Yakışır! Ali Atay, New York'ta "En İyi Erkek Oyuncu" Ödülü Aldı!

04 Mayıs 2019
15b
0 Yorum
Yakışır! Ali Atay, New York'ta "En İyi Erkek Oyuncu" Ödülü Aldı!

24 Nisan’da New York’ta başlayan Tribeca Film Festivali’nde bu yıl göğsümüzü kabartan bir olay yaşandı. Hatta 2 olay demeliyiz çünkü festivalde yarışan Türk filmi “Nuh Tepesi” ülkemize 2 ödül birden getirdi! Hadi gelin detaylara birlikte bakalım.

GÜNCELLEME: 2 yıl önce yazdığım bu içerikte bahsedilen film Nuh Tepesi birkaç gün önce Netflix'te de yayınlandı ve şu an IMDb puanı 7,3.

Cenk Ertürk imzalı Türk filmi “Nuh Tepesi” tam 2 ödül birden kazandı! Peki Cenk Ertürk kimdir?

Yakışır! Ali Atay, New York'ta "En İyi Erkek Oyuncu" Ödülü Aldı!
Cenk Ertürk, 34 yaşında Sivaslı genç ve başarılı bir yönetmen. Yönetmenliği kadar kalemiyle de bilinmeye başladı çünkü yazdığı Nuh Tepesi filmi en iyi senaryo ödülünü kazandı! 

Nuh Tepesi filmindeki rolü ile “En İyi Erkek Oyuncu” ödülü ise Ali Atay’ın oldu!

Yakışır! Ali Atay, New York'ta "En İyi Erkek Oyuncu" Ödülü Aldı!
Gerek oyunculuğu, gerek yönetmenliği, hatta gerek de müzisyenliği ile kalbimizi kazanan Ali Atay, Nuh Tepesi filmindeki rolüyle en iyi erkek oyuncu ödülünü kazandı! 

Gelin bir de “Nuh Tepesi” filmi oyuncularına bir bakalım

Yakışır! Ali Atay, New York'ta "En İyi Erkek Oyuncu" Ödülü Aldı!
Nuh Tepesi filmi oyuncuları arasında “Ali Atay” ve “Hande Doğandemir” gibi bilinen isimler ile birlikte usta oyuncu “Haluk Bilginer” de yer alıyor. Birçok Hollywood filminde de oynayan usta oyuncu bu tip yurt dışı ödüllerine alışkın olsa da biz inceden bir heyecanlandık doğrusu... Birçok izleyici “Masum” dizisinde Ali Atay ve Haluk Bilginer ikilisini çok sevmişti. İşte tam da bu yüzden bu filmin vizyona girmesini en çok da onlar dört gözle bekliyor. 

Gelelim bir de “Nuh Tepesi” filminin konusuna...

Yakışır! Ali Atay, New York'ta "En İyi Erkek Oyuncu" Ödülü Aldı!
Aslında Nuh Tepesi filmi konusu bizler için oldukça tanıdık bir hikaye. Orta yaş bunalımında olan bir adamımız ve babasının kendisinden istediği bir vasiyeti var. Adamımızın babası ölmeden önce, ileride öldüğünde kendisinin ekmiş olduğunu söylediği Nuh Ağacı’nın altına gömülmek istediğini söylüyor. Babasını kaybeden adamımızın ise bunun için öfkeli köylülerle yüzleşmesi gerekiyor. İşte film bu baba ve oğulun hikayesini konu alıyor. Filmin çekimleri ise Bursa’nın Keles ilçesinin köylerinde yapıldı... 

İşte ödül!

Yakışır! Ali Atay, New York'ta "En İyi Erkek Oyuncu" Ödülü Aldı!
Yukarıda gördüğünüz şey ise Ali Atay'a verilen "Robert de Niro" imzalı ödül... Alkışlıyoruz! 

İşte Nuh Tepesi filmi fragmanı

Nuh Tepesi filmi vizyon tarihi ise 01.01.2021

BONUS: Hemen aşağıdaki butona tıklayarak modunuza göre film önerisi bulabilirsiniz! 

Yakışır! Ali Atay, New York'ta "En İyi Erkek Oyuncu" Ödülü Aldı!

Moduna Göre Film Seç! ►

 

Yakışır! Ali Atay, New York'ta "En İyi Erkek Oyuncu" Ödülü Aldı!

