Death's Game: ACAYİP Bir KORE Dizisi Bu!

02 Mart 2024
40b
6 Yorum
Death's Game: ACAYİP Bir KORE Dizisi Bu!

Dünya genelinde neredeyse her gün en az 1 yeni dizi yayınlanıyor. Bu istatistik çok çarpıcı olsa da maalesef bu bolluğun biz izleyiciler için pek bir anlamı yok, çünkü yayınlanan çoğu yabancı dizi, izleyip beğendiğimiz tüm o iyi dizilere çok uzak. İşte ben de tam da bu yüzden yeni dizileri sizin için takip ediyor ve hangi platformda yayınlanıyorsa gidip hemen bulup izliyorum. Death's Game de bu dizilerden biriydi ve nihayet izleyebildim ve bugün buradayız.

Bugün size KORE imzalı acayip bir diziyi, yani Death's Game dizisini anlatmak, hiç lafı uzatmadan bu dizi izlenir mi? İyi mi kötü mü? gibi sorularınıza cevaplar vermek ve sizi, bu diziyle buluşturmak istiyorum... E hadi gelin!

Yorumumdan önce gelin Death's Game dizisi konusuna bakalım!

Death's Game: ACAYİP Bir KORE Dizisi Bu!
Death's Game dizisi, bence dizi sektöründe son yıllardaki en farklı konuyu işliyor. Kore imzalı bu yeni dizi, hayatın zorluklarıyla başa çıkamayan bir gencin, intih*rı düşünmeye başlamasını ve sonrasında başına gelen fantastik ve etkileyici olaylar zincirini konu alıyor.. Adamımız birden ölüme çok yaklaşıyor ve işte gittikçe duygu yükü ağır basan bir hikaye de böylece başlıyor.

ACAYİP bir dizi bu! Nedenini anlatayım...

Death's Game: ACAYİP Bir KORE Dizisi Bu!
Dizi o kadar sürükleyici ki, bir oturuşta 1 bölüm izleyip kapatmak bence ‘imkansız’.. Hem fantastik olaylı, hem aşklı, hem bol aksiyonlu, hem de TAŞ gibi bi hikayeli nefis bi dizi bu. KORE; sinemasına devlet kasasından yıllardır öyle büyük bütçeler ayırıyor ki, Parasite, Squid Game ve daha pek çok sağlam yapım ile hem kendi kültürünü, hem de kendi ürünlerini tüm dünyaya yaymayı başarıyor. İşte bu dizi de bunun en iyi örneklerinden biri.

"Kaan demişti.." dersiniz

Death's Game: ACAYİP Bir KORE Dizisi Bu!
Uzun zamandır “duygu” olarak beni bu kadar etkileyen bi dizi daha izlediğimi hatırlamıyorum… Muhtemelen yakın zamanda sağda solda bolca göreceğiniz bu yapımı kaçırmayın derim.. “Kaan demişti” dersiniz.

- - - - - - 

Özet: Ben bu diziyi gerçekten sevdim. Eğer şöyle hem fantastik, hem de duygu açısından yoğun, sağlam bir dizi arıyorsanız bence bu dizi kesinlikle izlenecek diziler listenizin ilk 3 sırasından birinde olmalı.. Bu tür etkileyici diziler çok rastladığımız yapımlar değil, sadece bu yüzden bile bu 'farklı' senaryoya göz atmak ve desteklemek gerek diye düşünüyorum. Kore'lilerin 'ölüm' konusuna bakış açıları gerçekten çok farklı... Mutlaka bir şans verin derim. Bahsetmek istediğimi anlayacağınıza eminim.

- - - - - - 

• Death's Game dizisi Netflix'te var mı? Hayır, dizi Amazon Prime Video yapımı, bu yüzden Netflix'te yok.

• Dizi kaç bölüm? Kaç sezon? Dizinin ilk sezonu 8 bölümden oluşuyor. Bölümler ortalama 40-50 dakikadan oluşuyor.

Death's Game: ACAYİP Bir KORE Dizisi Bu!

Modunu Seç ►

Death's Game: ACAYİP Bir KORE Dizisi Bu!

