Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!

28 Nisan 2020
40b
0 Yorum
Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!

Netflix'in yeni dizisi Aşk 101'i günler önce şurada sizlere tavsiye etmiş, dizide beğendiklerimi ve "Neden izlenir?" sorusunun cevabını sizlere yazmıştım. Hatta hızımı da alamayıp, şu içerikte de Aşk 101 dizisi oyuncularını sizlere tanıtmış, Instagram takipçilerine kadar tek tek derlemiştim. Fakat diziyi bitirdikten sonra bir de geride kalan repliklerine göz atayım diye "Aşk 101 dizi replikleri" şeklinde bir arama yaptım fakat bir de ne göreyim? Aşk 101 replikleri hakkında neredeyse hiçbir şey yazılıp çizilmemiş. 

Nefis Netflix Filmi Tavsiyeleri İçin Tıkla! ►

E hal böyle olunca da sıvadım kolları ve size birbirinden keyifli Aşk 101 dizisi replikleri hazırladım. Bu repliklerden bazıları hayata dair olsa da, pek çoğu her insanın lise evresinde yaşadığı ikilemleri, mücadeleleri ve içinde bulunduğu durumları konu alıyor. Hadi gelin şimdi Aşk 101 dizisi repliklerine şöyle birlikte bir göz atalım! 

1. İlk repliğimiz, dizinin de temel aldığı konulardan biri olan "farklılık" üzerine...

Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!
Kemal ile Sinan'ın arasındaki bu bağ, gerçekten izlemesi güzel, seyir keyfi yüksek bir bağ. 

2. Ah Işık...

Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!
Naif, dürüst, güzel ve gerçek bir dost. Bu kızı üzmeyin...

3. Aşk konusunu Osman'dan dinleyelim

Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!
Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!
Osman karakterini o kadar beğendim ki, üzerine ayrı bir dizi yapılabileceğini düşünüyorum.

4. Sinan'dan Aşk ve Zaaf bağlantısı...

Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!
Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!
Sahi öyle midir?

5. Sıraya, sıradanlığa uymadan kendisi olarak yaşamaya çalışanlara...

Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!
Farklı olmak zordur. Dikkat çekici bakışlar, fısır fısır konuşmaların sonu hep sana çıkar. Mücadele etmek zorundasındır. Bunu herkes kaldıramaz. Bir süre sonra rahatsız etmemeye başlar, işte o zaman, tamamsındır.

6. "Numarasız..."

Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!
Çok güzel bir replikti bu. Sinan, arkadaşlarına Kemal hocayı anlatırken böyle demişti; "Göründüğü gibi olan bir adam... Numarasız..."

7. Aşk!

Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!
Aşktan önce umutsuz bir vaka idi, sonrasında yüzüne renk geldi. İşte öyle şaşkına çevirirler adamı aslanım.

8. Mücadele...

Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!
Bu ikilinin aşkı, gerçekten çok güzel bir aşk.

Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!

Modunu Seç ►

Aşk 101 Dizisinden "Ah Gençlik" Dedirten Çiçek Gibi 8 Replik!

