Eksen Dijitale Kayıyor: Acun Ilıcalı'nın Yeni Dijital Platformu 'Exxen'

24 Eylül 2020
17b
0 Yorum
Eksen Dijitale Kayıyor: Acun Ilıcalı'nın Yeni Dijital Platformu 'Exxen'

Gündemi yoklamayı bilen, Türkiye'yi çok iyi tanıyan ve bu sektörde gerçekten başarılı işler yapan Acun Ilıcalı, Exxen isminde yeni bir dijital platform kurduğunu açıkladı. E hal böyle olunca da birçok kişi hemen kolları sıvayıp "Exxen iş başvurusu", "Exxen'de neler var?", "Exxen nasıl okunur? Ne demektir?" gibi birçok farklı türde soruları yağdırdı. E işin içinde Netflix benzeri bir dijital platform da olunca konu benim de ilgimi çekti ve Exxen'i şöyle bir araştırdım. 

Netflix'te İzlenecek 9 İyi Film ► 

Hadi gelin şimdi sizle Acun Ilıcalı imzalı yeni dijital platform Exxen nedir? İçinde dizi, film, belgesel mi var yoksa TV8 benzeri yarışma programları mı? sorularını yanıtlayalım!

Öncelikle nerden geldi bu isim?

Eksen Dijitale Kayıyor: Acun Ilıcalı'nın Yeni Dijital Platformu 'Exxen'
Acun Ilıcalı, Exxen isminin Ali Taran tarafından bulunduğunu ve kendisinin de bu ismi çok beğendiğini söylüyor. Bana sorarsanız da isim yani "marka" gerçekten başarılı. Göze hoş geliyor, "X" harfi direkt olarak Netflix'i andırıyor ve akla getiriyor. Bu gerçekten akıllıca ve ağızda da akıyor. 

Peki Exxen'de neler olacak?

Eksen Dijitale Kayıyor: Acun Ilıcalı'nın Yeni Dijital Platformu 'Exxen'
Acun Ilıcalı, gazeteci Candaş Tolga Işık'ın programında Exxen'in çok zengin bir içeriğinin olacağınan bahsediyor. Hatta hep hayalini kurduğu sürpriz bir projeden de bahseden Ilıcalı, Exxen'in içerik olarak kullanıcılarını mutlu edeceğini söylüyor. Ayrıca Exxen'de başarılı belgeseller de izleyeceğiz. Bunun yanında çok konuşulacak olan model yarışmaları, mankenlik yarışmaları da göreceğiz. Exxen'deki belgesellerin de çok başarılı olması, hatta Kültür Bakanlığı'nca da desteklenmesi düşünülüyor. Bu arada Exxen'in başında da 50 yaşındaki televizyoncu "Ümmü Burhan" yer alıyor.

GÜNCEL: Beyazıt Öztürk ve İbrahim Büyükak da Exxen'de bir program yapacaklar. 

Exxen nasıl okunuyor?

Eksen Dijitale Kayıyor: Acun Ilıcalı'nın Yeni Dijital Platformu 'Exxen'
Başlıkta da gördüğünüz gibi ben Exxen için "Eksen" dedim fakat farklı okunuşları ve anlamları da çıkabilir tabi. Fakat yukarıda da söylediğim gibi isim, logo ve telaffuz açısından çok başarılı bir "marka" olacak diyebiliriz. Bu yüzden Exxen'e iş başvurusu yapıp kabul edilecek kişiler gerçekten CV'lerine iyi bir referans ekleme fırsatı bulacaklar. 

- - - - - 

NOT: Şahsen Acun Ilıcalı'nın 'Eksen'ini dijitale kaydırmasının geç olduğunu bile düşünenlerdenim fakat geç olsun güç olmasın tabi. Artık devir dijital devri ve o da sonunda bunu fark edip geleneksel medya yerine dijitalde ses getirmenin daha doğru olduğunu düşünenlerden... Diğer televizyon kanallarına nazaran TV8'in daha genç bir izleyici kitlesi olduğunu hepimiz biliyoruz. Örneğin ATV gibi bir kanal dijitale geçseydi peşinden kimseleri sürükleyemezdi, fakat Acun Ilıcalı izleyici kitlesinin dijitale yabancı olmadığını biliyor ve tahminimce Exatlon'da da olduğu gibi sosyal medya fenomenlerini Exxen'de de fazlasıyla göreceğiz. 

- - - - - 

Eksen Dijitale Kayıyor: Acun Ilıcalı'nın Yeni Dijital Platformu 'Exxen'

Modunu Seç ►

Eksen Dijitale Kayıyor: Acun Ilıcalı'nın Yeni Dijital Platformu 'Exxen'

