Into the Night Dizisi ile Tekrar Alkış Alan Gizemli Türk Oyuncu: "Mehmet Kurtuluş"

02 Mayıs 2020
29b
0 Yorum
Into the Night Dizisi ile Tekrar Alkış Alan Gizemli Türk Oyuncu: "Mehmet Kurtuluş"

Bugün burada sizlere her zamanki gibi bir film ya da dizi tavsiyesi vermeyeceğim. Bugün sizlere, dün yayınlanan Netflix imzalı "Into the Night" dizisi kadrosunda gözüme çarpan Türk oyuncu Mehmet Kurtuluş'u anlatmaya geldim. Aslında daha önce de pek çok farklı yapımda dikkatimi çekmişti fakat az önce bitirdiğim dizide de oyunculuğunun kalitesini tekrar görünce kendisini pek tanımadığımı fark ettim. İşte tam da bu yüzden "Mehmet Kurtuluş kimdir?", "Mehmet Kurtuluş'un oynadığı filmler" gibi pek çok arama yaparak kendisini şöyle bir araştırdım. 

Beyin Yakan Film Tavsiyeleri İçin Tıkla! ►

Hadi gelin şimdi sizle bu gizemli mi gizemli, sert mi sert, başarılı mı başarılı Türk oyuncuyu, araştırıp öğrendiğim kadarıyla tanıştırayım... E hadi! 

Netflix'ten Hollywood'a, her yerde karşımıza çıkan bu ürkütücü yüz "Mehmet Kurtuluş" kim?

Into the Night Dizisi ile Tekrar Alkış Alan Gizemli Türk Oyuncu: "Mehmet Kurtuluş"
Ünlü oyuncu, 27 Nisan 1972'de Uşak'ta doğmuş. Fakat ailesinin iş için Almanya'ya göçmesi nedeniyle 1 buçuk yaşında düşmüş Almanya yollarına. Lise yıllarında tiyatro ile tanışmasıyla hayatı tam anlamıyla değişmiş ve önüne farklı kapılar açılmış. 2000'li yıllarda ise yönetmen "Fatih Akın" ile tanışmasıyla kendini birden sinemanın tam da göbeğinde buluvermiş. 

Yaşı 48, boyu 1,82 olan oyuncunun, 2 Mayıs 2020 tarihi itibariyle de Instagram'da 55 Bin takipçisi bulunuyor. Tam tarih veriyorum ki bu içeriği yıllar sonra bile okuduğunuzda hemen buraya tıklayarak oyuncunun Instagram hesabına göz atın ve takipçi sayısı ne alemde, değişimi görebilin. Çünkü ben bu ismi, daha çok başarılı projelerde göreceğimizi düşünüyor ve gönülden istiyorum.  

Bu beni çok şaşırttı, siz de şaşırın; Kendisi, Christian Bale'in başrolünde olduğu 2002 yapımı nefis bilim kurgu filmi Equilibrium'da bile oynamış!

Into the Night Dizisi ile Tekrar Alkış Alan Gizemli Türk Oyuncu: "Mehmet Kurtuluş"
Mehmet Kurtuluş, kendine özgü atmosferi olan filmler arasında en sevdiklerimden biri olan ve epey önce bu platformda sizlere de tavsiye ettiğim bu nefis bilim kurgu filminin kadrosunda yer almayı bile başarmış! Her ne kadar birkaç dakikalık bir rol olsa da, filmde Christian Bale'in evinde yapılan aramayı yöneten kişi olarak karşımıza çıkıyor Kurtuluş. Bu çok kısa rolü sayesinde, şimdi Equilibrium filmi oyuncu kadrosunda bir Türk'ün ismi de yer alıyor. 

Equilibrium Filmine Git ►

Hakan Muhafız dizisinde, bir kötü ne kadar "iyi" oynanabilirse, o kadar iyi oynadı!

Into the Night Dizisi ile Tekrar Alkış Alan Gizemli Türk Oyuncu: "Mehmet Kurtuluş"
Netflix'in ilk Türk orijinal yapımı olan Hakan Muhafız dizisinde zaten parlamak için an kollayan yıldızı parlamış ve kötü adamı müthiş bir şekilde oynaması, yer yer dizinin bile önüne geçmişti. 

Dün, yani 1 Mayıs 2020'de yayınlanan Netflix imzalı Into the Night dizisinde de tekrar dikkatleri çekmeyi başardı...

Into the Night Dizisi ile Tekrar Alkış Alan Gizemli Türk Oyuncu: "Mehmet Kurtuluş"
Gerçekten bazı bariz hatalara rağmen çok sürükleyici bulduğum bu diziyi neredeyse bir oturuşta bitirdim diyebilirim. Oyuncu kadrosundaki en başarılı oyuncu, şüphesiz Mehmet Kurtuluş'tu diyebilirim. Ayaz ismindeki bir Türk'ü oynayan Kurtuluş, rolünün gerçekten hakkını vermiş diyebilirim. Eğer henüz izlemediyseniz ve yolunuz bir şekilde bu içeriğe düştüyse, o Netflix dizisine de bir bakın derim. 

Peki artık Mehmet Kurtuluş'u az çok tanıdığımıza göre şu ana kadar yer aldığı filmler ve dizilerden bazılarını size şöyle bir göstermek istiyorum...

Into the Night Dizisi ile Tekrar Alkış Alan Gizemli Türk Oyuncu: "Mehmet Kurtuluş"
Kendisini "Muhteşem Yüzyıl: Kösem" dizisinde "Derviş Mustafa" olarak izledik. 8 Saniye filminde ise "Sami" ile ortaya çıktı. Fatih Akın imzalı "Duvara Karşı" filminde ise İstanbul'daki Barmen olarak karşımıza çıkmıştı. Hakan Muhafız dizisinde "Mazhar", Into the Night dizisinde ise "Ayaz" karakteri ile izledik onu. Ünlü oyuncu Samuel l. Jackson ile birlikte "Big Game" filminde bile yer almayı başardı ve dahası...