listesine yorum yap!
Breeze
Breeze
22 Ağustos 2025
Sıkı Üye
Yok böyle manyak bir dizi. Görsel efektler verdiği mesaj harika, durmayın hemen izleyin.
Breeze
Breeze
10 Ağustos 2025
Sıkı Üye
Kore dizileri hayranı biri olarak bu dizi benim en çok sevdiğim diziler arasında ilk sırada yer almıştır. Bir oturuşta izleyip bitirdim. Şiddetle izlemenizi tavsiye ederim.
Mahmut K.
Mahmut K.
20 Ocak 2025
Usta Yorumcu
Yani bu senaryo kimin aklına gelmişse, senaryoyu kim yazıp kurgulamışsa helal olsun. Bir bölülm seyredip devamına sonra bakarım diyemiyorsun, inanılmaz sarıyor. Sabahtan akşama kadar tüm bölümleri izlettirdi bana.
mahmut G.
mahmut G.
08 Haziran 2024
Çaylak
Boş vakitte izlerim demeyin hemen izleyin, fazla zaman kaybetmeden. Pişman olmazsınız. Teşekkürler Kaan.
Pinkmoon
Pinkmoon
28 Mart 2024
Sıkı Üye
Güzel bir diziydi, farklı, kore dizisi pek izlemesem de bu dizi hoşuma gitti.
Aslı B.
Aslı B.
04 Mart 2024
Usta Yorumcu
Böyle güzel dizileri seçip ayıklayıp bizlerle buluşturduğun için teşekkürler Kaan. Bu dizi bir farklı, gizemli, merak uyandırıcı, sürükleyici gerçekten insanı içine alan bir dizi. Koreliler ölüm, intihar konularına farklı ama doğru bir şekilde bakmışlar, çok etkilendim. Bir zamanlar bende benzer bir olay yaşamıştım, belki de o yüzden ilgimi çekti. Herkes olmasa da çoğu insan belki benzer bir durum yaşamıştır, canına tak edip de. Sonuç: Yaşamak güzeldir, her derdin bir çözümü vardır. İzleyip ibret alınacak bir dizi.
deaths game dizideaths game dizisideaths game dizi konusudeaths game yorumgüncel dizi tavsiyelerikore dizilerien iyi kore dizileri
EN AKTİF ÜYELER
Yaşa Be Netflix! 2019 Yapımı Başarılı Bilim Kurgu Filmi Tavsiyesi: "I Am Mother"
Yaşa Be Netflix! 2019 Yapımı Başarılı Bilim Kurgu Filmi Tavsiyesi: "I Am Mother"
Öncelike Google'da "I Am Mother filmi" konulu bir arama yaptıysanız ve yolunuz bir şekilde buraya düştüyse söylemek istiyorum ki I Am Mother filmini izlememişseniz birazdan burada görecekleriniz SPOİLER teşkil edebilir. Hemen şimdi aşağıdaki butona tıklayarak, filmi izledikten sonra kaleme aldığım kısa tavsiye metnine ulaşabilir ve I Am Mother filmi konusuna, IMDB puanına ve detaylarına göz atabilirsiniz.   Filme Git ► Bugün size, saatler önce izleyip çok beğendiğim, Netflix imzalı bir bilim kurgu filmini tavsiye etmeye geldim. Ben de dahil her izleyenin "Keşke Neflix hep böyle işler yapsa" dediği bu filme gelin biraz daha yakından bakalım. O da ne? Bir sığınakta mıyız?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/84/54/yasa-be-netflix-2019-yapimi-basarili-bilim-kurgu-filmi-tavsiyesi-i-am-mother-780x439.jpg[/RESIM] Filmimiz, yüksek teknolojiyle donatılmış bir sığınakta başlıyor. Fakat hemen akabinde ekranda bazı şeyler görüyoruz. Film bize, burasının bir nüfus yenileme tesisi olduğunu ve burada tam 63.000 tane insan embriyosu bulunduğu bilgisini veriyor. Ekranda beliren bir sonraki bilgi ise tesiste yaşayan mevcut insan sayısının "sıfır" olduğu.  Gözümüz aydın, ilk çocuk doğuyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/84/41/yasa-be-netflix-2019-yapimi-basarili-bilim-kurgu-filmi-tavsiyesi-i-am-mother-780x439.jpg[/RESIM] Tesiste bulunan bir droid, yani "Anne" robotumuz embriyolardan 1 tanesini alıyor ve anne karnına benzer bir şey içine koyup geri sayımı başlatıyor. Evet, bu tesiste 1 çocuk sadece 24 saatte doğuyor. Bu bilgiye şaşırdıktan sonra film birden hızını arttırıyor ve doğmak üzere olan kızın dünyaya geldiğini, yavaş yavaş büyüdüğünü, uyuyup uyandığını, oyunlar oynadığını ve bir genç olduğuna şahit oluveriyoruz. Tüm bunların sonunda da ekranda "13.867 gün" ibaresini görüp "Hee, kız doğduktan 13.867 gün sonrasıymış" diyoruz.  Sorgulama isteği ağır basıyor; "Neden buradayız? Dışarıya hiç çıkmadıysan tehlikeli olduğunu nereden biliyorsun anacım?"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/84/14/yasa-be-netflix-2019-yapimi-basarili-bilim-kurgu-filmi-tavsiyesi-i-am-mother-780x439.jpg[/RESIM] Genç kızımız büyüdükçe dışarısı hakkında merak ettiği şeyler de artıyor. Kızımız sorguladıkça biz izleyenler de yerimizde hop oturup hop kalkıyoruz çünkü biz de izleyici olarak neler olduğunu anlamak istiyoruz. Acaba dışarıda durum ne? Yaşayan hiç mi insan yok? gibi çılgın sorularımıza cevap arıyor fakat bulamıyoruz... Fakat işte işler şimdi karışıyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/84/90/yasa-be-netflix-2019-yapimi-basarili-bilim-kurgu-filmi-tavsiyesi-i-am-mother-780x439.jpg[/RESIM] Buraya kadar her şey gayet sakin bir şekilde ilerlerken bir gün genç kızımız tesis dışında bir ses duyuyor ve içindeki dış dünya merakı, onu, tesisin kapısını açmaya itiyor. Kapı açılıyor ve o da ne? Bir kadın! Bir insan!... Tabi genç kız afallıyor ve hemen ondan bazı bilgiler koparmaya çalışıyor. "Dışarıda nasıl hayatta kaldın? Hava zehirli değil mi?" sorusuna aldığı "Kafanı böyle şeylerle kim dolduruyor? Yok öyle bir şey" cevabıyla tam anlamıyla sorgulamanın zirvesine ulaşıyor. Annesinin bir yalancı olduğunu düşünüyor. Tabi başka bir insanın tesise girmesiyle de anne robotumuz şefkatini bir kenara bırakıp asabileşiyor.  Şimdi filmin beyin yakan kısmı başlıyor; Sizce 13.867 gün kaç yıl ediyor?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/84/60/yasa-be-netflix-2019-yapimi-basarili-bilim-kurgu-filmi-tavsiyesi-i-am-mother-780x439.jpg[/RESIM] Filmin başında, genç kızımızın büyüdüğü anları gösterdikten sonra film bize 13.867 gün geçtiği bilgisini vermişti. Muhtemelen ona hiç dikkat etmediniz... Şimdi, 13.867 gün kaç yıl yapıyor? Ben söyleyeyim, 38! Peki genç kızımız 38 yaşında mı? Hayır... Yani bu demek oluyor ki tesisin kapısına gelen kadın da bir zamanlar bu tesiste yaratıldı. Yani film bize daha en başından bu ipuçunu veriyor fakat tabi birçoğumuz bu detaya hiç takılmadan filme devam ettik.  