Good Omens: Melek, Şeytan ve Kıyamet Konulu İyi FANTASTİK Dizi!

04 Mart 2023
23b
1 Yorum
Good Omens: Melek, Şeytan ve Kıyamet Konulu İyi FANTASTİK Dizi!

Fantastik yapımları, "Ya böyle olsaydı?" dedirttiği için seviyorum. Fantastik film veya dizilerin temelindeki hikayeyi hepimiz biliriz, fakat yapım bize bunun çok daha ötesini gösterir. İşte Good Omens dizisi de bunun müthiş bir örneği benim için. Dilimize "Kıyamet Gösterisi" olarak çevrilmiş olan Good Omens dizisi, Amazon Prime Video imzalı bir yapım. Ben de bugün 'Ne izlesek?' diye düşünüp iyi bir yabancı dizi arayan sizler için bu diziden bahsetmek istedim.

3 Bölümlük UZAYLI Dizi Tavsiyesi! ► 

Hadi gelin şimdi Good Omens dizisi konusu, oyuncuları, temelindeki hikaye ve en önemlisi de bu dizi izlenir mi? İzlenirse neden izlenir? gibi sorulara bir bakalım... Hadi!

Dizi hakkındaki düşüncemden önce gelin Good Omens dizisi konusuna bir bakalım...

Good Omens: Melek, Şeytan ve Kıyamet Konulu İyi FANTASTİK Dizi!
Good Omens, Deccal'in doğumuyla birlikte gerçekleşecek olan kıyameti konu alıyor. Dizimizin en basit haliyle konusu bu fakat tüm bu sürece 1 Melek ve 1 de İblis katılınca işler biraz karışıyor. Cennet Bahçesi'nden günümüze birbirini tanıyan bu melek ve iblis, tüm bu süreçte hem karşı karşıya geliyor hem de bazen yana yana durmak zorunda kalıyor. İşte dizimiz de bu fantastik konuyu işliyor. 

Bence bu diziyi kaçırmayın...

Good Omens: Melek, Şeytan ve Kıyamet Konulu İyi FANTASTİK Dizi!
2019 yapımı olan bu nefis dizi, birçok kişi tarafından es geçiliyor. Fakat dizi çok kaotik, kasvetli bir konu olan Kıyamet'i öyle seyir keyfi yüksek bir şekilde ve eğlenceli işliyor ki, her bölümde bir sonraki bölümde olacakları merak etmeden duramıyorsunuz. Bazı yerlerinde çok eğlenceli sahneler, espriler ile karşılaşırken bir bakmışsınız zamanda yolculuk yapıp Hz. İsa'nın Çarmıha gerildiği ana şahit oluyorsunuz. Dizi bu aşırı ciddi süreci öyle 'uçuk' şekilde işliyor ki kendine özgü tarifiyle damakta tat bırakmaması imkansız.

Good Omens: Melek, Şeytan ve Kıyamet Konulu İyi FANTASTİK Dizi!

- - - - - - 

Özet: Eğer aşırı ciddi sahneleri ve diyaloglarla dolup taşan bölümleriyle iyi ama çok ciddi dizilerden başınızı kaldırıp bir nefes almak isterseniz ve hala izlememişseniz, bence Good Omens dizisi, tam olarak aradığınız o dizi olmaya aday. Kutsal kitaplarda anlatılanları temel alarak üzerine çok farklı bir hikaye inşa etmeyi başaran bu dizi, benden geçer not almayı kesinlikle başardı. Keşke bu tür 'orijinal', 'kendine has' dizileri daha çok görebilsek.

- - - - - - 

● Good Omens dizisi Netflix'te var mı? Hayır, Good Omens Amazon yapımı bir dizi olduğu için Amazon Prime Video'da izlenebilir.

● Good Omens dizisi kaç bölüm? Dizinin 1. sezonu 6 bölümden oluşuyor. Ayrıca dizi 2. sezon onayını da 2022 yılında aldı.

● Dizinin oyuncuları kimler? Dizimizin başrol koltuklarında Michael Sheen ve David Tennant oturuyor. Fakat emin olun, yan rollere kadar her oyuncu çok başarılı performanslar sergiliyor.  

Good Omens: Melek, Şeytan ve Kıyamet Konulu İyi FANTASTİK Dizi!

Modunu Seç ►

Good Omens: Melek, Şeytan ve Kıyamet Konulu İyi FANTASTİK Dizi!