listesine yorum yap!
Henüz kimse yorum yapmadı...
SEN İLK OLABİLİRSİN!
ali atayali atay tribecanuh tepesi filmi izlenuh tepesi konusunuh tepesi ımdbnuh tepesi fragmanınuh tepesi vizyon tarihihaluk bilginerali atay en iyi erkek oyuncu ödülü
EN AKTİF ÜYELER
İzlenmeli! Mahkeme, Avukat ve Dava Üçgeninde Geçen 9 Başarılı Hukuk Filmi Önerisi!
İzlenmeli! Mahkeme, Avukat ve Dava Üçgeninde Geçen 9 Başarılı Hukuk Filmi Önerisi!
Mahkeme filmleri, vurdulu kırdılı aksiyon sahnelerinden ya da uçuk kaçık fantastik ögelerden bıkanlar için nefis yapımlardır. Hayatın çok içinden ve gerçektirler. İşte ben de bugün size, içinde avukat, adalet ve bolca mahkeme içeren o nefis filmleri listelemek istedim. Birazdan göreceğiniz bu hukuk filmlerinin her biri de beni fazlasıyla etkilemeyi başardı.  İşi Gücü Bırakıp İzlemeniz Gereken İspanyol Filmleri İçin Tıkla! ►  Sizin için seçtiğim bu mahkeme filmi önerileri, hem size keyifli bir zaman geçirtecek, hem de satranç oynar gibi akıllıca hamleler ile ilerleyen dava süreçlerinden çok keyif alacaksınız. Her biri de kendine özgü bir hukuk filmi olan bu tavsiyelerimin içinde izlemediklerinizi mutlaka zaman ayırıp izleyin derim. Hadi şimdi gelin, izleyip, beğenip, sizlere de tavsiye ettiğim o mahkeme filmleri nelermiş birlikte görelim!   1. Sizlere izlemenizi tavsiye ettiğim ilk "Hukuk-Dava" temalı tavsiyem "Erin Brockovich"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/202/21/izlenmeli-mahkeme-avukat-ve-dava-ucgeninde-gecen-9-basarili-hukuk-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Julia Roberts'a "En İyi Kadın Oyuncu" Oscar'ını kazandıran bu filmi mutlaka izleyin derim. "Kaan bu film ile ilgili senin düşüncen ne? IMDb puanı, izleyenlerin yorumları nasıl?" diyenler, aşağıdaki butonu tıklayabilir. Filme Git ►  2. "The Lincoln Lawyer"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/202/54/izlenmeli-mahkeme-avukat-ve-dava-ucgeninde-gecen-9-basarili-hukuk-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Akıllı, karizmatik bir ceza avukatının önüne birden çok zengin birinin davası düşer ve kirli oyunların olduğu bir macera böylece başlar... İzleyin derim. Filme Git ►  3. "The Rainmaker"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/202/98/izlenmeli-mahkeme-avukat-ve-dava-ucgeninde-gecen-9-basarili-hukuk-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]2 saatlik bu tavsiyem ise çiçeği burnunda genç bir avukatın girdiği hukuk bürosunda yaşadıklarını ve sonrasını anlatıyor... Bu filmi hala izlememişseniz çok ayıp, ilk fırsatta izleyin derim. Filme Git ►  4. "Just Mercy"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/202/49/izlenmeli-mahkeme-avukat-ve-dava-ucgeninde-gecen-9-basarili-hukuk-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Gerçek kişi ve olayları konu alan bu filmimiz ise, Harvard'dan yeni mezun olan bir avukatı ve idam cezasına çarptırılmak üzere olan bir adamı konu alıyor. Mutlaka izleyin dediğim mahkeme filmlerinden. Filme Git ►  5. "Primal Fear"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/202/88/izlenmeli-mahkeme-avukat-ve-dava-ucgeninde-gecen-9-basarili-hukuk-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bir cinayet, bir zanlı ve "Bu olay ile iyi bir PR yaparım" diyerek konuya dalan bir avukat... Günümüzden 25 yıl önce çekilen ve benim de çok sevdiğim bu hukuk filmini mutlaka izleyin derim.  Filme Git ►  6. "Pink"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/202/52/izlenmeli-mahkeme-avukat-ve-dava-ucgeninde-gecen-9-basarili-hukuk-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Biliyorsunuz yıllardır burada sizlere tavsiye ettiğim Hint filmleri 2 elin parmağını geçmez. İşte bu film, Hint sinemasının bence en iyi yapımlarından biri. Film, dışarıda saldırıya uğrayan 3 genç kızı ve sonrasındaki dava sürecini konu alıyor.  Filme Git ►  7. "Flash of Genius"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/202/70/izlenmeli-mahkeme-avukat-ve-dava-ucgeninde-gecen-9-basarili-hukuk-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Çoğu kişinin bilmediğini düşündüğüm bu film ise; Arabalar için çok kullanışlı bir cam sileceği icat eden bir adamın, dünya devi Ford ile karşı karşıya gelmesini ve mahkeme sürecini konu alıyor. Bir şans verin derim. Filme Git ►  8. "The Life of David Gale"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/202/78/izlenmeli-mahkeme-avukat-ve-dava-ucgeninde-gecen-9-basarili-hukuk-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]İşlenen bir cinayet, idamına günler kalan bir adam, ölüm cezasının suçsuz insanları da ölüme mahkum ettiğini düşünen bir grup ve güzel mi güzel bir muhabir... Bu filmi sonuna kadar izlerseniz, uzun bir süre aklınızdan çıkaramayacağınızı söyleyebilirim. "Kaan demişti" dersiniz... Filme Git ►  9. "Dark Waters"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/202/27/izlenmeli-mahkeme-avukat-ve-dava-ucgeninde-gecen-9-basarili-hukuk-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Oldukça ağır işleyen bu film ise, dünyanın en büyük şirketlerinden birinin insan sağlığını tehdit eden şeyler ürettiğini iddia eden bir avukatın verdiği mücadeleyi konu alıyor. Filme Git ►  ÇOK TAZE: Henüz günler önce izleyip, tavsiye olarak eklediğim bu film de bu listede olmaya değer; "The Judge"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/202/11/izlenmeli-mahkeme-avukat-ve-dava-ucgeninde-gecen-9-basarili-hukuk-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]İçinde mahkeme, avukat ve davalar olan bir film nasıl iyi bir dram içerebilir? diyorsanız bu filmi mutlaka izleyin derim. Hem iyi bir mahkeme filmi, hem de iyi bir dram izlemiş olacaksınız.  Filme Git ►  BONUS: Bu film koca bir başyapıt olduğu için listeye almaktansa bonus olarak vermeyi tercih ettim, buyursunlar; "12 Angry Man"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/202/81/izlenmeli-mahkeme-avukat-ve-dava-ucgeninde-gecen-9-basarili-hukuk-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Babasını öldürmekle yargılanan genç bir adam ve kararı verecek olan 12 jüri üyesi... Siyah-beyaz bu film, sizi çeşitli beyin fırtınalarına sokup çıkaracak. Sadece diyaloglar ile ilerleyen nefis bir film izleyeceksiniz. Tabi hala izlemediyseniz...  Filme Git ►  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
45b
1
5 yıl