listesine yorum yap!
Henüz kimse yorum yapmadı...
SEN İLK OLABİLİRSİN!
acun ılıcalı exxenexxen iş başvurusuexxen nedirexxen ne demekexxen okunuşuexxen üyelikexxen dizi film
EN AKTİF ÜYELER
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 3. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görüp okuyacağınız her şey SPOİLER içermektedir. Yani zaten siz de bölümü izledikten sonra buraya gelmişsinizdir diye düşünüyorum. Eğer 8. Sezon 3. bölümü izlemeden yolunuz bir şekilde buraya düştüyse de sizden ricam, bir şeylerin tadının kaçmaması için lütfen önce gidip bölümü şöyle bir yalayıp yutun, sonra hemen koşar adımlarla buraya gelin ve göz atın.  Hadi şimdi tüm uyarılar yapıldıysa son zamanlarda izlediğim en iyi şey olan Game of Thrones 8. sezon 3. bölüm'de neler oldu, hangi sahneler nefesimizi kesti, kim nerede hangi hareketi ile gönlümüzü kazandı, bunlara birlikte bakalım. (Bu arada, bölümü çok beğendim, fakat eleştirilmesi, söylenmesi gereken yerler elbet var. İşte bu incelemede, beğendiğim kısımlardan çok, eleştirmek istediğim kısımlara değineceğim) Şimdi; Savaş için tüm hazırlıklar yapılıyor. Khaleesi ve Jon, ejderha üzerinden savaş alanını ejder bakışı izlerken, Arya ve Sansa da sur üzerinden olup biteni kuş bakışı izliyor.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/70/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Fakat savaşın ilk hamlesi karşıdan değil, bizim taraftan geliyor. At üzerindeki Dothraki'ler başlıyorlar dört nala koşmaya ama neden? Muhtemelen bu soruyu siz de kendinize sordunuz. Binlerce Dothraki neden karanlığın içine doğru koşuyor? Buna, alışkanlık deyip geçmek istiyorum. Yani aklıma başka bir şey gelmiyor... Düşmanın üzerine dört nala koşmak vahşi Dothraki alışkanlığı olsa gerek... Ve sonuç; Hepsi de telef olup gidiyor. Neden yani neden? Karşı tarafın güçlü olduğu günde bin kez söylenen bir durumken neden böyle bir hamle yapılıyor?  Okçular nerede?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/75/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Tamam mancınık sistemi, lekesizler falan tamam ama Lord of the Rings hayranlığımızdan olsa gerek, şahsen ben büyük bir okçu taburu bekledim. Hatta ilerleyen sahnelerde binlerce ölü öylece durdu... "Saplasana abi?" diye iç geçirdim sürekli... Surlara dayandıklarında da bir kızgın yağ fena olmazdı. Ejderhalar çok az kullanıldı diye düşünüyorum... Ejderhalı bir şeyler izlemek istiyoruz yahu bunu anlayın artık neyse maaliyeti toplayalım aramızda... [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/58/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Fakat özellikle ay ışığı altında, bulutların içinde karşı karşıya geldikleri an muhteşemdi. Sanki yıllardır beklediğim ve görmek istediğim sahne oymuş gibi geldi. Fakat tam da orada o ay ışığı altında uzak çekim ile kapışsalar, biri mavi buz biri turuncu ateş püskürtseydi nefis olmaz mıydı?  Bu arada Melisandre'nin aniden karanlıklar içinden at üzerinde çıkıp gelmesi ve gücüyle askerlere + bonus vermesi şahane değil miydi be?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/39/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Yüzüklerin Efendisi'nde Elf'ler yardıma geldiğinde nasıl sevinip heyecanlandıysam, Melisandre'nin gelişinde de tam olarak onu hissettim. Şahaneydi... Fakat yıllardır izlediğimiz Melisandre, huzur içinde ölebilmek için böyle bir yardımda bulundu ve son sahnelere doğru da huzur içinde ölüp gitti... Arya'ya "Mavi Gözleri de öldüreceksin" demesi de şahane bir replik oldu...  Bu arada Jon'un bir kurdu vardı savaş meydanında ona ne oldu? Ya ben gözden kaçırdım ya da kurdumuz o hengamede kaybolup gitti...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/4/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderinden düşen "Khaleesi" olayı güzeldi... "Ne olacak?" dedirtti [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/8/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Düştükten sonra ejderhasının onu kurtarıp kaldıracağını ve daha güçlü bir şekilde savaşacaklarını falan düşündüm fakat işler pek öyle olmadı... Baya ejderhaların annesi kraliçemiz savaş meydanının ortasında yaşam mücadelesi verdi... Jon savaş meydanında Night King ile kafa kafaya geldi ve o da ne?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/64/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Kralımız tek el hareketi ile yerdeki ölüleri diriltti ve yüzlercesini Jon'un üzerine saldı... Tabi tüm ölüler dirildiği için düşman sayısı 4'e, 5'e katlanmış oldu... İşte ben tam da orada kendimi onların yerine koyup düşündüm. Yani 2 saattir deliler gibi savaşıyorsunuz, tam biraz etraf duruldu derken yerdeki ölülerin tekrar canlandığını görüyorsunuz... Ne hissedersiniz? Ben anasını satayım böyle işin deyip dizlerimin üzerine çöküp semaya doğru bakar ve son duamı ederdim yalan yok. Tyrion ile Sansa'nın mahzende hafiften geçmişe gidip, bazı şeyler ile yüzleşmeleri de güzeldi[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/7/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Her ne kadar sonunda korkudan oldukları yere bıraksalar da, kıyamet koparken ikisinin birbirine "Tüm manitalarım içinde en iyisi sendin" demeleri falan güzel olaydı. Bizi o yukarıdaki kaostan, gürültüden birkaç saniye kopardı...  Şimdi gelelim ölümlere...[RESIM][/RESIM] Yahu yıllarca ortamlarda "Abi Game of Thrones bu başrol dediklerimiz bile ölüyor adamlara helal olsun" deyip durduk fakat sezonlarca beklediğimiz savaş oldu ve kemik kadrodan kimseler ölmedi? Hadi Sansa'yı öldürmediniz, Kuzey'i ona bırakacaksınız anladık da en azından Sam falan ölseydi be... Azıcık üzülseydik birilerine di mi... Peh!  Gelelim gözleri kapatınca başka diyarlara giden kardeşimiz Bran'e...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/30/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Savaş alanında gözleri kapatıp karga olarak bir yerlerde dolandı durdu ama neden? Niye? Bunun cevabını bir türlü alamadık. Tamam ileride kesin vereceksiniz ama o neydi? Sadece savaşı karga gözünden bize göstermek mi istediniz? Bunun böyle olmadığına inanmak istiyorum...  GÜNCELLEME: Aranızdan bir kişi (Erdal Demir) bana ulaşıp Bran'in gözleri kapatıp neden savaş meydanında karga olarak gezdiğini şöyle açıkladı; Meğer Bran, Night King kendisine gelsin diye böyle bir şey yapmış. Night King, Bran'in nerede olduğunu sadece Bran kendi bedeninden ayrılınca bilebiliyormuş. Yani Bran, büyük düşmanı bilerek ve isteyerek kendine çekmiş.  