Chernobyl 4. bölümde Neler Oldu? İnceleme | Detaylar

28 Mayıs 2019
11b
0 Yorum
Chernobyl 4. bölümde Neler Oldu? İnceleme | Detaylar

Geçtiğimiz günlerde size burada nefis "Chernobyl" dizisini tavsiye etmiş ve tıklayarak okuyabileceğiniz şu yazımda, Chernobyl dizisi oyuncularının canlandırdığı gerçek kişileri araştırmıştım. Bugün ise bu 5 bölümlük nefis dizinin 4. bölüm incelemesiyle geldim. Chernobyl 4. bölüm izleyenler için nasıl bir his bıraktı bilmiyorum ama bende etkisi oldukça fazlaydı. Birazdan görüp okuyacaklarınız Chernobyl 4. bölümü izlememiş olanlar için spoiler teşkil edebilir, şimdiden söyleyeyim. Hadi gelin şimdi Chernobyl 4. bölümde neler oldu, neler yaşandı, hangi sahnelerde nefesimizi tuttuk birlikte bakalım. 

Asker, yaşlı teyze ve inek sahnesi...

Chernobyl 4. bölümde Neler Oldu? İnceleme | Detaylar

Askerler, aldıkları emirler doğrultusunda, radyasyonlu olduğu için bölgede yaşayan insanları oradan götürmekle yükümlüler. Fakat bir asker, girdiği bir evde, yaşlı fakat bilge bir teyzemizin direnişi ile karşılaşıyor. Bu sahne beni fazlasıyla etkiledi diyebilirim. Asker, teyzemize buradan gitmesi gerektiklerini anlatmaya çalışıyor, fakat teyze süt sağmaya devam ediyor. Bir yandan da anlatıyor; "Benim tüm ailem savaşlarda, mücadelelerde öldü. Şimdiyse benden, 82 yaşındaki benden, gözümle görmediğim bir şey için buradan gitmemi mi istiyorsun? Dün gitmedim, bugün de gitmem!"... Bu direnişin sonucunda da asker ineğe bir el ateş ediyor ve teyzemiz öylece kalıyor. Bu sahne, bize, o günlerde insanların içinde bulunduğu gergin, çaresiz ve hüzünlü ortamı bir kez daha gösteriyor.

Faicadan 4 ay sonra, bölgede kalan hayvanlar öldürülüyor

Chernobyl 4. bölümde Neler Oldu? İnceleme | Detaylar

Dizimiz artık faciadan aylar sonrasında yaşananları konu alıyor. Yüksek radyasyon sonucu bölge yaşanılamaz hale geliyor ve bölgede kalan hayvanlar, radyasyonu taşımamaları için öldürülüyor. Bunu da askere giden bir çaylağın gözünden izliyoruz. 3 asker, bölgedeki köpekleri önce ıslıkla çağırıyor, sonra ise kurşun yağmuruna tutuyorlar. Bu sahneyi nefesimi tutarak izledim diyebilirim. Köpeklerin bakışı beni hep bitiriyor. Bir de öldürüldüklerini, insanlara nasıl sevgiyle yaklaştıklarını görünce iyice sarsıldım.

Santralin etrafına bir kabuk inşa etmek için çatıda kalan maddeler temizleniyor

Chernobyl 4. bölümde Neler Oldu? İnceleme | Detaylar

Dev bir kabuk, santralden çıkan radyasyonu engelleyebilir. İşte bu yüzden, adamlarımız düşünüyor ve çatıda kalan aşırı zararlı maddeleri temizlemeye karar veriyorlar. Fakat nasıl? İşte tüm bu soru, bu bölümün yarısından fazlasını içeriyor. 

Temizleme işlemini robotlar halledemeyince devreye biyorobotlar giriyor; Yani "İnsanlar"!

Chernobyl 4. bölümde Neler Oldu? İnceleme | Detaylar

Ay üzerinde hareket etmesi için yapılan robotlardan biri kullanılıyor. Fakat yeterli gelmeyince, Almanya'dan getirilen bir robot herkesin umudu haline geliyor. Fakat o da çatıya indirilir indirilmez bozulunca, zaten gergin olan ortam iyice geriliyor ve geriye son bir çare kalıyor. İnsanlar! Evet... Çatıya, erkekler çıkarılıyor ve her birine sadece 3 dakika veriliyor. 3 dakikadan fazla kaldıklarında ölebilecekleri de söyleniyor ve bu görev sonucu ödül alacaklarını da bildiriyorlar. İşte bu sahnelerde de insan, kendini o çatıdaki askerlerin yerine koyamadan edemiyor... 

İlk 3 bölümde felaketin etkilerini gördük, şimdiyse bu işin sorumlularını arıyoruz

Chernobyl 4. bölümde Neler Oldu? İnceleme | Detaylar

Son olarak dizimiz, bu 4. bölümde artık işin sorumlularını aramaya başlıyor. Bu dev faciada kimlerin parmağı varsa bulunması için görgü şahitlerinin, yani en azından hayatta kalan şahitlerin bir bir kapısı çalınıyor ve bazı çarpıcı bilgilere ulaşılıyor. Meğer 10 yıl önce bir uyarı, en üst yetkililere iletilmiş fakat "imaj" meraklısı yetkililer bu uyarıyı hiç sallamamış. Bunun sonucunda da böyle bir facia ortaya çıkmış... 

"Chernobyl 5. bölüm ne zaman?" diyecek olursanız da;

Chernobyl dizisinin 5. bölümü, yani final bölümü 3 Haziran'ı, 4 Haziran'a bağlayan gece sabah 04:00'te HBO'da yayınlanacak.  

Chernobyl, şimdiye kadarki her bölümüyle beni yakalamayı başardı. Zaten ilgimi çeken bir konu olan bu dev felaketi bir de bu şekilde bir dizi olarak izlemek bana büyük keyif verdi. Tabi bunun yanında da düşündürdü. Çünkü biz de şu an ülkemize bu santrallerden yapıyoruz. Ne kadar güvenli? Neler olabilir? Bu sorular beni ve milyonlarca insanı korkutuyor...  

