Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu

27 Temmuz 2020
17b
1 Yorum
Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu

Her şey "Keanu Reeves oscar aldı mı?" sorusu ile başladı... Bugün ansızın aklıma gelen bu sorunun cevabına bir bakayım dedim ve o da ne? İşte hemen sonra da diğer ünlü oyunculara baktım ve şaşırmaya devam ettim... Aklımda "Evet canım bunun Oscar'ı var herhalde" dediğim birçok ünlünün hiç Oscar alamadığını fark ettim ve hemen kolları sıvayıp onları size de göstermek istedim. Çünkü Oscar alamayan ünlüler, azımsanmayacak kadar çoklar...

5 Nefis 2020 Film Tavsiyesi! ►

Hadi gelin şimdi çoğumuzun "Bunun Oscar'ı vardır abi seninki de soru mu?!" dediği ama sadece aday olup hiç Oscar alamamış olan o aşırı ünlü oyuncular kimlermiş birlikte bakalım. Ayrıca her birini de oldukça başarılı bulduğum bu Oscar alamayan ünlüleri size sunarken, hemen altlarındaki butonlar ile de o oyuncuların izleyip, beğenip, tavsiye ettiğim iyi filmlerine göz atabilirsiniz... E hadi! 

1. Sıkı durun; Oscar'ı olmadığına şaşıracağınızı düşündüğüm ilk oyuncumuz "Tom Cruise"!

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu
Biliyorum kulağa şaka gibi geliyor, hatta şu an bazılarınız "Yok artık daha neler, kanıtla!" diye isyan bile ediyor fakat bu doğru. Kendisini sinemaya adamış 58 yaşındaki jönümüzün Oscar'ı bulunmuyor... "Tom Cruise oscar aldı mı?" sorunuzun cevabına şaşırmanız bittiyse sizi hemen aşağıdaki Tom abimizin nefis filmlerine alabiliriz. Ayrıca şöyle bir bakıp tekrar şaşırmanız için kendisinin IMDb ödül sayfasını da aşağıya bırakıyorum ki Oscar'ı olup olmadığı konusunda açık kapı bırakmamış olayım.

Tom Cruise IMDb

Tom Cruise Filmleri ►

2. "Nasıl ya?!" dediğinizi şimdiden duyar gibiyim; "Keanu Reeves"

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu
Onca yıldır bir şekilde bu sektörün içindeyim, hep Keanu Reeves'i Oscar'lı bir oyuncu olarak yerleştirmişim zihnime. Meğer onca karizmatik role, sinemaya harcanan yıla rağmen kendisi uygun bir ortam ve iyi bir film ile Oscar'ı kucaklayamamış... Üzdü, fakat gönlümüzün oscarı onun tabi.

Keanu IMDb

Keanu Reeves Filmleri ►

3. Sıradaki şokumuz geliyor; "Tom Hardy"

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu
Kendine has havası ve büründüğü rollerdeki başarısı ile Tom Hardy her ne kadar zaten Oscarlı bir oyuncuymuş gibi gelse de maalesef üzücü haberi vermek isterim; Kendisi kariyeri boyunca hiç Oscar alamamış... Hadi buyrun.

Tom IMDb

Tom Hardy Filmleri ►

4. Üzdü; "Scarlett Johansson"

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu
Match Point filmindeki havasına bayıldığım bu nefis oyuncu her ne kadar Marriage Story filmi ile Oscar'a aday olsa da, ödülü kucaklayamamış... İnsan hayret ediyor. 

Scarlett IMDb

Scarlett Johansson Filmleri ►

5. "James McAvoy"

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu
Sadece "Split" filmindeki rolü ya da rollerini izleyince bile "Oscarlık bir oyuncu be!" diyoruz fakat kendisine hiç Oscar verilmemiş... Henüz...

James IMDb

James McAvoy Filmleri ►

6. "Robert Downey Jr."

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu
Karakteri gereği her yapımda zeki rolü verilen adamımız Robert da Oscar alamayan ünlüler kervanından... 

Robert IMDb

7. Bu adamın bu listede ne işi var? diyeceksiniz biliyorum ama; "Samuel L. Jackson"

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu
Sinemanın en "baba" oyuncularından, sanki sözü hep dinleniyormuş gibi bir havası yok mu? Bana tam öyle geliyor... Yer aldığı onlarca yapıma rağmen kendisi de Oscar'a bir kez bile dokunamamış. 

Samuel IMDb

Samuel L. Jackson Filmleri ►

8. "Edward Norton"

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu
Oscar'ı alamamasına en üzüldüğüm oyunculardan biri olabilir Edward... Özellikle Primal Fear filmini ciddi anlamda çok beğeniyorum. Hemen aşağıdaki butona tıklayarak göz atabilirsiniz. 

Edward IMDb

Edward Norton Filmleri ►

9. "Liam Neeson"

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu
Hani bazı oyuncular vardır, kadroda onu gördüysen o filmin izlemeye değer olacağını düşünürsün, işte Liam da onlardan biri benim için. Fakat kendisi de Oscar'a kavuşamayan ünlü isimlerden...

Liam IMDb

Liam Neeson Filmleri ►

10. "Emily Blunt"

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu
Soğuk bir yapısı olmasına rağmen yer aldığı filmlerde çok kritik rolleri canlandıran Emily de Oscar alamayanlardan... Birleşip bir parti mi kursanız ne yapsanız acaba bu nedir herkes bu listede...

Emily IMDb

Emily Blunt Filmleri ►

11. "Yok artık" demeyin, var artık; "Johnny Depp"

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu
Bu listede olmasına çok üzüldüğüm oyunculardan biri de Depp... Ne oldu filminin olduğu yıla ultra müthiş başka bir film denk geldi de o mu kazandı bilemiyorum ama Johnny Depp'in de bir Oscar'ı yok. DiCaprio geç de olsa Oscar'ı kaptı, belki Depp'in de kaderi böyledir, kim bilir. 

Johnny IMDb

Johnny Depp Filmleri ►

12. Ve listemizdeki Oscar'ı hiç alamamış olduğuna şaşıracağınızı düşündüğüm son ünlümüz ise "Will Smith"...

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu
"Ben Efsaneyim" filminde ağır başlı, zeki ve hayatta kalmaya çalışan bir adam olarak izledik onu, Focus filminde usta bir dolandırıcı ve Umudunu Kaybetme filminde de hüzünlü ama güçlü bir baba... Her rolün adamı Will Smith de maalesef bu listede... Aşağıdaki butona tıklayarak beğendiğim diğer filmlerine de göz atabilirsiniz. 