Veeee karşınızda Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü izleyen herkesin favorisi; "Arya!"...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/19/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Arya bu bölümde, şimdiye kadar öğrendiği her şeyi sergiledi. Hem savaş meydanında yaptıklarıyla, hem de kedi gibi sinsice süzülüp Night King'e hançeri saplamasıyla hepimizin gönlünü kazandı... Arya, Night King'e tam anlamıyla bir suikast düzenliyor![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/50/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Zaten bunun eğitimini aldığını önceki bölümlerde izlemiştik. Düşmanının yanından öyle sessiz geçiyordu ki, düşman sadece küçük bir rüzgar hissediyordu. İşte bu bölümde de bunu uyguladı ve Night King'e sessiz ve nokta atışı bir şekilde saldırdı. Hançeri soktu ve işi bitirdi. Ve ejderha da olmak üzere mavi gözlü tüm ölüler sonsuza kadar öldü.  Ejderha ateşinin içinden gülümseyerek çıkan Night King, bir hançer ile tuzla buz oldu...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/83/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Hem de hiç konuşmadan. Tam Bran'e bir şeyler söyleyecek, bazı şeyleri açıklayacak ve biz de bir şeyler anlayacağız diyorduk ki Arya nefis bir saldırı yaptı ve kralı yere serdi. Açıkçası sahne nefisti fakat Night King gibi kudretli bir karakterin ölümü bu şekilde mi olmalıydı? Orası biraz muamma...  Dizinin en büyük savaşı 3. bölümde yaşandı ve bitti. Peki sonra ne olacak?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/59/mukemmel-game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] 5 Mayıs'ta izlenebilecek 4. bölümde neler olacak? Ya da sonrasında? Açıkçası bu koca savaşın bir bölümde işlenmesi, bundan sonraki 3 bölümde taht kavgası izleyeceğiz anlamına geliyor. Bu birçok kişiyi mutlu etmese de beni içten içe keyiflendiriyor. Çünkü o kasvetli kış atmosferinden uzaklaşıp keyifli birkaç savaş izleyeceğiz.. Bence; Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en güzel anı: Şüphesiz Arya'nın Night King'e hançeri saplaması ve çok uzakta savaşan Dothraki'lerin alevli kılıçlarının ışıklarının birer birer sönmesiydi. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün en gerilimli anı: Savaş başlamadan önce yaşanan o birkaç dakikalık sessizlik bence bu savaşın en gerilimli anıydı. Game of Thrones 8. sezon 3. bölümün keşkeleri: John keşke iştahımızı kabartan daha kahramanca sahnelerde bulunsaydı. Ejderhalar daha fazla kullanılsaydı. Bran, ileriye dönük birkaç ipucu verseydi. Tyrion hep olduğu gibi birkaç zeki hamle yaparak savaşa dahil olsaydı... Her şeye rağmen nefesimin kesilerek izlediğim, şahane bir bölümdü. Neredeyse 1 buçuk saat süren bu bölümün, Game of Thrones'un yıllarca akıldan çıkmamasını sağlayacak en iyi 3 bölüm arasında olduğunu düşünüyorum. Ve öngörülerim dizinin Bran'e odaklanması yönünde... Yani Bran, tamamen her şeyin gidişini değiştirecek. Müneccim olmaya gerek yok Bran çok büyük adam, yazın bir yere...  Bu arada "Kaan iyi güzel Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü yalayıp yuttuk, 4. bölüme kadar neler izlesek?" diyenleriniz hemen aşağıdaki butona tıklayarak moduna göre film önerisi bulabilir! [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/72/9/game-of-thrones-8-sezon-3-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Moduna Göre Film Tavsiyesi Seç! ►  
16b
0
7 yıl
Gerçek Kişi ve Olayları Konu Alan Taş Gibi 9 İyi Film Önerisi
Gerçek Kişi ve Olayları Konu Alan Taş Gibi 9 İyi Film Önerisi
Dünya üzerinde pek çok etkileyici olay yaşanıyor. Geçmişte yaşandı, gelecekte de yaşanacak ve şu an da bir yerlerde yaşanıyor olabilir. Fakat maalesef bu inanılması güç olaylar çoğunlukla daha fazla kişiye aktarılamıyor. İşte tam da burada devreye sinema giriyor ve yaşanan bu müthiş olaylar etkileyici bir film olarak karşımıza çıkıyor.  İşte bugün ben de burada daha önce sizlere film tavsiyesi olarak sunduğum o gerçek hayata dayanan filmleri derleyip, toplayıp, listelemek istedim.  Birazdan göreceğiniz iyi film önerilerinin her biri de farklı zamanlarda üzerinde bulunduğumuz bu dünyada yaşanmış.  Hadi gelin şimdi gerçek kişilere ve olaylara dayanan o etkileyici film önerilerine birlikte bakalım! Dünyanın Sonu Konulu Kıyamet Filmleri İçin Tıkla ► 1. Listemizdeki gerçek hayata dayanan ilk film önerimiz "Bomb City" oluyor... [RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/98/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM]► "Kaan nedir bu, nasıl bir şeydir?" diyenler hemen aşağıdaki butona tıklayarak film hakkında yazdığım 3-5 cümlelik tavsiye metnine ışınlanabilirler.  Filme Git ► 2. Sıradaki film önerisi ise "Catch me if You Can" yani "Sıkıysa Yakala" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/3/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 3. Bir diğer gerçek kişi ve olayları işleyen film tavsiyesi ise "The Motorcycle Diaries" yani "Motorsiklet Günlükleri"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/90/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 4. Listemizin ortalarına geldiğimizde ise bizi "Captain Phillips" karşılıyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/71/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 5. Yaşanmış filmler listemizin bir diğer sırasındaki film önerisi ise "127 Saat" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/40/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 6. Bir diğer film tavsiyesi ise "12 Years a Slave" yani "12 Yıllık Esaret"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/73/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 7. Listemizin sonuna doğru yaklaşırken bir diğer film önerisi ise "Hidden Figures" yani "Gizli Sayılar" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/41/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 8. Sondan bir önceki filmimiz ise "Adrift" yani "Sürükleniş" oluyor...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/1/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► 9. Ve gerçek olaylara dayanan filmler listemizdeki son tavsiye ise "Intouchables" yani "Can Dostum"...[RESIM]http://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/40/4/gercek-kisi-ve-olaylari-konu-alan-tas-gibi-7-iyi-film-onerisi-780x439.jpg[/RESIM] Filme Git ► ◆ Bunlar kesmedi mi? O zaman tam da aşağıdaki butona tıklayarak moduna göre film önerisi bulabilirsin! :) Modunu Seç! ►
34b
0
7 yıl
Hemen İzleyin! İskandinav Mitolojisi Temalı Yeni Netflix Dizi Tavsiyesi: "Ragnarok"