listesine yorum yap!
dejavu
dejavu
03 Mart 2025
Sıkı Üye
Oyuncu kadrosu inanılmaz iyi çok fazla eğlendik güldük mutlaka izleyin derim.
good omens dizisigood omens konusugood omens dizi konusugood omens oyunculargood omens 2. sezongood omens netflixfantatik dizi önerilerigüncel dizi tavsiyeleri
EN AKTİF ÜYELER
Sürpriz Sevenlere! Senaryo ve Kurgusuyla Şaşırtan Fransız Filmi: "The Translators"
Sürpriz Sevenlere! Senaryo ve Kurgusuyla Şaşırtan Fransız Filmi: "The Translators"
Sağda solda, kıyıda köşede kalmış 'farklı' bir film ararken radarıma takılan The Translators veya orijinal adıyla Les Traducteurs filmi, son 1-2 günde çok farklı yerlerde tekrar tekrar karşıma çıkınca hemen izledim ve birazdan size bu filmden bahsedeceğim. Yani Les Traducteurs konusu veya The Translators filmi yorum gibi aramalarla buraya geldiyseniz aradığınız şey hemen aşağıda sizi bekliyor. Filme Git ►  Hadi gelin şimdi bizde "Sırlar Kitabı" adıyla yayınlanan The Translators filmi nasılmış, birlikte bir göz atalım. Film hakkındaki yorumuma geçmeden önce nedir bu The Translators filmi konusu, bir bakalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/237/72/surpriz-sevenlere-senaryo-ve-kurgusuyla-sasirtan-fransiz-filmi-the-translators-780x439.png[/RESIM]Çok satan bir kitap serimiz var. Bu serinin yeni kitabı ise milyonlarca kişi tarafından merakla bekleniyor. Farklı dillerde aynı anda çıkabilmesi için 9 farklı ülkeden çağırılan 9 çevirmen ise 2 aylık bir kampa girip, bu kitabı hep birlikte çevirmek için uğraşıyor. Fakat süreç böyle ilerlerken birden kitabın bazı kısımları internete sızmasın mı? Evet sızıyor... İşte filmimiz de tam olarak bu süreci işliyor.  Film çok yavaş başlıyor, fakat sabredin...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/237/9/surpriz-sevenlere-senaryo-ve-kurgusuyla-sasirtan-fransiz-filmi-the-translators-780x439.png[/RESIM]Kabul etmek gerekirse film gerçekten çok yavaş ve sıradan başlıyor. Eğer filmin ilk yarısında bu kısımlarda biraz sabredip olaydan kopmamaya çalışırsanız, sonunda ödülünü alacağınızı söyleyebilirim. Fakat dediğim gibi ilk yarısında olayları de iyi takip etmelisiniz. İkinci yarısında hızlanan film, size istediğinizi veriyor. Oyunculuklar ve diyaloglar çok üst düzey değil, fakat sıkıyor mu? Hayır...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/237/7/surpriz-sevenlere-senaryo-ve-kurgusuyla-sasirtan-fransiz-filmi-the-translators-780x439.png[/RESIM]Filmin oyuncu kadrosunda Olga Kurylenko gibi çok beğendiğim bir oyuncu olmasına rağmen, oyunculuklar genel olarak üst düzey değil. Hatta filmin ilk yarısında biraz amatör bile kaçıyor fakat filmin ilerleyişi hızlandıkça sanki her şey yavaşça toparlanıyormuş hissine kapılıyorsunuz ve o kitaplardan alıntı anlamsız replikler size garip gelmiyor çünkü izlediğiniz olay sizi sürüklemeyi başarıyor.  Şöyle "Farklı bir şeyler izleyeyim, şaşırtsın" diyenlerdenseniz bu film size tavsiyemdir![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/237/33/surpriz-sevenlere-senaryo-ve-kurgusuyla-sasirtan-fransiz-filmi-the-translators-780x439.png[/RESIM]Unutulmayacak bir film değil, fakat küçük sürprizleri seviyor ve sizi şaşırtacak bir şeyler izlemek istiyorsanız bu film tavsiyem olabilir. Detaylı, nefis bir şekilde kurgulanmış ortalamanın üzerinde bir senaryo sizi bekliyor. "Kaan demişti..." dersiniz... ---------- • The Translators filmi Netflix'te var mı? Hayır, film Netflix'te yer almıyor. • The Translators filmi oyuncuları kimler?  Netflix imzalı The End of the F***ing World ile tanıdığımız 25 yaşındaki genç oyuncu Alex Lawther, güzel oyuncu Olga Kurylenko, İspanyol sinemasından aşina olduğumuz Eduardo Noriega ve başarılı oyuncu Lambert Wilson kadroda yer alıyor. • Filmin süresi ne kadar? Film, 1 saat 45 dakika uzunluğunda. Yani ne çok kısa ne de çok uzun, tam orta karar.  ---------- [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
13b
3
5 yıl
Sıkıyor mu, Sarıyor mu Anlaşılamayan Netflix Dizisi "The Witcher" İncelemesi | Detaylar
Sıkıyor mu, Sarıyor mu Anlaşılamayan Netflix Dizisi "The Witcher" İncelemesi | Detaylar
Biliyorsunuz size buradaki "Netflix Filmleri" kategorimde, izleyip beğendiğim Netflix yapımı filmleri tavsiye ediyorum. Bugün ise menümüzde, sadece 2 gün önce yayınlanan, Netflix imzalı The Witcher dizisi var. Çıkacağını duyduğum ilk günlerden beri beni heyecanlandırmayı başaran bu diziyi çıktığı gibi 1 günde silip süpürdüm. Instagram hesabımızda yaptığım ankette de izleyip beğenenler ve beğenmeyenler yarı yarıya çıktı. Mesaj atıp "Çok kötüydü" diyen de oldu, "2. sezon ne zaman çıkacakmış Kaan?" diye soran da... Ben de bugün sizlere şöyle iyi ve kötü yönleriyle nefis bir The Witcher dizi incelemesi hazırlamak istedim. Bu arada bu inceleme bolca spoiler içerir, o yüzden devam etmeden önce aşağıdaki butondan Netflix'e gidip, diziyi üyeliğiniz ile izleyebilirsiniz. Sonra muhakkak buraya bekliyorum. Diziye Git ► Hadi şimdi arkanıza yaslanın ve önce The Witcher dizisi hakkında kısa bir bilgi edinelim, sonra da iyi ve kötü yanlarıyla The Witcher dizisini şöyle bir inceleyelim! Nereden çıktı bu dizi? Hangi çağı, hangi olayları anlatıyor? Oyuncuları kim?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/53/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM]Öncelikle eğer siz de benim ve milyonlarca insan gibi Yüzüklerin Efendisi ve Game of Thrones gibi yapımlara bayılanlardansanız, bu dizi sizin de ilginizi çekecektir. Polonyalı bir yazar olan Andrzej Sapkowski, 1994 yılında bir roman kaleme alıyor ve bu roman önce oyuna sonra da bu diziye dönüşüyor. Başrolümüzde ise meşhur Supermen'imiz "Henry Cavill" oynuyor. Dizimizin ilk sezonunda 8 bölüm var ve her bölüm 60 dakikadan oluşuyor. Büyücüler, yaratıklar, elfler, mutantlar, savaşlar ve orta dünya atmosferi tam sizlikse bu dizi sizin favoriniz olabilir.  Hadi şimdi The Witcher incelemesi başlasın! Önce dizi hakkındaki olumsuz yorumlarımı sıralamak istiyorum...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/47/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] O ilk 2 bölüm neydi öyle? Öncelikle bu dizinin romanını okumamış, oyununu da oynamamış biri olarak bunları yazdığımı bilmenizi istiyorum... Konuştuğum kişilerin çoğu ilk 2 bölümden sonra bıraktıklarını söyledi, bu çok doğru çünkü dizi, olayları 3 farklı zaman dilimiyle işleyip, çok ileride birleştirdiği için ilk 2 bölümde izleyici hiçbir şey anlamadan birden olaylara balıklama atlamak zorunda kalıyor. Yani daha karakterlerin derinlikleri anlatılmadan, kim nedir, necidir bilmeden nasıl ölen bir kraliçe için bir his besleyebiliriz? Bir savaş geliyor fakat kim, neden saldırıyor bilmiyoruz. Birileri ölüyor fakat izleyici olarak hiçbir şey hissetmiyoruz. İşte bu da milyonlarca kişiyi ilk 2 bölümde diziden kopardı ne yazık ki. Kısacası, dizinin ilk birkaç bölümünü Witcher evrenini bilen kişiler izlesin diye çekmişler sanki...  "Bir geçmişten gösterelim bir gelecekten, biraz da şimdiki zamandan ekleriz..." Dizinin düzensiz bir akışı bulunuyor. Yani üstteki eleştirimde de dediğim gibi, bir bölüm izlediğiniz bir karakter, bir sonraki bölümde daha doğmamış olabiliyor. Witcher'ımız yaşlanmadığı için durumun farkına pek varamadan izliyorsunuz fakat bazı noktalar bu yüzden karmaşık veya saçma geliyor. "Kopuk kopuk hiçbir şey anlamadım" diyenler de tam da bu yüzden bir şeyler anlamamış oluyor. Dizinin ilk bölümlerinde olanları anlayabilmek için ilk sezonu tamamen izlemek gerekiyor.  Ezik büyücü kız ne zaman istediği erkeği elde edebilen güçlü bir alfaya dönüştü?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/1/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Dizide bazı kısımlar o kadar havada ki, sadece öyle bakıyorsunuz. Hiçbir şey hissetmiyor ve sonnucunu görünce "Ha böyle mi olmuş" deyip devam ediyorsunuz. Başrollerden olan büyücümüz Yennefer, kamburu olan, özgüvensiz, ezik, itilip kakılan bir genç kızdı. Fakat birden hızlandırılmış bir kampa girmiş gibi karşımıza büyü güçleri zirvede olan bir afet olarak çıktı. Hadi bir yan rol olsa anlarız da, dizinin başrollerinden birinin yontulmasını neden izlemedik? Domuz çiftliğinden çıkıp aynaya bakıp kendini beğenmedi ve hop, bir gecede bir Alfa! Bu yüzeysellik beni diziden itti açıkçası.  CGI yani bilgisayar efektleri bazen o kadar vasat durdu ki... Yapılan dizi bir orta çağ dizisi. Yani ejderhaların, büyücülerin, yaratıkların, fantastik mekanların olduğu bir dönemi anlatan bir dizide CGI müthiş olmalıydı. Yüzüklerin Efendisi serisi günümüzden tam 20 yıl önce çekildi ama taş gibi efektleri vardı. Kim diyebilir ki şurda şu efekt patladı, komik durdu? Yani hal böyleyken özellikle bazı yaratıkvari görüntülerde CGI çok kötüydü. Hayal kırıklıklarımın biri de buydu.  Kurgu o kadar akıcı değil ki, adamımız Witcher'ın olmadığı sahneler çok sıkıyor... Dizide öyle sahneler bulunuyor ki kurgu gerçekten vasat. İzleyici o kısımlarda, "Ay hemen Witcher kısmı gelse" diye saniye sayıyor resmen. Bu bir dizi için çok kötü bir durum. Game of Thrones'u baz alın mesela. 2 yan rol diyalog içindeyken bile dikkatle izlersiniz, kapacak bir şeyleriniz vardır çünkü. Fakat bunda Witcher'dan başka neredeyse hiçbir karakterin sahnesini darlanmadan izleyemiyoruz, sıkıyor çünkü.  Ana kötü tarafımız "Nilfgaard", fakat neden hiç çok kötü gibi değiller?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/45/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Bu durum da beni çok rahatsız etti mesela. Herkesin ağzında bir Nilfgaard'dır gidiyor fakat Nilfgaard tarafını bir görüyoruz, çapulcu takımı... Yerli filmlerdeki amatör kötüler gibiler... Yüzüklerin Efendisi serisini düşünün mesela, kötü bir taraf bellidir. Fakat burada kötü yok? Dizinin ana kötü tarafının hiç ürkütücü, gerçekten kötü olmaması puan kırdığım bir başka detay. Savaş kısmı da başlı başına ayrı bir hüsran. Koca imparatorluk askerleri zırh diye kadife elbiseler giymiş gibiler. Zırh tasarımı o kadar kötü ki, ilk dikkat ettiğimde "Yok, böyle değillerdir ya..." diye kendimi kandırmaya çalıştım. Şimdi sıra geldi dizi hakkındaki olumlu yorumlarıma[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/17/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Başrolümüz "Henry Cavill" rolünün hakkını fazlasıyla vermiş! Yukarıdaki olumsuz eleştirilerimde de söylediğim gibi, dizide hemen adamımız Witcher'ı görmek istiyoruz. Çünkü adamımız gerçekten sesiyle, hareketleriyle rolünün hakkını veriyor. Dublör kullanmaması ile de oldukça beğenimi kazanan Henry Cavill, bu işi çok iyi kurtarmış. Gerçekten romanını okumamış, oyununu da hiç oynamamış biri olarak bu karakteri çok beğendim.  Dizinin atmosferi şahane! Dizinin 1. bölümündeki ilk sahneden 8. bölümünün son sahnesine kadar dizi, kasvetli, orta çağ atmosferini hiç bozmuyor. Karanlık, sisli, kasvetli hava dizide çok iyi işlenmiş. Sadece bu etken bile insanı içine çekmeyi başarıyor.  Müzikler gerçekten iyiydi Özellikle bu tarz orta dünya yapımlarında kullanılan müzikler, çok büyük bir etken teşkil ediyor. 8 bölümün hepsinde de özellikle dikkat ettim ve bence bu dizide kullanılan müzikler gayet başarılıydı.  Başrolümüzün dövüşme sahneleri gerçekten beklentimin üzerinde çıktı Dublör kullanmıyor olması ile zaten gönlümü kazanmıştı fakat Henry Cavill, gerçekten iri cüssesiyle şahane dövüş sahneleri ortaya çıkarmış. Kafa kesmeler, kılıç saplamalar, şık dönüşler, hırpalanmalar, hepsi dozundaydı. Dövüş sahneleri gerçekten iyiydi diyebilirim. Genel anlamda nasıl mı buldum? Anlatayım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/85/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Şöyle bir durup düşünüyorum ve kendime "2. sezonu çıktığında izlemek için can atar mıyım?" diye soruyorum. Cevabım ise "Maalesef hayır" oluyor. Yani yukarıda da gördüğünüz gibi dizi için olumsuz eleştirilerim olumlulardan daha çok. Yani dizinin 2. sezonunu sabırsızlıkla bekleyenlerden değilim. Fakat fantastik dizi arayışımıza bir ilaç oldu mu? Evet... Sağda solda "Game of Thrones'tan daha iyi" gibi gerçek üstü yorumlara rast geliyorum ve gülümseyip geçiyorum. Aslında hiçbir yapımı birbiri ile kıyaslamam bunu doğru da bulmam hepsinin tadı tuzu ayrı fakat GOT nerede, bu dizi nerede... Genel olarak, boşlukta izlenir. Fakat müptelası olunmaz diyerek içinde bulunduğum durumu özetleyebilirim. The Witcher Oyuncuları Türk Olsaydı Kimler Olurdu? ► ● Hemen aşağıdaki butona tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
18b
0
6 yıl
Güncel! Evde ve Karanlıkta İzlenecek 7 Nefis Gerilim Filmi Önerisi!
Güncel! Evde ve Karanlıkta İzlenecek 7 Nefis Gerilim Filmi Önerisi!
Koronavirüs salgını nedeniyle hepimizin mümkün olduğunca evden çıkmadığı şu günlerde milyonlarca kişi evde film izleme telaşına düştü. "Modunu Seç" köşemizde en çok tıklanan kategorimin de "Beynimi Yaksın" ve "Gerileyim" olduğunu görünce sıvadım kolları ve size birbirinden nefis gerilim filmi önerileri hazırladım. Fakat tavsiye edeceğim bu gerilim filmlerine göz atmadan önce sizden bir ricam var. Birazdan aşağıda göreceğiniz gerilim filmlerinden alacağınız hazzı 2 katına çıkarmak istiyorsanız, tavsiye edeceğim bu gerilim filmlerini mutlaka karanlıkta izlemelisiniz.  Dünyanın Sonu Konulu Kıyamet Filmleri İçin Tıkla! ► Yani size 7 nefis gerilim filmi tavsiyem var fakat onlara geçmeden önce ricam, bu filmleri karanlık ortamlarda izlemeniz. Çünkü bu gerilim filmleri insanı ciddi manada geren, hop oturtup hop kaldıran ve tek izlenmiyorsa yandaki kişinin kolunu sıkma refleksi uyandıran filmler. Bu yüzden karanlık bir ortam da da izlerseniz tadından yenmez diyebilirim. Ha bu arada arama geçmişinde "Gerilim filmi önerileri 2020" gibi aramalar bulunan kişiler için de söylemeliyim ki; bu listede 2020 yapımı bir gerilim filmi de bulunuyor. E hadi!  1. Sizlere evde ve karanlıkta izlemeniz için tavsiye edeceğim ilk film "I See You" olacak[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/75/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]"Kaan bu filmin konusu ne? Imdb puanı, izleyenlerin yorumları nasıl?