Christopher Nolan'ın 'Noluyo Lan?' Dedirten Beyin Yakan Filmi; "Tenet" | İnceleme
Christopher Nolan'ın 'Noluyo Lan?' Dedirten Beyin Yakan Filmi; "Tenet" | İnceleme
Uzun zamandır Beynimi Yaksın kategorime bir film ekleyememenin üzüntüsü içindeydim. Fakat Nolan imzalı "Tenet", bu sorunumu çözdü ve beyin yakan filmler listelerimde şimdiden yerini almayı başardı. Her yerde "Tenet filmi konusunu anlayan var mı?" şeklinde sorular görüp, "Tenet filmi inceleme" başlığı adı altında aşırı karışık, yazanın bile anlamadan yazdığı analizler görünce kolları sıvadım ve size kısa ve öz cümleler ile Tenet filmi incelemesi hazırlamak istedim.  Beyin Yakan Film Tavsiyeleri! ► Hadi gelin şimdi son zamanların en karışık, en kafa yoran, en beyin yakan filmi Tenet'in konusuna, anlatmak istediğine bir bakalım ve kafanızda bazı taşların yerine oturmasını sağlayalım... Hadi!  Öncelikle Tenet filminin konusuna şöyle bir bakalım[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/216/10/christopher-nolan-in-noluyo-lan-dedirten-beyin-yakan-filmi-tenet-inceleme-780x439.png[/RESIM]Filmin karışık konusunu en basite indirgersek ortaya; Dünyayı büyük bir tehlikeden kurtarmaya çalışan bir organizasyon ve bir kahraman çıkıyor. Casusumuz kendisine yardım edenlerle de birlikte kötü adamı durdurmaya ve dünyayı kurtarmaya çalışıyor. Tabi olay bu kadar basit ilerlemiyor ve zamanın hem ileriye hem de geriye akması gibi birçok beyin yakan detay da olaya dahil oluyor.  Bundan sonrası SPOİLER, izledikten sonra kafanızdaki soru işaretlerini biraz olsun gidermek için buraya uğrayın...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/216/68/christopher-nolan-in-noluyo-lan-dedirten-beyin-yakan-filmi-tenet-inceleme-780x439.png[/RESIM] Kemerlerinizi bağlayın, Christopher Nolan'ın dünyasına doğru yola çıkıyoruz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/216/71/christopher-nolan-in-noluyo-lan-dedirten-beyin-yakan-filmi-tenet-inceleme-780x439.png[/RESIM]Nolan bu filmin temel aldığı "ters yöne akan zaman" fikrini 20 yıldır düşünüyormuş. Bunu Tenet'in senaryosuna dönüştürmesi de 4-5 yılını almış. E hal böyle olunca, ortaya da bu içinden çıkılamayacak gibi görünen, beyin yakan film çıkıyor.  Her şey insanoğlunun dünyayı tüketmesiyle başlıyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/216/8/christopher-nolan-in-noluyo-lan-dedirten-beyin-yakan-filmi-tenet-inceleme-780x439.png[/RESIM]Gelecekteki insanlar, bitip tükenmek üzere olan dünyayı kurtarmak için hiçbir şey yapamayınca (Interstellar filmindeki dünyayı kurtaramayınca uzayda yeni arayışlara girmek gibi düşünebilirsiniz) zamanı geri almayı keşfetmişler. Dikkat edin zamanda geriye gitmek değil, zamanı geriye almak diyorum. Yani zamanı geriye alarak, dünyayı hiç kirlenmemiş, tüketilmemiş, el değmemiş haline getirmek istiyorlar. Bunu da zamanı geriye alarak gittikleri yerlere "evriltilmiş" denen, ters yöne hareket eden şeyleri bırakıyorlar ki onlarla karşılaşan kişiler bunların gelecekten geldiğini düşünüp mümkün olduğunu anlayabilsin. Filmimizin kahramanı laboratuvarda evriltilmiş kurşun ile ilk tanıştığında bilim kadınının ona "Bunları kimin yaptığını bilmiyoruz, bize gelecekten gönderiliyor" dediğini hatırlayın.  Peki kötü adamımız Sator bu olayın neresinde?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/216/73/christopher-nolan-in-noluyo-lan-dedirten-beyin-yakan-filmi-tenet-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Yukarıda bahsettiğim ve sonu gelen dünyada yaşamaya çalışan gelecekteki kişiler gönderdikleri mesajla zaman makinesi yaratılması görevini Sator'a veriyorlar. Filmde Sator'un Plütonyum ararken bulduğu mesajı hatırlayın. Yani aslında o günkü nesil de hayatta kalmaya çalışıyor, zamanı geriye almaya çalışan gelecek nesil de. İşte filmde de tam olarak bunu konu alan bir diyalog geçiyor. İsmi söylenmeyen başrolümüz "Herkes kendi nesli için mücade verir" diyor, Sator da cevap olarak şunu söylüyor; "Onlar da tam olarak bunu yapıyor..." yani buradan da anlayacağınız gibi aslında filmde kötü bir taraf yok. Herkes kendi dünyasını kurtarma peşinde fakat Sator, gelecektekilerin adamı konumundan dünyanın sonunu getiren hem de kafasına göre istediği zaman getirebilen bir adama dönüşünce kötü taraf ortaya çıkmış oluyor.  Geçmişe gidip dedenizi öldürseniz anne-babanız ve dolayısıyla siz de hiç doğmamış olursunuz, peki o zaman dedenizi kim öldürdü?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/216/67/christopher-nolan-in-noluyo-lan-dedirten-beyin-yakan-filmi-tenet-inceleme-780x439.png[/RESIM]İşte film "Büyükbaba Paradoksu" olarak bilinen bu meşhur paradoksa da değiniyor. Aslında tüm film bu mantığın üzerine kurulu bile diyebiliriz. Hatta filmde bu paradoks sonrasında gelecektekilerin dünyayı kurtarma planı için "E bizi yok ederlerse onlar da yok olmaz mı?" diye soruluyor, Neil karakteri ise "Yok o işler pek öyle değil" gibi bir cevap veriyor.  Gelelim benim düşüncelerime...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/216/35/christopher-nolan-in-noluyo-lan-dedirten-beyin-yakan-filmi-tenet-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Aslında hep düşündüğüm bir konuydu bu; Her insanın 3 farklı boyutu olabilir mi? Biri geçmişteki ben, diğeri şu an bunları size yazan ben ve gelecekteki ben... İşte bu filmde biraz olsun bu müthiş ve bir o kadar da uçuk fikri somut bir şekilde görme fırsatı buldum.  • Filmin en başında opera binasında Neil'ın, başrolümüzü kurtarma olayı güzeldi. Tabi çantasından sarkan kırmızı ip sayesinde bunu çok sonra anlasak da, meğer daha ilk 5 dakikada filmin çok sonralarına şahit olmuşuz. Bu gerçekten müthişti.  • Sator'un eşi Kat, "Tekneden suya atlayan bir kadın gördüm, özgürlüğünü kıskandım" diyordu fakat filmin 2. yarısında o kadının kendisi olduğunu öğrendik. Bu da çok beyin açıcı bir ayrıntıydı.  • Neil, adamımızın görev başında alkol almadığını bilerek ona diyet kola söylüyordu, çünkü Neil gelecekten geriye doğru geliyor, başrolümüz ise ileriye gidiyordu. Yani Neil, adamımızla yıllardır tanışıyordu hatta bir yerde de başrolümüze "Beni sen işe aldın" diyor. Bu da her şeyi açıklıyor.  • Son saldırı sahnesinde helikopterlerin geriye gidip, takımlardan birinin geriye diğerinin ise ileriye hareket etmesi müthiş, binanın patlama sahnesi ise olağanüstüydü diyebilirim. O sahneyi izledikten sonra işte sinema böyle olmalı diye iç geçirdiğimi bile söyleyebilirim...  • Anında geriye ışınlanmak ve laps! diye her şeyi sıfırlamaktansa yavaş yavaş geriye sarma fikri acayip hoşuma gitti. Bu çılgın fikri, silaha geri giren kurşunları, teybin geriye sarılması gibi terse dönen detayları nasıl daha önce böylesine net izlememişiz ki? Her şeyi geçseniz bile sadece bu çılgın fikri için bu film defalarca izlenir.  • En çılgın fikrimi en sona bıraktım; Sator, gelecekteki başrolümüz için çalışıyor olabilir. Adamımız ileriye gidiyor neticede, henüz ileride neler olduğunu, olacağını bilmiyor Neil gibi. Hatta filmin tam ortalarında Sator başrolümüzü kendisini izlerken yakalatıyor ve başrolümüze Tenet ekibinin kendi aralarında dostu düşmanı ayırmak için kullandığı "Alacakaranlık bir dünyada yaşıyoruz" cümlesini söylüyor, onu zarflıyor fakat adamımız "O da ne? (Şair) Whitman'dan bir dize mi?" diye cevap veriyor. Aslında burada o cümleye cevaben "Gün batarken dostun yoktur" demesi gerekiyordu... Yani benimki nacizane bir fikir tabi.  Bu arada filmin ismi, hatta Sator ve Opera kelimeleri bile öylesine seçilmiş şeyler değil![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/216/11/christopher-nolan-in-noluyo-lan-dedirten-beyin-yakan-filmi-tenet-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Gördüğünüz bu şey Latin Palindromu veya Sator Kareleri olarak geçiyor. Özelliği ise hem sağdan sola, hem soldan sağa, hem yukarıdan aşağıya, hem de aşağıdan yukarıya okunabiliyor olması. Hepsinde aynı kelimeler çıkıyor. İşte çılgın adamımız Nolan da filmin konusuyla da uyumlu olduğu için filmin adını ve içindeki konu ile isimleri böyle yerlerden ilham alarak kullanmış, bunu da görün istedim.   SONUÇ: Bence film gerçekten ince elenip sık dokulmuş başarılı bir yapım. Nolan zaten hem filmden önce, hem de filmde bolca "Çok takılma, hisset" gibi şeyler söylüyor izleyiciye. Karakterlerin arka planlarına bakma diyor yani, kim kimdir, duyguları var mıdır, aşık olur mu, nereden geldi nereye gidiyor oralara pek takılma, büyük resmi gör... Şaka bir yana film gerçekten 2-3 kez izlemeyi hak ediyor. Bazı filmler gerçekten hazmedilmesi için hakkında bir şeyler okunması gereken filmler oluyor ve bence bu film de onlardan biri... Umarım buraya kadar okumuş ve kafanızdaki bazı soru işaretlerini kaldırmışsınızdır.  - - - - -  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
29b
2
5 yıl
İzleyin! Netflix İmzalı 2019 Yapımı "The King" | Detaylar ve İnceleme
İzleyin! Netflix İmzalı 2019 Yapımı "The King" | Detaylar ve İnceleme
Öncelikle Google'da "The King filmi konusu" veya "The King 2019 izle" gibi aramalardan sonra yolunuz buraya düşmüşse hemen söyleyeyim, burada görüp okuyacağınız şeyler SPOİLER içerebilir. Yani Netflix'in yeni, nefis filmi The King'i izlememişseniz önce filmi izlemeli, sonra buraya koşup gelmelisiniz. The King filmi detaylarına geçmeden önce, filmi izledikten sonra kaleme aldığım kısa ve öz tavsiyeye metnini okumak isterseniz hemen aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz. Eğer buraya "The King filmi izle" yazarak geldiyseniz de hemen aşağıdaki butona tıklayıp, üye girişi yaptıktan sonra sağ tarafta çıkan filmi izle butonuna tıklayarak The King filmini izleyebilirsiniz.  Filme Git ► Hadi gelin şimdi Netflix imzalı 2019 yapımı The King filmi hakkındaki detaylara ve görüşlerime şöyle bir göz atalım.  (Filmi izlemeyenler yukarıdaki "Filme Git" butonuna tıklayabilir. İzleyenler de peşime takılıp aşağıya devam etsin çünkü bu nefis film hakkında şahane bilgilerim var) Film, Shakespeare'in eserlerinin bir araya getirilmesi ile oluşturuldu[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/129/55/izleyin-netflix-imzali-2019-yapimi-the-king-detaylar-ve-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Filmin ilk oluşturulma süreci 2013 yıllarında başladı. Filmin temeli, William Shakespeare'in "Henriad" isimli eserine dayanıyor. Bu eserde birçok oyun bulunuyor. The King ise bu eserin içindeki hikaye ve karakterlerden oluşturuldu. Yani Shakespeare'in entrikalarla dolu eseri, müthiş bir orta çağ filmine dönüştü. İşte izlediğimiz The King'in temeli böyle köklü bir geçmişe dayanıyor.  Sıkı durun: Filmin yapımcısı "Brad Pitt"![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/129/83/izleyin-netflix-imzali-2019-yapimi-the-king-detaylar-ve-inceleme-780x439.png[/RESIM]Filmin yönetmen koltuğunda David Michod otururken, filmin yapımcılığını da Brad Pitt ve Jeremy Kleiner'ın yapımcılık şirketi olan "Plan B Entertainment" yaptı.  Kralımız Henry'nin filmde evlendiği kız Johnny Depp'in kızı![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/129/36/izleyin-netflix-imzali-2019-yapimi-the-king-detaylar-ve-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM]Evet, Henry'nin evlendiği kızın gerçek adı "Lily-Rose Depp" ve 20 yaşındaki bu kız, ünlü aktör Johnny Depp'in kızı. Size bir bilgi daha; Filmimizin başrolü yani genç kralı oynayan oyuncumuz Timothée Chalamet ile filmde evlendiği genç kız yani Lily Rose Depp" gerçekte de sevgililer. Şahane sahneler, şahane mekan ve kostümler ve şahane bir karakter gelişimi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/129/5/izleyin-netflix-imzali-2019-yapimi-the-king-detaylar-ve-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Evet bu filmi özetlemem gerekirse, tam olarak bu; Şahane sahneler, şahane mekan ve kostüm seçimleri, şahane bir karakter gelişimi ve sonuç olarak şahane bir orta çağ filmi... Netflix gerçekten bu işin üstesinden gelmeyi başarmış. Öncelikle filmdeki genç kralın karakter değişimi mükemmele yakındı diyebilirim. Önce halkın içinde, izbe yerlerde kalıp, kadınlarla yatıp kalkması ve hemen sonrasında gelen bir ölüm ile saçlarını kestirip tahta oturması ve karakterinden hiç ödün vermeden kararlar alması gerçekten bu tarz filmlerinde görüp bayıldığım bir süreç. Bunun yanında baltayla infaz sahnesi de gerçekten başarılıydı. Sonlarda, yaşanan ihaneti öğrendiğinde bıçağı kafatasına sağlama sahnesi de benden alkışı kaptı diyebilirim. Tabi tüm bunların yanında mekan seçimleri ve kostümler de şahaneydi, takıldığım birkaç noktaya ise aşağıda değineceğim. Yalnız birkaç sorun da yok değildi tabi... 1. Neden kalkan görmedik? 2. Bir kral, nasıl düşman karargahına elini kolunu sallaya sallaya girebiliyor?