Hemen İzleyin! İskandinav Mitolojisi Temalı Yeni Netflix Dizi Tavsiyesi: "Ragnarok"
Size burada epeydir iyi bir dizi tavsiyesi vermemiştim. Çünkü tavsiye edecek kadar iyi bir diziye rast gelemiyordum fakat bu durumu Netflix'in yeni dizisi "Ragnarok" kırmayı başardı. Bir sonraki bölümünü merak ederek izlediğim ve kendimi birden atmosferinin içinde bulduğum bu Netflix dizisi Ragnarok'u kısa cümleler ile size de tavsiye etmek istedim. Aslında uzun bir analiz de yapabilirdim fakat spoiler içermemeli diye düşündüm ve sadece sizi bu diziyi izlemeye teşvik edecek şeylerden bahsedip, içeriği kısa kesmeye karar verdim.  Fantastik Film Tavsiyeleri İçin Tıkla! ► Hadi gelin şimdi Ragnarok dizisi nasıl bir yapım, oyuncuları, konusu nasıl, ona bakalım!  Öncelikle nedir bu Netflix'in yeni dizisi Ragnarok'un konusu?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/164/76/hemen-izleyin-iskandinav-mitolojisi-temali-yeni-netflix-dizi-tavsiyesi-ragnarok-780x439.jpg[/RESIM] Ragnarok dizisi, kurgusal bir Norveç kasabasını konu alıyor. "Edda" isminde bir kasabamız var ve bir de kasabaya taşınan yeni bir gencimiz var. Zaten biliyorsunuz her yeni hikayede ya bir yola çıkılır, ya da şehre yeni biri gelir. İşte bu dizide de kasabaya gelen gencimiz, birden kendini fantastik bir dünyanın ortasında buluyor ve içindeki gücü fark ediyor. Üstelik dizi, iklim değişikliği konusunu da diğer tüm konular ile birlikte işliyor. Çevrenin kirletilmesi, suların içilemez hale gelmesi, buzulların erimesi ve dahası... Film hem iskandinav mitolojisini konu alıyor hem de iklim değişikliğine dikkat çekmek istiyor.  Neden izlenir?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/164/31/hemen-izleyin-iskandinav-mitolojisi-temali-yeni-netflix-dizi-tavsiyesi-ragnarok-780x439.jpg[/RESIM] İçinde abartı şeyler yok. Hepimizin imrenerek izleyip okuduğu Norveç'in nefis atmosferi var ve bolca genç, dizimizin ana kadrosunu oluşturuyor. Yani hem iyi bir gençlik dizisi, hem mitolojik bir konu, hem de günümüz iklim sorunlarına parmak basan bir dizi izleyeceksiniz. Ha bu arada gençlik dizisi dedim diye de öyle "goygoy" yapan gençler aklınıza gelmesin. Bu dizide izleyeceğiniz gençlik bence daha ağır bir yapıya sahip. Yani bu da uçuk kaçık bir dizi olmasının önüne geçiyor. Peki bu Ragnarok dizisi oyuncuları kimler?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/164/99/hemen-izleyin-iskandinav-mitolojisi-temali-yeni-netflix-dizi-tavsiyesi-ragnarok-780x439.jpg[/RESIM] Ragnarok dizisi oyuncu kadrosunda David Stakston, Herman Tommeraas, Theresa Frostad Eggesbo, Emma Bones ve Jonas Strand Gravli gibi isimler bulunuyor.  Hemen şimdi izlemenizi tavsiye ettiğim bu Netflix dizisine aşağıdaki butona tıklayarak ulaşabilir ve yine hemen aşağıdan fragmanını da izleyebilirsiniz[VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=7H9AaiBLHCo[/VIDEO] Ragnarok Dizisi İzle ► Not: Ha bu arada unutmadan, dizinin 2. sezonu da seneye bu günlerde, yani 2021'in ilk aylarında gelecek.  İyi seyirler!  ● Aşağıdaki butona tıklayarak da modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
21b
2
6 yıl
Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölümde Neler Oldu? Detaylar | İnceleme
Öncelikle birazdan burada görecekleriniz "Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölüm" için SPOİLER içerir. Sonra vay efendim ben görmedim, ben duymadım olmasın, üzülürüm. Eğer Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölümü izlememişseniz hemen bir koşu gidip izleyin ve ardından hemen buraya gelin. Hadi gelin şimdi her ne kadar da 3. bölüm kadar malzeme bulunmasa da Game of Thrones 8. Sezon 4. Bölümde neler olmuş, kim ne yapmış, hangi ayrıntı gözlerden kaçmış birlikte bakalım.  (Geçen hafta Game of Thrones 8. sezon 3. bölümü incelemiştim, ona da buraya tıklayarak göz atabilirsiniz) Bu bölümde giderek yalnızlaşan bir kraliçe izledik...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/98/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] Game of Thrones 8. sezon 4. bölümü benim için aksiyonu az, fakat etkisi çok olan bölümlerden biri oldu. Bölümdeki o kasvetli hava, entrikaların yavaş yavaş başlaması beni huzursuz etti. Fakat huzursuz edebiliyor olması güzel çünkü bu beni etkilediğini gösterir. Ha bir yandan da "Daha dün hayatınızın savaşını verdiniz, bugün hemen entrika hemen dedikodu..." şeklinde yakarışlarda da bulunmadım değil. Daenerys, zaten Jorah'ı kaybedince iyice yalnız kalmıştı, bu bölümde artık daha da yalnız kaldığına şahit olduk.  Önce Jorah, sonra Rhaegal, sonra da Missandei gitti...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/68/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Yukarıda da bahsettiğim gibi kraliçemiz Dany giderek yalnızlaştı. Onu aldığı her fevri kararda frenleyen kişi Jorah, hayatını kaybetti. Ejderhası suların altına gömüldü ve son darbe de acı bir şekilde geldi. Missandei çok acı bir şekilde infaz edildi...  İhale Jon'a kaldı![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/23/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM]  Aslında bu bölüm Dany için fazlasıyla üzüdüm. Sen gel o kadar yoldan, onca asker getir üstüne bir de ejderhalarını peşine tak, mücadele et ama savaşın galibi duvar arkasında mavi doğalgazdan korunmaya çalışan Jon olsun... Biraz erkek egemenliği biraz da Kuzey Jon'un olduğu için halkı "Kral" diyerek Jon'u bu savaşın galibi ilan etti. Oysa hançeri saplayan Arya, kraliçeyi korurken hayatını kaybeden Jorah ve ejderhalarıyla birlikte askerlerini bu dava uğruna feda eden kişi Dany'di...  Gelelim Missandei’nin ölmeden önce söylediği "Dracarys" sözüne... Ne anlama geliyor?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/69/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Hemen söyleyeyim. Missandei'nin ölmeden birkaç saniye önce Dany'nin gözlerinin içine bakıp söylediği bu son sözü "İntikamımı al" anlamına geliyor. Yani diyor ki bu şehri yak, kimseye acıma, intikamımı al.  