Designated Survivor: Bol Entrikalı, Bol Siyasetli 'Beyaz Saray' Konulu Dizi Tavsiyesi!

04 Mayıs 2023
10b
0 Yorum
Designated Survivor: Bol Entrikalı, Bol Siyasetli 'Beyaz Saray' Konulu Dizi Tavsiyesi!

Yıllardır hem burada, hem de YouTube kanalımızda elimden geldiğince sizlerle yeni dizi önerileri paylaşmaya çalışıyorum. İzleyip, beğendiğim ve tüm dünyanın konuşmadığını, yani diğer dizilere nazaran ünü biraz daha az olan dizileri size tavsiye ediyorum. İşte bugün de burada bir dizi önerisi ile karşınızdayım... Yıllardır fazlasıyla konuşulan Designated Survivor dizisi, nihayet radarıma takılmayı başardı.

19 İyi Netflix Filmi! ► 

Ben de hemen koltuğuma yaslanıp Designated Survivor dizisini bir çırpıda izledim ve hemen kolları sıvayıp bu dizi, burada da olmalı diyerek sizlere bu içeriği hazırlamak istedim. Hadi gelin şimdi Designated Survivor dizisi konusu nasıl, oyuncuları kimler ve en önemlisi de; Bu dizi neden izlenir?... Hadi gelin şimdi size lafı çok uzatmadan, bu diziyi anlatayım... Hadi!

Yorumumdan önce; Nedir bu Designated Survivor dizisi konusu ona bir bakalım...

Designated Survivor: Bol Entrikalı, Bol Siyasetli 'Beyaz Saray' Konulu Dizi Tavsiyesi!
Bu konuyu size çok iyi anlatmak istiyorum çünkü dizimizin temeli bu... Şimdi; Bilindiği üzere diğer tüm ülkelerde olduğu gibi Amerika'nın da kendince güvenlik prosedürleri var. Başkanlar, bakanlar ve diğer önemli kişiler bir salonda toplanmış veya bir canlı yayında ulusa sesleniş konuşması için bir araya gelmişlerse, olası bir saldırı sonucunda devletin eli kolu bağlı kalmaması için kabineden bir bakan, Designated Survivor yani "Atanmış Varis" olarak güvenli bir yerde/sığınakta tutulur. Olur da başkana bir zarar gelirse, bu varis hemen devreye girer ve kararları alır, düzeni korur... İşte dizi de tam olarak bu konuyu işliyor. Yaşanan bir saldırı sonucu, İmar ve İskan Bakanı kendini birden ABD Başkanı olarak buluyor.

Ben bu diziyi sevdim...

Designated Survivor: Bol Entrikalı, Bol Siyasetli 'Beyaz Saray' Konulu Dizi Tavsiyesi!
Beni yıllardır takip edenler iyi bilir; siyaset, politika ve 'kirli işler' konulu film ve dizilere büyük ilgi duyuyorum. Bu dizide de "House of Cards" dizisindeki o zekice hamleleri, sonucunun acı olacağı bilindiği halde alınmak zorunda kalınan zor kararları ve tüm o entrikaları gördüm diyebilirim. HOC tabi ki de çok ama çok başarılı yapımlardan fakat bence bu dizi de bir şeyleri başarmış... Hatta diziyi izlerken kendinizi yer yer "Bir gün ben de böyle birden bir Devlet Başkanı olsam neler yapardım? Nasıl kararlar alırdım acaba?..." diye düşünerken bile bulabilirsiniz.

- - - - - - 

Özet: Eğer benim gibi Politika/Siyaset sahnesinde dönen dolaplara şahit olmak, kapalı kapılar ardında yaşananları biraz olsun görmek isterseniz bence bu dizi bu isteğinizi karşılayabilir. 

- - - - - - 

Designated Survivor: Bol Entrikalı, Bol Siyasetli 'Beyaz Saray' Konulu Dizi Tavsiyesi!

Designated Survivor: Bol Entrikalı, Bol Siyasetli 'Beyaz Saray' Konulu Dizi Tavsiyesi!

Designated Survivor dizisi dizisi Netflix'te var mı? Dizi ABC yapımı bir diziydi fakat Netflix tüm haklarını satın aldı ve evet, artık bir Netflix dizisi. Bu yüzden bu diziyi Netflix'te kolayca izleyebilirsiniz. 

● Designated Survivor dizisi kaç sezon? Dizinin her biri 40 dakikalık bölümleriyle toplamda 3 sezon ve tüm sezonları da Netflix'te yayında...

Dizinin oyuncuları kimler? Dizimizin başrol koltuklarında Kiefer Sutherland, Adan Canto ve Italia Ricci gibi isimler yer alıyor.

Designated Survivor: Bol Entrikalı, Bol Siyasetli 'Beyaz Saray' Konulu Dizi Tavsiyesi!

Designated Survivor: Bol Entrikalı, Bol Siyasetli 'Beyaz Saray' Konulu Dizi Tavsiyesi!