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/129/24/izleyin-netflix-imzali-2019-yapimi-the-king-detaylar-ve-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Filmde birkaç nokta da gözüme takılmadı değil tabi. Tamam her şey yerli yerindeydi fakat birebir dövüşülen bir çağda neden hiç kalkan görmedik? Ya da vardı da ben mi kaçırdım acaba? Pek sanmıyorum çünkü fark ettikten sonra epey dikkat ettim. Hadi bu cepte, diğeri de kralların birbirlerinin karargahına rahatça girebilmesi. Şimdi şöyle düşünün; Bir kral diğeriyle dövüşüyor ve ölen savaşı kaybediyor, yani böyle bir ortamın olduğu çağda, bir kral nasıl düşman karargahına tek başına gidip elini kolunu sallayarak girebilir? İşte bu kısım beni biraz rahatsız etti diyebilirim. Bunun haricinde takıldığım pek de bir detay yok aslında. Netflix gerçekten güzel işlere imza atmaya başladı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/129/87/izleyin-netflix-imzali-2019-yapimi-the-king-detaylar-ve-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]Burada sizlere 2 yıldır düzenli olarak film tavsiye eden biri olarak söylemek istiyorum ki Netlix, son zamanlarda giderek iyi filmler yapmaya başladı. Bunu en net "Modunu Seç" köşemizdeki "Netlflix" kategorisine bakarak anlarsınız. Eskiden 2 ayda sadece 1 tane Netflix filmi tavsiye ediyordum, şimdilerde ise bu oran ayda 2-3 filme kadar yükseldi. Bu da Netflix'in yeni filmlerinin eskilere nazaran daha iyi olduğunu gösteriyor. Tavsiye ettiğim Netflix filmlerini görmek için hemen aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz.  Netflix Film Tavsiyeleri İçin Tıkla ► ● Aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►  
14b
0
6 yıl
Müthiş! Her Ne Yapıyorsanız Bırakıp Bu Filmi İzleyin: "The Platform"
Müthiş! Her Ne Yapıyorsanız Bırakıp Bu Filmi İzleyin: "The Platform"
● 100 BİN Görüntülenme İçin Teşekkürler!  2 yılı aşkın bir süredir burada sizlere modunuza göre seçebileceğiniz film tavsiyeleri veriyorum ve söylemekten bıkmadığım bir şey var; "İspanyol sineması muhteşem!"... Çok uzun bir zamandır düzenli olarak film izliyorum ve şu ana kadar beni yakalayan, aklımda yer eden ve senaryosu ile hayran bırakan filmlerin %70'i de İspanyol sineması imzalı. İşte bugün de sizlere nefis bir İspanyol filmi ile geldim; "The Platform"... Eğer "The Platform izle" gibi bir arama sonucu yolunuz buraya düştüyse üzülerek söylemek istiyorum ki buradan eliniz boş döneceksiniz. Fakat "Nedir bu The Platform filminin konusu?", "İzlenir mi?" gibi sorularınız varsa, tam da doğru yerdesiniz! Filme Git ► Hadi gelin şimdi önce sizlere The Platform filmini neden izlemeniz gerektiğini SPOİLER'sız bir şekilde anlatayım ve hemen ardından da izleyenler için filmin küçük bir analizini yapayım. Hadi! Öncelikle nedir bu Netflix imzalı "The Platform" filminin konusu?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/174/32/muthis-her-ne-yapiyorsaniz-birakip-bu-filmi-izleyin-the-platform-780x439.jpg[/RESIM]Film, dikey bir şekilde tasarlanan bir hapishaneyi konu alıyor. Yüzlerce kattan oluşan bu hapishanedeki hücrelerin her birinde ise 2 kişi bulunuyor. Ortalarında koca bir delik olan bu odalardan her gün düzenli olarak üzerinde leziz yiyecek ve içeçeceklerin olduğu bir platform geçiyor. Fakat burada dikkat edilmesi gereken nokta şu; Yemeklerin olduğu platform, en yukarıdan en aşağıya iniyor. E bu da en yukarıdakilerin ziyafet çekmesine, en aşağıdakilerin ise açlık ile mücadele etmesine yol açıyor. İşte film bize, bu durumu, bu sistemin içine yeni düşen bir adamın gözünden gösteriyor.  Beyin Yakan Film Tavsiyeleri İçin Tıkla! ► Neden izlenmeli?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/174/52/muthis-her-ne-yapiyorsaniz-birakip-bu-filmi-izleyin-the-platform-780x439.png[/RESIM]Film, sizlere burada uzun zaman önce tavsiye ettiğim Snowpiercer filmi ile benzer bir konuyu işliyor. Ayrıca film, dünyadaki zengin, orta ve fakir kesimin yaşadıklarını anlatıyor. Film, baştan sona büyük bir mesaj barındırıyor ve dik bir hapishane üzerinden bunun eleştirisini yapıyor. Eğer hem iyi bir bilim kurgu filmi izlemek, hem biraz gerilmek, hem de İspanyol sinemasının o başarılı atmosferine dalmak istiyorsanız bu filmi mutlaka ama mutlaka izleyin derim.  Bundan sonrası SPOİLER içeriyor, filmi izledikten sonra mutlaka bakın...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/174/91/muthis-her-ne-yapiyorsaniz-birakip-bu-filmi-izleyin-the-platform-780x439.png[/RESIM] Filmi izlediniz ve buradasınız. Peki sizce film ne anlatıyor? Gelin size "The Platform" filminin bir analizini yapayım; "İlahi Bir Sistem"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/174/7/muthis-her-ne-yapiyorsaniz-birakip-bu-filmi-izleyin-the-platform-780x439.jpg[/RESIM]Bu film 2 farklı şekilde ele alınmalı. İlahi ve Dünyamız olarak. Ben size iki analizimi de sunacağım.  Öncelikle filmdeki dikey hapishaneyi ilahi bir sistem olarak düşünebiliriz. En üstte gördüğümüz aşçı, aslında yaratıcıyı temsil ediyor. Açık renkli kıyafetleri ve binbir titizlikle sofrayı hazırlayan hizmetkarları ise melekler. Yemekler çok iyi bir şekilde hazırlanıyor ve kullara sunuluyor. Kulların paylaşmayı bilmesi isteniyor, buna teşvik ediliyor fakat onlar açgözlülükleri nedeniyle kendilerinden alttaki insanları asla düşünmüyorlar. Halbuki kısa bir süre sonra onların da alt katlara düşme ihtimalleri var fakat bunu görmezden geliyorlar. Aşçının, içinde saç bulduğu için hizmetkarlarını azarladığı tatlıyı hatırlıyor musunuz? İşte o tatlı bir kutsal kitabı temsil ediyor. Adamlarımızın hücrelerin birinde rast geldiği bilge kişi de peygamber olarak nitelendiriliyor. Peygamber, Mesih ve yardımcısına, yukarıdan gönderilen tatlının bir mesaj olduğunu ve bunu insanlara diyalog yoluyla anlatmaları gerektiğini söylüyor. Adamımızla aynı odadaki köpekli kadın ise, cennetten düşen bir meleği tasvir ediyor. Filmi bu tema ile düşünürseniz, tüm parçaların yerlerine oturduğunu göreceksiniz.  Mutlaka İzlemeniz Gereken Nefis Tavsiyeler! ► Filmin bir de günümüz dünyasını konu alan bir analizi var, toplanın...