Will IMDb

Will Smith Filmleri ►

- - - - - - - - 

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu

Modunu Seç ►

Şaka Değil! Kariyerinde Hiç Oscar Alamamış 12 Aşırı Ünlü Oyuncu

listesine yorum yap!
pinkdreams
pinkdreams
19 Ocak 2022
Çaylak
"Yok artık" dediğim bir liste. 11 numaraya geldiğimde yüreğime indi resmen. O zaman arkadaşlar hazır mıyız? Daha güzel, daha mutlu, daha adil sevgi dolu bir dünya için barış için, insanlik için; Batsın bu dünyaaa!
keanu reeves oscar aldı mıtom cruise oscar aldı mıbrad pitt oscar aldı mıoscar alamayan ünlüleroscar alamayan oyuncularoscar kazanamayan ünlü oyuncularoscar alamayanlaroscarsız oyuncular
EN AKTİF ÜYELER
8 Nefis Tavsiye ile: Mutlaka İzlemeniz Gereken En İyi Hayvan Filmleri!
8 Nefis Tavsiye ile: Mutlaka İzlemeniz Gereken En İyi Hayvan Filmleri!
Hayvanlar, aynı gezegeni paylaştığımız biricik dostlarımız... Size burada birçok film tavsiye listesi hazırladım, fakat fark ettim ki en önemli listeyi henüz hazırlamamışım. Hemen kolları sıvadım ve izleyip tavsiye ettiğim en iyi hayvan filmleri neler, şöyle hepsini bir listeledim. İçlerinde Kedi, Köpek, At ve hatta Pelikanların bile olduğu bu filmleri ben fazlasıyla beğendim. Her biri de hayvan sevgisini, hayvanların yaşadıklarını ve biz insanlar ile aralarında olan bağları konu alıyor. Hadi gelin şimdi o mutlaka izlenmesi gereken en iyi hayvan filmleri nelermiş, birlikte görelim!  (Vahşi doğada geçen hayatta kalma filmlerine de buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) 1. Hayvan konulu izlemeniz gereken ilk film tavsiyemiz "A Dog's Purpose"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/95/3/8-nefis-tavsiye-ile-mutlaka-izlemeniz-gereken-en-iyi-hayvan-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]"Kaan bu filmin konusu ne? IMDB puanı ne alemde? İzleyenlerin yorumları nasıl?" diyorsanız hemen şimdi aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz.  Filme Git ► 2. Köpek dostlarımızdan devam edelim; "Megan Leavey"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/95/79/8-nefis-tavsiye-ile-mutlaka-izlemeniz-gereken-en-iyi-hayvan-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Pek bilinmeyen bu film, bir askerin, bomba imha köpeği ile arasındaki bağı konu alıyor.  Filme Git ► 3. Köpek konulu bir diğer filmimiz ise; "A Dog's Way Home"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/95/69/8-nefis-tavsiye-ile-mutlaka-izlemeniz-gereken-en-iyi-hayvan-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise yolları sahibiyle bir şekilde ayrılan bir köpeğin yaşadıklarını konu alıyor.  Filme Git ► 4. "Kedi yok mu kedi?" diyenler için nefis de bir Kedi filmi tavsiyem var; "A Street Cat Named Bob"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/95/18/8-nefis-tavsiye-ile-mutlaka-izlemeniz-gereken-en-iyi-hayvan-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise tamamen gerçek olaylara dayanıyor. Mutlaka izlemelisiniz.  Filme Git ► 5. Hayvan filmleri listesi olur da hiç At olmadan olur mu? "War Horse" karşınızda[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/95/85/8-nefis-tavsiye-ile-mutlaka-izlemeniz-gereken-en-iyi-hayvan-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Pek çok ilgi görememiş olan bu film, yüreğe dokunan şahane bir seyir keyfi sunuyor.  Filme Git ► 6. "Kurt yok mu Kurt..." diyenlere; "Alpha"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/95/37/8-nefis-tavsiye-ile-mutlaka-izlemeniz-gereken-en-iyi-hayvan-filmleri-780x439.jpeg[/RESIM]Kabilelerin yaşadığı yıllarda geçen bu film de, halkından ayrı düşen bir genç ile vahşi bir kurdun arasındaki bağı konu alıyor.  Filme Git ► 7. Dikkat, aşırı sevimlilikleriyle bu film Pelikan içerir; "Storm Boy"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/95/22/8-nefis-tavsiye-ile-mutlaka-izlemeniz-gereken-en-iyi-hayvan-filmleri-780x439.jpeg[/RESIM]Çok farklı bir hikayesi olan bu film, bir çocuk ve 3 pelikanın arasındaki bağı işliyor. Filme Git ► 8. Hayvan konulu filmler listemizin son sırasında ise Netflix imzalı "Benji" bulunuyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/95/51/8-nefis-tavsiye-ile-mutlaka-izlemeniz-gereken-en-iyi-hayvan-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Bu filmde ise kahraman bir köpeği izliyoruz. Biraz hafta sonu tadında olan bu filmi de izlemelisiniz.  Filme Git ► Hayvan konulu filmler denince akla ilk geldiği ve çoğu kişinin izlediğini düşündüğüm için nefis film Hachiko'yu bu listeye dahil etmedim[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/95/26/8-nefis-tavsiye-ile-mutlaka-izlemeniz-gereken-en-iyi-hayvan-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Fakat hala izlememiş olanlar varsa hiç ama hiç zaman kaybetmeden bu filmi izlemeli.  Filme Git ► "Kaan hep yabancı hep yabancı, yok mu bizim hayvan konulu bir filmimiz yahu?" diyenleriniz varsa müjdeyi vereyim. Var. Hem de çok doğal, çok içten bir filmimiz var; "Sivas"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/95/67/8-nefis-tavsiye-ile-mutlaka-izlemeniz-gereken-en-iyi-hayvan-filmleri-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► Tüm bunlardan sonra "Kaan başka tavsiyelerin var mı?" diyenler, hemen aşağıdaki butona tıklayarak modlarına göre film tavsiyesini şıp diye seçebilirler!  Modunu Seç ►
86b
0
7 yıl
Atatürk Filmi İncelemesi | Olmuş mu? Eksikleri var mı?
Atatürk Filmi İncelemesi | Olmuş mu? Eksikleri var mı?