- - - - 

NOT: Bence Mehmet Kurtuluş, Türk kökenli olup da dünyaca ünlü yapımlarda yer alma potansiyeli olan en büyük oyunculardan biri. Şu ana kadar yer aldığı yapımlar ortalama bir Türk oyuncunun çok üzerinde. Önümüzdeki yıllarda, birçok dünyaca ünlü yapımda yer alacağını da düşünüyor ve bunun müjdesini şimdiden sizlere vermek istiyorum. Bir gün Oscar'a gideceğini söylesem de abartmış olmam. Bunları da buraya tarihe bir not düşmek için bırakıyorum. 

Into the Night Dizisi ile Tekrar Alkış Alan Gizemli Türk Oyuncu: "Mehmet Kurtuluş"

Modunu Seç ►

Into the Night Dizisi ile Tekrar Alkış Alan Gizemli Türk Oyuncu: "Mehmet Kurtuluş"

listesine yorum yap!
Henüz kimse yorum yapmadı...
SEN İLK OLABİLİRSİN!
mehmet kurtuluş kimdirmehmet kurtuluş netflixmehmet kurtuluş ınstagrammehmet kurtuluş filmlerimehmet kurtuluş oyuncumehmet kurtuluş kiminto the night ayazhakan muhafız mazhar kimmehmet kurtuluş yaşımehmet kurtuluş dizileri
EN AKTİF ÜYELER
IMDB Puanına Göre En İyi 9 Türk Dizisi!
IMDB Puanına Göre En İyi 9 Türk Dizisi!
Günümüz dünyasında, internette "Film" deyince akla ilk gelen dev platform IMDb yani "İnternet Film Veri Tabanı" sitesinin puanları birer referans olarak alınıyor. Kimileri bu puanları gerçekçi bulmasa da çoğunluk, bir filmi ya da diziyi izlemeden önce IMDb puanına muhakkak bakıyor. Hatta günümüzde film önerisi isteyen kişilerin çoğu aldıkları cevaplarda IMDb puanı yüksek filmleri seçmeye özen gösteriyor. Biz de bugün sizler için IMDb puanı en yüksek olan 9 Türk dizisini araştırdık. Hadi gelin şimdi o başarılı Türk dizilerine birlikte bakalım.  1. IMDB puanına göre en iyi Türk dizileri listemizin ilk sırasında 9,1'lik puanı ile "Şahsiyet" bulunuyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/67/65/imdb-puanina-gore-en-iyi-9-turk-dizisi-780x439.jpg[/RESIM] Bu diziyi IMDb'de an itibari ile 12.600 kişi oylamış.  2. "Leyla ile Mecnun" ise hemen onu takip ediyor ve IMDB'de 9 puan alıyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/67/24/imdb-puanina-gore-en-iyi-9-turk-dizisi-780x439.jpg[/RESIM] 82.000 kişi oylamış.  3. "Masum" dizisi ise 8,7'lik puanı ile listemizin 3. sırasında yer alıyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/67/77/imdb-puanina-gore-en-iyi-9-turk-dizisi-780x439.jpeg[/RESIM] 7.800 kişi oylamış. 4. "İkinci Bahar" ise 8,6 IMDb puanı ile bir sonraki sırada yer alıyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/67/95/imdb-puanina-gore-en-iyi-9-turk-dizisi-780x439.jpg[/RESIM] 4.500 kişi oylamış. 5. Yıllar önce gülümseyerek izlediğimiz nefis dizi "7 Numara" da 8,6 IMDb puanına sahip[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/67/90/imdb-puanina-gore-en-iyi-9-turk-dizisi-780x439.jpg[/RESIM] 3.200 kişi oylamış. 6. Hala Twitter'da kulağı sık sık çınlatılan nefis dizi "Ezel" ise 8,5 IMDb puanına sahip...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/67/80/imdb-puanina-gore-en-iyi-9-turk-dizisi-780x439.jpg[/RESIM] 20.400 kişi oylamış 7. Listemizin yedinci sırasında ise 8,4 IMDb puanı ile "Behzat Ç" bulunuyor[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/67/97/imdb-puanina-gore-en-iyi-9-turk-dizisi-780x439.png[/RESIM] 23.000 kişi oylamış. 8. Nefis bir mini dizi olan "Börü" ise 8,4 IMDb puanı ile listemizde sondan bir önceki sırada[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/67/18/imdb-puanina-gore-en-iyi-9-turk-dizisi-780x439.jpg[/RESIM] 4.300 kişi oylamış. 9. Komedi dizisi "Kardeş Payı" ise 8,3 IMDb puanıyla listemizin sonuncu iyi dizisi oluyor...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/67/89/imdb-puanina-gore-en-iyi-9-turk-dizisi-780x439.jpg[/RESIM] Listemizdeki son dizimizi ise 13.000 kişi oylamış. Burada gördüğünüz tüm diziler, IMDb üye ve ziyaretçileri tarafından oylanarak gördüğünüz bu puanları elde etmişler. Bu puanlar, dünya genelinde, dizilerimizin imajı için oldukça önem taşıyor. Bu yüzden gerçekten başarılı bulduğunuz, severek izlediğiniz dizi ve filmlerimizi IMDb gibi global platformlarda mutlaka desteklemeyi unutmayın.  Moduna Göre Film Seç! ►      
15b
0
7 yıl
İşi Gücü Bırakıp İzlemeniz Gereken 12 YABANCI DİZİ Önerisi!
İşi Gücü Bırakıp İzlemeniz Gereken 12 YABANCI DİZİ Önerisi!
Yabancı diziler artık hayatımızın bir parçası haline geldi. Artık herkesin bir baş ucu kitabı olduğu gibi mutlaka izlediği bir yabancı dizi de var. Pek çok kişi her gün Google'a girip "yabancı dizi önerisi" veya "dizi önerileri" gibi aramalar sonucu izleyecek iyi bir dizi önerisi arıyor. Ben de bugün sizlere her birini de izleyip beğendiğim yabancı dizileri tavsiye etmek istedim.
114b
0
4 yıl
Çatışma Sevenler Buraya! Aksiyon Dolu 8 İyi Savaş Filmi Önerisi!
Çatışma Sevenler Buraya! Aksiyon Dolu 8 İyi Savaş Filmi Önerisi!