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/174/27/muthis-her-ne-yapiyorsaniz-birakip-bu-filmi-izleyin-the-platform-780x439.jpg[/RESIM]Film, dünya düzenine karşı onlarca mesaj barınırıyor. En yukarıda yemeği hazırlayan aşçı ve yardımcıları devletler olarak tasvir edilmiş. Devletler, en iyi en leziz yiyecekleri hazırlayıp halkına sunuyor, fakat zenginler tarafından bu yiyeceğin %80'i silip süpürülüyor. Kendilerinden alttaki kesimi hiç düşünmeyen zenginler, birden kendilerinin de alt kesime düşeceğini bildikleri halde anın tadını çıkarmayı tercih ediyorlar. Bıçaklı amcamızın alt kattakilerin yiyeceğine idrarını yapması gibi yoksulluktan zenginliğe yükselen biri hemen kendinden alttaki kesimi ezmeye başlıyor. Bu da günümüz dünyası ile çok tanıdık. En alttakilere sıyırılmış tabaklardan başka bir şey kalmıyor. Bu sistem hiç son bulmuyor, çünkü en alt kattaki kişiler, zengin olduklarında asla en alttakileri düşünmüyorlar. Ha bu arada en alt kattaki küçük çocuk nasıl hayatta kaldı? diye düşünüyorsanız da, annesi ona her gün yemek indirebilmek için insanları öldürmek zorunda kalıyordu. Bu da tüm kargaşanın içinde, bir anenin çocuğunun karnını doyurabilmek için günümüz dünyasında verdiği amansız mücadeleyi gösteriyor. NOT: İşte 1 buçuk saatlik bu nefis film, yukarıdakiler gibi pek çok derin anlamı barındırıyor. İspanyol sineması ve Netflix, gerçekten müthiş bir filme imza atmış diyebilirim. Daha da anlatırım fakat biliyorum çok uzun yazı hem beyninizi hem de gözlerinizi yoruyor. O yüzden siz filmi izleyip şu an bu cümlelerimi okuyan değerli kişileri, filme yorum yapmak için buraya tıklamaya davet etmek istiyorum. İyi ya da kötü düşüncelerinizi yazın ki, sizden sonra filme göz atacak kişilere fikir vermiş olun.   ●Bu arada aşağıdaki butona tıklayarak da modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
150b
2
6 yıl
İzlemeyin! 2019'un ilk Vasat Filmi: "Us"
İzlemeyin! 2019'un ilk Vasat Filmi: "Us"
1 buçuk yıl önce kurduğum bu platformda izleyip, beğendiğim filmleri modunuza göre kategorize edip sizlere tavsiye ediyorum ve her gün 1000 ila 3000 kişi burada izleyeceği filmi buluyor. İşte tam da bu yüzden artık sadece izlemeniz gereken filmleri değil, izlememeniz gereken filmleri de sizle paylaşacağım. BYSY, yani "Ben yandım siz yanmayın" adını verdiğim bu serinin ilk filmi ise "Us" yani "Biz". Hadi gelin şimdi Us filmini neden izlememeniz gerek, 2019 yapımı Us filmi neden zaman kaybı şöyle bir bakalım.    Öncelikle Us filmi konusuna bir bakalım[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/81/47/izlemeyin-2019-un-ilk-zaman-kaybi-filmi-us-780x439.jpg[/RESIM] Kendi çapında "Çekirdek" dediğimiz bir ailemiz var. Anne, baba ve 2 çocuktan oluşan bu ailemiz bir tatile çıkıyor. Fakat çıktıkları bu tatilde bir gece yarısı şahit oldukları bir olay onların tüm hayatlarını değiştiriyor. Evleri, kırmızı kıyafetli bir grup insan tarafından saldırıya uğrayan ailemiz kendini birden bir hayat mücadelesinin içinde buluyor. İşte film de bunu konu alıyor. Adettendir bir de Us filmi fragmanını izleyelim[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=hNCmb-4oXJA[/VIDEO] İzlemekte kararlı olanlar için spoilersız yorum İnanın bu filmin çıkmasını dört gözle bekleyenlerden biriydim. Sektörde böylesine farklı filmler çok merak ediliyor ve bekleniyor. E işim de sinema olunca, vizyona gireceği günleri saymaya başladım. Üstelik yönetmeni de nefis "Get Out" filminin yönetmeni Jordan Peele olunca işte dedim, nefis bir film geliyor... Fakat işler pek öyle gitmedi. Beklentimi mi yüksek tuttum acaba? diye düşündüm fakat hayır, beklentiyle de bir alakası yoktu. 2 saatlik koca film zaman kaybından başkası değildi... Eğer hala izlemekte kararlıysanız tabi ki sizi durduramam fakat 1 dakikası bile geri gelmeyen hayatınızdan 2 saatinizi bu film için harcamayın derim.  Devamı Spoiler: "Us", üzdü...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/81/13/izlemeyin-2019-un-ilk-zaman-kaybi-filmi-us-780x439.jpg[/RESIM] Öncelikle 2017 yapımı Jordan Peele imzalı "Get Out" filmini çok sevmiştim. Us filmi konusunu okurken yine aynı yönetmenin adını görmek beni çok heyecanlandırdı ve filmi sabırsızlıkla beklemeye başladım. Fakat bu bekleyişim hüsranla sonuçlandı... Neden mi? Açıklayayım... Filmin ilk yarısı çok güzel gidiyordu![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/81/43/izlemeyin-2019-un-ilk-zaman-kaybi-filmi-us-780x439.jpg[/RESIM] İlk yarısındaki gerilim çok güzeldi. Çocuklarda, ailede bir gariplik görülüyor ve izleyiciyi rahatsız ediyordu. Birçok sahnede gerildim ve ani korkmalar yaşadım diyebilirim. Fakat ne olduysa ilk yarı bittikten sonra oldu... Burada size "Gerileyim" modunda tavsiye edeyim diye düşünürken film birden saçmaladı ve bu hayalimi de çöpe atmak zorunda kaldım.  Saldıranlar kendileri çıkıyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/81/51/izlemeyin-2019-un-ilk-zaman-kaybi-filmi-us-780x439.jpg[/RESIM] İşte burası. Filmin saçmalamaya başladığı yer tam da burası. Çocuk gelip "Evimizin önünde bir aile var" diyor ve tüm aile, bahçe kapılarının önünde el ele tutuşmuş ve kırmızılar giymiş bir aile görüyor. Yüzleri belli olmuyor ve herkesin içini bir korku kaplıyor. İşte bu! "Gulyabani" görmüş gibi heycanlandım! En çok beğendiğim kısım burasıydı ve keşke öyle de kalsaydı. Bu gerilim dolu şahane sahne birden bozuldu ve film ondan sonra asla toparlayamadı. Biraz sonra dışarıdaki aile, evdeki ailemize saldırıyor ve aaa, o da ne? Saldıran kişiler, evdeki ailemizin aynısı çıkıyor. Sonra birden klon-klon oturup konuşmaya başlıyorlar.   Neymiş? Her insanın yer altında bir klonu varmış...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/81/17/izlemeyin-2019-un-ilk-zaman-kaybi-filmi-us-780x439.jpg[/RESIM] Film biraz ilerledikçe saldırının tüm şehirde olduğunu anlıyoruz. Yani her insanın bir klonu şehrin altındaki tünellerde yaşıyormuş. Zaten bunu da sonralarda izliyor ve görüyoruz. Yukarıda topa vuran bir kişinin klonu da yer altında hayali bir topa vuruyor. Bir nevi kukla gibi, fakat bu şahane fikir neden bize çok saçma geldi? Çünkü işleniş sıkıntılıydı. Şahsen ben, o sahneleri gördükten sonra birçok soruma cevap almak istedim fakat bulamadım.  1. Tünellerde yaşayan bunca klon insan nasıl hayatta kaldı? Tavşan yiyerek olamaz heralde? 2. Yahu bu zombivari klonlar tuvaletlerini de mi yapmıyorlar?  3. Neden makas? Klonların her birinde gördüğümüz makasların olayı neydi? Polis, kolluk kuvvetleri bu klonları birkaç mermi ile harcayamaz mıydı? gibi gibi... "Get Out" filminin en azından sağlam bir mesajı vardı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/81/93/izlemeyin-2019-un-ilk-zaman-kaybi-filmi-us-780x439.jpg[/RESIM] Aynı yönetmenin 2017 yapımı Get Out filminde "Irkçılık" konu alınmıştı ve film gerçekten bunu müthiş bir gerilim ile bize yaşatmıştı. Fakat bu filmin ne çok sağlam bir mesajı var, ne bu mesaj iyi işlenmiş ne de insanı sürüklüyor... Keşke beklediğim gibi iyi çıksaydı da burada size dolu dolu bir film tavsiyesi yapabilseydim. İyi işlenememiş, zaman kaybından öteye geçememiş ve birçok kısmı havada kalan bir film "Us"... Yani olmamış.  Bir başka "BYSY" serimizde görüşmek üzere. İyi filmler izleyin, iyi hayatınız olsun diyor ve kaçıyorum.    Film Tavsiyesi Seç! ►