Yani olay şu;[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/84/65/yasa-be-netflix-2019-yapimi-basarili-bilim-kurgu-filmi-tavsiyesi-i-am-mother-780x439.jpg[/RESIM] İnsanların kendini ve dünyayı yok etmesiyle, olaya droidler el koyuyor ve bir tesiste en mükemmel insan neslini yaratmaya çalışıyorlar. Anne robotumuz birkaç embriyo deniyor, onları büyütüyor fakat birçok alanda başarısız olduklarını düşündüğü için gelecek neslin bu insanlardan olmasını istemiyor ve onları yakıp kül ediyor. Sonra tekrar yeni bir embriyo deniyor ve genç kızımız tüm sınavları geçip mükemmel olunca, anne robotumuz ona tesisi bırakıp gidiyor. Çünkü artık o mükemmel genç kızdan mükemmel bir neslin yetişeceğini biliyor. 38 yaşındaki, kapıya dayanan ve genç kızımızı kaçırıp dış dünya ile yüzleştiren kadın da genç kızımızın bir sınavıydı. Bu yüzden başarısız olduğunda yok edilmedi. Genç kızı kaçırdı fakat genç kız geriye, annesine döndü. Bu da onun son sınavıydı ve geri döndüğünde sınavı kazanmıştı.  Aferin be Netflix, bize böyle filmlerle gel![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/84/36/yasa-be-netflix-2019-yapimi-basarili-bilim-kurgu-filmi-tavsiyesi-i-am-mother-780x439.jpg[/RESIM] Ben filmi çok sevdim. Gerek beyin yakan senaryosu, gerek kurgusu ve oyuncu seçimiyle film beni sonuna kadar sürükledi. İzlerken birçok senaryo yazdım ve çoğunu da çöpe attım. Film, iyi bir ters köşe ile beni şaşırtmayı başardı. Eğer bu tarz beyin yakan filmleri seviyorsanız hemen aşağıdaki butondan "Beynimi Yaksın" kategorime gidebilir ve birçok film tavsiyesi içinden size en uygun olanı seçebilirsiniz.   Modunu Seç! ►
15b
0
7 yıl
İyi Bir Gençlik Filmi İzlemek İsteyenlere İlaç Gibi Film Önerileri!
İyi Bir Gençlik Filmi İzlemek İsteyenlere İlaç Gibi Film Önerileri!
2 yıldır burada sizlere farklı kategorilerde yüzlerce film öneri listesi hazırlamışım. Hepsini görmek için buraya tıklayabilirsiniz. Fakat fark ettim ki gençlik filmi önerileri başlığı ile hiçbir liste hazırlamamışım. Tamam arkadaşlarınızla izlemeniz için "Arkadaş Ortamı" kategorimde birçok film tavsiye ettim, ediyorum fakat biraz daha fazlası olması gerek diye düşündüm ve kolları sıvadım. Bugün sizlere, içinde dramdan komediye, aşktan aksiyona, hüzünden çılgınca partilemeye kadar birçok türde film olan bir gençlik filmleri listesi hazırlayacağım.  En İyi Gerilim Filmleri İçin Tıkla ► Hadi gelin şimdi, izledikten sonra çılgınca gaza gelip, enerji ile dolacağınız, veya "Ah keşke 17 olsam" diye iç geçireceğiniz o gençlik filmi önerilerine bir bakalım.  Önce içinde "fantastik" ögeler barındıran iyi gençlik filmlerinden başlayalım; "In Your Eyes"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/72/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]"Peki Kaan bu filmin konusu ne? IMDB puanı, izleyenlerin yorumları nasıl?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayabilir. Filme Git ► Biraz romantik, biraz fantastik; "Every Day"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/11/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Ya her gün farklı bir bedende uyansaydınız? Bu fikir sizi de heycanlandırdıysa bu filmi izleyin. Filme Git ► Zaman yolculuğu konulu bir gençlik filmi; "Frequently Asked Questions About Time Travel"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/42/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Bir barda laflayan 3 arkadaşın yaşadıklarını izleyeceksiniz. Biraz fantastik, biraz da komediye hazır olun... Filme Git ► Zaman yolculuğu konulu başka bir gençlik filmi önerim ise; "Project Almanac"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/60/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Buldukları bir makine ile zaman yolculuğuna çıkan bu gençlerin yaşadıklarını mutlaka izlemelisiniz, "Kaan demişti..." dersiniz... Filme Git ► Şöyle biraz eğleneyim, biraz da merak ettirsin diyenler için geliyor; "Chronicle"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/81/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Tamamı el kamerası ile çekilen bu film ise, gençlerin yaşadıkları doğaüstü olayları konu alıyor.  Filme Git ► Uçuk bir fikri konu alan iyi bir gençlik filmi; "Before I Fall"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/66/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]İzleyenini düşüncelere daldırma etkili bir film sizi bekliyor. Filme Git ► Geldik içinde "Aşk" olan gençlik filmlerine; "Love, Rosie"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/78/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Birlikte büyüyen ve çok iyi arkadaş olan genç bir kız ve erkeğin yaşadıklarını izleyeceksiniz. Filme Git ► İçinde biraz müzik, biraz aşk ve bolca eğlence olan bir gençlik filmi; "Single By Contract"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/63/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Ya rastgele bir yerde Tarkan ile tanışsaydınız ve onun bir Megastar olduğunu bilmeseydiniz? İşte bu film de, ünlü bir popstar ve genç bir kızı konu alıyor. Filme Git ► Biraz aşk, biraz hüzün; "Five Feet Apart"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/73/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Hastanede tedavi altında olan 2 gencin yaşadıklarını izleyeceksiniz.  Filme Git ► Çok farklı bir senaryo; "Everything, Everything"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/4/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Hastalığı nedeniyle evden çıkamayan bir kızı ve onu her halinle seven genç bir erkeğin yaşadıklarını izleyeceksiniz. Filme Git ► Biraz aşk ve hüzün; "The Fault in Our Stars"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/77/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Şöyle aşk, duygu olsun da biraz da hüzün olsun gözleri nemlendirsin, diyorsanız bu filmi mutlaka izleyin. Dikkat; Hassas kalpler için fazla vurucu olabilir, peçetinizi alın. Filme Git ► Biraz matematik, biraz kumar; "21"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/89/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Bu film, aşırı zeki bir öğrencinin, kendini birden kumar masalarında bulmasını konu alıyor. Mutlaka izleyin derim. Filme Git ► Parti havasından, aşk ve duygulara uzanan bir gençlik filmi; "The Spectacular Now"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/97/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Yer yer eğlenceli, tatlı, yer yer ise "sert" bir film sizi bekliyor.  Filme Git ► Şahane bir partileme filmi; "Project X"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/21/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Vizyona girdikten sonra dünya üzerindeki birçok partiye ilham kaynağı olan nefis bir gençlik filmi izleyeceksiniz. Tadını çıkarın. Filme Git ► Bonus: Tabi hep eğlence, aşk meşk olacak değil ya. İzlemediyseniz, gaza gelmek ve "Vay anasını" demek istiyorsanız; "The Social Network"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/134/2/iyi-bir-genclik-filmi-izlemek-isteyenlere-ilac-gibi-film-onerileri-780x439.jpg[/RESIM]Film, Facebook'un nasıl kurulduğunu ve kurucusunun hangi süreçlerden geçtiğini anlatıyor.  Filme Git ► ● Aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