listesine yorum yap!
Henüz kimse yorum yapmadı...
SEN İLK OLABİLİRSİN!
designated survivor dizisidesignated survivor konusudesignated survivor dizisi netflixdesignated survivor netflixnetflix dizilerinetflix dizi önerileriatanmış varis ne demekgüncel dizi tavsiyeleri
EN AKTİF ÜYELER
NE İZLEDİK? Netflix İmzalı The Platform 2 Filmi İncelemesi!
NE İZLEDİK? Netflix İmzalı The Platform 2 Filmi İncelemesi!
Netflix'in The Platform filmi 2019'da çıkınca hemen izleyip, hatta size de şu içerikte heycanla tavsiye etmiştim... Yıllar içinde 150.000'e yakın okunan bu içerikten sonra geçtiğimiz günlerde The Platform 2 filmi de Netflix'te yayına girdi... E ben de hemen kolları sıvadım ve The Platform 2 incelemesi ile sizle bu serinin 2. filmi hakkında konuşalım istedim. "E 333. kat... Her katta 2 kişi desek... Ne yaptı... 666... Kesin bi gizli örgüt işi bu.." gibi sığ detaylara hiç girmeden önce bu yeni filmde dikkatimi çeken detaylardan, sonra da serinin bu 2. filmi ile ilgili kendi yorumumu sizle paylaşmak istiyorum... Tabi bu içerik spoiler içerecek... Yani filmi izledikten sonra buraya uğrayın derim... E hadi o zaman gelin başlayalım! ● Bu içeriğin tam halini YouTube kanalımızda da hazırladık![VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=TZrYyEqfmV8[/VIDEO] Bu aslında ilk film![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/348/33/ne-izledik-netflix-imzali-the-platform-2-filmi-incelemesi-780x439.png[/RESIM]Öncelikle kimseler söylemez ben söyleyeyim; Serinin bu 2. filmi, aslında ilk film... Durun hemen beyinler yanmasın :) Yani aslında izlediğimiz bu 2. film, ilk filmden 10 ay önceyi konu alıyor. İlk filmde gördüğümüz karakterleri bu filmde de gayet sağlıklı bi şekilde sapasağlam görünce siz de şaşırmışsınızdır... Heh işte bunun nedeni, bu filmin, ilk filmden önce olup bitenleri konu alması. Elinde bıçağıyla aklımızda kalan sempatik ama yer yer psikopata bağlayan amcamızın 1. filmde "10 kat değiştirdim, bi ara da 72. kattaydım" dediğini duymuştuk. Bu filmdeyse tam olarak bahsettiği 72. katta olduğunu görüyoruz, çünkü olayların öncesini izliyoruz. Kilit nokta 'çocuklar'...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/348/65/ne-izledik-netflix-imzali-the-platform-2-filmi-incelemesi-780x439.png[/RESIM]Serinin bu 2. filminde çocukların sisteme nasıl girdiğini de açık bi şekilde görme fırsatı buluyoruz. Filmin hem başında, hem de sonunda çocuklardan oluşan bir piramit görüyoruz. Bu piramitin üzerine çıkmayı başaran hırslı, güçlü çocuğun ise sisteme yerleştirildiğini izliyoruz. Kurulan bu sistemde 333. yani son kata her ay 1 çocuk bırakıldığını görüyoruz. Fakat bu kata yemek inmediği için de buradaki çocuklar hayatını kaybediyor. Olur da eğer bi çocuk kurtulursa, platform aracılığıyla en yukarıya gönderilmeli. Yani her 2 filmde de gördüğümüz en temel şey; tüm bu sistemde mesaj her zaman 'çocuk' oluyor... Çünkü sistemin kurucularına "Bakın biz birlik içinde yaşamayı öğrendik. Herkes kendi payını yedi ve 1 çocuğu hayatta tutmayı başardık" demenin en iyi yolu bu...  Bu düzenin amacı ne?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/348/51/ne-izledik-netflix-imzali-the-platform-2-filmi-incelemesi-780x439.png[/RESIM]Peki neden bunu yapsınlar? Yani neden bunu kanıtlamaya çalışsınlar? İşte şimdi de o can alıcı teorime gelelim... İlk filmde gördüğümüz, karşılaştığımız, zekice hazırlanmış olan bu platformun uzayda bi yerlerde inşa edilmiş olduğunu düşünüyordum ki bu 2. filmde de yerçekimsiz ortamı görünce adeta gözlerimin içi parladı... Filmin son sahnelerinde, platformu aylık temizlemeye gelen ekibin yerçekimsiz ortamda hareket ettiklerini görüyoruz. Çünkü bu platform 'bence' uzayda. insanlığı yeni bi gezegene, yeni bi topluma hazırlıyor. Hazırlanmış olan bu sistem adeta dünyanın minyatür hali. Sistem, insanoğlunun paylaşmayı öğrenmesini ve birlik içinde en yeni nesli, yani çocukları hayatta tutup büyütebilmesini simule ediyor. Deney ortamında bir topluluk eğitilmeye çalışılıyor... Yani zekice kurulan bu dikey sistemin, aslında yeni bir düzene geçme yolundaki insanoğlunun hazırlanması aşaması olduğunu düşünüyorum... Bu konudaki yorumunuzu da aşağıya mutlaka bekliyorum tabi. Pekiiii en diptekiler kim?...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/348/36/ne-izledik-netflix-imzali-the-platform-2-filmi-incelemesi-780x439.png[/RESIM]Onlar bu sistemdeki iyi insanlar... Nasıl mı? Açıklayayım... Bu sistemdeki iyiler, en aşağıya kadar inip 333. kattaki çocuğu da alıp dibe inip çocuğu en yukarıya sağ salim ulaştırma derdinde. Zaten en dipteki insanların da azla yetinmeyi bilen iyi insanlar olduğunu görüyoruz. Canlı bir insan aşağıya indiğinde yemiyor, fakat ölü bir beden ya da yiyecek geldiğinde kapışıp karınlarını doyuruyorlar. Çünkü onların her biri de çocuğu, yani yeni nesli bu cehennemden kurtarıp yukarıya gönderebilmek için en dibe kadar inmeyi göze alan iyi insanlar. Adalet kör![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/348/29/ne-izledik-netflix-imzali-the-platform-2-filmi-incelemesi-780x439.png[/RESIM]Adaleti sağlıyorum diyen kişinin tüm dünyadaki adalet heykellerinde de olduğu gibi gözlerinin bağlı olması, hatta gözlerinin olmaması, adaleti sağlarken kimsenin cinsiyetine, dış görünüşüne, parasına puluna bakmayacağı anlamı taşıması da güzel detaydı... Tabi