Atatürk... Türk'lerin Ata'sı... Yıllarca tüm dünya sinemasında tarihte iz bırakan olayları ve kişileri izledik ve hep iç geçirdik; "Neden iyi bir Atatürk filmi izleyemiyoruz?"... İşte Disney+'ın yayınlamaktan korktuğu, birilerinin ağzına bakarak "Bende bu yapımı yayınlayacak yürek yok.." dediği Atatürk filmi, nihayet sinemada vizyona girdi ve ben de hemen koşup filmi büyük bir dikkatle izledim. Filme Git ►  Gelin, bu büyük bütçeli Atatürk filmi hakkında filmi izlerken aldığım notlar ile birlikte aklıma takılanlara, beğendiğim veya eleştirdiğim noktalara sizlerle birlikte bakalım. Hem henüz filmi izlememiş olanlar bilgilensin, hem de izlemiş olanlar filmin üzerinden şöyle bir geçmiş olsun... ● Atatürk filmi hakkında YouTube kanalımızda da bir video hazırladık![VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=QyxQrKrOMN0[/VIDEO] E hadi! Atatürk filmi, Mustafa Kemal'in çocukluk yıllarından başlıyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/334/52/ataturk-filmi-incelemesi-olmus-mu-eksikleri-var-mi-780x439.png[/RESIM]Filmde önce küçük Mustafa'nın hayatına konuk oluyoruz. Babasının ticaret hayatı eşkiyalar nedeniyle sona eriyor ve buna üzülen babamız, kendini yatakta buluyor. İşte küçük Mustafa da tüm bu sürece şahit oluyor ve babasını bu duruma düşürenlere büyük bir öfke beslemeye başlıyor. Hemen sonra Mustafa Kemal'in bir Osmanlı Subayı olma sürecini işliyoruz. Bu evreleri de izlerken o küçük sarışın çocuğun artık büyük bir Kumandan oluşunu izliyoruz. Başrol Aras Bulut İynemli tüm sektöre oyunculuk dersi vermiş...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/334/49/ataturk-filmi-incelemesi-olmus-mu-eksikleri-var-mi-780x439.png[/RESIM]Filmin daha ilk sahnelerinde fragmanlarda gördüğümden daha iyi bir Atatürk tasviriyle karşılaştım. Aras Bulut İynemli, üstlendiği rolün büyüklüğünün hakkını gerçekten vermiş diyebilirim. İynemli, role bürünebilmek için sadece haftalar boyunca jest-mimik dersleri almış. Duruş pozisyonunda ata nasıl bineceğine, konuşma şeklinden bakışlarına ve yabancı dillere kadar her şeyiyle Atatürk'e fazlasıyla benzemeyi başarmış. Ben bu emeği çok anlamlı buluyorum. Filmin ilk çeyreğinde "Aras Bulut İynemli gerçekten doğru seçimmiş.." diye iç geçirdim diyebilirim. Filmin sonunda elimde bir Oscar olsaydı hemen eline tutuşturuverecektim. Kendisi çocukları, torunları ve gelecek nesiller için büyük ve anlamlı bir miras bırakmış oldu. Film görsel açıdan çok başarılı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/334/8/ataturk-filmi-incelemesi-olmus-mu-eksikleri-var-mi-780x439.png[/RESIM]Filmin bazı sahnelerini fragmanlarda da izlemiş ve 'eğer böyleyse ortaya güzel bir iş çıkacak' diye düşünmüştüm ki öyle de oldu. Yıllardır yüzler değil binlerce film izlemiş biri olarak bu filmin açılış sekansını oldukça beğendiğimi söyleyebilirim. İzleyenler hatırlar, Çanakkale'de siper içinde yürüyen Atatürk, birden askerleri yararak merdivenden yukarıya, yüzeye çıkıyor. Gök yüzü turuncudan sarıya ve maviye çalıyor. Atatürk siperden çıkıp ilerliyor ve kamera onu orada bırakıp siperin içine geri çekiliyor. Fakat kamera çekildikçe önüne birkaç asker daha geliyor ve hepsinin Atatürk'ü izlediğini görüyoruz. Bu sahnedeki renkler, sinematografi bence gerçekten çok başarılı. Bunun yanında film, görsel açıdan 'büyük bütçeli' olduğunu da karşı tarafa anında geçiriyor. Böyle bir filme de bu izlenim yakışırdı. Bu 3 filmlik bir serinin 1. filmi...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/334/50/ataturk-filmi-incelemesi-olmus-mu-eksikleri-var-mi-780x439.png[/RESIM]Atatürk filmi, malumunuz Disney+'da yayınlanacaktı. Bu, filmin tüm dünyada aynı anda izlenilebilmesi demekti. Disney+'ta yayınlanması bu yüzden önemliydi. Çünkü Disney+, bünyesindeki içerikleri 50'den fazla ülkede aynı anda yayınlıyor. Mustafa Kemal Atatürk'ü ve verdiğimiz kurtuluş mücadelesini tüm dünyanın görmesi açısından bu adım önemliydi fakat malum platform, bazı grupların baskısı altında kalıp pes edip, korkarak Atatürk filmini yayınlamayacağını duyurdu. Ardından da bir 'dizi' olarak hazırlanmış olan bu filmin 3 parça haline getirilerek sinemada vizyona girmesi kararlaştırıldı. İzlediğimiz bu ilk film de bu serinin 1. yapımıydı. Atatürk filminin 2.'si 5 Ocak 2024'de sinemalarda yayında olacak. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/334/96/ataturk-filmi-incelemesi-olmus-mu-eksikleri-var-mi-780x439.png[/RESIM] - - - - - -  Özet: Filmin beklentimin altında kalmasından gerçekten epey korkuyordum fakat film beni daha ilk çeyreğinde şaşırtmayı başardı. Hem başrolün rolünü kıyafet gibi giymesi, hem de o yılları tüm ince detaylarıyla birlikte çok başarılı bir şekilde yansıtmasıyla, film özellikle son sahnesinde gözlerimi nemlendirmeyi başardı. Atatürk gibi hayatı mücadele içinde geçmiş, askeri ve siyasi bir deha için şimdiye kadar büyük bütçeli böyle bir filmin yapılmamış olması da bizim ayıbımız olsun. Şimdilik elimizden gelen tek şey, bu film serisini desteklemek. - - - - - -  • Atatürk filmi Netflix'te var mı? Hayır. 2023 Kasım itibariyle film sinemada vizyonda. Fakat ilerleyen tarihlerde Netflix, Amazon veya Exxen gibi platformlar yayınlamak için filmin haklarını alıp bünyelerine katabilir. • Atatürk filmi sinemada izlendikçe Disney+ mı kazanıyor? Hayır. Bu yanlış bir algı. Disney+ Atatürk filmini yayınlamaktan vazgeçti. Film de sinemada vizyona girdi. Sinema geliri tamamen filmin Türk yapımcılarına gidyor. Modunu Seç ►
16b
1
2 yıl
Yapımcılarını Zengin Ettiler: Tüm Zamanların En Çok Hasılat Yapan 7 Filmi!
Yapımcılarını Zengin Ettiler: Tüm Zamanların En Çok Hasılat Yapan 7 Filmi!