Film Tavsiyesi Seç! ►

Chernobyl 4. bölümde Neler Oldu? İnceleme | Detaylar

listesine yorum yap!
Henüz kimse yorum yapmadı...
SEN İLK OLABİLİRSİN!
chernobyl 4. bölüm izlechernobyl 4 bölümchernobyl 1 sezon 4 bölümchernobyl dizi bölümlerichernobyl final bölümüchernobyl 5. bölüm ne zamanchernobyl 4 bölümü izlechernobyl 4 bölüm inceleme
EN AKTİF ÜYELER
KARANLIKTA İzlemelik 7 GERİLİM FİLMİ!
KARANLIKTA İzlemelik 7 GERİLİM FİLMİ!
Günümüzde yeni çıkan pek çok gerilim filmi, bir zamanlar çıkan gerilim filmleri kadar germeyi başaramıyor. Fakat buna rağmen beni özellikle gece, karanlıkta izlediğimde geren, korkutan pek çok iyi gerilim filmi mevcut. Ben de bugün tam da bu yüzden, size gece karanlıkta izlenecek iyi gerilim filmi önerileri hazırlamak istedim. Birazdan göreceğiniz bu gerilim filmleri, tam da şöyle gece, karanlıkta izlemelik filmler... E hadi gelin şimdi o filmlere birlikte bakalım! ● Bu içeriği daha UZUN olarak YouTube kanalımızda da hazırladık![VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=7fSk9Y1dlp4[/VIDEO] 7. Hallow Road ile başlayalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/363/4/karanlikta-izlemelik-7-gerilim-filmi-780x439.png[/RESIM]2025 yapımı bu film, evden bi hışımla çıkan genç kızları hakkında kötü bi telefon alan telaşlı bi anne-babanın bi gece yarısı yaşadıklarını konu alıyor.. Birden arabaya atlayıp kızlarını kurtarabilmek için bi yola çıkan panik içindeki ebeveynlerimizi heycanla izliyor ve biz de adeta arabanın arka koltuğundaki bi yolcu gibi olan biteni yakından takip ediyoruz... Öncelikle filmin ilk yarısı oldukça sakin ve sıradan. Bu yüzden ikinci yarısına kadar sabretmeniz çok önemli. Süresi hiç de uzun olmayan, düşük bütçeli bu film, 'tek mekanlı' dediğimiz filmlerden biri... İçine fantastik ve korku ögeleri de alan, hem izlerken hem de izledikten sonra bol bol düşündüren bi gerilim filmi bu... ışıkları kapayın ve kendinizi bi gece yarısında yaşananları konu alan bu 'ilginç' filme bırakın derim. 6. Pandorum[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/363/85/karanlikta-izlemelik-7-gerilim-filmi-780x439.png[/RESIM]"Uzayda Dehşet" ismindeki bu 2009 filmi de bence gece, karanlıkta izlenecek başarılı gerilim filmlerinden biri... Dünyadan ayrıldıktan sonra yörüngesini kaybederek uzay boşluğunda savrulan devasa bi gemi düşünün...  İçinde ise binlerce insan taşıyor. Fakat nereye? Ne zamandır? Neden?... İşte tüm bu soruları, filmin daha ilk sahnelerinde uyanan astronotlarımız da soruyor. İşte bu gizemle de film, bizi sonuna kadar kendine kilitlemeyi başarıyor. Çoğu yerde ''korku'' olarak geçen bu film benim için korkudan çok bilim kurgu ve gerilim ağırlıklı. Ha ama şöyle bi irkildiğim sahneler oldu mu? Kesinlikle. Şöyle hem uzay, hem gizem, hem de sağlam bi gerilim olsun diyenler için bence gözden kaçan nefis bi film bu...  5. Veronica...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/363/38/karanlikta-izlemelik-7-gerilim-filmi-780x439.png[/RESIM]Şimdilik Netflix'te de yayında olan Veronica ismindeki bu filmse, gerçek, yaşanmış olayları konu alıyor. Filmimiz, 90'lı yıllarda İspanya'da yaşanan ve ilk kez polis kayıtlarına da geçen ürkütücü bi paranormal olayı işliyor. Bi grup genç kız, ruh çağırma işine girişiyor ve işler birden çığırından çıkıyor... Aslında bu tarz filmlere alışkınız, fakat film bi İspanyol filmi, konu da gerçek hayatta yaşanmış olunca gerilmemek gerçekten elde değil. Her ne kadar senaryoda birkaç boşluk olsa da, etkilenmek ve gerilmek isteyip 1 gecenizi ayırdığınızda karşılığını alacağınız bi film bence bu.. karar sizin. 4. Oculus[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/363/23/karanlikta-izlemelik-7-gerilim-filmi-780x439.png[/RESIM]GÖZ ismindeki bu 2013 filminiyse pek çok kişi bi şekilde gözden kaçırıyor. Şimdiiii, başarılı bi kız kardeş ve tedavisini yeni yeni tamamlayan, ablasına nazaran daha çekimser olan bi erkek kardeşimiz var. Geçmişte bazı acılı olaylar yaşayan bu iki genç, tüm o yaşananları sonlandırmak için bazı maceralara girişiyorlar. Abla, evdeki tarihi aynanın bazı doğaüstü güçleri olduğuna inanıyor, erkek kardeşi ise "Abla gel bundan uzak duralım bak bi pislik çıkacak..." diyerek yeni bi sayfa açmak istiyor fakat yaşadıkları gizemli olaylar onları daha da bu işin içine itiyor... Öncelikle gece diş fırçalarken bile aynaya bakmaya çekinen bi insan olarak bu filmden sonra aynalara bi müddet küsmeye karar verdim. Şöyle gerim gerim gerilmek ve ani sıçramalar ile afallamak istiyorsanız bu filme şöyle bi akşam göz atın derim.. 3. REC[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/363/91/karanlikta-izlemelik-7-gerilim-filmi-780x439.png[/RESIM]Listemin 3. sırasındaysa bahsettiğim bu 9 filmden belki de en ilginç olanı bizi karşılıyor. "Ölüm Çığlığı" ismindeki bu 2007 filmini hala izlememiş, deneyimlememiş olanları görünce gerçekten çok imreniyorum.. Filmimiz, bi sunucu ve kameramanın, itfaiyecileri konu alan bi TV programı yapmak için, bi ihbar üzerine itfaiyeciler ile birlikte gittiği olay yerinde yaşananları konu alıyor. Filmin tamamı kameramanın elindeki standart bi kamera ile çekiliyor ve aslında bu da olaya daha bi gizem katıyor... Açıkçası ben izlerken fazlasıyla irkildim. Gerilimin zirvede yaşandığı, kanın gövdeyi götürdüğü, izlerken boncuk boncuk terleyeceğiniz nefis bi film bence bu. Özellikle gece izlerseniz, oturduğunuz yerden sıçramanız da kaçınılmaz... Yıllardır bi şekilde gözden kaçırdıysanız, artık hemen oturup bi akşam izleyin derim. 2. Watchers[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/363/76/karanlikta-izlemelik-7-gerilim-filmi-780x439.png[/RESIM]GÖZCÜLER ismindeki bu 2024 filmiyse 28 yaşındaki bi kadının, girdiği bi orman yolunda yaşadıklarını konu alıyor... Başka bi şehre doğru bi yolculuğa çıkan kadın, kendini birden 'gizem' dolu bi ormanın içinde esrarengiz olayların tam da göbeğinde buluveriyor. İşte filmimiz de bize bu süreci öncesi ve sonrasıyla birlikte aktarıyor... Öncelikle beklentisini orta karar tutanları tatmin edecek kadar sürükleyici bi film bu. Ben 'gizem' temalı işleri çok sevdiğim için beni kesinlikle yakaladı ve sürekli tetikte tutmayı başardı. Akıllardan çıkmayacak bi yapım değil belki, fakat yer yer geren ve merak ettirmeyi başaran, bazı yerlerinde bocalasa da damakta kendine has bi tat bırakan bi yapım bu... Karar sizin. 1. Ve Forgotten...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/363/92/karanlikta-izlemelik-7-gerilim-filmi-780x439.png[/RESIM]Netflix'te de olan Forgotten ismindeki bu Güney Kore filmiyse, yeni bi eve taşınan sevimli bi çekirdek ailedeki 2 erkek gençten küçük olanın yaşadıklarını konu alıyor.. "E Kaan bu mu karanlıkta izlenince gerecek filmin konusu?" dediğinizi duyar gibiyim fakat bu filmin konusu hakkında size daha fazla detay vermek istemiyorum.. Sadece şunu bilin; Filmin ilk yarısındaki gizem ve gerilim o kadar fazla ki bi an olsun filmden kendinizi alamayacaksınız. Fakat filmin ikinci yarısı, ilk yarısına göre biraz farklı bunu da söylemeden geçemeyeceğim. Ha kötü mü? Tabi ki de değil. Aksine, şaşırtıcı ve izleyenini sürekli olarak yoklayan bi film bu.. telefonunuzdan ve uykusu gelen arkdaşlarınızdan uzakta izleyin derim. "Kaan demişti" diyeceğinize de eminim... [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
9.1b
0
5 ay