yozlaşan adaletin er geç adaleti sağlamaya çalışan kişiye de lazım olacağını göstermesi sahnesi de... Sonuçta adalet, herkese lazım. - Ve geldik "Ee Kaan sen ne düşünüyosun?" sorusuna..Elinde karyoladan kırdığı demirle üzerime koşanlar olacaktır fakat ben serinin bu 2. filminin çok da kötü olmadığını düşününlerdenim… Durun durun vurmayın... açıklayayım... Bu filmde de şahane oyunculuklar görüyoruz. Vahşet sahneleri gerçekten içimi cız ettirdi ki bu da başarılı olduğunun göstergesi.. E metaforlar desen yine her yerde... Bu filmin beğenilmemesinin en büyük nedeni, bu fikri daha önce zaten izlemiş olduğumuz düşüncesinden geliyor. Yani Cem Yılmaz örneği gibi. Cem Yılmaz her işinde yine kendiyle yarışmak zorunda ve imza attığı her işte yine en büyük rakibi kendisi oluyor... İşte bu film de bu talihsizliği yaşıyor çünkü seri filmler her zaman ilk filmiyle yarışmak zorunda... Bi düşünün. 2. filmi ilk filminden iyi olan çok seri bulamadığınızı fark edeceksiniz... Burda da onu yaşıyoruz. - Çünkü fikir inanılmaz. Dünyayı, inanç sistemini, ülkeleri, insanoğlunun içinde çırpınıp durduğu ve bir gün mutlaka patlayacak olan o bozuk sistemi bu şekilde bir platform ile anlatma fikri gerçekten çok başarılıydı. Belki de çok sıkılıp, daraldığımız pandemi günlerinin başında izlediğimiz için bizi bu kadar etkiledi ilk film fakat bu, filmin merkez aldığı çılgın fikrin nefis olma gerçeğini değiştirmiyor... Yani ilk film bize yeni bi fikir sunuyordu. Dikey bi yapı, en üstte yemek çok yenirse aşağıdakilere kalmıyor. Her ay düzen sıfırlanıp en altta açlık çekenler en üste, en üstte aşağıdakileri düşünmeden ziyafet çekenlerse en aşağıda sefaletin içine düşüyordu. Bu filmdeyse yeni çok az şey görüyoruz. İşte beğenilmemesinin en büyük nedeninin bu olduğunu düşünüyorum. - Her ay düzenli ödeme yaptığım bir platformun, verdiğim parayı böyle yapımlara harcaması açıkçası beni mutlu ediyor. Yıllardır anlatıyorum, İspanyollar sadece senaryo üzerine kafa yorup iyi oyunculuklarla müthiş işler ortaya çıkarıyor. Yine yıllardır yılmadan, usanmadan tavsiye ettiğim şu filmlere bi bakın. Hepsi de senaryosuna büyük emek verilen, adeta örümcek ağı gibi ince ince örülen nefis işler. Bu yüzden her ne kadar ilk filmden sonra bize beklediğimiz kadar yeni bi şeylerle gelmese de, birkaç yerde ipin ucunu kaçırıp "Ne izliyorum yahu.." diye şöyle bi sorgulatsa da ben serinin bu 2. filminin de çok kötü olmadığını düşünenlerdenim. İspanyol imzası olan çok kötü film dizi izleyemezsiniz. Genel sektöre bakıldığında kolayca fark edilebilir ki bu yapım da senaryo ve detay açısından buram buram emek kokuyor. Ha keşke elle tutulur birkaç somut sürpriz verseydi bize de birkaç kez şöyle "Vay be" deyip şaşırsaydık. Fakat konu aynı, ilk filmde verilen mesajlar bu filmde de hemen hemen aynı, hatta sistem aynı.. Fakat başta da bahsettiğim uzay teorimin bu 2. filmde ayakları yere daha sağlam bastığı için mutluyum. Ben bu filmden sadece bunu cebime koyarak çıktım.. Bakalım sizde durum nasıl... [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
60b
0
1 yıl
Denizde veya Okyanusta, Suyun Altında veya Üstünde Geçen Bol Sulu 6 İyi Film Önerisi
Denizde veya Okyanusta, Suyun Altında veya Üstünde Geçen Bol Sulu 6 İyi Film Önerisi
Selam! Bugün size açık denizlerde, suyun altında ya da üzerinde yaşananları konu alan 6 film tavsiyesi getirdim. Aslında biliyorsunuz burada size modunuza göre film tavsiye ediyorum, bu filmler de şimdiye kadar tavsiye ettiklerimin arasında olan filmler. Fakat sizlerden "Kaan listelesene?" gibi mesajlar alıyor ve bende daha önce beğenip size tavsiye ettiğim bu filmleri bir de liste haline getirip derleyip toplarlıyorum.  Hadi gelin şimdi o "sulu" film önerilerine birlikte bir bakalım! (Vahşi doğada geçen hayatta kalma filmlerine de buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) 1. Listemizin ilk sırasında bol maceralı "Kon-Tiki" var...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/47/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]"Kaan nedir bu? Konusu nedir? Nasıldır?" diyenler aşağıdaki butona tıklayabilir. Filme Git ► 2. Sıradaki film tavsiyemiz "The Shallows", yani "Karanlık Sular"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/17/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Nefis bir hayatta kalma mücadelesi izleyeceksiniz.  Filme Git ► 3. Listemizdeki bir diğer film tavsiyemiz ise "All is Lost", yani "Sona Doğru" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/57/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpeg[/RESIM]"Ben olsam ne yapardım?" diye düşünmek istiyorsanız bu film tam sizlik.  Filme Git ► 4. Bir diğer film önerim ise "Black Sea"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/22/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Başrolünde Jude Law'ın olduğu taş gibi bir film sizi bekliyor.  Filme Git ► 5. Sona doğru yaklaşırken bir başka film tavsiyem ise "Life of Pi" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/89/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu filmi bitirdiğinizde, koca bir romanı okumuş gibi olacaksınız... Kaçırmayın!  Filme Git ► 6. Ve sonuncu film tavsiyesi ise "Captain Phillips" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/13/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Tom Hanks'in oyunculuğunu konuşturduğu bu nefis filmi de mutlaka izleyin.  Filme Git ► BONUS: Konu ve işleyiş bakımından 6 tavsiyeden farklı olsa da "izlemelisiniz" dediğim bir başka tavsiye ise "Sphere", yani "Küre"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/34/72/denizde-veya-okyanusta-suyun-altinda-veya-ustunde-gecen-6-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Pek bilinmeyen bu film ise beyin yakan bir konuyu işliyor...  Filme Git ► ♦ "Yok mu başka?" dediğinizi duyar gibiyim. Olmaz mı? Tam da buraya tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz! E ben size daha ne yapayım? :)  