Özellikle son günlerde sosyal medya fenomenlerinin film yapmaya odaklanması ile dikkatler "Film yapmak kazandırıyor mu?" sorusuna kaydı. İşte bu yüzden sırf para kazanma gayesi ile yapıldıkları için rezalet filmler ile karşılaşıyoruz. Peki gerçekten yaptıkları hasılatları ile yapımcılarını zengin eden filmler var mı? İşte bugün tam da bu konuya değineceğiz. Öyle filmler var ki devasa hasılatları ile dudak uçuklatıyorlar. Hadi gelin şimdi tüm zamanların en çok hasılat yapan filmlerine birlikte bir bakalım.  1. Dünya çapında, tüm zamanların en çok hasılatını yapan film "Avatar" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/47/59/yapimcilarini-zengin-ettiler-tum-zamanlarin-en-cok-hasilat-yapan-7-filmi-780x439.jpg[/RESIM]Harcanan: 237 Milyon $ Kazanılan: 2,788 Milyar $ ● Avatar, 2009 yılında Türkiye'de ise 2.480.990 seyirci sayesinde 26.636.520,50 TL hasılat elde etmişti!  2. Ondan sonra ise "Titanic" geliyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/47/31/yapimcilarini-zengin-ettiler-tum-zamanlarin-en-cok-hasilat-yapan-7-filmi-780x439.jpg[/RESIM]Harcanan: 200 Milyon $ Kazanılan: 2.180 Milyar $ ● 1998 yılında Türkiye'de 3 milyon kişinin izlediği Titanic 3.670.070,67 TL hasılat elde etmişti... 3. En çok hasılat yapan filmler listemizin üçüncü sırasında ise "Star Wars: The Force Awakens" yer alıyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/47/40/yapimcilarini-zengin-ettiler-tum-zamanlarin-en-cok-hasilat-yapan-7-filmi-780x439.jpg[/RESIM]Harcanan: 200 Milyon $ Kazanılan: 2.068 Milyar $ ● Film, Türkiye'de ise 17.170.964,00 TL hasılat elde etmeyi başarmıştı... 4. "Jurassic World" filmi ise en çok hasılat yapan filmler arasında ilk 3'ü son anda kaçıranlardan... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/47/17/yapimcilarini-zengin-ettiler-tum-zamanlarin-en-cok-hasilat-yapan-7-filmi-780x439.jpg[/RESIM]Harcanan: 150 Milyon $ Kazanılan: 1,515 Milyar $ ● 2015 yapımı bu film ise sadece Türkiye'de 7.546.482,00 TL hasılat elde etmeyi başarmıştı... 5. Yapımcısını zengin eden bir diğer film ise 2012 yapımı "The Avengers" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/47/28/yapimcilarini-zengin-ettiler-tum-zamanlarin-en-cok-hasilat-yapan-7-filmi-780x439.jpg[/RESIM]Harcanan: 220 Milyon $ Kazanılan: 1.514 Milyar $ ● 2012 yapımı bu film ise Türkiye'de 7.660.682,00 TL hasılat elde etmişti... 6. En çok gişe yapan filmler listemizin sonuna yaklaşırken bir diğer filmimiz "Furious 7" oluyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/47/34/yapimcilarini-zengin-ettiler-tum-zamanlarin-en-cok-hasilat-yapan-7-filmi-780x439.jpg[/RESIM]Harcanan: 190 Milyon $ Kazanılan: 1.513 Milyar $ ● Türkiye'de 3 milyon kişinin izlediği bu film ise tam 32.132.000,00 TL hasılat elde etmişti...  7. Tüm zamanların en çok hasılat yapan filmleri listemizin 7. ve son sırasında ise 2015 yapımı "Avengers: Age of Ultron" bulunuyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/47/93/yapimcilarini-zengin-ettiler-tum-zamanlarin-en-cok-hasilat-yapan-7-filmi-780x439.jpg[/RESIM] Harcanan: 250 Milyon $ Kazanılan: 1.405 Milyar $ ● En çok hasılat yapan filmler listemizdeki son yapım ise Türkiye'de tam 15.618.775,00 TL hasılat elde etmeyi başarmıştı...  ● Tam da buraya tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi bulabilirsiniz! :) tüm zamanların en çok hasılat yapan filmleri - en çok gişe yapan filmler - en çok hasılat yapan filmler
12b
0
7 yıl
Top Gun Maverick: Bana "İşte Sinema Bu!" Dedirten Yeni Tom Cruise Filmi!
Top Gun Maverick: Bana "İşte Sinema Bu!" Dedirten Yeni Tom Cruise Filmi!
Top Gun: Maverick filmi, çekimlerinin başladığı 2018 yılından beri yakın takibimdeydi. 24 Mayıs 2022 yani birkaç gün önce de vizyona girince hemen sinemaya koştum ve gördüğüm o ki Top Gun: Maverick yani dolayısıyla Tom Cruise benim gibi daha pek çok kişiyi epey uzak kaldığımız sinema salonlarına çekmeyi başardı. Ben de sinemadan çıkar çıkmaz kolları sıvadım ve "top gun maverick konusu ne?", "top gun maverick filmi ilk filmle bağlantılı mı?" ve en önemlisi "Top Gun: Maverick nasıl olmuş?" gibi sorulara cevap vereceğim. Filme Git ►  Hadi gelin şimdi hem Top Gun: Maverick filminin konusuna bir bakalım, hem de filmle ve tabi Tom Cruise ile ilgili düşüncelerimi sizle paylaşayım... Hadi! Yorumumdan önce filmin konusuna kısaca değineyim...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/288/57/top-gun-maverick-bana-iste-sinema-bu-dedirten-yeni-tom-cruise-filmi-780x439.png[/RESIM]Top Gun'ın ilk filmi günümüzden 35 yıl önce yayınlanmış ve çok beğenilmişti. İşte Top Gun Maverick de o filmdeki konuyu devam ettiriyor. Fakat serinin ilk filmini izlemediyseniz hiç merak etmeyin çünkü herhangi bir eksiklik hissetmiyorsunuz... Film, efsane olmuş tecrübeli bir pilotun, ülkenin en iyi, en başarılı pilotlarına özel bir operasyon için eğitim vermesini konu alıyor. İşte biz de izleyici olarak bu yer yer gerilimli, yer yer aksiyonlu ve yer yer de dramatik sürece tanıklık ediyoruz. Bu film kesinlikle olmuş![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/288/93/top-gun-maverick-bana-iste-sinema-bu-dedirten-yeni-tom-cruise-filmi-780x439.png[/RESIM]Filmin zaten çok iyi olacağını biliyordum fakat buna rağmen gerçekten çok beğendim diyebilirim. Film hem iyi bir dram, hem çok iyi aksiyon sahneleri ve hem de izleyeni ekrana kilitleyen gerilim dolu sahneler sunuyor. Üstelik tüm bunların merkezinde de 60 yaşına merdiven dayayan Tom Cruise var! Beslenme düzeni, estetikler veya dünyanın en pahalı ilaçları... Bu söylentilerden hangisine inanırsanız inanın fakat şu bir gerçek, bu adam filmlerin hem yönetmen, hem yapım hem de oyuncu kısmında yer alıyor. Yani sadece fiziksel olarak kendine bakmakla kalmıyor, filmin tüm sürecine de dahil oluyor. E tabi bu da sonuca yansıyor... Ortaya nefis bir film çıkmış yahu! Filmde izlediğiniz veya izleyeceğiniz uçak sahnelerinin çoğu GERÇEK![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/288/58/top-gun-maverick-bana-iste-sinema-bu-dedirten-yeni-tom-cruise-filmi-780x439.png[/RESIM]Maverick'in bir özelliği de, filmin inanılmaz büyük emekler sonucu ortaya çıkmış olması. Uçmalı kaçmalı süper kahramanlı filmlerde alıştığımız efektlerin hiçbiri bu filmde yok. Filmin çekimleri gerçekten de savaş uçaklarıyla yüzlerce metre yukarıda yapılmış. Filmdeki uçak sahnelerin büyük bir bölümü tamamen gerçek. E bu gerçeklik de filme ve tabi biz izleyicilere yansıyor haliyle... İşte sinema bu! - - - - - -  Özet: Film gerçekten tam anlamıyla olmuş. Film o kadar etkili ki, muhtemelen bu filmden sonra pek çok genç, jet uçurma hayalleriyle buluşacak. Uzun zamandır, verdiğim bilet parasını bu kadar hak eden başka bir filme daha rastlamamıştım desem hiç de abartmış olmam. Başta da dediğim gibi, serinin 35 yıl önceki 1. filmini izlememiş olsanız da önemli değil, çünkü bu film size hikayenin öncesine ait yeteri kadar bilgi de veriyor... İlk fırsatta bu filmi izleyin derim. Şayet benim yıllarca ara ara birkaç kez izlediğim filmlerden biri olacak. - - - - - -  • Top Gun Maverick filmi Netflix'te var mı? Film şimdilik Netflix'te yer almıyor. • Film 1. film ile bağlantılı mı? Konu olarak evet fakat 2022 yapımı bu film size hikaye hakkında detaylar verdiği için ilk filmi izlememiş olsanız da pek mühim değil. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