Rhaegal havada arbaletler ile vuruldu ve Dany çıldırdı![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/21/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM] Ejderhası, çocuğu öldürülen Dany'nin nasıl çıldırıp düşman üzerine at sürer gibi ejderhasını gemilerin üzerine gözü kara şekilde sürdüğüne şahit olduk. İşte dizi burada bize artık Dany'nin tam anlamıyla çıldırdığını, doğru kararlar alamayacağını ve artık birçok hata yapacağını göstermiş oldu. Yani önümüzdeki bölümlerde çok büyük hatalar izleyebiliriz, Kaan demişti dersiniz. Gelelim Sansa sinsiliğine... Puh sana![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/70/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpg[/RESIM]  Jon ve Daenerys, aralarındaki hayati bilgiyi sır olarak tutacaklarına söz verdiler. Fakat Jon bir süre sonra bunu "Ailem" dediği kardeşleri ile paylaştı. Hemen sonrasında ise Sansa bu bilgiyi kullandı ve "İki kişinin bildiği sır değildir" diyerek bunu Tyrion'la da paylaştı. Çünkü bu bilginin bazı şeyleri değiştireceğini biliyordu. Dany "Kraliçeyim" diye dolaşsa da aslında tahtın bir varisi daha olduğu gerçeğini gizlemek yerine hemen yaydı. Sansa, Kuzey'i ve Jon'u elinde tutmak için her şeyi yapıyor ve yapmaya da hazır.  Ulu Kurt, Ghost'a kuru kuru veda...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/41/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] 3. bölümde ölülerin üzerine koşan Jon'un kurdu Ghost bir süre sonra gözden kaybolmuştu. O bölümün incelemesinde bu konuya da değinmiş ve Ghost gibi bir karaktere zaman ayrılmadığı için kızmıştım. Bu bölümde de aynısı oldu. Jon Ghost'a kuru kuru veda etti. Dokunmadı, yaklaşmadı bile... Bu kadar önemli ve hikayenin temelinde bulunan bir karakter nasıl böyle bir çırpıda silindi hayret ettim doğrusu. Senaristleri alkışlıyorum... Görsel efektlere ayrılan bütçenin sonuna geldik...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/94/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.png[/RESIM] Hem kurt Ghost, hem de ejderha Rhaegal diziden çıktı... Görsel efektleri ile ünlü, her bölümü bir film bütçesi ile çekilen bu denli büyük bir dizide, bütçe sıkıntısı olabilir mi? Yoksa bu ani çıkışların pek mantıklı açıklaması yok gibi... Şimdi sıkı durun! Dizide bir de Starbucks bardağı ayrıntısı vardı. Evet baya bildiğimiz Starbucks...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/75/28/game-of-thrones-8-sezon-4-bolumde-neler-oldu-detaylar-inceleme-780x439.jpeg[/RESIM] O detayı daha iyi görebilmeniz için de sizlere bir video hazırladım. Hemen aşağıdaki butona tıklayıp izleyebilirsiniz. Unutuldu mu, yoksa kötü bir reklam mıydı henüz bir bilgi yok. Bu yüzden videonun altına yorumunuzu yazmayı unutmayın!  Videoya Git! ► Game of Thrones 8. sezon 4. bölüm bu kadardı. 5. bölümde görüşmek üzere!  ● Ha bu arada aşağıdaki butona tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz!   Moduna Göre Film Seç! ►
14b
0
7 yıl
Sıkıyor mu, Sarıyor mu Anlaşılamayan Netflix Dizisi "The Witcher" İncelemesi | Detaylar
Sıkıyor mu, Sarıyor mu Anlaşılamayan Netflix Dizisi "The Witcher" İncelemesi | Detaylar
Biliyorsunuz size buradaki "Netflix Filmleri" kategorimde, izleyip beğendiğim Netflix yapımı filmleri tavsiye ediyorum. Bugün ise menümüzde, sadece 2 gün önce yayınlanan, Netflix imzalı The Witcher dizisi var. Çıkacağını duyduğum ilk günlerden beri beni heyecanlandırmayı başaran bu diziyi çıktığı gibi 1 günde silip süpürdüm. Instagram hesabımızda yaptığım ankette de izleyip beğenenler ve beğenmeyenler yarı yarıya çıktı. Mesaj atıp "Çok kötüydü" diyen de oldu, "2. sezon ne zaman çıkacakmış Kaan?" diye soran da... Ben de bugün sizlere şöyle iyi ve kötü yönleriyle nefis bir The Witcher dizi incelemesi hazırlamak istedim. Bu arada bu inceleme bolca spoiler içerir, o yüzden devam etmeden önce aşağıdaki butondan Netflix'e gidip, diziyi üyeliğiniz ile izleyebilirsiniz. Sonra muhakkak buraya bekliyorum. Diziye Git ► Hadi şimdi arkanıza yaslanın ve önce The Witcher dizisi hakkında kısa bir bilgi edinelim, sonra da iyi ve kötü yanlarıyla The Witcher dizisini şöyle bir inceleyelim! Nereden çıktı bu dizi? Hangi çağı, hangi olayları anlatıyor? Oyuncuları kim?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/53/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM]Öncelikle eğer siz de benim ve milyonlarca insan gibi Yüzüklerin Efendisi ve Game of Thrones gibi yapımlara bayılanlardansanız, bu dizi sizin de ilginizi çekecektir. Polonyalı bir yazar olan Andrzej Sapkowski, 1994 yılında bir roman kaleme alıyor ve bu roman önce oyuna sonra da bu diziye dönüşüyor. Başrolümüzde ise meşhur Supermen'imiz "Henry Cavill" oynuyor. Dizimizin ilk sezonunda 8 bölüm var ve her bölüm 60 dakikadan oluşuyor. Büyücüler, yaratıklar, elfler, mutantlar, savaşlar ve orta dünya atmosferi tam sizlikse bu dizi sizin favoriniz olabilir.  Hadi şimdi The Witcher incelemesi başlasın! Önce dizi hakkındaki olumsuz yorumlarımı sıralamak istiyorum...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/47/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] O ilk 2 bölüm neydi öyle? Öncelikle bu dizinin romanını okumamış, oyununu da oynamamış biri olarak bunları yazdığımı bilmenizi istiyorum... Konuştuğum kişilerin çoğu ilk 2 bölümden sonra bıraktıklarını söyledi, bu çok doğru çünkü dizi, olayları 3 farklı zaman dilimiyle işleyip, çok ileride birleştirdiği için ilk 2 bölümde izleyici hiçbir şey anlamadan birden olaylara balıklama atlamak zorunda kalıyor. Yani daha karakterlerin derinlikleri anlatılmadan, kim nedir, necidir bilmeden nasıl ölen bir kraliçe için bir his besleyebiliriz? Bir savaş geliyor fakat kim, neden saldırıyor bilmiyoruz. Birileri ölüyor fakat izleyici olarak hiçbir şey hissetmiyoruz. İşte bu da milyonlarca kişiyi ilk 2 bölümde diziden kopardı ne yazık ki. Kısacası, dizinin ilk birkaç bölümünü Witcher evrenini bilen kişiler izlesin diye çekmişler sanki...  "Bir geçmişten gösterelim bir gelecekten, biraz da şimdiki zamandan ekleriz..." Dizinin düzensiz bir akışı bulunuyor. Yani üstteki eleştirimde de dediğim gibi, bir bölüm izlediğiniz bir karakter, bir sonraki bölümde daha doğmamış olabiliyor. Witcher'ımız yaşlanmadığı için durumun farkına pek varamadan izliyorsunuz fakat bazı noktalar bu yüzden karmaşık veya saçma geliyor. "Kopuk kopuk hiçbir şey anlamadım" diyenler de tam da bu yüzden bir şeyler anlamamış oluyor. Dizinin ilk bölümlerinde olanları anlayabilmek için ilk sezonu tamamen izlemek gerekiyor.  Ezik büyücü kız ne zaman istediği erkeği elde edebilen güçlü bir alfaya dönüştü?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/1/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Dizide bazı kısımlar o kadar havada ki, sadece öyle bakıyorsunuz. Hiçbir şey hissetmiyor ve sonnucunu görünce "Ha böyle mi olmuş" deyip devam ediyorsunuz. Başrollerden olan büyücümüz Yennefer, kamburu olan, özgüvensiz, ezik, itilip kakılan bir genç kızdı. Fakat birden hızlandırılmış bir kampa girmiş gibi karşımıza büyü güçleri zirvede olan bir afet olarak çıktı. Hadi bir yan rol olsa anlarız da, dizinin başrollerinden birinin yontulmasını neden izlemedik? Domuz çiftliğinden çıkıp aynaya bakıp kendini beğenmedi ve hop, bir gecede bir Alfa! Bu yüzeysellik beni diziden itti açıkçası.  