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görüp okuyacağınız her şey SPOİLER içermektedir. Yani zaten siz de bölümü izledikten sonra buraya gelmişsinizdir diye düşünüyorum. Eğer 8. Sezon 3. bölümü izlemeden yolunuz bir şekilde buraya düştüyse de sizden ricam, bir şeylerin tadının kaçmaması için lütfen önce gidip bölümü şöyle bir yalayıp yutun, sonra hemen koşar adımlarla buraya gelin ve göz atın.  Hadi şimdi tüm uyarılar yapıldıysa son zamanlarda izlediğim en iyi şey olan Game of Thrones 8. sezon 3. bölüm'de neler oldu, hangi sahneler nefesimizi kesti, kim nerede hangi hareketi ile gönlümüzü kazandı, bunlara birlikte bakalım. (Bu arada, bölümü çok beğendim, fakat eleştirilmesi, söylenmesi gereken yerler elbet var. İşte bu incelemede, beğendiğim kısımlardan çok, eleştirmek istediğim kısımlara değineceğim) Şimdi; Savaş için tüm hazırlıklar yapılıyor. Khaleesi ve Jon, ejderha üzerinden savaş alanını ejder bakışı izlerken, Arya ve Sansa da sur üzerinden olup biteni kuş bakışı izliyor.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/70/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Fakat savaşın ilk hamlesi karşıdan değil, bizim taraftan geliyor. At üzerindeki Dothraki'ler başlıyorlar dört nala koşmaya ama neden? Muhtemelen bu soruyu siz de kendinize sordunuz. Binlerce Dothraki neden karanlığın içine doğru koşuyor? Buna, alışkanlık deyip geçmek istiyorum. Yani aklıma başka bir şey gelmiyor... Düşmanın üzerine dört nala koşmak vahşi Dothraki alışkanlığı olsa gerek... Ve sonuç; Hepsi de telef olup gidiyor. Neden yani neden? Karşı tarafın güçlü olduğu günde bin kez söylenen bir durumken neden böyle bir hamle yapılıyor?  Okçular nerede?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/75/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Tamam mancınık sistemi, lekesizler falan tamam ama Lord of the Rings hayranlığımızdan olsa gerek, şahsen ben büyük bir okçu taburu bekledim. Hatta ilerleyen sahnelerde binlerce ölü öylece durdu... "Saplasana abi?" diye iç geçirdim sürekli... Surlara dayandıklarında da bir kızgın yağ fena olmazdı. Ejderhalar çok az kullanıldı diye düşünüyorum... Ejderhalı bir şeyler izlemek istiyoruz yahu bunu anlayın artık neyse maaliyeti toplayalım aramızda... [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/58/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Fakat özellikle ay ışığı altında, bulutların içinde karşı karşıya geldikleri an muhteşemdi. Sanki yıllardır beklediğim ve görmek istediğim sahne oymuş gibi geldi. Fakat tam da orada o ay ışığı altında uzak çekim ile kapışsalar, biri mavi buz biri turuncu ateş püskürtseydi nefis olmaz mıydı?  Bu arada Melisandre'nin aniden karanlıklar içinden at üzerinde çıkıp gelmesi ve gücüyle askerlere + bonus vermesi şahane değil miydi be?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/39/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Yüzüklerin Efendisi'nde Elf'ler yardıma geldiğinde nasıl sevinip heyecanlandıysam, Melisandre'nin gelişinde de tam olarak onu hissettim. Şahaneydi... Fakat yıllardır izlediğimiz Melisandre, huzur içinde ölebilmek için böyle bir yardımda bulundu ve son sahnelere doğru da huzur içinde ölüp gitti... Arya'ya "Mavi Gözleri de öldüreceksin" demesi de şahane bir replik oldu...  Bu arada Jon'un bir kurdu vardı savaş meydanında ona ne oldu? Ya ben gözden kaçırdım ya da kurdumuz o hengamede kaybolup gitti...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/4/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderinden düşen "Khaleesi" olayı güzeldi... "Ne olacak?" dedirtti [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/8/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Düştükten sonra ejderhasının onu kurtarıp kaldıracağını ve daha güçlü bir şekilde savaşacaklarını falan düşündüm fakat işler pek öyle olmadı... Baya ejderhaların annesi kraliçemiz savaş meydanının ortasında yaşam mücadelesi verdi... Jon savaş meydanında Night King ile kafa kafaya geldi ve o da ne?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/64/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Kralımız tek el hareketi ile yerdeki ölüleri diriltti ve yüzlercesini Jon'un üzerine saldı... Tabi tüm ölüler dirildiği için düşman sayısı 4'e, 5'e katlanmış oldu... İşte ben tam da orada kendimi onların yerine koyup düşündüm. Yani 2 saattir deliler gibi savaşıyorsunuz, tam biraz etraf duruldu derken yerdeki ölülerin tekrar canlandığını görüyorsunuz... Ne hissedersiniz? Ben anasını satayım böyle işin deyip dizlerimin üzerine çöküp semaya doğru bakar ve son duamı ederdim yalan yok. Tyrion ile Sansa'nın mahzende hafiften geçmişe gidip, bazı şeyler ile yüzleşmeleri de güzeldi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/7/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Her ne kadar sonunda korkudan oldukları yere bıraksalar da, kıyamet koparken ikisinin birbirine "Tüm manitalarım içinde en iyisi sendin" demeleri falan güzel olaydı. Bizi o yukarıdaki kaostan, gürültüden birkaç saniye kopardı...  Şimdi gelelim ölümlere...[RESIM][/RESIM] Yahu yıllarca ortamlarda "Abi Game of Thrones bu başrol dediklerimiz bile ölüyor adamlara helal olsun" deyip durduk fakat sezonlarca beklediğimiz savaş oldu ve kemik kadrodan kimseler ölmedi? Hadi Sansa'yı öldürmediniz, Kuzey'i ona bırakacaksınız anladık da en azından Sam falan ölseydi be... Azıcık üzülseydik birilerine di mi... Peh!  Gelelim gözleri kapatınca başka diyarlara giden kardeşimiz Bran'e...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/30/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Savaş alanında gözleri kapatıp karga olarak bir yerlerde dolandı durdu ama neden? Niye? Bunun cevabını bir türlü alamadık. Tamam ileride kesin vereceksiniz ama o neydi? Sadece savaşı karga gözünden bize göstermek mi istediniz? Bunun böyle olmadığına inanmak istiyorum...  GÜNCELLEME: Aranızdan bir kişi (Erdal Demir) bana ulaşıp Bran'in gözleri kapatıp neden savaş meydanında karga olarak gezdiğini şöyle açıkladı; Meğer Bran, Night King kendisine gelsin diye böyle bir şey yapmış. Night King, Bran'in nerede olduğunu sadece Bran kendi bedeninden ayrılınca bilebiliyormuş. Yani Bran, büyük düşmanı bilerek ve isteyerek kendine çekmiş.  Veeee karşınızda Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü izleyen herkesin favorisi; "Arya!"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/19/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Arya bu bölümde, şimdiye kadar öğrendiği her şeyi sergiledi. Hem savaş meydanında yaptıklarıyla, hem de kedi gibi sinsice süzülüp Night King'e hançeri saplamasıyla hepimizin gönlünü kazandı... Arya, Night King'e tam anlamıyla bir suikast düzenliyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/50/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Zaten bunun eğitimini aldığını önceki bölümlerde izlemiştik. Düşmanının yanından öyle sessiz geçiyordu ki, düşman sadece küçük bir rüzgar hissediyordu. İşte bu bölümde de bunu uyguladı ve Night King'e sessiz ve nokta atışı bir şekilde saldırdı. Hançeri soktu ve işi bitirdi. Ve ejderha da olmak üzere mavi gözlü tüm ölüler sonsuza kadar öldü.  Ejderha ateşinin içinden gülümseyerek çıkan Night King, bir hançer ile tuzla buz oldu...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/83/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Hem de hiç konuşmadan. Tam Bran'e bir şeyler söyleyecek, bazı şeyleri açıklayacak ve biz de bir şeyler anlayacağız diyorduk ki Arya nefis bir saldırı yaptı ve kralı yere serdi. Açıkçası sahne nefisti fakat Night King gibi kudretli bir karakterin ölümü bu şekilde mi olmalıydı? Orası biraz muamma...  Dizinin en büyük savaşı 3. bölümde yaşandı ve bitti. Peki sonra ne olacak?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/59/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] 5 Mayıs'ta izlenebilecek 4. bölümde neler olacak? Ya da sonrasında? Açıkçası bu koca savaşın bir bölümde işlenmesi, bundan sonraki 3 bölümde taht kavgası izleyeceğiz anlamına geliyor. Bu birçok kişiyi mutlu etmese de beni içten içe keyiflendiriyor. Çünkü o kasvetli kış atmosferinden uzaklaşıp keyifli birkaç savaş izleyeceğiz.. Bence; Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en güzel anı: Şüphesiz Arya'nın Night King'e hançeri saplaması ve çok uzakta savaşan Dothraki'lerin alevli kılıçlarının ışıklarının birer birer sönmesiydi. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en gerilimli anı: Savaş başlamadan önce yaşanan o birkaç dakikalık sessizlik bence bu savaşın en gerilimli anıydı. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün keşkeleri: John keşke iştahımızı kabartan daha kahramanca sahnelerde bulunsaydı. Ejderhalar daha fazla kullanılsaydı. Bran, ileriye dönük birkaç ipucu verseydi. Tyrion hep olduğu gibi birkaç zeki hamle yaparak savaşa dahil olsaydı... Her şeye rağmen nefesimin kesilerek izlediğim, şahane bir bölümdü. Neredeyse 1 buçuk saat süren bu bölümün, Game of Thrones'un yıllarca akıldan çıkmamasını sağlayacak en iyi 3 bölüm arasında olduğunu düşünüyorum. Ve öngörülerim dizinin Bran'e odaklanması yönünde... Yani Bran, tamamen her şeyin gidişini değiştirecek. Müneccim olmaya gerek yok Bran çok büyük adam, yazın bir yere...  Bu arada "Kaan iyi güzel Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü yalayıp yuttuk, 4. bölüme kadar neler izlesek?" diyenleriniz hemen aşağıdaki butona tıklayarak moduna göre film önerisi bulabilir! [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/9/game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Moduna Göre Film Tavsiyesi Seç! ►  