11b
0
4 yıl
İzlemeyin! 2019'un ilk Vasat Filmi: "Us"
İzlemeyin! 2019'un ilk Vasat Filmi: "Us"
1 buçuk yıl önce kurduğum bu platformda izleyip, beğendiğim filmleri modunuza göre kategorize edip sizlere tavsiye ediyorum ve her gün 1000 ila 3000 kişi burada izleyeceği filmi buluyor. İşte tam da bu yüzden artık sadece izlemeniz gereken filmleri değil, izlememeniz gereken filmleri de sizle paylaşacağım. BYSY, yani "Ben yandım siz yanmayın" adını verdiğim bu serinin ilk filmi ise "Us" yani "Biz". Hadi gelin şimdi Us filmini neden izlememeniz gerek, 2019 yapımı Us filmi neden zaman kaybı şöyle bir bakalım.    Öncelikle Us filmi konusuna bir bakalım[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/81/47/izlemeyin-2019-un-ilk-zaman-kaybi-filmi-us-780x439.jpg[/RESIM] Kendi çapında "Çekirdek" dediğimiz bir ailemiz var. Anne, baba ve 2 çocuktan oluşan bu ailemiz bir tatile çıkıyor. Fakat çıktıkları bu tatilde bir gece yarısı şahit oldukları bir olay onların tüm hayatlarını değiştiriyor. Evleri, kırmızı kıyafetli bir grup insan tarafından saldırıya uğrayan ailemiz kendini birden bir hayat mücadelesinin içinde buluyor. İşte film de bunu konu alıyor. Adettendir bir de Us filmi fragmanını izleyelim[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=hNCmb-4oXJA[/VIDEO] İzlemekte kararlı olanlar için spoilersız yorum İnanın bu filmin çıkmasını dört gözle bekleyenlerden biriydim. Sektörde böylesine farklı filmler çok merak ediliyor ve bekleniyor. E işim de sinema olunca, vizyona gireceği günleri saymaya başladım. Üstelik yönetmeni de nefis "Get Out" filminin yönetmeni Jordan Peele olunca işte dedim, nefis bir film geliyor... Fakat işler pek öyle gitmedi. Beklentimi mi yüksek tuttum acaba? diye düşündüm fakat hayır, beklentiyle de bir alakası yoktu. 2 saatlik koca film zaman kaybından başkası değildi... Eğer hala izlemekte kararlıysanız tabi ki sizi durduramam fakat 1 dakikası bile geri gelmeyen hayatınızdan 2 saatinizi bu film için harcamayın derim.  Devamı Spoiler: "Us", üzdü...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/81/13/izlemeyin-2019-un-ilk-zaman-kaybi-filmi-us-780x439.jpg[/RESIM] Öncelikle 2017 yapımı Jordan Peele imzalı "Get Out" filmini çok sevmiştim. Us filmi konusunu okurken yine aynı yönetmenin adını görmek beni çok heyecanlandırdı ve filmi sabırsızlıkla beklemeye başladım. Fakat bu bekleyişim hüsranla sonuçlandı... Neden mi? Açıklayayım... Filmin ilk yarısı çok güzel gidiyordu![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/81/43/izlemeyin-2019-un-ilk-zaman-kaybi-filmi-us-780x439.jpg[/RESIM] İlk yarısındaki gerilim çok güzeldi. Çocuklarda, ailede bir gariplik görülüyor ve izleyiciyi rahatsız ediyordu. Birçok sahnede gerildim ve ani korkmalar yaşadım diyebilirim. Fakat ne olduysa ilk yarı bittikten sonra oldu... Burada size "Gerileyim" modunda tavsiye edeyim diye düşünürken film birden saçmaladı ve bu hayalimi de çöpe atmak zorunda kaldım.  Saldıranlar kendileri çıkıyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/81/51/izlemeyin-2019-un-ilk-zaman-kaybi-filmi-us-780x439.jpg[/RESIM] İşte burası. Filmin saçmalamaya başladığı yer tam da burası. Çocuk gelip "Evimizin önünde bir aile var" diyor ve tüm aile, bahçe kapılarının önünde el ele tutuşmuş ve kırmızılar giymiş bir aile görüyor. Yüzleri belli olmuyor ve herkesin içini bir korku kaplıyor. İşte bu! "Gulyabani" görmüş gibi heycanlandım! En çok beğendiğim kısım burasıydı ve keşke öyle de kalsaydı. Bu gerilim dolu şahane sahne birden bozuldu ve film ondan sonra asla toparlayamadı. Biraz sonra dışarıdaki aile, evdeki ailemize saldırıyor ve aaa, o da ne? Saldıran kişiler, evdeki ailemizin aynısı çıkıyor. Sonra birden klon-klon oturup konuşmaya başlıyorlar.   Neymiş? Her insanın yer altında bir klonu varmış...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/81/17/izlemeyin-2019-un-ilk-zaman-kaybi-filmi-us-780x439.jpg[/RESIM] Film biraz ilerledikçe saldırının tüm şehirde olduğunu anlıyoruz. Yani her insanın bir klonu şehrin altındaki tünellerde yaşıyormuş. Zaten bunu da sonralarda izliyor ve görüyoruz. Yukarıda topa vuran bir kişinin klonu da yer altında hayali bir topa vuruyor. Bir nevi kukla gibi, fakat bu şahane fikir neden bize çok saçma geldi? Çünkü işleniş sıkıntılıydı. Şahsen ben, o sahneleri gördükten sonra birçok soruma cevap almak istedim fakat bulamadım.  1. Tünellerde yaşayan bunca klon insan nasıl hayatta kaldı? Tavşan yiyerek olamaz heralde? 2. Yahu bu zombivari klonlar tuvaletlerini de mi yapmıyorlar?  3. Neden makas? Klonların her birinde gördüğümüz makasların olayı neydi? Polis, kolluk kuvvetleri bu klonları birkaç mermi ile harcayamaz mıydı? gibi gibi... "Get Out" filminin en azından sağlam bir mesajı vardı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/81/93/izlemeyin-2019-un-ilk-zaman-kaybi-filmi-us-780x439.jpg[/RESIM] Aynı yönetmenin 2017 yapımı Get Out filminde "Irkçılık" konu alınmıştı ve film gerçekten bunu müthiş bir gerilim ile bize yaşatmıştı. Fakat bu filmin ne çok sağlam bir mesajı var, ne bu mesaj iyi işlenmiş ne de insanı sürüklüyor... Keşke beklediğim gibi iyi çıksaydı da burada size dolu dolu bir film tavsiyesi yapabilseydim. İyi işlenememiş, zaman kaybından öteye geçememiş ve birçok kısmı havada kalan bir film "Us"... Yani olmamış.  Bir başka "BYSY" serimizde görüşmek üzere. İyi filmler izleyin, iyi hayatınız olsun diyor ve kaçıyorum.    Film Tavsiyesi Seç! ►