44b
0
6 yıl
8 Mart Dünya Kadınlar Günü İçin Kolları Sıvayıp Nefis İşler Ortaya Çıkaran 11 Alkışlanası Marka
8 Mart Dünya Kadınlar Günü İçin Kolları Sıvayıp Nefis İşler Ortaya Çıkaran 11 Alkışlanası Marka
Her yıl 8 Mart'ta, Dünya Kadınlar Günü'nü kutluyor ve hep birlikte kadınların yaşadığı zorluklara farkındalık yaratmaya çalışıyoruz. Fakat bazı dev markalar var ki, özellikle 8 Mart tarihi için kolları aylar öncesinden sıvayıp ortaya çok çarpıcı reklam filmleri çıkarıyorlar.  Gelin şimdi bu "8 Mart Dünya Kadınlar Günü" için hangi marka hangi nefis işi yapmış birlikte tek tek bakalım. 1. Filli Boya, bu reklam filmi ile YouTube trendlerine hızlıca bir giriş yaptı ve sosyal medyada çok büyük bir ses getirdi.  [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=7Ow8jiFGPnk[/VIDEO] 2. Boyner ise "Kadına kadın diyoruz, çocuğa ise 'çocuk'!" sözü ile tam anlamıyla konuya noktayı koydu. [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=iSNwfiZnlfQ[/VIDEO] 3. Koç Holding ise kadının toplumdaki yerini gösterdi, hemen akabinde de sordu; "Kadın her alanda varken, neden hala bunu dizilerde, filmlerde göremiyoruz?" [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=i6P0_o7qBbk[/VIDEO] 4. Migros, Mustafa Kemal Atatürk'ün "Dünyada her şey kadının eseridir" sözü ile yüreklere ince ince işlemeyi başardı. [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=nV01PNMIdkk[/VIDEO] 5. Karaca ise çok çarpıcı bir çalışma ortaya çıkararak YouTube üzerinde 1 milyon izlenmeye ulaştı. [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=bdYEYJt_aPc[/VIDEO] 6. İdefix ise şöyle bir çalışma ile kız çocuklarının okumasına dikkat çekti. [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=skEIYopcbEc[/VIDEO] 7. Pegasus ise sponsoru olduğu kadın voleybol takımının başarılarını konu alan bir çalışma yürüttü ve ekledi; "Yeter ki kadınlar istesin!" [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=If_C4cRlIBU[/VIDEO] 8. Star TV ise kadınların her alanda aktif rol oynamaları konusuna kendi dizi oyuncularını örnek göstererek dikkat çekmeye çalıştı. [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=6B9bC9m4XKc[/VIDEO] 9. Ford ise trafikteki kadın önyargısına son vermek için kısa fakat etkili bir çalışma ortaya çıkardı. [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=9M55tSGtY-k[/VIDEO] 10. AXA Sigorta ise "Görsünler" etiketi ile enerjik ve başarılı bir çalışma yürüttü. [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=nH4n9EXTx_4[/VIDEO] 11. Son olarak TEB, birçok engele karşı kadınların nasıl hayallerini gerçekleştirdiği ve gerçekleştirebileceği konusuna farkındalık yaratmak için hazırladığı çalışması ile YouTube'ta 2 milyon kişiye ulaşmayı başardı.  [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=-ghkUvJDcvs[/VIDEO]   Bu projelerin her birini de teker teker kutlamamız ve daha çok kişiye ulaşması için paylaşmamız gerek. Toplumun her alanında kadın olmazsa, o ülke asla muasır medeniyetler seviyesine çıkamaz.  Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun! 
13b
1
8 yıl
Müthiş! Her Ne Yapıyorsanız Bırakıp Bu Filmi İzleyin: "The Platform"
Müthiş! Her Ne Yapıyorsanız Bırakıp Bu Filmi İzleyin: "The Platform"
● 100 BİN Görüntülenme İçin Teşekkürler!  2 yılı aşkın bir süredir burada sizlere modunuza göre seçebileceğiniz film tavsiyeleri veriyorum ve söylemekten bıkmadığım bir şey var; "İspanyol sineması muhteşem!"... Çok uzun bir zamandır düzenli olarak film izliyorum ve şu ana kadar beni yakalayan, aklımda yer eden ve senaryosu ile hayran bırakan filmlerin %70'i de İspanyol sineması imzalı. İşte bugün de sizlere nefis bir İspanyol filmi ile geldim; "The Platform"... Eğer "The Platform izle" gibi bir arama sonucu yolunuz buraya düştüyse üzülerek söylemek istiyorum ki buradan eliniz boş döneceksiniz. Fakat "Nedir bu The Platform filminin konusu?", "İzlenir mi?" gibi sorularınız varsa, tam da doğru yerdesiniz! Filme Git ► Hadi gelin şimdi önce sizlere The Platform filmini neden izlemeniz gerektiğini SPOİLER'sız bir şekilde anlatayım ve hemen ardından da izleyenler için filmin küçük bir analizini yapayım. Hadi! Öncelikle nedir bu Netflix imzalı "The Platform" filminin konusu?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/174/32/muthis-her-ne-yapiyorsaniz-birakip-bu-filmi-izleyin-the-platform-780x439.jpg[/RESIM]Film, dikey bir şekilde tasarlanan bir hapishaneyi konu alıyor. Yüzlerce kattan oluşan bu hapishanedeki hücrelerin her birinde ise 2 kişi bulunuyor. Ortalarında koca bir delik olan bu odalardan her gün düzenli olarak üzerinde leziz yiyecek ve içeçeceklerin olduğu bir platform geçiyor. Fakat burada dikkat edilmesi gereken nokta şu; Yemeklerin olduğu platform, en yukarıdan en aşağıya iniyor. E bu da en yukarıdakilerin ziyafet çekmesine, en aşağıdakilerin ise açlık ile mücadele etmesine yol açıyor. İşte film bize, bu durumu, bu sistemin içine yeni düşen bir adamın gözünden gösteriyor.  Beyin Yakan Film Tavsiyeleri İçin Tıkla! ► Neden izlenmeli?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/174/52/muthis-her-ne-yapiyorsaniz-birakip-bu-filmi-izleyin-the-platform-780x439.png[/RESIM]Film, sizlere burada uzun zaman önce tavsiye ettiğim Snowpiercer filmi ile benzer bir konuyu işliyor. Ayrıca film, dünyadaki zengin, orta ve fakir kesimin yaşadıklarını anlatıyor. Film, baştan sona büyük bir mesaj barındırıyor ve dik bir hapishane üzerinden bunun eleştirisini yapıyor. Eğer hem iyi bir bilim kurgu filmi izlemek, hem biraz gerilmek, hem de İspanyol sinemasının o başarılı atmosferine dalmak istiyorsanız bu filmi mutlaka ama mutlaka izleyin derim.  