listesine yorum yap!
Henüz kimse yorum yapmadı...
SEN İLK OLABİLİRSİN!
aşk 101 dizi replikleriaşk 101 replikleriaşk 101 replikaşk 101 dizisi replikaşk 101 dizisi replikleridizi repliklerilove 101 repliknetflix dizi replikleridizi replikleridizi repliken iyi replikleren anlamlı replikleraşk 101 sinan replikaşk 101 en iyi replikler
EN AKTİF ÜYELER
The Watcher: GERÇEK Bir Konuyu İşleyen Yeni Netflix Mini Dizisi!
The Watcher: GERÇEK Bir Konuyu İşleyen Yeni Netflix Mini Dizisi!
Netflix imzalı Gözcü dizisi, yani orijinal adıyla "The Watcher", izlemek için yayınlanacağı tarihi takvimime not aldığım dizilerden biriydi. The Watcher dizisi, özellikle de bir mini dizi olduğu için, yayınlanır yayınlanmaz hemen izleyip, bitiririm diye düşünüyordum ki öyle de oldu. Dizi 2 gün önce (13 Ekim) Netflix'te yayınlandı ve 1 günde diziyi izleyip bitirdim. Gözcü dizisi konusu ne? the watcher dizisi gerçek olayları mı konu alıyor? Oyuncuları kim? gibi sorulara cevap vermek için de hemen kolları sıvadım. Mini Dizi Tavsiyeleri ►  Hadi gelin şimdi, yeni Netflix dizisi the watcher izlenir mi, yoksa zaman kaybı mı, oyuncuları iyi mi, türü tam olarak ne, gibi sorulara birlikte cevap verelim... Hadi! The Watcher dizisi hakkındaki düşüncelerimden önce size konusunu anlatayım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/305/25/the-watcher-gercek-bir-konuyu-isleyen-yeni-netflix-mini-dizisi-780x439.png[/RESIM]'Gözcü' adındaki bu Netflix dizisi, yeni bir eve taşınan ve taşındıkları bu evde çok mutlu olacaklarını düşünen 4 kişilik bir ailenin yaşadıklarına odaklanıyor. 3 Milyon $'dan daha fazla ödedikleri ve bunun için tüm birikimlerini sattıkları bu devasa ev, onlar için 'cennet' gibi bir yere dönüşecekken ortaya çıkan bazı detaylar, 4 kişilik bu çekirdek ailenin canını fena halde sıkmaya başlıyor. İşte dizi de, bu ailenin, bu süreç içinde yaşadıklarını Gizem ve Gerilim türünde işleyerek bize aktarıyor. Net olayım; Ben bu diziyi beğendim...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/305/15/the-watcher-gercek-bir-konuyu-isleyen-yeni-netflix-mini-dizisi-780x439.png[/RESIM]Dizi dediğimiz şey arka arkaya izlediğimiz mini filmler gibidir. İşte burada da en önemli konu, sürükleyicilikdir. "Merak" duygusu, "Bir sonraki bölümde ne olacak?" endişesi bizi dizide tutmayı başarır... İşte bu dizi için de gönül rahatlığıyla "Sürükleyici" kelimesini kullanabilirim. Dizi gerçekten su gibi akıyor. Bir sonraki bölüm için "Amaan izlerim işte bir ara..." deyip Netflix'i kapamıyorsunuz. Oyunculuklar, yaratılan gizem ve gerilim dolu atmosfer ve dediğim gibi en önemlisi de sürekli olarak bizi merak içinde bırakması bence bu diziyi fazlasıyla başarılı kılıyor. Ben bu mini diziyi beğendiğimi söyleyebilirim. Dizi, gerçek bir konuyu işliyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/305/30/the-watcher-gercek-bir-konuyu-isleyen-yeni-netflix-mini-dizisi-780x439.png[/RESIM]"Gözcü" ismindeki bu dizi, kurgusal karakterler içerse de konu olarak bir zamanlar yaşanmış bir olayı işliyor. Yani dizide izlediğiniz veya izleyeceğiniz şeyler bir zamanlar yaşanan gerçek bir konu. Özellikle benim gibi 'gerçek' bir şeyleri izlemeyi sevenlerdenseniz, bu dizi sizi kendisine 1 tık daha fazla çekecektir. - - - - - - - - -  Özet: Gerçek ve 'merak' duygusunu sürekli zirvede tutan iyi bir dizi oldu bu yapım benim için. Eğer diyaloglar ile ilerleyen sakin yapımlar sizlik değil ise bu dizi sizi pek sarmayabilir. Fakat benim gibi, alttan alttan geren ve gizemli atmosferini hiç yitirmeden size 'sıradaki bölüme geç' butonuna tıklatmayı başaran yapımları sevenlerdenseniz, Netflix imzalı 'Gözcü' ismindeki bu yeni mini dizi, aradığınız şey olabilir... Karar sizin. - - - - - - - - -  ● The Watcher dizisi Netflix'te var mı? Evet dizi Netflix'te izlenebilir. ● Gözcü dizisi konusu gerçek mi? Evet dizi, yıllar önce yaşanan gerçek olayları temel alarak ilerliyor. ● Dizi kaç bölüm? 2. sezonu var mı? 'Gözcü' ismindeki bu Netflix dizisi 7 bölümden oluşan bir mini dizi. Dizinin 2. sezonu hakkında bir açıklama yok ki zaten dizi, 7 bölümlük olarak planlanan bir yapımdı. ● The Watcher dizi oyuncuları kimler? Dizinin başrollerinde Naomi Watts ve Bobby Cannavale'i görürken diğer rollerdeyse İsabel Gravitt, Mia Farrow, Christopher McDonald ve Noma Dumezweni gibi oyuncuları görüyoruz. Dizinin oyuncu kadrosu oldukça iyi ve oyunculuklar da oldukça başarılı. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
35b
6
3 yıl
Kaçırmayın! Ufuk Açan 6 İyi Uzay Filmi Önerisi
Kaçırmayın! Ufuk Açan 6 İyi Uzay Filmi Önerisi