18b
2
7 yıl
Muhtemelen ilk Kez Duyacağınız, Ufkunuzu İki Katına Çıkaracak 24 Çarpıcı Bilgi
Muhtemelen ilk Kez Duyacağınız, Ufkunuzu İki Katına Çıkaracak 24 Çarpıcı Bilgi
Bugün, "Keşfettiklerim" köşemde sizi bir sanatçı, ya da yaşanan güzel bir olay ile tanıştırmayacağım. Bundan birkaç yıl önce bir proje kapsamında çoğu kişi tarafından bilinmeyen bazı bilgileri ve onların doğruluğunu araştırmıştım. O günden sonra da hiçbiri aklımdan çıkmamıştı. Aradım taradım ve o zamanlar not aldığım o bilgileri tekrar bulup, derleyip topladım. Çoğunun da sizi şaşırtacağını düşünüyorum. Hadi gelin şimdi o pek bilinmeyen ilginç bilgilere birlikte bakalım. 1. Böbrek naklinde değiştirilen böbreğe ne olur? [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/96/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] Böbrek nakli sırasında çoğunlukla böbrekler değiştirilmez, kişi 3 böbrekle yaşamaya devam eder. 2. Ölürken hayatımızın film şeridi gibi gözümüzün önünden geçmesi olayı gerçek midir? Ölüm anında beyin çaresiz kalır ve eski anıları tek tek tarayıp çözümü aramaya başlar. Son dakika hayata dönen kişiler ile yapılan testler sonucu bu kanıtlanmıştır. 3. Osmanlı zamanında kasapların ruh hali... Osmanlı zamanında sürekli "kan" görüp insani duygularını kaybetmemeleri içi kasaplara 6 ayda bir, 1 aylığına farklı işler verilirdi. Tabi bu kasaplar saraylarda çalışan kasaplardı. Bazıları 1 aylığına bahçivan olurken bazıları da bu süre boyunca hayvanların bakımı ile ilgilenirdi. 4. Afrika'da Kurt, Ayı gibi hayvanlar yok![RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/54/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] Sanılanın aksine Afrika'da Kurt ve Ayı gibi hayvanlar yaşamaz. Hatta Kaplan da çok nadir görülür. Hatta ve hatta Aslan da yıllar önce burada yoğun şekilde bulunmuyordu. Aslanlar düzlüklerde değil, ormanlarda yaşarlardı. Ormanların Kralı unvanını da bu yüzden almıştır. Fakat yıllar içinde Afrika düzlükleri aslanların yaşam alanı olmaya başladı. 5. Neden uzaya göndereceğimiz araçların çoğunu aynı yerden fırlatırız?[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/78/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/18/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.png[/RESIM] Fransız Guyanası ismindeki bir bölgeden göndeririz, peki ama neden? Bunun en büyük sebebi yakıttır. Ekvatorda yer çekimi etkisi daha azdır ve bu da büyük bir yakıt tasarrufu sağlar. İnsanoğlunun kafası biraz çalışıyor galiba, ne dersiniz? 6. "Söz uçar yazı kalır" sözünün aslında anlatmak istediği farklıdır. Bu söz aslında sandığımız gibi değil. Söz uçup dilden dile ulaşıp daha çabuk yayılırken, yazının sadece yazıldığı yerde kaldığını anlatır. 7. Bir mağazanın kapısına bakarak, kimlerin kendinden alışveriş yapmasını istediğini çözebilirsiniz. [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/84/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] Mesela LCWaikiki ve DeFacto mağazalarının kapılarını düşünün. Hepsi de geniş ve sensörlü kapılardır. Dokunmanız gerekmez. İşte bu, her kesimden insana hitap ettiklerini gösterir. Fakat Prada gibi markaların mağaza kapıları güç uygulayarak açılan kapılardır. Bu da hedef kitlesinin sadece belli bir kesim olduğunu gösterir. 8. Üzgünüm ama "Çay harareti alır" sözündeki çay, içtiğimiz çay değildir. [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/23/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] Oradaki "Çay" kavramı içine girip yüzülen akan sudur. Zaten içtiğimiz Çay da harareti almaz, bu kulaktan dolma bir bilgidir. 9. Yıllar önceki korsan gemi savaşlarında kullanılan zekice taktik...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/43/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] Yıllar önce açık denizlerde yapılan korsan savaşları sırasında gemiler birbirine patlayan toplar yerine ağır metal toplar atarlardı. Patlayan toplar gemiyi ve içindekileri yakarken, metal toplar gemiyi parçalar ve yüzlerce insana kıymık batırırdı. Esir almak ve gemideki ganimeti ele geçirmek için gemi ve içindekiler sağ salim gerekirdi. Bu yüzden patlayıcı, yakıcı toplar tercih edilmezdi. Yıllar boyunca binlerce korsan, kendisine batan kıymıklar nedeniyle zamanla hayatını kaybetmiştir. Kabul edelim çok zekice. 10. Sivilceler kafasına göre çıkmaz. Yerlerinin belli sebepleri vardır. Eğer burnunuzun etrafında çıktıysa bu kalp ve tansiyona işarettir. Tuz kullanmayı bırakmalısınız. Çenede çıkıyorsa bu da yağlı yemektendir. Eğer yanaklarınızdaysa da bu da direkt olarak dişleriniz ile ilgilidir. Çürüklerinizi temizlettiğinizde kaybolacaklardır.  Eğer alnınızda çıkıyorlarsa da dengesiz besleniyorsunuz demektir. 11. Ölen bir tanıdığınızın önce sesini, sonra yüzünü, en son da giysisini unutursunuz. "Koku" olayı gerçek değildir. Çünkü sadece o kokuyu duyduğunuzda onu hatırlarsınız. Koku durup dururken hatırlanamaz. 12. Yeni doğan bebekler parmağımızı nasıl ve neden kavrayıp sıkar?[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/91/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] Aslında bunun cevabı çok basit. Bebekler dünyaya geldiklerinde konuşamaz, korkmaz ve anlamazlar fakat 1 adet refleks doğuştandır. O da "kavrama"... Bunun sebebi de vahşi ortamda yavrunun hayatta kalması içindir. Asırlardan beri her insanoğlu bu refleks ile dünyaya gelir. Doğan bir insan yavrusu hemen bir şeylere tutunabilmelidir. 