"Savaş" her ne kadar kötü bir olay olsa da, "Savaş filmleri" bir o kadar çok ilgimizi çekiyor. Bombalar, silahlar, yaralanan askerler izleyiciyi kendine kilitlemeyi başarıyor. İşte bu yüzdendir ki "film" denilince 10 kişiden 7'sinin aklına ilk olarak "Savaş filmleri" geliyor.  Bugün bu listede "Er Ryan'ı Kurtarmak" gibi çoğunluğun bildiği ve izlediği, o popüler ve iyi savaş filmleri yerine daha az kişinin bildiği, pek dilden dile yayılamamış ama iyi olan o savaş filmi önerilerine göz atacağız. (Gerçek kişi ve olayları konu alan nefis film tavsiyelerime de buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) Hadi şimdi gelin, gerek görsel efektleri, gerekse insanı heyecanlandıran sahneleri ile o aksiyon dolu savaş filmi önerileri nelermiş birlikte göz atalım! 1. Listemizdeki ilk savaş filmi önerimiz "Operation Red Sea", yani bizdeki adı ile "Kızıldeniz Operasyonu"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/49/77/farkli-donemlerde-gecen-aksiyon-dolu-8-iyi-savas-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] "Kaan bu film nedir? IMDB puanı kaçtır? Nasıl bir şeydir?" diyenler hemen aşağıdaki butonu tıklayarak film için yazdığım kısa tavsiye metnine ışınlanabilir! Filme Git ► 2. Bir diğer savaş filmi tavsiyemiz ise "Panfilov'un 28 Adamı" oluyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/49/84/farkli-donemlerde-gecen-aksiyon-dolu-8-iyi-savas-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Moskova'ya ilerleyen Alman askerlerini durdurmak için verilen mücadeleyi konu alan bu filmi mutlaka izlemelisiniz. Filme Git ► 3. Sıradaki bir diğer savaş filmi önerisi ise "12 Strong", yani "12 Savaşçı"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/49/8/farkli-donemlerde-gecen-aksiyon-dolu-8-iyi-savas-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu filmimizi ise Afganistan'da El Kaide ile verilen mücadeleyi konu alıyor. Filme Git ► 4. Listemizin ortalarına geldiğimizde ise bizi "Lone Survivor" filmi karşılıyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/49/12/farkli-donemlerde-gecen-aksiyon-dolu-8-iyi-savas-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise Taliban'ın has adamlarına karşı yapılan gerçek bir operasyonu konu alıyor. Filme Git ► 5. Sırada, bir savaş kahramanının hikayesini konu alan "Hacksaw Ridge", yani "Savaş Vadisi" filmimiz var...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/49/76/farkli-donemlerde-gecen-aksiyon-dolu-8-iyi-savas-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Yönetmenliğini Mel Gibson'ın yaptığı bu nefis filmi mutlaka izlemelisiniz.  Filme Git ► 6. Şahane görsel efektleri ile uzun uzun bakacağınız bir savaş filmi; "The Great Wall", yani "Çin Seddi"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/49/7/farkli-donemlerde-gecen-aksiyon-dolu-8-iyi-savas-filmi-onerisi-780x439.png[/RESIM]Muhteşem görsel efektler ile bezenmiş bu film de mutlaka izlenmesi gerekenler arasında. Filme Git ► 7. Sıradaki savaş filmi önerimiz ise yukarıdakilerden biraz farklı; "Spectral"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/49/93/farkli-donemlerde-gecen-aksiyon-dolu-8-iyi-savas-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu film ise yukarıdakilerden biraz farklı çünkü bu filmde teknolojik bir savaş izleyeceksiniz.  Filme Git ► 8. Son olarak farklı bir dünyası olan iyi bir savaş filmi önerisi; "Edge of Tomorrow", yani bizdeki adıyla "Yarının Sınırında"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/49/72/farkli-donemlerde-gecen-aksiyon-dolu-8-iyi-savas-filmi-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]Bu filmde de teknolojinin ağır bastığı modern bir savaş göreceksiniz. Filme Git ► ● Ne oldu? Bunlar kesmedi mi? O zaman tam da buraya tıklayarak anında moduna göre film önerisi bulabilirsiniz!
57b
0
7 yıl
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görüp okuyacağınız her şey SPOİLER içermektedir. Yani zaten siz de bölümü izledikten sonra buraya gelmişsinizdir diye düşünüyorum. Eğer 8. Sezon 3. bölümü izlemeden yolunuz bir şekilde buraya düştüyse de sizden ricam, bir şeylerin tadının kaçmaması için lütfen önce gidip bölümü şöyle bir yalayıp yutun, sonra hemen koşar adımlarla buraya gelin ve göz atın.  Hadi şimdi tüm uyarılar yapıldıysa son zamanlarda izlediğim en iyi şey olan Game of Thrones 8. sezon 3. bölüm'de neler oldu, hangi sahneler nefesimizi kesti, kim nerede hangi hareketi ile gönlümüzü kazandı, bunlara birlikte bakalım. (Bu arada, bölümü çok beğendim, fakat eleştirilmesi, söylenmesi gereken yerler elbet var. İşte bu incelemede, beğendiğim kısımlardan çok, eleştirmek istediğim kısımlara değineceğim) Şimdi; Savaş için tüm hazırlıklar yapılıyor. Khaleesi ve Jon, ejderha üzerinden savaş alanını ejder bakışı izlerken, Arya ve Sansa da sur üzerinden olup biteni kuş bakışı izliyor.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/70/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Fakat savaşın ilk hamlesi karşıdan değil, bizim taraftan geliyor. At üzerindeki Dothraki'ler başlıyorlar dört nala koşmaya ama neden? Muhtemelen bu soruyu siz de kendinize sordunuz. Binlerce Dothraki neden karanlığın içine doğru koşuyor? Buna, alışkanlık deyip geçmek istiyorum. Yani aklıma başka bir şey gelmiyor... Düşmanın üzerine dört nala koşmak vahşi Dothraki alışkanlığı olsa gerek... Ve sonuç; Hepsi de telef olup gidiyor. Neden yani neden? Karşı tarafın güçlü olduğu günde bin kez söylenen bir durumken neden böyle bir hamle yapılıyor?  Okçular nerede?