CGI yani bilgisayar efektleri bazen o kadar vasat durdu ki... Yapılan dizi bir orta çağ dizisi. Yani ejderhaların, büyücülerin, yaratıkların, fantastik mekanların olduğu bir dönemi anlatan bir dizide CGI müthiş olmalıydı. Yüzüklerin Efendisi serisi günümüzden tam 20 yıl önce çekildi ama taş gibi efektleri vardı. Kim diyebilir ki şurda şu efekt patladı, komik durdu? Yani hal böyleyken özellikle bazı yaratıkvari görüntülerde CGI çok kötüydü. Hayal kırıklıklarımın biri de buydu.  Kurgu o kadar akıcı değil ki, adamımız Witcher'ın olmadığı sahneler çok sıkıyor... Dizide öyle sahneler bulunuyor ki kurgu gerçekten vasat. İzleyici o kısımlarda, "Ay hemen Witcher kısmı gelse" diye saniye sayıyor resmen. Bu bir dizi için çok kötü bir durum. Game of Thrones'u baz alın mesela. 2 yan rol diyalog içindeyken bile dikkatle izlersiniz, kapacak bir şeyleriniz vardır çünkü. Fakat bunda Witcher'dan başka neredeyse hiçbir karakterin sahnesini darlanmadan izleyemiyoruz, sıkıyor çünkü.  Ana kötü tarafımız "Nilfgaard", fakat neden hiç çok kötü gibi değiller?[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/45/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Bu durum da beni çok rahatsız etti mesela. Herkesin ağzında bir Nilfgaard'dır gidiyor fakat Nilfgaard tarafını bir görüyoruz, çapulcu takımı... Yerli filmlerdeki amatör kötüler gibiler... Yüzüklerin Efendisi serisini düşünün mesela, kötü bir taraf bellidir. Fakat burada kötü yok? Dizinin ana kötü tarafının hiç ürkütücü, gerçekten kötü olmaması puan kırdığım bir başka detay. Savaş kısmı da başlı başına ayrı bir hüsran. Koca imparatorluk askerleri zırh diye kadife elbiseler giymiş gibiler. Zırh tasarımı o kadar kötü ki, ilk dikkat ettiğimde "Yok, böyle değillerdir ya..." diye kendimi kandırmaya çalıştım. Şimdi sıra geldi dizi hakkındaki olumlu yorumlarıma[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/17/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Başrolümüz "Henry Cavill" rolünün hakkını fazlasıyla vermiş! Yukarıdaki olumsuz eleştirilerimde de söylediğim gibi, dizide hemen adamımız Witcher'ı görmek istiyoruz. Çünkü adamımız gerçekten sesiyle, hareketleriyle rolünün hakkını veriyor. Dublör kullanmaması ile de oldukça beğenimi kazanan Henry Cavill, bu işi çok iyi kurtarmış. Gerçekten romanını okumamış, oyununu da hiç oynamamış biri olarak bu karakteri çok beğendim.  Dizinin atmosferi şahane! Dizinin 1. bölümündeki ilk sahneden 8. bölümünün son sahnesine kadar dizi, kasvetli, orta çağ atmosferini hiç bozmuyor. Karanlık, sisli, kasvetli hava dizide çok iyi işlenmiş. Sadece bu etken bile insanı içine çekmeyi başarıyor.  Müzikler gerçekten iyiydi Özellikle bu tarz orta dünya yapımlarında kullanılan müzikler, çok büyük bir etken teşkil ediyor. 8 bölümün hepsinde de özellikle dikkat ettim ve bence bu dizide kullanılan müzikler gayet başarılıydı.  Başrolümüzün dövüşme sahneleri gerçekten beklentimin üzerinde çıktı Dublör kullanmıyor olması ile zaten gönlümü kazanmıştı fakat Henry Cavill, gerçekten iri cüssesiyle şahane dövüş sahneleri ortaya çıkarmış. Kafa kesmeler, kılıç saplamalar, şık dönüşler, hırpalanmalar, hepsi dozundaydı. Dövüş sahneleri gerçekten iyiydi diyebilirim. Genel anlamda nasıl mı buldum? Anlatayım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/148/85/sikiyor-mu-sariyor-mu-anlasilamayan-netflix-dizisi-the-witcher-incelemesi-detaylar-780x439.jpg[/RESIM] Şöyle bir durup düşünüyorum ve kendime "2. sezonu çıktığında izlemek için can atar mıyım?" diye soruyorum. Cevabım ise "Maalesef hayır" oluyor. Yani yukarıda da gördüğünüz gibi dizi için olumsuz eleştirilerim olumlulardan daha çok. Yani dizinin 2. sezonunu sabırsızlıkla bekleyenlerden değilim. Fakat fantastik dizi arayışımıza bir ilaç oldu mu? Evet... Sağda solda "Game of Thrones'tan daha iyi" gibi gerçek üstü yorumlara rast geliyorum ve gülümseyip geçiyorum. Aslında hiçbir yapımı birbiri ile kıyaslamam bunu doğru da bulmam hepsinin tadı tuzu ayrı fakat GOT nerede, bu dizi nerede... Genel olarak, boşlukta izlenir. Fakat müptelası olunmaz diyerek içinde bulunduğum durumu özetleyebilirim. The Witcher Oyuncuları Türk Olsaydı Kimler Olurdu? ► ● Hemen aşağıdaki butona tıklayarak modunuza göre film tavsiyesi seçebilirsiniz![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/28/58/simdiye-kadar-nasil-izlememisim-diyeceginiz-7-film-tavsiyesi-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
18b
0
6 yıl
Netflix'e Her Ay Verdiğiniz Paranın Karşılığını Alabileceğiniz 7 İYİ Netflix Belgeseli!
Netflix'e Her Ay Verdiğiniz Paranın Karşılığını Alabileceğiniz 7 İYİ Netflix Belgeseli!
Netflix'e her ay ödeme yapıyoruz. Fakat pek çok kişi yaptığı bu ödemenin karşılığını verimli bir şekilde alamadığını söylüyor. Çünkü Netflix'te binlerce içerik var. Örneğin iyi bir Netflix belgeseli izlemek için yüzlerce belgeselin arasından seçim yapmanız gerek. İşte ben de tam olarak bu noktada size yardım etmek istiyorum. Netflix'te izleyip beğendiğim belgesellerden bazılarını size de tavsiye etmek istiyorum. Üstelik birazdan göreceğinizi Netflix belgesellerinin her biri de Netflix'in orijinal, kendi yapımları. Bu yüzden diğer içerikler platformdan kaldırılabilirken bu belgeselleri yıllar sonra bile Netflix'te kolayca bulup, izleyebileceksiniz... E ben size daha ne yapayım? Hadi gelin şimdi her biri de farklı bir şekilde size bir şey katacak olan o Netflix belgesellerine göz atalım! ● Bu içeriği 17 tavsiye ile video olarak YouTube kanalımızda da hazırladık![VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=UlX3UAaWQR4[/VIDEO] 1. Düşüş: Boeing Davası ile başlayalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/322/28/netflix-e-her-ay-verdiginiz-paranin-karsiligini-alabileceginiz-7-iyi-netflix-belgeseli-780x439.png[/RESIM]Netflix imzalı bu belgeselde, farklı tarihlerde ard arda yaşanan 2 büyük uçak kazası sonrasında gündeme gelen bazı skandalları izliyoruz. Şimdi ben kaza, skandal dedim diye sıkıcı bi süreç izleyeceğinizi sakın düşünmeyin. Belgesel bu konuyu, 'yolcu uçağı' gibi dev, karmaşık bi teknoloji harikasındaki teknik sorunları konuyla hiç ilgisi olmayan kişilerin bile rahatlıkla anlayabileceği şekilde aktarıyor. İlk olarak havacılık sektöründe çalışan herkesin, sonra da hayatında 1 kez bile uçağa binmiş olan tüm insanların izlemesi gereken bi yapım bu. Uçak teknolojisine bakış açınızı değiştirecek, gördüğünüz devasa hatalar karşısında bol bol sinir olacağınız ve hepsinden önce bu izlediğiniz şeylerin 'gerçek' olduğunu düşününce sorumluların yakasına yapışmak isteyeceğiniz etkileyici bi belgesel bu... Hem gerçek, yaşanmış olayları öğrenerek kültürlenip, hem de her gün milyonlarca kişinin kullandığı 'uçak' hakkında daha fazla bilgi sahibi olacağınız bu yapımı kaçırmayın derim. 