Bundan sonrası SPOİLER içeriyor, filmi izledikten sonra mutlaka bakın...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/174/91/muthis-her-ne-yapiyorsaniz-birakip-bu-filmi-izleyin-the-platform-780x439.png[/RESIM] Filmi izlediniz ve buradasınız. Peki sizce film ne anlatıyor? Gelin size "The Platform" filminin bir analizini yapayım; "İlahi Bir Sistem"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/174/7/muthis-her-ne-yapiyorsaniz-birakip-bu-filmi-izleyin-the-platform-780x439.jpg[/RESIM]Bu film 2 farklı şekilde ele alınmalı. İlahi ve Dünyamız olarak. Ben size iki analizimi de sunacağım.  Öncelikle filmdeki dikey hapishaneyi ilahi bir sistem olarak düşünebiliriz. En üstte gördüğümüz aşçı, aslında yaratıcıyı temsil ediyor. Açık renkli kıyafetleri ve binbir titizlikle sofrayı hazırlayan hizmetkarları ise melekler. Yemekler çok iyi bir şekilde hazırlanıyor ve kullara sunuluyor. Kulların paylaşmayı bilmesi isteniyor, buna teşvik ediliyor fakat onlar açgözlülükleri nedeniyle kendilerinden alttaki insanları asla düşünmüyorlar. Halbuki kısa bir süre sonra onların da alt katlara düşme ihtimalleri var fakat bunu görmezden geliyorlar. Aşçının, içinde saç bulduğu için hizmetkarlarını azarladığı tatlıyı hatırlıyor musunuz? İşte o tatlı bir kutsal kitabı temsil ediyor. Adamlarımızın hücrelerin birinde rast geldiği bilge kişi de peygamber olarak nitelendiriliyor. Peygamber, Mesih ve yardımcısına, yukarıdan gönderilen tatlının bir mesaj olduğunu ve bunu insanlara diyalog yoluyla anlatmaları gerektiğini söylüyor. Adamımızla aynı odadaki köpekli kadın ise, cennetten düşen bir meleği tasvir ediyor. Filmi bu tema ile düşünürseniz, tüm parçaların yerlerine oturduğunu göreceksiniz.  Mutlaka İzlemeniz Gereken Nefis Tavsiyeler! ► Filmin bir de günümüz dünyasını konu alan bir analizi var, toplanın...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/174/27/muthis-her-ne-yapiyorsaniz-birakip-bu-filmi-izleyin-the-platform-780x439.jpg[/RESIM]Film, dünya düzenine karşı onlarca mesaj barınırıyor. En yukarıda yemeği hazırlayan aşçı ve yardımcıları devletler olarak tasvir edilmiş. Devletler, en iyi en leziz yiyecekleri hazırlayıp halkına sunuyor, fakat zenginler tarafından bu yiyeceğin %80'i silip süpürülüyor. Kendilerinden alttaki kesimi hiç düşünmeyen zenginler, birden kendilerinin de alt kesime düşeceğini bildikleri halde anın tadını çıkarmayı tercih ediyorlar. Bıçaklı amcamızın alt kattakilerin yiyeceğine idrarını yapması gibi yoksulluktan zenginliğe yükselen biri hemen kendinden alttaki kesimi ezmeye başlıyor. Bu da günümüz dünyası ile çok tanıdık. En alttakilere sıyırılmış tabaklardan başka bir şey kalmıyor. Bu sistem hiç son bulmuyor, çünkü en alt kattaki kişiler, zengin olduklarında asla en alttakileri düşünmüyorlar. Ha bu arada en alt kattaki küçük çocuk nasıl hayatta kaldı? diye düşünüyorsanız da, annesi ona her gün yemek indirebilmek için insanları öldürmek zorunda kalıyordu. Bu da tüm kargaşanın içinde, bir anenin çocuğunun karnını doyurabilmek için günümüz dünyasında verdiği amansız mücadeleyi gösteriyor. NOT: İşte 1 buçuk saatlik bu nefis film, yukarıdakiler gibi pek çok derin anlamı barındırıyor. İspanyol sineması ve Netflix, gerçekten müthiş bir filme imza atmış diyebilirim. Daha da anlatırım fakat biliyorum çok uzun yazı hem beyninizi hem de gözlerinizi yoruyor. O yüzden siz filmi izleyip şu an bu cümlelerimi okuyan değerli kişileri, filme yorum yapmak için buraya tıklamaya davet etmek istiyorum. İyi ya da kötü düşüncelerinizi yazın ki, sizden sonra filme göz atacak kişilere fikir vermiş olun.   ●Bu arada aşağıdaki butona tıklayarak da modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
150b
2
6 yıl
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görüp okuyacağınız her şey SPOİLER içermektedir. Yani zaten siz de bölümü izledikten sonra buraya gelmişsinizdir diye düşünüyorum. Eğer 8. Sezon 3. bölümü izlemeden yolunuz bir şekilde buraya düştüyse de sizden ricam, bir şeylerin tadının kaçmaması için lütfen önce gidip bölümü şöyle bir yalayıp yutun, sonra hemen koşar adımlarla buraya gelin ve göz atın.  Hadi şimdi tüm uyarılar yapıldıysa son zamanlarda izlediğim en iyi şey olan Game of Thrones 8. sezon 3. bölüm'de neler oldu, hangi sahneler nefesimizi kesti, kim nerede hangi hareketi ile gönlümüzü kazandı, bunlara birlikte bakalım. (Bu arada, bölümü çok beğendim, fakat eleştirilmesi, söylenmesi gereken yerler elbet var. İşte bu incelemede, beğendiğim kısımlardan çok, eleştirmek istediğim kısımlara değineceğim) Şimdi; Savaş için tüm hazırlıklar yapılıyor. Khaleesi ve Jon, ejderha üzerinden savaş alanını ejder bakışı izlerken, Arya ve Sansa da sur üzerinden olup biteni kuş bakışı izliyor.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/70/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Fakat savaşın ilk hamlesi karşıdan değil, bizim taraftan geliyor. At üzerindeki Dothraki'ler başlıyorlar dört nala koşmaya ama neden? Muhtemelen bu soruyu siz de kendinize sordunuz. Binlerce Dothraki neden karanlığın içine doğru koşuyor? Buna, alışkanlık deyip geçmek istiyorum. Yani aklıma başka bir şey gelmiyor... Düşmanın üzerine dört nala koşmak vahşi Dothraki alışkanlığı olsa gerek... Ve sonuç; Hepsi de telef olup gidiyor. Neden yani neden? Karşı tarafın güçlü olduğu günde bin kez söylenen bir durumken neden böyle bir hamle yapılıyor?  Okçular nerede?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/75/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Tamam mancınık sistemi, lekesizler falan tamam ama Lord of the Rings hayranlığımızdan olsa gerek, şahsen ben büyük bir okçu taburu bekledim. Hatta ilerleyen sahnelerde binlerce ölü öylece durdu... "Saplasana abi?" diye iç geçirdim sürekli... Surlara dayandıklarında da bir kızgın yağ fena olmazdı. Ejderhalar çok az kullanıldı diye düşünüyorum... Ejderhalı bir şeyler izlemek istiyoruz yahu bunu anlayın artık neyse maaliyeti toplayalım aramızda... [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/58/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Fakat özellikle ay ışığı altında, bulutların içinde karşı karşıya geldikleri an muhteşemdi. Sanki yıllardır beklediğim ve görmek istediğim sahne oymuş gibi geldi. Fakat tam da orada o ay ışığı altında uzak çekim ile kapışsalar, biri mavi buz biri turuncu ateş püskürtseydi nefis olmaz mıydı?  