çalıştıysa da başaramadı... İşte tam da burada Jon, hem Gri Solucan'a hem de Dany'e öfke dolmaya başladı. Silahsızlara, kadın ve çocuklara saldırmak onun işi değildi. Cersei neden öylece bekledi ve neden saçma bir şekilde veda etti?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/84/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM]Yahu işte böyle olunca dayanamıyorum. 8 sezondur Cersei'nin aklını, stratejik dehasını, zekice aldığı kararlarını izlemiyor muyuz? Ee? O zaman neden bu kadın öylece balkonunda bekleyip topraklarının yakılıp yıkılmasını, ele geçirilmesini izledi? Sizi bilmem ama ben son ana kadar Cersei'den akıllıca bir hamle bekledim. Bir tuzak, bir çıkış yolu ayarlamıştır dedim fakat ne yazık ki öyle olmadı. Hatta bir ara ejderha alevi ile ölecek diye çok korktum çünkü izleyicinin bu kadar nefret ettiği büyük bir karakter öyle sıradan bir şekilde ölemezdi. Ee ne oldu? Enkaz altında kalıp öldü ve yok oldu gitti... En azından Arya bir hançer de ona soksaydı, Tyrion gelip saplasaydı ya da başkası ama enkaz altında romantik bir şekilde ölmeseydi keşke...  Arya kaçtı, kaçtı, kaçtı ve atına binip uzaklaştı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/39/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Arya'dan bu bölümde şahane ataklar bekliyordum ki olmadı. Sürekli ölümden kaçtı, Dany'nin ateşiyle yaktığı insanlara bakıp "İntikamınızı alacağım" der gibi iç geçirdi ve sürekli ordan oraya koşturup durdu. Hadi tüm bunlara okey diyelim, peki kıyamet gibi bir ortamda, kanın gövdeyi götürdüğü, ejderhanın ateşiyle surları yıktığı (oraya da değineceğim), kimsenin kimseye acımadığı bir ortamda o beyaz at sakince orada ne yapıyor? Yani hadi bir önceki bölümde plastik kahve bardağı ayrıntısını yedik, unuttunuz anladık ama bu at ne alaka? Atı da mı orada unuttunuz? O atın orada öylece durması mantıklı mı? Savaş bitiyor olsa bile o atın orada öylece kedi gibi durması mantık dışı. Sadece Arya binip havalı bir şekilde uzaklaşsın diye yapılan saçma bir sahneydi üzgünüm. Böyle küçük ayrıntılar beni çok üzüyor, yapmayın...  Yahu bu Dothrakiler büyük savaş gecesi ölmemiş miydi? Bu çığırtkanlar da kim?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/13/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Tam savaş başlayacak surlara dayanılmış, birden bir bakıyoruz hop Dothrakiler... Ee bunlar tabur halinde gecenin karanlığında kaybolup, ölüp gitmemiş miydi? Neyse iyi niyetli davranıyorum ve kenarda köşede 40-50 kadar Dothraki'nin kaldığını varsayıyorum... Bir de gemisi batan, yarım saat yüzüp karaya çıkan ve gayet zinde dövüşen "Euron" detayı var ki sormayın...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/75/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Yahu başından belliydi zaten bu "Euron" karakteri bir yere çıkmayacak. "Ejderha avladı falan tamam ama ee?" dedik ve Euron da dizimize veda etti. Hem de trajikomik bir şekilde. Ejderhamız güzelce tüm su üzerindeki gemileri yakıp kavurdu ve ne hikmetse Euron buradan kaçmayı başardı. Sonra saatlerce yüzdü yüzdü ve karaya çıktı, fakat tesadüf bu ya tam da o anda Jamie oradan geçiyordu ve dur şunu öldüreyim deyip saldırdı. Bu klişe yerdeki silaha uzanamama sahnesini bolca gördüğümüz kavga sonucunda da öldü. Biz 5 dakika yüzüp karaya çıkınca nefes nefese kalıp kendimizi kuma atıyoruz adam o kadar yoldan yüzerek geldi bir de savaştı iyi mi... Son olarak değinmek istediğim bir şey var; Yahu bu ejderha ateşi nasıl bir şey? Sur patlatıyor, ev bark yıkıyor.. Dünya kadar askerin olacağına bir Ejderhan olsun..[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/48/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderha ateşinin gücünü araştırmadım, diziden ve birkaç Ejderha konulu filmden görüp bildiğim kadarıyla sormak istiyorum. Aga bu nasıl bir alev ki sur patlatıyor? Bu nasıl bir güç ki koca kaleyi bıçak gibi kesip yerle bir ediyor? Gerçekten bölüm boyunca bunu sorguladım. İlk fırsatta araştıracağım. Araba egzozu ile mangal yakan bir millet olarak Ejderha aleviyle kale yıkmak bize pek uçuk gelmese gerek ama bana geldi vallahi... Diyeceğim o ki Game of Thrones 8. sezon 5. bölüm kötü bir bölümdü. Asla tatmin etmedi ve öylece bakakaldık... Dizi, 19 Mayıs, yani 1 hafta sonra final yapacak. Bakalım final bölümü nasıl olacak, kimler sağ kalacak, kimler kimler yuva kuracak, göreceğiz...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/49/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]   "Kaan, haftaya kadar n'apalım?" diyecek olursanız da hemen aşağıdaki butona tıklayıp modunuza göre film önerisi bulabilirsiniz. E ben size daha ne yapayım...  Film Tavsiyesi Seç! ►
10b
0
6 yıl
Kazandı! Haluk Bilginer, Emmy Ödülleri'nde "En İyi Erkek Oyuncu" Seçildi!