55b
0
8 yıl
Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görecekleriniz "Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölüm" için SPOİLER içerir. Sonra vay efendim ben görmedim, ben duymadım olmasın, üzülürüm. Eğer Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölümü izlememişseniz hemen bir koşu gidip izleyin ve ardından hemen buraya gelin. Hadi gelin şimdi her ne kadar da 3. bölüm kadar malzeme bulunmasa da Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölümde neler olmuş, kim ne yapmış, hangi ayrıntı gözlerden kaçmış birlikte bakalım.  (Geçen hafta Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü incelemiştim, ona da buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) Bu bölümde giderek yalnızlaşan bir kraliçe izledik...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/98/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Game of Thrones 8. sezon 4. bölümü benim için aksiyonu az, fakat etkisi çok olan bölümlerden biri oldu. Bölümdeki o kasvetli hava, entrikaların yavaş yavaş başlaması beni huzursuz etti. Fakat huzursuz edebiliyor olması güzel çünkü bu beni etkilediğini gösterir. Ha bir yandan da "Daha dün hayatınızın savaşını verdiniz, bugün hemen entrika hemen dedikodu..." şeklinde yakarışlarda da bulunmadım değil. Daenerys, zaten Jorah'ı kaybedince iyice yalnız kalmıştı, bu bölümde artık daha da yalnız kaldığına şahit olduk.  Önce Jorah, sonra Rhaegal, sonra da Missandei gitti...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/68/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Yukarıda da bahsettiğim gibi kraliçemiz Dany giderek yalnızlaştı. Onu aldığı her fevri kararda frenleyen kişi Jorah, hayatını kaybetti. Ejderhası suların altına gömüldü ve son darbe de acı bir şekilde geldi. Missandei çok acı bir şekilde infaz edildi...  İhale Jon'a kaldı![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/23/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM]  Aslında bu bölüm Dany için fazlasıyla üzüdüm. Sen gel o kadar yoldan, onca asker getir üstüne bir de ejderhalarını peşine tak, mücadele et ama savaşın galibi duvar arkasında mavi doğalgazdan korunmaya çalışan Jon olsun... Biraz erkek egemenliği biraz da Kuzey Jon'un olduğu için halkı "Kral" diyerek Jon'u bu savaşın galibi ilan etti. Oysa hançeri saplayan Arya, kraliçeyi korurken hayatını kaybeden Jorah ve ejderhalarıyla birlikte askerlerini bu dava uğruna feda eden kişi Dany'di...  Gelelim Missandei’nin ölmeden önce söylediği "Dracarys" sözüne... Ne anlama geliyor?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/69/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Hemen söyleyeyim. Missandei'nin ölmeden birkaç saniye önce Dany'nin gözlerinin içine bakıp söylediği bu son sözü "İntikamımı al" anlamına geliyor. Yani diyor ki bu şehri yak, kimseye acıma, intikamımı al.  Rhaegal havada arbaletler ile vuruldu ve Dany çıldırdı![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/21/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderhası, çocuğu öldürülen Dany'nin nasıl çıldırıp düşman üzerine at sürer gibi ejderhasını gemilerin üzerine gözü kara şekilde sürdüğüne şahit olduk. İşte dizi burada bize artık Dany'nin tam anlamıyla çıldırdığını, doğru kararlar alamayacağını ve artık birçok hata yapacağını göstermiş oldu. Yani önümüzdeki bölümlerde çok büyük hatalar izleyebiliriz, Kaan demişti dersiniz. Gelelim Sansa sinsiliğine... Puh sana![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/70/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]  Jon ve Daenerys, aralarındaki hayati bilgiyi sır olarak tutacaklarına söz verdiler. Fakat Jon bir süre sonra bunu "Ailem" dediği kardeşleri ile paylaştı. Hemen sonrasında ise Sansa bu bilgiyi kullandı ve "İki kişinin bildiği sır değildir" diyerek bunu Tyrion'la da paylaştı. Çünkü bu bilginin bazı şeyleri değiştireceğini biliyordu. Dany "Kraliçeyim" diye dolaşsa da aslında tahtın bir varisi daha olduğu gerçeğini gizlemek yerine hemen yaydı. Sansa, Kuzey'i ve Jon'u elinde tutmak için her şeyi yapıyor ve yapmaya da hazır.  Ulu Kurt, Ghost'a kuru kuru veda...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/41/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] 3. bölümde ölülerin üzerine koşan Jon'un kurdu Ghost bir süre sonra gözden kaybolmuştu. O bölümün incelemesinde bu konuya da değinmiş ve Ghost gibi bir karaktere zaman ayrılmadığı için kızmıştım. Bu bölümde de aynısı oldu. Jon Ghost'a kuru kuru veda etti. Dokunmadı, yaklaşmadı bile... Bu kadar önemli ve hikayenin temelinde bulunan bir karakter nasıl böyle bir çırpıda silindi hayret ettim doğrusu. Senaristleri alkışlıyorum... Görsel efektlere ayrılan bütçenin sonuna geldik...