"Uzay", biz insanlar için koca bir gizem. İşte tam da bu yüzden izlemeyi en çok sevdiğimiz film türlerinin başında "Uzay Konulu Filmler" geliyor. Burada da sizlerle pek çok kez uzay temalı bilim kurgu filmi tavsiyesinde bulunduk. İşte ben de bugün o bilim kurgu filmleri arasından seçtiğim iyi uzay filmlerini sizlere tavsiye edeceğim.  Hadi gelin şimdi o mutlaka izlenmesi gereken iyi uzay filmleri nelermiş birlikte görelim! (Burcunuza göre film tavsiyesi almak isterseniz de hemen buraya tıklayabilirsiniz) 1. Listemizdeki ilk uzay filmi önerisi "Salyut 7" oluyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/42/54/kacirmayin-6-iyi-uzay-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]"Kaan konusu ne? İzleyenlerin yorumları, IMDB puanı nasıl?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayabilir. Filme Git ► 2. Sıradaki film önerisi ise "Moon" yani "Ay"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/42/13/kacirmayin-6-iyi-uzay-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu film, ay üzerinde inceleme yapmak için görevlendirilen bir çalışanın yaşadıklarını konu alıyor. Filme Git ► 3. Bir diğer uzay konulu film tavsiyesi ise "Gravity" yani "Yerçekimi" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/42/59/kacirmayin-6-iyi-uzay-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise dünya yörüngesinde görev yapan 2 astronotun yaşadıklarını işliyor. Filme Git ► 4. Sıradaki uzay konulu filmimiz ise "The Martian", yani bizdeki adıyla "Marslı"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/42/80/kacirmayin-6-iyi-uzay-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]"Mars" gezegenine ilginiz varsa bu film tam sizlik. Mars yüzeyindeki bir insan neler yapar, neler yaşar, hepsini bu filmde görebilirsiniz. Filme Git ► 5. Listemizin sonuna doğru yaklaşırken bizi uzay konulu nefis film "Sunshine" yani "Gün Işığı" karşılıyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/42/75/kacirmayin-6-iyi-uzay-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Güneşimizin giderek öldüğü yıllarda, dünyayı kurtarmak için çıkılan bir görevi konu alıyor bu filmimiz de. Filme Git ► 6. Uzay konulu iyi filmler listemizin son sırasında ise "Prometheus" bulunuyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/42/50/kacirmayin-6-iyi-uzay-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu filmde ise insanlığın kökenini bulmaya çalışan bir grup mürettebatın yaşadıklarını izliyoruz. Filme Git ► Ne oldu? Gözleriniz Interstellar'ı aradı değil mi? İşte tam da bu yüzden göremediniz. Kendisinin liste dışında özel bir yeri var... Bonus: "Interstellar" yani "Yıldızlararası"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/42/58/kacirmayin-6-iyi-uzay-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu film, buranın, yani kaanintavsiyesi.com'un, üyeler tarafından en çok beğenilen filmi ve uzun bir süre de öyle kalacak gibi gözüküyor. Eğer izlediyseniz hemen şimdi gidip siz de yorumunuzu yapabilir veya "beğen" ya da "beğenme" butonlarına tıklayabilirsiniz. Filme Git ► ◆ Bunlar kesmedi mi? O zaman tam da buraya tıklayarak modunuza göre film önerisi bulabilirsiniz!
25b
0
7 yıl
Denizde veya Okyanusta, Suyun Altında veya Üstünde Geçen Bol Sulu 6 İyi Film Önerisi
Denizde veya Okyanusta, Suyun Altında veya Üstünde Geçen Bol Sulu 6 İyi Film Önerisi
Selam! Bugün size açık denizlerde, suyun altında ya da üzerinde yaşananları konu alan 6 film tavsiyesi getirdim. Aslında biliyorsunuz burada size modunuza göre film tavsiye ediyorum, bu filmler de şimdiye kadar tavsiye ettiklerimin arasında olan filmler. Fakat sizlerden "Kaan listelesene?" gibi mesajlar alıyor ve bende daha önce beğenip size tavsiye ettiğim bu filmleri bir de liste haline getirip derleyip toplarlıyorum.  Hadi gelin şimdi o "sulu" film önerilerine birlikte bir bakalım! (Vahşi doğada geçen hayatta kalma filmlerine de buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) 1. Listemizin ilk sırasında bol maceralı "Kon-Tiki" var...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/47/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]"Kaan nedir bu? Konusu nedir? Nasıldır?" diyenler aşağıdaki butona tıklayabilir. Filme Git ► 2. Sıradaki film tavsiyemiz "The Shallows", yani "Karanlık Sular"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/17/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Nefis bir hayatta kalma mücadelesi izleyeceksiniz.  Filme Git ► 3. Listemizdeki bir diğer film tavsiyemiz ise "All is Lost", yani "Sona Doğru" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/57/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpeg[/RESIM]"Ben olsam ne yapardım?" diye düşünmek istiyorsanız bu film tam sizlik.  Filme Git ► 4. Bir diğer film önerim ise "Black Sea"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/22/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Başrolünde Jude Law'ın olduğu taş gibi bir film sizi bekliyor.  Filme Git ► 5. Sona doğru yaklaşırken bir başka film tavsiyem ise "Life of Pi" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/89/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu filmi bitirdiğinizde, koca bir romanı okumuş gibi olacaksınız... Kaçırmayın!  Filme Git ► 6. Ve sonuncu film tavsiyesi ise "Captain Phillips" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/13/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Tom Hanks'in oyunculuğunu konuşturduğu bu nefis filmi de mutlaka izleyin.  Filme Git ► BONUS: Konu ve işleyiş bakımından 6 tavsiyeden farklı olsa da "izlemelisiniz" dediğim bir başka tavsiye ise "Sphere", yani "Küre"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/72/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Pek bilinmeyen bu film ise beyin yakan bir konuyu işliyor...  Filme Git ► ♦ "Yok mu başka?" dediğinizi duyar gibiyim. Olmaz mı? Tam da buraya tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz! E ben size daha ne yapayım? :)  
55b
0
8 yıl
Bir Başkadır Dizisi Oyuncuları Kimler? Kim Hangi Karakteri Oynuyor?
Bir Başkadır Dizisi Oyuncuları Kimler? Kim Hangi Karakteri Oynuyor?