Bu arada Melisandre'nin aniden karanlıklar içinden at üzerinde çıkıp gelmesi ve gücüyle askerlere + bonus vermesi şahane değil miydi be?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/39/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Yüzüklerin Efendisi'nde Elf'ler yardıma geldiğinde nasıl sevinip heyecanlandıysam, Melisandre'nin gelişinde de tam olarak onu hissettim. Şahaneydi... Fakat yıllardır izlediğimiz Melisandre, huzur içinde ölebilmek için böyle bir yardımda bulundu ve son sahnelere doğru da huzur içinde ölüp gitti... Arya'ya "Mavi Gözleri de öldüreceksin" demesi de şahane bir replik oldu...  Bu arada Jon'un bir kurdu vardı savaş meydanında ona ne oldu? Ya ben gözden kaçırdım ya da kurdumuz o hengamede kaybolup gitti...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/4/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderinden düşen "Khaleesi" olayı güzeldi... "Ne olacak?" dedirtti [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/8/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Düştükten sonra ejderhasının onu kurtarıp kaldıracağını ve daha güçlü bir şekilde savaşacaklarını falan düşündüm fakat işler pek öyle olmadı... Baya ejderhaların annesi kraliçemiz savaş meydanının ortasında yaşam mücadelesi verdi... Jon savaş meydanında Night King ile kafa kafaya geldi ve o da ne?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/64/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Kralımız tek el hareketi ile yerdeki ölüleri diriltti ve yüzlercesini Jon'un üzerine saldı... Tabi tüm ölüler dirildiği için düşman sayısı 4'e, 5'e katlanmış oldu... İşte ben tam da orada kendimi onların yerine koyup düşündüm. Yani 2 saattir deliler gibi savaşıyorsunuz, tam biraz etraf duruldu derken yerdeki ölülerin tekrar canlandığını görüyorsunuz... Ne hissedersiniz? Ben anasını satayım böyle işin deyip dizlerimin üzerine çöküp semaya doğru bakar ve son duamı ederdim yalan yok. Tyrion ile Sansa'nın mahzende hafiften geçmişe gidip, bazı şeyler ile yüzleşmeleri de güzeldi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/7/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Her ne kadar sonunda korkudan oldukları yere bıraksalar da, kıyamet koparken ikisinin birbirine "Tüm manitalarım içinde en iyisi sendin" demeleri falan güzel olaydı. Bizi o yukarıdaki kaostan, gürültüden birkaç saniye kopardı...  Şimdi gelelim ölümlere...[RESIM][/RESIM] Yahu yıllarca ortamlarda "Abi Game of Thrones bu başrol dediklerimiz bile ölüyor adamlara helal olsun" deyip durduk fakat sezonlarca beklediğimiz savaş oldu ve kemik kadrodan kimseler ölmedi? Hadi Sansa'yı öldürmediniz, Kuzey'i ona bırakacaksınız anladık da en azından Sam falan ölseydi be... Azıcık üzülseydik birilerine di mi... Peh!  Gelelim gözleri kapatınca başka diyarlara giden kardeşimiz Bran'e...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/30/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Savaş alanında gözleri kapatıp karga olarak bir yerlerde dolandı durdu ama neden? Niye? Bunun cevabını bir türlü alamadık. Tamam ileride kesin vereceksiniz ama o neydi? Sadece savaşı karga gözünden bize göstermek mi istediniz? Bunun böyle olmadığına inanmak istiyorum...  GÜNCELLEME: Aranızdan bir kişi (Erdal Demir) bana ulaşıp Bran'in gözleri kapatıp neden savaş meydanında karga olarak gezdiğini şöyle açıkladı; Meğer Bran, Night King kendisine gelsin diye böyle bir şey yapmış. Night King, Bran'in nerede olduğunu sadece Bran kendi bedeninden ayrılınca bilebiliyormuş. Yani Bran, büyük düşmanı bilerek ve isteyerek kendine çekmiş.  Veeee karşınızda Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü izleyen herkesin favorisi; "Arya!"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/19/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Arya bu bölümde, şimdiye kadar öğrendiği her şeyi sergiledi. Hem savaş meydanında yaptıklarıyla, hem de kedi gibi sinsice süzülüp Night King'e hançeri saplamasıyla hepimizin gönlünü kazandı... Arya, Night King'e tam anlamıyla bir suikast düzenliyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/50/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Zaten bunun eğitimini aldığını önceki bölümlerde izlemiştik. Düşmanının yanından öyle sessiz geçiyordu ki, düşman sadece küçük bir rüzgar hissediyordu. İşte bu bölümde de bunu uyguladı ve Night King'e sessiz ve nokta atışı bir şekilde saldırdı. Hançeri soktu ve işi bitirdi. Ve ejderha da olmak üzere mavi gözlü tüm ölüler sonsuza kadar öldü.  Ejderha ateşinin içinden gülümseyerek çıkan Night King, bir hançer ile tuzla buz oldu...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/83/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Hem de hiç konuşmadan. Tam Bran'e bir şeyler söyleyecek, bazı şeyleri açıklayacak ve biz de bir şeyler anlayacağız diyorduk ki Arya nefis bir saldırı yaptı ve kralı yere serdi. Açıkçası sahne nefisti fakat Night King gibi kudretli bir karakterin ölümü bu şekilde mi olmalıydı? Orası biraz muamma...  Dizinin en büyük savaşı 3. bölümde yaşandı ve bitti. Peki sonra ne olacak?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/59/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] 5 Mayıs'ta izlenebilecek 4. bölümde neler olacak? Ya da sonrasında? Açıkçası bu koca savaşın bir bölümde işlenmesi, bundan sonraki 3 bölümde taht kavgası izleyeceğiz anlamına geliyor. Bu birçok kişiyi mutlu etmese de beni içten içe keyiflendiriyor. Çünkü o kasvetli kış atmosferinden uzaklaşıp keyifli birkaç savaş izleyeceğiz.. Bence; Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en güzel anı: Şüphesiz Arya'nın Night King'e hançeri saplaması ve çok uzakta savaşan Dothraki'lerin alevli kılıçlarının ışıklarının birer birer sönmesiydi. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en gerilimli anı: Savaş başlamadan önce yaşanan o birkaç dakikalık sessizlik bence bu savaşın en gerilimli anıydı. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün keşkeleri: John keşke iştahımızı kabartan daha kahramanca sahnelerde bulunsaydı. Ejderhalar daha fazla kullanılsaydı. Bran, ileriye dönük birkaç ipucu verseydi. Tyrion hep olduğu gibi birkaç zeki hamle yaparak savaşa dahil olsaydı... Her şeye rağmen nefesimin kesilerek izlediğim, şahane bir bölümdü. Neredeyse 1 buçuk saat süren bu bölümün, Game of Thrones'un yıllarca akıldan çıkmamasını sağlayacak en iyi 3 bölüm arasında olduğunu düşünüyorum. Ve öngörülerim dizinin Bran'e odaklanması yönünde... Yani Bran, tamamen her şeyin gidişini değiştirecek. Müneccim olmaya gerek yok Bran çok büyük adam, yazın bir yere...  Bu arada "Kaan iyi güzel Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü yalayıp yuttuk, 4. bölüme kadar neler izlesek?" diyenleriniz hemen aşağıdaki butona tıklayarak moduna göre film önerisi bulabilir! [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/9/game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Moduna Göre Film Tavsiyesi Seç! ►  
16b
0
7 yıl
İntiharlara Sebep Olan "Mavi Balina" Oyununu Konu Alan Film: "Nerve"
İntiharlara Sebep Olan "Mavi Balina" Oyununu Konu Alan Film: "Nerve"
Bugün size şimdiye kadar 150 gencin ölümüne sebep olan bir oyundan ve bu oyunu tam olmasa da elinden geldiğince işlemeye çalışan bir gençlik filminden bahsetmek istiyorum. "Mavi Balina" oyunu, 2015 yılından beri hep acı olaylar ile duyduğumuz bir oyun. Tabi sonucunda insanların öldüğü bir şeye nasıl "oyun" denebilir orası muamma, fakat bu oyun, dünya üzerindeki farklı coğrafyalarda ki bizim ülkemiz de dahil birçok gencin hayatını kararttı ve karartmaya da devam ediyor. Mavi Balina oyunu, telefonunuza ya da bilgisayarınıza indirebileceğiniz bir oyun değil. Yani oyunu indirebileceğiniz bir yer bulunmuyor. Google Türkiye aramalarına şöyle bir baktım ve "Mavi Balina oyunu indir" aramasının binlerce kez yapıldığını üzülerek gördüm. Yani gençlerdeki bu merak duygusu, onları bu oyuna itiyor. Fakat bunun önüne geçebiliriz.  Henüz 22 yaşında olan gördüğünüz bu kişi "Mavi Balina" oyununun kurucusu ve 2 yıl önce yakalanarak hapse atıldı[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/65/57/intiharlara-sebep-olan-mavi-balina-oyununu-konu-alan-film-nerve-780x439.jpg[/RESIM] Peki Mavi Balina oyunu nasıl işliyor? [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/65/14/intiharlara-sebep-olan-mavi-balina-oyununu-konu-alan-film-nerve-780x439.jpg[/RESIM]  Bu oyun sonucunda hayatını kaybedenler olduğu gibi, bu oyundan başarıyla kurtulabilenler de mevcut. Onların verdikleri ifadelerde ise oyunun çalışma mantığı şu şekilde anlatılıyor. • Mavi Balina oyunu WhatsApp ya da Facebook üzerinden size link olarak gönderiliyor. Herhangi bir indirme söz konusu olmadığı için, internet bağlantınız sayesinde sadece tıkladığınız bir link ile karşınıza çıkan komutları gerçekleştiriyorsunuz. Bu da sizi diğer kişiler arasında kademe atlatıyor ve hemen bir sonraki göreve hazırlanıyorsunuz. • "Sevmediğin bir fotoğrafını Instagram'da paylaş" gibi masum görevler ilerledikçe "Sokaktaki bir arabanın camını kır" ve "Komşunun köpeğini öldürüp videoya çek" gibi korkunç görevlere dönüşüyor ve tüm bunların sonucunda da oyun yöneticisi, oyuncuyu intihara sürüklüyor. Bunu da elindeki tüm suç videolarını birilerine göndermekle tehdit ederek yapıyor ve "Ya 10. kat balkonundan aşağıya sarkarsın ya da yaptığın tüm bu suçların görüntülerini yayarım" şeklinde şantaj yapıyor. Bunun sonucunda da oyuncu düşerek hayatını kaybediyor.  İşte "Nerve" isimli bu film de "Mavi Balina" oyununu ve bu oyun sonucunda yaşananları konu alıyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/65/42/intiharlara-sebep-olan-mavi-balina-oyununu-konu-alan-film-nerve-780x439.jpg[/RESIM] Bu oyunu uzaktan yakından duyan her gencin izlemesi gereken bu film, masum başlayan bir oyunun nasıl korkunç bir hale geldiğini gözler önüne seriyor [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/65/73/intiharlara-sebep-olan-mavi-balina-oyununu-konu-alan-film-nerve-780x439.jpg[/RESIM] Genç kız önce masum görevlerini yerine getirip para kazanırken birden görevler değişiyor ve olay içinden çıkılmaz bir hale geliyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/65/7/intiharlara-sebep-olan-mavi-balina-oyununu-konu-alan-film-nerve-780x439.jpg[/RESIM] • Bu filmi izlemeli ve olayın nasıl döndüğü hakkında bilgi sahibi olmalısınız. Belki kendiniz, belki de çocuğunuz ya da yakınınızdaki diğer küçük çocuklar için bu filmi izlemeli ve bu konulara duyarlı olmalısınız. Çünkü bu sıradan bir "Oyun" değil ve gencecik çocuklar bu yüzden hayattan kayıp gidiyor. Filme Git ►  
20b
0
7 yıl
Hemen İzleyin! İskandinav Mitolojisi Temalı Yeni Netflix Dizi Tavsiyesi: "Ragnarok"
Hemen İzleyin! İskandinav Mitolojisi Temalı Yeni Netflix Dizi Tavsiyesi: "Ragnarok"
Size burada epeydir iyi bir dizi tavsiyesi vermemiştim. Çünkü tavsiye edecek kadar iyi bir diziye rast gelemiyordum fakat bu durumu Netflix'in yeni dizisi "Ragnarok" kırmayı başardı. Bir sonraki bölümünü merak ederek izlediğim ve kendimi birden atmosferinin içinde bulduğum bu Netflix dizisi Ragnarok'u kısa cümleler ile size de tavsiye etmek istedim. Aslında uzun bir analiz de yapabilirdim fakat spoiler içermemeli diye düşündüm ve sadece sizi bu diziyi izlemeye teşvik edecek şeylerden bahsedip, içeriği kısa kesmeye karar verdim.  Fantastik Film Tavsiyeleri İçin Tıkla! ► Hadi gelin şimdi Ragnarok dizisi nasıl bir yapım, oyuncuları, konusu nasıl, ona bakalım!  Öncelikle nedir bu Netflix'in yeni dizisi Ragnarok'un konusu?