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayabilir. Filme Git ► 2. "The Descent"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/54/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bir grup arkadaşın, keşif amaçlı girdikleri mağarada yaşananları izleyeceksiniz. Ben böyle filmlere "Bütçesi düşük, etkisi büyük" filmler diyorum. Bir şans verin derim. Filme Git ► 3. "La Casa Del Fin de Los Tiempos"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/95/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bir ev, bir kadın ve İspanyol sineması... Bu filmi de mutlaka karanlıkta izleyin.  Filme Git ► Beyin Yakan Film Tavsiyeleri İçin Tıkla ► 4. "Flatiners"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/62/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Ölüm deneyimini yaşamak isteyen bir grup genç tıp öğrencisi... Karanlıkta ve birkaç arkadaşınızla izleyin derim. Filme Git ► 5. "Rec"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/81/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bir muhabir, bir kameraman ve gidilen olay yeri... Oturduğunuz koltuğa çok ama çok sıkı yapışacaksınız. "Kaan demişti" dersiniz... Filme Git ► 6. "The Crazies"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/53/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Kasabada yayılan salgın bir hastalık ve sonrasında yaşananlar... Günümüz dünyasında yaşadığımız Koronavirüs salgını ile de bağ kurabileceğiniz bu filmi de mutlaka izleyin derim. Filme Git ► 7. Ve son olarak; "The Autopsy Of Jane Doe"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/79/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.jpeg[/RESIM]Adli otopsi yapan bir baba-oğul ve gece yarısı gelen bir vaka... Bir hayli gerileceksiniz.  Filme Git ► BONUS: 2020 yapımı bir film geliyor; "Underwater"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/78/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Dünyanın en derin yeri olan Mariana Çukuru'nda sondaj çalışması yapan insanların yaşadıklarını izleyeceksiniz. Filme Git ► BONUS 2: "As Above So Below"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/176/34/guncel-evde-ve-karanlikta-izlenecek-8-nefis-gerilim-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Kapalı alan korkunuz varsa, dar ortamlarda nefes almakta zorlanıyorsanız bu film sizlik değil. Baştan uyarıyorum çünkü bu filmi izleyen pek çok klostrofobi hastası soluğu doktorda almış. Başlarda kalitesi düşük bir film gibi gelecektir fakat sabredin derim. Film ilerledikçe durumu toplarlıyor. Bu tavsiyeme de karanlık bir akşam, bir şans verin derim.  Filme Git ► - - - - - - - - - -  ● Bunlar kesmedi mi? O zaman aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
47b
0
6 yıl
Tüm Türkiye Aynı Gemide! Alkışlanası Derin Mesajlar İçeren Nefis Bir Yerli Film: Sarmaşık
Tüm Türkiye Aynı Gemide! Alkışlanası Derin Mesajlar İçeren Nefis Bir Yerli Film: Sarmaşık
Öncelikle bu filmi izlemediyseniz ve bir şekilde yolunuz buraya düştüyse aman dikkat çünkü bu içerik spoiler içeriyor, o yüzden hemen şuraya tıklayıp ışınlanın: "Film Tavsiyesi: Sarmaşık"  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/20/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Peki nedir bu filmin olayı? Şimdi, bildiğiniz gibi filmimiz, armatörünün iflas etmesiyle deniz hukuku gereği gemiden ayrılmaması gereken mürettebatın yaşadıklarını konu alıyor. Peki bu filmi izlerken hiç oyuncuların isimlerine ya da karakterlerine dikkat ettiniz mi? Hadi gelin şimdi bu filmin ve filmdeki karakterlerin aslında ne kadar derin anlamlar taşıdığına şöyle bir bakalım.   Filmdeki ilk karakterimiz "Cenk" ile başlayalım! [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/69/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Cenk, filmde işçi sınıfını temsil ediyor. Adı da "Savaş", "Mücadele" anlamına geliyor. Gerektiğinde ayaklanmayı biliyor fakat istediği verildiğinde her zaman uysalı oynuyor. Biraz para ve imkan bulunca keyfine harcıyor. Çoğu zaman kafası güzel, fakat bir lider değişecekse orada en büyük rolü üstleniyor.  Sıradaki karakterimiz "Kürt"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/92/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Kürt karakteri, yıllardır dünyada adını duyurmaya çalışan Kürtleri temsil ediyor. Filmde Kürt karakterine adı soruluyor ve sadece "Kürt" cevabını veriyor. Yönetmen bu karakter ile dünya üzerinde yıllardır bu kesimin adının ve dilinin olmadığını gösteriyor. Bu karakter film boyunca sessiz, fakat güçlü de bir yanı var. Kavgada kimin yanına geçerse diğer taraf biraz çekiniyor. Sonra da bir hayalete dönüşüp, kaybolup gidiyor.   Peki ya "İsmail" karakteri? [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/45/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] İsmail, mütevazı kesimi temsil ediyor. 5 vakit namazında, işini en iyi şekilde yapmaya çalışıyor. Ayrıca iktidarın, yani Beybaba'nın yardımcısı. Yani İsmail karakterinin temsil ettiği kesim, her zaman iktidar ile sıkı bağlar kurmaya çalışan kesim olarak karşımıza çıkıyor.  Bir diğer karakter "Nadir"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/48/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Nadir, yoksul kesimi temsil ediyor. Evi yıkıldığında bile işini bırakıp gidemeyen gariban, çaresiz bir karakter. Tıpkı gerçekte de olduğu gibi. Ne denirse yapıyor Nadir, mutfakta aşçı yardımcısı, başka işlerde görevli oluyor ama asla üstüne itiraz edip baş kaldıramıyor.  Gelelim "Alper" karakterine... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/2/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Alper, halkın dinamik fakat rengi pek belli olmayan, kararsız kesimini temsil ediyor. Kendisi taksici. Hayattan kaçıp gemiye gelmiş. Biraz konuşmayla kolayca ikna olabilen bir keş. Bu yüzden Cenk'in, yani işçi kesimin kankası. Son olarak gelelim Beybaba'ya... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/76/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Sizin de tahmin ettiğiniz gibi, Beybaba otoriteyi temsil ediyor. İşçi kesimin ayaklanmalarına çözüm bulmaya çalışıyor, itaatkar kesime iş yaptırmanın planlarını yapıyor ve dahası...  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/11/87/tum-turkiye-ayni-gemide-alkislanasi-derin-mesajlar-iceren-nefis-bir-yerli-film-sarmasik-780x439.jpg[/RESIM] Gördüğünüz gibi film aslında tamamen politik bir düzen üzerine kurulu. Filmdeki gemi ise güzel ülkemiz Türkiye. Aslında hepimiz aynı gemideyiz. Geminin durması, içinde yaşayanların çıldırmalarına neden olur. Bu yüzden hepimiz bu gemiyi ayakta ve çalışıyor halde tutmak zorundayız. İşte, yönetmenliğini Tolga Karaçelik'in yaptığı "Sarmaşık", bu yüzden kesinlikle izlenmesi gereken filmler arasında yerini alıyor. 