18b
2
7 yıl
Akıllanmıyoruz! Geçmişten Günümüze Türkiye Dolandırıcılık Sektörüne Damga Vuran 7 İsim
Akıllanmıyoruz! Geçmişten Günümüze Türkiye Dolandırıcılık Sektörüne Damga Vuran 7 İsim
Bugün "Keşfettiklerim" köşemde sizi çok ilginç kişiler ile tanıştırmak istiyorum. Özellikle son günlerde patlak veren ve sosyal medyayı bolca meşgul eden "Çiftlik Bank" vakasından sonra dedim ki "Bu olay Türkiye'de ilk mi acaba?"... Ve sonra şöyle bir araştırayım dedim ki neler göreyim, meğer cağnım ülkem yıllarca birçok dolandırıcı tarafından çarpılmış... Hadi gelin şimdi onları sizle de tanıştırayım ve birlikte şaşıralım.  1. İlk sıramızda, Türkiye'de "Dolandırıcı" denince akla ilk gelen isim var; "Sülün Osman" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/98/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]Kulağa her ne kadar garip gelse de bu adam, yeteneği ve ikna kabiliyeti ile yıllar önce Türkiye'de büyük bir hayran kitlesine sahip olmuş. İnanılması güç ama kendisi Galata Kulesi'ni satmış. Hakim sorunca da "Bu ülkede Galata Kulesi'ni alacak enayiler olduğu sürece ben de satmaya devam ederim!" demiş ve halkın sempatisini kazanmış. Üstelik sadece bu da değil, kendisi büyük tarihi yapıların önüne bir paspas atıp, elinde para ile şehre gelen saf insanları dolandırıyormuş. Dolmabahçe Sarayı'nı bile satmış...  2. Sırada daha resmi çalışan bir dolandırıcı var; "Güney Zobu" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/40/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]Bu dolandırıcımız "Raki" adı ile tanınır ve Amerikalı kılığında, dev fabrikatörlere dolar satarmış. Dolandırdığı kişiler o kadar büyük ki, çoğu da polise gidip şikayet edemezmiş. Aralarında siyasilerin de olduğu birçok kişiyi tereyağından kıl çeker gibi çarpmış. 3. Sırada, 80'lerin ünlü bankeri, "Banker Kastelli" var... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/75/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]Bu adam, 1980'li yıllarda, Türkiye'nin ekonomik olarak zorluk çektiği zamanlarda, ikna kabiliyetini kullanarak insanlardan para toplamış ve bankalar ile anlaşmalar yapmış. Durumu şöyle anlayın; Türkiye'de milli gelir 70 Milyon Dolar iken bu adamın elinde 100 Milyar para bulunuyormuş. Fakat sonraları durumu fark eden bankalar, banker olaylarına son verince Kastelli de kaçmış. Tabi arkasında mağdur kişiler bırakarak... 4. Sırada, Türkiye ile kalmayıp dünyaya açılan bir dolandırıcımız var; "Ayşe Benli" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/39/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]Ayşe Benli, kumar alanında büyük nam salmış biri. Kendi kurduğu çetesi ile birlikte birçok kişiyi hile hurda ile soyup sessizce uzaklaşıyormuş. Hatta işleri büyütüp Las Vegas'a gidip bir kumarhaneye 2 Milyon Dolar değerinde bir kazık bile atmış. FBI peşinden çok koşsa da Ayşe Benli'ye hiçbir zaman ulaşamamış.  5. Nitelikli bir dolandırıcı daha; "Eyüplü Halit" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/78/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]Halit, işgal altındaki İstanbul'da kendine bir fırsat yaratmış ve hemen bir yeri karakol olarak hazırlamış. Evet bildiğimiz karakol. Sonra buraya geçip kendini komiser olarak tanıtmış. Bu da yetmemiş, Rumları tek tek çağırıp "Hakkınızda ihbar var, fakat anlaşabiliriz..." diyerek hepsinden 3-5 ne kopardıysa cebine indirmiş.  6. Yakın tarihte adını en çok duyuran dolandırıcımız; "Jet Fadıl" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/23/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]Bu adam 1980'li yıllardan beri Türk insanını defalarca dolandırmayı başardı. Projeleri için kaynak aradı, buldu, fakat borcunu ödemedi. Sonra halka indi, "Evsizlere ev!" deyip binlerce kişiden para toplayıp ortadan kayboldu. "Jet Pa" isimli bir şirketler grubu kurdu fakat bu şirketlerin çoğunda 1 kişi bile çalışmıyordu. "İmza" isminde bir araç yapacağını söyleyip ünlüler ile reklamını yapıp, yine para topladı ve o otomobil de hiç üretime geçmeden Fadıl ortadan kayboldu...   7. Gelelim son zamanlarda yaptığı vurgunla büyük ses getiren isme; "Mehmet Aydın" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/46/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]"Çiftlik Bank" isimli internet üzerinden oynanan bir oyun ile yavaş yavaş orta direğin "zengin olma" isteğini ele geçiren bu sistem, çok kısa bir sürede çok fazla kişiye ulaşmayı başardı. İnsanlar para yatırıp, inek, koyun gibi hayvanlar aldılar ve onlardan kazanç elde etmeye başladılar. Sistem, ilk birkaç ay içinde yatırdığınız parayı, sonra da fazlasını alacağınızı vaat ediyordu ve üstelik bu bir yere kadar doğruydu da... Çünkü sistem, içerideki üyelerin parasını çeviriyor, bankadaki faiz ile de kazanç sağlıyordu.  Şirketin tüm resmi işlemlerinin Kıbrıs üzerinden yapılması birçok kişinin dikkatini çekse de, yine aynı kişiler bu gibi açıkları görmezden gelip "Aman ağzımızın tadı kaçmasın" diyerek oyuna devam ettiler. "Çiftlik Bank" hakkında Beyaz Show sonrası gibi birçok kişinin ekrana kilitlendiği anlarda TV'de reklam yapıldı, açılış gibi gösterilen tesisler canlı olarak yayınlandı ve binlerce kişi sosyal medya üzerinden örgütlendi. Fakat tüm uyarılara rağmen sonunda korkulan ve beklenen oldu ve şirketin kurucusu Mehmet Aydın, bir gecede her şeyi sıfırlayarak ortadan kayboldu. Mehmet Aydın, kurduğu bu sistem ile tam 113.4 Milyon TL parayı cebine indirmiş oldu... Şunu asla unutmayın; "Bedava peynir, sadece fare kapanında olur"
26b
0
8 yıl
İngilizce Öğretmenliğini Bırakıp, 400 Felçli ve Engelli Köpeğe Annelik Yapan Kadın: Reyhan Avcı Karagözler