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/75/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Tamam mancınık sistemi, lekesizler falan tamam ama Lord of the Rings hayranlığımızdan olsa gerek, şahsen ben büyük bir okçu taburu bekledim. Hatta ilerleyen sahnelerde binlerce ölü öylece durdu... "Saplasana abi?" diye iç geçirdim sürekli... Surlara dayandıklarında da bir kızgın yağ fena olmazdı. Ejderhalar çok az kullanıldı diye düşünüyorum... Ejderhalı bir şeyler izlemek istiyoruz yahu bunu anlayın artık neyse maaliyeti toplayalım aramızda... [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/58/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Fakat özellikle ay ışığı altında, bulutların içinde karşı karşıya geldikleri an muhteşemdi. Sanki yıllardır beklediğim ve görmek istediğim sahne oymuş gibi geldi. Fakat tam da orada o ay ışığı altında uzak çekim ile kapışsalar, biri mavi buz biri turuncu ateş püskürtseydi nefis olmaz mıydı?  Bu arada Melisandre'nin aniden karanlıklar içinden at üzerinde çıkıp gelmesi ve gücüyle askerlere + bonus vermesi şahane değil miydi be?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/39/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Yüzüklerin Efendisi'nde Elf'ler yardıma geldiğinde nasıl sevinip heyecanlandıysam, Melisandre'nin gelişinde de tam olarak onu hissettim. Şahaneydi... Fakat yıllardır izlediğimiz Melisandre, huzur içinde ölebilmek için böyle bir yardımda bulundu ve son sahnelere doğru da huzur içinde ölüp gitti... Arya'ya "Mavi Gözleri de öldüreceksin" demesi de şahane bir replik oldu...  Bu arada Jon'un bir kurdu vardı savaş meydanında ona ne oldu? Ya ben gözden kaçırdım ya da kurdumuz o hengamede kaybolup gitti...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/4/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderinden düşen "Khaleesi" olayı güzeldi... "Ne olacak?" dedirtti [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/8/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Düştükten sonra ejderhasının onu kurtarıp kaldıracağını ve daha güçlü bir şekilde savaşacaklarını falan düşündüm fakat işler pek öyle olmadı... Baya ejderhaların annesi kraliçemiz savaş meydanının ortasında yaşam mücadelesi verdi... Jon savaş meydanında Night King ile kafa kafaya geldi ve o da ne?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/64/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Kralımız tek el hareketi ile yerdeki ölüleri diriltti ve yüzlercesini Jon'un üzerine saldı... Tabi tüm ölüler dirildiği için düşman sayısı 4'e, 5'e katlanmış oldu... İşte ben tam da orada kendimi onların yerine koyup düşündüm. Yani 2 saattir deliler gibi savaşıyorsunuz, tam biraz etraf duruldu derken yerdeki ölülerin tekrar canlandığını görüyorsunuz... Ne hissedersiniz? Ben anasını satayım böyle işin deyip dizlerimin üzerine çöküp semaya doğru bakar ve son duamı ederdim yalan yok. Tyrion ile Sansa'nın mahzende hafiften geçmişe gidip, bazı şeyler ile yüzleşmeleri de güzeldi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/7/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Her ne kadar sonunda korkudan oldukları yere bıraksalar da, kıyamet koparken ikisinin birbirine "Tüm manitalarım içinde en iyisi sendin" demeleri falan güzel olaydı. Bizi o yukarıdaki kaostan, gürültüden birkaç saniye kopardı...  Şimdi gelelim ölümlere...[RESIM][/RESIM] Yahu yıllarca ortamlarda "Abi Game of Thrones bu başrol dediklerimiz bile ölüyor adamlara helal olsun" deyip durduk fakat sezonlarca beklediğimiz savaş oldu ve kemik kadrodan kimseler ölmedi? Hadi Sansa'yı öldürmediniz, Kuzey'i ona bırakacaksınız anladık da en azından Sam falan ölseydi be... Azıcık üzülseydik birilerine di mi... Peh!  Gelelim gözleri kapatınca başka diyarlara giden kardeşimiz Bran'e...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/30/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Savaş alanında gözleri kapatıp karga olarak bir yerlerde dolandı durdu ama neden? Niye? Bunun cevabını bir türlü alamadık. Tamam ileride kesin vereceksiniz ama o neydi? Sadece savaşı karga gözünden bize göstermek mi istediniz? Bunun böyle olmadığına inanmak istiyorum...  GÜNCELLEME: Aranızdan bir kişi (Erdal Demir) bana ulaşıp Bran'in gözleri kapatıp neden savaş meydanında karga olarak gezdiğini şöyle açıkladı; Meğer Bran, Night King kendisine gelsin diye böyle bir şey yapmış. Night King, Bran'in nerede olduğunu sadece Bran kendi bedeninden ayrılınca bilebiliyormuş. Yani Bran, büyük düşmanı bilerek ve isteyerek kendine çekmiş.  Veeee karşınızda Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü izleyen herkesin favorisi; "Arya!"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/19/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Arya bu bölümde, şimdiye kadar öğrendiği her şeyi sergiledi. Hem savaş meydanında yaptıklarıyla, hem de kedi gibi sinsice süzülüp Night King'e hançeri saplamasıyla hepimizin gönlünü kazandı... Arya, Night King'e tam anlamıyla bir suikast düzenliyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/50/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Zaten bunun eğitimini aldığını önceki bölümlerde izlemiştik. Düşmanının yanından öyle sessiz geçiyordu ki, düşman sadece küçük bir rüzgar hissediyordu. İşte bu bölümde de bunu uyguladı ve Night King'e sessiz ve nokta atışı bir şekilde saldırdı. Hançeri soktu ve işi bitirdi. Ve ejderha da olmak üzere mavi gözlü tüm ölüler sonsuza kadar öldü.  Ejderha ateşinin içinden gülümseyerek çıkan Night King, bir hançer ile tuzla buz oldu...