Sadece 2 gün önce yayınlanan Netflix imzalı Türk dizisi Bir Başkadır beni o kadar etkiledi ki hakkında hem şu incelemeyi hem de dizideki repliklerin bulunduğu şu içeriği hazırladım. Fakat ya oyuncuları?... Bir Başkadır dizisi oyuncuları kimler? Hangi oyuncu hangi karaktere hayat veriyor? İşte bu içeriğimde de sizlere Bir Başkadır dizisi karakterlerinden ve onları oynayan oyunculardan bahsetmek istiyorum.  Bir Başkadır Replikleri İçin Tıkla ►  Ben diziyi izlerken en çok da oyunculuklardan etkilendim. Her karakterin de altı çok dolu ve her oyuncu da büründüğü karakterin gerçekten hakkını vermiş. Hadi gelin şimdi Bir Başkadır dizisi karakterleri ve oyuncularını birlikte tanıyalım.  Meryem - Öykü Karayel[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/226/17/bir-baskadir-dizisi-oyunculari-kimler-kim-hangi-karakteri-oynuyor-780x439.png[/RESIM]Öykü Karayel, dizide "Meryem" adlı bir karaktere hayat veriyor. 'Hayat veriyor' diyorum çünkü tam anlamıyla Meryem rolünü yaşatıyor. Öyle iyi bir oyunculuk sergiliyor ki, izlerken Meryem'i gerçek hayatta bir yerlerde gördüğünüze kesinlikle emin oluyorsunuz... Öykü Karayel'in Instagram hesabında şu an 1.6 Milyon takipçisi bulunuyor. Olur da bu içeriğe aylar sonra denk gelirseniz hemen gidip hesabına göz atın ve bu süre zarfında ne kadar takipçi kazandığını az çok tahmin edin diye güncel takipçi sayısını da yazmak istedim. Ayrıca 2018'de şarkıcı Can Bonomo ile evlenen Karayel, 1.55 boyunda ve 30 yaşında. Sinan - Alican Yücesoy[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/226/3/bir-baskadir-dizisi-oyunculari-kimler-kim-hangi-karakteri-oynuyor-780x439.png[/RESIM]Son bölümlere kadar hakkında pek bir şey bilmediğimiz Sinan karakterini de Alican Yücesoy oynuyor. Oyunculuğunu sevdiğim ve özellikle sinemaya kendisini çok yakıştırdığım Yücesoy'u Instagram'da 118 Bin kişi takip ediyor. Ayrıca Altın Portakal'da En İyi Erkek Oyuncu ödülü alan Yücesoy, şu an 38 yaşında. Peri - Defne Kayalar[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/226/84/bir-baskadir-dizisi-oyunculari-kimler-kim-hangi-karakteri-oynuyor-780x439.png[/RESIM]45 yaşındaki Defne Kayalar ise Peri karakterine hayat veriyor. Aklımda en son Medcezir dizisindeki rolüyle kalan Kayalar, gerçekten rolünün hakkını veriyor. Kendisini Instagram'da şu an 134 Bin kişi takip ediyor.  Yasin - Fatih Artman[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/226/14/bir-baskadir-dizisi-oyunculari-kimler-kim-hangi-karakteri-oynuyor-780x439.png[/RESIM]İşte oyunculuk!... Evet, Fatih Artman'ı ne zaman bir yerde izlesem içimden böyle mırıldanıyorum... Bu adam gerçekten çok iyi bir oyuncu. Ağzından salyalar çıkararak kızıp, gözlerinde yaşlarla duygusallaşabiliyor. Dizimizde de Yasin karakterine hayat veriyor. Oyuncu olarak çok başarılı bulduğum Artman'ı Instagram'da 139 Bin kişi takip ediyor. Ayrıca Fatih Artman, 1.89 boyunda ve 32 yaşında. Ruhiye - Funda Eryiğit[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/226/57/bir-baskadir-dizisi-oyunculari-kimler-kim-hangi-karakteri-oynuyor-780x439.png[/RESIM]Dizinin en naif, en sakin, en yumuşak yanıydı Ruhiye karakteri... Onu oynayan Funda Eryiğit gerçekten çok güzel ve çok başarılı bir oyuncu. Bundan sonra yer alacağı tüm yapımları yakından takip edeceğim. Ha unutmadan Instagram'da da 235 Bin takipçisi bulunuyor. Fakat hızla artacağından eminim. Ayrıca kendisi 36 yaşında ve 1.66 boyunda. Gülbin - Tülin Özen[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/226/71/bir-baskadir-dizisi-oyunculari-kimler-kim-hangi-karakteri-oynuyor-780x439.png[/RESIM]Her ne kadar adı 2 gündür dizideki üstsüz sahnesiyle konuşulsa da, kendisi gerçekten nefis bir oyuncu. Sinirlendiğinde yüzüne taktığı o gülümseme, her oyuncunun harcı değil. Dizimizde de diğer bir psikolog olan Gülbin karakterine hayat veren Özen, Instagram'da 200 Bin kişi tafından takip ediliyor. Ayrıca hiç göstermese de kendisi 40 yaşında ve ayrıca da 1.63 boyunda. - - - - -  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
23b
0
5 yıl
Olmadı! Cem Yılmaz İmzalı "Karakomik Filmler" Seyirciden Geçer Not Alamadı!
Olmadı! Cem Yılmaz İmzalı "Karakomik Filmler" Seyirciden Geçer Not Alamadı!
Ülkemizde "Sinema" deyince birçoğumuzun aklına Cem Yılmaz geliyor. Yıllar önce vizyona giren G.O.R.A ve A.R.O.G filmlerindeki espriler hala yapılıyor ve hala bu esprilere gülünüyor. Kimse de demiyor ki "Ben anlamadım"... Çünkü o filmleri 7'den 70'e herkes izledi, benimsedi ve içindeki mizaha güldü. Peki ya Cem Yılmaz'ın günler önce vizyona giren yeni konsept filmi "Karakomik Filmler"?... Maalesef Cem Yılmaz imzalı "Karakomik Filmler" seyirciden tam not alamadı. Hatta bırakalım tam not almayı, geçer not aldığı bile henüz belli değil... Hadi gelin şimdi birlikte Cem Yılmaz imzalı "Karakomik Filmler"e şöyle bir göz atalım. Detaylarına, izlenme sayısına ve neden başarılı olamadığına birlikte bakalım. Karakomik Filmler, yani "Kaçamak" ve "2 Arada" filmleri ilk 3 günde 276.086 kişi tarafından izlendi![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/123/28/olmadi-cem-yilmaz-imzali-karakomik-filmler-seyirciden-gecer-not-alamadi-780x439.jpg[/RESIM]Sinemada ilk 3 gün çok mühimdir. Bu 3 gün, filmin toplamının ne kadar izleneceği hakkında büyük oranda ipucu verir. Fakat maalesef Karakomik Filmler, daha ilk 3 günden çok az bir izleyiciye hitap etti. Bu da ilk haftanın çok kötü geçeceğini gösteriyor.  