16b
0
7 yıl
Oyuncu Mert Fırat Tarafından Kurulan, Paranın Geçmediği Muhteşem Bir Yardımlaşma Platformu: İhtiyaç Haritası
Oyuncu Mert Fırat Tarafından Kurulan, Paranın Geçmediği Muhteşem Bir Yardımlaşma Platformu: İhtiyaç Haritası
Bugün size, keşfettiğim ve severek kullandığım nefis bir yardımlaşma platformunu tavsiye etmeye geldim. Olayımızın adı "İhtiyaç Haritası"... Hadi gelin şimdi bu neymiş, ne için kullanılırmış birlikte şöyle bir göz atalım. Nedir bu İhtiyaç Haritası? [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/14/71/oyuncu-mert-firat-in-kurdugu-turkiye-nin-her-kosesine-uzanan-bir-yardimlasma-platformu-ihtiyac-haritasi-780x439.png[/RESIM]İhtiyaç Haritası, adından da anlayacağınız gibi ihtiyacı olanlar ile bu ihtiyacı karşılayabilecek kişileri buluşturan bir platform. Olay 3 bölümden oluşuyor;  İhtiyaç Gir: Bu bölümde platforma giriş yaptıktan sonra ihtiyacınız ne ise onu giriyorsunuz. Destek Ol: Bu bölümde ise ihtiyaçlara destek olabiliyorsunuz. Gönüllü Ol: Bu bölümde de bu ihtiyaçların karşılanma sürecine gönüllü olabiliyorsunuz. Mahallenizdeki bir ailenin eksikleri varsa bu süreci takip edip, yakındaki destek veren kişiler ile buluşup gerekli yardımı sağlıyorsunuz. Kurucularından biri, ünlü oyuncu Mert Fırat!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/14/24/oyuncu-mert-firat-in-kurdugu-turkiye-nin-her-kosesine-uzanan-bir-yardimlasma-platformu-ihtiyac-haritasi-780x439.jpg[/RESIM]Şu aralar reytinglerde ilk sırayı kapan dizi "Ufak Tefek Cinayetler" izleyen herkes, son bölümde bu platformdan bahsedildiğini görmüştür. Çünkü kurucularından biri, yine aynı dizide bulunan başarılı oyuncu Mert Fırat. Aynı zamanda platformun sözcüsü de kendisi.  Burada para geçmiyor!  [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/14/58/oyuncu-mert-firat-in-kurdugu-turkiye-nin-her-kosesine-uzanan-bir-yardimlasma-platformu-ihtiyac-haritasi-780x439.jpg[/RESIM]Evet. Platform tamamen yardımlaşma üzerine kurulu olduğu için herhangi bir para yardımı kabul edilmiyor. Sadece ihtiyacı olanlara destek veriliyor. Ben bu platforma bayıldım! Şöyle de şahane bir reklam filmleri var; [VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=bEM0pKK-ZZw[/VIDEO]  Hadi şimdi siz de buraya tıklayarak ihtiyacı olanlara yardım etmeye ya da ihtiyacınıza destek aramaya başlayın! 
430b
0
8 yıl
Akıllanmıyoruz! Geçmişten Günümüze Türkiye Dolandırıcılık Sektörüne Damga Vuran 7 İsim
Akıllanmıyoruz! Geçmişten Günümüze Türkiye Dolandırıcılık Sektörüne Damga Vuran 7 İsim
Bugün "Keşfettiklerim" köşemde sizi çok ilginç kişiler ile tanıştırmak istiyorum. Özellikle son günlerde patlak veren ve sosyal medyayı bolca meşgul eden "Çiftlik Bank" vakasından sonra dedim ki "Bu olay Türkiye'de ilk mi acaba?"... Ve sonra şöyle bir araştırayım dedim ki neler göreyim, meğer cağnım ülkem yıllarca birçok dolandırıcı tarafından çarpılmış... Hadi gelin şimdi onları sizle de tanıştırayım ve birlikte şaşıralım.  1. İlk sıramızda, Türkiye'de "Dolandırıcı" denince akla ilk gelen isim var; "Sülün Osman" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/98/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]Kulağa her ne kadar garip gelse de bu adam, yeteneği ve ikna kabiliyeti ile yıllar önce Türkiye'de büyük bir hayran kitlesine sahip olmuş. İnanılması güç ama kendisi Galata Kulesi'ni satmış. Hakim sorunca da "Bu ülkede Galata Kulesi'ni alacak enayiler olduğu sürece ben de satmaya devam ederim!" demiş ve halkın sempatisini kazanmış. Üstelik sadece bu da değil, kendisi büyük tarihi yapıların önüne bir paspas atıp, elinde para ile şehre gelen saf insanları dolandırıyormuş. Dolmabahçe Sarayı'nı bile satmış...  2. Sırada daha resmi çalışan bir dolandırıcı var; "Güney Zobu" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/40/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]Bu dolandırıcımız "Raki" adı ile tanınır ve Amerikalı kılığında, dev fabrikatörlere dolar satarmış. Dolandırdığı kişiler o kadar büyük ki, çoğu da polise gidip şikayet edemezmiş. Aralarında siyasilerin de olduğu birçok kişiyi tereyağından kıl çeker gibi çarpmış. 3. Sırada, 80'lerin ünlü bankeri, "Banker Kastelli" var... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/75/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]Bu adam, 1980'li yıllarda, Türkiye'nin ekonomik olarak zorluk çektiği zamanlarda, ikna kabiliyetini kullanarak insanlardan para toplamış ve bankalar ile anlaşmalar yapmış. Durumu şöyle anlayın; Türkiye'de milli gelir 70 Milyon Dolar iken bu adamın elinde 100 Milyar para bulunuyormuş. Fakat sonraları durumu fark eden bankalar, banker olaylarına son verince Kastelli de kaçmış. Tabi arkasında mağdur kişiler bırakarak... 4. Sırada, Türkiye ile kalmayıp dünyaya açılan bir dolandırıcımız var; "Ayşe Benli" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/39/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]Ayşe Benli, kumar alanında büyük nam salmış biri. Kendi kurduğu çetesi ile birlikte birçok kişiyi hile hurda ile soyup sessizce uzaklaşıyormuş. Hatta işleri büyütüp Las Vegas'a gidip bir kumarhaneye 2 Milyon Dolar değerinde bir kazık bile atmış. FBI peşinden çok koşsa da Ayşe Benli'ye hiçbir zaman ulaşamamış.  5. Nitelikli bir dolandırıcı daha; "Eyüplü Halit" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/78/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]Halit, işgal altındaki İstanbul'da kendine bir fırsat yaratmış ve hemen bir yeri karakol olarak hazırlamış. Evet bildiğimiz karakol. Sonra buraya geçip kendini komiser olarak tanıtmış. Bu da yetmemiş, Rumları tek tek çağırıp "Hakkınızda ihbar var, fakat anlaşabiliriz..." diyerek hepsinden 3-5 ne kopardıysa cebine indirmiş.  6. Yakın tarihte adını en çok duyuran dolandırıcımız; "Jet Fadıl" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/23/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]Bu adam 1980'li yıllardan beri Türk insanını defalarca dolandırmayı başardı. Projeleri için kaynak aradı, buldu, fakat borcunu ödemedi. Sonra halka indi, "Evsizlere ev!" deyip binlerce kişiden para toplayıp ortadan kayboldu. "Jet Pa" isimli bir şirketler grubu kurdu fakat bu şirketlerin çoğunda 1 kişi bile çalışmıyordu. "İmza" isminde bir araç yapacağını söyleyip ünlüler ile reklamını yapıp, yine para topladı ve o otomobil de hiç üretime geçmeden Fadıl ortadan kayboldu...   7. Gelelim son zamanlarda yaptığı vurgunla büyük ses getiren isme; "Mehmet Aydın" [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/22/46/gecmisten-gunumuze-turkiye-dolandiricilik-sektorune-damga-vuran-7-isim-780x439.jpg[/RESIM]"Çiftlik Bank" isimli internet üzerinden oynanan bir oyun ile yavaş yavaş orta direğin "zengin olma" isteğini ele geçiren bu sistem, çok kısa bir sürede çok fazla kişiye ulaşmayı başardı. İnsanlar para yatırıp, inek, koyun gibi hayvanlar aldılar ve onlardan kazanç elde etmeye başladılar. Sistem, ilk birkaç ay içinde yatırdığınız parayı, sonra da fazlasını alacağınızı vaat ediyordu ve üstelik bu bir yere kadar doğruydu da... Çünkü sistem, içerideki üyelerin parasını çeviriyor, bankadaki faiz ile de kazanç sağlıyordu.  Şirketin tüm resmi işlemlerinin Kıbrıs üzerinden yapılması birçok kişinin dikkatini çekse de, yine aynı kişiler bu gibi açıkları görmezden gelip "Aman ağzımızın tadı kaçmasın" diyerek oyuna devam ettiler. "Çiftlik Bank" hakkında Beyaz Show sonrası gibi birçok kişinin ekrana kilitlendiği anlarda TV'de reklam yapıldı, açılış gibi gösterilen tesisler canlı olarak yayınlandı ve binlerce kişi sosyal medya üzerinden örgütlendi. Fakat tüm uyarılara rağmen sonunda korkulan ve beklenen oldu ve şirketin kurucusu Mehmet Aydın, bir gecede her şeyi sıfırlayarak ortadan kayboldu. Mehmet Aydın, kurduğu bu sistem ile tam 113.4 Milyon TL parayı cebine indirmiş oldu... Şunu asla unutmayın; "Bedava peynir, sadece fare kapanında olur"
26b
0
8 yıl
"Nasıl İzlememişim?" Diyeceğiniz 8 Az Bilinen İYİ DİZİ Önerisi!
"Nasıl İzlememişim?" Diyeceğiniz 8 Az Bilinen İYİ DİZİ Önerisi!