2. My Octopus Teacher[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/322/86/netflix-e-her-ay-verdiginiz-paranin-karsiligini-alabileceginiz-7-iyi-netflix-belgeseli-780x439.png[/RESIM]Sıradaki Netflix Belgeseli ise her fırsatta, her ortamda tavsiye etmeye çalıştığım çok başarılı bi yapım. Toplamda 10 yıla yakın bi sürede çekilen bu belgeselde sığ sulara tüpsüz dalan maceracı bi adamı ve onun bu dalışlarında tanıştığı bi ahtapotu izliyoruz. Zamanla bu ikilinin arasında öyle sağlam bi bağ oluşuyor ki, izlerken ara ara "Ben galiba belgeselden çok iyi bi film izliyorum" diye düşünüyosunuz. Çünkü bu yapımda bi dram filmi kadar dram, bi macera filmi kadar aksiyon ve nefis bi belgesel kadar şahane görüntüler ile karşılaşacaksınız. İzledikten sonra "Kaan'ın dediği kadar varmış..." diyeceğinizden de eminim. 3. Game Stop Saga[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/322/22/netflix-e-her-ay-verdiginiz-paranin-karsiligini-alabileceginiz-7-iyi-netflix-belgeseli-780x439.png[/RESIM]Tamamen gerçek bi olayı işleyen bu aşırı eğlenceli Netflix belgeseli, Amerika'da batmak üzere olan video oyun sektöründeki GameStop şirketinin nasıl birden ülkenin ekonomisini sarsmayı başardığını bize gösteriyor... Büyük finans kuruluşları "Bu şirket batar" deyip tahminde bulunurken bi grup Reddit kullanıcısı genç "Hadi bu şirketi batırmayalım!" deyip kolları sıvıyor ve çok kısa bi sürede şirketin hisseleri 3 dolardan 460 dolara kadar çıkıyor. Elon Musk'ın da dahil olmasıyla dünyanın en çılgın olaylarından birine dönüşen bu macera, onlarca zengin yatırımcıyı iflasın eşiğine getirmeyi başarıyor. İşte bu belgesel dizisi de bu konuyu çok ama çok keyifli bi şekilde işliyor... "Aman borsa falan benlik değil" deyip bu yapımı kenara atmayıp bi şans verin derim. 4. Saqqara Tomb[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/322/41/netflix-e-her-ay-verdiginiz-paranin-karsiligini-alabileceginiz-7-iyi-netflix-belgeseli-780x439.png[/RESIM]Şimdiii... Netflix'te bulabileceğiniz en iyi 'Antik Mısır' belgeseline bakıyorsunuz. Mısır'ın bilinen en eski başkenti Sakkara'da yapılan kazıları izlediğimiz bu yapımda son 50 yılın en büyük arkeolojik keşiflerini de görme fırsatı buluyoruz. Mumyalar, geçitler, eşyalar, lahitler ve binlerce yıl önce gömülüp hala bütünlüğünü koruyan cansız kediler ve dahası... Büyük izinler ve yüksek bi bütçe ile hazırlanan bu yapım, bizi asırlar önce yaşayıp, piramitler gibi binlerce eseri inşa eden insanların hayatına doğru gizemli bi yolculuğa çıkarıyor. Eğer tüm bunlar bende olduğu gibi sizin de içinizi kıpır kıpır yapıyosa, bu belgesel tam sizlik olabilir. 5. Seaspiracy[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/322/21/netflix-e-her-ay-verdiginiz-paranin-karsiligini-alabileceginiz-7-iyi-netflix-belgeseli-780x439.png[/RESIM]Bu tavsiyem ise izleyenin yüzüne tokat gibi çarpan cinsten bi yapım. İyi bi belgesel çekme umuduyla yola çıkan başarılı bi gencin bazı gariplikler fark edip tüm dünyayı gezerek 'okyanus canlıları' konusunda ortaya çıkardığı büyük bi suç ağını konu alıyor. Adamımız deniz canlılarının güzelliğinden falan bahsetmeye çalışırken karşılaştığı acı manzaralar, insanoğlunun okyanusları ne denli vahşice kullandığını çarpıcı bi şekilde bize gösteriyor... Çoğumuzun "Birileri mücadele ediyodur muhakkak..." diye düşünerek hiçbir adım atmadığı bu acı olay büyük bi felakete doğru gidiyor ve 1 buçuk saatlik bu yapım da bu gerçeği yüzümüze çok sert bi şekilde vuruyor. İzleyin ve izletin dediğim yapımlardan... 6. Alien Worlds[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/322/79/netflix-e-her-ay-verdiginiz-paranin-karsiligini-alabileceginiz-7-iyi-netflix-belgeseli-780x439.png[/RESIM]2020'de yayınlandığından beri bi şekilde aklımda kalmayı başaran 4 bölümlük bu belgesel dizisi, evrendeki uzaylıların nasıl görünebilecekleri, nasıl yürüyüp, koşup, uçabilecekleri ve nasıl beslenebilecekleri gibi pek çok konuda tahminlerde bulunuyor. Nefis bi bilim kurgu dizisi olan bu belgesel serisi, evde, oturduğumuz yerden bizi inanılmaz gezegenlere götürüp orada yaşanan günlük olayları çarpıcı ve keyifli bi şekilde bize gösteriyor. Mutlaka bi ara zaman ayırıp izleyin derim. 7. The Social Dilemma[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/322/29/netflix-e-her-ay-verdiginiz-paranin-karsiligini-alabileceginiz-7-iyi-netflix-belgeseli-780x439.png[/RESIM]Netflix imzası taşıyan bu belgesel filmse hepimizin her gün hatta her an içinde bulunduğu sosyal medya dünyasının perde arkasında yaşananları konu alıyor. Biz ınstagram'da sadece bi baş parmak hareketiyle sörf yaparken arka planda kişisel bilgilerimiz, hangi videoyu ne kadar süre ile izlediğimiz, gece yarısı hangi eski sevgilimizin profiline göz attığımız, kimlerin hikayesini tekrar tekrar izlediğimiz hangi şirketlerin elinde kaç milyon dolarlara dönüşüyor, işte bu yapım bize bunu gösteriyor. Üstelik bu konuları öyle alelade kişilerden de değil, bizzat Facebook, Twitter, Instagram ve Google gibi dev firmaların yönetici kadrolarında çalışmış kişilerden dinliyoruz. 1 buçuk saat ayırdığınızda elinizdeki telefonla gün içinde yüzlerce kez girip çıktığınız sosyal medyada dönen dolapları görebileceğiniz bu yapıma bi şans verin derim. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
12b
0
3 yıl
Shogun: Kan, Kılıç, Gurur ve Bolca JAPON KÜLTÜRÜ İçeren Yeni Dizi!
Shogun: Kan, Kılıç, Gurur ve Bolca JAPON KÜLTÜRÜ İçeren Yeni Dizi!