Kazandı! Haluk Bilginer, Emmy Ödülleri'nde "En İyi Erkek Oyuncu" Seçildi!
2 ay önce yaptığımız şu haberde, ünlü oyuncumuz Haluk Bilginer'in, Şahsiyet dizisindeki rolü ile "En İyi Erkek Oyuncu" adaylığına gösterilmesini sizlere duyurmuştuk. İşte bugün ise zaten adaylığa gösterilerek göğsümüzü kabartan Haluk Bilginer'in bir iyi haberini daha aldık. Evet, ünlü oyuncumuz 47. Uluslararası Emmy Ödülleri'nde, Şahsiyet dizisindeki rolüyle "En İyi Erkek Oyuncu" seçildi! Gelin şimdi bu güzel haberin biraz da detaylarına inelim ve biraz daha gururlanalım! Uluslararası Emmy Ödülleri bu yıl New York'ta düzenlendi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/137/62/kazandi-haluk-bilginer-emmy-odulleri-nde-en-iyi-erkek-oyuncu-secildi-780x439.jpg[/RESIM]Bu yıl 47.'si düzenlenen Uluslararası Emmy Ödülleri, New York'ta düzenlenen tören ile sahiplerini buldu. 20'den fazla ülke, adaylıkları ile törende yarıştı.  Törenin "En İyi Erkek Oyuncu" ödülü ise Haluk Bilginer'e verildi![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/137/4/kazandi-haluk-bilginer-emmy-odulleri-nde-en-iyi-erkek-oyuncu-secildi-780x439.jpg[/RESIM]Puhu TV'de yayınlanan, Ay Yapım'ın yapımcılığını üstlendiği ve sosyal medyada da çok büyük bir hayran kitlesi edinen "Şahsiyet" dizisindeki başrolü ile Haluk Bilginer, "En İyi Erkek Oyuncu" ödülüne layık görüldü. En İyi Erkek Oyuncu adaylığına Türkiye de dahil, İngiltere, Almanya ve Brezilya gibi 3 ülkeden daha aday gösterilmişti.  Haluk Bilginer, ödül törenindeki konuşmasına "Merhaba" diyerek başladı ve İngilizce devam etti[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=1l_ht5S8Vfw[/VIDEO] "Bu ödül Türkiye'ye gittiği için çok mutluyum!"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/137/79/kazandi-haluk-bilginer-emmy-odulleri-nde-en-iyi-erkek-oyuncu-secildi-780x439.jpg[/RESIM]Haluk Bilginer, tören sonrasında bu büyük ödülün Türkiye'ye gitmesinden çok mutlu olduğunu söyledi. Yine aldığı ödülü hakkında "Bu ödülü kızım Nazlı Bilginer adına alıyorum, bir gün onun da oyunculuğu seçeceği umuduyla alıyorum" dedi.  Bizi gururlandırdığı, dünya sahnesinde Türkiye imajını çok güzel bir yere taşıdığı için Haluk Bilginer'i alkışlıyoruz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/137/73/kazandi-haluk-bilginer-emmy-odulleri-nde-en-iyi-erkek-oyuncu-secildi-780x439.jpg[/RESIM] ● Aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►  
9.5b
0
6 yıl
Güncel! Evde ve Karanlıkta İzlenecek 7 Nefis Gerilim Filmi Önerisi!
Güncel! Evde ve Karanlıkta İzlenecek 7 Nefis Gerilim Filmi Önerisi!