Günümüzde yeni dizi keşfetmek, iyi bir film keşfetmekten daha zor. Yabancı diziler, filmlere nazaran daha sürükleyici ve uzun soluklu olduğu için birçok kişi tam da bu yüzden her gün Google'a "Dizi önerileri" yazıp, "dizi önerisi olan var mı?" diye tweet atıyor... Üstelik aranan yapımlar öyle çok bilindik diziler de olmamalı. Dizi önerisi verdiğini iddia eden birçok web site, YouTube videosu veya kişi, ne yazık ki hala Game of Thrones ve Dark gibi çok ünlü yapımları 'tavsiye' adı altında önermekten çekinmiyor. İşte tam da bu yüzden ben de sizlere kenarda köşede kalmış, çoğunluğa göre daha az kişnin izlediği iyi yabancı dizi önerileri vermek istedim. Birazdan göreceğiniz yabancı dizilerin her birini de izleyip, beğendiğim için hepsini de gönül rahatlığıyla tavsiye edebiliyorum. Hadi gelin şimdi "Nasıl izlememişim.." diye iç geçireceğiniz o çoğunluğa göre daha az bilinen yabancı dizi önerilerine birlikte göz atalım! ● Bu içeriği video olarak YouTube kanalımızda da hazırladık![VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=hqsID4sxhzA[/VIDEO] 1. İlk tavsiyem The Terror oluyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/329/80/-nasil-izlememisim-diyeceginiz-8-az-bilinen-iyi-dizi-onerisi-780x439.png[/RESIM]İlk sezonu 10 bölümden oluşan ve gerçek olayları konu alan bu dizi, 1840'lı yıllarda Kuzey Kutbu'na doğru yola çıkan 2 geminin hikayesini konu alıyor. Adları yıllardır esrarengiz olaylarla anılan bu 2 gemideki mürettebat, kendilerini gizemli ve kasvetli bi dünyanın tam ortasında buluyor... İşte dizi de, bu yer yer ürkütücü, yer yer de dramatik olayları bize aktarıyor... Netflix, Disney, Amazon Prime falan derken nerdeyse bu platformlar dışında dizi izlemeyi unuttuk. Belki de bu yüzden çoğu kişi bu nefis diziyi gözden kaçırıyor... İşin özü, eğer bu türü seviyor ve kendinizi kasvetli bi atmosfere girmeye hazır hissediyorsanız, bu diziyi kaçırmayın derim. Filme Git ►  2. From[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/329/45/-nasil-izlememisim-diyeceginiz-8-az-bilinen-iyi-dizi-onerisi-780x439.png[/RESIM]From ismindeki bu diziyi ise elimden geldiğince her mecrada, genç yaşlı, evli bekar, erkek kadın, Barbie'yi izleyen Oppenheimar'ı izleyen diye ayırt etmeden herkese tek tek tavsiye ediyorum. Fakat hala o bilinirliğe ulaştığını düşünmüyorum ve bu da beni üzüyor... Geçtiğimiz yıl yani 2022'de yayınlanmaya başlayan bu dizi, araç kullanarak yakınlarından geçen herkesi içine çeken tuhaf bi kasabada yaşananları konu alıyor. Üstelik tüm bunlar yetmezmiş gibi, hava kararıp da gece olunca, ürkütücü yaratıklar ortaya çıkıp zaten gizemli olan atmosferi daha da gerilimli hale getiriyor. Şimdiye kadar tavsiye ettiğim kimse olumsuz bi geri dönüşle gelmedi. "Kaan demişti.." dersiniz. Filme Git ►  3. McMafia[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/329/17/-nasil-izlememisim-diyeceginiz-8-az-bilinen-iyi-dizi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bu diziyse; Londra'da yatırım şirketi bulunan Rus asıllı bi İngiliz'in, mafyatik ailesine hiç benzemeden her şeyi yasalara, kurallara uygun olarak yaparken kaybettiği amcasıyla birlikte değişen hayatını konu alıyor. Ailesinden çok büyük birini kaybetmenin üzüntüsüyle kendini birden uluslararası suç dünyasının tam ortasında bulan adamımız, içine düştüğü bu dünyanın çok acımasız ve kirli olduğunu da yakından görüp arkasını kollayarak hem işlerini yürütmeye hem de bu suç dünyasına ayak uydurmaya çalışıyor... "Kaan sen şimdi suç falan dedin..." diyerek sürekli bi hareket, bol vurdu kırdı ya da aksiyon bekleyenlerin dizisi değil bu, onu da peşin peşin söyleyeyim... Kirli paranın elden ele geçtiği, herkesin birbirinin arkasından dolaplar çevirdiği, Rus mafyasının kimseye acımadığı, İsraillilerin akıllarından 'para'yı bir türlü çıkaramadığı, İngilizlerin ise kendini birden hiç ait olmadığı bi dünyada bulduğu iyi bi suç dizisi izleyeceksiniz. Filme Git ►  4. Gangs of London[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/329/82/-nasil-izlememisim-diyeceginiz-8-az-bilinen-iyi-dizi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Gangs of London ismindeki bu diziyse az önce bahsettiğim diziyle benzer konuları işliyor. Londra'nın tüm yeraltı ağını elinde tutan bi ailemiz ve her şeyin başında olan güçlü bi adamımız var. Fakat bu adamımız, birden bi saldırı sonrasında hayatını kaybediyor ve işler de bi hayli karışıyor. Yani işin özeti; Bu dizide, Londra mafyasının ve Londra'daki suç çetelerinin ne denli kapsamlı çalıştığını görebilirsiniz. Hatta iş bi yerlerde Türkiye'ye bile uzanıyor... Ayrıca dizide bolca da kan ve +18 sahneler de var, baştan uyarayım. Filme Git ►  5. SİLO[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/329/92/-nasil-izlememisim-diyeceginiz-8-az-bilinen-iyi-dizi-onerisi-780x439.png[/RESIM]SİLO ismindeki bu bilim kurgu gizem dizisini, geçtiğimiz günlerde tek bir içerik olarak da hazırlamış ve tavsiye etmiştim. Fakat gelen geri dönüşlerden gördüğüm kadarıyla birçok kişi bu diziden de bi haber.. Bu yüzden bu listede de yer vermek ve bi şekilde gözden kaçıranların kaçırmamasını istedim... Adından da belli olduğu gibi yer altına inşa edilen dev bi SİLO'nun içinde olan biteni izliyoruz bu dizide. Eğer kıyamet sonrası dünya temalı yapımları sevenlerdenseniz, gizem temalı işler benim gibi sizin de ilginizi fazlasıyla çekiyosa, benim biraz Snowpiercer ile biraz Platform filmi ve biraz da The 100 dizisi tadı aldığım bu diziye bi şans verin derim. Filme Git ►  6. The CRY[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/329/63/-nasil-izlememisim-diyeceginiz-8-az-bilinen-iyi-dizi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Sadece 4 bölümden oluşan bu diziyse psikolojik atmosferi olan ve sakince giderken sürprizlerle izleyenini hareketlendiren ve çok da bilinmeyen iyi bi dram dizisi benim için.. Dizi, İskoçya'dan Avustralya'ya doğru uçak yolculuğu yapan bi çiftin yeni doğmuş bebeklerinin kaçırılma sürecini ve sonrasında yaşananları konu alıyor. Yaşanan olay zaten üzücüyken bebeğimizin babasının siyaset dünyasıyla da bağının olması, olayı magazine de taşıyor ve çift birden çok zorlu bi mücadelenin ortasında kalıyor. Fakat bebeği kim veya kimler kaçırdı, tam olarak neler oldu? işte dizi de bize 4 bölümde bu süreci aktarıyor. BBC imzalı bu diziye bence bi şans verin derim. Filme Git ►  7. Tulsa King[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/329/74/-nasil-izlememisim-diyeceginiz-8-az-bilinen-iyi-dizi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Bu diziyse usta oyuncu Sylvester Stallone başrollü bi yapım... "E kaan başrol belli, bu mu çok bilinmeyen dizi?" diyebilirsiniz fakat hemen ardından da kendinize "bu diziyi ilk kez burda mı duyuyorum?" diye sormanızı istiyorum. Muhtemelen çoğunluk duymadı, çünkü dizinin bütçesi, tanıtımdan çok başrolümüz Stallone abimize ayrıldı :) Dizimiz, yıllar önce yaşanan bi olay nedeniyle 25 yıllık hapis cezasını bitiren bi gangsterin günlük hayata dönmesini konu alıyor. Adamımız hayatının büyük bi kısmını 4 duvar arasında geçirdikten sonra günümüz dünyasına ayak uydurması biraz zor olsa da, tecrübelerinin de yardımıyla düzenini yavaş yavaş kurmaya başlıyor. Fakat geride bıraktığı çetesi ona "Artık buralar senlik değil, git yeni bi düzen kur" deyince, adamımız da küçük bi şehirde maceralara atılıyor. İşte dizimiz de, akıllı telefon bile kullanamadan sosyal medya etrafında dönen bi dünyaya düşen bu eski gangsterin yaşadıklarını işliyor... Başrolünde Stallone gibi usta bi ismin yer aldığı mafyatik ve yer yer de gülümseten bi suç dizisi bu. Dediğim gibi başrolünde başka biri olsaydı belki de burada bu diziyi size tavsiye etmiyor olurdum fakat başrolümüz Stallone olunca ve kendisi de dizideki karaktere 'cuk' diye oturunca, size de tavsiye etmek istedim. Bu türe ilgisi olanların 'Yavaş izleyeyim de bitmesin' diyeceği iyi bir dizi bu... Bir şans verin derim. Filme Git ►  8. Kurtuluş[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/302/66/kurtulus-bir-vatanin-bagimsizlik-savasini-konu-alan-6-bolumluk-etkileyici-mini-dizi-780x439.jpg[/RESIM]Ve geldik benim için bu listenin en anlamlı tavsiyesine... Bu nefis yapımı hala izlememiş olan o kadar çok kişiyle karşılaşıyorum ki, gerçekten üzülüyorum. Çünkü işlediği konunun özelliği kadar, bu dizinin, çekildiği yıllara göre müthiş de bi bütçesi, oyuncu kadrosu ve devasa sahneleri var... Sadece 6 bölümden oluşan ve Turgut Özakman imzası taşıyan bu dizide işgal edilen vatanımızı, çaresiz, yorgun Türk halkını ve sonra ses yükseltip, öne çıkan, aklını ve tecrübelerini düşman ayakları altında çırpınan ülkesi için harcayıp canını ortaya koyan Mustafa Kemal Atatürk gibi cesur yürekli kişileri görüyoruz.. Bakın çok NET bi şekilde söylüyorum ki; 100 yıl önce, şu an üzerinde koşup oynadığımız, özgürce gezip dolaştığımız, sevdiğimiz sevildiğimiz bu topraklar üzerinde neler yaşanmış, kimler, bizler refah içinde yaşasın diye kendini feda etmiş, işte bunları bu diziden daha çarpıcı bi şekilde aktarabilen başka bi yapım daha yok. Toplamda 100 kadar diyaloğu bulunan oyuncu ile çekilen bu dizide 1 Milyon, evet tam 1 Milyon kişi de figuran olarak oynuyor. Yani izlediğimiz ya da izleyeceğiniz tüm o savaş sahnelerinde gerçek insanları görüyoruz. Oyuncu kadrosu ise hep dev isimlerden oluşuyor. Her biri de tam anlamıyla döktürüyor... HD halini YouTube ve TRT üzerinden ücretsiz bi şekilde izleyebilirsiniz. Bu listedeki dizilerden izlemek istediklerinizi bir köşeye not alıyorsanız o listenizin ilk sırasına bu diziyi yazın derim. Filme Git ►  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