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/94/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Hem kurt Ghost, hem de ejderha Rhaegal diziden çıktı... Görsel efektleri ile ünlü, her bölümü bir film bütçesi ile çekilen bu denli büyük bir dizide, bütçe sıkıntısı olabilir mi? Yoksa bu ani çıkışların pek mantıklı açıklaması yok gibi... Şimdi sıkı durun! Dizide bir de Starbucks bardağı ayrıntısı vardı. Evet baya bildiğimiz Starbucks...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/28/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] O detayı daha iyi görebilmeniz için de sizlere bir video hazırladım. Hemen aşağıdaki butona tıklayıp izleyebilirsiniz. Unutuldu mu, yoksa kötü bir reklam mıydı henüz bir bilgi yok. Bu yüzden videonun altına yorumunuzu yazmayı unutmayın!  Videoya Git! ► Game of Thrones 8. sezon 4. bölüm bu kadardı. 5. bölümde görüşmek üzere!  ● Ha bu arada aşağıdaki butona tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz!   Moduna Göre Film Seç! ►
14b
0
7 yıl
9 Etkileyici Film Önerisi ile: Dünyanın Sonu Konulu Kıyamet Filmleri!
9 Etkileyici Film Önerisi ile: Dünyanın Sonu Konulu Kıyamet Filmleri!
"Kıyamet filmleri"... Ne kadar ürkütücü bir kategori değil mi? İşte ben de tam da bu yüzden bugün sizlere, bu kategoriye ait, dünyanın sonunu konu alan nefis kıyamet filmi önerileri hazırlamak istedim. Şimdiye kadar burada sizlere izlediğim birçok filmi tavsiye ettim ve pek çok farklı kategoride film öneri listeleri hazırladım. Fakat bunların içinde kıyamet filmleri kategorimin olmadığını görünce hemen sıvadım kolları ve size birbirinden nefes kesici, her biri de farklı dünyaları konu alan nefis kıyamet filmleri hazırladım. Bu kıyamet filmi önerileri listesindeki tüm filmleri mutlaka izlemelisiniz. Hadi gelin şimdi o nefis tavsiyelere bir bakalım!  Vahşi Doğada Hayatta Kalma Filmleri İçin Tıkla ► 1. Kıyamet filmleri listemizin ilk sırasında "The Flu" bulunuyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/105/9/9-etkileyici-film-onerisi-ile-dunyanin-sonu-konulu-kiyamet-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Solunum yolu ile bulaşan bir salgını konu alan bu filmi mutlaka izlemelisiniz. "Kaan bu film hakkında senin düşüncen ne? İzleyenlerin yorumları, IMDB puanı nasıl?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayabilir.  Filme Git ► 2. Dünyanın sona yaklaştığı bir başka film tavsiyem ise "The Mist"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/105/76/9-etkileyici-film-onerisi-ile-dunyanin-sonu-konulu-kiyamet-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Stephen King'in romanından sinemaya aktarılan bu etkileyici filmi de mutlaka izlemelisiniz. Filme Git ► 3. "Train to Busan" ise sıradaki tavsiyem[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/105/49/9-etkileyici-film-onerisi-ile-dunyanin-sonu-konulu-kiyamet-filmleri-780x439.jpeg[/RESIM]Dünyadaki insanlığı tehdit eden bir salgını konu alan bu film de izlemeye değer. Filme Git ► 4. Bir diğer tavsiyem ise "The Road"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/105/47/9-etkileyici-film-onerisi-ile-dunyanin-sonu-konulu-kiyamet-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Kıyamet sonrası hayatta kalmaya çalışan bir baba-oğulu konu alan bu film de oldukça kasvetli ve etkileyici. Filme Git ► 5. Sıradaki dünyanın sonu konulu filmimiz ise "The Girl With All The Gifts"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/105/90/9-etkileyici-film-onerisi-ile-dunyanin-sonu-konulu-kiyamet-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Bir virüsün insanlığı tehdit etmesini konu alan bu film de benzerleri arasından sıyrılmayı başarıyor. Filme Git ► 6. Dünyanın sonunu farklı bir şekilde ele alan bir diğer tavsiyem ise "Snowpiercer"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/105/84/9-etkileyici-film-onerisi-ile-dunyanin-sonu-konulu-kiyamet-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Dünyadaki insan yaşamının sadece 1 trende yaşadığını düşünün... Hatta düşünmeyin, bu nefis filmi izleyin. Filme Git ► 7. Kıyameti konu alan bir başka filmimiz ise "These Final Hours"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/105/6/9-etkileyici-film-onerisi-ile-dunyanin-sonu-konulu-kiyamet-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise "Ya kıyamete saatler kalsa ve biz bunu bilseydik?" konusunu işliyor. Yalnız filmde +18 sahneler de mevcut, söyleyeyim de sonra kulağımı çınlatmayın. Filme Git ► 8. "Hidden" ise bir başka fim tavsiyemiz[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/105/52/9-etkileyici-film-onerisi-ile-dunyanin-sonu-konulu-kiyamet-filmleri-780x439.jpeg[/RESIM]Kıyamet sonrası yer altında yaşamaya çalışan 3 kişilik bir ailenin mücadelesini konu alıyor filmimiz.  Filme Git ► 9. Listemizin son filmi ise "Children of Men" oluyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/105/39/9-etkileyici-film-onerisi-ile-dunyanin-sonu-konulu-kiyamet-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]"Ya dünyada artık hiç bebek doğmasaydı?"... İşte bu film de bu nefis konuyu işliyor. Filme Git ► Eğer tüm bu tavsiyelerden sonra "Ee Kaan, bunlar beni kesmedi, var mı başka tavsiyelerin?" diyenleriniz olursa, hemen aşağıdaki butona tıklayarak modlarına göre film tavsiyesi seçebilirler. Ha bu arada unutmadan, filmlere lütfen olumlu veya olumsuz yorumlarınızı bırakmayı unutmayın. Yazacağınız yorumlar birçok kişiye fikir vereceği için, sadece birkaç dakikanızı ayırıp yorum yaparak yüzlerce kişiye yardımcı olabilirsiniz. Size ücretsiz iyilik yapma şansı sunuyorum, e ben daha ne yapayım :)[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/101/61/burcunuza-gore-size-en-uygun-2-nokta-atisi-film-onerisi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç! ►