16b
0
8 yıl
Unutulmaz Yabancı Filmlerden, Okuduğunuz Gibi Etkileneceğiniz 14 Nefis Replik!
Unutulmaz Yabancı Filmlerden, Okuduğunuz Gibi Etkileneceğiniz 14 Nefis Replik!
Çok kısa bir süre önce Instagram hesabımızdan "Hadi sevdiğiniz film repliklerini gönderin, nefis bir film repliği içeriği oluşturalım" tarzında bir story paylaştım ve işte ortaya da birazdan göreceğiniz bu iyi repliklerin olduğu liste çıktı. Hatırlarsanız daha önce de film replikleri konulu şu listeyi hazırlamıştık. Hadi gelin şimdi Kaan'ın Tavsiyesi üyelerinden bazılarının gönderdiği o unutulmaz film replikleri nelermiş, birlikte görelim!  1. Bu nefis repliği aranızdan "Erdi Oturak" gönderdi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/80/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]Benim de keyifle izlediğim ve beğenip, sizlere de tavsiye ettiğim bu filme ve Erdi'nin profiline hemen aşağıdan göz atabilirsiniz.  The Bucket List | Erdi Oturak 2. Sıradaki repliğimizi ise önce bu şahane filme, sonra da kaanintavsiyesi.com üyesi Gökhan'a borçluyuz...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/97/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]Favori filmlerim arasında olan bu yapımdan da bir repliğin gelmesi beni çok mutlu etti. Hala izlemediyseniz hemen aşağıdan filmin sayfasına ulaşabilir, izleyenlerin ve benim düşüncelerime göz atabilirsiniz.  Green Book | Gökhan Onar 3. Çoğu kişinin varlığından bile haberdar olmadığı fakat benim yıllar önce bu platformda size tavsiye de ettiğim bu filmden bir repliğin gelmesi de beni şaşırttı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/37/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]Bu repliğimiz de farklı bir Gökhan'dan geliyor... Aşağıdan filme ve Gökhan'ın oldukça dolu profiline de göz atın derim.  Hidden | Gökhan Özkol 4. Yıllardan bu yana "En İyi Filmler" listesinin hep 1. numarasında olan ve bu konumunu korumayı başaran harikulade bir film...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/67/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]Bu film repliğini de üyemiz Abdullah Aşçı'ya borçluyuz. The Shawshank Redemption | Abdullah Aşçı 5. Nefis bir film, nefis bir replik![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/66/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]Beyin yakan bir filmden beyin yakan ve düşündüren bir replik... Teşekkürler Miraç! Shutter Island | Miraç İlter Sezik 6. Şahane bir replik daha geliyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/73/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]8 IMDb puanı ve 2 saat 15 dakikalık süresi ile bu filmi de bir ara izleyin derim... "E Kaan sitede yok?" diyeceksiniz biliyorum fakat ilginç şekilde bazı filmlerin afiş ve fragmanlarından "telif" gibi sorunlar yaşıyoruz. Bu film de onlardan biri ve o yüzden kaldırmak durumunda kalmıştık, sorun halledilince yine yayında olacak. Siz benim tavsiye ettiğimi farz edin... My Sassy Girl | Aşkın Küçükşehir 7. Sağlam replik ve oyuncuların olduğu, sağlam bir film arıyorsanız...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/94/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]Benim çok sevdiğim bu filmden bir repliğin gelmesi de mutlu etti... Teşekkürler! Good Will Hunting | Kaan Avan 8. Çok bilinmediğini düşündüğüm "farklı" filmlerden biri...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/79/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]Bir ara kendinize bir boşluk yaratın ve bu filme de bir şans verin derim... Teşekkürler Almira! Anon | Almira Gürcan 9. Ee konu replik olur da "baba" bir filmden baba bir söz bu listede yer almaz mı?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/47/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]Film bir tarafa, şu sözün şahaneliğine bir bakın... Alıp hayat felsefesi yapılacak kadar doğru ve etkili... Teşekkürler Semih! The Godfather | Semih Fidan 10. Animasyon filmler ile aranız nasıl? Eğer hala izlemediyseniz bu filme mutlaka bir şans verin derim[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/9/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]Aranızdan Elif bu nefis filmden bu nefis repliği seçip göndermiş bu liste için... Teşekkürler! Ratatouille | Elif Saliha Acar 11. Harry![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/74/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]Çok bilinen popüler filmleri bu platformda tavsiye etmiyorum biliyorsunuz... Bazen "Neden sitede Yüzüklerin Efendisi gibi iyi bir film yok?" diyenler oluyor, hazır HP ile konu buraya gelmişken onu da söyleyeyim dedim...  Harry Potter | Ayten Yusifzade 12. Bir replik de Bollywood'dan geliyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/95/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]Her ne kadar yüzlerce filmin olduğu bu platformda 6-7 tane Hint filmi olsa da, Hint Sineması gerçekten dev bir sektör... Bu repliğimiz de bir Hint filminden. Barfi | Melisa Serpil Yanık 13. Bu filmle ilgili ne zaman bir şey görsem, hemen o nefis müziği kulaklarımda yankılanıyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/88/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]Bu repliği üyemiz Mustafa gönderdi. Bu platformda, onun tavsiyesi ile eklenen 12 film bulunuyor. Hepsine göz atmak için aşağıdan Mustafa'nın profilini de ziyaret edebilirsiniz.  Braveheart | Mustafa Kocael 14. Ve son repliğimiz ise yine nefis bir filmden geliyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/203/36/unutulmaz-yabanci-filmlerden-okudugunuz-gibi-etkileneceginiz-14-nefis-replik-780x439.png[/RESIM]Yer yer gülümseten, yer yer düşündüren, yer yer de hüzne boğan bu filmi hala izlemediyseniz ilk fırsatta izleyin derim... Teşekkürler Simay! The Fault in Our Stars | Simay Özçelik Replik gönderen ve gönderme zamanından sonra gönderdiği için burada yer alamayan tüm üyelerimize teşekkürler ediyorum. Bir sonraki "film replikleri" içeriğimizde mutlaka yer alacaksınız... Böyle birbirinden farklı etkinlik ve yarışmalar için bizi Instagram'dan takip etmeyi unutmayın! [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
28b
0
5 yıl
Bilim Kurgu Hastalarına: Senaryosu Gelecekte Geçen Nefis Film Önerileri!
Bilim Kurgu Hastalarına: Senaryosu Gelecekte Geçen Nefis Film Önerileri!