43b
0
2 yıl
Kurtlar Vadisi Dizisindeki 30 Detay: Fark Edilmeyen Tüm Göndermeler (DEV ARŞİV)
Kurtlar Vadisi Dizisindeki 30 Detay: Fark Edilmeyen Tüm Göndermeler (DEV ARŞİV)
Ve evet... Yıllardır burada sizlerle film/dizi konuşuyoruz, fakat her zaman en çok gelen geri dönüş ilginç bir şekilde "Kaan Kurtlar Vadisi dizisindeki detayları konu alan bir inceleme ne zaman gelir?" oldu ve oluyor. YouTube kanalımızdaki videoların altına, Instagram hikayelerime, hatta mail olarak bile "Kaan şu kurtlar vadisindeki göndermelere bir bak artık.." gibi isyan dolu geri dönüşler aralıksız bir şekilde gelmeye devam edince ben de artık kolları sıvadım ve oturup, Kurtlar Vadisi dizisinin ilk 97 bölümünü tekrar izleyerek pek çok detayı yakalamaya çalıştım. Kurtlar Vadisi dizisindeki detaylar o kadar fazla ki, oturup tekrar izlediğimde bunu bir kez daha fark etmiş oldum. Dizi iyidir veya kötüdür, izleyici için kötü bir örnektir ya da değildir, oyunculuklar vasattır ya da müthiştir, inanın işin hiç bu kısmında değilim. Sadece bu diziyi izlemiş kişilerin bir şekilde gözden kaçırmış olabileceği göndermelerden oluşan, özünde Kurtlar Vadisi detayları içeren dev ve yıllarca göz atılabilecek bir içerik, bir rehber hazırlamak istedim. ● Bu içeriği video olarak YouTube kanalımızda da hazırladık![VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=m29JqAxn1yM[/VIDEO] [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/74/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM] Yeni detaylar keşfettikçe de gelip bu içeriğe ekleme yapacağımdan emin olabilirsiniz. Bu süreçte bu içeriğe "Kurtlar Vadisi bilinmeyenler" veya "Kurtlar Vadisi ilginç bilgiler" gibi aramalar ile de ulaşabileceğiniz gibi, tekrar tekrar göz atmak istediğinizde "kurtlar vadisi kaan" şeklinde Google'layarak veya bu sayfayı sık kullanılanlar'a ekleyerek de direkt olarak ziyaret edebilir ve yeni eklenen güncel detayları da gözden kaçırmadan okuyabilirsiniz. 1. Başlayalım! Karahanlı'dan Kılıç'a; "Bir daha bu bıçağı çıkarma..."[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/47/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Kurtlar Vadisi 67. bölümde Polat, Kılıç'ın elindeki bıçağı hızlı bir hamleyle kapıp Karahanlı'ya fırlatır. Karahanlı Kılıç'a "Bir daha bu bıçağı çıkarma" der ve Kılıç'tan "Beklemiyordum, yoksa bu bıçağı kalbine sokardım!" cevabını duyarız. Onlarca bölüm sonra Kılıç bu bıçağı yine çıkarır ve Nizamettin tarafından aynı bıçakla kalbinden bıçaklanarak öldürülür. Nizamettin Avukattır ve bu sahnede "Kalem, Kılıç'tan keskindir" sözü hatırlatılır. Karahanlı ise, Kılıç'ı çok önceden uyarmıştır. Dizi öyle zekice yazılmıştır ki bunun gibi yüzlerce detay unutulmadan onlarca bölüm sonrasında tekrar izleyicinin önüne çıkarılmıştır. 2. Testere Necmi, aslında bir Nazi sempatizanıdır[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/70/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Çakır'la konuşan Polat, Testere'nin yaptığı raconun Hitler Almanya'sında kullanılan bir teknik olduğunu söyler (18. Bölüm - 43. dk) Hemen akabinde Testere'ye aynı teknik ile beyaz bir kağıt, silgi ve kalem verirler. • Şimdi; İzleyenler bilecektir ünlü "Inglorious Basterds" filminde, eliyle 3 işareti yapan adamın Alman olmadığı ortaya çıkıyordu. Filmin şu sahnesini izlerseniz, "Biz Almanlar böyle 3 yaparız" diye gösterilen parmak hareketinin Testere Necmi ile aynı olduğunu göreceksiniz. • Zaten KV'nin 45. bölümünde de Testere'nin elinde Hitler'in Kavgam kitabını görürüz. Bas bas bağırılmaz ama böyle birkaç gönderme ile Necmi'nin Nazi Almanyası'na olan eğilimi ince ince ve zekice işlenmiştir. 3. Eğer dikkatli dinlerseniz, dizi müziğinin içinde 'zikir' duyabilirsiniz...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/85/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Şu videoda da görüp duyabileceğiniz gibi Kurtlar Vadisi dizi müziği içinde tasavvuf müziği ve Zikir kayıtları yer alıyor. Ayrıca müziğin içindeki at koşum takımları sesiyse, Aslan Akbey'in Efe Karahanlı'yı çiftlikten kaçırdığı sırada bindiği atların sesini temsil ediyor. Çünkü tüm hikaye tam da buradan başlıyor. 4. Memati'nin gençliğini gerçek kardeşi oynuyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/39/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]44. bölümün 48. dakikasında Memati'nin Çakır ile olan anılarını düşündüğü sırada bir flashback ile geçmişten bazı görüntüler görüyoruz. O sahnede Memati'nin gençliğini gerçek kardeşi Volkan Uygun oynamıştır.  5. Dizinin 60. bölümünde Pala'nın suratına vurulan yangın tüpü, aslında kırmızıya boyanmış 2.5'luk bir Fanta şişesiydi...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/44/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM] 6. Polat'ın 48. bölümde sahilde konuştuğu genç adam oyuncu Şahin Irmak'ın ta kendisi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/43/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM] 7. Kılıç'ın Ajda Pekkan göndermesi...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/88/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Ajda Pekkan'ın, dizideki Kılıç karakterini beğenmeyerek Attila Olgaç için 'kötü oyuncu' demesi üzerine, şu sahnede Kılıç "Plastik cerrahi konusunda Ajda Pekkan'a danışmak lazım" diyerek estetikleriyle ünlü Pekkan'a göndermede bulunuyor. 8. Aslan amca, Haldun Taner'e selam çakıyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/25/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]8. bölümde, yani şurada göreceğiniz gibi Aslan amca, Duran Emmi'nin mezarındayken birden kadraja Haldun Taner yazılı bir mezar taşı daha giriyor ve Aslan amcanın da ona dokunduğunu görüyoruz. Bu tesadüfi bir sahne gibi görünse de, Aslan Akbey karakterini oynayan Selçuk Yöntem, yıllarca Haldun Taner ustanın oyunlarını oynayıp, sergileyip, yönettiği için bu sahnenin de burada çekilmesini isteyerek büyük ustasına bir selam göndermiştir. 9. Bedir karakterinin saatini bileğinin iç tarafına takmasının nedeni, dağlarda yansıma yapıp yerini belli etmesin diye edindiği bir alışkanlıktan dolayıdır[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/42/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Çok ama çok ince ve zekice düşünülmüş bu ayrıntı da gerçekten alkışlanası. 10. 2022 yılına da bir gönderme var...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/82/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]58. bölümü açıp 01.05.38'inci saniyesine baktığınızda Deniz Eğitim Komutanlığı adresindeki Ercüment Tatlıoğlu adına bir zarf gönderildiğini göreceksiniz. İlginçtir ki, birkaç gün önce yani 2022 Ağustos'ta yapılan YAŞ toplantısı kararıyla Deniz Kuvvetleri Komutanlığı'na da Ercüment Tatlıoğlu paşa getirilmiştir... Buyrun işin içinden siz çıkın. 11. Aslan Amca'dan Nazım Hikmet göndermesi...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/54/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Kurtlar Vadisi dizisinin 1. bölümünde (37. dk) Aslan amcanın Ali Candan'ı bu görev için ikna etmeye çalıştığını görüyoruz. Ali ise 'Elif bu ölüm acısına katlanamaz, acısından ölür' der. Aslan Akbey ise "20. yüzyılda ölümün acısı en fazla 1 yıl sürerdi, biz 21. yüzyıldayız" der. Bu sözler, Nazım Hikmet'in "Karıma Mektup" şiirine bir göndermedir. "Yaşarsın karıcığım, kara bir duman gibi dağılır hatıram rüzgarda; yaşarsın, kalbimin kızıl saçlı bacısı, en fazla bir yıl sürer, yirminci asırlarda ölüm acısı.." Üstelik dizinin 36. bölümündeyse, Elif ve Polat'ın karşılıklı şarap içip sohbet ettiğini görürüz. Elif, sevdiği adamı kaybettiğinin üzerinden 1 yıl geçtiği gün Polat'ladır. Bu da, Aslan amcanın da dediği gibi 21. yüzyılda olduğumuza bir gönderme içeriyor haliyle. Gerçekten ilmek ilmek işlenmiş ince bir ayrıntı. 