Koronavirüs salgını nedeniyle hepimizin mümkün olduğunca evden çıkmadığı şu günlerde milyonlarca kişi evde film izleme telaşına düştü. "Modunu Seç" köşemizde en çok tıklanan kategorimin de "Beynimi Yaksın" ve "Gerileyim" olduğunu görünce sıvadım kolları ve size birbirinden nefis gerilim filmi önerileri hazırladım. Fakat tavsiye edeceğim bu gerilim filmlerine göz atmadan önce sizden bir ricam var. Birazdan aşağıda göreceğiniz gerilim filmlerinden alacağınız hazzı 2 katına çıkarmak istiyorsanız, tavsiye edeceğim bu gerilim filmlerini mutlaka karanlıkta izlemelisiniz.  Dünyanın Sonu Konulu Kıyamet Filmleri İçin Tıkla! ► Yani size 7 nefis gerilim filmi tavsiyem var fakat onlara geçmeden önce ricam, bu filmleri karanlık ortamlarda izlemeniz. Çünkü bu gerilim filmleri insanı ciddi manada geren, hop oturtup hop kaldıran ve tek izlenmiyorsa yandaki kişinin kolunu sıkma refleksi uyandıran filmler. Bu yüzden karanlık bir ortam da da izlerseniz tadından yenmez diyebilirim. Ha bu arada arama geçmişinde "Gerilim filmi önerileri 2020" gibi aramalar bulunan kişiler için de söylemeliyim ki; bu listede 2020 yapımı bir gerilim filmi de bulunuyor. E hadi!  1. Sizlere evde ve karanlıkta izlemeniz için tavsiye edeceğim ilk film "I See You" olacak[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/75/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]"Kaan bu filmin konusu ne? Imdb puanı, izleyenlerin yorumları nasıl?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayabilir. Filme Git ► 2. "The Descent"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/54/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bir grup arkadaşın, keşif amaçlı girdikleri mağarada yaşananları izleyeceksiniz. Ben böyle filmlere "Bütçesi düşük, etkisi büyük" filmler diyorum. Bir şans verin derim. Filme Git ► 3. "La Casa Del Fin de Los Tiempos"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/95/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bir ev, bir kadın ve İspanyol sineması... Bu filmi de mutlaka karanlıkta izleyin.  Filme Git ► Beyin Yakan Film Tavsiyeleri İçin Tıkla ► 4. "Flatiners"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/62/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Ölüm deneyimini yaşamak isteyen bir grup genç tıp öğrencisi... Karanlıkta ve birkaç arkadaşınızla izleyin derim. Filme Git ► 5. "Rec"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/81/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bir muhabir, bir kameraman ve gidilen olay yeri... Oturduğunuz koltuğa çok ama çok sıkı yapışacaksınız. "Kaan demişti" dersiniz... Filme Git ► 6. "The Crazies"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/53/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Kasabada yayılan salgın bir hastalık ve sonrasında yaşananlar... Günümüz dünyasında yaşadığımız Koronavirüs salgını ile de bağ kurabileceğiniz bu filmi de mutlaka izleyin derim. Filme Git ► 7. Ve son olarak; "The Autopsy Of Jane Doe"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/79/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.jpeg[/RESIM]Adli otopsi yapan bir baba-oğul ve gece yarısı gelen bir vaka... Bir hayli gerileceksiniz.  Filme Git ► BONUS: 2020 yapımı bir film geliyor; "Underwater"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/78/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Dünyanın en derin yeri olan Mariana Çukuru'nda sondaj çalışması yapan insanların yaşadıklarını izleyeceksiniz. Filme Git ► BONUS 2: "As Above So Below"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/34/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Kapalı alan korkunuz varsa, dar ortamlarda nefes almakta zorlanıyorsanız bu film sizlik değil. Baştan uyarıyorum çünkü bu filmi izleyen pek çok klostrofobi hastası soluğu doktorda almış. Başlarda kalitesi düşük bir film gibi gelecektir fakat sabredin derim. Film ilerledikçe durumu toplarlıyor. Bu tavsiyeme de karanlık bir akşam, bir şans verin derim.  Filme Git ► - - - - - - - - - -  ● Bunlar kesmedi mi? O zaman aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