87b
0
6 yıl
Halit Ergenç Canlandıracak! En Yüksek Bütçeli Atatürk Filmi İlk Adım: 1919 Geliyor!
Halit Ergenç Canlandıracak! En Yüksek Bütçeli Atatürk Filmi İlk Adım: 1919 Geliyor!
Mustafa Kemal Atatürk, dünyaca kabul görmüş askeri bir deha ve başarılı bir önder. Her yıl onu anıyor ve şartlar zor olsa da elimizden geldiğince onun gösterdiği hedeflere doğru ilerlemeye çalışıyoruz. Bu akıllı ve karizmatik liderin bulunan videolarının hepsini muhtemelen çoğumuz izlemiş ya da bir yerlerde görmüşüzdür. Peki ya filmleri? Atatürk konulu filmlerden hangilerini izlediniz? Eğer şimdiye kadar çıkan Atatürk filmlerinden bazılarını izlemiş ve "Eh işte" demişseniz sıkı durun çünkü şimdiye kadarki en yüksek bütçeli Atatürk filmi olmaya aday bir film geliyor: "İlk Adım: 1919"... Hadi gelin şimdi İlk Adım: 1919 filminin konusuna ve oyuncu kadrosuna bir göz atalım. 2010 yılında çıkan ve 860 bin kişinin izlediği "Dersimiz Atatürk" filminde Atatürk'ü "Halit Ergenç" canlandırmıştı. Atatürk'e benzemesi için öyle çok makyaj yapılmıştı ki görenler, Atatürk'ü canlandıran kişinin Halit Ergenç olduğuna inanamamıştı.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/61/19/halit-ergenc-canlandiracak-en-yuksek-butceli-ataturk-filmi-ilk-adim-1919-geliyor-780x439.jpg[/RESIM] "İlk Adım: 1919" filminde de Atatürk'ü Halit Ergenç'in canlandırmasına karar verildi.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/61/12/halit-ergenc-canlandiracak-en-yuksek-butceli-ataturk-filmi-ilk-adim-1919-geliyor-780x439.jpg[/RESIM] Filmin yönetmenliğini ise "Asmalı Konak" dizisini ve "Mutluluk" filmini de yöneten "Abdullah Oğuz" yapacak.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/61/44/halit-ergenc-canlandiracak-en-yuksek-butceli-ataturk-filmi-ilk-adim-1919-geliyor-780x439.jpg[/RESIM] İlk Adım: 1919 filmi, şimdiye kadar çekilmiş en yüksek bütçeli Atatürk filmi olacak.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/61/55/halit-ergenc-canlandiracak-en-yuksek-butceli-ataturk-filmi-ilk-adim-1919-geliyor-780x439.jpg[/RESIM] Atatürk'ün mücadelesi Bandırma Vapuru'nda başladığı için filmde kullanılmak üzere şimdiden bir tanker büyük bir bütçe ile yenilenerek Bandırma Vapuru'na birebir olarak benzetildi.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/61/99/halit-ergenc-canlandiracak-en-yuksek-butceli-ataturk-filmi-ilk-adim-1919-geliyor-780x439.jpg[/RESIM] İlk Adım: 1919 filmi için dönemin ihtişamını yansıtan pek çok dekor uzun uğraşlar ve büyük bütçeler sonucu hazırlandı. Henüz hazırlanmamış olan dekorlar ise Avrupa'nın pek çok yerinden temin edilip çekimlerin yapılacağı Beykoz Kundura Fabrikası'na getiriliyor.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/61/77/halit-ergenc-canlandiracak-en-yuksek-butceli-ataturk-filmi-ilk-adim-1919-geliyor-780x439.jpg[/RESIM] İlk Adım: 1919 filmi bir dönem filmi olacağı için iç-dış mekan tasarımları tamamen o döneme ait görünmeli. Bu da filmin bütçesini bir hayli arttırıyor.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/61/3/halit-ergenc-canlandiracak-en-yuksek-butceli-ataturk-filmi-ilk-adim-1919-geliyor-780x439.jpg[/RESIM] İlk Adım: 1919 filminin vizyon tarihi ve oyuncu kadrosu hakkında şu an net bir bilgi yok. Tüm bilgiler gelince buraya da eklenecektir. Umarız ki gişesi bol ve gerçekten kaliteli bir yapım olur...[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=RZne-uJdJXw[/VIDEO] ► Tıkla, Moduna Göre Film Seç!   
14b
0
7 yıl
Şaşıracaksınız! 2019 Yapımı "Joker" Filmi Hakkında Taş Gibi 9 Bilgi!
Şaşıracaksınız! 2019 Yapımı "Joker" Filmi Hakkında Taş Gibi 9 Bilgi!
2019 biterken şüphesiz bu yılın en ses getiren yapımlarından biri "Joker" filmi oldu. E tabi hal böyle olunca ben de, ükemiz de dahil olmak üzere dünya üzerindeki birçok ülkede gişe rekorları kıran Joker filmi hakkında şaşırtıcı bilgileri şöyle bir araştırdım ve çok da ilginç bilgilere ulaştım. Bugün burada sizlere 2019 Joker filmi hakkında ilginç bilgileri sunacağım. Tabi tüm bunlardan önce filmi henüz izlememişseniz, sizi hemen filmi izledikten sonra kaleme aldığım kısa, tavsiye metnime alayım. Aşağıdaki butona tıklayarak filmin sayfasına ışınlanabilirsiniz.  Filme Git ► Hadi gelin şimdi Joker filmi hakkında öğrenince gerçekten şaşıracağınız o ilginç bilgilere geçelim!  1. Joker filminde hiç "Green Screen" yani Yeşil Ekran teknolojisi kullanılmamış. Yani efekt içermiyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/125/55/sasiracaksiniz-2019-yapimi-joker-filmi-hakkinda-tas-gibi-9-bilgi-780x439.jpg[/RESIM]2019'un gişe rekortmeni, Ekim ayında tüm zamanların en çok hasılatını yapan filmde hiç yeşil ekran efektler kullanılmamış. Birçok sinema eleştirmeni sadece bu yüzden bile bu filmin alkışlanması gerektiğini düşünüyor.  