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/83/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Hem de hiç konuşmadan. Tam Bran'e bir şeyler söyleyecek, bazı şeyleri açıklayacak ve biz de bir şeyler anlayacağız diyorduk ki Arya nefis bir saldırı yaptı ve kralı yere serdi. Açıkçası sahne nefisti fakat Night King gibi kudretli bir karakterin ölümü bu şekilde mi olmalıydı? Orası biraz muamma...  Dizinin en büyük savaşı 3. bölümde yaşandı ve bitti. Peki sonra ne olacak?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/59/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] 5 Mayıs'ta izlenebilecek 4. bölümde neler olacak? Ya da sonrasında? Açıkçası bu koca savaşın bir bölümde işlenmesi, bundan sonraki 3 bölümde taht kavgası izleyeceğiz anlamına geliyor. Bu birçok kişiyi mutlu etmese de beni içten içe keyiflendiriyor. Çünkü o kasvetli kış atmosferinden uzaklaşıp keyifli birkaç savaş izleyeceğiz.. Bence; Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en güzel anı: Şüphesiz Arya'nın Night King'e hançeri saplaması ve çok uzakta savaşan Dothraki'lerin alevli kılıçlarının ışıklarının birer birer sönmesiydi. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en gerilimli anı: Savaş başlamadan önce yaşanan o birkaç dakikalık sessizlik bence bu savaşın en gerilimli anıydı. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün keşkeleri: John keşke iştahımızı kabartan daha kahramanca sahnelerde bulunsaydı. Ejderhalar daha fazla kullanılsaydı. Bran, ileriye dönük birkaç ipucu verseydi. Tyrion hep olduğu gibi birkaç zeki hamle yaparak savaşa dahil olsaydı... Her şeye rağmen nefesimin kesilerek izlediğim, şahane bir bölümdü. Neredeyse 1 buçuk saat süren bu bölümün, Game of Thrones'un yıllarca akıldan çıkmamasını sağlayacak en iyi 3 bölüm arasında olduğunu düşünüyorum. Ve öngörülerim dizinin Bran'e odaklanması yönünde... Yani Bran, tamamen her şeyin gidişini değiştirecek. Müneccim olmaya gerek yok Bran çok büyük adam, yazın bir yere...  Bu arada "Kaan iyi güzel Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü yalayıp yuttuk, 4. bölüme kadar neler izlesek?" diyenleriniz hemen aşağıdaki butona tıklayarak moduna göre film önerisi bulabilir! [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/9/game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Moduna Göre Film Tavsiyesi Seç! ►  
16b
0
7 yıl
Menüde Gerilim Var! UMAMİ: Yeni Yerli Disney+ Filmi!
Menüde Gerilim Var! UMAMİ: Yeni Yerli Disney+ Filmi!
Disney+ filmleri takviminde gördüğümden beri merakla beklediğim bir yapımdı Umami filmi... Film dün, yani 12 Şubat tarihinde Disney+'da yayınlandı ve hemen oturup Umami filmini izleyenler arasında yerimi aldım... Peki Umami filmi konusu nedir? Oyuncuları ve daha doğrusu oyunculukları nasıldı? Hepsinden önce Umami filmi hangi filmin uyarlamasıydı? Gelin önce bunlara, sonra da Umami filmi hakkında şöyle genel düşüncelerime birlikte bir göz atalım. Filme Git ►  Düşüncelerimden önce Umami filmi konusuna bir bakalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/353/90/menude-gerilim-var-umami-yeni-yerli-disney-filmi-780x439.png[/RESIM]Umami filmi, İstanbul'daki lüks bir şef restoranında yaşananları konu alıyor. Başrolümüz Sina Bora karakteri, restoranımızın hem şefi hem de ortağı... İşte biz de bu şefi merkeze alarak tüm restoranın 1 gecesindeki koşturmacayı konu alan bir hikayeyi izliyoruz. Hem restoranda yaşanan gerilim dolu anları, hem mutfak koşturmacasını hem de hizmet sektöründe müşteri ve mekan arasındaki anlaşmazlıklara şahit oluyoruz. Lafı uzatmadan; Ben bu filmi sevdim...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/353/14/menude-gerilim-var-umami-yeni-yerli-disney-filmi-780x439.png[/RESIM]Üniversite yıllarımda 2 sezon boyunca büyük bir otelin çeşitli departmanlarında çalışmış, yeri gelmiş mutfağa girmiş yeri gelmiş servise el atmış biri olarak ben bu filmdeki bu koşturmacayı gerçekten de yaşadığım için 'çok gerçek' buldum. Belki biraz da bu yüzden olacak, bu filmde izlediğim bu gerilim dolu sahneler, o diyaloglar ve yaşananlar bana çok tanıdık geldi. Yani film benden geçer not almayı başardı... Tek plan çekimi ve gerilimiyle... Başarılı![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/353/32/menude-gerilim-var-umami-yeni-yerli-disney-filmi-780x439.png[/RESIM]Çok beğenerek size de şurada tavsiye ettiğim şu nefis 1917 filmini hatırlayın. İşte bu film de o nefis film gibi bir tek plan çekimden oluşuyor... Yani söylenen o yönde. Acaba birkaç yerde cut atıldı mı diye ince ince eleyip, gözlerimi dört açıp izledim bir 'köylü kurnazlığı' ile fakat filmdeki akış gerçekten çok başarılı kotarılmış. Tek plan çekiminin de verdiği o gerilim dolu yakın plan sahneler beni kesinlikle germeyi başardı. Peki Umami hangi filmin uyarlaması?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/353/33/menude-gerilim-var-umami-yeni-yerli-disney-filmi-780x439.png[/RESIM]Umami'yi izleyen pek çok kişi 'vay, böyle bir iş bizden çıktıysa bravo' gibi yorumlar yapmaya başlamışken hemen olaya el atmak istedim. Umami bir uyarlama... 