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/164/76/hemen-izleyin-iskandinav-mitolojisi-temali-yeni-netflix-dizi-tavsiyesi-ragnarok-780x439.jpg[/RESIM] Ragnarok dizisi, kurgusal bir Norveç kasabasını konu alıyor. "Edda" isminde bir kasabamız var ve bir de kasabaya taşınan yeni bir gencimiz var. Zaten biliyorsunuz her yeni hikayede ya bir yola çıkılır, ya da şehre yeni biri gelir. İşte bu dizide de kasabaya gelen gencimiz, birden kendini fantastik bir dünyanın ortasında buluyor ve içindeki gücü fark ediyor. Üstelik dizi, iklim değişikliği konusunu da diğer tüm konular ile birlikte işliyor. Çevrenin kirletilmesi, suların içilemez hale gelmesi, buzulların erimesi ve dahası... Film hem iskandinav mitolojisini konu alıyor hem de iklim değişikliğine dikkat çekmek istiyor.  Neden izlenir?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/164/31/hemen-izleyin-iskandinav-mitolojisi-temali-yeni-netflix-dizi-tavsiyesi-ragnarok-780x439.jpg[/RESIM] İçinde abartı şeyler yok. Hepimizin imrenerek izleyip okuduğu Norveç'in nefis atmosferi var ve bolca genç, dizimizin ana kadrosunu oluşturuyor. Yani hem iyi bir gençlik dizisi, hem mitolojik bir konu, hem de günümüz iklim sorunlarına parmak basan bir dizi izleyeceksiniz. Ha bu arada gençlik dizisi dedim diye de öyle "goygoy" yapan gençler aklınıza gelmesin. Bu dizide izleyeceğiniz gençlik bence daha ağır bir yapıya sahip. Yani bu da uçuk kaçık bir dizi olmasının önüne geçiyor. Peki bu Ragnarok dizisi oyuncuları kimler?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/164/99/hemen-izleyin-iskandinav-mitolojisi-temali-yeni-netflix-dizi-tavsiyesi-ragnarok-780x439.jpg[/RESIM] Ragnarok dizisi oyuncu kadrosunda David Stakston, Herman Tommeraas, Theresa Frostad Eggesbo, Emma Bones ve Jonas Strand Gravli gibi isimler bulunuyor.  Hemen şimdi izlemenizi tavsiye ettiğim bu Netflix dizisine aşağıdaki butona tıklayarak ulaşabilir ve yine hemen aşağıdan fragmanını da izleyebilirsiniz[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=7H9AaiBLHCo[/VIDEO] Ragnarok Dizisi İzle ► Not: Ha bu arada unutmadan, dizinin 2. sezonu da seneye bu günlerde, yani 2021'in ilk aylarında gelecek.  İyi seyirler!  ● Aşağıdaki butona tıklayarak da modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
21b
2
6 yıl
"Ezel" Hayranlarına Müjde: "Dayı" Filmi Geliyor!
"Ezel" Hayranlarına Müjde: "Dayı" Filmi Geliyor!
Türk dizi tarihinde iz bırakan nefis dizi "Ezel" ile tanıdığımız "Ramiz Karaeski" karakteri, hepimizin aklına "Dayı" olarak yerleşen yegane karakterdir. Rahmetli Tuncel Kurtiz'in hayat verdiği bu karakter dizide yer aldığında, sosyal medyadan günlük hayata kadar her köşe başında konuşulurdu. Ezel dizisi boyunca Ramiz Karaeski'nin gençlik yıllarındaki halini de, oyuncu Ufuk Bayraktar canlandırmıştı. Ramiz Dayı'nın kendisi kadar, gençliği de oldukça beğenilmiş ve izlenme rekorları kırmıştı. İşte şimdi bu hikaye, "Dayı" filmi ile tekrar izleyicisiyle buluşmaya hazırlanıyor. Gelin, "Dayı: Bir Adamın Hikayesi" filmi hakkındaki detaylara şöyle bir bakalım.  En İyi Hapishane Filmi Tavsiyeleri İçin Tıkla ► Filmin hikayesini oyuncu Ufuk Bayraktar cezaevinde yazdı[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/131/75/-ezel-hayranlarina-mujde-basrolunde-ufuk-bayraktar-ile-dayi-filmi-geliyor-780x439.jpg[/RESIM]Geçtiğimiz yıl karıştığı bir kavgada, ruhsatsız silah bulundurduğu ortaya çıkan oyuncu, 6 ay 17 gün hapis cezasına çarptırılınca yolu cezaevine düşmüş oldu. Hapishanede kaldığı süre boyunca "Dayı" filminin hikayesini kaleme alan oyuncu, cezaevinden çıktığında da "içerisi üniversite gibi. Pek çok şey öğretiyor ama Allah bir daha düşürmesin" demişti. İşte ünlü oyuncunun içerideyken yazdığı bu hikaye, Uğur Bayraktar ve Serkan Öztürk tarafından senaryolaştırdı ve ortaya "Dayı" filmi çıkmış oldu.  Filmde Ramiz Dayı'nın gençliğini mi, yoksa farklı bir karakteri mi izleyeceğimiz henüz belli değil[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/131/61/-ezel-hayranlarina-mujde-basrolunde-ufuk-bayraktar-ile-dayi-filmi-geliyor-780x439.jpg[/RESIM]Dayı filmi dendiğinde bile herkesin aklına ilk olarak Ramiz Dayı geliyor. Ufuk Bayraktar da Ezel dizisinde Ramiz Dayı'nın gençliğini canlandırmıştı. Bu yüzden Dayı filmi birçok kişi için Ramiz Dayı'nın gençliğini konu alan bir film. Fakat Ezel dizisi ve Ramiz Karaeski gibi karakterlerin tüm telifi Ay Yapım'da. Bu yüzden yine birçok kişi de Dayı filminde bambaşka bir karakterin işleneceğini, Ay Yapım'ın böyle bir yeni versiyona izin vermeyeceğini düşünüyor.  Filmin yayınlanan fragmanında Ufuk Bayraktar'ın, "Kardeş" kelimesini kullanması, Dayı filminin Ramiz Dayı'nın gençliğini anlatacağı yönünde yorumlandı[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/131/31/-ezel-hayranlarina-mujde-basrolunde-ufuk-bayraktar-ile-dayi-filmi-geliyor-780x439.png[/RESIM]Her ne kadar bu filmin Ramiz Karaeski karakterinden bağımsız olacağı söylense de, filmin yayınlanan fragmanında Ufuk Bayraktar, cezaevinden çıkarken kapıyı açan memura "Eyvallah kardeş" şeklinde hitap ediyor. Ezel dizisindeki Ramiz Dayı'nın da hitap şeklinin "Kardeş" olması, Dayı filminin, Ramiz Dayı'nın gençliğine odaklanacağı yönünde yorumlandı. Filmin çekimleri 3 ay sonra 2020'de başlayacak ve Hatay, İstanbul, Ankara ve Samsun'da yapılacak[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/131/13/-ezel-hayranlarina-mujde-basrolunde-ufuk-bayraktar-ile-dayi-filmi-geliyor-780x439.png[/RESIM]Yönetmen koltuğunda Murad Zaloğlu'nun oturacağı Dayı filmi 2020'de seyirciyle buluşacak. İşte Dayı filminin yayınlanan 2 dakikalık fragmanı[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=EvQ3JtU2SDI[/VIDEO] Not: Her ne kadar vurdulu kırdılı, mafyavari, hatta çukurvari ve recep ivedikvari, topluma, gençlere iyi bir örnek olmayan film ve dizileri onaylamasam da "Dayı" filmi gerçekten iyi bir şekilde işlenirse güzel bir yapım olur kanısındayım. Silahtan, kavgadan çok, sert, anlamlı ve yıllarca unutulmayacak replikler ile donatılırsa gerçekten Türk sinemasında kendine çok iyi bir yer bulabilir. Fakat "İstanbul sen mi büyüksün ben mi!" kavgasına girer, ona buna silah çekip racon keser, leblebi gibi insan öldürürse bu dayıyı onaylamam mümkün değil. Umarım hayata dair iyi ve anlamlı replikler ile akılda kalan, sağlam bir film olur.  ● Aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ► Film ile ilgili yeni bir gelişme olduğunda buraya eklenecektir, takipte kalın. 
57b
0
6 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.