2. Başrolümüz "Joaquin Phoenix", filmdeki gülme rahatsızlığını seyirciye en etkili bir şekilde geçirebilmek için, gerçek hayatta bu hastalıktan muzdarip olan kişileri izlemiş![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/125/45/sasiracaksiniz-2019-yapimi-joker-filmi-hakkinda-tas-gibi-9-bilgi-780x439.jpg[/RESIM]Yönetmen Todd Phillips, Phoenix'ten en acı kahkahasını keşfetmesini istemiş ve o da, gerçek hayatta bu hastalıktan yakınan kişilerin videolarını izleyerek prova almış. Sonunda keşfettiği o acı dolu kahkahası ise yönetmen tarafından çok beğenilmiş. 3. Phoenix, filmin çoğu yerinde doğaçlama yapmış![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/125/57/sasiracaksiniz-2019-yapimi-joker-filmi-hakkinda-tas-gibi-9-bilgi-780x439.jpg[/RESIM]Joker ile kariyerinin zirvesine ulaştığı söylenen usta oyuncu Phoenix, filmin birçok yerinde doğaçlama yaparak akışa ayak uydurmuş. Örneğin banyoda yaptığı dans tamamen doğaçlamaymış. Yine annesi ile konuşurken kurduğu bazı cümleleri de tamamen o anda oluşturmuş ve gerekli onaylar alınınca diyalogların filmde kalmasına izin verilmiş.  4. Sıkı durun! Joaquin Phoenix, Joker için tam 25 kilo birden vermiş![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/125/27/sasiracaksiniz-2019-yapimi-joker-filmi-hakkinda-tas-gibi-9-bilgi-780x439.jpeg[/RESIM]Hatırlarsınız Christian Bale, Makinist filmi için 55 kiloya kadar düşmüş, hemen ertesi yıl Batman filmi için 30 kilo birden almıştı. İşte Phoenix de rolü için doktor kontrolünde 25 kilo birden vermiş. 5. Filmin 80'li yıllarda geçmesinin de bir anlamı var...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/125/93/sasiracaksiniz-2019-yapimi-joker-filmi-hakkinda-tas-gibi-9-bilgi-780x439.jpeg[/RESIM]Filmin çok geçmişte geçmesinin sebebi, izleyenlerin aklındaki Joker ile bu Joker'in karıştırılmaması için bilinçli olarak yapılmış bir tercih.  2019 Film Tavsiyeleri İçin Tıkla ► 6. Joker'in kullandığı merdivenler, filminden sonra ünlü olmuş hatta Google'da yer imlerine bile eklenmiş...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/125/3/sasiracaksiniz-2019-yapimi-joker-filmi-hakkinda-tas-gibi-9-bilgi-780x439.jpg[/RESIM]New York'ta yer alan bu merdivenler Bronx’ta, Anderson ve Shakespeare bulvarları arasında bulunuyor ve filmden sonra bu mekan insan akınına uğruyormuş. Binlerce kişi bu merdivenlerde fotoğraf çekiliyor ve sosyal medya hesaplarında paylaşıyormuş... 7. Yönetmen Todd Philips, film çekimi sırasında çekilen amatör fotoğraflardan bıkmış ve bir çözüm bulmuş[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/125/69/sasiracaksiniz-2019-yapimi-joker-filmi-hakkinda-tas-gibi-9-bilgi-780x439.jpg[/RESIM]Film çekimi sırasında magazin ve birçok kişi fotoğraflar çekmeye başlayınca yönetmen Todd Philips, bunun filmi kötü etkileyeceğini düşünüp bir çözüm üretmiş. Sahnelerin fotoğraflarını profesyonel bir şekilde çektirip magazine ve internet gazetelerine kullanmaları için ücretsiz dağıtmış.   8. "Viggo Mortensen", filmdeki Thomas Wayne rolünü oynama teklifini geri çevirmiş...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/125/82/sasiracaksiniz-2019-yapimi-joker-filmi-hakkinda-tas-gibi-9-bilgi-780x439.jpg[/RESIM]Yan rolü oynamak istemediğini belirterek bu teklifi geri çevirmiş.  9. Ayrıca Joker rolünü oynama teklifi Phoenix'ten önce Leonardo DiCaprio ve Bill Skarsgard'a sunulmuş[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/125/50/sasiracaksiniz-2019-yapimi-joker-filmi-hakkinda-tas-gibi-9-bilgi-780x439.jpg[/RESIM]İlginç şekilde bu rol teklifi ilk Phoenix'e gitmemiş. DiCaprio ve Bill Skarsgard'a da bu rolü oynamaları için teklif götürülmüş fakat iki oyuncu da bunu reddetmiş. Belki de filmi fazla karanlık bulmuşlardır, kim bilir... BONUS: Robert De Niro, bu film ile birlikte hayatında ilk kez bir çizgi roman uyarlamasında bulunmuş...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/125/94/sasiracaksiniz-2019-yapimi-joker-filmi-hakkinda-tas-gibi-9-bilgi-780x439.jpg[/RESIM]Usta oyuncu hayatının bu evresine kadar hiç bir çizgi roman uyarlaması filmde oynamamış. Daha doğrusu oynamama gibi bir kararı varmış fakat bu tabusu Joker filmi ile yıkılmış ve teklifi kabul ederek kadroya katılmış.  ★ Hemen aşağıdaki butona tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi bulabilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
9.1b
0
6 yıl
Tiyatrodan Dijitale! Yeni Netflix Filmi: Sen Hiç Ateş Böceği Gördün mü?
Tiyatrodan Dijitale! Yeni Netflix Filmi: Sen Hiç Ateş Böceği Gördün mü?
Günümüzden tam 23 yıl önce, 1998'de sahnelenen Yılmaz Erdoğan imzalı bir tiyatro oyunuydu "Sen Hiç Ateş Böceği Gördün mü?"... Fakat sinemaya uyarlandı ve birkaç gün önce de Netflix'te yayınlandı. Tabi hal böyle olunca, binlerce kişi de "sen hiç ateş böceği gördün mü filmi konusu ne?" veya "sen hiç ateş böceği gördün mü filmi izlenir mi?" gibi sorular sormaya başladı. En Başarılı Netflix Filmleri İçin Tıkla ►  Ben de filmi izledim ve önce size biraz konusundan, sonra da her zamanki gibi filmle ilgili olumlu veya olumsuz düşüncelerimden bahsetmek istiyorum. Yani buraya yolunuz 'sen hiç ateş böceği gördün mü filmi yorumları' gibi aramalar sonucu düştüyse doğru yerdesiniz demektir... Hadi gelin şimdi hem filmin konusuna, hem de filmle ilgili yorumuma geçelim. Düşüncelerime geçmeden önce filmin konusunu size özetleyeyim...