2001 yapımı Boiling Point yani "Patlama Noktası" filminin bir uyarlaması olan Umami filmi, bence orijinal filmdeki havayı yakalamayı başarıyor. Son olarak; Umami filmi oyunculukları ne durumda? derseniz, anlatayım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/353/38/menude-gerilim-var-umami-yeni-yerli-disney-filmi-780x439.png[/RESIM]Başrolümüz Burak Deniz bence iyi bir oyunculuk sergiliyor fakat 'profesyonel' bir şef izlerken filmin başlarında şefin işe geç kaldığını, bazı siparişleri geçmeyi unuttuğunu görüyoruz. Bunlar da şefin karizmasını gözümüzde çizmeyi başarıyor. Öykü Karayel, keşke bu rolde olmasaydı bana sorarsanız... En yükseldiği sahnede işletme müdürüne posta koyuyor fakat inanın o izleyiciye geçmiyor. Osman Sonant nefis bir 'yapmacık' Danilo Şef karakteriyle karşımıza çıkıyor. Nefis bir oyunculuk. Çok başarılı buldum. Bunun yanında işletme müdürümüz, şefimizin ortağı Ulvi Kahyaoğlu da iyi oyunculuk sergilemiş. Onur Ünsal'ın doğal, samimi oyunculuğunu da es geçemem tabi. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/353/93/menude-gerilim-var-umami-yeni-yerli-disney-filmi-780x439.png[/RESIM] - - - - - -  Özet; Öncelikle Atatürk dizisini iptal edip bünyesindeki yerli yapımları da silen Disney +'a tepkim hala ilk günki kadar sürüyor... Bunu söylemeden geçmek istemiyorum. Umami'ye gelirsek; bence bu film olmuş. Dün gece izledim ve sabah uyandığımda birkaç sahnesi aklımdaydı. Çok üst düzey bir yapım değil elbet, fakat yerli yapımlarda biraz beklentiyi düşürüp izliyorum malum, bu yüzden beni yakalamayı başardı... Karar sizin. - - - - - -  • Umami filmi Netflix'te var mı? Hayır. Umami filmi Netflix'te değil Disney+'da yer alıyor. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
57b
2
1 yıl
Sinema Şöleni! Dev Oyuncu Kadrosu ve Tüm İlginç Detaylarıyla: "The Irishman"
Sinema Şöleni! Dev Oyuncu Kadrosu ve Tüm İlginç Detaylarıyla: "The Irishman"
Burada bu yıl, yani 2019 yılı içinde size birçok 2019 yapımı film tavsiyesinde bulundum. (Hepsine de buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) Fakat hiçbiri beni "The Irishman" kadar heyecanlandırmamıştı. Hakkında ilk haberleri duymaya başladığımdan beri, yani 3-4 yıldır bu nefis filmi izleyebilmek için adeta günleri iple çektim durdum. Ve nihayet 27 Kasım 2019 tarihinde yani bugün, The Irishman filmi Netflix'te izlenebilecek şekilde yayınlandı. İzler izlemez hemen koşup burada da sizlere tavsiye ettim. O tavsiye metnine gitmek için hemen aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz.  Filme Git ► Hadi gelin şimdi The Irishman filminin dev oyuncu kadrosuna ve filmin gerçekten öğrenmeye değer detaylarına birlikte şöyle bir göz atalım!  Film kadrosu değil, şampiyonlar ligi! Yönetmen koltuğunda "Martin Scorsese", oyuncu kadrosunda ise Robert De Niro, Joe Pesci ve Al Pacino gibi dev isimler var![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/138/75/sinema-soleni-dev-oyuncu-kadrosu-ve-tum-ilginc-detaylariyla-the-irishman-780x439.jpg[/RESIM]Bu muhteşem filmin yönetmen koltuğunda küçükken astımı olduğu için spor yapamayıp, ailesi tarafından sürekli sinemaya götürülen ve sonrasında da büyük bir yönetmen olan "Martin Scorsese" oturuyor. Filmin oyuncu kadrosunda ise Robert De Niro, Joe Pesci, Al Pacino, Harvey Keitel, Ray Romano ve Anna Paquin gibi dev isimler bulunuyor.  Filmin dev kadrosunun bir araya gelişi de bir o kadar ilginç[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/138/7/sinema-soleni-dev-oyuncu-kadrosu-ve-tum-ilginc-detaylariyla-the-irishman-780x439.jpg[/RESIM]Filmimizdeki ilk dev isim olan Robert De Niro, filmin yönetmeni Martin Scorsese ile sıkı bir dost. Hatta De Niro, şimdiye kadar tam 10 Scorsese filminde oynamış. E hal böyle olunca, diğer dev isim Joe Pesci'yi film için ikna etmek de De Niro'ya düşmüş. Çünkü 10 yıldır sinemadan uzak olan Pesci, bu film için gelen teklifi birçok kez reddetmiş. Fakat De Niro, onu ikna etmiş ve böylece kadroya katılmış. Fakat 3. dev isim olan Al Pacino, ilk kez bir Martin Scorsese filminde oynayacağı için, Scorsese, De Niro'ya "Nasıldır? Onunla yapabilir miyiz?" diye sormuş. De Niro da "Rahat ol. Bizim Al işte, iyi tanırız" diye cevap vermiş ve böylece bu şahane kadro ortaya çıkmış.  3 buçuk saat boyunca, Amerika'nın gizemli suç tarihinde büyük bir rol oynayan "İrlandalı" lakaplı mafya tetikçisi Frank Sheeran'ın hayatına konuk oluyoruz[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/138/6/sinema-soleni-dev-oyuncu-kadrosu-ve-tum-ilginc-detaylariyla-the-irishman-780x439.png[/RESIM]New York'un en büyük 5 mafya örgütünden birinde tetikçilik yapan eski bir askeri konu alıyor film. Hem "İrlandalı" lakaplı bu tetikçinin hayatını izliyoruz, hem de Amerika'nın gizemli suç dünyasında yaşananlara tanıklık ediyoruz.  Dev oyuncuların gençlik halleri için "CGI" Teknolojisi kullanıldı[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/138/45/sinema-soleni-dev-oyuncu-kadrosu-ve-tum-ilginc-detaylariyla-the-irishman-780x439.jpg[/RESIM]Filmde, dev oyuncuların farklı dönemlerindeki hallerini izliyoruz. Fakat De Niro ve Al Pacino'nun gençlik yıllarındaki hallerini, onlara benzeyen genç oyuncular canlandırmıyor. Bunun yerine CGI Teknolojisi adı verilen bir sistem kullanılmış. Bu sayede büyük çaplı bir makyaja ya da başka oyunculara gerek kalmadan durum kurtarılmış. Hatta De Niro, bu uygulama için "Kariyerime bir 30 yıl eklemiş olabilir, sonuçtan memnunum" şeklinde de bir açıklama yaptı.  Proje çok büyük olunca Netflix dışında hiçbir yapımcı bu filme yanaşmamış...