47b
0
6 yıl
Bu Gençlikte İş Var! Farklı Alanlardaki Başarıları ile Alkışı Hak Eden 9 Türk Genci
Bu Gençlikte İş Var! Farklı Alanlardaki Başarıları ile Alkışı Hak Eden 9 Türk Genci
Bugün "Keşfettiklerim" köşemde sizi pırıl pırıl gençler ile tanıştırmak istiyorum... Onların her biri de tüm olumsuzluklara, tüm engellere rağmen bir şeyleri başardılar. Şahsen her biri de benim geleceğe olan umudumu bir nebze olsun yeşertmeyi başardı.  1. İlk gencimiz, başarısı ile Amerika'da adını herkese duyuran "Kenan Pala"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/23/5/bu-genclikte-is-var-farkli-alanlardaki-basarilari-ile-alkisi-hak-eden-9-turk-genci-780x439.jpg[/RESIM]Kenan Pala, yıllar önce Türkiye'den Amerika'ya göç eden bir ailenin oğlu ve sadece 13 yaşında. Fakat 13 yaşında olması bir şeyler için engel mi? Tabi ki de hayır... Kenan da böyle düşünmüş olacak, okulunu da işin içine katarak yaşadığı yerde "Toplum İçin Çocuklar" isminde bir dernek kurdu ve bu dernek ile binlerce kimsesiz, evsiz insana yardım etmek için bir organizasyon başlattı. Olay, çok kısa sürede tüm ABD'ye yayıldı ve birden binlerce insan, 13 yaşındaki bu çocuğun başlattığı bir organizasyonun bir parçası oldu. Kenan ve ekibi, binlerce kişiye ihtiyaç malzemelerini tek tek paketleyip gönderdi. Bitti mi? Hayır, şimdi sıkı durun! Olayın büyümesi ile San Diego yönetimi 23 Ocak tarihini "Kenan Pala Günü" ilan etti! 2. Gurur tablomuza yine 13 yaşındaki başarılı bir genç ile devam ediyoruz; "Arya Nur Güneş" ile tanışın... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/23/35/bu-genclikte-is-var-farkli-alanlardaki-basarilari-ile-alkisi-hak-eden-9-turk-genci-780x439.jpg[/RESIM]Arya, İzmir'de yaşayan 13 yaşındaki bir genç, fakat yaşadıkları ve başardıkları o kadar dev ki, hikayesini öğrenen herkes önce şaşırıp sonra da onu ayakta alkışlamak istiyor. Arya 6 yaşlarına geldiğinde müziğe ilgi duyuyor ve o küçük parmaklar, tek haneli yaşına rağmen müthiş bir şekilde piyano çalmaya başlıyor. Üstelik çaldığı şeylerin bazılarını da kendi yazıyor, yani besteliyor. Fakat tüm bunların yanında Arya 9 yaşına geldiğinde ona "Epilepsi" teşhisi konuyor. Fakat Arya onu da yeniyor ve 13 yaşına geldiğinde Litvanya'da düzenlenen büyük bir yarışmada farklı ülkelerden 600 kadar müzisyeni eleyerek Jüri Özel Mansiyon Ödülü'nü alarak ülkemizi gururlandırıyor... 3. Yaşının 2 katı kadar altın madalyası olan 12 yaşındaki "Efe Çetiz" ile tanışın!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/23/42/bu-genclikte-is-var-farkli-alanlardaki-basarilari-ile-alkisi-hak-eden-9-turk-genci-780x439.jpg[/RESIM]İzmirli Efe, ailesinin teşvik etmesi ile buz sporlarına katılıp büyük başarılar elde eden bir genç yetenek. Kendisi İzmir Büyükşehir Belediyesi Buz Sporları salonunda yetişip, serpilmiş ve bugüne kadar kazandığı 29 madalyadan 24'ü Altın! Hatta bu başarıları ile Golden Book'a girmeyi de hak kazanan bu pırıl pırıl gencimiz, bu kitaba adını yazdırmayı başaran ilk Türk patencimiz oldu! 4. Sıradaki gencimiz, Apple'dan büyük övgüler almayı başaran bir lise öğrencisi; "Yiğit Can Yılmaz" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/23/57/bu-genclikte-is-var-farkli-alanlardaki-basarilari-ile-alkisi-hak-eden-9-turk-genci-780x439.jpeg[/RESIM]Yiğit, Kahramanmaraş'ta yaşayan henüz 16'sında bir lise öğrencisi. Onu özel kılan şey ise yazılım konusuna olan merakı ve yeteneği... Yiğit, dev isim Apple'ın bünyesindeki Siri uygulamasında açık buldu ve bunu bildirdi. Apple, bu hatayı bulan Yiğit'i "Apple Onur Listesi" kapsamına aldı ve teşekkür etti. Fakat Yiğit bununla yetinmedi ve Safari'de de bir açık bulup onu da Apple'a iletti. Apple ise bu sefer Yiğit'i şirketin teşekkür listesine aldı. Bu adım, gelecekte Yiğit'in kariyerinde çok büyük bir rol oynayacak ve onu iyi yerlere taşıyacak... 