Karakomik Filmler, Cem Yılmaz'a 3 günde 5.586.694 TL kazandırdı[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/123/60/olmadi-cem-yilmaz-imzali-karakomik-filmler-seyirciden-gecer-not-alamadi-780x439.jpg[/RESIM]Karakomik Filmleri'i ilk 3 günde sadece 276 bin kişi izledi ve yapımcısına toplamda 5.586.694 TL hasılat kazandırdı.  Cem Yılmaz'ın en kötü başlayan 2. filmi oldu![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/123/3/olmadi-cem-yilmaz-imzali-karakomik-filmler-seyirciden-gecer-not-alamadi-780x439.jpg[/RESIM]2006 yılında vizyona giren Hokkabaz filmi ilk 3 günde sadece 247 bin kişi tarafından izlenmişti. Karakomik Filmler, 276 bin kişi ile Cem Yılmaz'ın en kötü başlangıç yapan 2. filmi oldu. Olayın vehametini anlamanız için; A.R.O.G ilk 3 günde 816 bin kişi tarafından izlenmişti... Tek bilete 2 film![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/123/47/olmadi-cem-yilmaz-imzali-karakomik-filmler-seyirciden-gecer-not-alamadi-780x439.jpg[/RESIM]Cem Yılmaz, şimdiye kadar ortaya çıkardığı filmlerde kullandığı prodüksiyon ile Türk sinema sektöründe çok ileride olduğunu hepimize kanıtlamıştır. İşte Karakomik Filmler ile de bunu yapmaya çalıştı ve yurt dışında da örnekleri olan, tek bilete 2 film birden sundu. Seyirciler orta metrajlı 2 filmi birden izledi... Fakat işte bu, seyirciyi biraz ürküttü. Bizim insanımız yabancı formatlara bayılır. YouTube'u açar yabancı formatlardan çevirilen Türk YouTuber videolarını izler, orijinali yabancı olan O Ses Türkiye gibi programlara bayılır, fakat işin içine para girince işte orada durur. Karakomik Filmler'de de bunun olduğunu düşünüyorum. Tek bilete 2 farklı film olayı bizim insanımızı biraz tereddütte bıraktı diyebilirim. En azından gördüğüm kadarıyla durum böyle.   Karakomik Filmler 2 Arada konusu; Film, arabalı vapurda çalışan Ayzek isimli bir adamın yaşadıklarını konu alıyor. Dram yönü ağır bassa da seyirciler bu dramın kendilerine geçmediğini söylüyor.  Karakomik Filmler Kaçamak konusu; Bu film ise birlikte tatile çıkan 4 arkadaşın başına gelenleri konu alıyor. Uzaylıların da olaya dahil olmasıyla "kara mizah" ağır basıyor ve olaylar farklı bir şekilde gelişiyor.  kaanintavsiyesi.com'un En Beğenilen Film Tavsiyeleri İçin Tıkla! ► Not: Cem Yılmaz'a, kafasına, düşüncelerine ve vizyonuna hayranım. Fakat çok fazla kendi ortamında kalıp, dış dünyayı takip edince işte sonucu böyle oluyor. Kafasını biraz Türkiye'ye çevirse, ortaya İftarlık Gazoz gibi çok şahane işler çıkaracak fakat o, dünyada trend olan formatları ülkemize taşımak istiyor. Bu müthiş bir düşünce fakat maalesef bizim ülkemizde pek alıcısı yok be Cemcim. Parlak renkler, pastel sahneler, uçuk karakterler pek bizlik değil. Bunu Ali Baba ve 7 Cüceler'de de yaşadın, gördün... Uzun lafın kısası, bulunduğun konum çok iyi fakat ekstra şeyler deneme fikri pek bizlik değil. Seni sevmeye ve yaptığın işlere saygı duymaya devam edeceğiz fakat kötüye kötü demesek de ayıp etmiş oluruz. ● Hemen aşağıdaki butona tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi bulabilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM]  Modunu Seç ►  
13b
1
6 yıl
Dağ ve Börü Serilerinin Başarılı Yönetmeni Alper Çağlar Duyurdu: Göktürk Üçlemesi Geliyor!
Dağ ve Börü Serilerinin Başarılı Yönetmeni Alper Çağlar Duyurdu: Göktürk Üçlemesi Geliyor!
Hangimiz ayıla bayıla izlediğimiz Hollywood filmlerine bakıp "Abi adamlar yapıyor ya..." diye iç geçirmedik? Hangimiz "Neden bizden böyle filmler çıkmıyor ki!" diye yakınmadık? İşte sorun da bu... Biz sadece iç geçirdik, söylendik ve yakınıp durduk. Fakat aramızdan biri var ki; o, tüm bu yakarışları bir kenara bırakıp kolları sıvadı. Gelin şimdi sizi onunla tanıştırayım! Henüz 35'inde başarılı bir yönetmen; Alper Çağlar... Peki bu Alper Çağlar kimdir?[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/30/33/dag-ve-boru-serilerinin-basarili-yonetmeni-alper-caglar-duyurdu-gokturk-geliyor-780x439.jpg[/RESIM]Alper Çağlar, 1 Eylül 1981 doğumlu genç bir yönetmen. Kültürlü bir ailenin 2 çocuğundan biri. Annesi bir Kimya Profesörü, babası ise rektörlük de yapmış olan bir Kimya Mühendisi... Alper Çağlar ilk filmini çok erken yaşlarda yapıyor. Lise 2'de biz koşup oynarken o "Not So Far Away" isminde bir belgesel film çekiyor ve burs kazanıp Amerika'da okumaya hak kazanıyor. Onu çoğu kişi "Dağ" serisi ile tanıdı...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/30/3/dag-ve-boru-serilerinin-basarili-yonetmeni-alper-caglar-duyurdu-gokturk-geliyor-780x439.jpg[/RESIM] 2012 yılında çıkardığı Dağ filmi ile dikkatleri toplamayı başardı. Film o kadar beğenildi ki, ısrarla devamı istendi. Peki Alper seyircisini kırdı mı? Hayır. Hop, Dağ 2'yi masaya çıkarıp vurdu ve o da ne? Sinema salonları bir müddet tıka basa doldu. Tam 3.5 milyon kişiye ulaşmayı başardı. Filmin hasılatı ise tam 40.694.699,17 TL oldu! Alper Çağlar ise Dağ'dan kazandığını yine işine yatıracağını duyurdu ve öyle de yaptı. "Börü" dizi müjdesi geldi! [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/30/88/dag-ve-boru-serilerinin-basarili-yonetmeni-alper-caglar-duyurdu-gokturk-geliyor-780x439.jpg[/RESIM] [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/30/92/dag-ve-boru-serilerinin-basarili-yonetmeni-alper-caglar-duyurdu-gokturk-geliyor-780x439.jpg[/RESIM] Ülkemizin içinde bulunduğu durumu da göz önüne alarak yazılan Börü dizisi, sadece 6 bölüm sonunda final yaparak milyonlarca kişiyi büyülemeyi başardı. Her bölümü çok yüksek kalitede ve uzman kişiler tarafından çekilen bu dizi çok sevildi. Yayınlandığı her bölümü ile sosyal medyada zirveye oturmayı başardı. Hepimizin yüreğine işledi. Fakat böyle büyük bir yapım televizyon ekranlarında bitemezdi, öyle de oldu. Alper Çağlar, Börü'nün son bölümünün sinema filmi olacağını ve sadece sinemalarda izlenebileceğini duyurdu... Şimdi sıkı durun! Alper Çağlar yeni üçlemesi "Göktürk" projesini duyurdu! Başta da söylediğim gibi, biz "Abi bizden neden böyle filmler çıkmıyor ya..." diye yakınaduralım, birileri elini taşın altına koydu ve kolları sıvadı. İşte o kişi Alper Çağlar...  