İngilizce Öğretmenliğini Bırakıp, 400 Felçli ve Engelli Köpeğe Annelik Yapan Kadın: Reyhan Avcı Karagözler
Bugün sizle, yakın bir süre önce keşfettiğim nefis bir insanı tanıştırmak istiyorum; Reyhan Avcı Karagözler...  Peki kim bu Reyhan Avcı? Ne yapar? [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/69/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] Reyhan ablamız eski bir İngilizce öğretmeni... "Eski" diyorum çünkü kendisi hasta köpeklerin çektiği acıyı ve insanların duyarsızlığını görünce İngilizce öğretmenliğini bırakmış ve Tekirdağ'da felçli ve engelli köpeklere kol kanat germek için kolları sıvamış... Sağlıklı köpeklere değil, çoğu insanın yüz çevirdiği felçli ve engelli köpeklere annelik yapıyor!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/27/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] Yaşlı, hasta ve engelli tam 400 köpeğe annelik yapıyor!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/45/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] Reyhan ablamız, her gün hepsinin yemeğini, vitaminini düzenli olarak veriyor hatta bacakları olmayan köpeklerin günlük kaşınma ihtiyaçlarını da tek tek elleriyle gideriyor...  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/31/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] Onlardan birini sahiplenmek isteyen insanlara kapısı daima açık!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/16/11/ingilizce-ogretmenligini-birakip-400-felcli-ve-engelli-kopege-annelik-yapan-kadin-reyhan-avci-karagozler-780x439.jpg[/RESIM] "Reyhan Avcı Karagözler", şu dünyada "İyi insanlar iyi ki var..." dediğimiz o iyi insanlardan...  Siz de Tekirdağ Muratlı Yolu 4. km'de bulunan bu barınağı ziyaret edebilir, veya buraya tıklayarak Reyhan ablamıza ulaşabilir ve ona destek olmak ve karşılıksız sevgiyle dolu olan kalplerin hala dünyada var olduğunu göstermek için bu içeriği aşağıdan Facebook'ta paylaşabilirsiniz! 
9.8b
0
8 yıl
Netflix'in 90'lı Yıllarda Geçen Yeni Gençlik Filmi: "Geçen Yaz"
Netflix'in 90'lı Yıllarda Geçen Yeni Gençlik Filmi: "Geçen Yaz"
Netflix Türkiye'de dün itibariyle izlenebilen "Geçen Yaz" ismindeki filmi eminim benim gibi siz de daha önceden pek duymamıştınız. Çünkü ilginç şekilde birçok yapımın tanıtımını çok iyi yapan Netflix, Geçen Yaz filmini pek tanıtmamayı tercih etti. Bu yüzden filmden habersiz birçok kişi de filmi görür görmez "geçen yaz filmi konusu ne?", "geçen yaz filmi yorumları nasıl?" gibi sorularına cevap aramaya başladı. Filme Git ►  Ben filmi hemen izleyip bitirdim ve kısaca size de bahsetmek için kolları sıvadım. Hadi gelin şimdi 9 Temmuz itibariyle Netflix'te izlenebilen Geçen Yaz filmi oyuncuları kimler? Konusu nasıl? ve hepsinden önemlisi bu film izlenir mi? sorularına birlikte cevap verelim... Hadi! Düşüncelerime geçmeden önce; Geçen Yaz filmi neyi konu alıyor? Bir bakalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/255/60/netflix-in-90-li-yillarda-gecen-yeni-genclik-filmi-gecen-yaz-780x439.png[/RESIM]Filmimiz, 96 yazında Bodrum'da yaşayan bir grup arkadaşın yaşadıklarını konu alıyor. 16 yaşındaki gencimiz Deniz'i merkez alarak ilerleyen film, Deniz'in aşk dünyasını ve bu yaz tatilinde yaşadıklarını bize gösteriyor. Ablasının arkadaşı Aslı'ya karşı boş olmayan Deniz, bu yazı avantajına kullanarak bir şeyler yaşamak istese de bu durum beklediği kadar kolay olmuyor. İşte filmimiz de tam olarak bu olayları sakin bir şekilde aktarıyor. Bence bu film izlenir...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/255/3/netflix-in-90-li-yillarda-gecen-yeni-genclik-filmi-gecen-yaz-780x439.png[/RESIM]Film, cep telefonlarının ve sosyal medyanın olmadığı 96 yazını konu alıyor ve bence bunu da çok güzel yapıyor. Yaz aşkları, gençlik, akşam yemeğinde bahçedeki masaya konan o buz gibi karpuz tabağı, yemekten sonra arkadaşlarla inilen sahil, plajların popüler çocuğu... Filmde hepsi çok başarılı bir şekilde işleniyor. Üstelik tüm bunların yanında Deniz karakterinde alttan alttan ilerleyen sürekli bir gerilim, izleyiciyi filmde daha çok tutmayı sağlıyor. Film dönemi ve o dönemin gençliğini öyle başarılı aktarıyor ki, o yıllara ışınlanıyoruz. Sakin, dingin ilerleyen atmosferiyle bu film bence izlenir. Geçen Yaz'ın oyuncu kadrosu da şöyle; Başrolümüz Deniz ve yaz aşkı Aslı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/255/37/netflix-in-90-li-yillarda-gecen-yeni-genclik-filmi-gecen-yaz-780x439.png[/RESIM]16 yaşındaki Deniz karakterini oyuncu Fatih Berk Şahin canlandırırken, Aslı karakterinde ise Ece Çeşmioğlu'nu izliyoruz. Ayrıca 10 Temmuz 2021 itibariyle Ece Çeşmioğlu'nun instagram'da 326 Bin takipçisi bulunuyor. Fatih Şahin'in ise 2 Bin 300 takipçisi var. Bugünün tarihiyle yazdım ki ileride dönüp baktığınızda takipçi sayıları ne kadar artmış görebilin. Çünkü bu filmden sonra bir hayli takipçi kazanacaklardır. Diğer 2 oyuncumuz ise oldukça bilinen isimlerden[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/255/58/netflix-in-90-li-yillarda-gecen-yeni-genclik-filmi-gecen-yaz-780x439.png[/RESIM]Filmdeki Burak karakterini Halit Özgür Sarı, Deniz'in ablası Ebru karakterinde ise Aslıhan Malbora'yı izliyoruz. Halit Özgür Sarı'nın instagram'da 570 Bin, Aslıhan Malbora'nın ise 757 Bin takipçisi bulunuyor. Yönetmen koltuğunda ise Ozan Açıktan oturuyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/255/78/netflix-in-90-li-yillarda-gecen-yeni-genclik-filmi-gecen-yaz-780x439.png[/RESIM]Geçen Yaz'ın yönetmeni ise Atiye, Yarına Tek Bilet, Aile Arasıda ve Tolga Çevik başrollü Sen Kimsin? gibi projelerde de imzası olan Ozan Açıktan'ın ta kendisi. Filmin senaryosunda Sami Berat Marçalı'yı görürken, yönetmen koltuğunda da son işini sevmediğim (Yarına Tek Bilet) Açıktan'ı görmek beni şaşırttı. Çünkü Geçen Yaz, İspanya-İtalya karışımı bir tatta ve bence çok da iyi bir kıvamda bir film. İzleyince "keşke hep böyle filmler yapsak" diye düşündüm. Açıktan'ı bu yüzden tebrik etmek gerek. - - - - -  Özet: Eğer şöyle telefondan, sosyal mecralardan uzak bir 90'lar yazına ışınlanmak ve orada yaşanan bazı aşk ve arkadaşlıklara şahit olmak istiyorsanız bu filmi izleyin derim. Benim tadı damağımda kaldı... Darısı başınıza.  - - - - -  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
35b
1
5 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.