13. Ağaçların köklerini ve dallarını hiç birbirine benzettiğiniz oldu mu?[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/99/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] Eğer cevabınız evet ise kutluyorum. Çünkü ikisi de aynı işlevi yapar. Bir ağacı ters çevirip toprağa dikip uygun koşulları sağladığınızda kökleri sertleşip dal olacak, yaprak verecek ve dalları da toprak içinde yumuşayıp kök olacaktır. Müthiş! 14. Yağmur yağdıran adam; Charles Hatfield![RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/66/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] 1900'lü yıllarda Charles Hatfield ismindeki bir adam tam 503 kez yağmur yağdırmayı başarmıştır. Çocukluğundan beri meteorolojiye ilgili olan Hatfield, yaptığı düzenek ile ABD'de birçok kurak bölgeye yağmur yağdırmış ve halkın sevgisini kazandırmıştır. Fakat sonra sel olunca yine aynı halk tarafından linç edilmiştir. Seçimlerde liderler ile iş birliği yapıp para kazanmış ve yağmur yağdırmaya devam etmiştir. 1960'lı yıllarda 81 yaşında gizli formülünü kimseye söylemeden hayatını kaybetmiştir. Ölmeden önce ise hayatından ilham alınarak yapılan "The Rainmaker" filminin galasına şeref konuğu olarak katılmıştır. 15. 4200 metreden karınca yuvasına düşüp sağ kalan kadın; Joan Murray! [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/33/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] Joan Murray ismindeki bankacı bir kadın, paraşüt açılmayınca 4200 metreden düşmüş ve hayatta kalmıştır. Dünyanın en uzun binası Burj Khalifa 830 metredir. Hesabını yapın. Peki ama nasıl? Murray bir ateş karıncası yuvasına düşüyor ve anında binlerce karınca tarafından ısırılıyor. Beyin ve beden tam kendini kapatmak üzereyken bu ısırıklar sayesinde beden birden adrenalin üretmeye başlıyor ve Murray hayatını kaybetmiyor. Kadın sonraları birçok ameliyat da olarak sağlığına kavuşmuş ve karıncalara bol bol teşekkür etmiştir. 16. Güneş ve Samanyolu'nun boyutunu kavramanız için size bir örnek vereyim; Eğer Güneş bir hücremizin boyutunda olsaydı, Samanyolu Galaksi'si Avrupa kadar olurdu. 17. Aracınız yukarıya gidebilseydi 1 saate uzaydaydınız! Eğer arabalarımız yukarıya doğru gitseydi 1 saate uzaya varırdık çünkü yerden sadece 100 km yukarısı uzay. 18. Uzunluk anlamında dünyanın en uzun canlısı bir bantlı solucandır.[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/34/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] Bir bantlı solucan en olgun halinde bir yüzme havuzunun bir ucundan diğerine kadar uzayabilir. Uzatıldığında kopmaz ve esner. Lavabo hortumları da bu canlıya göre dizayn edilmiştir. Bir lavabo hortumu tıkanırsa, elleriniz ile katlandığı yerlerden açabilir ve pisliği oradan atabilirsiniz. Sonra tekrar bastırıp kısa haline getirebilirsiniz. 19. Bumerang'ların silah için mi kullanıldığını sanıyorsunuz?[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/24/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] Ben de öyle sanıyordum ama tam olarak değil. Yıllar önce ortaya çıkan bu ilginç alet birçok yırtıcı kuşun dikkatini çekiyordu. Atıldığı yere geri geldiği için peşinden gelen kuşları yakalamak daha kolay oluyordu. Yırtıcı, onu bir av olarak görüyor ve kolayca tuzağa tıpış tıpış geliyordu. 20. Flamingo'lar alg ve yosun yedikleri için pembe renge sahiptir.[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/7/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] Suyu süzüp içindeki yiyen bu hayvanlardan hangisinin rengi daha canlıysa o daha iyi beslenmiş demektir. Aynı şey bizler için de geçerlidir. Sürekli havuç yiyen bir insan beta karoten fazlalığından turuncu renge sahip olabilir. 21. Mavi Balina'nın yutabileceği en büyük şey ne dersiniz?[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/9/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] Derin suların ve karaların en büyük canlısı olan Mavi Balina'nın yutağı sadece bir Greyfurt kadardır. Suyu süzüp plankton yiyen bu canlıyı bir karpuz ile kolayca boğabilirsiniz. Fakat öyle büyüktürler ki, mesela İzmir'den çıkardıkları bir sesi başka bir Mavi Balina Kars'tan duyabilir. 22. İş kazaları savaşlardan daha çok öldürüyor! Günümüzde savaşlar ile ölen insan sayısı yıllık 650 bin kadarken, iş kazalarında bu sayı 3 milyonu buluyor. Gerçekten korkunç. 23. Doğanın zırhlı tankları Timsahların da bir açığı var...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/25/36/muhtemelen-ilk-kez-duyacaginiz-ufkunuzu-iki-katina-cikaracak-24-carpici-bilgi-780x439.jpg[/RESIM] Dünyanın en büyük baskı kuvvetini timsahlar uygular. Çenesini kapatan bir timsahın, kendi isteği dışında çenesini açmanız mümkün değildir. Fakat timsahların da bir açığı vardır. Çene kapama gücü yüksek tamam fakat ya açma gücü? Timsahlar çenelerini açma konusunda çok iyi değillerdir. Normal bir insan elleriyle bastırdığında bir timsahın çenesini kolayca sabit tutabilir. 24. Son olarak; Çığ altında kalan insanlar donarak ya da boğularak değil, hangi tarafın yüzey olduğunu bilmedikleri için çabalarken yorgun düşüp ölürler. Nasıl? Dediğim kadar varlar değil mi? Dünya koca bir derya ve bilmediğimiz o kadar çok şey var ki... Eğer gerçekten bu bilgiler sizi de etkilediyse hemen aşağıdan paylaşarak daha çok kişinin şaşırmasına vesile olabilirsiniz! Teşekkürler! 
22b
1
8 yıl
Silahların Patlayıp Yumrukların Konuştuğu 7 İyi Aksiyon Filmi Önerisi
Silahların Patlayıp Yumrukların Konuştuğu 7 İyi Aksiyon Filmi Önerisi