Şimdi ben anlatmaya geçmeden, izlemenizi istediğim bir video var. Hem de Alper Çağlar'ın kendi sesinden... [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=IeRJYzSH9tk[/VIDEO] Videoyu izlediniz, nasıl? Tüyler diken diken oldu değil mi? İşte ben de yıllardır tam da bunu anlatmaya çalışıyordum. Çok büyük ve köklü bir tarihimiz var. Destansı, fantastik kahramanlardan gerçek karakterlere kadar Türk tarihi o kadar köklü ki, bunu mutlaka sinema dilinde de ele almalıyız. İşte benim bu hayalimi Alper Çağlar gerçekleştirecek. Ve inanın, bu tür bir projeyi kimin yapmasını istediniz diye sorulsaydı, Alper Çağlar'dan başkası aklıma gelmezdi. Proje 7 yıl sürecek. 2019'da "İlk Göktürk" gelecek, 2022'de "Kırk Göktürk" ve 2025 yılında da "Son Göktürk" vizyona girecek.  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/30/26/dag-ve-boru-serilerinin-basarili-yonetmeni-alper-caglar-duyurdu-gokturk-geliyor-780x439.png[/RESIM] ● Alper Çağlar'ın amacı, Türk tarihini, Türk Mitolojisi'ni tüm dünyaya doğru ve kaliteli bir şekilde aktarabilmek. Ben inanıyorum ki Alper Çağlar tüm bunların üstesinden gelecek ve hepimize bu gururu yaşatacak.  Bu konuda bizim üzerimize düşen görev ise böyle anlamlı ve sağlam projeleri paylaşıp, yayarak elimizden gelen desteği vermek... Aksi halde sinema salonlarında izlediğimiz filmler "Hayal mi? Gerçek mi?" anlayamayacağız... 
15b
0
8 yıl
Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi
Şimdiye Kadar Nasıl İzlememişim! Diyeceğiniz 7 Film Tavsiyesi
❉ 95 BİN GÖRÜNTÜLENME İÇİN TEŞEKKÜRLER! ❉ Günümüzde binlerce kişi her gün "Ne izlesem?" diye kara kara düşünüp, kendini Google'a "Film önerileri" yazarken, ya da Twitter'da "Film tavsiyesi olan var mı?" konulu tweetler atarken buluyor. Bazıları da eşinden dostundan film tavsiyesi istiyor fakat genellikle cevaplar da "Fight Club izle kanka"dan öteye geçmiyor.  İşte tam da burada devreye girip sizi bu yükten kurtarmak için açtığım bu samimi film tavsiyesi platformunda size modunuza göre film tavsiyesi seçme fırsatı sunuyorum. Bu hikayeyi az çok biliyorsunuz zaten. Gelelim şimdi asıl konumuza. Size, izledikten sonra "Bu filmi nasıl kaçırmışım ya!" dedirtecek 7 film önerim var. Hadi gelin şimdi o film tavsiyelerine birlikte bakalım.  En Güncel 7 Tavsiye İçin Tıkla ► (Vahşi doğada geçen hayatta kalma filmlerine göz atmak için de buraya tıklayabilirsiniz) 1. Listemizin ilk sırasında "What We do in the Shadows", yani bizdeki ismi ile "Aylak Vampirler" var...  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/74/-simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-6-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM]• "Kaan bu film nasıldır? Konusu IMDB'si nedir?" derseniz, hemen aşağıdaki butona tıklayarak tavsiye metnine ışınlanabilirsiniz!  Filme Git ► 2. Sıradaki fim tavsiyemiz ise "Table No:21", yani "Masa 21"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/88/-simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-6-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Bu filmi o şarkılı türkülü Hint filmlerinden sanmayın. Bu film çok farklı. Filme Git ► 3. Bir diğer film önerisi ise "As Above So Below", yani "Derin Kabus"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/44/-simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-6-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Kapalı alan fobisi olan kişilerin kesinlikle izlememesi gerekiyor. Filme Git ► 4. Yavaş yavaş sona yaklaşırken bir diğer film tavsiyesi ise "No Escape", "Kaçış Yok"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/19/-simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-6-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Bir ailenin ve bu ailenin babasının hayatta kalma savaşını izleyeceksiniz.  Filme Git ► Karlı Fırtınalı Kış Filmi Tavsiyeleri İçin Tıkla ► 5. film önerimiz ise "Hot Tub Time Machine" yani "Jakuzi Ekspresi" oluyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/17/-simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-6-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Zaman yolculuğu konulu bu film sizi çok eğlendirecek.  Filme Git ► 6. Listemizin bir diğer sırasındaki film önerisi ise "Marrowbone", yani "Karanlık Sır" oluyor...  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/60/-simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-6-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise uzun bir süredir kaanintavsiyesi.com'un en çok tıklanan filmi ünvanını elinde tutuyor. İzlemeden ölmeyin!  