12. Kamera açıları hangi karakterin güçlü, hangisinin sonunun yakın olduğunu gösteriyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/9/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Dizide kamera Karahanlı'yı en aşağıdan, diğer konsey üyelerini ise eşit yüksekliklerde çekiyor. Hangi karakteri aşağıdan izlersek o karakter bize o kadar güçlü, kudretli görünüyor. Bu çok profesyonel bir teknik. Öldürüldüğü sahnede, Baron'u en yukarıdan izlediğinizi hatırlayın. Şu sahneyi izlediğinizdeyse kameranın önce Polat'ı yukarıdan çektiğini göreceksiniz. Yani zayıf olan Polat... Fakat dakika 2:21'e baktığınızda Aslan amcanın saçının üstünün görünmeye başladığını, 2:29'daysa artık Polat'ın saçının bile görünmediğini fark edeceksiniz. Hatta tam da bu sahnede Polat'tan "Bundan sonra kararı ben veririm!" dediğini de duyuyoruz. Polat, Aslan amca karşısında güçlü konuma geçmiş ve kamera, duruma göre şekil almıştır... Gerçekten mükemmele yakın bir detay. 13. Dizideki kumarhane, büyük bir bütçeyle tamamen gerçek aletlerle kurulmuştur...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/16/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM] 14. Tüm konsey, Devlet Tiyatro'sunun usta isimlerinden seçilmiştir...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/6/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Dizinin en güçlü yapısı olan Konsey üyelerinin her biri de hem ses, hem oyunculuk, hem de görüntüleriyle çok iyi olmalılardı. Bu yüzden tüm konsey üyeleri, Devlet Tiyatrosu'ndan gelen usta oyunculardan oluşturulmuştur. Polat gibi diğer karakterler bile fazlasıyla deneyimsizken dizinin konseyinin bu kadar derin, sağlam ve etkili bir iz bırakmasının yegane nedeni, Devlet Tiyatrosu geleneklerinden geliyor olmalarıydı. 15. Sanılanın aksine Çakır diziden ayrıldıktan sonra reytingler düşmemiş, 2 katına çıkmıştır...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/10/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Dünyada, başrolü öldükten sonra reytingi bu hızla artan çok az dizi bulunuyor. Kurtlar Vadisi'nin onlar arasında olmasının en büyük nedeniyse Konsey ve Polat Alemdar etkisi. 16. Sadece ölüler görür![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/98/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Sürekli gözlük takan Pala'nın ünlü 'sadece ölüler görür' sözü, öldüreceği kişiye bakarken gözlüklerini çıkardığı içindir. Pala'nın öldürdüğü kişilerin son gördüğü şey Pala'nın gözleri olmuştur. 17. Eşi, kendisini dişçiyle aldattığı için Laz ziya hiç dişçiye gitmemiş ve dişlerini bile fırçalamamıştır[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/56/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM] 18. 45. bölümün 14. dakikasındaki taksi şöförü, dizinin yönetmeni Mustafa Şevki Doğan'ın ta kendisidir...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/67/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM] 19. Ve Sürmenespor üst lige çıkar...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/11/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Şu sahnede de izleyebileceğiniz Konsey'de, Karahanlı Laz Ziya'nın neden yüzünün asık olduğunu sorar, Hüsrev Ağa "Sürmenespor küme düşecek o yüzden" der. Karahanlı "Üzme canını Ziya kardeş, yaparız bi şeyler" der ve gerçekten de ilginç bir şekilde Sürmenespor bir sonraki sene 1 üst lige çıkar. 20. Kravat rengi hep değişse de Kılıç, tüm dizi boyunca sadece koyu gömlekler giymiştir...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/27/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM] 21. Laz Ziya'nın müziği olan Oy Asiye türküsü ilk başlarda orijinal iken, Laz Ziya'nın sonu yaklaştıkça diğer bölümlerde türkünün tonu da kalınlaşmış ve hızı da yavaşlamıştır... 22. "Dostum olmaz, hasmım yaşamaz" diyen Laz Ziya'nın cenazesinde ne dostu, ne de düşmanı vardır, cenazede sadece ailesini görürüz... 23. Ver silahı, kap rolü...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/63/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Dizide kullanılması için çok fazla silah gerekir. İşin yapım kısmında silah arayışı başlar. Karadeniz'de silah işi yapan bir firma ile anlaşılır. Fakat firmanın tek şartı vardır; O da dizide kendilerinden de birinin oynaması... Anlaşma yapılır, oyuncu Abidin Yerebakan dizinin kadrosuna girer. Silahların hepsini temin edemeseler de artık rolü kapmış ve sektöre de girmiştir. 24. Dizide bahsi geçen yakalanan gemilerin isimleri, narkotiğin geçmişteki gerçek operasyonlarından esinlenmiştir...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/95/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Gerçekte 1993 yılında yakalanan Lucky-S isimli geminin adı dizide "Şanslı-S", 1992 yılında gerçekten batırılan "Kısmetim-1"in ise dizideki ismi "Nasibim-1" olarak kullanılmıştır. 25. Laz Ziya, tüm dizide, sadece Çakır'ın öldüğü bölümde sigara yakmıştır...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/75/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.jpg[/RESIM] 26. Polat, "Hiç gözümü kırpmadım Çakır'ı öldürürken" diyen Halit'i öldürürken gözünü 1 kez bile kırpmamıştır...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/13/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM](Şu sahne - dk 9:05) 27. Çakır'ın ameliyatında çalan Mozart'ın anlamı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/59/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Ameliyatı yapan cerrahın 'Benim CD'yi çal' diyerek istediği parça (44. bölüm - şu bölüm - dk 34:50), aslında Süleyman Çakır karakterinin özeti niteliğindeydi. Çünkü bu eser, Mozart'ın 'Requiem' adlı eseriydi. Mozart bu eserini tamamlayamadan ölmüştür. Eser, sonradan başkaları tarafından bitirilmiştir. Bu ayrıntı, Çakır'ın işlerini bitiremeden öleceğini ve yarım kalanın Polat tarafından tamamlanacağını bizlere gösteriyordu... Gerçekten çok ama çok zekice. 28. Ölen her baba, bir şeyi ifade ediyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/65/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Polat'ın babalardan intikam aldığı gece ölen 7 kişi, Hristiyan'lıktaki 7 günahı temsil ediyor. • Kürt Bedo meyve yerken ölür (Oburluk) • Fethi kafasında sütyenle ölür (Şehvet) • Demir Görkemli, küvette keyif çatarken ölür (Tembellik) • Üstün Kısa (Açgözlülük) • Faris Sarıyayla (Kıskançlık) • Halit (Kibir) • Çakır (Öfke) 29. Hekimoğlu türküsü detayı...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/66/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM]Polat'ın babaları öldürdüğü gecede (şu bölüm - dk 28:25) Polat, Abdülhey'den müzik açmasını ister, çalan türkü Hekimoğlu'dur ve türküyü Çakır söylemektedir. Hekimoğlu türküsü, kalleşçe vurulan bi efeyi anlatmaktadır. Tıpkı Çakır gibi... 30. 45. bölüme kadar hep kahve içtiğini gördüğümüz Aslan amcayı, Polat'ın babaları temizlediği gece viski içerken görürüz...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/51/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM](Şu sahne - dk 54:15) 31. Polat'ın 'ev sahibi' mesajı...Halit'in evine giren Polat, Halit'e havlu uzatıyor, Halit'ten önce oturup Halit'e yer gösteriyor ve sigara veriyor. Tüm bunlar 'ev sahibi benim' anlamına geliyor. (Şu bölüm - dk 45:00) 32. Polat, 44. bölümde Testere'ye "Bi şey olursa haberiniz olur" deyip 45. bölümde gidip, tüm ölümleri bizzat kendi haber veriyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/297/45/kurtlar-vadisi-dizisindeki-30-detay-fark-edilmeyen-tum-gondermeler-dev-arsiv-780x439.png[/RESIM] 33. Fal...45. bölümde Canan Elif'e falda; "Bi erkek, koca bi dağın tepesinde elleri cebinde düşünüyor" der, 2 bölüm sonra (Şu sahne - dk 25) Polat'ı gerçekten de koca bir dağın üzerinde elinde sigarasıyla düşünürken görürürüz. - - - - - -  • Yeni detaylar keşfettikçe buraya ekleyeceğim. Günün sonunda, dev bir Kurtlar Vadisi Detayları arşivi oluşturmuş olacağız. Takipte kalın ve şuradan YouTube kanalımıza da göz atmayı unutmayın. - - - - - -  [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
108b
1
3 yıl
Her Türk Vatandaşının İzleyip, Paylaşıp Desteklemesi Gereken 7 Yerli Film Önerisi
Her Türk Vatandaşının İzleyip, Paylaşıp Desteklemesi Gereken 7 Yerli Film Önerisi