"Bilim kurgu filmleri, geleceğin yansımasıdır" denir. Hatta "Bilim Kurgu Filmleri" için "Masalların teknolojiyle buluşması" gibi bir tabir de kulanılır. Çünkü bilim kurgu filmleri, uçuk senaryoları ile gelecek yıllarda bizlerin yani insanlığın karşılaşacağı, yaşayacağı durumları konu alır. Biz insanoğlu da geleceğe duyduğumuz merak duygusundan olacak, bilim kurgu filmlerine ayrıca bayılırız. İşte ben de tam da bu yüzden bugün sizlere, senaryoları günümüzden yıllar yıllar sonrayı konu alan, yani "gelecekte geçen" filmleri bu film önerileri listesinde derleyip topladım. (Zaman Yolculuğu konulu film tavsiyelerime de buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz)  Hadi gelin şimdi, senaryoları gelecekte geçen filmler nelermiş birlikte bakalım.  ● Bu içeriği YouTube kanalımızda video olarak da hazırladık![VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=0wG70WsfomE[/VIDEO] Senaryosu 2020 yılında, yani yakın gelecekte geçen ilk film tavsiyem "Real Steel"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/110/36/bilim-kurgu-hastalarina-senaryosu-gelecekte-gecen-nefis-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]"Kaan bu filmin konusu ne? IMDB puanı, izleyenlerin yorumları nasıl?" diyorsanız hemen aşağıdaki butonu tıklayabilirsiniz.  Filme Git ► Bir sonraki filmimiz 2028 yılını konu alıyor: "Children of Men"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/110/69/bilim-kurgu-hastalarina-senaryosu-gelecekte-gecen-nefis-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Ya dünyada artık hiç bebek doğmasaydı? İşte bu filmimiz, bu çılgın konuyu işliyor ve gelecekteki dünyamızda yaşananları konu alıyor.  Filme Git ► Bu film tavsiyem ise 2035 yılında geçiyor: "The Martian"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/110/1/bilim-kurgu-hastalarina-senaryosu-gelecekte-gecen-nefis-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Mars'a yapılan bir operasyon sırasında yaşanan olayları ve bu olaylar sonucunda bir insanın değişen hayatını izleyeceksiniz.  Filme Git ► Giderek günümüzden uzaklaşıyoruz: Bu filmimiz ise 2057 yılındaki insanlığı konu alıyor "Sunshine"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/110/41/bilim-kurgu-hastalarina-senaryosu-gelecekte-gecen-nefis-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Ya dünyamızı ısıtan güneşimiz artık ölmeye başlasaydı? Gelecekte yaşananları konu alan bu bilim kurgu filmini mutlaka izlemelisiniz. "Kaan demişti..." dersiniz... Filme Git ► "Looper" ismindeki bu film tavsiyem ise 2072 yılında yaşananları işliyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/110/68/bilim-kurgu-hastalarina-senaryosu-gelecekte-gecen-nefis-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]İçinde "Zaman Yolculuğu" kavramını da bol bol duyup, görebileceğiniz bu filmi de mutlaka izlemelisiniz.  Filme Git ► Biraz daha uzaklara gidelim mi? O zaman 2080 yılını konu alan "Oblivion" karşınızda[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/110/75/bilim-kurgu-hastalarina-senaryosu-gelecekte-gecen-nefis-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise insanlığın dünyayı terk ettiği bir geleceği konu alıyor. İyi bir senaryoya ve oyuncu kadrosuna sahip olan bu filmi mutlaka izlemelisiniz.  Filme Git ► Sıradaki film tavsiyem ise tam 2154 yılında geçiyor; "Elysium"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/110/61/bilim-kurgu-hastalarina-senaryosu-gelecekte-gecen-nefis-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Biyonik robotlaşmanın ve dünya yörüngesinde kurulan dev bir platformda yaşayan insanoğlunu konu alan bu film de kesinlikle izlemeye değer.  Filme Git ► 2800'lü yılları konu alan bir film geliyor; "WALL·E"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/110/3/bilim-kurgu-hastalarina-senaryosu-gelecekte-gecen-nefis-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Günümüzden asırlarca sonrasını anlatan bu animasyon film, 2008 yılında vizyona girdikten sonra onlarca ödül almayı başardı. Mutlaka izleyin derim. Tabi hala izlemediyseniz... Filme Git ► 2019'dan çok uzakta, farklı bir çağdayız; 3100 yılında yaşananları konu alan "Pandorum"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/110/32/bilim-kurgu-hastalarina-senaryosu-gelecekte-gecen-nefis-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Çok farklı bir bilim kurgu olmasıyla birlikte içinde bolca gerilimin de olduğu bu filmi kesinlikle izlemelisiniz. Filme Git ► ● "Ee Kaan bunlar kesmedi, var mı başka tavsiyelerin?" diyorsanız hemen buraya tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilir, aşağıdaki butona tıklayarak da 2000 yılı ve sonrası vizyona giren ve IMDB puanı 8 ve üzeri olan film tavsiyelerime göz atabilirsiniz.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/44/29/2000-yili-sonrasi-cekilmis-8-ve-uzeri-imdb-puanina-sahip-8-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Listeye Git ►
33b
0
6 yıl
Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görecekleriniz "Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölüm" için SPOİLER içerir. Sonra vay efendim ben görmedim, ben duymadım olmasın, üzülürüm. Eğer Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümü izlememişseniz hemen bir koşu gidip izleyin ve ardından şöyle bir neler olmuş diye bakmak için hemen buraya gelin. Hadi gelin şimdi Game of Thrones 8. Sezon 5. Bölümde neler olmuş, kim ne yapmış, hangi ayrıntı gözlerden kaçmış birlikte bakalım.  (Her hafta olduğu gibi geçen hafta da Game of Thrones 8. sezon 4. bölümü incelemiştim, ona da buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) Biricik Kraliçemiz "Dany" acımasız birine dönüştü... Aslında hep öyleydi![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/71/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Bu bölümde tam anlamıyla bir kıyamet izledik. İnsanlar öldü, kadınlar ve çocuklar katledildi ve kimse kimseye acımadı... Fakat kraliçemiz Dany zaten tam da böyle biriydi. Hatırlarsanız bir baba ve oğlunu canlı canlı yakmıştı. Fakat şimdi üzerine bir de bir önceki bölümde Missandei'nin "Dracarys" dediğini duyunca hiç acımadı ve çoluk çocuk demeden Kral Toprakları'nı yaktı geçti. Birçok kişi bunun biraz abartı olduğunu söylese de bence Dany zaten böyleydi. Jon ile olan sahnelerinde biraz yumuşadığını görmüştük fakat Dany, bu dizinin başından beri hep acımasızdı. İlginçtir, birkaç önceki bölümde insanları ölülerden kurtarmak için savaş verirken şimdi insanları öldürüşünü izledik. Sadece güzel ve tatlı olduğu için ondan hiçbirimiz kadın ve çocukları katletmesini beklemezdik fakat onun özü bu. Arkadaşını, 2 çocuğunu kaybetti ve aşık olduğu adam öz yeğeni çıktı. Bu yetmezmiş gibi bir de tahtın Jon'un hakkı olduğunu öğrendi. İşte tüm bunların sonucunda intikamı için yanıp tutuşan bir kraliçeyi izledik.  Dany'nin aksine Jon, silahsız insanları öldürmemeyi seçti![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/9/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Dany, Demir Taht sevdası için etrafı yıkıp yakadursun, Jon, düşmanı kıstırdığı anda saldırmadı ve öylece bekledi. Bunun üzerine karşıdaki askerler kılıçlarını yere attı ve Jon derin bir oh çekti. Fakat hemen akabinde ilginç bir şey oldu ve sevdiği kadını feci bir şekilde kaybeden Gri Solucan, silahsız askerlere saldırdı. Bunun üzerine tam anlamıyla bir kaos yaşandı. Jon bunu istemedi. Engellemeye çalıştıysa da başaramadı... İşte tam da burada Jon, hem Gri Solucan'a hem de Dany'e öfke dolmaya başladı. Silahsızlara, kadın ve çocuklara saldırmak onun işi değildi. Cersei neden öylece bekledi ve neden saçma bir şekilde veda etti?