5. Hastalıkların teşhis edilmesi konusundaki projesi ile ödül alan bir genç; "Mert Ege Arıcı"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/23/93/bu-genclikte-is-var-farkli-alanlardaki-basarilari-ile-alkisi-hak-eden-9-turk-genci-780x439.jpg[/RESIM]Mert, İzmir'de eğitim gören bir lise öğrencisi. Kendisinin bu gurur tabosunda olma sebebi ise Uluslararası Mostratec yarışmasında 3 dalda birden elde ettiği birincilik... Mert, Alzehimer ve Diyabet gibi hastalıkların teşhis edilmesine büyük yardımcı olan projesi ile dünyada çok büyük bir ses getirdi ve ödül aldı...  6. "Şampiyon" unvanını fazlasıyla hak eden pırıl pırıl bir genç, "Ayşe Begüm Onbaşı" ile tanışın!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/23/83/bu-genclikte-is-var-farkli-alanlardaki-basarilari-ile-alkisi-hak-eden-9-turk-genci-780x439.jpg[/RESIM]17 yaşındaki Ayşe, "Altın Kız" olarak biliniyor. Bunun ise yerinde bir sebebi var. Ayşe, Dünya Aerobik Cinmastik şampiyonumuz. Kendisi Avrupa Aerobik Jimnastik Şampiyonası'nda dünya şampiyonu oldu ve altın madalyayı kaptı. Ayşe'nin Altın'ın yanında Gümüş madalyaları da bulunuyor...  7. Sırada, 7 çocuklu bir ailenin 17 yaşındaki şampiyon kızı var, "Mizgin Ay" ile tanışın...  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/23/59/bu-genclikte-is-var-farkli-alanlardaki-basarilari-ile-alkisi-hak-eden-9-turk-genci-780x439.jpg[/RESIM]Mizgin, Batman'dan tarım işçisi olarak gelip Beypazarı'na yerleşen 7 çocuklu bir ailenin 17 yaşındaki spor sevdalısı kızı. Fakat Mizgin, antrenmanlara gelmeyince Antrenörü Muhsin Soysal, babayı arıyor ve "Kızım tarlada, gelemez!" cevabını alıyor. Sonralarda babanın da ikna edilmesi ile Mizgin çalışmalara başlıyor ve Dünya Yıldızlar Atletizm Şampiyonası'nda birinci olarak altın madalyayı kapıyor...  8. Microsoft tarafından "Yılın En Başarılı Kadın Yazılım Geliştiricisi" seçilen lise öğrencisi; "Neval Çam" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/23/99/bu-genclikte-is-var-farkli-alanlardaki-basarilari-ile-alkisi-hak-eden-9-turk-genci-780x439.jpeg[/RESIM]Neval, Bahçeşehir Fen ve Teknoloji Lisesi öğrencisi. Kendisi, engelli insanlar için işaret dilini tercüme eden bir yazılım geliştirdi. Bu başarısı ile Stanford Üniversitesi'ne tam burslu kabul edildi ve Microsoft tarafından ''Yılın En Başarılı Kadın Yazılım Geliştiricisi'' seçildi ve göğsümüzü kabartmayı başardı... 9. Son olarak sizi 11 yaşındaki Tuana ile tanıştırmak istiyorum... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/23/54/bu-genclikte-is-var-farkli-alanlardaki-basarilari-ile-alkisi-hak-eden-9-turk-genci-780x439.jpg[/RESIM]Kendisi, bir şampiyon ya da bir yazılım geliştiricisi değil. O, biraz farklı bir şekilde göğsümüzü kabartmayı başardı. Tuana, her hafta sonu İstiklal'de keman çalarak topladığı para ile sokak hayvanlarına mama alıp, barınak yaptırıyor. Kendince bir şeyler yapmak isteyen bu güzel kalpli genç, kısa bir sürede birçok kişi ve kuruluştan alkış almayı başardı... Bilimle, sanatla, sporla, teknoloji ile uğraşan "vicdanı hür, aklı hür" gençler bu ülkeyi ileriye taşıyacak. Biz de elimizden geleni yapıp onları paylaşıp daha çok kişiye duyuralım ve destek olalım.  Afferin çocuklar! 
17b
0
8 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.