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/138/69/sinema-soleni-dev-oyuncu-kadrosu-ve-tum-ilginc-detaylariyla-the-irishman-780x439.jpg[/RESIM]Herkes bu filmin neden Netflix'te yayınlandığını merak ediyor. Çünkü böylesine dev ve güçlü filmlerin ilk olarak Netflix'te yayınlanmasına pek alışık değiliz. Fakat bunun da sağlam bir nedeni var, onu da filmin yönetmeni Martin Scorsese açıklıyor; "Bu film için sadece Netflix bizim ile anlaşma yoluna girdi ve bütçe için para verdi, biz de bu sayede bu filmi yapabildik..." Bu arada De Niro'nun 1.75'lik boyu, yüksek topuklu ayakkabılar ile filmin bazı sahnelerinde uzatılmış[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/138/41/sinema-soleni-dev-oyuncu-kadrosu-ve-tum-ilginc-detaylariyla-the-irishman-780x439.jpg[/RESIM]Film hakkındaki olumsuz dipnot: Film benim için muhteşem bir sinema şöleniydi. Fakat tek takıldığım nokta, şu CGI teknolojisi ile yapılan gençleştirme yöntemiydi. Çünkü dev oyuncuların gençlik hallerini flu bir bal mumu heykeli gibi görünce biraz üzüldüm açıkçası.   Film hakkındaki olumlu dipnot: Bugün, bu film için dünyada ve Türkiye'de binlerce kişi iş yerinden izin almış. Sosyal medyada ve haber sitelerinde dolaşan bu haber beni gülümsetti çünkü ben de bu filmin geleceği tarih olan 27 Kasım 2019'da bu filmi izleyebilmek için 3 buçuk saatlik bir boşluğu çok önceden yaratmıştım. De Niro, Joe Pesci ve Al Pacino'yu bir arada izlemek muhteşemdi. İzkerken resmen tarihe tanıklık ettiğimi fark ettim. Yıllar yıllar sonra, bu filmi ilk izleyen nesil olarak anılacağız.  ● Aşağıdaki butona tıklayarak hemen modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
10b
0
6 yıl
Kısa ve Net: Yeni Netflix Filmi "I Care a Lot" İzlenir mi? Neyi Konu Alıyor?
Kısa ve Net: Yeni Netflix Filmi "I Care a Lot" İzlenir mi? Neyi Konu Alıyor?
Netflix'te günler önce yayınlanan ve izlemeyi iple çektiğim I Care a Lot filmini sonunda az önce bitirdim. Bitirir bitirmez de i care a lot konusu ne? ve i care a lot filmi yorumları nasıl? gibi sorularınıza kısa ve öz cevaplar hazırlayarak sizi bu yeni Netflix filmi hakkında bilgilendirmek istedim.  İyi Dizi Tavsiyeleri İçin Tıkla! ►  Hadi gelin şimdi I Care a Lot filmi nasıl? İzlenir mi? Netflix kendini aşmış mı? Yoksa batırmış mı? Efsane mi? Kestane mi? Birlikte şöyle hemen bir görelim... E hadi! Filmle ilgili yorumumdan önce "Kaan ne bu filmin konusu?" diyenler için...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/240/72/kisa-ve-net-yeni-netflix-dizisi-i-care-a-lot-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM]Şöyle düşünün; Eşiniz, çocuğunuz veya yakın akrabalarınız... kimseniz yok ve sağlığınız da doğal olarak yaşınız arttıkça kötüye gitmeye başlıyor. İşte tam da bu sırada devlet diyor ki "madem kimin kimsen yok, sana yasal bir vasi atıyorum, senin sağlığın ve diğer her şey ile o ilgilensin"... İşte filmimiz de böyle bir vasiyi konu alıyor. İşinde son derece başarılı bir vasimiz var, kendisi çok hırslı ve tuttuğunu koparan cinsten. Fakat bir gün rast geldiği bir yaşlı, onun tüm hayatını değiştiriyor. İşte film de bu süreci konu alıyor. Bundan sonrası SPOİLER, filmi izledikten sonra uğrayıp aşağıya göz atın derim... İzleyenler, beni takip etsin...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/240/87/kisa-ve-net-yeni-netflix-dizisi-i-care-a-lot-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM] Tam olacak gibiyken olamamış...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/240/83/kisa-ve-net-yeni-netflix-dizisi-i-care-a-lot-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM]Film ilk yarısında bir yaşlının evine 'yasal' yollarla çöken birini anlattığı için ağzımız açık izliyoruz. Hatta yer yer "Ulan bir gün bize de olur mu bu? Bizde var mı ki böyle şeyler?" diye sorgulamalara bile giriyoruz kafamızın içinde... Bu yüzden de tüm olaylar dikkatimizi çekmeyi başarıyor. Fakat ne oluyorsa mafyatik olaylar işin içine girdikten sonra oluyor. İşler absürtleşiyor ve çok güzel bir hikaye giderek bizdeki o "Ulan acaba..." tedirginliğini yok ediyor. Sonunda istediğimizi alıp inceden bir 'oh' çeksek de, 'Nasıl ya?' diyerek izlediğimiz onca absürt sahne unutulmuyor. Başrol nefis, hikaye ilginç ve izleyeni çekiyor fakat neden kötü olamayan bir Rus mafyası? Üstelik bir Lannister... Kıcası film bende 'çerezlik'ten öteye geçemedi. Filmi neden mi 'çerezlik' listeme aldım? Bazı nedenlerimi sıralıyorum...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/240/50/kisa-ve-net-yeni-netflix-dizisi-i-care-a-lot-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM]1) Gerçekten koca mahkeme, tek 1 rapor ile bir insanı evinden alıp bakım evine koyabiliyor mu? Bu çok ciddi incelemeler isteyen bir durum değil mi? En azından bir heyet veya görevli yaşlı kadının durumunu görmek için ziyarete gidemez mi? 2) Mahkeme, başrolümüz Marla'ya neden toz kondurmuyor? Aralarında bir çıkar ilişkisi vardı da ben mi kaçırdım? Eğer yoksa, bu durum olayların gerçekciliğini daha da aza indirmiyor mu? 3) Koca Rus mafyası, direkt Marla'yı hedef almak yerine neden garip şekillere giriyor? Doktoru neden öldürüyorsunuz yahu? Madem mafyasın, çık karşısına annenin raporunu değiştir, içeriden çıkar? İnsan hayret ediyor... 