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/246/39/tiyatrodan-dijitale-yeni-netflix-filmi-sen-hic-ates-bocegi-gordun-mu-780x439.png[/RESIM]Film, yıllar önce yayınlanan ve binlerce kişinin hayranlıkla izlediği, dönemine damga vuran Sen Hiç Ateş Böceği Gördün mü? isimli Yılmaz Erdoğan imzalı tiyatro oyununun sinemaya uyarlanmış hali. Film, 1950'li yıllarda İstanbul'da ailesi ile birlikte yaşayan ve üstün zekalı olarak adlandırılan bir çocuğun hayatına odaklanıyor. Çevresine uyum sağlamakta biraz zorlanan Gülseren ismindeki bu kız, ateş böcekleriyle de gizemli bir bağ kuruyor. Film boyunca da bu çılgın kızın babası, ateş böcekleri ve çevresiyle yaşadıklarına tanıklık ediyoruz. Gelelim asıl konumuza; Film olmamış. Neden mi? Buyrunuz...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/246/25/tiyatrodan-dijitale-yeni-netflix-filmi-sen-hic-ates-bocegi-gordun-mu-780x439.png[/RESIM]Film çok kötü başlıyor. Daha ilk çeyreğinde fazlasıyla yapmacık ve 'olmamışlık' kokuyor. Ortalarına doğru biraz toparlamaya başlasa da sonuç yine hüsran oluyor. Tiyatrodan sinemaya aktarılırken hala 'tiyatro' taklidi yapmaya devam eden bir yapım bu. Tiyatrodan sinemaya uyarlanan birçok film gördük, fakat hiçbiri 'tiyatro' havasında değildi ve bu sayede başarılı oldular. Fakat burada oyuncular film boyunca repliklerini hızlı hızlı söylüyor. Hiç düşünmeden, sırası gelen konuşuyor. Bu durum tiyatroda alkış alabilir fakat sinemada işler pek böyle yürümüyor. Mekanlar, dönemin kıyafetleri, eşyaları hepsindeki renk o kadar pastel ki, filmi sessiz izleseniz bile bir tiyatro tadı alıyorsunuz. Sinemaya uyarlanan bir oyundan tiyatro tadı almak da olaya hiçbir yenilik katamıyor haliyle. Ecem Erkek, zorla oynuyorsan gözünü kırp...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/246/97/tiyatrodan-dijitale-yeni-netflix-filmi-sen-hic-ates-bocegi-gordun-mu-780x439.png[/RESIM]Ecem Erkek'i gerçekten başarılı buluyorum. Fakat filmde o kadar yapmacık ve o kadar başka birini oynuyor ki, onu izledikçe sanki hal ve tavrından 'istemediği' replikleri söyleyip, istemediği bir rolü oynadığı için rahatsız olduğunu fakat bunu yapmak zorunda olduğu için yaptığını hissettim. Tiyatroda da Demet Akbağ'ın oynadığı role sinemada hayat vermek onun üzerinde bir baskı yaratmış olabilir. Ayrıca o nasıl yaşlandırma makyajıydı yahu? Kadının yaşlı hali, genç halinden daha genç durmuş bunu kimse mi görmedi?... Çoğunluk oyunculuğunu beğenmiş olabilir fakat ben bu filmde başrolümüzün oyunculuğunu kötü bulduğumu söylemek istiyorum. Eski ve yeni oyuncu kadrosuna da şöyle bir bakalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/246/9/tiyatrodan-dijitale-yeni-netflix-filmi-sen-hic-ates-bocegi-gordun-mu-780x439.png[/RESIM] Özet: Filme bir puan verecek olsam 6 derdim. Birine 'izle' diye tavsiye edecebileceğim bir yapım ol(a)mamış. Fakat zaman geçirmek için izlenebilir ama yine de zamanınızı daha 'kaliteli' bir şekilde geçirmek için binlerce iyi film olduğunu da hatırlatmak isterim... Karar sizin.  ---------- • Filmin imdb puanı kaç? Film yayınlanalı 2 gün oldu ve şimdilik IMDb puanı 6,3. • Film Netflix'te var mı? Evet, film Netflix'te izlenebilir. • Sen Hiç Ateş Böceği Gördün mü? oyuncuları kimler? Filmin kadrosunda Ecem Erkek, Yılmaz Erdoğan, Engin Alkan, Merve Dizdar ve Devrim Yakut gibi isimler yer alıyor. ---------- [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
13b
0
5 yıl
İngilizce Öğretmenliğini Bırakıp, 400 Felçli ve Engelli Köpeğe Annelik Yapan Kadın: Reyhan Avcı Karagözler
İngilizce Öğretmenliğini Bırakıp, 400 Felçli ve Engelli Köpeğe Annelik Yapan Kadın: Reyhan Avcı Karagözler
Bugün sizle, yakın bir süre önce keşfettiğim nefis bir insanı tanıştırmak istiyorum; Reyhan Avcı Karagözler...  Peki kim bu Reyhan Avcı? Ne yapar? [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/69/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] Reyhan ablamız eski bir İngilizce öğretmeni... "Eski" diyorum çünkü kendisi hasta köpeklerin çektiği acıyı ve insanların duyarsızlığını görünce İngilizce öğretmenliğini bırakmış ve Tekirdağ'da felçli ve engelli köpeklere kol kanat germek için kolları sıvamış... Sağlıklı köpeklere değil, çoğu insanın yüz çevirdiği felçli ve engelli köpeklere annelik yapıyor!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/27/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] Yaşlı, hasta ve engelli tam 400 köpeğe annelik yapıyor!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/45/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] Reyhan ablamız, her gün hepsinin yemeğini, vitaminini düzenli olarak veriyor hatta bacakları olmayan köpeklerin günlük kaşınma ihtiyaçlarını da tek tek elleriyle gideriyor...  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/31/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] Onlardan birini sahiplenmek isteyen insanlara kapısı daima açık!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/11/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] "Reyhan Avcı Karagözler", şu dünyada "İyi insanlar iyi ki var..." dediğimiz o iyi insanlardan...  Siz de Tekirdağ Muratlı Yolu 4. km'de bulunan bu barınağı ziyaret edebilir, veya buraya tıklayarak Reyhan ablamıza ulaşabilir ve ona destek olmak ve karşılıksız sevgiyle dolu olan kalplerin hala dünyada var olduğunu göstermek için bu içeriği aşağıdan Facebook'ta paylaşabilirsiniz! 
9.8b
0
8 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.