Bugün burada size yapacağım film önerileri benim için çok önemli. Çünkü yıllardır Hollywood'u, ya da diğerlerini büyük bir hayranlıkla izledik. Ha çok iyi değiller mi? Kesinlikle öyleler. Fakat ya biz? Biz ne yapıyoruz? Çoğu kişi bilmese de aslında Türk imzalı da birçok iyi film var. Ön yargılarımızı yıkıp biraz yerli filmlere de ilgi gösterebilirsek, devamının çok güzel bir şekilde geleceğine inanıyorum. Tıpkı "Dağ" serisinde olduğu gibi... Ben de izleyip, beğenip bu platformda size tavsiye ettiğim yerli filmleri şöyle bir liste haline getireyim istedim. Hadi gelin şimdi o birbirinden iyi Türk filmlerine şöyle bir bakalım. Yabancı Filmlerden Uyarlanan Türk Filmleri İçin Tıkla ► 1. Listemizdeki ilk nefis Türk filmi önerisi "Sarmaşık"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/39/42/her-turk-vatandasinin-izleyip-paylasip-desteklemesi-gereken-7-yerli-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]"Kaan nedir bu film? Konusu, IMDB puanı nasıldır?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayabilir. Filme Git ► 2. Bir sonraki film önerisi ise birçok kişinin gözden kaçırdığı "Panzehir"[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/39/82/her-turk-vatandasinin-izleyip-paylasip-desteklemesi-gereken-7-yerli-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Benim favorilerim arasında olan bu Türk filmini ne yazık ki pek çok kişi bilmiyor. Binlerce kişinin varlığından bile habersiz olduğu bu filmi siz hemen şimdi izleyin. Filme Git ► 3. Sizlere sıradaki Türk filmi tavsiyem ise "Sivas"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/39/12/her-turk-vatandasinin-izleyip-paylasip-desteklemesi-gereken-7-yerli-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu film izleyebileceğiniz en doğal filmlerden. Her şeyi ile tam anlamıyla bir Anadolu filmi izleyeceksiniz. Filme Git ► 4. Sıradaki film tavsiyemiz ise Türk-Güney Kore ortaklığı ile ortaya çıkarılan "Ayla"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/39/17/her-turk-vatandasinin-izleyip-paylasip-desteklemesi-gereken-7-yerli-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Çok ses getiren bu filmi de hala izlemediyseniz mutlaka zaman kaybetmeden izleyin. Filme Git ► 5. Listemizdeki bir sonraki Türk filmi önerisi ise "Bir Zamanlar Anadolu'da"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/39/14/her-turk-vatandasinin-izleyip-paylasip-desteklemesi-gereken-7-yerli-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Birçok kişinin bir türlü sevemediği, fakat ben de dahil olmak üzere birçok kişi için mükemmel bir yapım olan bu filmi de mutlaka izleyin.  Filme Git ► 6. Sondan bir önceki Türk filmi önerimiz ise "Ölümlü Dünya" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/39/73/her-turk-vatandasinin-izleyip-paylasip-desteklemesi-gereken-7-yerli-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Türk filmleri arasında iyi komedi filmi çok fazla çıkmıyor ne yazık ki. Fakat bu film, Türk sinema sektörünün uzun zamandır hasret kaldığı kara mizah boşluğunu doldurmayı başardı. Netflix'te de olan bu filmi mutlaka izleyin.  Filme Git ► 7. Listemizin son sırasındaki Türk filmi önerisi ise Türk-Fransız-Alman ortaklığı ile yapılıp tamamı Türkiye'de çekilen "Mustang"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/39/55/her-turk-vatandasinin-izleyip-paylasip-desteklemesi-gereken-7-yerli-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Maalesef pek çok kişinin bilmediği bu film ise içinde barındırdığı ve bazı kişi ve çevrelerin rahatsız olduğu ögeler nedeniyle, ünlü sinema yarışmalarına farklı ülkelerce sokuldu. Her şeyi Türk olan bu film, Almanya ve Fransa etiketi ile dünya çapında gösterime bile girdi. Mutlaka izleyin.  Filme Git ► ◆ Bunlar kesmedi mi? O zaman buraya tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi bulabilirsiniz!
27b
0
7 yıl
İyisiyle Kötüsüyle: En Çok İzlenen Netflix Filmleri!
İyisiyle Kötüsüyle: En Çok İzlenen Netflix Filmleri!
Netflix, dünyanın en büyük online film-dizi izleme platformu. Tabi hal böyle olunca, Netflix filmleri ve Netflix dizileri de dünyada oldukça ses getiriyor. Netflix, yakın bir zamanda, platformunda en çok izlenen filmleri açıkladı. En çok izlenen Netflix filmleri nelermiş, hangi filmler milyonlarca kişi tarafından izlenmiş, gelin o listeye birlikte bakalım.  1. Netflix'de en çok izlenen filmler listemizin ilk sırasında "Fyre: The Greatest Party That Never Happened" adlı belgesel-film bulunuyor. Bu belgeselin izlenme sayısı: 2.822.635[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/86/39/iyisiyle-kotusuyle-en-cok-izlenen-netflix-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Bu yapım, başarısızlıklar ile sonuçlanan "Fyre Müzik Festivali" kapsamında yaşananları ve olayların perde arkasını konu alıyor.  IMDB: 7,3 2. Bir diğer çok izlenen Netflix filmimiz ise "Bird Box", izlenme sayısı ise: 2.683.494[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/86/63/iyisiyle-kotusuyle-en-cok-izlenen-netflix-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise büyük bir tutkuyla izleyip bir türlü bu platformda size tavsiye edemediğim bir Netflix filmi. Kendisini gördüğünüz anda sizi öldüren bir varlığı ve kaos dolu bir dünyayı konu alan bu film, büyük bir yankı uyandırsa da beni yakalamayı başaramadı. Bu yüzden de bu platformda bu filme yer veremedim.  IMDB: 6,6 3. "Triple Frontier" filmi ise üçüncü sırada. İzlenme sayısı: 2.539.836[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/86/16/iyisiyle-kotusuyle-en-cok-izlenen-netflix-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]5 eski özel kuvvetler askerinin gerçekleştirdiği operasyonu konu alan bu Netflix filmi ise beni yakalamayı başardı. Film için yazdığım tavsiye metnine ve diğer bilgilere hemen aşağıdaki butona tıklayarak ulaşabilirsiniz.  IMDB: 6,5 Filme Git ► 4. "Polar" ise bir sonraki filmimiz. İzlenme sayısı: 2.385.292[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/86/74/iyisiyle-kotusuyle-en-cok-izlenen-netflix-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Bir üstteki film gibi, bir kiralık katilin yaşadıklarını konu alan vurdulu kırdılı bu film de beni yakalamayı başardı.  IMDB: 6,3  Filme Git ► 5. "IO" adlı bilim kurgu filmi de bir sonraki filmimiz oluyor. İzlenme sayısı: 2.059.174[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/86/78/iyisiyle-kotusuyle-en-cok-izlenen-netflix-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Ölmekte olan bir dünyayı ve farklı bir yere taşınan insan ırkını konu alan bu film, ülkemizde milyonlarca kişi tarafından izlenmiş. IMDB: 4,7 6. "Death Note". İzlenme sayısı: 1.801.109[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/86/89/iyisiyle-kotusuyle-en-cok-izlenen-netflix-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Gizemli bir defterin yaptıklarını konu alan bu film ise izleyip beğenemediklerimden. Bu yüzden de burada tavsiye edemedim.  IMDB: 4,5 7. Sıradaki Netflix filmimiz ise "Bleach" oluyor. İzlenme sayısı: 1.366.055[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/86/97/iyisiyle-kotusuyle-en-cok-izlenen-netflix-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise bir anime'den çevrilerek beyaz perdeye uyarlanmış.  IMDB: 6,4 8. "Close". İzlenme sayısı: 1.299.353[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/86/47/iyisiyle-kotusuyle-en-cok-izlenen-netflix-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise bir kadın korumanın yaşadıklarını konu alıyor.  IMDB: 5,6 9. Sona doğru yaklaşırken; "Velvet Buzzsaw". İzlenme sayısı: 1.262.910[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/86/28/iyisiyle-kotusuyle-en-cok-izlenen-netflix-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise ölü bir sanatçının, tablolarının ele geçirildikten sonra yaşanan ürkütücü olayları konu alıyor.  IMDB: 5,7 10. Ve "Roma", en çok izlenen Netflix filmleri listemizin 10. sırasında yer alıyor. İzlenme sayısı ise: 1.053.436[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/86/80/iyisiyle-kotusuyle-en-cok-izlenen-netflix-filmleri-780x439.jpg[/RESIM]Bu son Netflix filmimiz ise Oscar almayı hak kazandı.  IMDB: 7,8 "Ee Kaan, yok mu iyi Netflix filmi tavsiyelerin?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayarak izleyip beğenip, tavsiye ettiğim nefis Netflix filmlerine ulaşabilirler.  Modunu Seç! ►
20b
0
7 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.