"Film önerisi" konulu istatistiklere bakınca görüyoruz ki her gün binlerce kişi Google'a "Aksiyon filmi önerisi" yazıp derdine çare bulmaya çalışıyor. Ben de böyle bir talep olduğunu görünce hemen kolları sıvadım ve size buradaki "Vurdulu Kırdılı" kategorimde tavsiye ettiğim aksiyon filmlerinden 7 tanesini listeledim. Eğer siz de eşi dostu "İzleyecek film önerin var mı?", "Kanka bi film önersene..." diyerek darlayanlardansanız bu liste size de ilaç olabilir. Tabi dostlarınıza da... E hadi o zaman gelin, o aksiyon filmleri nelermiş birlikte görelim!    1.Listemizin ilk sırasındaki film önerisi "The Man From Uncle" yani "Kod Adı U.N.C.L.E" oluyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/44/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] ► "Kaan nedir bu film? Nasıl bir şeydir?" diyenler hemen buraya tıklayarak film hakkında yazdığım 3-5 cümlelik tavsiye metnine ışınlanabilir.  2. Bir diğer aksiyon filmi önerimiz ise "Baby Driver", yani "Tam Gaz"[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/83/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] ► Filmin tavsiye metnine ışınlanmak için buraya tıklayın!  3. Bol koşturmacalı, bol vurdulu kırdılı bir film tavsiyesi ile daha devam edelim: "Hardcore Henry" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/12/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] ► Filmin tavsiye metnine ışınlanmak için buraya tıklayın!  4. Listemizin ortalarına geldiğimizde ise bizi nefis "Belko Experiment" yani "Belko Deneyi" filmi karşılıyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/93/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] ► Filmin tavsiye metnine ışınlanmak için buraya tıklayın!  5. İzleyenini aksiyona doyuran bir diğer film önerimiz ise "Operation Red Sea" yani "Kızıldeniz Operasyonu"... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/87/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] ► Filmin tavsiye metnine ışınlanmak için buraya tıklayın!  6. Koşturmacanın hiç bitmediği bir başka aksiyon filmi önerisi ise "Train to Busan" yani "Zombi Ekspresi" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/71/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpeg[/RESIM]  ► Filmin tavsiye metnine ışınlanmak için buraya tıklayın!  7. Listemizdeki son aksiyon filmi önerisi ise "American Assassin" oluyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/55/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] ► Filmin tavsiye metnine ışınlanmak için buraya tıklayın!  BONUS: E bir de bizden bir film olmasın mı? Tamamen aksiyon olmasa da vurdulu kırdılı nefis sahneleri ile benden alkışı kapan nefis film: "Panzehir"! [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/41/18/silahlarin-patlayip-yumruklarin-konustugu-7-iyi-aksiyon-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]  ► Son filmimizin tavsiye metnine ışınlanmak için de buraya tıklayın!  ◆ Bunlar kesmedi mi? O zaman tam da buraya tıklayarak moduna göre film önerisi bulabilirsin! :)
22b
0
7 yıl
Mobland: Çete, Suç ve Bolca Tom Hardy'li NEFİS Yeni DİZİ!
Mobland: Çete, Suç ve Bolca Tom Hardy'li NEFİS Yeni DİZİ!
Nefis nefis nefis! Yeni sayılan bu Mobland dizisi, son günlerde izlediğim en iyi yabancı dizilerden biri olmayı kısa sürede başardı... İzleyecek bir şeyler bulmak her zaman zorken, iyi ve yeni yabancı dizi bulmak fazlasıyla daha da zorlaştı... İşte tam da bu konuda dizi arayışındayken başladığım Mobland dizisi beni peşinden sürüklemeyi başararak kendisini burada size tavsiye ettirmeyi de başardı. Hadi gelin şimdi Mobland dizisi nasıl bir dizi? Konusu ne? Oyunculukları nasıl? Hepsine şöyle birlikte bir göz atalım ve Mobland dizisi izlemeye değer bir yapım mı? buna birlikte karar verelim! Yorumumdan önce gelin; MobLand dizisi konusu ne? Ona şöyle bir bakalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/358/16/mobland-cete-suc-ve-bolca-tom-hardy-li-nefis-yeni-dizi-780x439.png[/RESIM]MobLand dizisi, Londra'nın karanlık sokaklarında geçen bir hiyerarşi savaşını konu alıyor aslında. Harrigan'lar ve Stevenson'lar isminde 2 büyük ve bir hayli güçlü ailemiz var. İşte biz de Mobland'de bu 2 ailenin çıkar savaşlarını izliyoruz. Her iki aile de daha büyük bir bölgeye hükmetmek için sınırları zorluyor ve ailenin en büyüğünden, en gencine kadar herkes bir şekilde bu savaşa dahil oluyor. Bu dizi, bu yılın en iyilerinden biri![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/358/92/mobland-cete-suc-ve-bolca-tom-hardy-li-nefis-yeni-dizi-780x439.png[/RESIM]Öncelikle bu dizinin sürükleyiciliği nefis. Hikayedeki bu tür karışık, arap saçı gibi işlenen olayların bir yerde toplanması konusunu ben çok başarılı buluyorum ve bu dizi de bunu oldukça iyi başarmış diyebilirim. İngilizler bu tür 'mafya', 'çete' konulu suç dizilerinde çıtayı çok yukarılara taşımayı başardılar. Daha önce size tavsiye ettiğim şu dizi de bunun iyi bir örneğiydi, hatırlayın. Tom Hardy diziyi taşıyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/358/70/mobland-cete-suc-ve-bolca-tom-hardy-li-nefis-yeni-dizi-780x439.png[/RESIM]Ben bu dizideki oyuncu kadrosunu - birkaç abartılı yan karakter dışında - gayet de yeterli buldum diyebilirim. Pierce Brosnan yani ailemizin reisi biraz tiyatral roller kesip, yapmacık bir karaktere bürünse de bu sorun çok da gözüme batmadı çünkü kadrodaki Tom Hardy gerçekten hem tüm aileyi, hem de tüm diziyi tek başına sırtlayıp götürüyor. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/358/75/mobland-cete-suc-ve-bolca-tom-hardy-li-nefis-yeni-dizi-780x439.png[/RESIM] - - - - - -  Özet; Bence şöyle izleyecek yeni bir yabancı dizi arayışınız varsa, konusu da 'suç' merkezli bir çete-aile-güç savaşı olsun derseniz, e tabi bir de Tom Hardy oyunculuğu görmek isterseniz bu yeni diziye kesinlikle bir şans verin derim... "Kaan demişti" dersiniz :) - - - - - -  • Mobland dizisi Netflix'te var mı? Hayır. Mobland dizisi Netflix'te yer almıyor. Dizi Paramount+ yapımı, ülkemizde ise TOD platformundan izlenebilir. • Mobland dizisi 2. sezon var mı? Dizinin 1. sezonu 10 bölümden oluşuyor. 2. sezon ise kafalar şimdilik biraz karışık. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
18b
2
11 ay

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.