Filme Git ► 7. Listemizin son sırasındaki film tavsiyesi ise "Open Grave", yani " Açık Mezar"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/47/-simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-6-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Senaryosu beyin yakan bu filmi de kesinlikle izlemelisiniz! Filme Git ►  En İyi 2018●2019 Film Tavsiyeleri İçin Tıkla ► ♦ Ayrıca aşağıdaki butona da tıklayarak modunuza göre film önerisi bulabilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/101/61/burcunuza-gore-size-en-uygun-2-nokta-atisi-film-onerisi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ► Bu arada tavsiyemdir; "Ben de bir web sitesi açmak istiyorum ama..." diyorsanız ilacınız aşağıdaki adreste sizi bekliyor. Fikir edinebilir, fiyat sorabilir ve bir web site sahibi olabilirsiniz[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/141/1/sar-basa-yasanan-gunu-tekrar-eden-iyi-film-tavsiyeleri-kisir-dongu-780x439.jpg[/RESIM] Daha Fazla Bilgi Al ►
143b
0
8 yıl
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görüp okuyacağınız her şey SPOİLER içermektedir. Yani zaten siz de bölümü izledikten sonra buraya gelmişsinizdir diye düşünüyorum. Eğer 8. Sezon 3. bölümü izlemeden yolunuz bir şekilde buraya düştüyse de sizden ricam, bir şeylerin tadının kaçmaması için lütfen önce gidip bölümü şöyle bir yalayıp yutun, sonra hemen koşar adımlarla buraya gelin ve göz atın.  Hadi şimdi tüm uyarılar yapıldıysa son zamanlarda izlediğim en iyi şey olan Game of Thrones 8. sezon 3. bölüm'de neler oldu, hangi sahneler nefesimizi kesti, kim nerede hangi hareketi ile gönlümüzü kazandı, bunlara birlikte bakalım. (Bu arada, bölümü çok beğendim, fakat eleştirilmesi, söylenmesi gereken yerler elbet var. İşte bu incelemede, beğendiğim kısımlardan çok, eleştirmek istediğim kısımlara değineceğim) Şimdi; Savaş için tüm hazırlıklar yapılıyor. Khaleesi ve Jon, ejderha üzerinden savaş alanını ejder bakışı izlerken, Arya ve Sansa da sur üzerinden olup biteni kuş bakışı izliyor.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/70/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Fakat savaşın ilk hamlesi karşıdan değil, bizim taraftan geliyor. At üzerindeki Dothraki'ler başlıyorlar dört nala koşmaya ama neden? Muhtemelen bu soruyu siz de kendinize sordunuz. Binlerce Dothraki neden karanlığın içine doğru koşuyor? Buna, alışkanlık deyip geçmek istiyorum. Yani aklıma başka bir şey gelmiyor... Düşmanın üzerine dört nala koşmak vahşi Dothraki alışkanlığı olsa gerek... Ve sonuç; Hepsi de telef olup gidiyor. Neden yani neden? Karşı tarafın güçlü olduğu günde bin kez söylenen bir durumken neden böyle bir hamle yapılıyor?  Okçular nerede?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/75/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Tamam mancınık sistemi, lekesizler falan tamam ama Lord of the Rings hayranlığımızdan olsa gerek, şahsen ben büyük bir okçu taburu bekledim. Hatta ilerleyen sahnelerde binlerce ölü öylece durdu... "Saplasana abi?" diye iç geçirdim sürekli... Surlara dayandıklarında da bir kızgın yağ fena olmazdı. Ejderhalar çok az kullanıldı diye düşünüyorum... Ejderhalı bir şeyler izlemek istiyoruz yahu bunu anlayın artık neyse maaliyeti toplayalım aramızda... [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/58/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Fakat özellikle ay ışığı altında, bulutların içinde karşı karşıya geldikleri an muhteşemdi. Sanki yıllardır beklediğim ve görmek istediğim sahne oymuş gibi geldi. Fakat tam da orada o ay ışığı altında uzak çekim ile kapışsalar, biri mavi buz biri turuncu ateş püskürtseydi nefis olmaz mıydı?  Bu arada Melisandre'nin aniden karanlıklar içinden at üzerinde çıkıp gelmesi ve gücüyle askerlere + bonus vermesi şahane değil miydi be?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/39/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Yüzüklerin Efendisi'nde Elf'ler yardıma geldiğinde nasıl sevinip heyecanlandıysam, Melisandre'nin gelişinde de tam olarak onu hissettim. Şahaneydi... Fakat yıllardır izlediğimiz Melisandre, huzur içinde ölebilmek için böyle bir yardımda bulundu ve son sahnelere doğru da huzur içinde ölüp gitti... Arya'ya "Mavi Gözleri de öldüreceksin" demesi de şahane bir replik oldu...  Bu arada Jon'un bir kurdu vardı savaş meydanında ona ne oldu? Ya ben gözden kaçırdım ya da kurdumuz o hengamede kaybolup gitti...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/4/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderinden düşen "Khaleesi" olayı güzeldi... "Ne olacak?" dedirtti [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/8/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Düştükten sonra ejderhasının onu kurtarıp kaldıracağını ve daha güçlü bir şekilde savaşacaklarını falan düşündüm fakat işler pek öyle olmadı... Baya ejderhaların annesi kraliçemiz savaş meydanının ortasında yaşam mücadelesi verdi... Jon savaş meydanında Night King ile kafa kafaya geldi ve o da ne?