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/84/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM]Yahu işte böyle olunca dayanamıyorum. 8 sezondur Cersei'nin aklını, stratejik dehasını, zekice aldığı kararlarını izlemiyor muyuz? Ee? O zaman neden bu kadın öylece balkonunda bekleyip topraklarının yakılıp yıkılmasını, ele geçirilmesini izledi? Sizi bilmem ama ben son ana kadar Cersei'den akıllıca bir hamle bekledim. Bir tuzak, bir çıkış yolu ayarlamıştır dedim fakat ne yazık ki öyle olmadı. Hatta bir ara ejderha alevi ile ölecek diye çok korktum çünkü izleyicinin bu kadar nefret ettiği büyük bir karakter öyle sıradan bir şekilde ölemezdi. Ee ne oldu? Enkaz altında kalıp öldü ve yok oldu gitti... En azından Arya bir hançer de ona soksaydı, Tyrion gelip saplasaydı ya da başkası ama enkaz altında romantik bir şekilde ölmeseydi keşke...  Arya kaçtı, kaçtı, kaçtı ve atına binip uzaklaştı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/39/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Arya'dan bu bölümde şahane ataklar bekliyordum ki olmadı. Sürekli ölümden kaçtı, Dany'nin ateşiyle yaktığı insanlara bakıp "İntikamınızı alacağım" der gibi iç geçirdi ve sürekli ordan oraya koşturup durdu. Hadi tüm bunlara okey diyelim, peki kıyamet gibi bir ortamda, kanın gövdeyi götürdüğü, ejderhanın ateşiyle surları yıktığı (oraya da değineceğim), kimsenin kimseye acımadığı bir ortamda o beyaz at sakince orada ne yapıyor? Yani hadi bir önceki bölümde plastik kahve bardağı ayrıntısını yedik, unuttunuz anladık ama bu at ne alaka? Atı da mı orada unuttunuz? O atın orada öylece durması mantıklı mı? Savaş bitiyor olsa bile o atın orada öylece kedi gibi durması mantık dışı. Sadece Arya binip havalı bir şekilde uzaklaşsın diye yapılan saçma bir sahneydi üzgünüm. Böyle küçük ayrıntılar beni çok üzüyor, yapmayın...  Yahu bu Dothrakiler büyük savaş gecesi ölmemiş miydi? Bu çığırtkanlar da kim?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/13/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Tam savaş başlayacak surlara dayanılmış, birden bir bakıyoruz hop Dothrakiler... Ee bunlar tabur halinde gecenin karanlığında kaybolup, ölüp gitmemiş miydi? Neyse iyi niyetli davranıyorum ve kenarda köşede 40-50 kadar Dothraki'nin kaldığını varsayıyorum... Bir de gemisi batan, yarım saat yüzüp karaya çıkan ve gayet zinde dövüşen "Euron" detayı var ki sormayın...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/75/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Yahu başından belliydi zaten bu "Euron" karakteri bir yere çıkmayacak. "Ejderha avladı falan tamam ama ee?" dedik ve Euron da dizimize veda etti. Hem de trajikomik bir şekilde. Ejderhamız güzelce tüm su üzerindeki gemileri yakıp kavurdu ve ne hikmetse Euron buradan kaçmayı başardı. Sonra saatlerce yüzdü yüzdü ve karaya çıktı, fakat tesadüf bu ya tam da o anda Jamie oradan geçiyordu ve dur şunu öldüreyim deyip saldırdı. Bu klişe yerdeki silaha uzanamama sahnesini bolca gördüğümüz kavga sonucunda da öldü. Biz 5 dakika yüzüp karaya çıkınca nefes nefese kalıp kendimizi kuma atıyoruz adam o kadar yoldan yüzerek geldi bir de savaştı iyi mi... Son olarak değinmek istediğim bir şey var; Yahu bu ejderha ateşi nasıl bir şey? Sur patlatıyor, ev bark yıkıyor.. Dünya kadar askerin olacağına bir Ejderhan olsun..[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/48/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderha ateşinin gücünü araştırmadım, diziden ve birkaç Ejderha konulu filmden görüp bildiğim kadarıyla sormak istiyorum. Aga bu nasıl bir alev ki sur patlatıyor? Bu nasıl bir güç ki koca kaleyi bıçak gibi kesip yerle bir ediyor? Gerçekten bölüm boyunca bunu sorguladım. İlk fırsatta araştıracağım. Araba egzozu ile mangal yakan bir millet olarak Ejderha aleviyle kale yıkmak bize pek uçuk gelmese gerek ama bana geldi vallahi... Diyeceğim o ki Game of Thrones 8. sezon 5. bölüm kötü bir bölümdü. Asla tatmin etmedi ve öylece bakakaldık... Dizi, 19 Mayıs, yani 1 hafta sonra final yapacak. Bakalım final bölümü nasıl olacak, kimler sağ kalacak, kimler kimler yuva kuracak, göreceğiz...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/76/49/game-of-thrones-8-sezon-5-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]   "Kaan, haftaya kadar n'apalım?" diyecek olursanız da hemen aşağıdaki butona tıklayıp modunuza göre film önerisi bulabilirsiniz. E ben size daha ne yapayım...  Film Tavsiyesi Seç! ►
10b
0
7 yıl
2025'te İzlemeniz Gereken 12 FİLM!
2025'te İzlemeniz Gereken 12 FİLM!
Öncelikle söylemek istiyorum ki bu içerikte "2025 filmleri" yerine 2025'te mutlaka izlemenizi istediğim filmleri göreceksiniz. Yani birazdan göreceğiniz o film önerileri, 2025 yılında çıkan filmler değil, bu zamana kadar bir şekilde gözden kaçırdığınızı düşündüğüm fakat artık 2025 bitmeden mutlaka izlemenizi istediğim iyi filmler olacak. Hadi gelin şimdi 2025 yılı bitmeden mutlaka ama mutlaka izleyip, şans vermeniz gereken o iyi film önerileri nelermiş birlikte şöyle bir göz atalım... İzlemediklerinizi bir kenara not alıp 2025'te mutlaka izleyip bitirmeyi unutmayın... Tabi yorumlarınızı bırakmayı da... Hadi! ● Bu içeriği YouTube kanalımızda da hazırladık![VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=2h8ZOYpZlUE[/VIDEO] 1. 2025'te izlemenizi istediğim ilk tavsiyem "Caddo Lake"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/350/23/2025-te-izlemeniz-gereken-12-film-780x439.png[/RESIM]Senaryosuyla beynimi yakmayı, bittikten sonra bile beni düşündürmeyi başaran bu film, benim en sevdiğim tür ve konu olan Gizem ve Beyin Yakan olaylar içeren bence nefis bi yapım... Epeydir böyle bittikten sonra üzerine düşünebileceğim, beyin yakan senaryosuyla şaşırtan iyi bi şeyler izlemek istiyordum ki bu film bu isteğimi karşıladı... Sakin, dingin bi kafayla, uykusu gelen arkadaşlardan ve telefon bildirimlerinden uzakta izleyin derim. Filme Git ►  2. The Creator[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/350/83/2025-te-izlemeniz-gereken-12-film-780x439.png[/RESIM]Bu bilim kurgu filminiyse birçok kişinin gözden kaçırdığını düşünüyorum... Kaçıranlar en azından 2025'te bari bu filme bi şans versin diyerek bu içerikte bu filmi de konuşalım istedim... 