2024'te çıkacak yeni dizilerin her birini de geçtiğimiz yılın sonlarına doğru ajandama eklemiştim. Shogun dizisi de bunlardan biriydi. Hatta notlarıma göz attığımda Shogun dizisi için "ilk fırsatta izle" gibi bir yıldız koyduğumu da fark ettim. Çünkü okuduğum detaylar ve göz attığım fragman ve görselleriyle gerçekten çok sağlam bir iş olacağını az çok tahmin etmiştim. Şimdiyse her gün binlerce kişi Google'da "shogun dizisi konusu nedir" veya "shogun dizisi oyuncuları" gibi aramalar ile dizi hakkında bilgi edinme çalışmalarına girişmeye başladı. Ben de diziyi bir koşu izleyip, hemen size de anlatabilmek için kolları sıvayıp böyle kısa ve öz bir içerik hazırlamak istedim... Hadi gelin şimdi Shogun dizisi konusu nedir, oyuncuları kimlerdir ve en çok da neden izlenir, neden izlenmez.. onlara bir bakalım... Hadi! ● Bu dizi hakkında YouTube kanalımızda bir İNCELEME hazırladık![VIDEO]https://www.youtube.com/watch?v=ktrdIaB08Ck[/VIDEO] Yorumumdan önce gelin Shogun dizisi konusuna bir bakalım...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/341/5/shogun-kan-kilic-gurur-ve-bolca-japon-kulturu-iceren-yeni-dizi-780x439.png[/RESIM]Shogun dizisi gerçekten köklü bir ülkenin geçmişini konu alıyor. 1600'lü yıllarda geçen dizi, Japonya'da, birçok şeyi değiştiren büyük bir savaşın öncesini ve sonrasıyla birlikte konu alıyor. Dizi, büyük bir Lord olan Yoshii Toranaga'yı ve bir yandan da yolu Japonya'ya düşen bir İngiliz denizciyi merkeze alarak ilerliyor. Kesinlikle 2024'ün en iyi dizilerinden biri olacak![RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/341/57/shogun-kan-kilic-gurur-ve-bolca-japon-kulturu-iceren-yeni-dizi-780x439.png[/RESIM]Dizinin yayına girdiğini görüp duyan pek çok kişi hızlı bir şekilde Instagram DM'den bu dizi hakkındaki yorumumu sordu... Gelen her mesaja da aynı yanıtı verdim; Bu dizi gerçekten 2024'ün ve sonrasının en iyi dizilerinden biri olacak. Dizi çok büyük bütçeli ve bunu da daha ilk anından itibaren hissettirmeyi başarıyor. Görsel efekt ile çoğaltılmayan askerler, gerçek gemiler, toplar, en iyisi de döneme ait kostüm ve eşyalar... Bence hepsi de çok iyi kotarılmış. Buram Buram Japon kültürü...[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/341/94/shogun-kan-kilic-gurur-ve-bolca-japon-kulturu-iceren-yeni-dizi-780x439.png[/RESIM]Dizinin ilk bölümlerinden itibaren öyle nefis bir tat aldım ki, işte dedim sonunda kendine has bir atmosferi olan, gerçek bir kültürü işleyen bir yapım... Japonya'nın kendine has kültürü öyle özgün, öyle korunmuş ki, 1600'lü yıllardaki Japonya'yı izlerken günümüz Japonya insanından pek bir fark göremiyoruz. Saygı, gurur, düzen ve korku... 1600'lerde üstündeki adama kötü söz söyleyen kendini kılıcıyla ölüme mahkum ederken, günümüzde de bir Japon mühendis, yanlış yaptığı bir hata için kendini cezalandırıyor... Gerçekten bambaşka bir kültür bu. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/341/19/shogun-kan-kilic-gurur-ve-bolca-japon-kulturu-iceren-yeni-dizi-780x439.png[/RESIM] - - - - - -  Özet: Ben bu diziyi gerçekten sevdim. Eğer şöyle bol kılıçlı, kanlı, askerli iyi bir Japon dizisi izlemek isterseniz bu yeni diziye mutlaka bir şans verin ve hemen başlayın derim... Her ne kadar Atatürk dizisini iptal ettiği için asla kara listemden çıkarmayacağım malum platformda yayına girmiş olsa da, bu dizinin gerçekten iyi bir dizi olduğu gerçeğini söylemeden geçemeyeceğim.  - - - - - -  • Shogun dizisi Netflix'te var mı? Hayır, dizi FX dizisi ve Disney+'da izlenebiliyor. • Shogun dizi oyuncuları kimler? Dizinin ana başrolleri arasında Hiroyuki Sanada, Anna Sawai ve Cosmo Jarvis yer alıyor. [RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/184/10/tek-tek-taniyalim-netflix-imzali-ask-101-dizisi-oyunculari-kimler-780x439.png[/RESIM] Modunu Seç ►
16b
5
2 yıl
"Ne İzlesem?" Diye Düşünenlere 5 İyi 2019 Film Tavsiyesi!
"Ne İzlesem?" Diye Düşünenlere 5 İyi 2019 Film Tavsiyesi!
2019 filmleri... Şu sıcak yaz gün ve gecelerinde binlerce kişi "2019 film önerileri" bulabilmek için yanıp tutuşuyor. 2019 yılını bitirmemize sadece 4 ay kaldı. Peki bu yıl, yani 2019'da çıkan filmlerden hangilerini izlediniz? Bana soracak olursanız bu yıl birçok iyi film vizyona girdi. Bunların içinden beğendiklerimi de burada sizlere tavsiye ettim. İşte şimdi de onların arasından seçtiklerim ile sizler için nefis bir 2019 filmleri listesi hazırladım. Hadi gelin şimdi o "Ne izlesem?" diye düşünenlerin mutlaka izlemesi gereken o birbirinden iyi 2019 film tavsiyeleri nelermiş birlikte görelim. (Beyin yakan film tavsiyeleri için buraya tıklayabilirsiniz) 1. İzlemeniz gereken ilk 2019 film tavsiyem "Avengement"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/103/61/-ne-izlesem-diye-dusunenlere-5-iyi-2019-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Pek çok kişinin es geçtiği, fakat yakalayanın da "Güzel filmmiş" dediği bu filmi siz kaçırmayın. "Kaan konusu ne? İzleyenlerin yorumları, IMDB puanı nasıl?" derseniz de aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz.  Filme Git ► 2. Listemizdeki ilk Kore filmi tavsiyesi ise "Innocent Witness"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/103/93/-ne-izlesem-diye-dusunenlere-5-iyi-2019-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Güney Kore yapımı bu filme ön yargınız varsa onu hemen yıkın derim. Engelli bir kızı ve bir cinayet davasını konu alan bu film izlemeye değer bir 2019 filmi. Filme Git ► 3. Bir diğer Kore imzası taşıyan 2019 filmimiz ise "The Gangster, The Cop, The Devil"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/103/57/-ne-izlesem-diye-dusunenlere-5-iyi-2019-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Bir seri katil, bir polis ve bir mafya babasını konu alan bu film de mutlaka izlenmesi gereken en yeni filmlerden.  Filme Git ► 4. "The Professor and the Madman" filmi ise bir başka 2019 film tavsiyem[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/103/45/-ne-izlesem-diye-dusunenlere-5-iyi-2019-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Dev Oxford İngilizce Sözlüğü'nün ortaya çıkış hikayesini konu alan bu film de 2019 filmleri arasında izlenmesi gerekenlerden.  Filme Git ► 5. Pek huyum değildir ama en iyiyi en sona bıraktım; "Apollo 11"[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/103/78/-ne-izlesem-diye-dusunenlere-5-iyi-2019-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM]Yıllar önce Ay'a gitmek için yapılan Apollo 11 görevini konu alan bu belgesel filmin tamamında yıllar önce çekilen kaliteli görüntüleri izleyeceksiniz. 60'lı yıllarda çekilmelerine rağmen izleyeceğiniz görüntülerin hepsi de HD. Eğer uzay konularına ilginiz varsa bu belgesel filmi mutlaka ama mutlaka izlemelisiniz.  Filme Git ► ● "Ee Kaan bunlar beni kesmedi, var mı başka?" diyenler aşağıdaki butona tıklayarak hazırlamış olduğum bir önceki 2019 film tavsiyeleri listeme göz atabilir.[RESIM]https://www.kaanintavsiyesi.com/pictures/kesfet/74/94/-ne-izlesek-diyenlere-her-biri-basarili-5-iyi-2019-film-tavsiyesi-780x439.jpg[/RESIM] Listeye Git ►
21b
0
6 yıl

kaanintavsiyesi.com
Samimi Film Tavsiye Platformu
Hayat, kötü filmler izlemek
için çok kısa.