4) Marla'ya bir şeyler enjekte ediliyor, uyuşturuluyor, muhtemelen bayıltılıyor ve kaza süsü vermek için arabasının içinde uçuruma doğru sürülüyor, fakat ilginçtir başrolümüz aniden uyanıyor. Tamam uyanabilir, fakat onca ilaç verilmiş, sen suyun altında bu arabanın camını ayağınla vura vura nasıl kırdın da çıktın? İlaçlara da gerek yok, 10 dakika önce sağlam bir yumruk yiyen insan bile o anda afallar... 5) Her şeyi geçtim; Filmin yarısında başrolü mafya kaçırıyor ve adamımız 'öldürün' emri veriyor. Yahu filmin yarısında başrolün ölmeyeceğini hepimiz biliyoruz. Böyle bir hatayı kim, nasıl yaptı? Zaten ölmeyeceğini bildiğimiz için olay tamamen inandırıcılığını yitiriyor. 6) Esmer kız evde halledilmiş. Marla bayıltılıp uçurumdan suya atılmış. Yani mafya ikinizi de öldü biliyor; E elinde milyon $'lık elmas da var? Kaçıp gitsene yahu...  - Bir izleyici olarak bu soruları sormak benim en büyük hakkım. Yukarıdaki bu sorular gibi pek çok absürtlük ile karşılaştığımız için on numara başlayan film birden temposunu düşürüp potansiyelini kaybediyor. Sondaki o sahne bile bu durumu kurtaramıyor. "Kaan gömdün iyi tamam da hiç mi izlenmez?" diyenler için; Filmin mesajı çok iyi![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/240/47/kisa-ve-net-yeni-netflix-dizisi-i-care-a-lot-izlenir-mi-neyi-konu-aliyor-780x439.png[/RESIM]Filme biraz daha yukarıdan bakarsanız aslında iş hayatındaki kadın-erkek eşitsizliğinden, Amerika'daki sağlık ve hukuk sistemlerindeki açıklardan ve yaşlıların suistimal edilmesinden bahsedildiğini görebilirsiniz. Bu açıdan bakıldığında filmin gerçekten söylemek istediği bir şeylerinin olduğu görülebiliyor. NOT: Filmin mesajı çok iyi. Fakat senaryoya sokulan göz ardı absürtlükler bu filmi size tavsiye etmemin önüne geçiyor. Şöyle kola-cips eşliğinde izlenecek hafif eğlenceli 'çerezlik' bir film izlemek istiyorsanız bir şans verin derim. Fakat tadı damağınızda kalacak türden bir yapım olmadığını da tekrar tekrar ifade etmek isterim. ---------- • I Care a Lot filmi Netflix'te var mı? Evet film Netflix'te izlenebilir.  • Filmde +18 sahne var mı? Evet birkaç küçük müstehcen sahne mevcut. • i care a lot filmi oyuncuları kimler? Marla rolünde daha önce Gone Girl filmiyle aklımızda kalan Rosamund Pike, mafya rolünde ise GOT dizisinin Lannister'ı Peter Dinklage'i izliyoruz. ---------- [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
13b
1
5 yıl
Hayırlı Olsun! Artık Marvel ve DC Gibi Türk Süper Kahramanların da Sinematik Bir Evreni Var: "T World"
Hayırlı Olsun! Artık Marvel ve DC Gibi Türk Süper Kahramanların da Sinematik Bir Evreni Var: "T World"
"Marvel" isminde bir çizgi roman evreni kendi dünyasında kahramanlar yarattı, sinemaya evrildi ve yaptığı seri filmler sayesinde dünya üzerinde gişede en çok hasılata sahip olan filmlere imza attı. "DC" evreni de aynı şekilde bir imaj çizdi ve milyon dolarlar kazandı. İşte biz Türk sinema izleyicileri de "Bizden neden böyle bir şeyler çıkmıyor ya?" diye yakınıp durduk. Fakat artık Türk süper kahramanların boy göstereceği bir evren de olacak, ismi de "T World"... Gelin detaylara bakalım. T World adlı sinematik evren Türk süper kahramanların hikayelerini konu alacak[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/143/59/hayirli-olsun-artik-marvel-ve-dc-gibi-turk-super-kahramanlarinin-da-sinematik-bir-evreni-var-t-world-780x439.jpg[/RESIM]Tam adı T World Entertainment and Productions olan Türk bir yapım şirketi, Türk süper kahramanlar için bir sinema evreni oluşturduklarını açıkladı. Bu evren "T World" evreni olacak ve bu evrende Türk süper kahramanlarının hikayeleri dizi ve filmler ile tüm dünyaya anlatılacak. Dünyaya Amerika'dan sonra en büyük dizi ihraç eden ikinci ülke Türkiye![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/143/40/hayirli-olsun-artik-marvel-ve-dc-gibi-turk-super-kahramanlarinin-da-sinematik-bir-evreni-var-t-world-780x439.png[/RESIM]Ülkemiz, dünyaya kendi dizilerini ihraç ederek büyük para kazanan 2. ülke. İlk sırada ise Amerika yer alıyor. E hal böyle olunca da bir Türk süper kahraman evreni yaratmak kaçınılmazdı ve bunu da içimizden bir şirket sonunda yapmayı başardı. T World evreninde ilk olarak 3 dizi çekileceği de duyurulanlar arasında. T World evreninin ilk dizisi olan "Altay" ismindeki diziyi ünlü Lost dizisinin yönetmeni "Bobby Roth" yönetecek![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/143/20/hayirli-olsun-artik-marvel-ve-dc-gibi-turk-super-kahramanlarinin-da-sinematik-bir-evreni-var-t-world-780x439.jpg[/RESIM]T World evreni, ilk Türk süper kahraman dizisi "Altay" ile şimdiden gümbür gümbür geliyor çünkü dizinin ilk bölümünün yönetmen koltuğunda, daha önce Lost, Prison Break ve daha birçok popüler dizinin de yönetmen koltuğunda oturan "Bobby Roth" oturacak.  Bu evrende çekilen film ve diziler Netflix, Amazon ve diğer dijital platformlar sayesinde tüm dünyaya ulaşacak. Ülkemiz, çok zengin bir kültür deryasının içinde yüzüyor. Eğer T World evreni başarılı bir ol izler ve çok iyi bir şekilde bu zengin kültür sinemaya aktarılabilirse, tüm dünyada ses getiren bir sinema evrenine ev sahipliği yapıyor olabiliriz. ● Bunlar kesmedi mi? O zaman aşağıdaki butona tıklayabilir ve "Beynimi Yaksın" kategorimize gidip benzer konulu daha fazla film tavsiyesi bulabilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
15b
0
6 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.