2 saatlik bu film, insanoğlu ve yapay zeka arasında yaşanan bi savaşı merkeze alarak ilerliyor. Filmde yaratılan bilim kurgu temelli atmosfer, beni gerçekten yakaladı. Suya hiç değmeden ilerleyen deniz taşıtları, atmosferde dolaşarak dünyada istediği noktayı vurabilen dev gemiler, uzay araçları ve robotlar... Ben bu dünyayı gerçekten ilgi çekici buldum diyebilirim. Süresi, işlenen konuya göre uzun fakat 1-2 nokta hariç sıkmadan beni sonuna kadar sürüklemeyi başardı. Bildiğiniz gibi bu tür farklı dünyaları konu alan filmlere çok rastlamıyoruz.. Bu yüzden bu filme de bi şans verin istedim. Filme Git ►  3. The Promised Land[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/350/95/2025-te-izlemeniz-gereken-12-film-780x439.png[/RESIM]2025'te mutlaka izlemeniz gerekenler listemin 3. sırasındaysa adeta KİTAP gibi bi film var... Filmimiz, 1700'lü yılların ortalarında Danimarka kralının "Ülkemizin büyük bir kısmı verimsiz toprak. Bu bölgeyi de verimli hale getirmeliyiz!" diyerek ilan ettiği bi duyuru sonrası yaşananları konu alıyor. Topraktan iyi anlayan, eski bi asker olan adamımız, bu çöle benzeyen yeri yeşertip, ekip biçebileceğini, hata burda evler inşaa edip koca bi kasaba kurabileceğini söylüyor.  Bu filmdeki görüntüler, kamera açıları, doğal güzellikler ve tabii oyunculuklar, beni kesinlikle etkilemeyi başardı. Tadı gerçekten damağımda kalan bi film oldu bu... Sakin ilerleyen, gerçek hayata dayanan filmler sizlik değilse es geçin, yook 'tam benlik' diyorsanız da bu filmi mutlaka kaçırmayın derim. Filme Git ►  4. SOUL[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/350/55/2025-te-izlemeniz-gereken-12-film-780x439.png[/RESIM]Gözden kaçırmamanızı istediğim 4. tavsiyem ise SOUL ismindeki bi animasyon film... DURUN DURUN… şimdi ben animasyon deyince birkaç kişi hemen burun kıvırdı.. biliyorum.. fakat rica ediyorum yapmayın. bu nefis filmi 'amaan çocuk filmi işte...' gibi saçma nedenlerle eleyip bi kenara atmayın... Çünkü bu film, görüp görebileceğiniz en iyi animasyon filmlerinden biri olacak... Hani bi amaca, tutkuya bağlı kalıp ona doğru çabalar dururuz ya, heh işte bu film, o çabalama sürecinde kaçırdığımız şeyleri bize gösteriyor... bugüne kadar kaçırdıysanız, artık kaçırmayın ve hemen bugün bu filmi izleyin derim. Filme Git ►  5. Perfetti Sconosciuti[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/350/50/2025-te-izlemeniz-gereken-12-film-780x439.png[/RESIM]Bu italyan filmiyse dünyada farklı ülkelerce en çok yeniden uyarlanan filmlerden biri... öyle ki Türkiye bile bu listede yer alıyor. 2018'de çıkan "Cebimdeki Yabancı" filmi de aslında bu nefis filmin uyarlamasıydı... Filmimiz, diyaloglara dayalı tek mekanlı filmlerden. Film, son anına kadar bana şahane bi tat verdi diyebilirim. İlginçtir, günümüz sorunlarının çok farklı bi şekilde yüzüme vurulması hoşuma gitti. Eğer yıllardır bu filmi bi şekilde gözden kaçırdıysanız, bi hafta sonu izleyin derim. Filme Git ►  6. Syncronic[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/350/14/2025-te-izlemeniz-gereken-12-film-780x439.png[/RESIM]Sağlık görevlisi olarak çalışan 2 yakın arkadaşın, karşılaştıkları bi dizi 'gizemli' vakalardan sonra yaşadıklarını konu alıyor filmimiz. Adamlarımız olayın izini sürerken "Zaman Yolculuğu" konusu da işin içine giriyor ve işte o andan sonra da olaylar biraz karışıyor ve aslında tam da benim sevdiğim kıvama geliyor... Daha iyi işlenebilseydi kesinlikle kendi kulvarındaki bilim kurgu filmleri arasından kolayca sıyrılmayı başarabilirdi fakat bu haliyle da fazlasıyla akılda kalıcı... kaçırmayın. Filme Git ►  7. The Good Liar[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/350/24/2025-te-izlemeniz-gereken-12-film-780x439.png[/RESIM]Sıradaki tavsiyemse başrolünde 2 usta ismin döktürdüğü bi 2019 filmi...  Angelina Jolie başrollü aynı isimli başka bi filmin gölgesinde kalmış olacak, bu filmi çoğu kişi gözden kaçırıyor... Şaşırtmacalı senaryosu ve 2 usta oyuncusuyla keyifle izlediğim, tadı damağımda kalan bir film oldu bu.. Eğer izlemediyseniz mutlaka listenize alıp bi şans verin derim. Filme Git ►  8. Shot Caller[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/350/19/2025-te-izlemeniz-gereken-12-film-780x439.png[/RESIM]Alk*llü araç kullandığı ve bi kazaya karıştığı için kendini hapishanede bulan bi aile babasının yaşadıklarını izlediğimiz bu film, cezaevi ortamına çok uzak olan bi adamın yaşadığı dönüşümü başarılı bi şekilde konu alıyor. Hapishane ve çete hayatını nefis bi şekilde ele alan film, bir insanın bulunduğu ortama göre nasıl değişebildiğini çok iyi bi şekilde gösteriyor. Biraz dram, biraz suç ve iyi oyunculuklar.. mutlaka göz atın derim. Filme Git ►  9. Ordinary Angels[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/350/71/2025-te-izlemeniz-gereken-12-film-780x439.png[/RESIM]Bu yıl çıkan ve gözümden gerçekten birkaç damla yaş düşürmeyi başarabilen bu filmimiz ise küçük bi kasabada kendi halinde yaşayan bi ailemizin başına gelen trajik olayları konu alıyor.. aile içi tartışmalar, hastalıklar, yaşanan kayıplar ve hepsinin merkezindeki küçük, masum bir çocuk... Film bu süreci öyle duygu yüklü ele alıyor ki, kendimi bi yerden sonra gözlerimi silerken "Ul*n 30 yaşında adamsın ne bu haller..." derken buluverdim... Aile ile de rahatlıkla izlenebilecek bi yapım olan bu filmi geç olmadan izleyip, bitirin derim. Filme Git ►  10. In Darkness[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/350/87/2025-te-izlemeniz-gereken-12-film-780x439.png[/RESIM]Hak ettiği değeri göremediğini düşündüğüm filmimiz, görme engelli bi piyanistin şahit olduğu bi cinayetten sonra yaşadıklarını konu alıyor.. Güzel mi güzel piyanistimiz evinde dururken, komşusundan gelen çığlıkları duyuyor ve olayı göremese de bi şeylere şahit olmuş oluyor. Tabi bu da onu bazı kişilerin hedefi haline getiriyor ve böylece gizem dolu bi macera başlıyor.. Temelinde dram dolu bi hikaye yatan, gizemli, gerilimli bi film izleyeceksiniz. Filme Git ►  11. La Cara Oculta[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/350/10/2025-te-izlemeniz-gereken-12-film-780x439.png[/RESIM]Bu filmin ilk yarısında ve ikinci yarısında bir kadının sevdiği bir adam için neler yapabileceğini, neleri göze alabileceğini aşırı açık ve nefis bi şekilde göreceksiniz..  Filmin başındaki o durgun kısım sizi sakın soğutmasın. Hep söylediğim gibi durgun başlayan filmler biraz sabrettiğinizde nefis yapımlara dönüşüyor, sadece biraz daha kendinizi filme verin ve durgun geçen o 15 dakika için hayatınızda etkilendiğiniz filmler arasına girecek filmleri bi çırpıda silip atmayın... Bu filmi ilk kez şu an burada görüyorsanız hemen şimdi bu akşam izleyin derim. Filme Git ►  12. Ve "About Time"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/350/94/2025-te-izlemeniz-gereken-12-film-780x439.png[/RESIM]Listemin son sırasındaysa dünyanın en tatlı filmlerinden biri var... Bu filmi hala izlememiş olanları anında tav edecek bi cümle kurucam şimdi; "Ya yatak odanızdaki elbise dolabının içine girip gözlerinizi kapattığınızda zamanı geriye alabiliyor olsaydınız?"... Nası konu ama? Birkaç kişi şimdiden filmi izlemeye gitmiş olabilir... Tatlı bir gizem ve keyifli bi aşk içeren, zaman temasını çok farklı ve güzel bi şekilde işleyen ve bi de tatlı kahkülleriyle 1 adet Rachel McAdams barındıran bu nefis filme bi hafta sonu mutlaka şans verin derim...  Filme Git ►  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
944b
2
1 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.