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/64/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Kralımız tek el hareketi ile yerdeki ölüleri diriltti ve yüzlercesini Jon'un üzerine saldı... Tabi tüm ölüler dirildiği için düşman sayısı 4'e, 5'e katlanmış oldu... İşte ben tam da orada kendimi onların yerine koyup düşündüm. Yani 2 saattir deliler gibi savaşıyorsunuz, tam biraz etraf duruldu derken yerdeki ölülerin tekrar canlandığını görüyorsunuz... Ne hissedersiniz? Ben anasını satayım böyle işin deyip dizlerimin üzerine çöküp semaya doğru bakar ve son duamı ederdim yalan yok. Tyrion ile Sansa'nın mahzende hafiften geçmişe gidip, bazı şeyler ile yüzleşmeleri de güzeldi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/7/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Her ne kadar sonunda korkudan oldukları yere bıraksalar da, kıyamet koparken ikisinin birbirine "Tüm manitalarım içinde en iyisi sendin" demeleri falan güzel olaydı. Bizi o yukarıdaki kaostan, gürültüden birkaç saniye kopardı...  Şimdi gelelim ölümlere...[RESIM][/RESIM] Yahu yıllarca ortamlarda "Abi Game of Thrones bu başrol dediklerimiz bile ölüyor adamlara helal olsun" deyip durduk fakat sezonlarca beklediğimiz savaş oldu ve kemik kadrodan kimseler ölmedi? Hadi Sansa'yı öldürmediniz, Kuzey'i ona bırakacaksınız anladık da en azından Sam falan ölseydi be... Azıcık üzülseydik birilerine di mi... Peh!  Gelelim gözleri kapatınca başka diyarlara giden kardeşimiz Bran'e...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/30/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Savaş alanında gözleri kapatıp karga olarak bir yerlerde dolandı durdu ama neden? Niye? Bunun cevabını bir türlü alamadık. Tamam ileride kesin vereceksiniz ama o neydi? Sadece savaşı karga gözünden bize göstermek mi istediniz? Bunun böyle olmadığına inanmak istiyorum...  GÜNCELLEME: Aranızdan bir kişi (Erdal Demir) bana ulaşıp Bran'in gözleri kapatıp neden savaş meydanında karga olarak gezdiğini şöyle açıkladı; Meğer Bran, Night King kendisine gelsin diye böyle bir şey yapmış. Night King, Bran'in nerede olduğunu sadece Bran kendi bedeninden ayrılınca bilebiliyormuş. Yani Bran, büyük düşmanı bilerek ve isteyerek kendine çekmiş.  Veeee karşınızda Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü izleyen herkesin favorisi; "Arya!"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/19/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Arya bu bölümde, şimdiye kadar öğrendiği her şeyi sergiledi. Hem savaş meydanında yaptıklarıyla, hem de kedi gibi sinsice süzülüp Night King'e hançeri saplamasıyla hepimizin gönlünü kazandı... Arya, Night King'e tam anlamıyla bir suikast düzenliyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/50/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Zaten bunun eğitimini aldığını önceki bölümlerde izlemiştik. Düşmanının yanından öyle sessiz geçiyordu ki, düşman sadece küçük bir rüzgar hissediyordu. İşte bu bölümde de bunu uyguladı ve Night King'e sessiz ve nokta atışı bir şekilde saldırdı. Hançeri soktu ve işi bitirdi. Ve ejderha da olmak üzere mavi gözlü tüm ölüler sonsuza kadar öldü.  Ejderha ateşinin içinden gülümseyerek çıkan Night King, bir hançer ile tuzla buz oldu...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/83/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Hem de hiç konuşmadan. Tam Bran'e bir şeyler söyleyecek, bazı şeyleri açıklayacak ve biz de bir şeyler anlayacağız diyorduk ki Arya nefis bir saldırı yaptı ve kralı yere serdi. Açıkçası sahne nefisti fakat Night King gibi kudretli bir karakterin ölümü bu şekilde mi olmalıydı? Orası biraz muamma...  Dizinin en büyük savaşı 3. bölümde yaşandı ve bitti. Peki sonra ne olacak?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/59/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] 5 Mayıs'ta izlenebilecek 4. bölümde neler olacak? Ya da sonrasında? Açıkçası bu koca savaşın bir bölümde işlenmesi, bundan sonraki 3 bölümde taht kavgası izleyeceğiz anlamına geliyor. Bu birçok kişiyi mutlu etmese de beni içten içe keyiflendiriyor. Çünkü o kasvetli kış atmosferinden uzaklaşıp keyifli birkaç savaş izleyeceğiz.. Bence; Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en güzel anı: Şüphesiz Arya'nın Night King'e hançeri saplaması ve çok uzakta savaşan Dothraki'lerin alevli kılıçlarının ışıklarının birer birer sönmesiydi. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en gerilimli anı: Savaş başlamadan önce yaşanan o birkaç dakikalık sessizlik bence bu savaşın en gerilimli anıydı. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün keşkeleri: John keşke iştahımızı kabartan daha kahramanca sahnelerde bulunsaydı. Ejderhalar daha fazla kullanılsaydı. Bran, ileriye dönük birkaç ipucu verseydi. Tyrion hep olduğu gibi birkaç zeki hamle yaparak savaşa dahil olsaydı... Her şeye rağmen nefesimin kesilerek izlediğim, şahane bir bölümdü. Neredeyse 1 buçuk saat süren bu bölümün, Game of Thrones'un yıllarca akıldan çıkmamasını sağlayacak en iyi 3 bölüm arasında olduğunu düşünüyorum. Ve öngörülerim dizinin Bran'e odaklanması yönünde... Yani Bran, tamamen her şeyin gidişini değiştirecek. Müneccim olmaya gerek yok Bran çok büyük adam, yazın bir yere...  Bu arada "Kaan iyi güzel Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü yalayıp yuttuk, 4. bölüme kadar neler izlesek?" diyenleriniz hemen aşağıdaki butona tıklayarak moduna göre film önerisi bulabilir! [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/9/game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Moduna Göre Film Tavsiyesi Seç! ►  
16b
0
7 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.